Daj porządne dla przemysłu, nie kombinuj, np rubycon hgx, lub panasonic tp, dość że mega wielki lifetime to jeszcze 135*C w standardzie, z dopuszczalnymi 150*C. A jeżeli już to HV to się chłodzi olejem i przy okazji izoluje :).
W którym miejscu? Jak udało się znaleźć?
Potrzebuję nr oznaczenia tego przewodu do kupna nowego 4A0121101A
Trzeba rozkręcić i sprawdzić. A pompka wygląda tak: silniczek i kwadratowa podstawa, a w niej dwa tryby. Łatwo rozebrać, łatwo złożyć.
Czujnik poziomu oleju.
Macie jeszcze jakieś pomysły? Podobne efekty (żółta kontrolka poziomu oleju i znacznie "szybsze zużycie" tego oleju) miałem w benzynowym Passacie B5. Zszokowany byłem gdy doświadczony mechanik zaczął diagnozę mojego samochodu od inspekcji ... zbiornika płynu chłodzącego. Okazało się, że w moim staruszku faktycznie rozszczelniła się chłodnica oleju...
Dokładnie tak. Zobacz czy do filtra oleju dochodzą węże układu chłodzenia.
Kontrolka, którą widzisz na desce rozdzielczej autobusu Bova Magiq, wygląda na symbol związany z układem napędowym lub skrzynią biegów, najprawdopodobniej sygnalizuje problem z temperaturą oleju w skrzyni biegów lub innym podzespole przekładni. Czerwony kolor i symbol przypominający koło zębate z termometrem może wskazywać na: Przegrzanie oleju w skrzyni...
,a gdzie znajduje się pompa cyrkulacyjna? jeżeli jest w układzie to w skrzyni. Chyba że tam jest to inaczej rozwiązane - np stale pracująca pompa hydrauliczna bo chodzi na tym samym oleju i przy okazji odpowiada za obieg oleju przez układ chłodzenia Poszukaj jakiejś tabliczki znamionowej kto jest producentem tej skrzyni i dopiero po tym możesz szukać...
Albo gdzieś Ci płyn spier.... i jest zapowietrzony układ albo kompresja ucieka w układ chłodzenia, jaki poziom płynu? Jaki poziom oleju?
Bulgotanie przez płyn, być może już nie trzyma parametrów i wrze przy 100st. Najlepiej wywalić obecny termostat i zamontować taki co przy 90-95 się otwiera. Majonez pod korkiem to raczej para wodna z oparów oleju możesz zignorować.
Jesli przegrzałeś (zagotowałeś) silnik to prawie napewno trafiło uszczelkę pod głowicą. I wcale nie musi się to objawiać przeciekiem oleju w układ chłodzenia. Uszczelka mogła walnąć między cylinrami i kompresja z jednego cyl. ucieka na drugi. Pisałeś że na dwóch cyl nie ma ciśnienia. Na których konkretnie?? Bo jeśli np na 1 i 2 lub np 3 i 4 to jest...
Odciągnij jeszcze raz czynnik, odseparuj olej i napełnij układ nie dodając oleju.
spusc cisnienie z ukł chlodniczego (popusc korek wlewu) na zimnym silniku, zakreć korek spowrotem, odpal samochod i zobacz czy ci "puchną" węże od ukł chłodzenia (po prostu czy zbiera sie w nich ciśnienie). jeśli tak to niestety uszczelka albo głowica. pozdr
Pomiar: - temperatury oleju, także układ do podgrzewania, chłodzenia oleju hydraulicznego do 50-60 stopni, - ciśnienia przed i za zaworem zwrotnym, - wydatku (przepływu), Zabezpieczenia: - zawór bezpieczeństwa, przelewowy, - zawór kulowy do odprężania instalacji, jeżeli zawory będą często wykręcane przez "laików", - regulator przepływu, Najlepszym dla...
Wygląda na to, że wciąż najbezpieczniejszą metodą chłodzenia układów cieczą jest zanurzenie całości w oleju :)
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
http://www.plikus.pl/zobacz_plik-Kompute... Tu masz link do eksperta 4/2007 którym posłużyli się autorzy filmu. Poczytaj - ciekawe. Jest to olej mineralny do wspomagania układu kierowniczego w samochodach.
Brązowa maź w układzie chłodzenia i ze stanem oleju ok? 8-O A może to nie olej tylko jakiś syf w układzie i jest przypchany dlatego się gotuje?
Więc.. stojan zasiony jest normalnie z 400V, wirnik ma nawinięte 3-fazowe uzwojenie i wyprowadzone na pierscienie, całość jest podłonczona przez szczotki do regulowanej opornicy, moze ona być zalana olejem lub chłodzona powietrzem, widziałem układ w którym role opornicy spełniał pojemnik z wodą + sól takie układy pracują cały czas w sównicach, dzwigach,...
a jest czynnik chłodniczy w układzie? zobacz czy nie ma tłustych plam jak po wycieku oleju. Gry jest rozszczelnienie to czynnik zabiera po za układ olej z wewnątrz.
W pierwszej kolejności to popraw pisownię bo Ci moderatorzy temat do kosza wyrzucą. Jak będziesz miał płyn w oleju to na pewno poziom się podniesie. Szukaj nieszczelności w układzie chłodzenia.
Kod usterek: MID 128 - PSID72 - FMI3 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID72 Zawór termostatu FMI-3 Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V127 Elektrozawór układu chłodzenia oleju silnikowego Elektrozawory są w podstawie...
Czasami tak bywa. Upg może ulec uszkodzeniu na wiele sposobów. Znikajacy plyn, mieszanie plynu z olejem lub cisnienie spalin w układzie chłodzenia. Przy tym ostatnim czesto praca silnika jest bez zmian oraz nie ma zmian w kolorze spalin .
Dzień dobry. Mój brat przewoził mi lodówkę między miastami i niestety na złym boku ją położył (leżała na prawym boku zaznaczonym na zdjęciu). W lodówce był do wymiany starter i po transporcie stoi już tydzień nie podłączana do prądu. Moje pytanie: Mogę ją podłączyć do prądu i sprawdzić jak mrozi, czy od razu dzwonić po specjalistę, żeby przeczyścił...
Problem tkwi w tym, że trudno coś doradzić bo przyczyny mogą być różne. W takiej sytuacji się sprawdza czy jest iskra, czy działają wtryskiwacze, czy odpali jak sie poda benzyny do kolektora. No i czy słychac pompę. Problemem może być też czujnik wału, to pięta Achillesowa renówek. I sama wymieniałaś tam rozrusznik? No no no!
Jeśli ta lodówka jest jednoagregatowa to brakuje w niej czynnika chłodzącego ,mógł się rozszczelnić układ .Mało gazu i dlatego nie wychładza lodówki bo rozprężenie następuje tylko w zamrażarce .Lepiej jej tak nie eksploatować bo zapcha Ci się układ olejem albo padnie sprężarka .Gdyby byłm padnięty termostat to chłodziłaby wszędzie tylko by się nie wyłączała.
Uszczelnienie układu chłodzenia silnika, pozwoli wykluczyć możliwość przedostawania się, płynu chłodniczego do układu smarowania silnika. Wymiana oleju jest również w tym przypadku niezbędna, gdyż nieprawidłowo dobrany rodzaj oleju może doprowadzić do uszkodzenia silnika.
https://obrazki.elektroda.pl/6666213400_... Ktoś tu leniwy, prawda ? Masz schemat. Silnik chłodzony częściowo powietrzem, a częściowo olejem. No i to bardzo autor ma silnik chłodzony olejem a ty wstawiasz silnik chłodzony powietrzem. Do tego pokazujesz sterowanie wentylatora termostatem w układzie wydechowym. Co było tylko w mocniejszych...
No jedyną drogą dostania się oleju do układu chłodzenia jest właśnie niestety uszczelka pod głowicą...
Moze przwiesza sie zawór cisnienia w pompie oleju. I przepycha olej pod uszczelka w uklad chlodzenia. Manometr i zegar w kabinie w ukladzie oleju pomoglby sprawdzic.
Z tego co widać na foto , to tylko na drzwiach o ile można . Z lewej jak i z prawej strony wychodzą rurki z kompresora więc jest możliwość dostania się oleju do układu chłodzenia . :|
Termostat nie ma nic wspólnego z olejem. Na pewno sporo oleju pozostało w układzie chłodzenia po poprzedniej awarii np. w chłodnicy ,boku i zbiorniczku wyrównawczym.Kontroluj stan oleju w silniku czy go nie ubywa .
A nie ubywa Ci płynu ? Nie masz płynu w oleju ?
Ten silnik ma nie tylko czujnik temp. oleju ale i zewnętrzną chłodnicę oleju, więc widać, że konstruktorzy mieli problem z przegrzewaniem się tego silnika i rzeczywiście na "niemieckich autostradach" układ chłodzenia ledwo "wyrabia", więc wprowadzono takie dodatkowe zabezpieczenie.
Jaki kolor ma twój olej, jeżeli są białe smugi na miarce to źle - podejrzenie, że płyn się dostaje do oleju. Pozdrawiam.
Pytanie czy ubywa Ci olej z miski a przybywa w zbiorniczku płynu.Jeśli dobrze trafiłeś z chłodnicą oleju to wyczyszczenie układu chłodzenia z naleciałości oleju to proces długo trwały to nie pstryknięcie palcem i czysto.
badboy84 - pompa pompuje olej do pracujących części silnika, takich jak łożyska ślizgowe, czyli panewki. Panewki wału, korbowodów, wałka rozrządu. Elementy te nie są zamknięte i olej wydostaje się przez nie, smarując rozbryzgowo tuleje cylindrowe. W niektórych wysilonych silnikach stosuje się nawet natrysk oleju na denko tłoka w celu jego chłodzenia....
Z tymi procentami to taki szacunek, nikt nie wie ile dokładnie oleju pozostało. Nic nie kombinuj, olej co jest w sprężarce i tak pójdzie w układ. Ja bym się raczej martwił tym że sprężarka ze zrywalnym sprzęgłem pracowała jakiś czas bez oleju, i czy nie ma opiłków w układzie. A czy wlejesz 120 czy 140 ml ma marginalne znaczenie.
Żeby " gaz wpuścić" to trzeba wcześniej "otwarte drzwi zamknąć" ! bo znów zwieje !! Dokonaj dokładnej inspekcji dostępnej części układu pod kątem śladów oleju , oczywiście czystymi , suchymi palcami, możliwe że jak coś znajdziesz to dasz jej szanse na dalsze życie.
Nie doczytałem że już planowałeś , sprawdź układ na obecność CO2 . Obecność oleju w układzie chłodzenia może wróżyć wymianę głowicy .
W oryginale olej był doprowadzony z układu smarowania silnika oraz drugim otworem wyjściem oleju ze sprężarki do miski olejowej silnika. :| Podobnie z układem chłodzenia, sprężarka miała tą samą temperaturę co silnik. :|
Albo uszczelka albo chłodnica oleju. Zmostkuj węże od chłodnicy oleju te od płynu chłodniczego i sie upewnisz czy uszczelka czy chłodnica oleju.Nie zapomnij wypłukać układu chłodzenia. Ja to robie po swojemu zaraz rozpocznie sie raban ale dla mnie to najlepszy sposób. Wymontuj termostat i nalej oleju napedowego i zapal silnik zagrzej do 60-70 stopni...
Witam mam problem z olejem, wywaliło go do układu chłodzenia. Silnik pracuje równo, nie kopci, co może być przyczyną - uszczelka pod głowicą czy chłodnica oleju przy filtrze olejowym?
Zapocenie to częsty przypadek. Proponuję zrobić bypass przy chłodnicy oleju, wypłukać układ chłodzenia, zalać płynem i zobaczyć czy olej będzie się pojawiał w zbiorniczku. Pozdrawiam
Witam mam problem z olejem w układzie chłodzenia w V8, Chlodniczka z obudową wymieniona, a olej idzie dalej. Skrzynia retarder ok. Ubywa z silnika olej.Może być peknieta głowica lub uszczelka pod głowica?
Najpierw zrób diagnostykę jakiś zaprzyjaźniony elektronik może ma kabelek żeby się podłączyć. Kody błędów wklep na Google i będziesz wiedział co tam mu dolega. Napisz co to za błędy na elektrodzie wtedy stwierdzimy czy remont czy wymiana silnika. Dobrze by było jeszcze sprawdzić czy w układzie chłodzenie nie ma spalin u mechanika są na to odpowiednie...
Oprócz tego, jak leon pisze może być tak, że ten białożółty syf(pianka, maź) wcale nie jest w silniku tylko w układzie chłodzenia, zależy czy płyn dostaje się do oleju czy odwrotnie. Odrobina tej mazi na korku od oleju może też oznaczać niedogrzewanie silnika, więc nie panikuj. Po czym wnosisz, że to uszczelka?
Witam Borykam się z problemem oleju w układzie chłodzenia (kawa z mlekiem) Opel Movano 2.3 170km Padł strzał na chłodniczke oleju , która została wymieniona , układ został wyczyszczony. Po jakiś 300 km po naprawie uciekł płyn chłodzący nie w całości ale zbiorniczek był pusty i wszystko obok niego mokre. Wymieniony został zbiornik wyrównawczy bo wyglądało...
Jeśli te objawy wystąpiły po przecieku oleju do układu chłodzenia to trzeba wykluczyć przytkanie kanałów wodnych , przewodów odpowietrzających oraz przewodu układu chłodzenia który idzie do układu adblue. Wszystko co jest napisane w powyższych postach wskazuje na problem z obiegiem/właściwym odpowietrzeniem. Spotkaliśmy się z podobnym przypadkiem R...
Witam, podpinam się do tematu, lecz trochę innego. W czym leży wina, że w układzie chłodzenia oleju jest zbyt duże ciśnienie? Spotkał się ktoś z takim problemem? Proszę o pomoc, bo nie mam pojęcia, jak się do tego zabrać :)
A co na to Panowie złodzieje? pracujący dieselek, nikogo w środku, wybijamy szybkę i już nas nie ma, nieprawdaż? Myślę, że zamiast przedłużać pracę silnika na luziku w postaci układu, chyba lepiej byłoby zastanowić się nad porządną chłodnicą oleju i układem chłodzenia turbiny. Jakim układem? pojęcia nie mam. Może jakaś dmuchawa na turbinę? sam nie wiem....
Grzesiwek niestety nie wygląda to wesoło najbardziej optymistyczna wersja: - puścił gdzies zgrzew na wężach przy sprężarce i ulotnił się freon. Pomacaj rury i sprawdź czy przypadkiem gdzies nie widać drobin oleju wersja pesymistyczna: - brak freonu w układzie spowodowany nieszczelnością na parowniku oraz zajeżdżony kompresor
A olej jest w układzie chłodzenia jeśli nie to chłodnica oleju jest ok tylko chłodnica egr może być nie szczelna
Te usterki się wykluczają, szlam pod korkiem oleju - płyn idzie do oleju (lub rzadka jazda w mieście) Ciśnienie w układzie chłodzenia - ciśnienie sprężania idzie w układ chłodzenia. Sprawdź stan oleju na bagnecie i twardość węży układu chłodzenia przy lekkim dodawaniu gazu - jeśli puchną - na bank kompresja idzie do układu chłodzenia. Aby się upewnić...
Po prawej stronie skrzyni znajduje sie zawór bocznikujący olej powracający z orbitrola.Częsc idzie przez chłodnice oleju,reszta do smarowania skrzyni biegów. W związku z tym układ chłodzenia nie jest jakos specjalnie wydajny,no ale chlodnica oleju powinna byc gorąca.Pewnie problem z zaworem.lub zatkana chłodnica/przewody. Jednak alarm juz przy 35*C...
...z LPG? Para wodna jest jednym z naturalnych produktów spalania. Poza tym w układzie chłodzenie nie ma wody (mam nadzieję) tylko glikol, a ten ma bardzo charakterystyczny zapach.
Jak syczalo może sekundę to masz już chyba odpowiedź.. chyba, że mocno się odłożył. Osuszacz nie raz miałem zapchany i nie dwa. Właśnie jak ubywa czynnika wzrasta temperatura agregatu, który chłodzony jest czynnikiem. Wzrost powoduje rozrzedzenie oleju, który wypluwany jest do układu po stronie tlocznej. Korozja rur w środku(najczęściej ogrzewanie uszczelki,...
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w BMW G30 B48B20B? 2017r. Pękła podstawa filtra oleju, i po wymianie niby temperatura w normie, grzanie w kabinie jest, ale zimna chłodnica i włącza się wentylator.
Witaj jak sam zauważyłeś w zamrażarce masz temperaturę -30 co znaczy że obieg czynnika zamyka się tylko na dolnej części układu a to oznacza że masz niedrożny górny parownik wymaga to ingerencji serwisu, przeczyszczenia układu i ponownego napełnienia trzeba sprawdzić czy czasami sprężarka nie zarzuca olejem pozdrawiam
witam, oleju max 5 litrów, układ chłodzenia około 9,5litra, powodzenia
Ja bym jeszcze spróbował oleju z sardynek, razem z sardynkami. Co za durnowaty temat... Do chłodzenia tak precyzyjnych układów scalonych należy stosować dedykowane preparaty. Nic innego.
Witaj też miałem problem z płynem w tym silniku i wymiana uszczelki pod głowicą rozwiązała problem. Ogólnie 1.4 z tego słynie jak vti wypadanie zapłonu i branie oleju.
To silnik gaźnikowy, 8V czy 16V? Na początek nie zaszkodzi: - jak z paliwem? Czy do zbiornika nie dostała się skroplona woda? Nie ma jakiegoś "korka" w układzie? - warto sprawdzić cewkę i przewody zapłonowe oraz świece. Cały układ zapłonowy warto przetrzeć i pokryć olejem silikonowym, który "wypiera" wilgoć. - czy do układu chłodzenia była dolewana...
Witam Możesz przełożyć. Ja natomiast nie ryzykowałem ponieważ mój BXF nie dał się uruchomić (panewki). Pewności nie miałem co do sprawności mojego czujnika i koła fonicznego. Kupiłem i założyłem nowy. Musisz jeszcze przełożyć koło wałka rozrządu i czujnik wałka rozrządu z BXF do AXR pasuje plug&play. BXF to sterowanie EDC16 a AXR to EDC15 inne napięcia...
jak walnie uszczelka miedzy kanałem chłodzącym a komora to zalewa świece płynem i problem z odpaleniem.Do oleju terz często idzie.
Witam W moim Mercedesie w124 m104 280E padła uszczelka pod głowicą. Olej poszedł do układu chłodzącego. Głowica zrobiona, uszczelka wymieniona, ale jak pozbyć się oleju z układu ? Są na to jakieś skuteczne preparaty albo metody ?
Po grających zaworach i czujniku ciśnienia można wnioskować, iż ciśnienie jest za słabe, to, ze ci ustało po "naprawie układu chłodzenia" to zwykły przypadek, wepnij się manometrem w miejsce czujnika oleju i sprawdź ciśnienie, jak będzie zbyt niskie, to do wymiany pompa oleju, ale przedtem spuść olej i zobacz jaki wypłynie, jak bardzo syf to, może po...
a co ma do rzeczy turbo czy bez, jak on się pyta o olej. olej ma temp. wrzenia ok. 130 /ale to nic pewnego/ ps: zrób od 70 do 150 będzie dobrze. Z ta temperatura wrzenia oleju to przesadziłeś. W tej temperaturze to wrze płyn chłodniczy we współczesnych autach z ciśnieniowym układem chłodzenia ( no może deczko mniej to zależy od typu silnika). A wskaźnik...
W latach 60 70 a czasem i później jak były braki w borygo to zamiast operator codziennie spuszczać wodę na budowie i ją zalewać to co niektórzy zalewali układ chłodzenia olejem napędowym. W tych w ruskich nic się nie działo spuszczałeś to na wiosnę zalewałaś znowu wodą chodziła w naszych co niektórych po jednym sezonie czasem dwóch było już tak spuchnięte...
Sprawdź jeszcze jedno. Czy po uruchomieniu zimnego silnika i jego nagrzewaniu nie wzrasta cisnienie w układzie chłodzenia w sposób niekontrolowany, tzn. silnik jest jeszcze niezbyt gorący, a węże do chłodnicy stają się niewspółmiernie twarde (wysokie ciśnienie). Co do termostatu, to należy go wyjąć i włożyć do pojemnika (garnka) z wrzącą wodą i obserwować...
Nieszczelność została i to by było na tyle, bez usunięcia nieszczelności nic z tego nie będzie, ponieważ układ jest najprawdopodobniej na R600a to w miejscu ucieczki będą ślady oleju, tylko gdzie ?
Ważna informacja jest taka, że po powrocie do domu powinna chłodzić. Małe szanse. Prawdopodobny wyciek czynnika chłodniczego przez nieszczelność. Możliwe, że wyciek jest połączony z zassaniem powietrza do układu. Opowieści o oleju uszczelniającym tłok można sobie między bajki włożyć. W czasie prawidłowej pracy ciepło sprężania rozgrzewa olej do ok...
Witam, mam taki temat-czy zdarzają się w tym modelu usterki turbosprężarki objawiające się przenikaniem oleju do układu chłodzenia? Głowica jakieś dwa tygodnie temu była podniesiona, planowana i sprawdzona na szczelność.Uszczelka Elring, śruby także, niemniej objaw powrócił.
jeśli układ pracuje na czynniku R-600a to najlepiej zrób ponowne napełnienie napełniając ilością o ok.10% mniej niż na tabliczce znamionowej-brakująca ilość gazu pozostaje rozpuszczona w oleju w układzie chłodzenia-tak zalecają serwisy różnych producentów
Witam. Czy miał ktoś przypadek oleju w układzie chłodzenia a dokładnie w zbiorniczku wyrównawczym płynu ? Mam właśnie ten problem. Mam KIA Carnival 2.9 CRDI. uszczelka pod głowicą jest ok, silnik cacy, wszystko gra.... a olej pojawia się we wspomnianym właśnie zbiorniczku...mało bo mało ale jest. Czy faktycznie turbina może mieszać olej z płynem ? Czy...
Ja również się podepnę do wypowiedzi. Posiadam skodę Fabię comfort 2000 rocznik, silnik 1.4mpi. Miesiąc temu wymieniłam zbiorniczek płynu chłodzącego, a jakieś dwa tygodnie temu odebrałam go od mechanika i było robione w nim: wymiana rozrządu, oleju i filtrów, czyszczenia układu chłodzenia. Mój problem polega na tym, że od trzech dni zaczęło się robić...
Do układu chłodniczego w Saxo przedostawał się olej ,więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą , sama głowica sprawdzona była na szczelność i planowana.Problem nadal pozostał - olej w dalszym ciągu przedostaje się do chłodnicy. Po zagrzaniu silnika i otwartym termostacie brak bąblowana płynu. Proszę o poradę co może być przyczyną , przedostawania się oleju...
myślałem że jak przegrzałem silnik to pierścienie Raczej uszczelka pod głowicą.Kolego sprawdź ciśnienia sprężania i zrób test na zawartość co2 w układzie chłodzenia.
kolego sprawdzi czy nie przybywa ci oleju ,sprawdzi czy nie masz wycieków płynu ,ale z tego co piszesz to będzie uszczelka pod głowicą
Wymienić płyn i olej, wyczyścić korki miarki i zbiorniczek płynu.Najlepiej zdejmij pokrywę zaworów i też tam wymyj napewno bedzie tam też duźo tej mazi. Obserwuj. Zjawiskiem normalnym jest nadciśnienie w układzie chłodzenia, jak też wydzielanie się tej mazi przy krótkich trasach. Dlatego zaleca sie wymianę oleju przynajmniej raz na rok.
Tak możemy konkretniej. Bo jak na razie nic ciekawego nie wiem. Temperatura oleju, tak konkretnie. Zamieniłeś silnik z zewnętrznym układem chłodzenia na silnik z zewnętrznym układem 1:1 czy może miał podgrzewacz.
Hej, tak jak w tytule, ale z dziwnymi objawami. Czasami poklekocze, czy to ciepły, zimny. Ostatnio poszła mi chłodniczka oleju, trochę oleju jest dalej w układzie, płukam co jakiś czas, ale wiadomo, jak ciężko jest się pozbyć oleju z układu chłodzenia. Ale do rzeczy, wtryski ok, jedyne co zauważyłem to po prawej stronie przy pokrywie, jak docisnę, cichnie...
Napełnienie układu R600a po zastosowaniu sprężarki na R134 nie powoduje żadnych komplikacji- istnieją i NALEŻY KORZYSTAC z temometrów elektronicznych dla regulacji każdego układu. Inna bajka to wpuszczenie R134 do układu że spręzarką na R600a- Kolizja czynnika R134 z mineralnym olejem po kilkudzieścięciu godzinach pracy ZADŁAWI SKUTECZNIE układ uniemożliwiając...
Tylko i wyłącznie wymiana. Ten proszek do uszczelniania układu, nie właściwie użyty jest nie do usunięcia. W carsie brak, ostatnia cena koło 1500 zł. Na alledrogo są dwie sztuki po 200 zł nowe, wygląda że mają w sobie chłodnice oleju skrzyni automatycznej.
nie zawsze jest to chłodnica oleju ale dosc czesto
Wymiana oleju w silniku, filtra oleju, powietrza, kabinowego, w żadnym wypadku nie ma nic wspólnego z opisanymi przypadłościami. Co do filtra paliwa, jak ma już niezły przebieg, to należy go wymienić. Jakkolwiek serwisówka pozwala na sporo dłuższe przebiegi, ja w 1,5 dCi wymieniam co ok. 20k km. Jak dalej trudno zapala i mocno dymi, to zrób diagnostykę...
witam posiadam eclipse 1g 2.0 16v 150kM problem tkwi w tym ze silnik strasznie gubi olej po ogledzinach silnika wszystko wskazuje na to ze olej sączy sie z pod uszczelki głowicy,dodam ze w układzie chłodzenie nie ma oleju anie tez płyn chłodzący nie poszedł do układu smarowania a wiec czy muszę planowac głowicę przy wymianie uszczelki i czy wogule moze...
Witam, dzisiaj mi wyrzuciło wodę z układu chłodzenia. Teraz pytanie dlaczego? Pod korkiem jest taki nalot: https://obrazki.elektroda.pl/8138140400_... https://obrazki.elektroda.pl/6764775200_... Jest to taka pianka, czy świadczy to o oleju w układzie chłodzenia? Wodę wywala przez rurkę odpływową chłodnicy. Ktoś może...
Po objawach - skupił bym się nad gumowymi oringami pełniącymi rolę uszczelnienia woda - olej u "dołu" cylindra. Często ulegają wytopieniu jeśli zimą odpalamy silnik bez wody twierdząc: "a u szwagra to i 15 minut wczora bez wody traktor chodził i nic się nie stało" . Również nieumiejętne prasowanie cylindra w blok może spowodować uszkodzenie tych oringów,...
Chcę to porządnie wyczyścić aby nie stracić współczynnika na powierzchni wewnętrznej żeberek chłodzenia oleju z ASB.
A08880-80800 ilość 3.2--3.2 litra oleju w układzie chłodzenia A08885-80931 ilość 2 -- 2 litry paliwa w zbiorniku spryskiwaczy AB2 ilość 1 -- jeden sterownik ABS do wymiany :D :D :D
Miałem kiedyś PEUGOTA J5 w nim orginalnie paliwo do pompy przechodziło przez blok silnika. I podgrzewacz gotowy. No i co? układ działał? może sprawdzałeś na OR?. Układ chłodzenia silnika można zastąpić OR, osobiście wdziałem układy, zamiast wody chłodzone olejem :?: być może będzie to najlepsza i najtańsza konstrukcja zasilania silnika OR???
No w pierwszym przybliżeniu chłodzić w ekonomizerze, pomysł z chłodzeniem DZ'em ? to coś nowego, a faktycznie mała energia to lepiej, tylko nie wiem co na to olej, czasem olej ma z czynnikiem "dziurę" rozpuszczalności i żeby to w tym miejscu nie wyszło ! Chyba jednak ekonomizer wystarczy, choć formalnych przeciwwskazań do dalszego chłodzenia chyba nie...
Pewnie że może Naprawa skomplikowana (zależy gdzie ta dziura) usunięcie nieszczelności , wymiana oleju,osuszenie układu,jak dużo wody to po naprawie wymiana oleju w stacji
z płukaniem układu chłodzenia to tak jak z wymianą oleju w silniku z mineralnego na syntetyczny, można to zrobić ale należy się liczyć z tym że mogą być potem wycieki jak syf wypłucze
Lepiej doprecyzuj post bo można się domyślać, że olej był wymieniany w silniku. Do tego nie spuszczałeś oleju z chłodnicy a jedynie płyn chłodzący. No chyba że w układzie chłodzenia stosujesz olej?! Dziękuję za sugestie, doprecyzowalem. Owszem. Skrzynia w tym aucie posiada chłodnice oleju.
Witam mam problem z olejem w układzie chłodzenia w fordzie fusion1,4d .Auto ma przejechane 31tys km i w naczyniu wyrównawczym jest olej silnikowy nie wymieszany z płynem chłodniczym (cienka warstwa) .Silnik ciężko zapala po nocy,nie dmucha powietrza w układ chodzenia .Czy to uszczelka pod głowica czy raczej chłodnica oleju ,brak zasilania przez węże...
Co do gestosci to fakt moj blad. Ale nadal sie zastanawim sie jak tobedzie sie sprawowac z tym olejem. Pozdrawiam
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
chłodzić oleju pojemność układ chłodzić chłodzić chłodzić silnik oleju
renault megane bezpiecznik wycieraczka karta zabezpieczona zapisem denon rezystor
spawarka inwertorowa przekaźnik spawarka inwertorowa przekaźnik
Instrukcja obsługi syreny alarmowej ERDA 120 dB Wyłącznik główny do kotła Torus z palnikiem olejowym - gdzie kupić?