Czujnik ciśnienia na szynie i zawór regulacji ciśnienia do sprawdzenia. Nie jeździj bez filtra.
Nadal stawiam na uszkodzony zawór bezpieczeństwa. Jak masz w pobliżu pompiarza to sprawdzi ci ten zawór czy nie puszcza, nie musisz wywalać całej listwy.
słuchaj no kolego doskonale cię rozumiem ale ty dalej swoje przy małych obrotach to ona za wiele nie zdziała bo nie ma ciśnienia w kolektorze wydechowym a poza tym widziałeś turbinę od sierodka wiesz na jakiej zasadzie działa co się dzieje kiedy są małe obroty a jak duże co wtedy się dzieje w turbinie co nią steruje o ustawia dolot spalin na wolnych...
słuchaj ja mam astrę f 1.4 8v 96r mam taki sam problem i podejrzewam zawór ciśnienia przy pompie, lub w misce jest smok (rurka która jest zanurzona w misce olejowej ) i na końcu który jest w oleju jest siateczka i na niej mogły się zebrać jakieś paprochy i za słabo ciągnie na wolnych obrotach, ale najpierw sprawdź sobie zawór ciśnienia masz go na samym...
Dzięki kolego za podpowiedź.A powiedz mi jeszcze czy zawór rozprężny ma wpływ że nie obniża ciśnienia
Panowie czy w Z17DTL zawór bezpieczeństwa na listwie wystepuje? Albo zawór regulujący ciśnienie? Widzę tylko czujnik ciśnienia...
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Może ta pompa to jakiś chiński wynalazek i nie nabija ciśnienia odpowiednio szybko? Możesz dorobić sobie włącznik(chwilowy), którym będziesz uruchamiał pompę przed rozruchem silnika by zdążyła nabić ciśnienie,może zawór zwrotny w niej nie trzyma,lub go tam wcale nie ma. Też kupiłem taki wynalazek za około 100 zł no i podobny objaw,dorobiłem włączniczek...
To ja mam chyba wykodowany taki komunikat, ostatnio skończyło mi się łożysko, sprawdź układ ESP, tyle tylko mi się pojawiło na wyświetlaczu, i błąd ABS dodatkowo. Chciałem zapytać jeszcze, co się dzieje, jak syczy z baku. Dostałem info, że jest rozwalony ten zawór od ciśnienia w baku, ale podobno jeszcze jakoś działa, bo nie jest mocne syczenie. Wystarczy...
Powinno zostać ciśnienie rzędu 0,5 - 1 bara. Czy ten układ ma powrót z listwy paliwowej ? Jak będzie miał zawór ciśnieniowy w pompie to chyba sam zawór jest dostępny ale też w pompach lubiały siadać zawory zwrotne na wyjściu z pompy.
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
ja mam problem w astrze g gtc z klimatronikiem 1,6 benzyna 2006r następujący po nabiciu układu (wczesniej było 60g) klima nie startuje na włączonym silniku po podpieciu 12v do sprężarki sprężarka chodzi pompuje bo strona wysokiego cisnienia robi sie gorąca ale na niskim nie czuć zlodzenia (temp zew 22*) wygląda na to że zawór rozprężny jest trafiony...
Skoro wtryski sa dobre trzymaja do dołu i do góry ciśnienie, a zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr podaje paliwo do pompy to warto było by sprawdzić ciśnienie na wyjściu z pomy .
Kolego a przy składaniu głowicy opróżniłeś hydraulikę z oleju bo jak nie to nie uzyskasz ciśnienia na cylindrach, zawory będą podparte i klapa.
Masz błędnie narysowany schemat, manometr przed regulatorem ciśnienia. Po co zawór kulowy? Jeśli chcesz sprawdzać maksymalne ciśnienie pompki, to manometr do 10 bar. Podciśnienia nie potrzebujesz, całość układu to: - zbiornik -pompa paliwa -filtr -manometr -regulator ciśnienia -zawór kulowy -powrót do zbiornika.
Pytani podstawowe " drugie " tzn nowe ,czy używane . Bo w używkach trafienie na takie samo uszkodzone to spore prawdopodobieństwo . Poza tym jest jeszcze szansa np. na wytarty wałek rozrządu , zarośnięty syfem z EGR kolektor ssący , brak ciśnienia , wypalone zawory , czyli całą masę usterek tak mechanicznych jak i elektrycznych .
Witam co do błędu P000F, oznacza to, że moduł sterujący zespołu napędowego (PCM) wykrył nadmierne ciśnienie paliwa i został aktywowany zawór nadciśnieniowy.Przyczyny tego kodu mogą obejmować: Zły czujnik ciśnienia paliwa . Wadliwy regulator ciśnienia paliwa
Tu opis kodów. Piny A i C w złączu diagnostycznym. 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / brak błędów 17 - Elektromagnes 1-2 / 3-4 - za niskie napięcie 21 - Potencjometr przepustnicy - za wysokie napięcie 22 - Potencjometr przepustnicy - za niskie napięcie 25 - Zawór elektromagnetyczny 1-2 / 3-4 - za wysokie napięcie 26 - Zawór elektromagnetyczny...
> sprawdź też jeszcze raz czy wszystko jest OK z przepływomierzem powietrza[/quote] tu nie ma przepływki jest czujnik ciśnienia w kolektorze który rzekomo pokazuje prawidłowo ciśnienie (hmmm???)
Jsli zatnie sie zawór regulacji ciśnienia to będzie zbyt wysokie na wtryskiwaczu. Proponuje jeszcze wprawdzić instalacje wtryskiwacza i opór.
Najprawdopodobniej magistrala olejowa w wałku rozrządu jest właśnie przytkana na tych dwóch ostatnich. Wałek i dźwigienki popychaczy i tak masz do wymiany bo są uszkodzone. Co do układu chłodzenia to jeśli uszczelka pod głowicą była uszkodzona i spaliny dostawały się do płynu a zawór w korku nie upuszczał ciśnienia to musiało ono sobie znaleźć inną...
Jest to prawdopodobne, ale wcześniej posprawdzałbym to co piszemy, czujniki , wyczyść układ dolotu i sprawdź szczelność. Jeszcze zawór recyrkulacji spalin sprawdź jak jest w tym silniku i ten regulator ciśnienia obowiązkowo.
Tak dokładnie było, a w sumie jest bo przegnity wąż w baku to raz. Po wymiane nadal jednak nie trzyma ciśnienia(około 10min) potem spada do zera. Jednak po zapaleniu pompa trzyma prawie 4 bary, aha co ciekawe tydzien pio naprawie auto jakby zaczęło być zalewane na benzynie. Zamówiłem używane wtryski(ma przejchane 200tys km na gazie i tylko na gazie)...
Wypalony zawór albo nawet tłok na tym cylindrze( świeca morka i jest iskra , Brak ciśnienia), często się zdarza jak jest źle wyregulowany gaz.
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Problem został rozwiązany a mianowicie zawodził zawór regulacji ciśnienia w układzie paliwowym po wymianie problem znikł niestety międzyczasie zniszczyłem dwa rozruszniki temat zostaje zamknięty.
Bo tak działa zawór dawkujacy w tej pompie. Jeżeli zdejmiesz napięcie to sie otwiera i daje pełny przepływ na szynę. Proponuje się skupić na czujniku ciśnienia na szynie.
Auto z LPG? To mi raczej wygląda na problem z układem zasilania paliwem, na początku bym wymienił filtr paliwa bo mały koszt a zawsze go warto zmienić jeśli nie był ruszany od dłuższego czasu, mógł się zasyfić już. W dalszej kolejności ciśnienie paliwa (pompka a później zawór ciśnienia paliwa bo jeśli to Ecotec to powinien jakiś być).
Elektro zawory sprawne, zamieniłem dla pewności nawet Turbo, jednak powyżej 3000 obr. wpada w tryb awaryjny, Gruszka od Turbo sprawna, vacum zasysa, teraz pytanie czy może to być wina tego czujnika ciśnienia który jest przykrecony do tej pokrywy kolektora ssącego ? Czy może jest tak że przy tych obrotach vacum nie domaga ?
Witam i pozdrawiam wszystkich sprężarkowców.Zrobiłem kompresor z trzech sprężarek od kamaza,silnik 5.5kw,smarowanie ciśnieniowe pompa wspomagania opel astra,filtr oleju fraz z chłodniczką ford mondeo zamontowany między pompą a sprężarkami.Mam problem z ciśnieniem oleju.Po włączeniu sprężarki nie było ciśnienia na zegarze ,zdemontowałem zawór w pompie...
Witam problem polega na tym, że po gwałtownym przyspieszeniu zaświeca się lapmka Check Engine i następuje ograniczenia mocy auta do połowy. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu auta wraca do normy. Dodam, że wymieniłem juz zawór od ciśnienia doładowania (elektryczny) i nic to nie pomogło. Jest jeszcze jeden zawór przy turbinie, do którego dochodzi to regulowane...
Witam wszystkich ekspertów. Posiadam Astre G z silnikiem Z18XE i mam pytanie.Gdzie znajduje się zawór regulacji ciśnienia paliwa w którym dokładnie miejscu on jest i jak wygląda i czyjego brak miał by jakiś ujemny wpływ na pracę silnika?O ile możliwe mile będą widziane będą linki z fotką zaworka ciśnienia.Pozdrawiam
Spokojnie bez nerwów jeżeli odpowietrzałeś pompę z poluźnionymi przewodami wysokiego ciśnienia to niestety ale tak tej pompy nie odpowietrzysz. Weź wszystkie przewody wysokiego ciśnienia po dokręcaj dość mocno chyba ok 60nM i wtedy odpowietrz jak już odpowietrzysz to wtedy próba odpalenia. Mi nawet jak powietrze szło z powrotu przy odpowietrzaniu to...
map sensor ma prawidłowy sygnał, zawór egr jest zamknięty ale jest możliwość że po włączeniu zapłonu otwiera się na maxa, zastanawia mnie jednak brak dobijania ciśnienia przez pompe po włączeniu zapłonu!!!
W ten sposób zaoszczędzisz na następnym napełnianiu bo gaz jest drogi. Nie jest taki drogi - ok. 35 - 40 zł za kilogram R134a. Do auta wchodzi zwykle ok 700g - reszta to zarobek warsztatu. Nie mylić zarobku z przychodem. Dodano po 1 I wcale nie trzeba opróżniać układu do wymiany presostatu. Pod czujnikiem jest zawór który się zamyka.
Może najpierw warto by było zrobić dokładniejszą diagnostykę zamiast przypuszczeń- zmierzyć ciśnienie sprężania, próba olejowa, test polegający na nabiciu ciśnienia do podejrzanego cylindra gdy oba zawory są zamknięte i odsłuch czy ucieka ciśnienie i gdzie- w okolicach głowicy, przez korek wlewowy oleju, dolot.
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
Problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa DENSO w pompie wtryskowej wysokociśnieniowej.Falowanie obrotów przy niższych temperaturach-do problemów z uruchomieniem auta.Koszt 600zł+wymiana 300zł. Denso do 2006 roku robiło badziewiaste zawory SCV potem zmienili ich konstrukcję. DENSO + SCV = KŁOPOTY i to we wszystkich markach samochodów. http://www.oknation.net/blog/preechasan/...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Witam Trafiła w moje ręce Opel Astra G 1.7 CDTI Pompa bosch. Po diagnozie komputerowej widać ze przy kręceniu rozrusznikiem przy ciepłym ciśnienie mierzone to około 14Mpa (za mało) Po odpaleniu z Plaka samochód już dalej sam normalnie pracuje i przyspiesza nie czuć żadnych dolegliwości brak błędów. Ciśnienie paliwa mierzone wynosi wtedy 25Mpa na biegu...
Co to za brednie?? Jaki zawór,jaka listwa w F 1.6 93r?????. Tam siedzi multec jednopunktowy. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa i NTC.Masz mieć ok.1 bar ciśnienia i to szybko narastające od 0.
Cześć, Mam praktycznie to samo, tylko że głównie po odpaleniu po dłuższym postoju, tempomat się nie wyłącza w trakcie jazdy, ani turbo, obroty maksymalnie 3500. Czy udało ci się rozwiązać temat? Też nie mam DPF, EGR zaślepiony całkowicie. Miałem do tej pory 3 razy taką sytuację, za 1 razem 2–3 dni i jak odmuliło, to mocno po katowałem i długo był spokój....
Witam, Opel Astra 1.3 cdti. 90 z zmienna geometria. Walczę z przeładowaniem turbo sprężarki. Podczas logów na 3 biegu ciśnienie zmierzone nie pokrywa się z oczekiwanym. Map sensor podmieniony na inny sprawny, zawór sterowania gruszki wymieniony na pierburga, przewody podciśnienia wymienione na nowe. Podczas pracy silnika na biegu jałowym z poziomu testera...
Dla mnie to wyglądało tak: Zatyka się osuszacz, sprężarka tłoczy a na czujniku brak wzrostu ciśnienia, sprężarka tłoczy dalej, wywala zawór bezpieczeństwa, lub uszczelnienie sprężarki. Panowie wymieniają sprężarkę, robią próżnie, cześć syfu przelatuje osuszacz, skraplacz, czujnik i blokuje się na zaworze rozprężnym ciśnienie rośnie, sprężarka się wyłącza....
Miałem w 1.6 Opel Astra 3 wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze, to obudowa katalizatora pękła z gorąca. Niby odcinał cylinder, ale tylko na wolnych obrotach. Podczas jazdy musiał na niego palić, bo spadku mocy nie było. W Astrze powodem był niedomykających zawór i utrata ciśnienia w cylindrze. Dodano po 32 Jak wtrysk będzie lał, to i ciśnienie spadnie...
Przyczyn może być tak wiele, że myślę iż nie ma sensu zgadywać. Można szukać, ale lepiej zacząć od podłączenia instalacji pod komputer diagnostyczny. Podjedź do gazownika to sprawdzi Ci na miejscu, mi zawsze kasuje za takie coś z 20 - 30 zł. Jak będziesz wiedział gdzie jest coś podejrzanego będzie łatwiej. Jeśli nie chcesz się na razie wybierać na sprawdzenie...
Witam, Mam problem, który zaczął się z miesiąc temu, najpierw auto jeździło sprawnie tylko czasem zapalała się pomarańczowa lampka i wtedy samochód słabł ale po chwili gasła i dalej jechał ok...zaniedbałam sprawę z braku czasu... jednak po pewnym czasie auto całkowicie straciło moc...odpala bez problemu, ale baaaardzo powoli się rozpędza, nie przekarcza...
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
Witam niestety chwilę było dobrze ale problem ponownie powrócił. Na komputerze brak błędów, podciśnienia sprawdziłem, wszystkie węże są szczelne, również zmienna geometria pracuje. Oprócz tego kupiłem nowy zawór sterowania turbina i dalej to samo. Również wyczyściłem czujnik ciśnienia doładowania, był cały zabrudzony. A i zapomniałem dodać również wtedy...
Jeszcze coś. Podłącz się komputerem, wyłącz przekaźnik pompy (czyli załącz go na stałe) i spróbuj zapalić. Gdy zapali od kopa, to znaczy, że to immo. Jeżeli nie zapali, sprawdź, czy jest paliwo na wtryskach (czy psikają) i ciśnienie. Wtedy trzeba sprawdzić elektrozawór ciśnienia w pompie. Miłej zabawy Nie mąć Koledze w głowie, jakie immo zgasi silnik...
turbo ok elektrozawory ok, pozostał czujnik cisnieniam pompa vacum i gruszka od turbo. Przyglądałem się gruszce i chodzi, ale nie sprawdzałem czy chodzi w pełnym zakresie a ponoć to wazne. dwa pompa vacum zasysa jednak nie sprawdzałem ile bar poniewaz nie posiadam vacunometra. Zauwazyłem że przy odłączonych klapach wirowych i przy zaslepieniu egrm pod...
Nie szczelność na pewno już nie ma. Odpalalem z plaka i odpalił. Pracuje ok, nie dymi, ma moc. Ale po ostrzejszym przegazowaniu obroty na chwilę spadają jakby mu brakowało paliwa. Po zgaszeniu nie ma opcji żeby sam znów odpalił, kręci, łapie ale odpala po bardzo dużym kręceniu. Czujniki walka i ciśnienia na listwie zmienione i dalej jest tak samo. Możliwe...
Jeśli wchodzi w tryb awaryjny przy 3000 to jak jeden z kolegów zasugerował jest to związane z ciśnieniem doładowania. ECM nie potrafi wyrównać ciśnienia zadanego z uzyskanym i tryb awaryjny. Przyczyny mogą być dwie przewody pociśnieniowe lub zawór EVRV. Jeśli chodzi o przewody to należy sprawdzić ich szczelność i czy ktoś przypadkowo czegoś nie wypiął...
Witam, mam Opla Astrę 1,7 TDCI, 125 KM, rok produkcji 2011. Od ponad roku mam z nim problemy: samochód gaśnie w czasie jazdy (podczas przyspieszania), na ekranie pojawiał się komunikat: MOC SILNIKA OGRANICZONA. Poza tym nie zapalają się żadne kontrolki. W tej chwili OBD nie wykazuje żadnych błędów, choć samochód nie jeździ (wcześniej zdiagnozowano P0093,...
Aha, rozumiem że 10 mrugnięć to cyfra 0. P1540 to błąd klimatyzacji z tego co znalazłem, więc czujnik temperatury zostawię może w spokoju a jeszcze raz sprawdzę czujnik ciśnienia. Gdzie wchodzi drugi koniec tego kabelka od czujnika ciśnienia? na jaką wtyczkę? Bo może z nią jest coś nie tak. Ten kabelek zaraz chowa się w wiązkę, i już dalej nie wiem...
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
Przyczyną występowania oleju napędowego przy tym silniku w wiązce elektrycznej a co za tym idzie m.in. w gnieździe sterownika jest rozszczelniony zawór TCV kąta wtrysku znajdujący się w dolnej części pompy wtryskowej od strony rozrusznika. Koszt nowego takiego zaworu to ok 400 zł. Można go spróbować naprawić (poszukaj na forach - ja tego nie praktykowałem,...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
głowica silnika była w naprawie, bo okazało się, że jeden z zaworów był zatarty i całkowicie się nie domykał. Sprawdzenie ciśnienia w cylindrach było równe 14 bar przed naprawą głowicy i po. Bzdura. Zawór był zatarty (dziwne?) czy wypalony? Jakim cudem cylinder nie wykazywał niższego ciśnienia? Czarna mokra bo wtrysk leje. Ewentualnie po naprawie głowicy...
Przecież cr to jest:-)zawór regulujący ciśnienie jeszcze sprawdź.
Witam. Mam duzy problem w swojej Astrze 2 1,7 DTI. Od jakiegoś czasu wyświetla mi się taka pomarańczowa kontrolka w aucie. Po zaświeceniu się tej kontrolki auto traci kompletnie moc jedzie ale nie przyspiesza. Maksymalnie można jechać ok 110km. Byłem na diagnostyce komputerowej i komputer wykazał następujący błąd: zawór ciśnienia doładowania turbiny....
Witam szanownych Forumowiczów Właśnie wróciłem z przeglądu, ozonowania i napełniania klimatyzacji w jednym z serwisów. Przyznaję - kupiłem ofertę w serwisie zakupów grupowych, może to błąd ale to się pewnie okaże wkrótce. Ale do rzeczy Auto Opel Astra G, ‘98 rocznik, 1,6l 8V X16SZR. Klimatyzacje przed wizytą miałem sprawną. Ostatnie czyszczenie...
Witam, kilku kolegów próbuje tu pomóc, ale mam jedno pytanie, które może być istotne - czy auto po zakupie jeździło nie tylko na lawecie - czyli czy odpalało bo z tego opisu nie wiadomo jednoznacznie - Zafire kupiłem z rok temu. Nie miała ciśnienia i ktoś wcześniej próbował ten silnika naprawiać. Rozebralem silnik na części, zrobiłem zawory, palnowanie...
Koledzy odświerzę stary temat związany z nie odpalaniem silnika 1,9cdti, otórz mam takowy problem z zafirą B 1,9 cdti z 2006 roku. Auto nie odpala wcale. Diagnostyka wyrzuca błąd zaworu regulacji ciśnienia. Błąd daje się skasować lecz powraca po kręceniu, bo brak ciśnienia na listwie CR, które wynosi podczas kręcenia od 6bar i dochodzi do około 40bar....
witam. Problem mam następujący silnik mi szarpie na biegu jałowym oraz podczas jazdy tak do 2 tys obr dalej jest ok,wymieniłem świece troszkę pomogło,zawór erg,silniczek krokowy,podłączałem też pod kompa pierwszym razem komp pokazał błąd czujnika ciśnienia w przewodzie dolotowym nie wymieniałem bo chciałem się upewnić czy to to więc po tygodniu podłączyłem...
Mam problem z astra c16nz,silnik wogóle nie ma mocy,przy dodaniu gazy dziwnie buczy i bardzo powoli wkręca się na obroty.Sprawdziłem czy nie łapie lewego powietrza,wymieniłem świece,przewody,kopułke,palec i nic astra nie ma wogole mocy,lewdo rusza z miejsca ;/ Problemu z zapalanie nie ma,pali na ciepłym jak i na zimnym odrazu.Z czytałem błędy 33 Czujnik...
Mam nastepujący problem na ssaniu jeżdzi jak rakieta jak tylko silnik zlapie temperature(wyłączy sie ssanie) zaczyna sie dławić brakuje mu mocy.Objaw jest na pierwszym biegu i drugim biegu potem chodzi dobrze jak bardzo delikatnie ruszam nie jest to odczuwalne silnik X16SZ.Zczytywalem kody błędów nie ma żadnych.Sonde wymienilem kable świece czujnik...
WITAM. Mam problem z moim Oplem 1.7dti tzn. podczas jazdy szarpie nim przy dodawaniu gazu. Problem ten pojawia się jak samochód się nagrzeje tzn. po przejechaniu ok 10 km na zimnym silniku jest wszystko ok, stało się to nagle auto jeździło normalnie po oddaniu go do mechanika, był robiony wyciek oleju zaczęło nim szarpać, auto zostało podpięte pod komputer,wynik...
Cały czas mówimy o benzynie a te 3,5 jest ok( paliwa) Zbyt wysokie ciśnienie w cylindrach to nie jest problem, chyba że podparte są zawory na wydechu, nagar i pierścienie nie mają wpływu, czyba że silnik się kończy, ale wtedy nie ma ciśnienia, pompa musi mieć wydajność ale nie potafię opisać jaką szczególnie teraz ba idę spać, w pprzybliżeniu ok 200...
Opis do schematu: ENZ17DTJA Silnik Z17DTJ, DECE1 ENZ17DTRA Silnik Z17DTR, DECE1 Elementy składowe A84 Moduł sterujący silnika L2C Wtryskiwacz, cylinder 3 A111 Element nastawczy przepustnicy L2D Wtryskiwacz, cylinder 4 B175 Czujnik ciśnienia spalin Y142 Zawór elektromagnet. regulacji ciśnienia doładowania B176 Czujnik - ciśnienie szyny paliwowej Y145...
Pomiar ciśnienia sprężania. A potem, jak wyżej - głowica precz. Pogięte zawory precz. A mając ją na stole, to dotarcie zaworów, nowe uszczelniacze, obowiązkowo zabielenie. A potem to już z górki - montaż z nową uszczelką, montaż nowego rozrządu. I będzie palić na wszystkie.
Witam! Mam problem z Oplem Astrą 1.7Dti 2000rok tzn. nie chce palić na zimnym silniku a na ciepłym zapala bez problemów. (problem zaczął się w grudniu tego roku, jak zostawiałem w garażu przy temp. do minus 5 to odpalał na dworze nie, w marcu jak było zimno ok 10 stopni to już nie palił, dziś plus 18stopni i też miałem problem z zapaleniem dopiero za...
No i wciągnął Was... i pokonał doświadczeniem. Najpierw o hallu potem z pomiaru ciśnienia paliwa wyszedł zaworek w baku, ciekawe co teraz wymyśli? No to czekam ;D bo widzę że mam do czynienia z fachowcami:P
manio123 usiłujesz w agresywny sposób wybrnąć z idiotyzmu, który napisałeś wcześniej: Przy przełączaniu na gaz otwiera się zawór elektromagnetyczny fazy ciekłej gazu i jednocześnie zamyka podobny zawór benzyny. Najprawdopodobniej masz zanieczyszczony zawór benzyny i się nie domyka ( rozebrać i wyczyścić, lub spalona cewka . W celu sprawdzenia cewki...
Nie wiem czy o to chodzi ale ciśnienie na zaworach pokazuje na poziomie, 16
Silnik się mechanicznie kończy. Kwestia tego czy na zimnym zawory ssące faktyczne ssą. Zrób tak rano daj w przepustnicę trochę benzyny. Jeśli odpali od strzała, masz przyczynę - brak ""dawki startowej"" - mechanicznie brak ciśnienia lub elektronicznie brak(za słaba) mieszanka paliwo/powietrze.
No to dlaczego nie pracuje? Zawory wydechowe się nie otwierają? jak dostanie obrotów o zwiększy ciśnienie oleju to hydrauliczne regulatory zdołają popchnąć zawór?
Witam, od ostatniego czasu borykam się z brakiem mocy w moim Oplu. Miesiąc temu wymieniłem uszczelki pod pompowtryskiwaczami oraz wszystkie przewody doprowadzające do turbiny (do zaworu podciśnienia itd.). Wszystko było dobrze. Kilka dni temu błąd się ponowił. Rozważam, że może być to uszkodzony zawór podciśnienia (zawór elektromagnetyczny) bądź też...
Witam. Auto Opel Astra F Kombi, 1993 rok produkcji, benzyna, brak gazu, silnik C16NZ, mono wtrysk Multec. Powrót paliwa z wtrysku jest podłączony do metalowego "przelotu" przy czujniku ilości paliwa. Następnie za "przelotem" (już wewnątrz zbiornika paliwa) idzie dalej gumowy wężyk, który jest podłączony do czegoś w dole zbiornika. I o to coś mi chodzi....
Chłopaki mam prawie identyczny problem w astrze G 2007 Z14XEP 1,4 TWINPORT auto siostry kupione kilka miesięcy temu. Auto kupione po przeglądzie w serwisie opla więc nie wymieniłem oleju - kupione z firmy od znajomego ... bez komentarza... mój błąd - olej trzeba było podmienić na początku ale zapewniali i potwierdzali, wszystko jest na papierze i w...
Witam, potrzebuję porady. Robię mapę do Astry H 1.9 CDTI 120 KM Z19DT i turbina nie chce mi przekroczyć 1,54 bara. Na chwilę tyle będzie i szaleje między 1,24 a 1,40, i nie wiem czemu. Próbowałem ustawić na 1,6 i na 1,7 bara, ale więcej nie przekracza. Też chciałem zrobić hardcut, ale po ustawieniu torque limitera na 4500 rpm (stara wartość) i 4550...
Zawory i dobre ciśnienie paliwa, sprawdź.
Witam. Mam trochę dziwny jak dla mnie przypadek w moim samochodzie. Może najpierw opiszę dokładniej o co chodzi. Otóż samochód jak na 1.6 jest według mojego wyczucia za słaby. Wycieków z silnika nie ma, jest suchy. Pierścienie, rozrząd,olej, filtr oleju były wymienione jakieś 6000tyś. kilometrów temu przez poprzedniego właściciela. Wynik na miarce od...
odczytane kody błędów według kolejności i ich interpretacja według strony: http://www.opel24.com/porady/ogolne/418-... 44 Sonda lambda lub jej obwód, za uboga mieszanka paliwowo – powietrzna 45 Sonda lambda lub jej obwód, za bogata mieszanka paliwowo – powietrzna 85 Wtryskiwacz 5. lub jego obwód,...
Witam Zakupiłem astrę H w kombi 1.7 cdti 101 KM 2005 rok. Siedzę już dwa tygodnie wieczorami i nie mogę dojść o co chodzi Mam następujący problem: Auto ciężko odpala, to znaczy trzeba długo kręcić tak około z 10 sekund. Jak jest zimno i świece grzeją trochę szybciej odpala. Jak silnik ciepły i po krótkim postoju, to po dwóch przekręceniach wału chodzi....
Na listwie powinien być taki zaworek do pomiaru ciśnienia.Przed odpaleniem nacisnij na zaworek czy jest tam ciśnienie jeżeli nie to szukaj na drodze od pompki (moze zawór zwrotny) do regulatora .Może jak ktoś ci pompę wymieniał cybant żle zacisną .No i cisnienie musi byc 3 bary
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
http://astra.autokacik.pl/ tu masz dokładny opis błędów z tego co piszesz to wygląda na czujnik temp. do kompa-stąd może być wyższe spalanie z drugiej strony 530km na 50 l to daje ok 9,5 l więc jak na Ecoteca do nieźle-no zależy czy to spalanie na mieście,średnie czy na trasie dla dwóch pierwszych to możne być ale jeśli trasa to za dużo WYKRYJ TO SAM!...
Sprawdź manometrem ciśnienie sprężania....
Niech zgadnę, monopunkt? Zawory do naprawy.
ciśnienie na cylindrach sprawdziłem, a te gumki na zaworach jak to sprawdzić ?????????
Może mam złe informacje, więc konkretnie: potrzebuję zaadoptować pompę hydroelektryczną do maglownicy bmw e36. Dowiedziałem sięz forum bmw-sport, że pompy paskowe dają ok 110-130 bar. dodatkowo tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic41... Jacek79 pisze, że astra I to chyba 110 bar. Może to 110+ bar to są dane samej pompy, natomiast zawór...
filtr paliwa wymieniony Dodano po 1 turbo raczej sprawne bo przy 20000 obrotow slychac ze sie zalacza a jesli by bylo uszkodzone to przeciez olej by mi caly poszedl do turbiny Dodano po 6 niżej w załączniku wysyłam pomiary zrobione moim kablem do samochodu to są pomiary na postoju: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows...
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
Kolego długość przewodów w instalacjach kolteka niema znaczenia ... To kategoryczne stwierdzenie jest niestety błędne, a udowodnię to na przykładzie. Wyobraźmy sobie, że węże doprowadzające gaz do wtrysków miałyby długość 10m, a prędkość przepływu gazu w przewodach wynosiłaby 10m/s (to ok. 36km/godz. prędkość prawie nie możliwa do osiągnięcia). Przyjmując,...
Witam i podłączam się do dyskusji. Mam zbliżony problem przy wersji 8V. Może mój post nic nie wniesie ale chciałbym podzielić się spostrzeżeniami. Pacjent: Opel Astra F 1600cm, 8V, 75KM, silnik C16NZ A dzieje mi się podobnie. Zarówno zimny jak i nagrzany silnik (choć na nagrzanym bardziej) szarpie i pracuje nie równo. Przy dojeżdżaniu do świateł i wrzucaniu...
znajduje się urządzenie regulujące dawkę wtrysku, a także ograniczające prędkość obrotową biegu jałowego i maksymalną silnika. Najistotniejsza funkcję pełni przesuwny zawór umieszczony na tłoczysku głównym pompy wysokiego ciśnienia (1 fot. 3) sterowany dźwigniami bądź cięgnami połączonymi z pedałem gazu oraz mechanizmem odśrodkowym, który bez naszego...
Mam cały czas problem z występującym błędem ECN010052 na OP-COM-ie P0100-52 - Obwód czujnika masowego lub obj. przepływu powietrza - poza wym. zakresem . Samochód miał zapchany totalnie DPF. Wyczyściłem go i przepaliłem OP-COM-em. Wymieniłem czujnik ciśnienia spalin na nowy. Wskazania przepływomierza oscylują w granicach 40, ale są niestabilne tzn....
A kto Ci każe spuszczać cały płyn??? Dolej na stan i odpal silnik. Możesz się przejechać żeby rozgrzać silnik do temperatuty roboczej czyli około 90 stopni( oczywiście z zakręconym korkiem). Po powrocie ogrzewanie na full ciepło i odkręć korek. Jeśli płynu ubyło to znowu dolewasz na stan. Czekasz aż wentylator włączy się przynajmniej dwa razy (dopuszczalne...
niżej w załączniku wysyłam pomiary zrobione moim kablem do samochodu to są pomiary na postoju: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>-19/10/2013. 13:1251 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,1999 (X),Astra-G,Silnik,X 17 DTL Sterownik Klucz #1: 6B Klucz #2: 8F Ustawiony...
zawór regulacji ciśnienia paliwa astra astra zawór zawór ciśnienia powietrza
wyłącznik przedlicznikowy ostrość telewizor android resetuje
sprzedam transformator rezystor dmuchawy bosch
Zawory do pisuarów Ferro: modele i instalacja Jak zmierzyć chwilowy prąd zwarcia baterii?