Mnie kiedyś jakiś syf podlazł pod czujnik, pomogło wydłubanie tego czegoś z kanału na czujnik i umycie czujnika.
Nic nie płucz nic nie dolewaj wymień na 10W40.
Można mieszać. Do czego chcesz to wlać?
Wg. instrukcji wlewa się 2,4 litra i nie ma się przelać po prostu wlać nominał i tyle chyba że siłą rzecz wtedy się przeleje https://obrazki.elektroda.pl/6800636600_... https://obrazki.elektroda.pl/1090334700_...
Kolego polata to tyle że nie bedziesz mógł na nie patrzyć. Ja serwisuje takie po 285000 km na gazie .To autto polata :D A u ciebie jest pewnie problem z instalacją elektryczną lub czujnikiem oleju . standard w fiatach:idea:
Wymiana oleju już noc nie pomoże. Jedź na szrot i kup drugą skrzynię i do niej wlej świeżego oleju
Dzięki serdeczne za podpowiedź
Po pierwsze dlaczego nie podejrzewasz zaworów? Po drugie zapewne silnik lepi się od oleju z powodu wycieków spod pokrywy zaworów.
U mnie jak kiedyś wymieniałem to piny we wtyczce się porozginały i brak było kontaktu z pinami silniczka a jeden pin nawet się wysunął z wtyczki po poprawieniu działało. Wyczyść dokładnie otwór w przepustnicy gdzie pracuje trzpień - potrafi tam się tworzyć nagar lub opary oleju z odmy się osadzają
Muszę zrobić wymianę oleju w nie moim aucie i chcę się wcześniej przygotować do tego. Czy ktoś wie jaki jest rozmiar imbusa potrzebnego do odkręcenia korka spustowego oleju? Seicento 1100 2004r
Silnik prawdopodobnie szarpie bo świece są zawalone nagarem z spalonego oleju. A jak masz taki budżet to albo kup drugi silnik, albo wymień świece, kup doktora do oleju i też będzie chwilę jeździł.
Który to jest ? właśnie jestem na myśli że to jakiś przewód bo byłem u 2 zaprzyjaźnionych mechaników i mówili że to coś najprawdopodobniej z przewodami. Dodano po 26 Przewód masowy silnika robiłem jakiś rok temu i teram mam dodatkowy przewód o przekroju 10 kwadrat Dodano po 1 Usterka chyba została zlokalizowana i naprawiona prawdopodobnie była to wtyczka...
Co do oleju w reduktorze to po ten zaworek jest żeby go spuszczać.
pomiar kompresji + próba olejowa podczas pomiaru kompresji (prośba poszukaj na google jakiś howto jak to zrobić, bo to proste wręcz prostacie). ZTCP jak kompresja wzrośnie, to do roboty pieścienie, jeśli nie zmieni się, to do roboty uszczelniacze zaworowe. Czasami jest też tak, że pierścienie są już tak zabite, że oleju nad tłokiem jest tyle, że próba...
Ech te fiatowskie rozruszniki. Ciężkie są na akumulator. Są to rozruszniki bez przekładni planetarnej. Pobierają dużo prądu. W twoim przypadku konieczna jest wymiana tulejek. Od razu szczotki, przeczyścić rowki na komutatorze ostrym nożykiem. Przed złożeniem wato tulejki pomoczyć w oleju z 12 godzin i maznąć lekko smarem ceramicznym, albo białym. Obejż...
Trzeba chyba zdjąć głowice i sprawdzić co jest nie tak. Moim zdaniem to lepiej to oddać na złom i szukać innego koszt samej robocizny bedzie zbyt duży przy takim aucie. Właśnie przez takich ludzi giną zdrowe blacharsko auta.... Jeśli blacha jest zdrowa szukałbym drugiego słupka (remont obecnego nieopłacalny), lub nawet wykonał swapa na 1.1/1.2 lub...
w SC za akumulatorem z tego co pamiętam jest mała puszeczka z bezpiecznikami, ale można ją na kablach przeciągnąć nad lub obok akumulatora z tego co pamiętam i wtedy wchodzi sporo większy, ile większy to nie wiem, nigdy nie mierzyłem miarką żadnych akumulatorów tylko upycham :) miarkę oleju trzeba wyjąć żeby wsadzić większy akumulator, ale jak już wejdzie...
Prawdopodobnie problem leży w przeodzie gumowym odmy:) Naprawiam na codzień Fiaty i o tej porze roku to normalka,problem jest w tym że przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej jest na pewnym odcinku(zaraz za przepustnicą powietrza) w poziomie i w nim zbiera sie skondensowana woda zmieszna z oparami oleju itp.Po uruchomieniu zimnego silnika jest jakby...
Koło filtra oleju jest 1 pinowy czujnik, zdejmij z niego przewód i sprawdź czy kontrolka zgaśnie, jeśli nie to oznacza, że jest zwarcie na instalacji. Natomiast jeśli zgaśnie to może być uszkodzony czujnik albo jest złe ciśnienie oleju w silniku.
Nigdy nie wolno było tak robić. A odma w garbusie? W junaku jeszcze lepiej bo dmuchała na łańcuch smarując go
Witam, mam problem z fiatem Seicento 900 auto nie odpalało, wymieniłem wtrysk auto odpala tylko na gazie wciśniętym w podłogę. Raz gaśnie raz nie, jak już pali to kopci niemiłosiernie na biało. Benzyna jest w oleju, pęknięty blok?
Zmierz manometrem ciśnienie oleju, bo może jest niskie i przez to się zaświeca, albo może czujnik szwankować. To na początek.
Przedmuchanie nic raczej nie da. Ściągać głowice i czyścić. Po tym wszystkim założyć porządny filtr oleju i zalać dobry olejem.
Olej to elf 15w40 wymieniony trzy tygodnie temu ,oczywiście razem z filtrem Przebieg 90tyś. Czy ktoś wie może gdzie w silniku seicento 900 znajduje się zawór zwrotny oleju?
Witam. Proponuję najpierw umyć silnik, potem zlokalizować wyciek. Jak leci z otworu bagnetu to może być zatkane odpowietrzenie silnika ( tzw. odma) lub poziom oleju jest za wysoki (tu może być płyn chłodzący w oleju).
Helicoil powinien pomóc, ewentualnie wywiercić nowy gwint?
Witam, Wymieniałem ostatnio olej w samochodzie w którym nie wiem jak dawno temu był wymieniany olej, teoretycznie 7 tyś km temu jednak to samochód mojego dziadka, ten olej mógł rzeczywiście przejechać 7tyś KM ale mógł długo dłużej stać. Pod korkiem oleju była maź.. koloru żółtawego, śliska i lekko piankowa.. trochę przypominało to gąbczastego-śliskiego...
Witam Skoro mówisz, że jesteś laikiem to należy Ci się pomoc. 1. Silnik który zużywa 1l oleju na 1000 km uważa się za sprawny. Kopcenia przy takim zużyciu oleju nie ma. 2. Olej ma swoją żywotność. Obserwuj zużycie oleju co 1000km. Zauważysz, że przez pierwszy 1000km licząc od wymiany ubytek jest mniejszy przy drugim 1000 km itd. Przy kolejnym np 9 tysiącu...
Witam wszystkich fiat seicento pojemność 900 brak ciśnienia oleju usterka powstała po wymianie łańcucha rozrządu ale od początku : jako że miałem pordzewiałą miskę olejową i rozrząd do wymiany postanowiłem te dwie naprawy połączyć i po wymianie brak ciśnienia oleju, zupełnie jak by olej ściekł z pompy olejowej (autko stało bez miski około 24h) i nie...
Wlej płukankę długodystansową, przy nastepnej wymianie oleju przepłucz ropą silnik tak by leciała czysta ropa,
Witam, jest u nas w domu użytkowane Seicento i występuje dość chyba powszechny problem w tym modelu, a mianowicie maź na korku i ogólnie wilgoć w oleju (robi się nieco szary). Zapewne przez niedogrzewanie silnika gdyż pokonuje on drogę 2 km i z powrotem. Płynu chłodniczego nie ubywa. Czy jest jakiś skuteczny sposób aby temu zaradzić? Przebieg 26 tyś...
mam seicento900 i zastanawiam sie nad zalozeniem sobie takich dodatkowych wskaznikow i teraz pytanko jak to to podlaczyc jak juz kupie? gdzie trzeba sie podpiac, co i jak zrobic zeby to banglalo? Pozdrofka
No to ma prawo troszkę sobie "podpić" Ile musisz dolewać od wymiany do wymiany?
Teraz sprawdziłem. Płyn jest w normie oleju w nimi nie ma ani płynu w oleju. Nie mam pojęcia. I czy uszczelka mogła paść tak z dnia na dzień?
Sprawdzałeś czy nie bierze oleju .
Wyciek z ukl hamulcowego? To "coś" na górze sinika to jakaś pompa hamulcowa? Sorry za te pytania ale ja nie siedzę zbytnio w nowoczesnych autach. Zabytki tak, no i Fiaty do 95r. Cena to 3,5 tys.zl. Mieszkam w Trójmieście a tutaj sam VAG wszędzie. Nie chce, nie lubię i za drogo. Rok temu kupiłem sobie do roboty Agilę A 1,2. Wszędzie pisali, że taka ekonomiczna...
Jeśli brakuje ci oleju to będzie się świecić cały czas. A jeśli kontrolki nie zgasną po ok. 5-7 sek po zapłonie
a tutaj są zdjęcia wycieku płynu chłodzacego i oleju
Taki temat: Fiat 900T - OHV 903cc 37PS - z roku 1979. Mikrobusik na bazie Fiata 6oo Multipla z lat 50 i 60. Z różnym powodów chcę się z nim pobawić i nieco go usprawnić mechanicznie. Mam prawie nowy silnik 899cc wydłubany z Seicento a.d. 2000 o przebiegu nieco ponad 15tys w stanie doskonałym. Silnik oryginalny w moim busiku ma swoje lata i przebieg....
inny olej coś zmieni czy raczej nie? Utrzymując parametry oleju zalecane przez producenta nic nie powinno się dziać. Selenii 5W40 lepiej nie zalewać? Skoro było 10w40 zalecane nie lał bym 5w40, masz etykietę, parametry starego oleju?
Może głupio zabrzmi ale weź smar w sprayu długa rurka i psiknęłabym przez łapę sprzęgła na widełki oczywiście z umiarem i tak samo na tą tuleikę lub igła i strzykawka i trochę oleju lub smaru tam daj
Może to być wina czujnika, jak wspomniał kolega wyżej, ale również urwanego kabelka od niego. Miałem tak w Seicento 1.1 mpi, kabelek przegnił tuż przy czujniku i urwał się.
Jeśli dobrze kojarzę to 900 miała hydraulicznie sterowane zawory - więc zacząć należy od wymiany oleju i filtra oleju, a w dalszej kolejności od sprawdzenia ciśnienia oleju.
https://obrazki.elektroda.pl/8584862100_... . Półosie w punto montowane są w takim czymś co zaznaczyłem na obrazku, a w sejaku wchodziły prosto do skrzyni. w seicento 900 oraz 1100 montowali skrzynie C.526 z mokrymi przegubami wewnętrznymi skrzyni (w oleju przy wyjściu półosi ze skrzyni) a w 1100 montowali jeszcze skrzynie C.514 z...
WYmiana uszkodzonych popychaczy + wymiana oleju i filtru.
jak jest rosół w zbiorniczku wyrównawczym to uszczelka padła... silnik z zasilaniem lpg zazwyczaj bierze olej i powinno to być normalne... ile ci tego oleju bierze? powiedzmy tak na 1000 km?
Ja bym proponował zalać XADO Vita Flush i pojeździć trochę przed wymianą oleju. Te silniki są dość proste i niezbyt wybredne co do oleju więc na 10W40 też będzie pracować bez zastrzeżeń a w Krone dni będzie miał nieco lżej kręcić.
Witam wszystkich posiadam seicento 900 wymieniłem w nim uszczelkę pokrywy zaworów silniczek działał po wymianie normalnie odpalał jezdziłem nim ponad 2 tygodnie uznałem ze czas na wymianę oleju wymieniłem olej filtr oleju oraz filtr powietrza no i zaraz dzień po wyminie dziwne zachowanie ja jest zimny odpala od razu jak tylko się zagrzeje to odpala...
Patrząc tutaj to 18 sek to już jest 130 km/h https://www.youtube.com/watch?v=qBLgKf22... Natomiast Fiat Uno to coś innego raczej, tam był chyba gaźnik tak? Tutaj ten silnik 1,1 to do niedawna jeszcze w Pandach był, to jest silnik rodem z Punto 2, z okrągłym filtrem powietrza, "nowocześniejszy" mpi, to samo co Schumacher, Sporting, Fire etc. To jest...
Jak będzie rzadki olej to spadnie ciśnienie oleju i powinno w tym czasie słychać panewki. Żadnych zagęszczaczy nie lej zmarnujesz silnik. Bez problemu korbowodowe jak i główne panewki sprawdzisz
kontrolka oleju seicento filtr oleju seicento seicento ciśnienie oleju
zawory spustowe usłyszę różnicę pralka mastercook spalony silnik
jakie elektronarzędzia wybrać jakie elektronarzędzia wybrać
Volkswagen RNS315 SW330 firmware version 0330: official update sources, compatibility, and GPS/Bluetooth fixes Powietrzna pompa ciepła – koszt eksploatacji, zużycie prądu, opinie użytkowników forum