Nie zakreciłeś kranika. Paliwo przelało się przez gaźnik do karteru. A z tamtędy przez odmę do cylindra i tłumika. Spuścić tą mieszaninę zalać świeży olej przepalić pamiętać o zamykaniu kranika po skończonej pracy to nie samochód zbiornik paliwa jest wyżej zasada ta sama co w motocyklach. Starszych motocyklach bo nowsze potrafią mieć podciśnieniowe...
Trzeba zdemontować koło rozrządu na wale korbowym, miskę też bo trzeba smok odkręcić
Wątpię żeby katalizator to powodował. Komputer nowy też bez sensu jeżeli zmieniałeś i wszystko masz wgrane od nowa. Ja też mam problem z wypadaniem zaplonu na 4 cylindrze, wszystko sprawdziłem, świece cewki wtryskiwacz, pozamieniałem miejscami, sterownik sprawny a problem dalej występuje. W moim przypadku to problem leży w samym cylindrze ale nie naprawiam...
Przy założeniu że nikt nie podłączył jakiegoś przewodu z paliwem do kolektora ssącego (bo i takie rzeczy widziałem ) , prawdopodobnie jak w 95% przypadków jest uszkodzona membrana zaworu upustowego na listwie wtryskiwaczy (jeśli po zdjęciu przewodu podciśnieniowego z zaworu na odpalonym silniku leci paliwo to mamy winnego) . Nie znam tego systemu ,...
W silniku benzynowym filtr paliwa jest umieszczony bezpośrednio w zbiorniku paliwa razem z pompą paliwa.
Warto było by zmierzyć ciśnienie. Musiało by brakować zdecydowanie więcej niż litr oleju żeby kontrolka sygnalizująca niskie ciśnienie zaczęła mrugać.
Dobre to masz .
To uszczelniacz skrzyni. Lepiej się spiesz bo nie masz czujników oleju w skrzyni i nie wiadomo ile go tam zostało.
Nie tylko na zapłonie.
Pytanie czy nie warto byłoby się też zainteresować odmą, nie wiem jak w Suzuki, ale są silniki które potrafią w odmę ostro chlapać.
Popraw wtyczkę na czujniku.
jeśli się nadal nie nagrzewa to jakiś gówniany termostat, pewnie calorstat=vernet jak UPG puszcza to węże do chłodnicy są twarde a silnik się chętnie przegrzewa a nie niedogrzewa taka maź często jest właśnie z ciągle niedogrzanego silnika a płynu może ubywa bo gdzieś się sączy? z łączenia jakiegoś węża? szczególnie lubi się sączyć z wszelkich trójników...
Może 85tyś mil :) za dużo tego oleju spala! Nie dymi na niebiesko???
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Jak kolega wspomniał zatarty/zawieszony zawór pompy oleju+zatkane kanały olejowe.
to jest uszczelka pod głowicą sama uszczelka do tego samochodu to koszt ok. 30-40 zł ale robocizna droga pan ,,heniu" w garażu zrobi to za ok 100-200 zł plus planowanie głowicy ok 100 więc sam oceń czy tobie się to opłaca pozdrawiam i życzę powodzenia
silnik pracuje po odłączeniu paliwa(pompy w zbiorniku) i gazu(zakręcona butla i odłączone elektrozawory przy mieszalniku. Perpetummobile :D Ja bym się cieszył na Twoim miejscu:) Wymieniany rozrząd, czy aby na pewno dobrze złożony? Ile było tych prób odpalenia na pozamienianych przewodach W.N? - pewnie dużo, na tyle dużo że aż niespalona benzyna spłynęła...
W K20 przeważnie były 2 miejsca skąd ciekło-uszczelka pokrywy rozrządu i uszczelka pod zaworem sterującym V-TEC.
Zapewne coś się zepsuło. Sam raczej nie sprawdzisz ciśnienia oleju, jedź więc do kogoś kto ma odpowiednie przyrządy i wiedzę. Niestety klekotanie sugeruje obróconą panewkę.
Jeśli przewody wysokiego napięcia kopią to mają przebicie, a to ma wpływ na odpalanie i pracę silnika. Należało by je wymienić. Najlepiej jak masz możliwość to podmień od kogoś kto ma sprawne i zobacz jaka będzie reakcja, bo ja za nowe dwa lata temu płaciłem ponad 300zł :/
Sterownik silnika do wymiany lub naprawy. Typowa usterka.
Czyli sprawdzanie wtryskiwaczy juz nie ma sensu. Trzeba odczytac kody ze sterownika - tu bedzie blad. Ktorys czujnik padl albo dwa na raz co mi sie wydaje bardziej prawdopodobne - moze jeden juz byl kiedys skopany a poniewaz chyba nie masz lampki od systemu wtrysku to nie wiedziales ze jest bad i jak teraz padl drugi to sa takie kwiatki. Ja bym strzelal...
Od strony lewego kola. Latwiej wlac przez odpowierznik na wierzchu skrzyni.
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
G266 czujnik poziomu i temp.oleju . pin 3 czujnika - sterownik w zestawie wskazników T 32 / 25 color niebiesko/ czarny pin 2 masa pin 3 zasilanie 12 volt z bezpiecznika sb 4 kolory mogą sie nie zgadzać sprawdzisz zasilanie i mase i samo wyjdzie SB4 to bezpiecznik pole 4 z lewej strony tablicy przyzadów .
A odpowietrzenie skrzyni korbowej (odma ) drożne.
Miarka, którą mam ma 60 cm... To jeszcze wytłumacz (może foto) jak Ty mierzysz ten wskaźnik. Oleju silnikowego tam wchodzi 3,5L z filtrem łącznie - w tedy jest Max.
Tak kolego jest z przodu silnika ;) z kanału będzie wygodniej .
Nadciśnienie w silniku potrafi nieźle dać się we znaki. Objaw pasuje.
Na bloku silnika od przodu auta.
To sprawdź czujniki. Możliwe zę kupiłeś jakieś tanie zamienniki np. z EPSa i padł któryś.
Trzeba to umyć benzyną ekstrakcyjną i obserwować. Żeby się nie okazało że to zalanie po wymianie a nie świeży wyciek.
czy wtryski mają coś wspólnego ze zużyciem oleju i to w takiej ilości? Nie. Absolutnie gdzieś tam w teorii, niesprawne wtryski mogą zwiększać ciepło silnika i olej się będzie przepalać, ale nie ma opcji, żeby to były takie ilości... Oddałbym ponownie, jak nie zrobi, to poinformuj, że autem zajmie się inny mechanik, a kosztami zostanie obciążony on....
A co już sprawdziłeś? Bo pytam na forum się nie naprawia A może być wszystko najczęściej jest to pompa paliwa.
Benzyna w oleju to skutek nieszczelnego zaworka w gaźniku. Powodem wysokich obrotów pewnie jest złe ustawienie dźwigni przy gaźniku lub uszkodzony regulator obrotów. Daj zdjęcia tych dźwigni gaźnika.
A nie pływały w oleju przed wymianą uszczelki? Albo czy na nowej uszczelce nie cieknie olej do świec?
Coś jest nie tak jak powinno,nie jestem w stanie Ci pomóc przez internet znajdź dobrego mechanika na miejscu niech pobada posłucha może coś znajdzie. Nie jeździj na takim rozżedzonym oleju bo zatrzesz silnik . Sorki.
Jeśli się pobawisz manetką (przełącznikiem) od kierunkowskazów i poobserwujesz wyświetlacz, to trafisz w końcu na wskaźnik poziomu oleju. Poza tym, tak ładnie jest to opisane w instrukcji użytkowania pojazdu...
Potwierdzam. Ja jakiś czas temu (około piętnaście lat temu) miałem do dyspozycji Iveco Daily. I gdy w zimie nadciągały wysokie mrozy, a ja miałem wyjazd w góry, to specjalnie dolewałem do zbiornika około pięć, sześć litrów benzyny na cały pełny zbiornik oleju napędowego. Benzyna zapobiegała wytrącaniu się parafiny z oleju napędowego w bardzo niskich...
Okazało się iż winna była uszczelka pod podstawą filtra oleju. Po jej odkręceniu uszczelka się wykruszyła :)
I jak, znalazłeś rozwiązanie problemu ?- bo mam dokładnie ten sam problem ze swoim briggs"em (tylko trochę mniejszym). Po zgaszeniu silnika paliwo jest zasysane do tej plastikowej podstawy pod filtrem powietrza, która się łączy z gaźnikiem. Poza tym u mnie również paliwo znika i .....pojawia się w oleju :(
Można to w jakiś sposób czymś uszczelnić, nie odkrecajac tego elementu, np od środka, dodając jakieś preparat do oleju,
Uszkodzone turbo lub pierścienie tłokowe, ale raczej turbo.
Dla jednych trudna dla innych łatwa.Nikt nie wie co potrafisz.
Czyli jest zatkany osadem, rdza - kanalik boczny na dnie komory plywakowej / trzeba wziac spinacz biurowy, rozprostowac tak 'nie do konca' i zagieta pod katem prostym koncowka - znalezc otworek z boku komory plywakowej / w poblizu dna, prowadzacy do 'studzienki' czyli tej - gdzie jest sruba spustowa pod dysza. I go 'przepchac' z osadow i rdzy, zeby...
A ile kosztuje taka pompa i jej wymiana??
Jaki był zalewany przez producenta od nowości?
Podobny problem mamy z agregatem kipor 2000. Zalewa się i pluje paliwem w filtr powietrza. W końcu kolega postanowił sprawdzić olej. Okazało się, że zamiast oleju jest benzyna. Prawdopodobnie problem z pierścieniami. Na razie idzie do naprawy gwarancyjnej. Jak wróci to napiszę co dokładnie było.
wielkie dzięki za pomoc:) a miałbym jeszcze jedno pytanie. czy na desce rozdzielczej jest lampka kontrolna ciśnienia oleju czy jest ona tylko na tym wyświetlaczu FIS??
Czujnik znajduje się w misce olejowej poluzowany był pin w kostce
Stojąc przodem do auta to na głowicy po prawej stronie.
cześć cinko Jak wygląda teraz samochód po wymianie czujnika i filtra oleju? Dodano po 40 Witaj. Wymieniłem filtr oleju na oryginalny Peugeot, więc na opakowaniu, które napisał (MAN napisał na filtrze), wymieniłem czujnik ciśnienia oleju, który został wybrany po nr.vin, dokonałem niewielkiego uzupełnienia oleju i jestem po tygodniu jazdy i na razie wskaźnik...
Ta... Niedługo to remont silnika będzie polegał na wymianie oleju z filtrem. Bo jakoś wymiana rozrządu obowiązkowa przy naprawie głowicy. W remont nie wchodzi. A ty autorze zobacz jest raz co zapomniałeś przy składaniu. Nie podłączona wtyczka czy przytrzaśnięcie kabelka. A tym samym drugie do sprawdzenia bezpieczniki. Potem czy widzi synchronizację...
Moze przwiesza sie zawór cisnienia w pompie oleju. I przepycha olej pod uszczelka w uklad chlodzenia. Manometr i zegar w kabinie w ukladzie oleju pomoglby sprawdzic.
Kosz załatwi sprawę. 😁
Wciskasz i tyle jak bardzo ciasno możesz pomóc sobie kropelką oleju
Dzięki za pomoc, szukam dalej, dam znać pozdrawiam
Olej rozpuszcza się w benzynie, a więc najłatwiej benzyną (taką, do której jeszcze nie dodano oleju do dwutaktów :-) ). Co do technik, to Ci nie podam, bo sam nie do końca wiem, jak to zrobić dobrze (jeśli benzyna dostanie się do tłumika, może wypłukać z niego syf i zanieść go na łożysko w skrzyni korbowej... To byłoby bardzo źle.
Spróbuj ją umyć jakimś niepolarnym rozpuszczalnikiem. Alkohole, benzyna nawet. Odrobina benzyny w tonie ON niczego nie zmieni. Nieznana substancja już może. Wystarczy, że będzie to jakaś zawiesina zawierająca nierozpuszczalny pył, i wtryski idą papa.
W normie bliżej min, czy w normie czyli po środku/bliżej max? W 207 miałem taki sam komunikat przy 1.4 hdi gdy było "w normie", ale bliżej min jak max :)
Czujnik zamknięcia klapy jest? Działa?
Witam! Jest mozliwe ze bez cisnienia oleju nie uruchomisz silnika.Pozdrawiam.Stefan.
Cała do rozebrania ewidentnie coś poleciało (zabezpieczenie tłoka,koszyk łożyska,łożysko igiełkowe). Takie uszkodzenia są od za dużej ilości oleju. Tworzy się nagar odrywa i czasem złapie go w oknie wydechowym. To samo masz w cylindrze wokół otworu świecy. Odrap kawałek i sprawdź jaki jest twardy. Uszkodzenie takie jak na obrazkach to albo zagęszczony...
z tego co wiem to w e39 manualne skrzynie dzielą się na dwa rodzaje (chodzi o nalepke)czyli z nalepką chyba pomarańczową i napisem ATF się wymienia co ileś tam km... i lejesz np. mobil atf 220 a z zółtą nalepką i napisem MTF-LT (long time) według aso się nie wymienia ale lepiej wymienić ja mam skrzynie atf.. i wlałem coś ponad litra mobila atf 220 (praktycznie...
Może ten materiał okaże się pomocny: https://www.youtube.com/watch?v=KpODaji5...
Robiłem diagnostyke komputerową i pokazało błąd nr. P-1456. czy to ma coś z tym do czynienia ? Dodano po 1 Jest dwięk alarmowy poczym na wyświetlaczu jest komunikat ciśnienie oleju i stop i silnik gaśnie Dodano po 15 Opisze to zjawisko dokładniej : Jade normalnie przed zakrętem zdejmuje noge z gazu i wtedy jest dźwięk alarmowy na głównym wyświetlaczu...
Ciśnienie oleju sprawdzone miernikiem? Jeżeli będzie niskie to naprawa pompy lub w najgorszym przypadku naprawa wału.
Witam, miałem to samo w swoim focusie, też 1.8 benzyna mk2, na 1000km bral ponad 1litr przy przebiegu 100tys, w serwisie powiedzieli ze to na bank zapieczone pierscienie, pojechalem do sprawdzonego i zaufanego mechanika. Okazało się, że pierścienie calkiem spoko lecz glowica "ugotowana" na dodatek dwie panewki lekko ryśnięte. Poszedl na szlif, uszczelniacze,...
W swojej skodzie wymieniłeś szybko. A tutaj nie masz pewności w jak długo w takim stanie silnik pracował, po za tym nie wiesz co było przyczyną czy silnik nie został zakatowany dlatego padła uszczelka, jak bierze tyle oleju to mogą być dodatkowo zapieczone pierścienie.
Powinna być śruba kontrolna z lewej lub z prawej strony skrzyni w okolicach półosi. Ale tak, czy tak, zmieniłbym olej, bo nie wiadomo ile ma przebiegu. To bzdura, że oleju się nie wymienia, tylko dolewa. Co 60 tys. km max. powinno się wymienić i tyle.
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
W EP6 zasilanie grzalki sond tylko przechodzi przez ECU. Zasilanie pochodzi z bezpiecznika F5 na PSF1 (skrzynka pod maska). Po drodze (miedzy ECU i sondami) jest wezel ekwipotencjalny (polaczenie kilku przewodow) w wiazce, zasilajacy obie sondy, podrzewacz oparow oleju i elektrozawor zbiornika par benzyny (canister).
Kupić musisz 2 lub 1,5 bo są mniejsze opakowania niż 1L (ale bardzo drogo wychodzi). Wchodzi ok 1,4L. Zależy ile oleju spuścisz.
Podczas wymiany lewego amortyzatora niepotrzebnie za mocno pociągnąłem za zwrotnicę Po prostu nie wybiłeś półosi z piasty i to wszystko. Tylko ciekawi mnie jak mogła guma spaść z łożyska skoro mocno to tam opasane . W skrzynie jest 3,5 litra oleju tranself także skontroluj stan.
Litr oleju na 1000 km to kwalifikuje silnik do naprawy. Możliwe, że tylko uszczelniacze zaworowe. Ja bym zdjął głowicę, oddał do obróbki, przy okazji rozwiązałbym sprawę uszczelki pod głowicą. Gdyby nie ten ubytek oleju, można by dalej zastanawiać się nad słusznymi sugestiami Kolegi 1133.
Napinacz do wymiany, oprócz oleju tam jest jeszcze gaz pod ciśnieniem. Śruby głowicy mają taki element sprężysty, że tak to nazwę Uszczelka głowicy w silniku benzynowym nie ma stopniowanej grubości
Witam :) Kolejność postępowania jest następująca 1. Pozdejmuj rury żeby sobie benzyna odparowała, pozostaw otwarty korek oleju itp. Wymień filtry i olej, najlepiej korzystając ze słońca bez odpalania zlej olej, zalej jakiś tańszy, przejedź na nim jakiś kawałek i znów wymień żeby wypłukało silnik, a żeby nie jeździł na tym rozrzedzonym oleju. 2. Musisz...
uszkodzony ecu Pytanie jaki tam jest układ wtryskowy. Bo były dwa: HFM z przepływomierzem i PMS pracujący na zasadzie pomiaru ciśnienia w kolektorze. Pamiętam, że sterowniki PMS się psuły. skoro silnik nie pracuje na 2,3 cylindrze, na benzynie, jak i na gazie, to nie leży problem w zasilaniu paliwem, tylko w układzie zapłonowym Można by pójść tym tropem...
(at)arturdip dzięki za radę
Cześć mam problem z agregatem marki HYUNDAI Model: HG2201-PL. W pewnym momencie z agregatu zaczęła sączyć się benzyna. Z baku szybko uciekała benzyna i okolice gaźnika były całe mokre od benzyny. Po rozkręceniu osłony i zdjęcia filtru powietrza i wyciągnięcia węża jak na zdjęciu , agregat w trakcie pracy zaczął płuc tak mi się wydaje że olejem. Proszę...
Nie ciesz się zbyt pochopnie. Benzyna może także przedostawać się do oleju, gdy brakuje iskry co jakiś czas. Po tysiącach cykli silnika także to samo wystąpi. Miałem taki przypadek w vw jetta. Zaraz po wymianie oleju tego nie zobaczysz. Obejrzyj bagnet oleju po wielu kilometrach jazdy. Porównaj także, czy zamiast ubytków poziomu oleju, nie przybywa...
Po grających zaworach i czujniku ciśnienia można wnioskować, iż ciśnienie jest za słabe, to, ze ci ustało po "naprawie układu chłodzenia" to zwykły przypadek, wepnij się manometrem w miejsce czujnika oleju i sprawdź ciśnienie, jak będzie zbyt niskie, to do wymiany pompa oleju, ale przedtem spuść olej i zobacz jaki wypłynie, jak bardzo syf to, może po...
Koszt kompletu części do rozrządu to jakieś 300 zł, wymienić można samemu jeśli ma się trochę zdolności i narzędzi. Ogólnie łańcuchy rozrządu wymienia się jak zaczyna je być słychać i nie znalazłem jakiś opinii o ich awaryjności w Z10XE, zazwyczaj ich zbyt szybkie zużycie spowodowane jest nie przestrzeganiem wymiana oleju i używaniem oleju kiepskiej...
Spróbuj nalać nafty do cylindrów na noc.
Ja miałem identycznie, zapalała się kontrolka ciśnienia oleju jak zakręcałem, hamowałem. Też miałem 1.4 i był po remoncie. Pojechałem na sprawdzenie ciśnienia oleju i wyszło ok. Kupiłem czujnik (oczywiście nie taki) ale okazało się że był słaby styk na przewodach przy czujniku ciśnienia. Sprawdź te połączenie przewód-kostka-czujnik.
Na samym początku proponuje wypolerować (często śniedzieją w starszych sprzętach w wyniku kiepskiej jakości paliwa, polerowanie polecam zrobić pasta polerska i wacikiem higienicznym, możne to sposób rodem z sci ale pomaga ) gniazda zaworków i zakupić nowe zaworki koszt około 15 zł za 1 szt koszt niewielki ale możne przynieść efekt. -Sprawdzić stan świec...
Ciśnienie 12 atm nie oznacza dziury w tłoku, gorsze złomy jeżdżą i olejem nie zarzucają. Nie szukaj przyczyny w oleju i nie kombinuj z niskim stanem. Jeśli gubi iskrę to zalewa paliwem, powinno być czuć benzynę z wydechu. Wąchanie rury wyjaśni sprawę czy to olej, czy to benzyna :) W nocy można spryskać wodą wiązkę/silnik i obserwować czy nie ma przebić.
Dziękuję. Dokładniej opisałem wszystko i... nie wysłało się :(( Regulator ciśnienia paliwa w silniku benzynowym z wtryskiem wielopunktowym paliwa (np. Ford Transit 2.0i z 1994 r.) jest z przodu. Coś czuję, że wtryskiwacze. Dodano po 6 Zobacz wężyk podciśnieniowy łączący regulator ciśnienia paliwa z kolektorem dolotowym, ma w nim nie być paliwa ! Sprawdzałem...
U mnie 340 a użytkuje od około 170. W zasadzie to chyba choć nie jestem pewien wymiana oleju w skrzyni bo raczej mechanik (ale mogę się mylić) nie zmieniał bo nie trzeba. Ale możliwe że za ten czas było już wymieniane jak było skrzynia robiona.
a wiec dlaczego pytam : po spuszczeniu wlali mi do auta 4 litry ( powinno być ok - az nad stan ) tymczasem na bagnecie sucho !!! dolałem jeszcze 2 litry i na bagnecie wyszła połowa !!! też wyczytałem że niby 3.5 i 4.5 ale nie 6 !!! no chyba że mnie serwis okantował !!!
obok info z przejechanymi kilometrami pod zegarami widniała informacja "Service". To informacja o tym iż jest do wykonania obsługa (wymiana oleju itp), resztę dowiesz się po podłączeniu auta pod tester i odczytaniu błędów.
Niskie ciśnienie oleju: - nieprawidłowe wskazania z czujnika - zbyt niskie obroty na biegu jałowym - uszkodzona pompa oleju - mocno rozrzedzony olej - bardzo niski poziom oleju.. ale tutaj dużo kilometrów raczej byś nie ujechał - filterek też wypadało by sprawdzić..
Witam. Posiadam seata Cordobę 2000r 1.4 benzyna Dziś rano po 3 dniach postoju odpaliłem samochód i po dodaniu gazu zapaliła mi się kontrolka od oleju i o dziwo zapala się tylko jeśli dodam gazu. Poziom oleju jest dobry. Po ujechaniu kawałka drogi zaczął dziwnie chodzić. "Klekotał" dziwnie... Proszę o pomoc
Witam. Tak jak w temacie od czasu wymiany łożyska oporowego i sprzęgła zaczęła skakać wskaźnik temperatury oleju. Czy mechanik mógł coś żle podłączyć ? Mój problem polega na tym iż przjadę np 100km temperatura cieczy wskazuje 90 stopni i w pewnym momencie wskażnik skacze na max temperature i wyskakuje kontroalka zatrzymaj auto. Czasami kontrolka skoczy...
sprzawdz olej w skrzyni biegów, miałem raz przygode z tym samochodem nie sprawdzalem nigdy stanu oleju w skrzyni biegów i po prostu sie zatarła. Sprzawdz też może poduszki silnika i skrzyni biegów czy nie są naderwane.
Napiszę raz jeszcze ,pomiar ciśnienia sprężania wraz z próbą olejową to jedyna możliwość diagnozy,chyba że są wycieki z silnika jak nie to do wróżki.
Też kiedyś miałem klienta co nalal on do skody z silnikiem tsi. Mówił że opornie szło ale zatankowal. Po spuszczeniu i kilkukrotnym czyszeniu świec zapalił, podymil i jeździ. Pracowałem kiedyś w warsztacie obok stacji paliw to srednio raz w tygodniu ktoś przypychal diesla z benzyna w baku. Generalnie po zmianie paliwa działały, środków do czyszczenia...
nie dawno kupiłem golfa. Po kilko minutowej jeździe gdy silnik jest już ciepły zapala mi sie kontrolka i strasznie piszczy. Są momenty że kontrolka świeci chwile raz dłużej raz krócej a czasem muszę wyłączyć silnik żeby kontrolka przestała się świecić. jak na razie chcę wymienić olej i filtr. proszę o pomoc Wymień na początku czujnik ciśnienia oleju...
"Paliwo sporo droższe" to stereotyp wyrobiny jeszcze za czasów PRL, kiedy benzyna była na kartki, a na dodatek dwa razy droższa od oleju napędowego. Obecnie, przeciętny użytkownik samochodu, jeżeli nie używa tego samochodu do transportu zarobkowego, napewno nie kupi samochodu z silnikiem wysokoprężnym, bo to się poprostu nie opłaca. Przecież olej napędowy...
Ale cuda czytam :) Przepraszam. Tą dyszę która wypadła z gaźnika musisz delikatnie lutownicą zakleszczyć, ona się wysuwa i dawkuje za dużo paliwa. Albo kup w serwisie całą dyszę główną z tym że plastikową bez tej badziewnej metalowej dyszy. I stąd ten czarny dym. Jeśli chodzi o niebieski to albo przechylona była kosiarka (wcale nie musi to być podczas...
oleju benzyna zapach benzyna oleju mieszanka oleju benzyna
kenwood instrukcja włączać wyłączać laptop ferro termostatyczny
projekt układów elektronicznych projekt układów elektronicznych
How to Test Amps with a Multimeter: Fluke, Brymen, Uni-T, Clamp Meter Tips & Safety Capacitors in Parallel vs Series: Capacitance, Voltage, ESR, MLCC Arrays, Supercapacitor Stacks