Pod prawym błotnikiem. Zawór zespolony z filtrem - dość drogi gips.
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
w podanej powyżej analizie zamieszczonej pod linkiem, wzrost objętości paliwa, to nieco powyżej 0,5%, po jej podniesieniu o 10st C. Wzrost objętości płynu (różnica wskazań liczydła dystrybutora na stacji) , a "napompowanie" hermetycznego baniaczka oparami - to są chyba "różne różności". Może w tych spuchniętych jest po prostu lepsza benzyna (bardziej...
Czyli dokładnie nie wiesz, czy silnik gaśnie przez brak iskry? Problem z paliwem powinien dać się wyczuć podczas jazdy poprzez utratę mocy, reakcję na otwieranie przepustnic, na koniec nierówną pracą przy biegu jałowym. Trzeba zajrzeć do serwisówki, bo zwykle od zbiornika paliwa wychodzi jeden wąż i jest to odpływ wody z zagłębienia na korek wlewu paliwa....
Elektrozawór evap (odsysanie oparów paliwa ze zbiorniczka z węglem aktywnym)
Sprawdź evap (elektrozawór pochłaniacza oparów paliwa) Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem
elektrozawór odpowietrzania oparów paliwa EVAP
Samochody mają odprowadzenie oparów paliwa do kolektora ssącego - oczywiście po drodze jest filtr węglowy i elektrozawór . Jeśli przewód się rozłączył to po pierwsze - będziesz czół opary paliwa a po drugie - silnik będzie dostawał "lewe" powietrze i obroty się podwyższą . To też może być przyczyna. Pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa - nie...
Od bodaj '86 roku obowiązuje przepis, który zabrania odpowietrzania zbiornika paliwa bezpośrednio do atmosfery, dlatego producenci samochodów zaczęli montować układy evap. Układ taki składa się z pochłaniacza oparów paliwa zawierającego węgiel aktywny i zaworu (elektrycznego lub pneumatycznego) przez który opary są odprowadzane do kolektora ssącego....
2) Obwód sterujący pozycją układu kontroli emisji oparów paliwa - błąd nr P0490 (błąd sporadyczny) W dieslu??
Wyjmij przekaznik pompy paliwa i zmostkuj w podstawce drutem styki oznaczone na przekazniku 30 i 87 i wtedy spróbuj odpalic (bez przekaznika) Pompka pójdzie cały czas - w takiej sytuacji jak opisujesz może być uszkodzony przekaźnik. A ciśnienie/podciśnienie w zbiorniku musi się robić, gdyż na takiej zasadzie pracuje układ odsysania oparów paliwa.
Ja w swojej pandzie 1.1 2003 odłączyłem przewód z pochłaniacza oparów paliwa ( w tylnym prawym nadkolu) i problem zniknął a też to miałem , ciśnienie paliwa ponad 3 bary , paliwa też dotankowywałem bo poczytałem o poziomie powyżej pół baku i nic , dopiero ten przewód i na zimno paliła po pierwszym razie. Co dziwne nie działało to jak odpinałem wtyczkę...
Szybkie googlowanie i tutaj to był elektrozawór oparów paliwa: http://www.umserwis.fora.pl/elektronika-... tutaj świece, kable, rozdzielacz https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... tutaj przegrzewające się immo http://daewooforum.pl/temat53343-15.html tutaj usterka wtrysku/pompy paliwa https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=...
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Mam toyotę corolle verso z 2007r z silnikiem 1.8 vvti. Niedawno pojawił się problem który udało mi się naprawić samemu i chciałbym się nim podzielić. Zapaliły mi się lampeczki od czeka i kontroli trakcji. Pojechałem do mechanika podpiąć po kompa. Okazało się że uszkodzony zawór oparów paliwa błąd P 0443 jak dobrze pamiętam. Zamówiłem drugi zgodnie z...
A tak z ciekawości pytam co to za problem?
Jeszcze sprawdź czy linka od przepustnicy nie jest za bardzo napięta i czy nikt nie grzebał przy śrubie zderzaka przepustnicy. Kąt uchylenia przepustnicy w programie powinien być chyba około 9-12 stopni. Może też zasysać uszkodzonym przewodem lub zaworem pochłaniacza oparów paliwa - tego z niebieskiej rurki do przepustnicy . Dobrze jest podpięty? Można...
Ma wtyczkę ? Musisz znaleźć elektrozaworek łączący zbiornik z silnikiem. https://www.google.com/search?q=opel+ast... Patrzymy za tematami z for https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
Problem zniknął, gdy temperatura powietrza spadła. Przepuszczam że podczas tankowania dok pelna pod korek, ( paliwo dolewalem dosłownie aż pod korek) musiało dojść do przelania się paliwa do filtra oparów paliwa i gdy temperatura powietrza ponosiła się wtedy wzrastało ciśnienie i resztki paliwa które były zatrzymane w filtrze oparów przetestowały się...
Zdjęcie zestawu - w124 1994 320E z tempomatem http://obrazki.elektroda.pl/4300240700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1449584600_1... http://obrazki.elektroda.pl/3003178300_1... To " z blachą" to właśnie sterownik przepustnicy/tempomatu. Siedzi toto "pod nogami pasażera" IMHO jeśli masz przepustnicę 8...
System paliwowy zdany składniki z dany katalizator niezdany podgrzewany katalizator zdany system pochłaniania oparów paliwa ze zbiornika niezdany drugorzędny system powietrza zdany czynnik chłodniczy AC zdany czujnik tlenu niezdany podgrzewany czujnik tlenu niezdany system EGR nie zdany w czym tkwi błąd czy to sonda lambda czy coś innego proszę o pomoc...
Jeżeli chodzi o ECU to w AllData (bibliotega nie ma dostepu do OnDemand5 aktualnie tylko do AllData) jest tylko jeden schemat do 2.0 na turbinie. Żadnych odmian nie ma. Ale pytałem brata jak jest różnica miedzy subarynkami z emisją federal a CA i powiedział że jest kilka rzeczy w kalifornijskim - np. czujnik ciśnienia oparów przy pompie paliwa czy jakiś...
Jeśli chodzi o wtyczki pierwsza z nich to prawdopodobnie wtyczka czujnika temp. powietrza .Druga to wtyczka elektrozaworu oparów paliwa . Aby to ustalić dokładnie musiałbym widzieć dokładniejsze zdjęcie.
UWAGA - należy pamiętać o tym co w baku jest. Nie można zapominać o właściwościach wybuchowych paliw a jeszcze większej wybuchowości oparów Najlepiej jak będzie to układ pomiarowy iskrobezpieczny. Jeśli nie miałeś do czynienia z iskrobezpieczeństwem to podpowiem że jest to ograniczanie energii iskry do wartości znacznie niższej niż energia potrzebna...
Gaz wyrzucony, mało jeżdżę, więc to pierwsze, co było zmienione. Wtenczas też dzwoniłem do ASO Fiata z pytaniem o reset komputera, modułu sterowania, to powiedział, że tylko przez gniazdo diagnostyczne, tak jak wszędzie, nic innego nie robią. Z tym cichym, ale wyraźnie słyszalnym rytmicznym stukaniem to z 10 razy wystąpiło, za każdym pociągnięciem dźwigienki...
Elektrozawór oparów paliwa do wymiany lub odłączyć przewód i jest cacy. Dodano po 19 Elektrozawór oparów paliwa do wymiany lub odłączyć przewód i jest cacy.
Cześć, poniżej rozkodowany VIN : Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12497 89 1 0217 Data Początku Gwarancji01.03.2011 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*29 P4A9665526199 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKDIESEL...
Witam skoda fabia 2 1.2 htp 2010 r Puszcza biały dym czuć benzynę gdzie szukać problemu Na kompie wyskoczyły dwa błędy P0172 układ paliwowy rząd 1 mieszanka za bogata P0441 układ regeneracji oparów paliwa błędny przepływ. https://obrazki.elektroda.pl/1613444000_...
Pochłaniacz oparów paliwa do wymiany.
rozwiązanie prozaiczne ... odwrotnie podłączone przewody przy zbiorniku :)
308 HATCHBACK 5DRZW 1.6 THP 16v 150 BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11488 89 1 0852 Data Początku Gwarancji29.05.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA...
No wiec mam wydech ok 3 metry podłączony do komina i jest w nim dobry <<cug>> pozatym jak ją postawiłem bez wydechu to tez zaczeła kopcić a wcześniej ją wyczyściłem. Dodam ze wczoraj jak przy niej majstrowałem to zaczęło sie z niej kopcić zasysaniem powietrza i tą małą rurką obok wlotu powietrza po chwili pierdykneło i przez około godzine...
To nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz oparów paliwa. Filtr paliwa w rym aucie jest integralną częścią obudowy pompy paliwa i mieści się w zbiorniku
Jakie mogą być następstwa eksploatacji samochodu z opisaną usterką? Wydmuchanie kanału i konieczność wymiany głowicy. O zwiększonym zużyciu paliwa nie wspominając.
WItam. Przyczyną był urwany wężyk w baku paliwa odpowiedzialny za doprowadzanie oparów paliwa do silnika (lub odpowietrzania). Zamiast oparów zaciągał paliwo. Teraz wszystko jest w porządku.
Falowanie i gaśnięcie naprawione, wtyczka od oparów paliwa była podpięta do ciśnienia oleju i odwrotnie. Co do wypadania zapłonu i wibracji na zimnym, okazało się, ze cylinder 4 ma małą kompresje i kupa kasy wyszła by za naprawę.
Przewód kanistra oparów paliwa szczelny?
Jeśli dobrze rozumiem: silnik przy zmianie biegów nie zwalnia obrotów, tylko wchodzi na maksymalne. Na postoju nic takiego dziwnego się nie dzieje. Takie objawy najczęściej występowały przy gaźnikach, kiedy nie dopływało paliwo i układ biegu jałowego pracował na ubogiej mieszance. Widzę tutaj dwa możliwości. Pierwszą, że dochodzi do jakieś nieszczelności...
Kiedyś podobnie miałem w Accencie. Winny był zawór EVAP, recyrkulacji oparów paliwa. Może w tym przypadku jest samo?
Weź mu na próbę zaślep evap (wężyk do pochłaniacza oparów paliwa), od strony kolektora ssącego oczywiście Druga rzecz, to pomiar ciśnienia paliwa manometrem
Dzisiaj Matiz wybłyskał mi takie nr. błędów 0105 , 1500. Dlaczego więc nie słuchasz co procesor chce powiedzieć? 0105 to błąd TPS (czujnik otwarcia przepustnicy)obejrzyj instalację elektryczną przy nim - zapewne masz tam wpięty przewód do sterownika LPG. Błąd 1500 nie ma w zasadzie wpływu na pracę silnika - mierzy temperaturę par paliwa, chociaż możliwe...
Rezystancja rezystancją a napięcie i PWM sprawdzałeś? Na białych przewodach napięcię 13.5 - 14.5 v, robi się taka sinusoida... P.S na odpalonym silniku oczywiście. Problemowi z sondą towarzyszy też błąd elektrozaworu pochłaniacza oparów paliwa, może to ma jakieś powiązanie?
Wygoogluj sobie - filtr węglowy oparów paliwa lub activated carbon filter lub canister Czytałeś poprzedni post ? Napisałem przecież o tym.
Witam Mam problem z odpowietrzaniem baku . Dzieje się to jak jest ciepło w zimę nie było problemu . Gdy jest gorąco po odkręceniu korka wlewu paliwa nie ruszając auta nie odpalając go gromadzą się opary w dużej ilości . Nie ma falowania silnika nie ma żadnego błędu nawet zamieniłem na nowy zawór oparów paliwa na nowy i nic . Auto odpala normalnie brak...
Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, rozrusznik kręci, obrotomierz wchodzi na obroty, ale niskie i nie chce mi odpalić. W momencie gdy dodam gazu na pedale, obrotomierz jakby wchodzi na wyższe obroty i auto odpala. Informacja o zachowani się obrotów podczas kręcenia jest trochę dla mnie niezrozumiała, bo i mnie tego nie obserwowałem. Co do kłopotów z...
Może ktoś zdolny zaślepił EGR już w tym króćcu. Obok jest drugi króciec i też nie zasysa. To może iść do zaworu opar paliwa? Wyczytałem, że zawór oparów paliwa jest w czarnej skrzynce koło tylnego kola. Czy wybuch gazu w dolocie mógł zepsuć podciśnienie na te wyprowadzenia?
Kosa była już w 2 serwisie po pierwszym zatarciu, serwisant dokładnie nie wie, czemu to się stało Czy masz możliwość wykonania zdjęć tych uszkodzonych zestawów cylinder i tłok z pierwszej i drugiej awarii dla porównania i wstawienia ich tutaj? Czy zastosowano na pewno właściwą świecę (np. dano bez tłumika zamiast z tłumikiem; może dano jakąś chińską...
Układ pochłaniania oparów paliwa i odpowietrzania zbiornika.
Przy osiągnięciu około tej temperatury 80 stopni przy filtrze paliwa coś stuka czyli załącza się ten elektrozawór oparów paliwa więc czujnik powinien by ok, czy się myle?
pompa oparów paliwa elektrozawór oparów paliwa filtr oparów paliwa
radio panasonic wtyczka internet przeskakuje unlock modem
corsair klawiatura corsair klawiatura
Zapach palonych kabli w Skoda Octavia 3 - przyczyny i diagnostyka Schemat przełącznika Bremas A1200 16 A - zastosowanie i połączenia