Mnie kiedyś jakiś syf podlazł pod czujnik, pomogło wydłubanie tego czegoś z kanału na czujnik i umycie czujnika.
Nic nie płucz nic nie dolewaj wymień na 10W40.
Można mieszać. Do czego chcesz to wlać?
Wg. instrukcji wlewa się 2,4 litra i nie ma się przelać po prostu wlać nominał i tyle chyba że siłą rzecz wtedy się przeleje https://obrazki.elektroda.pl/6800636600_... https://obrazki.elektroda.pl/1090334700_...
Kolego polata to tyle że nie bedziesz mógł na nie patrzyć. Ja serwisuje takie po 285000 km na gazie .To autto polata :D A u ciebie jest pewnie problem z instalacją elektryczną lub czujnikiem oleju . standard w fiatach:idea:
Dzięki serdeczne za podpowiedź
Wymiana oleju już noc nie pomoże. Jedź na szrot i kup drugą skrzynię i do niej wlej świeżego oleju
Po pierwsze dlaczego nie podejrzewasz zaworów? Po drugie zapewne silnik lepi się od oleju z powodu wycieków spod pokrywy zaworów.
U mnie jak kiedyś wymieniałem to piny we wtyczce się porozginały i brak było kontaktu z pinami silniczka a jeden pin nawet się wysunął z wtyczki po poprawieniu działało. Wyczyść dokładnie otwór w przepustnicy gdzie pracuje trzpień - potrafi tam się tworzyć nagar lub opary oleju z odmy się osadzają
Muszę zrobić wymianę oleju w nie moim aucie i chcę się wcześniej przygotować do tego. Czy ktoś wie jaki jest rozmiar imbusa potrzebnego do odkręcenia korka spustowego oleju? Seicento 1100 2004r
Silnik prawdopodobnie szarpie bo świece są zawalone nagarem z spalonego oleju. A jak masz taki budżet to albo kup drugi silnik, albo wymień świece, kup doktora do oleju i też będzie chwilę jeździł.
Który to jest ? właśnie jestem na myśli że to jakiś przewód bo byłem u 2 zaprzyjaźnionych mechaników i mówili że to coś najprawdopodobniej z przewodami. Dodano po 26 Przewód masowy silnika robiłem jakiś rok temu i teram mam dodatkowy przewód o przekroju 10 kwadrat Dodano po 1 Usterka chyba została zlokalizowana i naprawiona prawdopodobnie była to wtyczka...
Co do oleju w reduktorze to po ten zaworek jest żeby go spuszczać.
Ech te fiatowskie rozruszniki. Ciężkie są na akumulator. Są to rozruszniki bez przekładni planetarnej. Pobierają dużo prądu. W twoim przypadku konieczna jest wymiana tulejek. Od razu szczotki, przeczyścić rowki na komutatorze ostrym nożykiem. Przed złożeniem wato tulejki pomoczyć w oleju z 12 godzin i maznąć lekko smarem ceramicznym, albo białym. Obejż...
pomiar kompresji + próba olejowa podczas pomiaru kompresji (prośba poszukaj na google jakiś howto jak to zrobić, bo to proste wręcz prostacie). ZTCP jak kompresja wzrośnie, to do roboty pieścienie, jeśli nie zmieni się, to do roboty uszczelniacze zaworowe. Czasami jest też tak, że pierścienie są już tak zabite, że oleju nad tłokiem jest tyle, że próba...
Trzeba chyba zdjąć głowice i sprawdzić co jest nie tak. Moim zdaniem to lepiej to oddać na złom i szukać innego koszt samej robocizny bedzie zbyt duży przy takim aucie. Właśnie przez takich ludzi giną zdrowe blacharsko auta.... Jeśli blacha jest zdrowa szukałbym drugiego słupka (remont obecnego nieopłacalny), lub nawet wykonał swapa na 1.1/1.2 lub...
w SC za akumulatorem z tego co pamiętam jest mała puszeczka z bezpiecznikami, ale można ją na kablach przeciągnąć nad lub obok akumulatora z tego co pamiętam i wtedy wchodzi sporo większy, ile większy to nie wiem, nigdy nie mierzyłem miarką żadnych akumulatorów tylko upycham :) miarkę oleju trzeba wyjąć żeby wsadzić większy akumulator, ale jak już wejdzie...
Prawdopodobnie problem leży w przeodzie gumowym odmy:) Naprawiam na codzień Fiaty i o tej porze roku to normalka,problem jest w tym że przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej jest na pewnym odcinku(zaraz za przepustnicą powietrza) w poziomie i w nim zbiera sie skondensowana woda zmieszna z oparami oleju itp.Po uruchomieniu zimnego silnika jest jakby...
Koło filtra oleju jest 1 pinowy czujnik, zdejmij z niego przewód i sprawdź czy kontrolka zgaśnie, jeśli nie to oznacza, że jest zwarcie na instalacji. Natomiast jeśli zgaśnie to może być uszkodzony czujnik albo jest złe ciśnienie oleju w silniku.
Nigdy nie wolno było tak robić. A odma w garbusie? W junaku jeszcze lepiej bo dmuchała na łańcuch smarując go
Witam, mam problem z fiatem Seicento 900 auto nie odpalało, wymieniłem wtrysk auto odpala tylko na gazie wciśniętym w podłogę. Raz gaśnie raz nie, jak już pali to kopci niemiłosiernie na biało. Benzyna jest w oleju, pęknięty blok?
Zmierz manometrem ciśnienie oleju, bo może jest niskie i przez to się zaświeca, albo może czujnik szwankować. To na początek.
Przedmuchanie nic raczej nie da. Ściągać głowice i czyścić. Po tym wszystkim założyć porządny filtr oleju i zalać dobry olejem.
Olej to elf 15w40 wymieniony trzy tygodnie temu ,oczywiście razem z filtrem Przebieg 90tyś. Czy ktoś wie może gdzie w silniku seicento 900 znajduje się zawór zwrotny oleju?
Witam. Proponuję najpierw umyć silnik, potem zlokalizować wyciek. Jak leci z otworu bagnetu to może być zatkane odpowietrzenie silnika ( tzw. odma) lub poziom oleju jest za wysoki (tu może być płyn chłodzący w oleju).
Helicoil powinien pomóc, ewentualnie wywiercić nowy gwint?
Witam, Wymieniałem ostatnio olej w samochodzie w którym nie wiem jak dawno temu był wymieniany olej, teoretycznie 7 tyś km temu jednak to samochód mojego dziadka, ten olej mógł rzeczywiście przejechać 7tyś KM ale mógł długo dłużej stać. Pod korkiem oleju była maź.. koloru żółtawego, śliska i lekko piankowa.. trochę przypominało to gąbczastego-śliskiego...
Witam Skoro mówisz, że jesteś laikiem to należy Ci się pomoc. 1. Silnik który zużywa 1l oleju na 1000 km uważa się za sprawny. Kopcenia przy takim zużyciu oleju nie ma. 2. Olej ma swoją żywotność. Obserwuj zużycie oleju co 1000km. Zauważysz, że przez pierwszy 1000km licząc od wymiany ubytek jest mniejszy przy drugim 1000 km itd. Przy kolejnym np 9 tysiącu...
Wlej płukankę długodystansową, przy nastepnej wymianie oleju przepłucz ropą silnik tak by leciała czysta ropa,
Witam wszystkich fiat seicento pojemność 900 brak ciśnienia oleju usterka powstała po wymianie łańcucha rozrządu ale od początku : jako że miałem pordzewiałą miskę olejową i rozrząd do wymiany postanowiłem te dwie naprawy połączyć i po wymianie brak ciśnienia oleju, zupełnie jak by olej ściekł z pompy olejowej (autko stało bez miski około 24h) i nie...
Witam, jest u nas w domu użytkowane Seicento i występuje dość chyba powszechny problem w tym modelu, a mianowicie maź na korku i ogólnie wilgoć w oleju (robi się nieco szary). Zapewne przez niedogrzewanie silnika gdyż pokonuje on drogę 2 km i z powrotem. Płynu chłodniczego nie ubywa. Czy jest jakiś skuteczny sposób aby temu zaradzić? Przebieg 26 tyś...
mam seicento900 i zastanawiam sie nad zalozeniem sobie takich dodatkowych wskaznikow i teraz pytanko jak to to podlaczyc jak juz kupie? gdzie trzeba sie podpiac, co i jak zrobic zeby to banglalo? Pozdrofka
Teraz sprawdziłem. Płyn jest w normie oleju w nimi nie ma ani płynu w oleju. Nie mam pojęcia. I czy uszczelka mogła paść tak z dnia na dzień?
No to ma prawo troszkę sobie "podpić" Ile musisz dolewać od wymiany do wymiany?
Sprawdzałeś czy nie bierze oleju .
Jeśli brakuje ci oleju to będzie się świecić cały czas. A jeśli kontrolki nie zgasną po ok. 5-7 sek po zapłonie
Taki temat: Fiat 900T - OHV 903cc 37PS - z roku 1979. Mikrobusik na bazie Fiata 6oo Multipla z lat 50 i 60. Z różnym powodów chcę się z nim pobawić i nieco go usprawnić mechanicznie. Mam prawie nowy silnik 899cc wydłubany z Seicento a.d. 2000 o przebiegu nieco ponad 15tys w stanie doskonałym. Silnik oryginalny w moim busiku ma swoje lata i przebieg....
a tutaj są zdjęcia wycieku płynu chłodzacego i oleju
inny olej coś zmieni czy raczej nie? Utrzymując parametry oleju zalecane przez producenta nic nie powinno się dziać. Selenii 5W40 lepiej nie zalewać? Skoro było 10w40 zalecane nie lał bym 5w40, masz etykietę, parametry starego oleju?
Może głupio zabrzmi ale weź smar w sprayu długa rurka i psiknęłabym przez łapę sprzęgła na widełki oczywiście z umiarem i tak samo na tą tuleikę lub igła i strzykawka i trochę oleju lub smaru tam daj
Może to być wina czujnika, jak wspomniał kolega wyżej, ale również urwanego kabelka od niego. Miałem tak w Seicento 1.1 mpi, kabelek przegnił tuż przy czujniku i urwał się.
https://obrazki.elektroda.pl/8584862100_... . Półosie w punto montowane są w takim czymś co zaznaczyłem na obrazku, a w sejaku wchodziły prosto do skrzyni. w seicento 900 oraz 1100 montowali skrzynie C.526 z mokrymi przegubami wewnętrznymi skrzyni (w oleju przy wyjściu półosi ze skrzyni) a w 1100 montowali jeszcze skrzynie C.514 z...
Jeśli dobrze kojarzę to 900 miała hydraulicznie sterowane zawory - więc zacząć należy od wymiany oleju i filtra oleju, a w dalszej kolejności od sprawdzenia ciśnienia oleju.
WYmiana uszkodzonych popychaczy + wymiana oleju i filtru.
Ja bym proponował zalać XADO Vita Flush i pojeździć trochę przed wymianą oleju. Te silniki są dość proste i niezbyt wybredne co do oleju więc na 10W40 też będzie pracować bez zastrzeżeń a w Krone dni będzie miał nieco lżej kręcić.
jak jest rosół w zbiorniczku wyrównawczym to uszczelka padła... silnik z zasilaniem lpg zazwyczaj bierze olej i powinno to być normalne... ile ci tego oleju bierze? powiedzmy tak na 1000 km?
Witam wszystkich posiadam seicento 900 wymieniłem w nim uszczelkę pokrywy zaworów silniczek działał po wymianie normalnie odpalał jezdziłem nim ponad 2 tygodnie uznałem ze czas na wymianę oleju wymieniłem olej filtr oleju oraz filtr powietrza no i zaraz dzień po wyminie dziwne zachowanie ja jest zimny odpala od razu jak tylko się zagrzeje to odpala...
Patrząc tutaj to 18 sek to już jest 130 km/h https://www.youtube.com/watch?v=qBLgKf22... Natomiast Fiat Uno to coś innego raczej, tam był chyba gaźnik tak? Tutaj ten silnik 1,1 to do niedawna jeszcze w Pandach był, to jest silnik rodem z Punto 2, z okrągłym filtrem powietrza, "nowocześniejszy" mpi, to samo co Schumacher, Sporting, Fire etc. To jest...
Jak będzie rzadki olej to spadnie ciśnienie oleju i powinno w tym czasie słychać panewki. Żadnych zagęszczaczy nie lej zmarnujesz silnik. Bez problemu korbowodowe jak i główne panewki sprawdzisz
Zdecyduj się czy dolewasz 4,5 litra na 10 tysięcy, czy litr na 10 tysięcy. W tym pierwszym przypadku katalizator będzie miał już dość, ale z drugiej strony przy aż 300 tysięcy km i jeszcze jeżdżąc na LPG to bardzo niewielkie zużycie jak na ten silnik (450ml na tysiąc). A jeśli litr na 10 tysięcy (100ml na tysiąc) to tylko pogratulować stanu motoru,...
Wyciek oleju spod uszczelki głowicy czy uszczelki pokrywy zaworów?.
Jak będziesz wymieniał popychacze to nic tam nie regulujesz to hydrauliczne. Ciśnienie oleju kasuje luz zaworowy.
Dlaczego bardzo często wiele odpowiedzi na temat "Jak zrobić samemu i czy dam sobie radę" jest - daj do mechanika!! Jeżeli ktoś chce się "pobawić", nauczyć się czegoś to nie zniechęcajćie !!!! Czy mechanicy to jacyś magicy?? - NIE Teoretycznie każdy może zostać mechanikeim. Oczywiście wprawa robi swoje, odpowiednie narzędzia również, ale jeżeli ktoś...
wez sprawdz cewki paliwo w oleju jest bo nie pali na 4 tylko na 3 a moze 2 i tak jezdziłes o wilgotnych uszczelkach zappomnij.
czodzi mi o to ze ja mialem seiczento z 99 rok i tam byl inny licznik dla ktorego jeden czujnik temperatory niewystarczal ,tzn. mial za maly skok opornosci i dlatego abym byl zadowolony ze wskazan i dalem 2 rownolegle . wtedy wskazanie wskaznika mialem na polowie skali przy rozgrzanym silniku.. w twoim przypadku gdy wskaznik elektroniczny byc moze wystarczy...
Sprawdz poziom oleju w skrzyni biegów. Jak wciskasz sprzęgło na postoju to skrzynie nie pracuje a jak puscisz to wałek sprzęgłowy, z choinką i kołami pracują przyjzyj sie skrzyni.
Masz na myśli rozbite rowki w tłokach czy pasowanie tłok-cylinder? Miałem Seicento 1.1 z za luźnymi tłokami, na zimno waliło jak sieczkarnia, ale oleju to brał może z 250ml na 10 tysięcy km.
cóz przyczyn swiecenia sie kontroli engine jest bardzo wiele bo od podstawowych błedów wszelkich czujników monitorujacych prace silnika jak tez złego składu mieszanki paliwowo powietrznej czy niewłasciwej pracy swiec zaplonowych najprostrza metoda jest podpiecie komputera i zczytanie wysietlanych błedów lecz to tez nie gwarantuje usuniecia usterki czesto...
Ogólnie chcę to zrobić jak najprościej po najmniejszej lini oporu żadnych tam kontrolek bajerów stacyjek jedynie kontrolka od oleju by się przydała a palenie na przycisk wystarczy
Witam Jaki olej do Fiata Seicento 2001 silnik 899 cm³ / 29 kW benzyna? Przebieg na dzień dzisiejszy 142 000 km. Auto od 1 właściciela polskiego. Kupiłem go od pary staruszków którzy w ciągu ostatnich 4 lat zrobili nim 9000 km... . Niestety nie wiedzą jaki jest wlany olej, a nigdzie nie mogę znaleźć ani na kartce nic kompletnie zero informacji....
Tak wymieniałem na nowy. 10w40, i płyn tak samo jest nowy, teraz odpalałem auto chodziło z 20 min po niecałych 10 minutach zaczął dymić. ale nic nie bierze płynu tyle samo i oleju tez.
Olej chłodniczy? Pomiar ciśnienia sprężania, ciśnienia oleju. Oddaj do mechanika. Ile tego oleju zużywa na ile?
Witam :) Problem polega na dość wysokich obrotach silnika przy seicento 1.1 na biegu jałowym. Auto bardzo głośno pracuje i dużo pali. Mam wrażenie że do płynu chłodzącego dostaje się olej, a pod korkiem oleju jest "biała maź". Czy ma to coś wspólnego z wysokimi obrotami czyt problemu raczej trzeba szukać w lewym powietrzu?? Pozdrawiam
W tych silnikach to przecież tłoki się wywracały. :D Piston slap i to może stuka. Przerywanie to trzeba by robić jakieś parametry podczas przyspieszania. Może i paliwa brakuje. Sondy idą na bogato przy pełnym bucie? Też tak myślę, że stukają tłoki. Przede mną starszy dziadek jeździł pewnie dusił na piątce na niskich obrotach :D Niemniej moc ma, oleju...
Mówi że nie da rady potwierdzić tego bez rozbierania silnika. Więc auto pójdzie prawdopodobnie na żyletki. Jest ktoś w stanie podpowiedzieć jak dostało się tyle litrów paliwa do oleju i jakie mogą być tego skutki? Po zalaniu i nalaniu nowego oleju rozrusznik dalej się zawiesza po próbie odpalenia. Przestawiony rozrząd?
wiesz co tak po długim zastanowieniu się będziesz musiał cały ślinik pewnie nawet otwory w głowicy i bloku do chłodzenia silnika i podawania oleju są inne
Jestem posiadaczem Astry i Seicento. Oba te autka pokonują dziennie ok 15 km w sezonie letnim i zimowym. W Astrze miałem podobne objawy - czyli krople wody na bagnecie a pod korkiem wlewu oleju pianę (nie ubywa oleju ani płynu), natomiast w Seicento nie zaobserwowałem żadnych śladów kropli na bagnecie ani piany pod korkiem - jak to wytłumaczyć :?:
witam wszystkich.mam problem z fiat seicento 900 po przekreceniu kluczyka swieca sie kontrolki z ladowania, oleju i recznego hamulca rozrusznik kreci ale nie pokazuje wtrysku,pompa paliwa sie nie odzywa i nie slychac pracy zadnych przekaznikow prosze o pomoc pozdrawiam
Witam mam taki problem z fiatem punto I mam już słabe zawory oczywiście poprzez jazdę na gazie. Mam oczywiście drugą głowice w super stanie która nie jeździła na gazie tylko to jest głowica z fiata seicento o tym samym motorze. Wszystko prawie pasuje wszystkie kanały się zgadzają po za jednym mankamentem. Punto ma czujnik ciśnienia oleju zamontowany...
Zawory były regulowane dwa lata temu w ASO (przejechane około 10k km od tego czasu), korek oleju kwadratowy. Dodatkowy objaw być może mający związek z tym faktem to zdarzające się samoistne gaśnięcie silnika po nagrzaniu, gdy jest zostawiony na luzie. Sprawdzę jeszcze w Multiecuscan czasy ładowania i wskazania sond lambda.
Oleju w wodzie nie sprawdzałem. Brałem wątek uszkodzonej uszczelki między cylindrami
Witam. Zostało mi po ostatniej wymianie, która była 2 lata temu około 1l oleju w butelce. Czy mogę auto zalać tym "starym" i nowym, oczywiście o tych samych parametrach,producencie itp.?
Poziom oleju w skrzyni do sprawdzenia.
To jest silnik bliźniaczy do silnika 100GL.000 OHV 903cc (45KM) z tym, że ten kręci się w lewo. To pochodna silnika 100G.000 o poj. z Fiata 850 Spezial z końca lat 60. De facto to genetyczny bliźniak silnika 899cc z Seicento czy Cinquecento / Panda Ma pojemność 896cc. Pochodzi z rynku niemieckiego Deutsche Fiat Heilbronn AG. Pojemność tu była obniżana...
Nigdy nie przelewaj oleju ponad MAX... może to jakaś osłona wpada w rezonans przy określonych obrotach, może nieszczelny wydech. Ciśnienie w normie czyli kontrolka się nie świeci czy mierzyłeś?
Sprawdzałem czujniki obok i wszystko jak było. Wiązki przeleciałem tak na oko, i nie wydają się "ruszone". Jeżeli nic nie wyniknie to sprawdzę jutro dokładnie. Czy podłączony aku miał wpływ na to? A czujnik ciśnienia oleju jest w pod czy nad filtrem oleju? Może to on padł w jakiś cudowny sposób?
Witam w moim aucie jak jest zimny to po odpaleniu silnik nie równo pracuje Świece były wymieniane całkiem nie dawno. Po wykręceniu świec dwie środkowe są zalane olejem czy to może być przyczyna? Delikatnie widać wyciek oleju z pod pokrywy zaworów. Jak silnik jest rozgrzany to pracuje normalnie.Fiat seicento 899 99rok
Przez te 28tys. km które przejechałem dolałem z 1l oleju a może troszkę mniej lub więcej. Czyli brać się za to czy zostawić i czekać aż będzie kapać? Jeśli tylko się "poci", nie "znaczy terenu" i nie bierze oleju to nie dotykać. Ukręcisz szpilkę kolektora wydechowego i dopiero będziesz miał problem. Ok. Czyli będę obserwował. Ewentualnie jutro postaram...
Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny? W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec na wolnych...
Jak w temacie- popychacze stukają, nie dochodzi olej z kanalika olejowego w głowicy. W miejscu wkręcenia czujnika ciśnienia oleju ciśnienie 3,5 bara podczas kręcenia rozrusznikiem- na głowicy ze zdemontowanym zespołem dźwigni zaworowych nie wypływa w ogóle olej. Pewnie zatkany kanał olejowy, drutem nie idzie przebić bo kanał zakręca, ciśnieniem powietrza...
Witam mam następujący problem z tym silnikiem otóż troche się poci nie wiem od czego to może być uszczelka , płynu chłodniczego nie dolewałem z 8 miesięcy i nic od tej pory nie ubyło dlatego staram się wykluczyć uszczelkę pod głowicą ale z drugiej strony zauważyłem że z rury wydechowej lecą kropelki wody i na korku od wlewu oleju był biały nalot. Dlatego...
Jakim cudem Ci to wypadło? Odkręcałeś cały wybierak biegów? Po co? Tam są wodziki do wyboru biegów. Biegi wszystkie wchodzą? Tylko wajcha jest ukośnie? Może jedną z linek źle wsunąłeś w tą blachę w której są zamocowane i zabezpieczone takimi zapinkami? A może nie ma zapinki? Ogólnie to łatwiej było odsunąć w lewo i opuścić silnik i wymienić simering...
nie ma szans kompresja super oleju nie ubywa a płyn chłodniczy ok
No zamieszałem:) tak stara uszczelka była poszarpana i i zatkała wlot powietrza( tam jest jeden wlot który jest połączony rurka gumową z filtrem powietrza) w tym momencie zrobiło się za duże ciśnienie w komorze silnika i wywaliło mi olej. No i właśnie po wymianie tej uszczelki i oleju itd coś sie porobiło z tymi obrotami:(
Przebieg to 130 000 km. Olej wymieniam systematycznie co 6-7 tys. km. Z tym że no nie leje chyba oleju zbyt dobrego raczej z dolnej półki;/ mianowicie: Mineralny Orlen Lubro Gas 15W/40 API SG. Chciałem kiedyś zmienić olej na półsyntetyk ale mi powiedzieli że niezłego zamieszania mogę sobie narobić bo ten półsyntetyk może wszystkie syfy wypukać. Ogólnie...
Witam. Potrzebuje pompe oleju do fiata SC 1.1 MPI. Podobno w 2008 roku weszły jakieś zmodernizowane pompy oleju. Pompa jest niedostępna jako używana. Nigdzie nie mogę znaleźć takowej. Nowa w ASO to ponad 1000zł więc raczej odpada. Pytanie co było dokładnie zmodernizowane? Wie może ktoś? Pompy starego typu są do dostania. Jest możliwość zamontowania...
Co radzicie? Na hol i do mechanika? Najpewniej bo na odległość nie można ocenić przyczyny , może być np. czujnik , ale z kolei piszesz silnik dziwnie pracuje, jakby nie było oleju więc najlepiej mechanik
Aha rozumiem, czyli po nagrzaniu silnika do temperatury załączenia wentylatora, wyciagam bezpiecznik i obserwuje, ma wejść na czerwone pole. Fabryczna kontrolka przegrzania ma działać od 115 stopni, to temperatura krytyczna aby zatrzymac samochód. Wskaźnik przynajmniej pozwoli na zapobieganie takim sytuacjom np. mozna ratować się ogrzewaniem Dodano...
Sama uszczelka - może być robota nie warta zachodu. Jeśli tak wywala płyn spod głowicy może być skrzywiona i problem za chwilę powróci. Miałem trzy razy wymienianą uszczelkę . Dwa razy mechanik - nie planował głowicy jak twierdził nie było potrzeby. Po dwóch latach problem wracał. Trzeci raz wymieniłem sam, dałem do planowania i z pięć lat już jest...
Czujnik ciśnienia oleju jest sprawny . Jaki czujnik kupić , jeśli ktoś zna jakiś link to proszę podać .
U mnie raz też "cykał strasznie" przekaźnik od wycieraczek, nie pomagało ani wyłączanie dźwignią, ani stacyjką, "cykał" i już, "skleił" się abo co, albo gdzieś wtyczki "zamokły"... Jak się dowiedziałem co "cyka" to się nie martwiłem, po jakimś czasie umilkł i jest dobrze do tej pory... No, kasatory luzów zaworowych też mogą czasami klekotać, pukać,...
Witam. Posiadam Fiata Seicento 1.1 MPI z ABS i wspomaganiem kierownicy. Wyrzucam fabryczny silnik 1.1 mpi 55km i wlatuje 1.2 16v 86km. Potrzebuję więc przejść z wiązki MPI na wiązkę z 1.1 SPI i przerobić ją pod silnik 1.2 16v. Jak podłączyć czujnik ciśnienia oleju i inne czujniki sobie poradzę (polecę po kabelkach). Potrzebuję jakiejś rozpiski lub schematu...
sprawa wyjaśniona, zbyt wysoki poziom oleju w misce skutkował "zarzucaniem "na świece, upuściłem trochę i załatwione
http://www.youtube.com/watch?v=KC-SxrsgE... http://www.youtube.com/watch?v=oIkxlWpJ6... Dla takiego emeryta może i nie potrzeba oleju zmieniać bo Kia przecież wciąż jeździła, a że połowa koni zdechła... Miałem też jednego Seicento co od nowości 80k przejechał bez wymiany oleju, łyżką z niego wybierałem to co po oleju zostało.
pewnie będzie dymił i żarł olej, bo to słabe silniki ogólnie są, no ale spróbować trzeba, inaczej się niczego nie dowiesz. Warto sprawdzić ciśnienie sprężania. Na wtryskiwacze uważaj, w tych silnikach szybko się zużywają i nie rozpylają tylko plują, zwykle sprzedawane są już zdechłe. Nie gadaj bzdur to bardzo dobre i twarde silniki. Mam Seicento Vana...
W autku zrobiłem jeszcze wymianę anteny- nareszcie radio odbiera. Do pełni szczęścia muszę jeszcze ogarnąć skrzynkę biegów. Problem jest w opornym wbijaniu biegów, szczególnie 1 i 2 oraz wsteczny. Objawy są ciekawe- na postoju po parokrotnym włączeniu wchodzą gładko, z właściwym "kliknięciem". W trakcie jazdy, szczególnie na zimnym silniku z wyraźnym...
sprawa wygląda tak autko nowe kupione w 2000r. do tej pory silnik nie ruszany. Pojechałem 5 km i gdy wracałem w drodze powrotnej czyli kolejne 5 km zaświeciła się kontrolka od temperatury. Na wszelki wypadek sprawdziłem jeszcze raz i efekty był ten sam. Sprawdziłem odkręciłem korek i był zagotowany płyn. Wymontowałem termostat włożyłem do garnka zalałem...
Jednak dzisiaj podjechałem do mechanika. Sprawdził mi stan oleju i jest odpowiedni. Umówiłem się na termin aby dokładnie to sprawdzili ale mówi mi że luz na biegu jest i prawdopodobnie coś z sprzęgłem ;(.
, miałem nadzieję że ktoś mi podpowie co sprawdzić Ładowanie, poziom oleju w silniku, i spryskiwacz szyby.Reszta do naprawy w warsztacie.
Stacyjka ma tylko trzy położenia: 0 - wszystko wyłączone; 1 - zapłon (kontrolki etc.); 2 - rozrusznik. W niektórych autach jest jeszcze jedna pozycja oznaczona jako ACC (z niej mógłbym zasilić cewkę przekaźnika), ale w Seicento niestety tego rozwiązania brak. Czujnik ciśnienia oleju to najprostsze możliwe rozwiązanie jakie chyba istnieje. Ma jedno wyjście...
seicento oleju seicento ciśnienie oleju poziom oleju seicento
skoda stopu lustro suficie silnik szczotkowy oznaczenie
eh750 wyświetlacz radzieckie komputery
Filtr paliwa Audi A1 1.6 TDI – ceny, gdzie kupić, marki MANN, Bosch, Filtron, Kamoka Szlifierka jednofazowa z kondensatorem – wyrzuca zabezpieczenie, przyczyny: kondensator, uzwojenia, wyłącznik