Nie zakreciłeś kranika. Paliwo przelało się przez gaźnik do karteru. A z tamtędy przez odmę do cylindra i tłumika. Spuścić tą mieszaninę zalać świeży olej przepalić pamiętać o zamykaniu kranika po skończonej pracy to nie samochód zbiornik paliwa jest wyżej zasada ta sama co w motocyklach. Starszych motocyklach bo nowsze potrafią mieć podciśnieniowe...
Trzeba zdemontować koło rozrządu na wale korbowym, miskę też bo trzeba smok odkręcić
Wątpię żeby katalizator to powodował. Komputer nowy też bez sensu jeżeli zmieniałeś i wszystko masz wgrane od nowa. Ja też mam problem z wypadaniem zaplonu na 4 cylindrze, wszystko sprawdziłem, świece cewki wtryskiwacz, pozamieniałem miejscami, sterownik sprawny a problem dalej występuje. W moim przypadku to problem leży w samym cylindrze ale nie naprawiam...
W silniku benzynowym filtr paliwa jest umieszczony bezpośrednio w zbiorniku paliwa razem z pompą paliwa.
Warto było by zmierzyć ciśnienie. Musiało by brakować zdecydowanie więcej niż litr oleju żeby kontrolka sygnalizująca niskie ciśnienie zaczęła mrugać.
To uszczelniacz skrzyni. Lepiej się spiesz bo nie masz czujników oleju w skrzyni i nie wiadomo ile go tam zostało.
Przy założeniu że nikt nie podłączył jakiegoś przewodu z paliwem do kolektora ssącego (bo i takie rzeczy widziałem ) , prawdopodobnie jak w 95% przypadków jest uszkodzona membrana zaworu upustowego na listwie wtryskiwaczy (jeśli po zdjęciu przewodu podciśnieniowego z zaworu na odpalonym silniku leci paliwo to mamy winnego) . Nie znam tego systemu ,...
jeśli się nadal nie nagrzewa to jakiś gówniany termostat, pewnie calorstat=vernet jak UPG puszcza to węże do chłodnicy są twarde a silnik się chętnie przegrzewa a nie niedogrzewa taka maź często jest właśnie z ciągle niedogrzanego silnika a płynu może ubywa bo gdzieś się sączy? z łączenia jakiegoś węża? szczególnie lubi się sączyć z wszelkich trójników...
Pytanie czy nie warto byłoby się też zainteresować odmą, nie wiem jak w Suzuki, ale są silniki które potrafią w odmę ostro chlapać.
Dobre to masz .
Z przodu obok termostatu
Nie tylko na zapłonie.
Jak kolega wspomniał zatarty/zawieszony zawór pompy oleju+zatkane kanały olejowe.
Może 85tyś mil :) za dużo tego oleju spala! Nie dymi na niebiesko???
Zapewne coś się zepsuło. Sam raczej nie sprawdzisz ciśnienia oleju, jedź więc do kogoś kto ma odpowiednie przyrządy i wiedzę. Niestety klekotanie sugeruje obróconą panewkę.
W K20 przeważnie były 2 miejsca skąd ciekło-uszczelka pokrywy rozrządu i uszczelka pod zaworem sterującym V-TEC.
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Tak kolego jest z przodu silnika ;) z kanału będzie wygodniej .
to jest uszczelka pod głowicą sama uszczelka do tego samochodu to koszt ok. 30-40 zł ale robocizna droga pan ,,heniu" w garażu zrobi to za ok 100-200 zł plus planowanie głowicy ok 100 więc sam oceń czy tobie się to opłaca pozdrawiam i życzę powodzenia
silnik pracuje po odłączeniu paliwa(pompy w zbiorniku) i gazu(zakręcona butla i odłączone elektrozawory przy mieszalniku. Perpetummobile :D Ja bym się cieszył na Twoim miejscu:) Wymieniany rozrząd, czy aby na pewno dobrze złożony? Ile było tych prób odpalenia na pozamienianych przewodach W.N? - pewnie dużo, na tyle dużo że aż niespalona benzyna spłynęła...
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
Sterownik silnika do wymiany lub naprawy. Typowa usterka.
Jeśli przewody wysokiego napięcia kopią to mają przebicie, a to ma wpływ na odpalanie i pracę silnika. Należało by je wymienić. Najlepiej jak masz możliwość to podmień od kogoś kto ma sprawne i zobacz jaka będzie reakcja, bo ja za nowe dwa lata temu płaciłem ponad 300zł :/
Od strony lewego kola. Latwiej wlac przez odpowierznik na wierzchu skrzyni.
Na bloku silnika od przodu auta.
G266 czujnik poziomu i temp.oleju . pin 3 czujnika - sterownik w zestawie wskazników T 32 / 25 color niebiesko/ czarny pin 2 masa pin 3 zasilanie 12 volt z bezpiecznika sb 4 kolory mogą sie nie zgadzać sprawdzisz zasilanie i mase i samo wyjdzie SB4 to bezpiecznik pole 4 z lewej strony tablicy przyzadów .
A odpowietrzenie skrzyni korbowej (odma ) drożne.
Czyli sprawdzanie wtryskiwaczy juz nie ma sensu. Trzeba odczytac kody ze sterownika - tu bedzie blad. Ktorys czujnik padl albo dwa na raz co mi sie wydaje bardziej prawdopodobne - moze jeden juz byl kiedys skopany a poniewaz chyba nie masz lampki od systemu wtrysku to nie wiedziales ze jest bad i jak teraz padl drugi to sa takie kwiatki. Ja bym strzelal...
Nadciśnienie w silniku potrafi nieźle dać się we znaki. Objaw pasuje.
Miarka, którą mam ma 60 cm... To jeszcze wytłumacz (może foto) jak Ty mierzysz ten wskaźnik. Oleju silnikowego tam wchodzi 3,5L z filtrem łącznie - w tedy jest Max.
To sprawdź czujniki. Możliwe zę kupiłeś jakieś tanie zamienniki np. z EPSa i padł któryś.
czy wtryski mają coś wspólnego ze zużyciem oleju i to w takiej ilości? Nie. Absolutnie gdzieś tam w teorii, niesprawne wtryski mogą zwiększać ciepło silnika i olej się będzie przepalać, ale nie ma opcji, żeby to były takie ilości... Oddałbym ponownie, jak nie zrobi, to poinformuj, że autem zajmie się inny mechanik, a kosztami zostanie obciążony on....
Trzeba to umyć benzyną ekstrakcyjną i obserwować. Żeby się nie okazało że to zalanie po wymianie a nie świeży wyciek.
Z przodu silnika nad miejscem gdzie rurka bagnetu wchodzi w blok. Zieloną końcówkę ma prawdopodobnie.
Witam, mam BMW E90 2.0 benzynę N43B20A, do oleju dostała się duża ilość benzyny, wie ktoś, jaki może być tego powód? Pompa ciśnienia, wtryski czy coś innego?
A nie pływały w oleju przed wymianą uszczelki? Albo czy na nowej uszczelce nie cieknie olej do świec?
Potwierdzam. Ja jakiś czas temu (około piętnaście lat temu) miałem do dyspozycji Iveco Daily. I gdy w zimie nadciągały wysokie mrozy, a ja miałem wyjazd w góry, to specjalnie dolewałem do zbiornika około pięć, sześć litrów benzyny na cały pełny zbiornik oleju napędowego. Benzyna zapobiegała wytrącaniu się parafiny z oleju napędowego w bardzo niskich...
Jeśli się pobawisz manetką (przełącznikiem) od kierunkowskazów i poobserwujesz wyświetlacz, to trafisz w końcu na wskaźnik poziomu oleju. Poza tym, tak ładnie jest to opisane w instrukcji użytkowania pojazdu...
Benzyna w oleju to skutek nieszczelnego zaworka w gaźniku. Powodem wysokich obrotów pewnie jest złe ustawienie dźwigni przy gaźniku lub uszkodzony regulator obrotów. Daj zdjęcia tych dźwigni gaźnika.
I jak, znalazłeś rozwiązanie problemu ?- bo mam dokładnie ten sam problem ze swoim briggs"em (tylko trochę mniejszym). Po zgaszeniu silnika paliwo jest zasysane do tej plastikowej podstawy pod filtrem powietrza, która się łączy z gaźnikiem. Poza tym u mnie również paliwo znika i .....pojawia się w oleju :(
Można to w jakiś sposób czymś uszczelnić, nie odkrecajac tego elementu, np od środka, dodając jakieś preparat do oleju,
Podobny problem mamy z agregatem kipor 2000. Zalewa się i pluje paliwem w filtr powietrza. W końcu kolega postanowił sprawdzić olej. Okazało się, że zamiast oleju jest benzyna. Prawdopodobnie problem z pierścieniami. Na razie idzie do naprawy gwarancyjnej. Jak wróci to napiszę co dokładnie było.
Coś jest nie tak jak powinno,nie jestem w stanie Ci pomóc przez internet znajdź dobrego mechanika na miejscu niech pobada posłucha może coś znajdzie. Nie jeździj na takim rozżedzonym oleju bo zatrzesz silnik . Sorki.
Uszkodzone turbo lub pierścienie tłokowe, ale raczej turbo.
Czyli jest zatkany osadem, rdza - kanalik boczny na dnie komory plywakowej / trzeba wziac spinacz biurowy, rozprostowac tak 'nie do konca' i zagieta pod katem prostym koncowka - znalezc otworek z boku komory plywakowej / w poblizu dna, prowadzacy do 'studzienki' czyli tej - gdzie jest sruba spustowa pod dysza. I go 'przepchac' z osadow i rdzy, zeby...
Okazało się iż winna była uszczelka pod podstawą filtra oleju. Po jej odkręceniu uszczelka się wykruszyła :)
Dla jednych trudna dla innych łatwa.Nikt nie wie co potrafisz.
Czujnik znajduje się w misce olejowej poluzowany był pin w kostce
Wciskasz i tyle jak bardzo ciasno możesz pomóc sobie kropelką oleju
Moze przwiesza sie zawór cisnienia w pompie oleju. I przepycha olej pod uszczelka w uklad chlodzenia. Manometr i zegar w kabinie w ukladzie oleju pomoglby sprawdzic.
benzyna oleju kontrolka oleju benzyna benzyna paliwo oleju
kółka metalowy wszystek dioda zmywarka amica electrical software
hoymiles magazyn magazyn energii
Blaupunkt NY 800 - Instalacja Androida: Możliwości i Ograniczenia Passat pompowtryski: biały dym i zapach ropy