Znalazłem - działa, zamykam.
Mam problem z Opcomem zakupionym na allegro. Wersja 1.99 udało mi sie go zainstalować wyłączyć ten rdzeń oraz podpisywanie elektroniczne sterowników Podłączam się do samochodu Auto Astra h 1.7 cdti rocznik 2012 widzę że się łączy jakieś błędy z auta odczytuje ale potem samoczynnie wyskakuje rozłączanie
Hej udało mi sie ogarnać opcoma i coś tam się łączy, ta wersja 2010.08 co mogę mając tego opcoma zdiagnozować u siebie bo chcę pozbyć się tego problemu z DPFem i ciągłym przelewaniem paliwa do oleju - mam nowe wtryskiwacze, czy muszę robić im jakieś dostosowywanie ? - co mogę zdiagnozować z EGR i DPF-em, czy DPF tylko wypalanie ? - jakie wartości ciśnienia...
Ale wersja czego, programu Op-Com? Z tym przerobieniem wsadu FTDI to coś mi się wydaje że chodzi o numer seryjny, to co jest dostępne w OPCom FUT 2.9.
witam poszukuje opcom do opla zafiry b 1.8 czy musi być jakaś specjalna wersja czy pasuje kazda ?
Problem rozwiązałem w taki sposób że kupiłem używany OPCOM z wersja 1.39
Witam Kolegów. Mam problem z interfejsem Opcom, nie chce się komunikować ze wszystkimi modułami. Test interfejsu przechodzi normalnie, więc sterowniki chyba są ok3. Wersja firmware 1,99 System Windows 10 Pro x86. Pacjent Vectra C 2007r 1,9cdti. Gdzie może być problem?
W [url=http://www.youtube.com/watch?v=BJ4X... filmie opisana jest procedura w różnych wariantach. Dodatkowo można sobie wylogować radio, edytując zawartość pamięci eeprom.
Sprzedam interfejs op-com , wersja interfejsu v.1.39 PL Funkcje: - kody błędów odczyt kasowanie - dane z czujników na żywo - programowanie kluczy - adaptacje - aktywowanie nowych modułów - wiele innych kontakt bestb(malpa)wp.pl cena 200zl http://obrazki.elektroda.pl/8420210200_1... Czy to jest wersja A czy B , czy będzie działać z astrą...
Scaner z tego co pamiętam nie był zły tylko zależy która wersja programu jak i fejsu.Irytujące(lekko powiedziane)były problemy z port com.Tech2 zdecydowanie nie.Do twojego użytku łope com tak.
To co kupiłeś najpierw trzeba wylogować i dopiero zalogować do Twojego auta ale jak uszkodzone CD to nie ma sensu kombinować, teraz musisz zalogować oryginalne. PIN z radia lub wyświetlacza. Do odczytania eeprom.
Podam ci ale chyba wiesz http://www.op-com.pl/
PS Z ciekawości jest to auto ASTRA H z 2005r 1.9 diesel, wyświetlacz GID, po zmianie języka przez opcom po wejściu do ustawień przyciskiem "SETTINGS" na wyświetlaczu znów jest język angielski co źle robię że język po zmianie i infie z opcom że został zmieniony nie zapamiętuje ? W 2005 r nie zrobisz polskiego meny na stałe. Dodano po 1 czy taka wersja...
Wylogowane ori.
Oj obawiam się że w corsie c sterownik diagnozuje się po K -line w corsie D po can nie jestem pewny czy bez zmiany oprogramowania sterownika da się dopisać sterownik od corsy D do corsy C . O ile w corsie C opcom przeczyta pin z licznika to w corsie D Ani podstawowa ani chińska wersja z pinem sobie po prostu nie poradzi . Potrzebny jest inny lepszy...
Sprawdź w ECU.
Instrukcja Pin też możesz wyciągnąć opcomem - nie pamiętam czy w tym modelu. Jest specjalnie spreparowana wersja niemieckojęzyczna opcom która wyciąga pin.
Najłatwiej przemierzyć, czy wymagane 4 sygnały prawidłowo są połączone. Jeśli posiadasz radio CDR500 to korzystając ze schematu (powyższy link TYP2) należy sprawdzić czy piny 1 SDA ,2 SCL i 4 MRQ są odpowiednio połączone z pinami na wyświetlaczu (SDA pin11, SCL pin 10 i MRQ pin 12).
Ryżowym opcom ogarniesz tylko cd30 mp3 i gida musisz mieć carpass do zestawu. Cida i cd70 nie rozlogujesz ryżowym opcom.
https://www.youtube.com/c/TomFIX/videos Na tym kanale patrzyłeś?
Jak nie masz czym to na plaku i luzowanie wężyków przy wtryskach.
Panowie, proszę o poradę, co kupić do nowo otwieranego warsztatu elektryki. Mam na myśli launcha x431 oczywiście, ale zastanawiam się nad solusem pro. I tu następne pytanie, czy lepsza jest wersja w języku polskim, czy wersja international. Czy solus robi crash data? (może to głupie pytanie) A możę VCDS + OPCOM + Launch lub podobne kombinacje? Z góry...
Jeśli masz blokadę zapłonu, spróbuj uruchomić drugim kluczykiem. Jaka wersja elektroniki? Miałem w takiej Merivie (rocznik 2003) klucz z transponderem w szklanej rurce, łatwo uszkodzić / zgubić. klucz został sprawdzony - daje sygnał Dodano po 5 Immo pin 6 zasilanie pin 4 masa. Ecu x66 pin 50 zasilanie +B. ZObacz przekaźnik świec żarowych pin 8 12v....
Opcomem tego nie ruszysz. Potrzebny jest odczyt eepromu ze sterownika. Potrafi to np carprog. Jak nie masz skąd go wziąć to odezwij się na PW.
Interfejsem diagnostycznym Opcom lub Tech.
Czasami wystarczy OPCOM, innym razem ABRITES, lub zwykły programator i odczytać pamięć 93c66 z BCM i policzyć.
Nie pamiętam czy opcom ma funkcję wykresu ale należało by zrobić na wykresie prędkość z 4 czujników abs.
Tym opcomem nie zakodujesz tych wtrysków w tym silniku. Masz wybrany z13dth który ma zupełnie inny sterownik. Ciesz się że opcom nie uwalił ci epromu w tym nowszym Magneti Marelli.
Opcom nie ogarnie tego radia Na pewno zrobi to MDI. Sprobyi
Myślałem że tym opcom oprogramowaniem dam radę to zrobić. Dziękuję za pomoc. Dasz radę.
tak, wyświetlacz jest zalogowany i dlatego masz headunit safe. skoro opcom nie daje rady to bez techa się nie obejdzie.
Sprawdziłem miernikiem i dodatkowo sprawdziłem zasilaczem, to każdy klika, tylko ten jeden nie i nie pobiera wcale prądu przy podpinaniu zasilacza.
Sposób jest, aktywacja dodatkowych funkcji w serwisie, opcom raczej tego nie ogarnie.
Opcom i carpass 10minut roboty. Często w tych opałach się tak działo , jak był słaby akumulator.
Programowanie potrzebne, immobiliser w liczniku. Tech 2 się kłania albo OPCOM.
Opcom ,Opelscanner ,(oczywiście tech2 i mdi), delphi ds150 , texa , kts i inne uniwersale bez problemu , tylko zwykłe skanery OBD nie działają..
niestety nic nie daje. Dziś zainstalowałem u znajomego na windows 7 i wszystko smiga jak powinno Pod windows 7 kabel wykrywany od razu jest jako OPcom po instalacji sterowników normalnie łączy się z programem. Chyba nie zostało mi nic innego jak przerzucić sie na win7
ale to nie ma nic do odblokowania, trzeba wrzucić oprogramowanie na pamięć radia programatorem jeśli płytą nie idzie. OPCOM czy tech2 tutaj nic nie da.
To podłączyć kontrolkę silnika i chociaż kody błyskowe. Tak jest diagnostyka po lini K i potrzeba interfejsu i programu. Może to być OpelScanner albo OpCom. Wtedy można podglądać parametry z czujników na żywo. PS C16SE to właśnie OBD teraz obecnie mamy OBD-2 (a dokładniej EOBD)
Podłączałeś go do interfejsu dedykowanego do opla (np opcom albo tech2) czy do uniwersalnego kombajnu ?
Nie znam się dobrze na klimatyzacji, ale czasem czujniki temperatury nie pozwalają włączyć klimatyzacji, sprzęgło spina sprężarkę? Nie ufaj delphi w 100% czasem w nim coś jest a fizycznie nie działa lepiej opcom byś to zdiagnozował.
Ta wersja co podałem działa z chińczykami i ma wszystkie modele ..
Opel jest bardzo prosty do ogarnięcia. Wystarczy zwykły opcom. Nim wyciągasz pin z licznika a potem przypisujesz nowa pastylkę w module immo. Moduł immo jest na stacyjce nałożony. Jeśli masz w okolicy osobę która dorabia klucze samochodowe to oni często dojeżdżają do klienta. Może też być elektryk samochodowy też powinien ogarnąć
Może kup OPCOM - tani i wiele może.
W skrzyni wybierak biegów , pedały + pompa sprzęgła , przewody sprzęgła w zależności od modelu wysprzęgnik (siłownik w skrzyni) , kodowanie tech , mdi lub opcom , zbiorniczek płynu hamulcowego musi mieć wyjście na zasilanie pompy sprzęgła i pewnie jeszcze jakieś drobne głupoty ..
Dzięki, a czy zwykly kabel obd wystarczy, i jaki soft bedzie potrzeby do odczytania kodu immo Uniwersalnymi kablami tego sie nie zrobi, najlepiej zrobic to interfejsem, jak i oprogramowaniem typowo do opla, np opcom.
Ten z końcówką A jest źle odczytany, pozostałe dwa są odczytane poprawnie i są identyczne. PIN: 5443 VIN: W0L0......1969 Zanim zdemontujesz swój CIM to spisz sobie konfigurację dla wszystkich prędkości CAN, nr klucza, oraz VIN ze starego CIMu to to trzeba będzie przepisać do nowego. OPCOM daje radę przy wymianie CIMu.
Witam sam często pracuję na AutoCom , na starych wersjach i nowych.Są oki ale może masz ty lub znajomy interfejs pod OPcom( lub Kline vag bo podchodzi) byłby dedykowany bo nie wszystko jest na autcom. Program na necie lub w bazie elektrody.Nie napisałem wcześniej co do katalizatora ale jak masz możliwość to dla świętego spokoju zrób analizę spalin.
Pytanie jeszcze czy piloty w ogóle nadają, świecąca diodka o niczym nie świadczy. Ale tego bez odpowiedniego testera nie sprawdzisz, OPCOM też chyba nie pokazuje czy, i jaki kod odebrał. Jeśli masz OPCOMA, i piloty rzeczywiście są od tego samochodu, to jest szansa je z powrotem przypisać. Nie można tylko używanych kluczyków dopisać do innego samochodu....
Naprawiłem kabelek i zaprogramowałem nowy kluczyk. Przy okazji spisałem sobie konfigurację CIM gdyby padł i była potrzebna jego wymiana. Udało się naprawić bez kupowania nowych przekaźników i czekania aż przyjdą :) Opis naprawy - wstępna analiza Rozebrałem obudowę i przemierzyłem multimetrem cewki, na wszystkich taki sam opór, bodajże 65Ω. Sprawdziłem...
opcom opcom opcom programowanie opcom zasilania
ładowanie ogniwa lifepo4 silnik trójfazowy uszkodzenie przełączniki bistabilne
orange własny router zamiast funbox orange własny router zamiast funbox
Zestrojenie zera dyskryminatora: jak to zrobić? Toshiba 40LV833G LCD TV Features and Troubleshooting