Podaj typ sterownika.
Witam. Najbezpieczniej zamontuj sterownik o tych samych numerach , trzeba go zaprogramować Techem lub Opcomem . Nie jest potrzebny do tego security cod.
Wymieniłeś zapewne na używkę która miała ta samą usterkę. Nie jestem pewien na 100% ale wydaje mi się że od anglika powinien pasować. Przerabiałem ten problem 2 lata temu najpierw kontrolka wyskakiwała co jakiś czas po jakimś roku zaświecała się za każdym razem. W końcu 2 lata temu wykręciłem sterownik, delikatnie rozpiłowałem go i poprawiłem wszystkie...
W silniku Opla 1.8 często uszkodzeniu ulega sterownik silnika.
Naprawię, przyślesz sterownik?
Przeważnie udaje się te sterowniki naprawić
Najpierw to postaw diagnozę co temu czujowi się dzieje,jak uszkodzony to go wymień i po sprawie.Po co wachlować sterownikami jak można to załatwić po bożemu.Ewentualnie dtc zrobić. W razie czegoś zapraszam do kontaktu,służę pomocą.
Aż tak to u mnie nie jest uszkodzone i polutowane w środku ale rozumiem ze polecacie tego pana z filmiku do podjęcia próby naprawy tego błędu?
kody 4-ro cyfrowe w tym przypadku P0602-Wewnętrzny sterownik błąd programowania
Jak rozrusznik kiepski to spadek napięcia jest w sieci czego nie lubią sterowniki
Sory za wprowadzenie w błąd fakt to opel nie ma immo w pompie. Sterownik masz o tych samych numerach co stary?
No to jak napisałem. Dodatkowo w zaworze jest czujnik położenia i to pewnie sterownik sapie o napięcie z czujnika. Ma być 5v ,masa i trzeci to "zwrot " do sterownika.Trzpień może i się wysuwa ale ważne jest to co widzi sterownik. Masz tester by to sprawdzić?
Problem rozwiazany, a mianowicie byl walniety sterownik.
Nie sprawdzałem, zawór jest nowy kupiony z Denso, ale jak auto było na rozrządzie to podłączyli inny zawór i błąd nie znikł więc zawór sprawny, będzie gdzieś problem w wiązce albo ze sterownikiem
sterowniki pompy wtryskowej pada
Zobacz jakie temperatury widzi sterownik silnika. Prawdopodobnie się uszkodził.
Czyli co dalej błędem sypie, możesz sprawdzić http://astra-3.pl/porada-astra-h-sprawdz... . Gdzie wysłałeś sterownik i jakie koszty.
problem, bo izolacja z kabli odpadła i zwierały się 2 kable To są skutki, tego zdarzenia. Prawdopodobnie sterownik jest martwy.
witam mam problem ze sterownikem wentylatorow pojawia sie blad 1540 auto przyjechalo z niemiec i mialo uszkodzony sterownik co z tym mozna zrobic?
wg mnie problemy z przestawiaczem kąta wtrysku do sprawdzenia przewody pomiędzy sterownikami i pompa :/ Pozdrawiam
A jednak jest: - sygnał prędkości pojazu, z ABS do sterownika silnika - sygnał redukcji momentu obrotowego z ABSu do sterownika silnika (występuje gdy ABS realizuje kontrolę trakcji / ESP) - niekiedy wystęuje sygnał "rough road" czyli "wyboistej drogi" z ABS do sterownika silnika, uzywany m.in przez algorytm detekcji wypadania zapłonów.
Jest w samym sterowniku.
Dzień dobry. Tak, udało się rozwiązać problem. Był to rozsadzony sterownik od pompy.
Sam nic nie zrobisz. Musisz wymienić sterownik SRS na taki bez zapisanego błędu o stłuczce. Inaczej mówiąc musisz pozbyć się informacja o stłuczce która jest zapisana w sterowniku od poduszek.
Trzeba zrobić sterownik lub cala pompę, jeśli się odkleja tranzystor to błędu może nie być.
Sygnał z halla na pinie sterownika A 36 prawidłowy? Ile lat lub przebiegu ma ten silnik?
W przypadku uszkodzenia ECU będzie więcej błędów. Ale możesz wysłać sterownik do elektro-bip reda tam zweryfikują gratis.
Błąd wynikał z sterownika skrzyni półautomatycznej easytronic
Mi kiedyś w omedze 99 udało się połączyc ale nie za pierwszym razem.(oczywiście euroscanem).Brak komunikacji może byc jeszcze spowodowany uszkodzeniem sterownika,albo poduchy po wystrzale.
A ja powiem inaczej, ze sterownik niby ok., wszystko ok., swiece grzej itd. a ten blad bedzie generowany, bo wlasnie sterownik swiec, ma taka usterke, ze dziala, ale zglasza bład. Wymieniamy go i bledu nie ma.
Możesz podać nr błędu?
Jest źle zrobiona
A mam pytanie czy to może być też czujnik położenia wału chociaż nie ma błędu
a jak mozna sie upewnic na 100% czy to pompa, konkretnie sterownik tak?
Witam. Mam problem z oplem astrą k 1.6cdti. Na liczniku wyświetla komunikat "pojazd wkrótce ". Jedyny błąd jaki zapisany jest w sterownikach, to w sterowniku silnika u1510. Po wykasowaniu odrazu wraca. Miał ktoś może podobny problem i chciałby się podzielić rozwiązaniem lub swoimi doświadczeniami? Auto nie traci mocy, jeździ jak trzeba, ale zapisuje...
Jeszcze raz zapytam co mi da zrobienie zdjęć sterownika ?
jeżeli cały czas masz błąd P0130 i wracają jakieś inne błędy to sterownik do naprawy
P1640 to jest często objaw uszkodzonego sterownika ECM w tych oplach. Należy jednak wykluczyć inne usterki typu uszkodzona wiązka przewodów.
Nie to nie jest wina sterownika,albo nieszczelność układu paliwowego,albo pompa mechanicznie jakchcesz to zadzwoń do mnie to porozmawiamy.
Często błąd (= przejście w tryb awaryjny) sterownika silnika powoduje też błąd w ABS/ESP.
A wiązkę od sterownika do czujnika sprawdziłeś??
Uszkodzony sterownik pompy.
Raczej sterownik pompy, ewentualnie cała pompa do roboty.
Jest to obejscie originalnego opornika ktory mierzy prad elektrozaworu. Można go zastapić cienkim drucikiem z przewodu I nie bedzie błędu p606(D), a ile pochodzi pompa to kto wie, taka tajemnica magików od tych pomp.
Sterownik do wymiany lub naprawy, typowe w C16NZ
temat znany w tych corsach, są firmy naprawiające te sterowniki, traktowanie młotkiem może i tanie ale to pewnie nie sposób na udaną naprawę kod błędu P1700- ogólny błąd sterownika skrzyni- usterka oprogramowania modułu - usterka wewnętrzna modułu
EGR - sterownik 1 - - B60 2 - - B10 3 - - B34 4 - - B96 6 - - B72
Błąd ewidentnie związany z zasilaniem sterownika.
P0170 wraca jak bumerang, to zmora gdyż oznacza szukanie igły w stogu siana i nie ma jednoznacznej diagnozy. P0170 „korekta paliwa- zakłócenie działania”. P0170 to jest albo lewe powietrze albo sonda sobie nie radzi Najpierw sprawdź to za co nie musisz płacić czyli lewe powietrze. Na dolocie od przepływomierza do przepustnicy + odma. Na wydechu od bloku...
Problem został rozwiązany. Wina sterownika. Temat zamykam
Skasuj błędy i pojezdzij aż zapali się błąd.Wtedy diagnozuj. Błąd pierwszy to egr,albo jest zasyfiony, uszkodzony wężk lub uszkodzony elektrozawór . Błąd drugi to obroty wału odpowiada za obroty i obrotomierz! Błąd trzeci to też czujnik obrotów ale znajduje się w pompie dolutowany do sterownika. Podmień na początek czujnik wału bo to wszystko ze sobą...
prosze o pomoc w sprecyzowaniu usterki zapisanej w pamięci sterownika silnika Opel Vectra B 1999r..... Błąd ...Ignition Coil....*5*
Już kilka sterowników robiłem - nawet pod mikroskopem mam często problem z wyszukaniem uszkodzonego "włosa". Dla pewności możesz jeszcze zrobić jeden test - spiąć / związać ze sobą wiązki które idą do sterownika tak by naciągnąć je troszkę do siebie nawzajem. Możliwe że problem zniknie - jeśli tak to trzeba naprawiać sterownik. Test nie jest w stu %...
To sprawdzaj wiązki a potem sterownik.
Temat już ogarnięty, uszkodzony był sterownik silnika 😃
Nie odpalisz. Sterownik skrzyni jest do naprawy.
Temat ogarnięty. Uszkodzony sterownik silnika.
Radio ani sterownik poduszek niema wpływu jeśli są wywalone to tylko awaryjne po zapłonie będziesz miał
Temat zakończony przerwany kabel przy sterowniku.
klasyczny objaw uszkodzonego sterownika. Kolejne próby rozruchu mogą nieodwracalnie uszkodzić sterownik.
Temat rozwiązany, okazało się, że sterownik samochodu jest zepsuty. Wymieniłem wkładkę z immobilizerem i sterownik II śmiga pięknie.
Zawór przelewowy się nie zaciera, sterownik pompy robił ktoś, kto potrafi tylko lutować, a nie mysli.
Fakt, moze byc tez problem z sterownikiem.
Pod kolektorem ssącym od strony skrzyni biegów, dostęp do niego tragiczny, pomierzyć najwygodniej przy złączu sterownika. Błędy sprawdzałeś? edit: Nie doczyałem tematu, skoro wywala błąd 47 to na 99% EGR będzie uszkodzony.
sterownik pompy uszkodzony
Witam.Wyciąg sterownik ściąg tylną przykrywkę jest podklejona ale dasz rade - zimne luty,przerabiałem to kilka razy. Pozdrawiam
Od momentu gdy kolega napisał: Co za problem błąd odczytać w sterowniku wentylatorów. powinieneś już wiedzieć co zrobić a ty dalej swoje...
Póki co zobacz czy obroty widzi. A to zastanawia : Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane Urządzenie unieruchamiające,Aktywny Ciekawe co autor miał na myśli. Po mojemu, immo trzyma. Ale to wtórny błąd, więc albo brak jednego z zasilań, albo oba sterowniki szmelc.
albo coś ze sterownikiem can, jaki błąd wyświetla tech?
wymieniony sterownik silnika i problem zniknął. Temat zamykam :)
Sam się łapiesz za naprawę a nie wiesz gdzie jest sterownik???? Z tyłu silnika, najlepiej demontować od dołu, błąd powinien być 0251.
Okazało się że był uszkodzony sterownik na silniku.
Jeśli zawór będzie zacięty to sterownik wyłapie błąd. Co do przeglądu to kolega nie będzie miec problemu bo od 1 listopada na pewno wyłapią normy.
Więc masz problem z głowiczką pompy, ratuje cię magczny przekaźnik w obwodzie CTS. Akurat w TDS montuje się go zajefajnie, wszystko masz w tym miejscu jak jest mocowany sterownik, nawet sygnal z altka tam jest.
A jakie masz błędy w sterowniku ? Co to za silnik, Z18XE ? Problem (ten cyrk z zegarami) wygląda na jakąś stykologię, brak masy lub zasilania. Sprawdź masowanie silnika.
Udało się znaleźć przyczynę błędu p1482. Uszkodzony sterownik silnika. Troche zabawy z lutowaniem i błąd już nie wyskakuje. Pozdrawiam!
witam sorki ze nie odpisalem ale przelutowanie sterownika daje efekt pozdrawiam
Masz mieć na jednym pinie 12V względem masy. Drugi pin jest jako masa ze sterownika sterowana PWM wiec nic tam nie zmierzysz zwykłym miernikiem.
Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej.
W tych modelach siadają sterowniki. Sprawdź w innych systemach takich jak ABS, moduł kierownicy, czy nie występuje tam nieciagly (sporadyczny) błąd komunikacji ze sterownikiem silnika.
Witam. Mam problem z Oplem Corsa C 1.0. Kod silnika Z10XEP. Mianowicie nie odpala, sprawdzona pompa paliwa, wtryski, iskra, przekaźniki, kompresja - wszystko jest w porządku, tak jak powinno być. Kręci, ale nie odpala. Po przekręceniu kluczyka włączają się wentylatory. Błąd, jaki odczytałem z licznika, to P0115. Rozrząd też jest ustawiony poprawnie...
Masz kilka opcji - padnięty sterownik, uszkodzenia w wiązce do sterownika lub słabe styki w skrzynce bezpiecznikowej szyny X te pod spodem skrzynki. Sterownik pompy ABS do naprawy
Mam dokładnie ten sam problem z napięciem i błędem 1510. Gdzie mogę kupić takie regenerowane sterowniki?
Uszkodzona zawartość pamięci sterownika.
Spytaj tu: http:digitronik.eu .
najłatwiej z puszki immo
Mogę liczyć na podpowiedź w której części sterownika szukać przyczyny tej usterki? Czy raczej szukać aukcji z naprawą sterownika?
Sonda 1 to regulacyjna, przed katalizatorem. Masz przerwaną wiązkę lub uszkodzony sterownik.
Sprawdzałeś czy dochodzi prąd do sterownika silnika?
Zrób diagnostykę modułu chłodzenia silnika. Jeśli zapaliła się kontrolka, musi być błąd w sterowniku.
W pierwszym poście piszesz że silnik nie kręci i na pewno nie będzie to z winy pompy paliwa . Masz jakiś problem z napięciem i od tego bym zaczął , luźne klemy, masa , rozrusznik . Corsa taka jak twoja sprawiła mi kiedyś niezłą zagwostkę tylko z powodu akumulatora , który jeszcze kręcił ale sterownikowi silnika już to nie pasowało .
Miałem ten sam błąd w omedze 2.0 DTI zakończyło się wymianą sterownika pompy, ale prawdziwą przyczyną uszkodzenia tego sterownika była przepływka.
Najlepiej podjedź do jakiegoś warsztatu niech odczytają błędy, nie chce rzucać diagnozy ale w tych modelach często padają sterowniki silnika, różne objawy od błędu z wtryskiwaczami po błędy sondy, strasznie woda zacieka do sterownika i robi zwarcia wypalając płytki pcb na wylot
Ale ale błąd będzie w sterowniku silnika, w parametrach stanów sobie zobaczy że sterownik jest zablokowany.
Zanim wymienisz drugie pół to podmień sterownik bo to częsta przypadłość Opli z tym silnikiem.
P0351 -?Elektroniczna synchr. iskry (EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za wysokie mam taki bład czy to odnosi się do cewki zapłonowej czy szwankuje sterownik silnika.
Brak komunikacji to trzy możliwe usterki. Brak zasilania sterownika, uszkodzony sterownik, uszkodzona sieć komunikacyjna. Teraz wypada sprawdzić co się u Ciebie zadziało. Zacznij od zasilania sterownika.
P0400 to błąd ogólny układu doładowania. Najczęściej problem z podciśnieniem do sterowania EGR, turbo i klap w kolektorze jeśli są. Stawiam na sterownik silnika
Jak nie masz wiedzy to zostaje wysłanie sterownika.
Aktualne ze sterownika
błąd napięcia sterownika błąd sterownika dźwięku błąd sterownika pieca
podłączenie przełącznika światła wymiana glikolu zasilacz impulsowy oznaczenie
samsung le32e420 linie samsung le32e420 obraz
Whirlpool zmywarka błąd F1 – resetowanie, kasowanie kodu, modele ADG, WIO, Evo3, PowerClean Makita EM4351UH gaśnie po dodaniu gazu – przyczyny, czyszczenie gaźnika, regulacja, filtr paliwa