To sprawdź okablowanie jak już było napisane w temacie do którego masz linka.
Szkoda że, nie masz czym zdiagnozować ABS, bo to zaoszczędziłoby masę roboty. A czym dysponujesz do diagnozy po OBD? Kontynuując, napisałeś o problemach z ABS no potencjalnie z czujnikiem, ale co może mieć do tego "walnięty przewód w klockach"? Jak klocki są z czujnikami, to raczej powinna zapalić się kontrolka od okładzin hamulcowych a nie ABS.
280-420 ohm
No to może immo.
1. napisz jak sprawdziłeś ,że nie działa ABS? 2. pomiar napięcia (miernikiem) i oporności czujnika nie wiele mówią to dopiero początek. narazie sprawdziłeś ,że czujniki są. Radzę zacząć od początku i zastanowić się dla czego nie świeci kontrolka.
Sprawdz oporność czujnika (opór czujnika zależy od temperatury silnika).
To nie jest dobry układ. Stabilizator prądu na Q1-Q2 będzie bardzo niedokładny ze zmianami temperatury (w samochodzie temp. zmienia się od -30stC do +60stC). Mierzyć napięcie nie na R5 ale wprost na rezystancji czujnika 30-240 Ohm zasilanego ze stabilizatora prądu wykonanego np. na LM334, to napięcie wzmocnić i "odwrócić" w układzie wzm. różnicowego...
Raczej nie regulowac samego wskaźnika,zmierzyc opór czujnika na gorącym silniku i się wyjaśni,a paliwo dobrze pokazuje?
Czujniki WABCO - wartość rezystancji około 1150-1200 Ohm.
Czujnik 578-782Ω, szczelina 0,4- 1 mm.Cewka pierwotne 0,495- 0,605 Ω, wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie cewki ze stacyjki przewód pomarańczowy ,biało -czarny do modułu zapłonowego złącze nr 7 .Przewody z czujnika do modułu ,złącze nr 1 i 5. Zasilanie modułu ,złącze nr 4 plus 12 V, złącze nr6 -masa .Jak tu dobrze to uszkodzony jest moduł.
A sprawdź go miernikiem, ale ustaw miernik na test diody. W jedną stronę będziesz miał wskazanie coś koło 0,550 V;jak byś sprawdzał diodę, w drugą nic.
Witam. EBS 4616-09; czujnik koła , koło 3: uszkodzony przewód połączeniowy lub uszkodzony czujnik.Okablowanie czujnika obrotów koła uszkodzony, czujnik lub jego okablowanie - zwarcie do masy. EBS 07 91 04; czujnik koła koło 3; za duża szczelina między czujnikiem a kołem polaryzacyjnym, uszkodzony czujnik lub jego okablowanie, opór czujników powinien...
nie zrozumiałeś moich sugestii 1 czujnik może być dobry ale steronik widzi nietylko opór czujnika ale całe połączenie do sterownika 2 zobacz jak podaje wtyskiwcz ,czy jest widocznie mniej paliwa po zagrzaniu silnika , czy zalewa swiece a kompa da sie naprawic ale to wyższa szloła jazdy dlla amatora nie polecana ,potrzebne doświadczenie
Można dodać opornik szeregowo z czujnikiem. Ale żeby ustalić, jaki, to trzeba wiedzieć, jak opór czujnika zależy od temperatury. Skoro da się uzyskać do 50°C, a trzeba mieć regulację do 70°C, to wypada zmierzyć opór czujnika dla 50°C, dla 70°C, odjąć i taki opornik wstawić.
Na przyszłość podając błąd podaj też numer jednostki. Usterka czujnika temperatury powietrza doładowującego. Zwarcie do napięcia akumulatora lub otwarty obwód. Może to wpływać na moc silnika. Istnieje wówczas ryzyko powstawania czarnego dymu. Sprawdź złącza i przewody elektryczne czujnika. Zmierz opór czujnika. Rezystancja powinna wynosić ok. 2,5 kiloomów...
df1167 sensor circuit proportional richness gdzie szukac tego czujnika Czujnik składu mieszanki - niektórzy nazywają róznież " sonda lambda" Wkręcony o ile pamiętam na dolocie spalin do lub z sprężarki . kolejny dylemat z czujnikami dpf przed i za jakie mają mieć numery bo ten drugi ma symbol 22630j00a Numerów ci nie podam ( jedynie przez VIN) opór...
powracając do tematu. wymieniłem wtrysk sterujący, bo okazało się że jest uszkodzony i samochód zaczął chodzić jak trzeba,ale po krótkiej przejażdżce oświeciła się kontrolka silnika. Po podłączeniu vaga nie ma żadnych błędów... Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu kontrolka się zapala dopiero po jakimś czasie, ale nie wiem dlaczego po podłączeniu...
Witam Czy ktos wie jaka musi byc opornosc czujnika absu w Toyocie Corollii 98r.? Pozdrwiam
opór czujnika który wymieniłem i wskazuje 470 omów natomiast czujnik w drugim kole nie pokazuje żadnego oporu i żadnego przejścia Pomieszales uklady roznych generacji. 470 Ohm, to czujnik elektromagnetyczny starej generacji, wspolpracujacy z wiencem zebatym. Czujnik w drugim kole, ten "bez zadnego oporu", to czujnik magnetorezystywny nowszej generacji,...
800+-50ohm
Mam problem. MB vaneo, benzyna, 2003, wzbudza się fabryczny autoalarm. Włącza się przypadkowo, bez żadnej reguły. Czasem wytrzyma 5 minut po zamknięciu, czasem 2 godziny. Czy jest jakiś sposób na zlokalizowanie konkretnego czujnika z którego są fałszywce? I druga sprawa - podobno oryginalnie jest montowany czujnik przedniej klapy. Nigdzie nie mogę znaleźć...
Na początek weż omomiarkę do ręki i zbadaj opory czujnika w temperaturze pokojowej i w temp. ok. 50 st C. Będziesz wiedział, czy on jest winny. pozdrawiam
Witam! Mam problem z tym silnikiem. Usterka polega na tym ze jak silnik pochodzi jakies 5 minut nagle gasnie. Sprawdziłem juz i wiem ze nie ma iskry. Myslałem ze to od cewki ale podpiołem jakąs uzywana z malucha i było to samo. Co moze byc przyczyna, bo zasilanie na cewce jest . Moze czyjnik połozenia wału tak jak było opisywane wczesniejw jakis wypowiedziach?...
Więc co mam teraz zrobic ?
Jasne że bedę kombinował, rozumiem ze dla bezpieczenstwa lepiej dać wiekszy przekrój aby miał mniejszy opór ?
Sygnałowy powinien trafiać na jeden pin. Napisz na jakich jest jeszcze pinach to może ze schematu da się wywnioskować gdzie masz zwarcie lub upływność. Jaki masz opór przejścia od czujnika do ECU?
To nie jest NTC. Jest to czujka platynowa Pt500. W temperaturze 0°C musi mieć 500Ω i zmienia rezystancję w funkcji temperatury tak: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Za kilkadziesiąt złotych możesz kupić nową w obudowie żaroodpornej i podstawić na próbę.
Witam. Interesuje mnie opornosc tego czujnika i czy mozna zaadoptowac ten czujnik z innego samochodu o tej samej opornosci?
Sprawdź opór tego czujnika z którego był ściągnięty kabel. Może być tak, że ten czujnik oszukuje. Najlepiej na zimnym silniku podpiąć vaga i zobaczyć w blokach czy wszystkie czujniki temp. pokazują takie same lub bardzo podobne wartości.
Witam wszystkich wie ktoś może jaki opór powinny mieć następujące czujniki temp. cieczy do wskaźnika na tablicy temp. oleju do wskaźnika na tablice wszystkim z góry dziękuje za jakie ktokolwiek informacje.
Widać przerwę w oporze?
W takim razie przewód na którym masz odczyt z oporem to czujnik temperatury oleju ( opór zmienia się razem ze zmianą temperatury ), jeśli podgrzejesz lub ochłodzisz czujnik powinna zmienić się wartość oporu. Drugi przewód to czujnik ciśnienia oleju. Totalny stek bzdur!!! Czujnika ciśnienia oleju w kompresorze nie ma, bo i po co. Jest manometr pokazujący...
Witam :) 1. Może spróbuj sprawdzić w trochę inny sposób: zmierz opór na stykach czujnika, a później opór we wtyczce do liczników. Opór powinien być ten sam. 2. Sprawdziłeś opór przewodów względem masy i zasilania (ewentualne zwarcie do B-, B+)? 3. Sprawdź wskazania czujnika. Przy 90 stopniach C czujnik ma mieć rezystancję około 110 Ohm, a przy 120 stopniach...
sprawdź czy masz napięcie na przewodach do czujników
Nikt naprawdę się nie zna? Znają się, ale wiesz to Twój samochód to taka ciekawostka :) W skrócie: dobierz się do pływaka, zmierz opór elektryczny tego czujnika. Zrób zdjęcia tego czujnika. Będziemy działać.
Zagotuj czujnik i zobacz opór Dodano po 3 Sprawdz stare czujnik czy ma ten sam odczyt. Jeżeli opór czujnika się zgadza, to wiązka do sprawdzenia.
Dzięki Mike C za poradę, zmierzyłem opór czujnika miał 2400 ohm, sprawdziłem też prąd na wyjściu to około 5 v podstawiłem drugi czujnik z vectry a ( czujniki takie same),czujnik ma opór 5100 ohm , po podstawieniu tego czujnika wróciła płynna regulacja temperatury oraz prawdziwy odczyt temperatury. Dzisiaj zakupiłem czujnik Febi też ma opór 5100 ohm...
Witam To co zaznaczyłeś to fotoopór, sprawdza się go omomierzem światło/ zaciemnienie - różna rezystancja/ opór :P
Mam pytanie na jakiej zasadzie działają czujniki położenia zawieszenie (opór czy sterują napięciem)? Najlepiej jakby ktoś posiadał dokumentację bo mi nie udało się znaleźć takowej. AI: Czy próbujesz rozwiązać konkretny problem z czujnikami, czy szukasz ogólnych informacji? Dokumentacja
Wygląda, że jest OK. Przerwanie przewodu masy - masz na obu wejściach V1; przerwanie któregoś innego - masz V1 na jednym wejściu. Nie wiem, jaki ma być opór czujnika, ale chyba nie ponad 1kΩ (to by była temperatura ponad 2400°C), więc przy zasilaniu poprzez oporniki R3=R4=2kΩ napięcie raczej powinno być poniżej V1/3 i można przyjąć, że większe oznacza...
Dalej potrzebuję pomocy. Tak jak wspomniałem wcześniej gazownicy nic nie zrobili, główna wiązka kabli idąc do wtyczki w sterowniku jest owinięta taśmą tak że nie wiem gdzie są te kable do podłączenia czujnika poziomu gazu, jutro jeszcze poszukam. Odwinąłem trochę taśmy przy wtyczce sterownika i nie ma tam kabla w kolorze czarnym oraz są 3 białe. Czy...
Nie musi być mega dokładny (oby był dostępny i w miarę niedrogi) potrzebuję go do silnika w pewnej niecodziennej konstrukcji, miałem zastosowany tam inny czujnik i niestety już umarł jego charakterystyka był taka jak poniżej: kg/cm2 - ohm 0 - 290-320 0,4 - 255-285 2 - 175-205 4 - 103-133 6 - 50-80 8 - 0-40
posprawdzaj zasilania, oscyloskopem jaki idzie sygnał z czujnika i czy widzi go ecu. sprawdz pozniej jeszcze czujnik wału. Sprawdz dlaczego nie odpala, nie otwieraja sie wtryski, czy pompa wogole nie daje?
Jesteś pewien że ten czujnik ma 920 kiloomów ? Powinien mieć 900 omów.
Sprawdz czujnik. opór: 1 200 - 1 400 omów; następnie: Sprawdzić złącze i w razie potrzeby oczyścić lub poprawić je, tak aby podłączenie na pewno było dobre. Sprawdzić zębaty pierścień czujnika zwracając uwagę na uszkodzone lub brakujące zęby i na mimośrodowość. Sprawdzić odległość pomiędzy czujnikiem i zębatym pierścieniem czujnika (0,2 - 1,2 mm).
Na starym czujniku w przekładni też był ten błąd? Dodano po 3 Bo jeśli nie to możliwe że trzeba przeprowadzić jego kalibrację. A jeśli był to może być uszkodzona wiązka do niego.
Czujnik powinien miec zawsze jakiś opór!! Czujniki Halla dobrze jest sprawdza oscylatorem.
najlepiej diagnoza komp. lub sprawdzic opory czujników ,nieskończenie wielki to uszkodzony czujnik
Niech sprawdzi najpierw - zmieniając podłaczenie czujników - to nic nie kosztuje, tylko jego czas. Oczywiście opór czujnika, zasilanie, odległość czujnika i stan koronki muszą być ok.
Tak mniej więcej są dobre. Jeśli nie widzi Ci czujnika, a instalacja jest poprawna to spróbuj odwrócić polaryzację. Zdarzyło mi się iż, musiałem odciąć wtyczkę i odwrócić przewody. Wtyki okrągłe w starczych Man można podłączyć na dwa rodzaje, wtyczka pasuje tak i tak. Czujnik musi być bardzo blisko, ale nie może się ocierać.
Opór czujnika 1,9 k oma.
N/P T C oznacza Negative (ujemny) / Positive (dodatni) Temperature Coefficient (współczynnik temperaturowy) - NTC zmniejsza, PTC zwiększa opór przy wzroście temperatury.
8k to chyba troche za dużo. Poniżej masz parametry. napięcie 5 V (odłączona wtyczka) opór czujnika: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C opór czujnika: 200 - 300 omów / 90 °C
a jaki powinien być opór czujnika położenia wału korbowego
Tak zrobiłem, mierzyłem opór czujnika w lodówce i zamrażarce, wyliczyłem że ok. 23,5K wstawione w szereg oszuka sterownik, nic z tego. Teraz temperatura wewnątrz waha się w granicach -5 do -13 st. , z ciekawości dołożyłem 20K podobnie z tym, że od ok -2 :cry:
Bez czujnika skrętu pompa powinna chodzić ze stałymi obrotami. Wtedy jak wolno kręcisz kierownicą to w miarę lekko idzie ale przez to że nie podbija obrotów pompy przy szybszych ruchach czuć opór. Dwa powinien być błąd czujnika.
Sprawdź zasilanie i opór czujnika. Nie uszkodziłeś koronki przy naprawie? Jak nie dasz rady tak to diag. komp.
Witam ponownie a podpowie ktoś jaki powinien być opór czujnika temperatury.
Raczej tak") ,bo skąd komp ma wiedzieć jaki opór stawia czujnik.
Kolego te lekturę to akurat mam.Błędnie podany opór czujnika wału jak i cewki.Czujnik z resztą jest taki sam dla m40 i m43. Ustaw poprawnie multimetr to zmierzysz to poprawnie :D
Witam Potrzebna pilna pomoc z dobraniu dwóch czujników ABS L i P przód Sam niedawno kupiłem i ciągle wywala błąd ABS Już wiem że są tam różne czujniki bo pomiary na wszystkie sposoby wskazują Tyl jest niby ok ale opór jednego wynosi kilkadziesiąt mega Drugiego nie ruszałem Ciągle błędy mam na przednich Jedem jest od DSa a drugi od C4 Jeden ma kilkadziesiąt...
Dzięki, faktycznie czujnik był ok. Po chwilowym zasileniu grzałki opór czujnika spadł do 100kΩ. Nie skasowałem błędu serwisowego i myślałem że usterka ciągle występuje.
Nie bardzo rozumiem opór czujnika zależy od obrotów rozrusznika ? Coś jest nie tak - możesz kolego się rozwinąć ?
Lecz komparator działa tak że jeśli AIN0 = AIN1 to wtedy podawane jest 0 na wyjściu i jeśli zbuduję układ jak na shemacie to procesor wyłączy mi układ jak opór z czujnika bedzie równy Rx. Taki układ bedzie mi dobrze działał w tej roli? Co trzeba zrobic żeby komparator realizował mi taki warunek AIN0 =< AIN1? Bo co jeśli temperatura bedzie spadać...
W układzie z #28 CD4013 daje to, że U1A powoduje zmianę stanu na Q=1, gdy napięcie na R9 przechodzi z poziomu poniżej nastawionego progu na poziom powyżej tego progu, a nie ustawia stanu, jeśli napięcie na R9 od początku było powyżej progu. Ale to miałoby sens, gdyby włączenie zasilania powodowało ustawienie Q=0. Chodzi o stan początkowy, gdy uzwojenie...
Jaki jest opór czujnika temperatury na zimnym silniku w Opel Zafira 2006 1.6 Z16XEP?
czy mógłby ktoś podać mi opór czujnika prędkości na skrzyni wejście na 4 pinu
to zmierzyć opór czujnika, albo wsadzić na próbę opornik około 1 kilo zamiast czujnika.
https://obrazki.elektroda.pl/1103825000_... Witam, Pacjent: Piekarnik Amica ED57689WA. Problemem jest to, że piekarnik nie trzyma zadanej temperatury. Najbardziej odczuwalne jest to na maksymalnej temperaturze i przy dłuższym pieczeniu (kilka pizz). Piekarnik osiąga swoją temperaturę 280 °C, a później spada ona np. do 215 °C. Kontrolka...
A tak możliwe pamiętaj Czujnik temperatury chłodziwa to termistor. Niska temperatura powoduje duży opór, podczas gdy wysoka temperatura powoduje mały opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku.
Czujniki mogą być albo magnetoindukcyjne, sprawdzamy ich opór lub Halla tu sprawdzamy + i - oraz sygnał. Do tego nie jest potrzebny schemat. Można sprawdzić czy czujniki są zsynchronizowane gdy koła są na wprost.
Opór czujnika temperatury powietrza: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C
N-Mosfet 2N7002BK (QQ851) Na forum napisano kilka tematów o tym PSU. SM nie ma , ale posiłkuj sie SM schematami z zasilaczy opartych o ten sam układ scalony w otoczeniu ,którego jest ten QQ851. Jest w ukł. sterowania optp. PC8015> na układ ICM801- S3310 http://obrazki.elektroda.pl/3820380100_1... S3310 = NCP1200D60 *gdyby był "pisk"...
Sprawdź na zimnym silnku jaki opór ma czujnik temperatury cieczy. spraw sobie taki opornik jaki ma opór czujnik na zimnym silniku. i jak rozgrzejesz silnikrozpenij czujnik i wepnij w niego opornik. Jeśli odpali to będę radził o rozwiązaniu problemu.
Przyczyn może być kilka: -uszkodzona grzałka lub bezpiecznik grzałki, zmierz opór grzałki -uszkodzony czujnik lodu, zmierz opór -blokujący się wentylator -niedrożność kanału odpływowego, oczyść z tłuszczyków odkładających się tam -uszkodzona elektronika Powodzenia
Jak ograniczyć prąd ładowania kondensatora? Do kondensatora szeregowo podłączyć opornik? Jeśli tak, to jak wyliczyć potrzebny opór?
może zapomniałes że sterownik widzi opór na stykach własnych tzn opór czujnika + opór złączi i przewodów a suma twojego opornika 600 omów + reszta daje mu własciwa wartość czyli te 4 kilo
Ten sam temat został zamknięty jako rozwiązany tutaj, [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... więc tworzę nowy wątek. Program suszenia uruchamia się i kończy pozytywnie, bez żadnych kodów błędów. Rzeczy w bębnie są mokre. Temperatura pokojowa ani drgnie. Na razie zmierzyłem opór grzałki: 50 Ω, opór czujnika NTC:...
Nie znam parametrów tego czujnika ale powiem ci jedno:wszystkie czujniki temperatury przy silniku mają te same parametry.Zmierz opór czujnika temp.cieczy chłodzącej i już wiesz co ci potrzeba.
Witam!Ja też mam Golfa i wbrew powszechnym opinią stwierdzam ze auto jest nieprzewidywalne. W twoim przypadku radze zacząć od kabli. Zadne VW. Kup BERU- wsród niektórych panuje przekonanie ze częsci beru sa lepsze niż oryginał VW. Kosztują około 120zł. Sprawa 2. Radzej sprawdzić wartości czujnika TPSu. Sprawa 3. Sprawdzić opór na czujniku temperatury....
Okej czyli między wyjściem na czujnik a masą czujnika powinien być opór?
Sądzę że czujnik położenia wału, zapala teraz z czujnika wałka dlatego z oporami i nierówno.
Jak ma być miniaturowe, to lepiej unikać przekaźników. Może da się zastosować tranzystor, albo podłączyć wprost wyjście komparatora? Jaki prąd ma płynąć, jak zrobi "zwarcie", jakie tam są napięcia? Mam nadzieję, że skoro tu chodzi o podanie sygnału, to prąd nie będzie duży, a zwarcie nie musi być idealnym zwarciem, może mieć jakiś opór?
Jaka powinna być nominalna rezystancja czujnika temperatury w tym reduktorze? (4,7k?) Jaki jest opór w temperaturze 25 stopni?
A jakie masz napięcie zasilania? Przydałoby się mieć stabilizowane, np. 20V. Jakie są parametry cewki przekaźnika, którego chcesz użyć (na jakie jest napięcie, jaki ma opór)?
może być różnica temperatury przy czujniki i w zbiorniku najlepiej wykręć czujnik wsadź go do wody i podgrzewaj mierząc jednocześnie temperaturę wody i opór czujnika. Porównasz rezystancję czujnika z temperaturą i będzie wiadomo
Dokładnie tam się znajduje - (tylko to nie ja "postawiłem" tą zieloną strzałkę, a program, który automatycznie to robi po najechaniu na nazwę w wykazie poniżej). Czujnik położenia wałka rozrządu, jest identyczny co do budowy (mechanicznej i elektrycznej), różnica jest tylko (jak widać - podłączenie proste i kontowe). http://obrazki.elektroda.net/28_12854974...
Interesuje mnie głównie okolica 30stopni żeby była w miarę taka sama dla przelaczenia na gaz. Trzeba zmierzyć (albo odczytać z charakterystyki) opór jaki ma pierwszy czujnik w temp. 30 st. Zmierzyć jaki jest opór drugiego czujnika w tej temperaturze i obliczyć (dobrać) opór równoległego rezystora.
Eee..ekstra nie ma przejścia przez czujnik a radzą mu czyścić pytanie co ?Proponuje odpiąć kostkę czujnika i zmierzyć opór czujnika a potem instalacji.Jeśli czujnik to do wymiany instalacja do naprawy
Skoro masz brak sygnału, choć konkretnie nie wiadomo jaki kod błędu, to zorganizuj opis pinow do sterownika, zmierz opór na czujniku a później zrób to samo na kostce do sterownika( odpietej). Opór czujnika powinien wynosić około 800 omów. Jeśli opór na kostce będzie różny niż ten na czujniku sprawdzonym bezpośrednio to albo rwanie wiązki albo na próbę...
Witam. w/w pralka nie grzeje wody. Czy Ktoś z szacownego gremium może mi wskazać co robić?!? Hydrostat OK, grzalka OK, nie wiem jednak, ile KOhm ma miec czujnik temperatury?
Niestety, opór zimnego czujnika to 2.12 kOhm. Więc jest to czujnik do wskaźnika...
Trochę mało informacji.Został zmieniony sam słupek?Sprawdziłeś czujnik wału?To jest czujnik indukcyjny opór około 540 oHm ,śmiało sprawdzaj nic nie uszkodzisz.Druga sprawa to sprawdź czy czujnik wału nie został zamieniony z czujnikiem wałka,chodzi o wtyczki np w m50 wtyczki są jednakowe i nie problem zapiąć je odwrotnie.Musi być sygnał z czujnika wału...
(at)ElektrodaBot jak działa semafor bramy garażowej? Są semafory sterowane czujnikami?
Jak sprawdzić czujnik NTC czy to nie jego przyczyna? Opór czujnika NTC : pralka wyłączona 20kΩ pralka włączona 200kΩ Czy to jest OK? Wie ktoś tu na forum?
witam właśnie mam takie samo uno na warsztacie objawy takie same jak u kolegi padł na 100%czujnik położenia wału po podłączeniu oscyloskopu sygnał na czujniku jest ale spada amplituda sygnału jak temperatura rośnie a także opór czujnika zmienia się w zależności od temperatury czym wyższa temperatura niższa oporność
Sprawdź opór czujników. Belka była wymieniana i może ktoś zapomniał odpiąć kostki, przewody są uszkodzone, inny rezystancja i inne wskazania. Pozdrawiam.
W instrukcji do tych ciągników jednak poskąpili informacji nt. czujnika. Wykręć stary czujnik, zmierz jego opór. Ogrzej go np. wkładając do gorącej wody (tylko tę część, która chowa się w bloku silnika (uwaga bardziej dla naśladowców niż dla Ciebie), zmierz opór gorącego czujnika. Uwaga gorący czujnik jest gorący i można sobie poparzyć ręce, więc trzeba...
Nic, sterownik bada opór na czujniku.
Sprawdziliśmy przewody od czujnika korka wlewu do kalkulatora pin 4 i12. Są dobre, w dobrym stanie jest również sam moduł i złącze. zmierzyliśmy opór na czujniku korka: przy założonym korku = 30Ω przy wyjętym korku = 15Ω w obydwu przypadkach komunikat z KTS brzmi- korek nieobecny rozpięcie wiązki czujnika daje komunikat - przerwa w obwodzie...
opór czujnika wału opór czujnika obrotów opór czujnika temperatury
rozruch transformatora tuning kolumn z18xe wymiana silnika
klimatyzator galanz głowica netatmo
Zamienniki BD313, BD437, BD439, BD441, 7814, L7814CV, LM7814CT – dobór tranzystora i stabilizatora LG WD 80180N – błąd PE po wymianie fartucha, problem z temperaturą wody, presostat, termistor