Witam. Mam problem z palnikiem olejowym, który polega na: braku wyłączenia się iskrownika w czasie palenia palnika, tzn. gdy iskrownik zapali już palnik i trwa palenie, iskrownik nie wyłącza się. Proszę o pilną radę ponieważ jestem kobietą i nie zabardzo radzę sobie z tego typu rzeczami, a zbliża się zima. Dziękuję
Witam Mam identyczny problem . Czy udało się go rozwiązać?
Każde grzebanie w palniku samemu może ci pogorszyć sprawę, wystarczy nieraz trącić klapę powietrza, przesunięcie drążka dyszy , czy jak to niektórzy domorośli mechanicy zmieniają sobie dyszę samemu(tak bywa !) i masz kompletnie rozregulowany palnik, a z do kompletnego zabicia sadzą pieca wystarczą nieraz już dwie godziny. Jedyne co możesz zrobić do...
Witam, jeżeli palnik zapala a po chwili gaśnie to być może problem jest w czujniku płomienia. Zrób próbę opalenia z wyciągniętym i zasłoniętym czujnikiem płomienia - jeżeli kocioł zachowuje się tak samo to własnie w czujniku leży problem. Swoją drogą sprawdź jaki to czujnik - czy na światło widzialne, czy podczerwień. Sprawdź również czy palnik w ogóle...
Dziękuje wszystkim za pomoc przyczyną awarii była uszkodzona pompa olejowa, która działała na krótkim obiegu ale na dłuższym odcinku mieliła olejem ale nie była wstanie go podać dalej.
Miałem ten sam problem i z tą samą nagrzewnica po zalaniu olejem opałowym. Dopiero po wyczyszczeniu wszystkich przewodów paliwowych, pompki i dyszy, zalaniu zwykłą ropą zaczęła pracować. Drugą identyczną miałem w pracy i te ż nie chce pracować na opale.
Witam. Mam identyczny problem z nagrzewnicą. Udało się go rozwiązać? Co było przyczyną? Pozdrawiam
Nie jestem pewien jak jest rozwiązana akurat ta nagrzewnica, ale w każdej jest jakiś element odpalający (przeważnie grzejnik ceramiczny) i "oczko" które wykrywa płomień. Albo masz uszkodzony grzejnik odpalający olej (pęknięty grzejnik zbyt słabo się rozgrzewa), albo zabrudzone, źle wyregulowane lub uszkodzone "oczko" wykrywające płomień. Oczko wykrywające...
Chyba pomogło podniesienie ciśnienia na palniku.
Poszukuje fachowca od pieca olejowego ulrich ed 20, Piaseczno, piec gaśnie zapala się misfire po załączeniu pochodzi chwilę czasami nawet i cały dzień i ponownie misfire
Czy udało się rozwiązać problem? Bo mam podobny tylko z tym że w jednej hali nagrzewnica chodzi bez problemu pół dnia a jak przeniosę do drugiego pomieszczenia to zachowuje się tak jak u Pana i nie wiem od czego zacząć szukać. Układ paliwowy wyczyszczony filtry czyste. Na jednej hali działa a na drugiej nie
Jeśli zapala i po chwili gaśnie to może być to czujnik płomienia.
Chyba centralnym problem jest w tym, o czym "zapomniałeś powiedzieć" była dziura w misie olejowej i żona trochę nim przejechała Tak, a trochę to 100 km ?
Super rada
Szukał bym raczej przyczyny w dyszy tzn trzeba ją wymienić. Wymiana filtra paliwa.
Mikroprocesor wymienisz, tylko skąd weźmiesz program do niego? Chcesz się bawić w przekaźniki? Można, tylko po co? Poszukaj tu; https://firmamtm.pl/pl/120-czesci-do-nag...
jak się okazało kocioł jest dziurawy... będzie trzeba kupić nowy :/ dzięki za odpowiedź
Dopiero wczoraj zobaczyłem że to nie chodzi chyba o inspekcje olejową. Lampka (O) gaśnie, ale taki sam symbol zapala się na wyświetlaczu pod obrotomierzem, oraz oliwiarka przekreślona kluczem. Więc to jakaś awaria a nie inspekcja. Co znaczy ten symbol oliwiarki z kluczem i symbol hamulca na wyświetlaczu pod obotomierzem, lampka hamulca gaśnie. Lampka...
Zanim go wymienisz podjedz na diagnostyke, bo mozesz sie narazic na niepotrzebne koszta. Co do czujnika to w wiekszosci samochodow czujnik cisnienia oleju znajduje sie w okolicy fitra oleju, nie znam sie na mietkach ale ta kontrolka moze tez byc od stanu/jakosci oleju czujniki jesli sa w aucie najczesciej znajduja sie w misce olejowej
Jeżeli ASO sprawdzało ciśnienie sprężania to ile ono wynosiło. Jeszcze raz zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Witam mam piec olejowy niskotemperaturowy Torus. Piec słabo grzeje i po jakimś czasie gaśnie, wszystko stało się po dostawie oleju.
Sitko od smoka pompy olejowej było czyste ?
Tak. Zatarty.
Lampka ciśnienia oleju gaśnie dopiero po odpaleniu silnika jak pompa olejowa wytworzy odpowiednie ciśnienie smarowania.
witam . nagrzewnica chodzi lecz bez osłony i po czasie gaśnie . i nie spala całego paliwa w czym problem ???? pomocy
Witam Zalej pompę olejową , aby to zrobić musisz odkręcić filtr oleju i zalać kanały świeżym olejem , powinno pomóc w zaciągnięciu oleju. Pozdrawiam
o ile mi wiadomo Clio II nie mają takiej opcji jak kasowanie inspekcji olejowej. Jeśli zapala się "OIL" to znaczy że w silniku niebezpiecznie niski poziom oleju. Po uzupełnieniu gaśnie. Jeśli zapala się "SERV" problem leży po stronie elektryki, elektroniki, lub immo. Zgasić się da ale po diagnozie komputerowej, usunięciu błędów i usunięciu samej przyczyny...
Misek olejowych nie składa się na silikon, do tego jest specjalny klej.
Witam użytkowników tego forum . Podepnę się pod temat i proszę o podpowiedź. Mam palnik olejowy Brotje 111 i chcę go podłączyć do pieca na paliwo stałe. Zaciąga paliwo ,zapala i po chwili gaśnie i zapala się na czerwono sterownik. Czekam chwilę aż usłyszę pyknięcie i odpalam go znowu i to samo , gaśnie. Co może być powodem, czy warto to naprawić?
Witam A kto jest producentem tego kotła? To kocioł gazowy? Olejowy? Trochę więcej informacji by się przydało. Pozdrawiam
Dodatkowo podczas pracy silnika jak odkręcę korek olejowy silnik zaczyna się dławić i gaśnie.
Panowie presostat LCA odmówił posłuszeństwa. Kompresor normalnie gaśnie gdy dobije, lecz gdy spada ciśnienie nie zaskakuje. Trzeba mu pomóc ręcznie. Co mogło się stać ?
Skoda Fabia 1,9 SDI nie posiada w misce olejowej czujnika poziomu oleju. Jedyny pomiar to bagnet. Jeżeli po ostygnięciu lub po dolaniu zimnego oleju gaśnie kontrolka ,to może wskazywać na uszkodzony czujnik, pompę olejową lub zacinający się zawór nadmiarowy ciśnienia. Podstawą diagnostyki będzie sprawdzenie ciśnienia oleju w układzie.
Nagrzewnica olejowa Master B150 CEL gaśnie regularnie po ok. 15-20 minutach pracy. Do tej pory wymieniłem filtry powietrza, paliwa; wyczyściłem zbiornik paliwa, pompę powietrza, dyszę przedmuchałem sprężonym powietrzem. Przewody powietrza i paliwa do dyszy sprawdzone, nowe mocowanie dyszy (z tworzywa). Ciśnienie powinno być ustawione na 0,38 bar (zgodnie...
A może jakiś bogatszy opis? pomimo, że pomieszczenia są nagrzane i na sterowniku nie ma już grzan Czy to tylko informacja na wyświetlaczu sterownika, czy piec faktycznie gaśnie - wydaje mi się, że w olejowym powinno być słychać, że płomień się pali szczególnie z dużą mocą. Jeżeli piec nie gaśnie to coś nie tak ze sterowaniem. cały czas mocno grzeją...
pompa olejowa założona druga a ciśnienie bez zmian.
Witam, mam problem z fiatem w aucie został wymieniony wałek rozrządu ponieważ był tak wytarty że już auto nie chodziło następnie magistrala olejowa,popychacze ,dźwigienki i dalej nic.Auto zapali pochodzi 10-15 min i gaśnie i nie zapali już chyba że jest zimne a na dodatek ma za duże ciśnienie w pompie olejowej!Pomóżcie bo nikt już nie wie co z nim jest...
Podczas rozruchu gaśnie mi czerwona lampka poziomu, ciśnienia w instalacji olejowej a zaczyna mrugać (3-5 mrugnięć i gaśnie) żółta. Samochód zachwuje pracuje normalnie. Tych mrugnięć początkowo było 2-3 a teraz jest 3-5,6. Proszę o podanie przyczyny i ewentualny sposób naprawy.
Mogę polecić palnik pellasX. Zamontowalem ich kilka i bardzo ładnie pracują. Samoczynnie się rozpala wedle potrzeby i gaśnie gdy nie ma rozbioru ciepła.
Różnie mówią czujnik położenia wału lub Halla.Olej nie wycieknie bo jest powyżej stanu oleju i montowany w bloku a nie w misie olejowej.
Sugerowałem się zdjęciami z internetu po wpisaniu odma citroen wyskakuje takie coś pod nazwą "odma olejowa". Jutro będę u mechanika to zapytam.
Witam wszystkich proszę o pomoc mam mały kłopot skończyło mi się paliwo dolałem nowe ale mam kłopot aby go odpalić nie chce załapać mam piec vissmana co mam zrobić z góry dzięki. Dodano po 1 Zdjąłem nawet filtr ale to nie pomogło wlewałem paliwo do tego szklanego pomnika i też nić rusza na chwilkę i gaśnie
Gdyby się okazało, że paliwo przelewało się przez gaźnik, to dostawało się do oleju. Trzebaby sprawdzic stan oleju, czy nie stał sie mieszanką z paliwem. Zjawisko niebezpieczne gdyż straci właściwości smarujące. I kolejna sprawa to mógł zużyć się pierścień olejowy.
Sprzęt działa bez zarzutu a problem który się pojawiał czyli blokowanie się podczas jazdy to poluzowany mechanizm różnicowy w skutek czego ośka na której zamocowane są swobodnie zębatki mechanizmu wysuwał się w jednym punkcie i zaczepiał o mocowanie żeliwne rynienki ociekowej (olejowej)
Odnośnie kompresji to w silniku benzynowym mierzy się na gorącym silniku, jeżeli wyjdzie OK to wszystko jest dobrze. Jeżeli będzie nierównomierny lub niski pomiar na wszystkich cylindrach to możliwe że przyczyną są zawory i należy je wyregulować i następnie jeszcze raz zmierzyć lub zrobić próby olejowe.
Zaskakujące stwierdzenie, sugerujesz ze nie posiada? To w jaki sposób pompa zaciąga olej, bo chyba nie przez kawałek rurki włożonej do miski olejowej.
dla zainteresowanych: błąd w moim przypadku oznaczał usterke na 3 i 4 zaworze U mnie wiązało się to z wymianą pompy olejowej i uszczelki pod głowicą, po wykasowaniu błędu kontrolka gaśnie wtedy, kiedy powinna, czyli już przy włączonym zapłonie. Szperajcie :)
Czy próba olejowa była robiona? Czy sprawdził ktos rozrzad? Jak wygląda emisja spalin?
Posiadam Nagrzewnice olejową " MASTER B 35 CEl " Nagrzewnica gaśnie lub nie chce odpalić. Po wyczyszczeniu pompy łopatkowej odpali i jakiś czas niema problemu (2-3 godziny) Gdy problem występuje to łopatki zawsze są schowane i nie wysuwają się same co widać po zdemontowaniu obudowy. Po wyczyszczeniu pompy łopatki wysuwają się i wtedy niema problemu...
Usunąłem tę część rury wydechowej, co ma katalizator, i nadal nie zapala. Spróbowałem z wtryskiwaniem eteru do wlotu powietrza (za filtrem powietrza) i wtedy zapala na tym eterze i też trochę kopci niebieskim dymem olejowym. Jak przerywam wtrysk eteru, to gaśnie, dodatkowo jak zakręca na tym eterze, to raczej nie wyczuwam zapachu spalanego diesla,...
Witam po długim czasie. W Peugeocie problem rozwiązałem, po ostatnim przeglądzie olejowym mechanicy z Rzeszowa wstawili filtr od 2.8 d, a mój jest z silnikiem HDI i po wymianie filtra paliwa był jak nowy. Dziękuję mimo wszystko.
Jeśli to Cursor to hamulec Jackobsa. Z przodu silnika na głowicy jest elektrozawór czy coś (nigdy nie rozbierałem) otwiera to kanał olejowy którym olej silnikowy wypycha takie tłoczki w głowicy, tłoczki z kolei podpychają takie dźwigienki które z kolei podpierają zawory wydechowe czyli zmniejszają ich luz. Jak cała ta orkiestra działa jak trzeba to...
Auto zrobione śmiga elegancko,miało mnóstwo błędów skończyło się wizytą u elektryka wszystko sprawdził i zrobił w przeciągu kilku godzin . Czujnik znajdujący się w misce olejowej wysyłał błędne parametry do komputera i dlatego wywalało te błędy. Temat zamykam.
Moga byc tez uszkodzone uszczelki pod glowica i tak pewnie jest ,prosze sprawdzac olej czy nie ma paliwa w nim bo moga byc tez uszkodzone pierscienie lub gumki pod zaworami ale raczej to pierwsze jesli kopci na niebiesko ja wlasnie to robie po zdjeciu glowicy i cylindra wlasnie to ujrzalem uszczelki trzymaly kompresje ale byly uszkodzone do wewnetrznej...
Mam jeszcze kolejne pytanie dotyczące tego autka. Mianowicie kiedy odpalę samochód przegazuje go trochę i on automatycznie przełączy sie na gaz to on ciągle chodzi na lekko zwiększonych obrotach myślałem że jest to po prostu ssanie automatyczne lecz gdy nawet silnik jest zagrzany po dłuższej jeździe nadal jest to samo.Oprócz tego gdy chodzi na benzynie...
Zwykły hp dobrze kopci, :) więc dobrze smaruje, hp super też jest ok, tyle że mniej dymi - z tego co sprawdzałem ma szybszą temp. spalania więc nie powoduje tyle nagaru. Co do olei z dodatkami bio nie jestem przekonany, może nie tyle że za szybko się spalają, ale nie tworzą "starego dobrego" filmu olejowego - smarowania.
Witam mam taki problemik : Wymieniałem olej i zauważyłem kilka niescisłości 1. Właczam zapłon kontrolka oleju po chwili gasnie ,ale nie dziwię sie bo podobno system sprawdza coś tam ,nie wiem co? i kontrolka ma zgasnąć. 2.Pusta misa olejowa i kontrolka gaśnie ,ale nie dziewię się bo niektóre silniki nie miały czujnika poziomu oleju. 3.Wlewam nowy olej...
www.dte.com.pl Dodano po 4 musisz zrobić pełną diagnostykę (najlepiej Vagiem), wszystkie sterowniki zobaczysz o co chodzi z gaśnięciem silnika!
Witam A jakiego silikonu z branży "moto" użyłeś kiedyś do uszczelnienia pompy w zbiorniku ? Może to nie był właściwy silikon....lub niepoprawnie wykonana procedura uszczelniania.. OEM (numer oryginału) tej uszczelki to 7680624 poszukaj w sieci ..może jeszcze gdzieś ..ktoś ją posiada...a jeżeli nie to zrób jak opisałem poniżej. Procedura uszczelnienia...
jeśli z ciśnieniem oleju drążkiem olejowym i dyszą wszystko jest ok. to na 95% czujnik płomienia.
Witam odkręć dolny dekielek gaźnika i odkręć paliwo powinno lecieć cały czas czasami się zatyka w zbiorniku po zimie jeśli leci to wyczyść dyszę główną paliwa znajduje się pod śrubką którą odkręcałeś do dekielka lub w niej nie pamiętam jak tam było ale to główna przyczyna,zatkana główna dysza paliwa lub osad w niej który można usunąć cieniutkim drucikiem...
Ciśnienie 5 Bar to za mało. Tak jak pisałem zrobić trzeba jeszcze pomiar z próbą olejową , jak po nalaniu oleju na tłok ciśnienie podskoczy to znaczy ze problem jest po stronie tłoka , pierścieni , gładzi na cylindrze. Jeżeli nie ulegnie zmianie , tudzież zmieni się minimalnie na wyższe , to problem jest z którymś z zaworów.
Witam, jestem nowy na forum więc wszystkich pozdrawiam. Mam oto problem z moją almerą 1.5dci 2005r. Po wizycie u mechanika i wymianie panewek pojawił się dziwny problem z kontrolką ciśnienia oleju pomimo prawidłowego ciśnienia oleju w silniku zmierzonego manometrem. Po włączeniu zapłonu kontrolka świeci się tak jak powinna ale po uruchomieniu silnika...
Benzyny jest ok 40% zbiornika... Jak już napisałem - pompa paliwa i ciśnienie w obwodzie jest dobre, filtry (poza olejowym) zostały wymienione, czujka temperatury działa Dobre ciśnienie paliwa czyli jakie????? Poza tym punto II nie posiada jako takiego filtra paliwa, tylko siateczkę na pompie paliwa.
Dawno pisałem o konkretnej diagnostyce a nie..., najpierw usuń usterkę bo możesz "orobić" się na darmo, Na marginesie to nie polecam wymiany uszczelniacza bez odkręcania misy olejowej...! Pozdrawiam
Uaaa. Głupio przyznać ale ten model nie ma kasowania inspekcji olejowej. Mniejsza o to. Tak czy inaczej nie ma to nic wspólnego z gaśnięciem silnika.
Piec zostaje, wymienia się tylko sam palnik. Kosztuje ok 3500 zł bez zbiornika co przy dotacji Czyste Powietrze może się zwrócić za rok- dwa. Olej opałowy nie ma dużej różnicy w cenie do ropy i robią straszną łaskę żeby kupić. Koledzy podpowiedzą cenę opału rocznie, sam palnik jest bezobsługowy, sam gaśnie i się rozpala. Trzeba nie zapomnieć o wzięciu...
Może pora zmienić serwisanta? Jaki masz palnik typ palnika? albo inne dane- automat, pompa palnika ,fotokomórka ,czy drążek dyszy z grzałką ?Czy dobre napięcie może jakiś włącznik upalony ,jaka siedzi dysza, jakie ciśnienie serwisant ustawił na pompie? jaki prąd fotokomórki, czy piec czyszczony, jaki pomiar ciągu, czy analiza spalin była robiona, masz...
Miałem takie dwa przypadki, co prawda nie w TDI tylko w zwykłym turbodieslu VW, zablokowany zawór przelewowy w pompie powodował podpieranie popychaczy i gaśnięcie silnika przy ok 10 bar na magistrali olejowej. Zawory się nie pogięły, wystarczyło naprawić pompę i silnik pracował normalnie.
Zazwyczaj auto nie odpala z uszkodzonym czujnikiem lub gaśnie, nie można odpalić gdy jest ciepłe. Czujnik powinien być z boku silnika, nad miską olejową od strony filtra oleju. Poczytaj ten temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
VW Golf 1.9 Diesel rok produkcji 1994 - na zimnym silniku odpala, - na ciepłym silniku nie odpala, - przy pracy silnika nie gaśnie kontrolka olejowa, cały czas mruga, - kiedy przy ciepłym silniku połączę przewód plusowy z elektromagnesem w pompie wtryskowej wtedy zapali.
Chciałbym wrócić do tematu. Jestem właśnie po zdjęciu miski olejowej. Okazała się czysta, smok również. Poskladalem. Zalalem nowym olejem, i nadal problem z kontrolka. Gaśnie po kilku sekundach i stuki w głowicy również. Czy ma ktoś jeszcze jakiś pomysł dlaczego tak jest???
chodzi o to że auto było na diagnostyce w salonie fiata... gość powiedział jakie błędy i teoretyczne przyczyny, mówił o czujniku ciśnienia oleju, o czyszczeniu egr i elektrozaworu turbiny. Wszystko to zrobiłem, jednak nie pomogło Czy engine fault trzeba kasować za każdym razem ? za podpięcie zawołał 60zł !... Paliwo w oleju odpada bo zalany jest nowy,...
Witam, mam do przedstawienia problem : - Po włączeniu stacyjki, odzywa się sygnał - (brzęczek). Po uruchomieniu silnika sygnał nie milknie i nie gaśnie kontrolka od smarowania silnika. Po zdjęciu przewodów z czujników olejowych nic się nie zmienia, kontrolka się świeci i ... sygnał brzęczy. p.s -W przeszłości wymieniona została kostka stacyjki.
Nawet jak masz pompę olejową to i tak mak nachylenie do 15 stopni gdy tylko wjadę na pochyłości traktorek zaczyna przerywać i gaśnie Nie wiemy podstawowej rzeczy : jak strome wzniesienia ma do koszenia autor postu? Może mieszka w górach , wtedy jest to już problem.
Odłącz odmę od rury ssącej i puść ją luzem. Zaślep korkiem w ssącej miejsce po odmie. Ta "ssąca" dochodzi do gaźnika - odłącz ją od niego i wyczyść z emulsji wodno-olejowej. Gaźnik może być bardzo zanieczyszczony tą emulsją.
Pierwsza możliwość - uszkodzony zawór przelewowy pompy, druga - zbyt gęsty olej, trzecia - "zabite" szlamem kanały olejowe. Mierzyłeś w otworze czujnika ?
Pierścień olejowy przepuszcza trochę oleju do cylindra, podczas dłuższego postoju, i po jego wypaleniu przestaje dymić. Stan oleju w silniku jest prawidłowy?
Jak ukręciło ci wirnik to zdemontuj miskę olejową i sprawdź czy jakieś kawałki tam nie zostały z turbiny
Żeby dobrać się do rozrządu trzeba ściągnąć pokrywę zaworów oraz miskę olejową lub wykręcić z niej kilka śrub żeby odkręcić od miski pokrywę rozrządu.
Witam mam audi 100 c4 z silnikiem 2.0 i mam problem a mianowicie gdy zapalam rano na zimnym silniku to silnik uruchamia sie ale nie wchodzi na obroty tylko pracuje nierówno i gaśnie czasem jak pracuje silnik i dodam gazu to ten sie dusi . po 2 cyklach zapalania wsio jest ok i mozna jechać. sprawdzałem kable kopułke (troche ponadpalane styki przeczysciłem...
Do kolegi skonyy Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową . Skoro była robiona głowica do prawdopodobnie jest uszkodzenie dołu silnika.
no ok zobaczę do pompki a myślałem też ze zatankowałem paliwo w którym była woda i może przez to się tak dzieje bo naprzykład dzisiaj jechałem dobrze chodził później przerywał i zgasł próbowałem chwilę rozrusznikiem kręcic i dalej lipa później kolega trochę mnie popchał odpalił i dojechałem do domu czyli wnioskuje że może to być woda z benzyną co wy...
wezwać serwis, dokonać regulacji ciśnienia pompy olejowej, wyregulować parametry spalania, zapłacić serwisantowi Proszę poprawić błędy pisowni. mod - mirrzo
witam miałem takie coś w Cordobie 1,4 98 r samo przeczyszczenie nic nie da ponieważ komputer ma juz w programie zakodowane że cos jest nie tak jest to wina naszego paliwa o bardzo dobrej jakości :cry: ????!!!!!!!!! ja takie cos miałem przy przebiegu 75000 km?? pozdrawiam Nagar na przepustnicy to jest wina oparów olejowych, które są tam doprowadzane...
Wykonałem taki oto adapter wszystko się ładnie nagrzewa łącznie z dyszą palnik odpala niestety pierwsze sekundy pracy są z przerwami płomienia dosłownie na ułamek sekundy płomień gaśnie domyślam się że jest to powietrze w linii olejowej próbowałem przekręcić adapter z pozycji poziomej na bardziej pionową ale nie daje to żadnego efektu. Zauważyłem jeszcze...
Wczoraj akurat odpalił ale widać na sztyfcie kiedy cewka zmienia uzwojenia bo jest takie drgnięcie. https://filmy.elektroda.pl/11_1559716020... I jeszcze jeden filmik, podłączyłem lampeczkę ledową pod kabel nr 3, u mnie jest odpowiedzialny za "pierwszy bieg" cewki. Widać jak długo pracuje. https://filmy.elektroda.pl/27_1559726489... Wyłącza się niemal...
witam najczęściej w takich ałtkach uszkadzają się :sonda ,czujnik temperatury (niebieski) ,i dziurawa rura gumowa łącząca odmę olejową z przepływomierzem a po zatym bardzo miły samochód do naprawy
Co do wybuchających filtrów, to miałem kilka przypadków w starych silnikach z zaworami regulowanymi płytkami, był zablokowany zawór w pompie. Ale ostatnio robiłem audi 1,9TD z taką usterką, przy 12 barach na magistrali olejowej silnik gasł, bo przestawały się opróżniać popychacze i podpierało zawory, a filtr był cały i nawet nie spuchł ;)
powodów może być dużo jednak najpierw sprawdż poprostu olej jeżeli dawno nie był wymieniany to robi się z niego tzw.kisiel :D , i pompa olejowa zanim go zaciągnie mija jakiś czas lub sama pompa
klekot jest cały czas od momentu odpalenia do zgaszenia.Kontrolka oleju gaśnie prawidłowo już podczas kręcenia rozrusznikiem. z bagnetu nie dymi więc chyba rzeczywiście czas na ściągnięcie misy olejowej.
Podobno moze byc w roznych miejscach silnika. Np w misce olejowej. A tak poważnie to jest w kolektorze ssącym z lewej strony izolacja koloru niebieskiego
Po czasie ale jednak. 1. Cewki NTY to szmelc - z 4 zakupionych 2 się złamały w gnieździe. Teraz 4 x Beru 2. Nowe świece NGK 3. Sterownik (siłownik) VVT wyczyszczony. 4. Wymieniony czujnik położenia wału na nowy. Oczyszczony blok silnika z tyłu, był zalany olejem. 5. Wymieniony olej. 6. Uzupełniony olej w skrzyni. 7. Wyczyszczona przepustnica 8. Wymienione...
Witam , mam problem z silnikiem vvt-i w avensisie 1.8 2003 rok . Silnik przerywa powyżej 3 tyś obrotow , po sprawdzeniu wszystkiego tzn: świece filtry błędów brak doszedłem do zaworu OCV który działa (po podłączeniu na krótko 12v jak silnik chodzi na biegu jałowym auto gaśnie) zawór ogólnie czyściutki filterek olejowy pod nim również czysty ale napięcie...
Witam, podepnę się pod temat. Mam problem z Masterem olejowym B150 CED. Uruchamia się tylko bez pokrywy. Rzecz w tym że zapali płomień dopiero po zdjęciu górnej pokrywy. Jeśli w trakcie pracy nałożymy pokrywę ogień zgaśnie. Ponad to przy zdjętej pokrywie iskra jest przez cały czas nie wiem czy w tym modelu to jest normalne. Wyczyściłem filtry, fotokomórkę,...
po szybszej jeździe na autostradzie np. 140-160 km/h i zatrzymaniu gdy samochód automatycznie przechodzi na wolne obroty (automat) zapala się na wyświetlaczu między zegarami napis "wyłącz silnik, niskie ciśnienie oleju" po czym po ok.10 sekundach gaśnie napis gdy jeżdżę tak do 100 km/h nigdy mi się to jeszcze nie zapaliło (????) szukam pomocy może podmienić...
Temperatura wody nie rośnie, czujnik w misce olejowej był wymieniony i olej i filtry, często łapie ten błąd pod górkę. Najpierw komunikat, potem na czerwono, wchodzi w tryb awaryjny i z góry wszystko gaśnie a co mają biegi do tego? Układ chłodzący - co tam szukać jak płynu nie ubywa ani nie przybywa?
za wiele mi to nie pomogło bo z rysunków wynika z których gniazd odczytuje się kody no i chyba w jakiej kolejności ale czy na włączonym zapłonie czy beż to nie wiem.Jeśli wiesz to powiedz mi jeszcze4 jak kasuje sięionspekcje olejową w tym volvo bo świeci mi się kontrolka i po jakimś czasie gaśnie i myśle że to przdez olej.dziękuje za zainhteresowanie...
Ciśnienie oleju sprawdzone teza pompy olejowej obalona 1,5 bara na wolnych 3 do 4 na wysokich :idea: pomysły już wyczerpane :cry:
Piec w ogóle nie odpala i gaśnie z błędem. Filtry :zewnetrzny i w pompie nowe. Dysza nowa Tarcza spiętrzająca jest wg instrukcji 21mm od krawędzi komory. Iskra jest między elektrodami? Tego nie wiem bo jeszcze mi nikt nie powiedział jak sprawdzić "mgiełkę" ?. Nie mam wakuometru, nie wiem. Nie próbowałem go odpalić poza komorą bo nie wiem jak ? :) pozdrawiam
palnik olejowy gaśnie palnik olejowy pierścien olejowy
raspberry system naprawa odbiornik lampowy schemat blokady drzwi
chińskie radio android integra zmierzch
Zamiennik tranzystora S9015 - SS9012, BC557, S8550 Rezystancja procesora Intel - termiczna i elektryczna