Ale wersja czego, programu Op-Com? Z tym przerobieniem wsadu FTDI to coś mi się wydaje że chodzi o numer seryjny, to co jest dostępne w OPCom FUT 2.9.
witam poszukuje opcom do opla zafiry b 1.8 czy musi być jakaś specjalna wersja czy pasuje kazda ?
Problem rozwiązałem w taki sposób że kupiłem używany OPCOM z wersja 1.39
Witam Kolegów. Mam problem z interfejsem Opcom, nie chce się komunikować ze wszystkimi modułami. Test interfejsu przechodzi normalnie, więc sterowniki chyba są ok3. Wersja firmware 1,99 System Windows 10 Pro x86. Pacjent Vectra C 2007r 1,9cdti. Gdzie może być problem?
W [url=http://www.youtube.com/watch?v=BJ4X... filmie opisana jest procedura w różnych wariantach. Dodatkowo można sobie wylogować radio, edytując zawartość pamięci eeprom.
Sprzedam interfejs op-com , wersja interfejsu v.1.39 PL Funkcje: - kody błędów odczyt kasowanie - dane z czujników na żywo - programowanie kluczy - adaptacje - aktywowanie nowych modułów - wiele innych kontakt bestb(malpa)wp.pl cena 200zl http://obrazki.elektroda.pl/8420210200_1... Czy to jest wersja A czy B , czy będzie działać z astrą...
Scaner z tego co pamiętam nie był zły tylko zależy która wersja programu jak i fejsu.Irytujące(lekko powiedziane)były problemy z port com.Tech2 zdecydowanie nie.Do twojego użytku łope com tak.
To co kupiłeś najpierw trzeba wylogować i dopiero zalogować do Twojego auta ale jak uszkodzone CD to nie ma sensu kombinować, teraz musisz zalogować oryginalne. PIN z radia lub wyświetlacza. Do odczytania eeprom.
Podam ci ale chyba wiesz http://www.op-com.pl/
PS Z ciekawości jest to auto ASTRA H z 2005r 1.9 diesel, wyświetlacz GID, po zmianie języka przez opcom po wejściu do ustawień przyciskiem "SETTINGS" na wyświetlaczu znów jest język angielski co źle robię że język po zmianie i infie z opcom że został zmieniony nie zapamiętuje ? W 2005 r nie zrobisz polskiego meny na stałe. Dodano po 1 czy taka wersja...
Wylogowane ori.
Oj obawiam się że w corsie c sterownik diagnozuje się po K -line w corsie D po can nie jestem pewny czy bez zmiany oprogramowania sterownika da się dopisać sterownik od corsy D do corsy C . O ile w corsie C opcom przeczyta pin z licznika to w corsie D Ani podstawowa ani chińska wersja z pinem sobie po prostu nie poradzi . Potrzebny jest inny lepszy...
Sprawdź w ECU.
Instrukcja Pin też możesz wyciągnąć opcomem - nie pamiętam czy w tym modelu. Jest specjalnie spreparowana wersja niemieckojęzyczna opcom która wyciąga pin.
Najłatwiej przemierzyć, czy wymagane 4 sygnały prawidłowo są połączone. Jeśli posiadasz radio CDR500 to korzystając ze schematu (powyższy link TYP2) należy sprawdzić czy piny 1 SDA ,2 SCL i 4 MRQ są odpowiednio połączone z pinami na wyświetlaczu (SDA pin11, SCL pin 10 i MRQ pin 12).
Ryżowym opcom ogarniesz tylko cd30 mp3 i gida musisz mieć carpass do zestawu. Cida i cd70 nie rozlogujesz ryżowym opcom.
https://www.youtube.com/c/TomFIX/videos Na tym kanale patrzyłeś?
Jak nie masz czym to na plaku i luzowanie wężyków przy wtryskach.
Panowie, proszę o poradę, co kupić do nowo otwieranego warsztatu elektryki. Mam na myśli launcha x431 oczywiście, ale zastanawiam się nad solusem pro. I tu następne pytanie, czy lepsza jest wersja w języku polskim, czy wersja international. Czy solus robi crash data? (może to głupie pytanie) A możę VCDS + OPCOM + Launch lub podobne kombinacje? Z góry...
Jeśli masz blokadę zapłonu, spróbuj uruchomić drugim kluczykiem. Jaka wersja elektroniki? Miałem w takiej Merivie (rocznik 2003) klucz z transponderem w szklanej rurce, łatwo uszkodzić / zgubić. klucz został sprawdzony - daje sygnał Dodano po 5 Immo pin 6 zasilanie pin 4 masa. Ecu x66 pin 50 zasilanie +B. ZObacz przekaźnik świec żarowych pin 8 12v....
Opcomem tego nie ruszysz. Potrzebny jest odczyt eepromu ze sterownika. Potrafi to np carprog. Jak nie masz skąd go wziąć to odezwij się na PW.
Interfejsem diagnostycznym Opcom lub Tech.
Czasami wystarczy OPCOM, innym razem ABRITES, lub zwykły programator i odczytać pamięć 93c66 z BCM i policzyć.
Nie pamiętam czy opcom ma funkcję wykresu ale należało by zrobić na wykresie prędkość z 4 czujników abs.
Tym opcomem nie zakodujesz tych wtrysków w tym silniku. Masz wybrany z13dth który ma zupełnie inny sterownik. Ciesz się że opcom nie uwalił ci epromu w tym nowszym Magneti Marelli.
Opcom nie ogarnie tego radia Na pewno zrobi to MDI. Sprobyi
Myślałem że tym opcom oprogramowaniem dam radę to zrobić. Dziękuję za pomoc. Dasz radę.
Sprawdziłem miernikiem i dodatkowo sprawdziłem zasilaczem, to każdy klika, tylko ten jeden nie i nie pobiera wcale prądu przy podpinaniu zasilacza.
tak, wyświetlacz jest zalogowany i dlatego masz headunit safe. skoro opcom nie daje rady to bez techa się nie obejdzie.
Sposób jest, aktywacja dodatkowych funkcji w serwisie, opcom raczej tego nie ogarnie.
Opcom i carpass 10minut roboty. Często w tych opałach się tak działo , jak był słaby akumulator.
niestety nic nie daje. Dziś zainstalowałem u znajomego na windows 7 i wszystko smiga jak powinno Pod windows 7 kabel wykrywany od razu jest jako OPcom po instalacji sterowników normalnie łączy się z programem. Chyba nie zostało mi nic innego jak przerzucić sie na win7
Programowanie potrzebne, immobiliser w liczniku. Tech 2 się kłania albo OPCOM.
Opcom ,Opelscanner ,(oczywiście tech2 i mdi), delphi ds150 , texa , kts i inne uniwersale bez problemu , tylko zwykłe skanery OBD nie działają..
To podłączyć kontrolkę silnika i chociaż kody błyskowe. Tak jest diagnostyka po lini K i potrzeba interfejsu i programu. Może to być OpelScanner albo OpCom. Wtedy można podglądać parametry z czujników na żywo. PS C16SE to właśnie OBD teraz obecnie mamy OBD-2 (a dokładniej EOBD)
ale to nie ma nic do odblokowania, trzeba wrzucić oprogramowanie na pamięć radia programatorem jeśli płytą nie idzie. OPCOM czy tech2 tutaj nic nie da.
Podłączałeś go do interfejsu dedykowanego do opla (np opcom albo tech2) czy do uniwersalnego kombajnu ?
Nie znam się dobrze na klimatyzacji, ale czasem czujniki temperatury nie pozwalają włączyć klimatyzacji, sprzęgło spina sprężarkę? Nie ufaj delphi w 100% czasem w nim coś jest a fizycznie nie działa lepiej opcom byś to zdiagnozował.
Ta wersja co podałem działa z chińczykami i ma wszystkie modele ..
Opel jest bardzo prosty do ogarnięcia. Wystarczy zwykły opcom. Nim wyciągasz pin z licznika a potem przypisujesz nowa pastylkę w module immo. Moduł immo jest na stacyjce nałożony. Jeśli masz w okolicy osobę która dorabia klucze samochodowe to oni często dojeżdżają do klienta. Może też być elektryk samochodowy też powinien ogarnąć
Może kup OPCOM - tani i wiele może.
W skrzyni wybierak biegów , pedały + pompa sprzęgła , przewody sprzęgła w zależności od modelu wysprzęgnik (siłownik w skrzyni) , kodowanie tech , mdi lub opcom , zbiorniczek płynu hamulcowego musi mieć wyjście na zasilanie pompy sprzęgła i pewnie jeszcze jakieś drobne głupoty ..
Dzięki, a czy zwykly kabel obd wystarczy, i jaki soft bedzie potrzeby do odczytania kodu immo Uniwersalnymi kablami tego sie nie zrobi, najlepiej zrobic to interfejsem, jak i oprogramowaniem typowo do opla, np opcom.
Ten z końcówką A jest źle odczytany, pozostałe dwa są odczytane poprawnie i są identyczne. PIN: 5443 VIN: W0L0......1969 Zanim zdemontujesz swój CIM to spisz sobie konfigurację dla wszystkich prędkości CAN, nr klucza, oraz VIN ze starego CIMu to to trzeba będzie przepisać do nowego. OPCOM daje radę przy wymianie CIMu.
Pytanie jeszcze czy piloty w ogóle nadają, świecąca diodka o niczym nie świadczy. Ale tego bez odpowiedniego testera nie sprawdzisz, OPCOM też chyba nie pokazuje czy, i jaki kod odebrał. Jeśli masz OPCOMA, i piloty rzeczywiście są od tego samochodu, to jest szansa je z powrotem przypisać. Nie można tylko używanych kluczyków dopisać do innego samochodu....
Naprawiłem kabelek i zaprogramowałem nowy kluczyk. Przy okazji spisałem sobie konfigurację CIM gdyby padł i była potrzebna jego wymiana. Udało się naprawić bez kupowania nowych przekaźników i czekania aż przyjdą :) Opis naprawy - wstępna analiza Rozebrałem obudowę i przemierzyłem multimetrem cewki, na wszystkich taki sam opór, bodajże 65Ω. Sprawdziłem...
Potrzebny OPcom.
Witam sam często pracuję na AutoCom , na starych wersjach i nowych.Są oki ale może masz ty lub znajomy interfejs pod OPcom( lub Kline vag bo podchodzi) byłby dedykowany bo nie wszystko jest na autcom. Program na necie lub w bazie elektrody.Nie napisałem wcześniej co do katalizatora ale jak masz możliwość to dla świętego spokoju zrób analizę spalin.
Opcom nie ma opcji programowania w tym module ,co wiecej brak blokow pomiarowych! Universalne testery tez nie daja rady.
Pachnie problem z imobilizerem i przyległościami (moduł, antena, ewentualnie komunikacja) (tym fabrycznym, w kluczyku) swoją drogą piszesz że robi "pyk" i nic, a dalej wynika że kręci i jest w stanie zapalić na plaku? Czy ty dajesz tego plaka i potem odpalasz go na pych? Ja niedawno kupiłem jakiś chiński kabel typu OpCom do swojej Vectry 1.9CDTI i pokazuje...
Ciekawe, czy ktoś podejmie z przeglądających , temat. Zawsze mogę uzupełnić wątek o potrzebne informacje. Czy odczyt z raportu opcom. Dodano po 17 Ciekawe, czy ktoś podejmie z przeglądających , temat. Zawsze mogę uzupełnić wątek o potrzebne informacje. Czy odczyt z raportu opcom.
Niewielka różnica widać ja gołym okiem Interfejs to układ który łączy auto z PC. Tester to urządzenie które diagnozuje auto bez użycia PC. Interfejsy są tanie, testery są drogie. Do swojego auta możesz kupić interfejs działający z programem o mylącej nazwie tech2 – tani, lub drogi tester TECH2. Najlepszym zakupem jest OPCOM cena około 3000 zł...
Opcom + pin z carpass.
Właśnie wpisywałem ten pin i za każdym razem wyskakuje że jest nieprawidłowy. Operację przeprowadzam Opcom-em.
A gdzie to znajdę? OPCOM V5?
Bo tu potrzeba MDI albo OPcom.
Jak dobra firma, to nic nie trzeba programować po regeneracji, dopytaj. Astra F, G, H, J czy K? Diesel, benzyna, Multec, Simtec, Bosch, Denso?
Wpisz w google PIC18F458 - pierwszy wynik. Dodano po 46 Temat rozwiązany, kupiłem pickit3 i programowanie poszło bez zająknięcia.
Znnajdz datashet tego BA ( http://obrazki.elektroda.pl/1736080100_1...
Oczywiście lexia i diagbox no chyba że opel przed 2018 to jeszcze MDI i GDS (ew. opcom - sam opel )
Jakieś wskazówki co dalej? Gdzie szukać? Proszę o pomoc.
OPL Monitor na smartfona OPCOM made in ... ;-)
Dzięki wielkie. Myślę, że jest właściwy, bo do modułu REC pasuje, ale do CIM już nie zaakceptował. Być może jest zablokowany albo chiński opcom coś szwankuje.
Potrzeba co siły człowieka do wykonania pomiaru bo samymi pieniędzmi za jakieś gadżety tego nie naprawisz . Ten OpCom do Corsy nie przyda Ci się na pewno więc radzę odstąpić od zamówienia jeżeli się da. Zwłaszcza że nie występują błędy DTC powiązane bezpośrednio toteż usterką powinien obejrzeć elektronik taki z prawdziwego zdarzenia żebyś potem nie...
Witam. Ja znalazłem coś takiego. opcom-schemat, 1,39.zip - program.
Musisz podjechać do kogoś, kto ma interfejs diagnostyczny, najlepiej Opcom i zrobić programowanie.
Hej czy ktoś wie co może być problemem z opcom-em (opcom.5 2007) kiedy nie może przejść testu interface-u z programem OP-COM CHINA 08-2010 PL? Poniższe metody nie dały rady: -wymieniłem procka (pic18f458) na takiego samego oryginalnego pic18f458 -zaprogramowałem go pickit3-em (programowalem go przeróżnymi wersjami wsadu od 1.33 do 1.44) -ftdi poprawnie...
Jeśli odpalałeś nowy soft na chińskim kablu, to wysypał się PIC. Jak masz programator i chęci to go postawisz, jak nie, to musisz znów dać zarobić panu PingPong.
A EHU widzi owe przyciski?
Czy do ustawienia świateł potrzebny jest oryginalny opcom albo tech? Na ali można dostać tani chiński opcom. Wystarczy do tego? jeśli sprawny to da radę jak najbardziej ..
Oryginał OPCOM zakoduje wszystko , i odczyta PIN z auta , ale nie poczyta ze sterownika , chyba że będziesz miał specjalną wersję tego urządzenia (inżynierską) to będziesz w stanie zrobić całość .
kogo w okolicy Tomaszowa Mazowieckiego możecie polecić i jakim programem (opcom)?
Poczytaj http://blog.obdii365.com/2022/02/22/free...
Nie rozpoznaje cię kluczyka. Albo się imo posypało. Masz opcom to działaj.
Możesz coś więcej napisać. Czy z silnika 1.8 do 1.6 mogę przełożyć? Czym zrobić kodowanie, bo opcom raczej takiej funkcji nie ma.
Przypuszczalnie problem z silnikami nastawnika biegów , diagnoza tech2 (opcom) i test nastawnika + podgląd listy danych ...
Dzięki, ale niestety nie działa. Niby opcom przyjmuje kod (w sumie każdy dowolny, jaki wpiszę), ale display safe nie znika.
A czujnik pedału hamulca widać w parametrach?
piotrekwoj1 , opcom na stole połączy się z radiem czy z pliku wylogować? Ewentualnie kupię za grosze cd30 ale czy wskazania klimatyzacji będą wtedy?
witam czy temat aktualny ? Mam zafirę A 1,8 na gazie z 1999 roku , czy mogę sczytać, kasować błędy oraz diagnozować mój samochód tym interfejsem? I czy sprzedajesz na allegro ? Jak co to podaj linka Z góry dzięki Pozdrawiam Piotr
Opcom - wymiana pompy wysokiego ciśnienia.
Sorry zapomniałem dodać że mil...
Cześć. mamy Vectrę C z sinikiem 1,8 , w której zapala się check i występuje błąd P0170(12) i okresowo błąd wypadanie zapłonu w cylindrze 2. Jadąc na dwójce na wolnych obrotach opcom pokazuje masę powietrza 9kg/h i korekty częściową -38, a pełnego obciążenia -45. Załączam plik excela z prośbą, czy mógłby ktoś z Was rzucić okiem i podpowiedziec, gdzie...
Witam, mam dokładnie ten sam problem. Corsa C 1.7 DT /2001. Wymieniony był ster silnika uszkodzony całkowicie. Nowy z pinem wylogowalem, zalogowałem oryginalnym, Vin przeprogramowany, kluczyki ok. Powstał błąd P1615 - niepoprawna weryfikacja BCM i P1616 weryfikacja IPC. Zrobiłem reset i ponowne programowanie BCM. Błąd P1615 zniknął, ale licznika nie...
https://www.youtube.com/watch?v=EsP07FYG...
Jutro zawioze go na komp i zobaczymy jakie błędy sypnie. Zapewne identyfikatory środowiska UEC i REC, pewnie jeszcze tego modułu za bezpiecznikami w kabinie, możesz sam to wszystko poprzekładać i auto odpali ale potem będzie konieczna konfiguracja wyposażenia techem bo opcom się wyłoży i pewnie jeszcze coś w aucie udupi, pozakładaj to co powymieniałeś...
Witam. Jaki program diagnozuje poduszki we Fronterze? Mój opcom w każdym Oplu ma wybór nadwozie>airbag, a przy Fronterze w nadwoziu tylko system przeciwwłamaniowy i jeszcze jakieś 2 rzeczy..
Witam. Jak w temacie. Niestety nie znalazłem sam, więc proszę Was o pomoc. Mianowicie, 226E 51N22 lub 226 25K 828 jest to najprawdopodobniej kondensator pochodzi z interfejsu OPcom. To jest ten pod oznaczeniem C20. Dziękuję i pozdrawiam. http://obrazki.elektroda.pl/3709460800_1... Tuż pod diodą d2 obok białej wtyczki z dołu.
Chcę sprawdzić używany moduł czy OPCOM da rade zmienić konfigurację. Pierwszy raz trafiłem, żeby mój OPCOM wywalił błąd przy próbie wejścia w konfiguracje wariantów i komunikacji. Normalnie łączy się z BCM, widzi parametry. Chcę sprawdzić na innym BCM, żeby wykluczyć winę interfejsu, samochodem na chwilę obecną nie dysponuję.
Jaką wersja programu próbujesz to zrobić? Spróbuj wejść w sterownik z poziomu innego modelu samochodu z tego samego rocznika bądź w ten sam model ale z innego rocznika (te programy czasami mają takie zajawki).
witam Posiadam opla zafirę A z 8.2002r. Mam nieoryginalne radio oraz wyświetlacz BIDa, który wyświetla date, godzinę oraz średnie, chwilowe spalanie oraz komunikaty serwisowe. Niestety informacje te są w jez. niemieckim. Podobno istnieje możliwość zmiany języka(widziałem nawet filmy na YT) Pytanie czy moge to zrobić za pomocą OPCOMa czy Opel scannera....
mój v9 z lm393 niby szajs z oplem corsa c działa sprawdź dokładnie na innych nowszych markach po canie z wszystkimi modułami po kolei , dowiesz się co jest wart, corsę C łapie najtańszy opcom którym można PIN odczytać i połączy się z wszystkimi modułami
Zobacz w BCM (np OPcom) czy konfiguracji CAN występuje licznik.
Jeżdżę tak najgorzej to wieczorem jak ktoś jedzie za mną na ledach lub xenonie to widać te kopcenie. Najprawdopodobniej przepływomierz coś mi pokazuje rozbieżne pomiary. Nie mam żadnych błędów. Czy ktoś ma wartości przepływomierz ? W opcom
Maxi ecu ma możliwość wpisywania pojedynczo. I próbowałem pierwszy zakodowac i teraz wykasowało poprzedni nr. a aktualny nie zapisało i mam same 0000000000000000 w tej pozycji i blad w kompie że wtrysk brak kodu. Już drugiego nie kodowałem bo nie chce mieć to samo w drugim wtrysku. Kurcze przyjdzie mi opcom zakupić.
To sprawdź czy "opcom/REC" widzi naciśnięcie przycisku na klapie...
Usuń link bo łamie regulamin forum. To nie jest tech 2 tylko jest to kabel za 20zł z przeklejoną naklejką i dołączonym starym softem z internetu. Tech 2 to ten za 2.5 koła. Opcom będzie tańszy. Dodano po 5 Opcom nie jest drogi tylko trzeba wiedzieć gdzie go kupić. Tyle mogę powiedzieć.
A czy opcom widzi to? Launch tego nie widzi
OPCOM nie działa na interfejsie kkl.
Opcom, tylko dobra wersja i na oryginalnym chipie.
opcom opcom opcom programowanie opcom zasilania
volvo silnika odpalanie styków dźwięk słuchawka bluetooth
Jak wprowadzić kod dezaktywujący immobilizer w Renault Master 3 Data 01/01/2010 w BIOS-ie MSI - co oznacza?