Tylko SKF do omegi. Inne nie wytrzymują. Temat przerabiałem już wiele razy. Omega B jest ciężka i musi mieć dobre łożyska.
Czyli żadnych błędów nie ma. Kończy się głowiczka pompy.
Moja Omega ciężko pali jak jest mało paliwa tak od 15l w baku , jest więcej paliwa pali normalnie. Ma też słabe dospieszenie turbina załącza się przy ponad 2100 obr.
Sprawa rozwiazana. Maglownica do wymiany. Zamykam
Miałem je w cienkim 900 i wiesz pomogły .Analize spaliny na gażnikowcu miałem lepsze niż nowe seicento. A z paliwkiem ciężko wyczuć ...mało palił
Wygląda na Eminence, ale czy Omega Pro to ciężko powiedzieć. Najlepiej byłoby zmierzyć rezonans i porównać.
Czujnik proponuje podłączyć-(temperatury płynu)jest z tyłu głowicy(ciężki dostęp)a przełącznik sprawdzić
witam moja omega ciężko pali ale tylko rano trzeba długo kręcić załapuje ale nie może z zaskoczy i wtedy wszystko normalnie działa wymieniłum już filtr paliwa był cały czarny wymieniłem gumowe przewody powrotne paliwa z wtrysków i słyszałem że należy wymienić uszczelki pod wtryskami ale takich wtrysków jeszcze nie miałem przyjemności wykręcac wiem że...
przewody z czujnika sie rozsypaly. Raczej problem musi byc z zaplonem silnik wkreca sie tylko do 4.5 tys obrotow
Okablowanie ,zasilane ,ster
Omega? Przecież to ciężkie auto i jakoś szczególnie szybkie to nie będzie, chodź mogę się mylić bo szczerze nie jeździłem tym autem z silnikiem 3.0
Witam! Jak na benzynie to wyglada?Probowales wlaczyc zaplon i uruchomic po chwili? Pozdrawiam.Stefan.
Jak wsadzisz coś ciężkiego mogą rozjechać się podłuznice, ford brzmi sensownie.
opel omega94rok 2,0 16v simtec56.5 autko zagazowane lecz instalacja w tej chwili odlaczona po odpaleniu na benie ,nieraz za trzecim razem plywanie obrotow ciezko wkrecic na dwa tysiace o wyzszych nie wspomne szarpie silnikiem ,jalowy nieregularny ,regulator jalowego sprawdzony czysty ,przepustnica rowniez swiece nowe kable nowe podcisnienia w pozadku,po...
Na pewno ktoś miał taki problem. Co sprawdziłes do tej pory? Bez jakichkolwiek pomiarów ,danych ciężko cokolwiek doradzić.
Bez sprzętu diagnostycznego i wiedzy teoretycznej/praktycznej będzie ciężko bardzo, więc wybór i tak należy do ciebie, ale jedni pieką chleb, a inni murują domy, czy ty musisz naprawiać samochody
Witam. Ciężko jest dostać przekaźnik z Opla Omegi GM 90 494 187 i tutaj pytanie, jaki mogę inny zastosować? Dodam, że to przekaźnik od płynnej regulacji szybkości wycieraczek.
No tak to dużo wyjaśnia,jak pisałem wcześniej bez diagnozy na komputerze będzie ciężko cokolwiek pomóc.
Po pierwsze tam nie ma żadnego krokowca... Po drugie sprawdź błędy sterownika. X20XEV czyli Simtec 56.5. OP-Com, Opel Scanner na przykład. Inaczej ciężko będzie zdiagnozować.
Mogło ci połamać z zimna przelotki w drzwiach lub mróz uszkodził głośniki. Wycieraczki mogły poprzymarzać na tulejkach lub szczotki w silniczku. Zamek wiadomo ciężko chodzi zimą,.
A wydatek 3 tys zł na regeneracje układu paliwowego mnie przeraża... To niech cię nie przeraża bo tyle nie kosztuje. Dodam, że, gdy odpale auto, zgasze i ponownie odpale (od razu) kręci tak samo jak za pierwszym razem czyli chechła po 5 razy... Niedobrze,możliwe uszkodzenie pompy.Pasowało by żeby ci to ktoś zdiagnozował,bo przez forum może być ciężko.
Tego to ja nie wiem, a jaki tam masz silnik? W omedze B 2,5 tds jest dość wysoko ale da się dojść. bmw 325 było ciężko ale też dało rade.
Proponuję żebyś rozebrał drzwi prawe (w lewych będzie analogicznie :) i coś pokombinował, jak zobaczysz jak to wygląda to może wpadniesz na jakiś pomysł co mogło sie zepsuć i jak to zrobić....... Powodzenia. P.S. (Robiłem już drzwi w omedze, ale jak się tego nie widzi to ciężko jest pomóc)
Tak zgadzam się w pełni z tobą,ale jak skrzynia musowo musi mieć oem czujnik prędkości z tylnego dyfra do poprawnego działania to ciężko go wstawić prostym sposobem na miejsce mostu.
Witam problem jak w tytule. Auto 2000r . Rano na zimnym silniku odpala dobrze. Na ciepłym silniku pali dobrze. Jak postoi godzinę, dwie godziny odpala ciężko. Co robić
Może byc ciężko, bo wzmacniacz nie zbyt silny, a omega to duży sedan...
Typowy problem diesli z pompą Boscha - uszkodzona pompa Boscha. Poszukaj w necie "ciężko pali ciepły 2.5tds".
kolega miał dokładnie ten sam silnik w omedze i wymienialiśmy cewkę - niestety trochę jest przy tym roboty bo ciężko się dostać - po wymianie wszystko wróciło do normy
Witam Mam ten sam problem co raf999. Omega 2.0 16v ciężko odpala (ledwo co) ma słabą moc (150tys na gazie). Wymieniłem czujnik wału i nic sie nie zmieniło, więc postanowiłem kupić anglika i zmienić silnik. Tak tez zrobiłem. Anglik 2000r silnik chodził jak pszczółka. Wymieniłem wraz z całym osprzętem, czujnikami, sondą itd. Złożyłem odpalam silnik a...
Na 100% trzeba zwalać deskę. I nie jest to takie proste żeby nie połamać plastików, zdejmowałem kiedyś ale nie do wymiany nagrzewnicy, ze 4h się zeszło ze zdjęciem i założeniem. Koniecznie musisz odkręcić plastiki z welurem na słupkach przednich bo inaczej ciężko ją wyjąć.
a tego to nie wiem,czy jest tempomat,bo kolega podjechał wieczorem i zczytaliśmy tylko błędy i to wyskoczyło, ciężko mu pali szczególnie ciepła.
we wskaźniku raczej nie, ciężko zobaczyć w te 3 kabelki do pływaka?
ale kluczowanie cewki sprawdzałem i było ok , tzn jakieś było , a czy dobre to ciężko powiedzieć . juz szukam sterownika na podmianę .
Witam, mam pytanie czy opłaca się wygłuszać drzwi jeśli woofery (od zestawu Hertz ESK 165) praktycznie nie dostają wcale basu? (Cięcie na radiu 125 HZ), czy wygłuszenie jakoś poprawi dźwięk mimo tak ustawionego HPFu? Auto to Omega B i słyszałem że ciężko jest przy nich z wygłuszaniem, a i brak czasu na taką zabawę. Proszę o pomoc
Ciężka sprawa ja niemasz podstaw mechaniki to się nawet nie bierz
Jezeli na trasie jest tak jak piszesz to styl jazdy po mieście wpływa na zużycie paliwa.Omega jest dosyć ciężka a silnik mały i dotego mało elastyczny.Trzeba deptać żeby jakoś szedł.I to jest to.Usterka sondy jest wykrywana przez sterownik wtrysku(zapala sie kontrolka diagnostyki)
Witam wszystkich, mam problem z oplem omega b, podczas skręcania samochód zgrzyta, skręca się ciężko a podczas hamowania kierownica się blokuje, myslę że to coś z abs'em, usterka nastąpiła podczas parkowania, jeśli ktos ma pomysł co to może być proszę o jakieś porady
To nie czasy ciężkiego komunizmu wymień cały !!!
Witam Mam problem z Omega B po założeniu gazu dość ciężko pali gdy jest rozgrzany - musze mu wcisnąć pedał gazu na chwile. A co jest ciekawe to nie zawsze tak jest , czasem przez cały dzień pali jak ta lala. Muszę przyznać że przed założeniem gazu też był troche z tym problem lecz po załozeniu instalacji chyba się powiększył . Wygląda na to że coś zmienia...
Czy jesteś pewny, że to czujnik położenia dźwigni? Miałem taki sam problem w omedze, naszukalem się, nakombinowalem aż doszedłem do tego, że masa przechodziła na silnik tylko przez wybierak i w momencie przestawiania no z p na r silnik gasł. Czasami ciężko było odpalić bez poruszania drazkiem.
jezeli u kolegi było ok to sprawdż tą wtyczkę pierwszą od góry czy miał tyle samo bolców co jest w twoiej , jeżeli tak to szukaj tylko tutaj.A jaką masz pewność że z fabryki autko wyszło z takim samym typem radyjka?Mogło być w innej wersji . na odłegłość ciężko Ci coś więcej poradzić!
Witam mam problem z rozrusznikiem w omedze 2.5 mv6 benzyna, aut. po przekręceniu kluczyka przygasają trochę kontrolki i nic się nie dzieje jaka jest przyczyna, jak go wyjąć, bo z tego co wiem to jest ciężko i czy trzeba coś wymontować dla poprawienia dostępu?
witam elektronika praktycznie nie ma wpływu na ciężki rozruch proponuje sprawdzić elementy mechaniczne np. panewki
Przerobiłem już wiele opon bieżnikowanych/nalewanych, jedne były lepsze inne gorsze. Jedno jest pewne są lepsze niż używane, kupiłem dwa razy używane opony 195/65 R15 przez pewien czas było ok ale najpierw w jednej zaczęło uchodzić powietrze przy stopce, myślałem że skorodowana felga i tam przepuszcza. Przy demontażu wulkanizatorowi stopka opony rozpadła...
Napisałeś ...... płynnie zmienia biegi a po nagrzaniu po przejechaniu jakiś 10-20km pod obciążeniem zaczyna szarpać i wpada w tryb awaryjny... W takim przypadku coś działo się na "łączach". Gdyby usterka szła od elektrozaworu trochę ciężko jest to zdiagnozować, najlepiej wymienić na sprawny.
Oczywiście że nie ma . Mv6 to wersja wyposazenia. W której to wersji jest zamontowany silnik 3.0, tak ciężko ci się myśli, że nie rozumiesz o co chodzi ?
A nie masz gdzieś tam jakiegoś polaka mechanika?Nie obraż się ale ten silnik jest wredny jeżeli chodzi o odpowietrzanie.I druga sprawa-zdarza się że pompa wody bardzo ciężko wychodzi.I trzecia w tym modelu lubiały pęknąć głowice.
Na szczęście wszystko wyszło dobrze, okazało się że ucieka mi płyn bo puścił zaworek nagrzewnicy(trochę ciężka wymiana bo jest on z tyłu silnika) pozdr
Objawy jak by paliwa brakowało. Silnik krokowy bym odrzucił, to jest tylko do biegu jałowego, czujnik temp. też bym odrzucił (ciężko by miał zapalić jak ciepły, dużo by palił itp...)
Można w dobrym serwisie Opla z systemem diagnostyczym (i dobrym diagnostą) skasować błędy w radiu i powinno się zrobić dużo lepiej. Tylko od razu mówię, że ciężko z dobrym serwisem.
Ja jeżdze dużo w tej chwili i powiem że Automat jest naprawdę w polsce przydatny. Jak są korki to po 1,5h nie boli Cie noga od sprzęgła. Dodatkowo mogę poweidzieć że automat sprawdza sie przy samochodach gdzie są duże silniki ze sporym zapasem mocy i momentu, mam na myśli silniki TDI <diesel Power :) >. Spalanie oczywiście więkrze i mniej frajdy...
siedzą tam żarówki , i padają od czasu do czasu. aby je wymienić trzeba się trochę nakręcić . pierwsza do zdjęcia idzie ramka dokoła radia ,klawiszy itd . wychodzi ciężko ale pod nią są wkręty have a nice day
Omega B 20 8v tylko ten silnik mieści się w Twoich kryteriach. Może być ciężko znaleźć, a dobrze utrzymaną nawet bardzo ciężko. Taką jeżdżę od pięciu lat i nie mogę zgodzić się z przedmówcą. Z tym silnikiem awaryjność na normalnym poziomie, nie zawiodła mnie nigdy, bardzo wysoki komfort jazdy. Absolutnie nie do jazdy wyczynowej.
błąd p0340 Koła są od 2.2 nie wiem zbytnio jak powinny być ustawione ciężko coś znaleźć w necie Dodam że na kołach z 2.0 16v owego błędu nie było
nie widzę wad... Może jedynie mogą być drogie niektóre części Dobrym rozwinięciem skrótu BMW w odniesieniu do modeli sprzed 10+ lat jest "będziesz miał wydatki"... Jedyna wada która dyskwalifikuje ten samochód: Jest chyba z ołowiu, masa własna jest z kosmosu Omega jest ciężka bo... to całe wyposażenie swoje waży (choćby elektryczne fotele), poza tym...
Dokładnie podmień czujnik położenia wału i pewnie iskra się znów pojawi. Dość ciężka wymiana. Więc ja bym na początku sprawdził cewkę zapłonową. Pozdro
Ciężko ci będzie znaleźć do tego schemat.Więc chyba radykalne cięcia będą potrzebne czyli wywalenie immo.
opel omega b 2.5 V6 97r sekwencja. Ciężko odpala przy niskich temp.0k 0 stopni. Wymieniłem cewkę zapłonową,świece,kable,pompe paliwa,czujni poł.biegu jałowego,przekaźnik pompy i dalej to samo, gdy załanczam zapłon nie słyszę pompy żeby podawała paliwo. czasami kręce przez 15sek aż zagada po czym gaśnie i za ok.5 razem(łapie i gaśnie) odpala i wchodzi...
Tak potwierdzam staruje z rozrusznikiem. Problemem okazała się zamieniona wtyczka czujnika położenia wału z czujnikiem położenia wałka rozrządu. Auto pali choć błąd czujnika położenia wału(31) jest i świeci check. Trochę ciężko jest je zamienić miejscami w tym motorze.
Jak masz gaz na wtrysku, to nie czytaj co napisałem. ;-) Sam miałem tak: Reduktor pełny szlamu. Pod spodem jest śruba spustowa. Miałem tak kilka razy, ale czasem nie wystarczy śruba spustowa, trzeba rozebrać, wymyć benzyną i wyregulować. Sama regulacja przy brudnym reduktorze zdaje egzamin tylko na jakiś czas (kilka dni). Masz możliwości regulacji(przykład...
Ja jestem za TDS-em.Kupując w dobrym stanie technicznym można długo i przyjemnie pojeździć.To dobry i wytrzymały silnik jeśli właściciel choc trochę dba o niego.Fakt że ciężko znaleźć z malym przebiegiem ale to też o czymś świadczy.
Nie ma ich tam, jedynie do 98/ME. Skoro nie ma ich na stronie ATI.AMD to raczej ciężko by gdzieś były. Ewentualnie możesz zobaczyć czy nie podejdą sterowniki NGO albo OMEGA.
no niestety - 6 cylinderków musi się czymś napoić a przecież moc 211KM nie bierze się z powietrza. Co do silnika 2,5 TDS w omedze - jest to silnik bmw. Nie cieszy się on dobrą renomą niestety - lubi się przegrzewać a przy większych przebiegach ciężko pali (tzn długo trzeba go kręcić w porównaniu do innych diesli)
Trzeba sprawdzić ciśnienie reduktora ale objaw bardziej pasuje na klejące się od brudu wtryskiwacze. reduktor rowniesz ale jest cieply podczas jazdy Co to ma do rzeczy? Gdyby nie był ciepły to by auto nie pracowało na gazie. P.S. Popraw pisownię postów bo ciężko się to czyta, szczególnie z tymi kropkami i kreskami.
Witam. Auto opel omega 2.2 DTI Auto ma ciężko odpalić po nocy, nie ma mrozów no chyba że minimalne. Akumulator jest duży 92 / 940, jaka jest jego sprawność nie wiem stał dwa tygodnie w innym aucie był kompletnie wyładowany ładowałem go dobę i wygląda na to że nie ma problemu. Dwa razy grzeje świece, odpalam a ona tak jakby na jeden gar nie mogła złapać...
Czy po kliknięciu na ikonie dostępnych sieci w trayu na liście nie ma nazwy operatora którego karta włożona jest w modemie? tak jest sieć o nazwie SSID "omega" wprowadzam hasło do sieci domyślne 1234567890 niby połączy i nic. Karta sim na pewno chodzi i jest włączona transmisja danych bo korzystam z internetu z niej jak jest w telefonie Dodano po 23...
Witam. Mam problem z Oplem Omega B 2.0 16v, po naprawie głównej silnika straciła prąd na wtryskwaczach. Gościu który ja przyprowadził twierdził ze jeździła do końca. Do nas już przyjechała na holu. Ciężko sie w niej połapać, z wiązek przewodów zrobiła sie choinka, to raczej wina nie fachowej instalacji LPG. Cy jest jakieś szybka diagnostyka i naprawa...
Zgadzam się ze "Sławek_29" Ja spotkałem się że po wymianie silnika na drugi używany nie zmieniono czujników na nim i opel ciężko palił. Po wymianie czujnika położenia wału... było wszystko w porządku, ale lampka check nie paliła się.
Problem jest taki, że auto ciężko pali i wyświelta się błąd P1590. Mam pytanie: co on oznacza i jaki układ sterowania jest w nim zastosowany. Pozdrawiam.
Radia fabryczne, które dawno nie były wyciągane, potrafią się "zapiec" (kurz itp robią swoje). Ciężko jest je wyjąć bez odpowiednich kluczy (w tym wypadku drutów z zaczepami)
Nie ma linku do aukcji (i prawidłowo), dlatego nie wiem, czy chcesz kupić oryginalny klucz do Opla z tego rocznika, czy jakiś chiński pilot-klucz-scyzoryk? Jeżeli to oryginał, to zaprogramujesz go tylko sprzętem diagnostycznym. Jeżeli to chińczyk, to możesz go używać jedynie jako ciężki breloczek do posiadanego klucza.
Witam!!! Mam problem, chyba jak każdy użytkownik samochodu. Mam omegę B 95r. kombii 2.5tds. Po 1: jak jest ciepły to ciężko pali. Byłem na kompie i nie mam żadnych błędów Po.2: Przy stanie paliwa poniżej 20litrów żeby go odpalić trzeba kręcić z jakieś 10 sekund?!! Pomóżcie !!!
Nie jest najlepszym gdy chce się wydusić ostatniego wata z końcówki. Lecz w tym przypadku musi to być końcówka która bez problemów znosi ciężką pracę na 2ohm. A takie są z regóły drogie.
Używałem sirio 27, antena fajnie działa z całkiem sporym zasięgiem. Jedyny jej minus to tworzywo z jakiego jest wykonana jest kiepskiej jakości i jakoś ciężko się stroiła mocowana na uchwyt. Sirtel nigdy nie miałem więc się nie wypowiadam.
po to powstało to forum gościu.nie każdy jest alfą i omega Dodano po 7 kolego na kołach 6 cali ciężko aby coś jechało 150 i miało rację bytu ale w tym budżecie włóż sobie silnik od loncinka 250 podsyłam link https://allegro.pl/oferta/silnik-quad-at... Jeżeli zmieści się:) będzie się odpychał...
Hmmm. Dobrym może rozwiązaniem, choć może już przekraczającym Twój budżet może być coś typu combi, może Opel Omega B, choć i w niej uważać trzeba z ciężką nogą. Przy dużych przebiegach lepiej zainwestować w gaz, a najlepiej, by instalacja w samochodzie już była. Też tak mówiłem: "Bedę mało i oszczędnie jeździł". Oczywiście przy każdym zakupie najlepiej...
tyle to wiem kolego ze sprawdza się to tymi przyżądami ale jakie wartosci powinien mieć. A moze ty wiesz co moze byc powodem ze nieraz rano ciężko pali albo sobie strzeli w czasie jazdy na gazie. Przewody mają niecałe 20 tys kim
Dzięki, na pewno się przyda. K70 to zapewne sterownik- masz może pinout? interesuje mnie ten kabel z pinu 6? idący do 41 w k70- właśnie tam mam nieszczęsne 6,5V- nie wiem czy tam powinno być takie napięcie ale sądząc po przekroju i połączeniu (sterownik) to strach podawać "na krótko" plus z baterii bo może to się dramatycznie skończyć. idąc tropem opisanego...
najczęściej gazownicy oszczędzają na emulatorach sądy lambda i to bywa przyczyną, choć powiem szczerze że ma to znikomy wpływ na spalanie gazu - za to na bęzynę ogromny ( w silnikach z zapłonę nieregulowanym przez komputer - chyba taki masz ). Ewentualnie może być jeszcze problem z emulatorem wtryskiwaczy. Nie daj się oszukać że to normalny objaw. Ja...
Witam mam taki problem z przednimi szybami nie działają ale po zdjęciu tapicerki i podłączeniu na krótko to działają tak że na pewno nie spalił się silniczek bo na krótko działa ale nie działa z przycisku nie wiem co dalej robić, a z szybrem jest taka historia że nie chowa się tylko unosi się do góry i zamyka a tak jak ma się chować to coś ciężko idzie...
Rozumiem ze da się ale które piny trzeba ze zworkować ?? ale nawet jeżeli na gazie jest ten sam problem tez ciężko mu wkręcić się na obroty Gaz sekwencja Bingo -300 S6 ?? wiec jeżeli jest na gazie tak samo to nie stawiał bym na paliwo :(
Witam Posiadam Opla Omegę 2001r 2.2 dti kombi. Dziewczynie podczas ruszania zgasł ( źle puszczone sprzęgło :) ) silnik i niestety od tego momentu auto już ciężko odpala a jak już uda się go odpalić to chodzi na obrotach 500 i nie może wejść na swoje obroty, brak reakcji na pedał gazu. Co dziwne na desce nie pokazuje się żaden błąd. Pompa z tego co udało...
Witam wszystkich, wymienilem silnik w Omedze 2.5 td na 2.5 tds z Bmw i pojawił się problem, nie odpalił z powodu prawdopodobnie innego programu w komputerze, po wmianie pompy na moja stara pali ale moja pompa jest słaba i ciężko pali. Czy ktoś wie jak podpiąć tamtą pompę albo co trzeba zrobić żeby ona chodziła w Omedze?
Nie wiem czy grzanie impulsowe jest dobrym rozwiązaniem ponieważ ciężko będzie zapanować nad histerezą, wahania temperatury pcb będą zbyt duże co może prowadzić np do poobrywania padów. Co do termopar najlepsza termopara k omega, bądź termopara czaki
Dzięki za poradę, szkoda tylko, że nic nie dało u Ciebie rezultatu. Jak tylko trochę się ociepli, to zabiorę się za ten sterownik i zobaczymy czy z nim wszystko ok. , wtedy dam znać co udało mi się zrobić, chcę jeszcze podejść do tematu od strony kodów błędów, a co do przebiegu mi też ciężko było w to uwierzyć,ale dostałem na to np. wszystkie poprzednie...
Raz w życiu padło mi wspomaganie w Omedze B w sedanie. Ciężka sprawa z tym była ale szło się przyzwyczaić (napęd tył). Wracałem wtedy z Hiszpanii do Polski przez kręte górzyste uliczki w Alpach. Jedno wiem. Mocno wyrywało kierownicę na zakrętach i pewnie mocniej było by w przednio napędówce. Rączki po trasie (obie) bolały. Fakt, jest to niebezpieczne...
Mam kody błyskowe do tego samochodziku, wyświetla mi : 15 , 17 , 61 , 84 , 92 ale opis tych kodów nie wiele mi mówi. Samochód bardzo ciężko zapala, a wszystkie świece ma dobre, ciśnienie w cylindrach zmierze mu jutro i przy okazji sprawdze wtryskiwacze, moż to coś wyjaśni.
Witam Miałem podobny problem z Oplem omegą taż jak było mało paliwa to gasł i ciężko zapalał. Tam problem był dziwny bo winny był kabel od masy silnika. Zobacz jak tam twoje kabelki i taśmy. POZDRAWIAM
Jasno napisałeś! przykro mi ale nie wiem o co chodzi. Mam już sterownik, podaje link: http://www.platinet.pl/?loc=download może ktoś będzie zadowolony. Dziękuję za chęci. Pozdrawiam A do FAQ już ciężko zależeć? ---> [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... To tak na przyszłość.
Na taką ciężką przyczepę to chyba potrzebna kategoria E, ale sprawdź to w kodeksie drogowym. Na holu możesz ciągnąć na zwykłe prawko.
Czy to jest tak ciężko siąść z miernikiem rozrysować system połączeń tego łącznika a potem pogłówkować i połączyć to do kupy a jak nie to tu na forum na pewno znajdziesz schemat omegi i po problemie.
Od podłączenia komputera dignostycznego bym zaczął, nie wkrecanie się powyżej 4,5 tyś sugeruje uszkodzenie czujnika położenia wałka rozrządu, to taki typowy objaw. Poza tym bez diagnozy będzie ciężko, możesz spróbować "wymigać" błędy, po opis proponuję zwrócić się do Google, bardzo dawno nie stosowałem tej metody więc nie pamiętam. pozdr
No witam znawców i fachowców, już raz pomogliście wiec proszę o ponowne wypowiedzi bo jak już wcześniej pisałem to mam Omegę B i jest to pojazd sprowadzony no i mam problem bo coś stuka w zawieszeniu ale nie mogę zlokalizować tego. BYłem już na stacji diagnostycznej i nic.... jedno co wykryli to tulej a wspornika w przednim układzie zdaje sie kierowniczym...
Jednak stawiałbym na przegrzane pamięci - miałem 2 uszkodzone karty w ten sposób (9550 i 9600 - ale to przecież to samo) i w obydwu przypadkach to była pamięć. Naprawa raczej nieopłacalna. Jeśli chodzi o uszkodzone luty to wygrzać w domu jest ciężko (potrzebna jest opalarka, bądź jak ktoś woli stacja Hot-Air) a do tego trzeba wiedzieć jaką temperaturę...
proponuje poszukać lepszej firmy montującej "gazownię" podłączą kompa ustawią i powinnobyć ok.samemu będziesz miał ciężko naprawić usterkę. ps.sądy lambda z allegro-ryzyk fizyk-ja bym proponował kupić w sklepie. (wymieniałem ostatnio trzy takie sądy z allegro-niestety wszystkie nówki i padaki hehe) pozdro
Witam ,posiadam opla omegę kombi i w oplu tym mam problem z centralnym zamkiem. Zmieniłem wszystkie zamki z innej omegi bo moje nie funkcjonowały tzn. ciężko chodził tłoczek założyłem nowe mechanizmy centralnego zamka w których luźno chodzą tłoczki lecz centralka nie działa. Zmierzyłem napięcie na kabelkach dochodzących do centralnego zamka od strony...
To jest zwykła pompa zewnętrza Bosch 3bar z Opla Astry/Vectry/Calibry/Omegi Żadna Astra ani Vectra nie miała pompy zewnętrznej, Omega tylko A. Skąd te 13mm? Z tego co pamiętam to tam idzie przewód 10mm, i nie może być mniejsza średnica bo pompa będzie miała ciężko.
Dziś podczas jazdy na włączonej klimatyzacji gwałtownie przyspieszyłem - z silnika zaczęły wydobywać się dziwne piski, coś jakby silniczek elektryczny się zacierał, tak to brzmiało. Po chwili zaczęło głośno stukać. Po wyłączeniu klimy wszystko wraca do normy. Po włączeniu - stuka nadal. Klima działa. Co się mogło stać? Kompresor się przytarł? Stukot...
Auto Opel Omega B 2.5 TD Mam problem - po przełączeniu klimatyzacji w tryb ECO prawie natychmiast zaparowują mi szyby, w trybie AUTO też odparowanie idzie ciężko - właściwie odparowuje dół szyby - od ok 1/3 wzwyż zaparowane. Ciepłe powietrze na szybę leci (na oko a właściwie na rękę :) całkiem intensywnie), filtr pyłkowy wymieniony, na szybie nie ma...
Trudno ocenić, bo nie wiem co to za alarm. Ważne, żeby miał domykanie szyb dodatkowym prewodem i rygiel, bo ta opcja występuje w samochodzie, dodatkowy kanał do otwierania bagażnika to fajna sprawa, ale wymaga zamontowania dodatkowego siłownika w klapie bagażnika. Sprawdź najpierw, czy takie coś da się zamontować w twoim samochodzie, bo w niektórych...
ciężko odpala omega ciężko pokrętła iveco ciężko
biblioteka borland engine failed president schemat
corolla obroty kuchnia indesit k3g21
Lokalizacja pompy kondensatu w Emadp 82lcw Wartość kondensatora SMD oznaczonego ".1"