numery (ostatnie 3 cyfry) musi mieć takie same.
https://www.youtube.com/watch?v=4MumdNE_... masz znaki dobrze widoczne Podałeś link do starego silnika A20dth - to zupełnie inny silnik .... Dodano po 6 Schemat.... https://obrazki.elektroda.pl/5252557600_... https://obrazki.elektroda.pl/4468740500_... https://obrazki.elektroda.pl/3267238100_...
Na pompie koło łańcuchowe jest podwójne, w autodacie masz instrukcje, potem korekta faz rozrządu i "włala"
mała poprawka silnik Y 20DTL i różni się od Y 20DTH tym że posiada chłodnice powietrza doładowującego ( intercooler) no i oczywiście softem w sterowniku. pozdrawiam jarek
Opel vectra B, rok 2000, silnik 2,0 DTH (101 KM)
Tutaj jest zdjęcie ale opla zafiry silnik 2.0 DTH powinno pomóc http://img220.imageshack.us/i/img1791fn9...
Witam.Sprawdz zawor EGR,jest on czesto przyczyna takie zachowania silnika.
Zamieniłem wtrysk 3 z 4 i dalej 3. cylinder nie pracuje. Jaka jest metodyka dalszej diagnostyki? Da radę jakoś na krótko podłączyć wtrysk innymi przewodami? Czy ten sygnał sterujący wychodzi bezpośrednio z sterownika silnika?
opel vectra B 2.0 DTH klimatronik Jak odpale silnik to cały czas kręci wentylator chłodnicy, dopiero gdy wyłończe klimatyzacje to się wyłończy wentylator
Chodzi o Z17DTR/DTH??? Schemat Elektroniki?
Pierwsze, co to diagnostyka komputerowa silnika, trzeba odczytać, jaki błąd wystąpił.
Zatarty tłok przestawiacza kata w pompie porównaj w parametrach kat wtrysku zadany przez sterownik silnika,a kat otrzymywany z pompy wtryskowej maja się równać.
Mój problem polega na tym ze samochód jak się nagrzeje powyżej 80 stopni to traci moc ale tylko wtedy gdy stoi gdy ruszam problem po chwili znika. Podpiąłem go pod komputer wykazał błąd przepływomierza. Przepływomierz został wymieniony na nowy, oryginalny a problem nie zniknął .Jest to Opel zafira wersja A z silnikiem DTH rok produkcji 2001.
W tym temacie masz 3 rysunki ale Astry 2.0 DTL nie ma . Masz 2.0 2.0DTI i 2.0 DTI Silnik Y20 DTH Pozdro
Jutro z rana podam Ci pełny opis błędu razem z procedurą kontrolną. Lecz nie będzie to chyba nowość bo to jest jednak opis błędu pompy wtryskowej. Pamiętać trzeba że występujący błąd nie jest wyrocznią a jedynie analizą sterownika silnika. :)
No właśnie to miałem na myśli, że ginie zasilanie.
Tam w orginale żadnej pompki w baku nie było,a jak takie cuda to pompa wtryskowa pod lupę bo coś tam się dzieje nie tak.
A czy nie ma tam jakiejś różnicy? Pompa od silnika DTH podejdzie do silnika DTL?
Bywaja awarie czujnika Halla na pompie ale usterka najczesciej na goracym silniku.
Witam W zał. dokładna instrukcja (rysunki i opis PL) wymiany rozrządu dla silnika Opel 2.0 DTi (Y 20 DTH). 26 stron .pdf.
Widzisz przecież że cały sterownik jest na pompie, nie ma tam osobnego ECU jak np przy VP44. Poza tym napewno 2,0 DTH? Nie 2,2?
Dzieki za odpowiedz ale co kody oznaczają już wiem, poprostu ich nie opisywałem bo to łatwo sprawdzić, interesują mnie bardziej pozostałe objawy występujące obecnie. I pojawia się pytanie, skoro niema obecnie tych błędów to czy mogły one unieruchomić silnik wczesniej
2.0 dth rok 2001
Witam! Z tego co słyszałem i czytałem na różnych forach to silniki DTH miały pompy dość awaryjne. Pozdr.
Rozwiązano Silnik =złom. Nieszczelne zawory, zapieczone pierścienie tłokowe oraz porysowana gładź cylindra. Założony silnik Y20DTH tylko pompa wtryski oraz EGR przełożony z mojego silnika. Auto śmiga niemal jak nowe.
Otwarty EGR dusi silnik przy odpaleniu. Pięta jest też wiązka i wtyki od ECU. Przednie lewe nadkole.
opel vectra diesel 98 rok numer silnika x20dth17..........
Pompa vaccum zużyta, nie wytwarza wystarczającego podciśnienia. Typowy problem w tych silnikach spowodowany konstrukcją pompy vaccum. Przy okazji do sprawdzenia wężyki podciśnienia, często są popękane.
Dokładnie tak będzie. Czasami kluczyk się pojawi ale nie ma to znaczenia na poprawność pracy silnika, może jedynie na samo gaszenie silnika (gasnie troszeczkę jak ciągnik :)). Pozdrawiam
Zmień program i interfejs. Do Opla to przynajmniej Opel Scanner.
a gdzie jest sąda lambda w silniku diesla !!! bo nic mi o tym nie wiadomo
To masz problem z alternatorem, te wspomaganie dostaje sygnał z zacisku D+ i z tąd wie, że silnik, a co za tym idzie alt.pracuje.
Wyącznik jest na zewnątrz skrzyni pod akumulatorem dochodzą dwa przewody brązowy masa i biao/czarny wyjście. Silnik Y20 DTH Vectra C
DTH jest na boschu to najlepiej czytać przez złącze bdm - przynajmniej będzie cała zawartość ..
OPEL Frontera 99r. 2.2 DTH blad w silniku 1125 zawor turbo (przerwa w obwodzie). Usterka wystepuje tylko na 5-tym biegu! Zawor wymieniany byl cztery razy,za kazdym razem inny egzemplarz,rownierz na nowy oryginal.
Witam, Przy mojej Vectrze ma silnik 2.0 DTL ma 82KMi jest on identyczny jak silnik 2.0 DTH ale ten z kolei ma 100KM. Czy zmiana sterownika silnika od vectry DTH do mojej DTL i założenie intercoolera zwiększy też moc do 100KM?
Zrób test błędów metoda gaz-hamulec trochę zabawy ale jak nie masz skanera OBD..... może coś znajdziemy Zajrzyj do tego EGR, mało pracy a ten zawór należy czyścic co jakiś czas. Sprawdziłbym również ECU bo jest w słabym miejscu (nad nadkolem ale nie pamiętam z której strony... chyba od kierowcy) i może jakiś brud podszedł ..... wiem ze to połączenie...
ogolnie samochod wygodny ale jak to opel minusem sa blachy:(
Tak najlepiej autoryzowany serwis OPLA u nich się w silnikach DTI, DTH kąta wtrysku nie ustawia tylko składa się wszystko na znaki a reszte ma robić elektronika I właśnie przez takie rozumowanie potem są problemy
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Witam Chciałbym wyłączyć zawór EGR ze sterownika silnika Opla Merivy 1.7CDTI -DTH. 2004r Zawór jest już zaślepiony tylko czasem pojawia się błąd. Czy ktoś może zdradzić jakie oprogramowanie sobie z tego typu rzeczami dobrze poradzi? Chcę się uczyć na swoim, stawiam pierwsze kroki. Ja mam dwa sterowniki do tego samochodu: 1. ISUZU 898000 3220 DS pochodzi...
Najprawdopodobniej masz problem jak nie jeden użytkownik opla z silnikiem 2.0 DTL , DTH .... Sterownik pompy wtryskowej padł. U nas do zrobienia 700zł z gwarancją.12 m-cy. Możesz podesłać pocztą. Na początek zalecam kontakt telefoniczny. 0-503776625
Czy udało się przeprogramować? W tej chwili komputerów od DTH jest dużo i sporo potaniały więc może warto kupić używkę i podłączyć?
Witam, mam Opel Astra 2.0 DTH 1998r. Mam pewien problem. Przy prędkości 120 czasami wyskakiwał check silnika. Przeczyściłem EGR, Przepływomierz oraz czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Check przestał wyskakiwać ale samochód zaczął strasznie mulić. Odczytałem błędy i były to : P0100 - Usterka obwodu przepływu powietrza w zakresie Masy lub Objętości...
te silniki z reguły odpowietrzają się same i to bardzo szybko , troche się kręciło i zawsze poszedł
Część ! Wymieniał ktoś może silnik 2.0 DTI 100 KM opel Signum 2003 r. na nowy słupek o tych samych Parametrach plus montaż osprzętu ? Parę dni temu pękł mi wał.. zakupiłem słupek i pytam was o jakieś porady przed montażem oczywiście nowy rozrząd płyny wtryski po regeneracji . 2.0 DTH DTI Y20DTH
Witam mam problem z zafirą 2.0 dth psg16 i blad P0400 gdy zimny jest samochod działa ok można jakieś 10 km przejechać i jest ok ale jak się nagrzeje wywala błąd p400 -4 i p0400 -5 ma ktoś pomyśl na takie coś podmieniłem egr przepływke z drugiego samochodu i dalej tak samo. Pozdrawiam. Ma ktoś jakiś pomysł.
Jak w temacie , Panowie ile powinień wskazywać opcom kąt wyprzedzenia wtrysku na wolnych obrotach? Wskazuje minus 8 na ciepłym. Pozdrawiam. Dodano po 32 Nikt nie wie, objawy to zapalenie po drugim razie, przez chwilę telepie silnikiem, przelewy okey. Pozdrawiam
Efekt jest taki ; na potencjometrach pedału gazu napięcie za wysokie , dwa błędy trzeci błąd wyżej przytoczony. Silnik się uruchamia jednak po naciśnięciu na pedał gazu, zapala się, check,serwis i nie mamy pod nogą gazu silnik przechodzi w tryb awaryjny obroty silnika 1400/min na dojazd do serwisu.
Jeśli ktoś chce klekota, to radzę Opla omijać z daleka. Nie żebym był uprzedzony; miałem w życiu dwie Vectry i sądzę, że Opel robi świetne auta, ale diesle robi FATALNE. Dlatego też często posiłkuje się innymi konstrukcjami: a to Isuzu, a to Fiat. Te zapożyczone silniki są dobre, ale nie daj Boże dtl, dth czy dtr - ta rodzina silników to porażka. Jeśli...
Witam. Dziwne rzeczy zaczely mi sie dziac z autem najpierw padla klima dzis przestaly chodzic wycieraczki tzn chodza ale tylko na najwyzszym biegu. Potrzebuje jakis opis przekaznikow gdzie znajduje sie od klimy i od wycieraczek. Jest to silnik 1,9dth 150km. A jesli chodzi o klime to jest nabita. Z gory dziekuje za pomoc.
Witam. Czy można zmienić parametry wtrysku w kompie EDC15M przez gniazdo diagnostyczne?Mam problem z moćą i rozruchem ciepłego silnika. Pompa wtryskowa VP44. Czy można dostać gdzieś jakiś soft do tego? Pozdrawiam
Wprawdzie strona dotyczy silnika disla Z 13 DTH, ale bardzo dobrze zoobrazowany schemat połączeń. [url=https://warsztat.pl/artykuly/schema... Należy pomierzyć, czy przekaźniki rozrusznika, pompy...
Jaki ty masz silnik?/ DTH, DTL? bo jak tak, to tam nie ma żadnego czujnika wysokiego ciścienia przecież...ludzie....
też się podlącze pod temat bo spotkałem się z podobnymi objawami w VW tdi oraz w Oplu dth czyli głośniejsza praca silnika i mniejsza moc , gdy silnik pracuje cicho ( nie słuchać klekotu) furka pędzi aż miło , komp nie zgłasza błędów , też myślałem o czujniku położenia wału . Może ktoś spotkał się z czymś podobnym?
W dieslach nie ma przepustnicy a klapa gasząca. Są klapki zawirowywacza. . Jak to w Dieslach nie ma przepustnicy skoro jest przykłady: VW https://allegro.pl/oferta/przepustnica-0...
Witam! Mam astrę II 2.0 z silnikiem DTL (2.0 -turbo, intercooler) 100KM silniczek moge polecić z czystym sumieniem. Spisuje sie dobrze. Mój brat ma astrę 1 kombi z silnikiem 1,7 Isuzu też nie narzeka, części faktycznie są dośc drogie ( droższe niz do oplowskiego diesla) ale niezawodnośc i kultura pracy jest :D Odnośnie asterek II były silniki DTL i...
Ten czujnik nie jest podpięty, czarny jak i czerwony kabel wychodzą z wiązki biegnącej do puszki z bezpiecznikami przy silniku do przekaźnika R114 (przekaźnik silnika) gdzie dochodzą dwa brązowe identyczne kable. Ewidentnie był to alarm w przeszłości, szkoda ciągnąć temat :) Dziękuję za zainteresowanie, pozdrawiam.
Kolego, podepnij se techa i odczytaj ciśnienie w kolektorze. Będziesz miał coś koło 998mbar. Zapal silnik zostaw na wolnych i masz 1100mbar. Czyli już dmuchawka robi naciśnienie. Więc nie piernicz głupot że turbinka w DTL, DTH na wolnych obtotach śpi.
P0400 (pewnie (5) ) to błąd układu krytycznego 2 czyli problem z zasilaniem silnika w powietrze więc problem może być z egr (najczęściej), ale również z przepływką, klapami wirowymi i wszystkim co jest związane z zasilaniem w powietrze.
Pompa o numr. 015 jest od omegii 2.2 dti A nieprawda w silniku 2,2 dti jest pompa o nr 016 a 015 to jest 2,0 dth np astra,zafira 101KM
DTH opla ma 2 czujniki temperatury na termostacie. Jednoprzewodowy jest do wskaźnika na tablicy rozdzielczej pojazdu, natomiast dwuprzewodowy podaje odczyt temperatury do ECU silnika. Zajrzyj na obudowę termostatu znajdującą się koło filtra powietrza i popatrz czy nie spadł Ci kabelek z czujnika.
P1660 - Uszkodzenie zaworu odcinającego paliwo W mojej Astrze G ten sam błąd występował po rozgrzaniu silnika. Podczas jazdy potrafił nawet zgasnąć silnik bez możliwości uruchomienia go ponownie. Niestety pompę wtryskową musiałem wyciągać i do regeneracji, okazał się uszkodzony sterownik pompy koszt coś koło 2000 zł płaciłem. Aha i u minie silnik jest...
Nie ma się co unosić. Chłopak cośtam wie i przyda się na forum. Tylko niepotrzebnie jest narwany, widzisz mistrzu janusz1105-w czasach kiedy Ty pewnie nie dotykałeś jeszcze żadnego DTL, DTH jak już naprawiełem sterowniki na VP44 Od klimy też naprawiasz - sterownik silnika... Pozdrawiam.
wtryski otwieraja sie przy 210 bar. przykręciłem do rurek inne wtyskiwacze ustawiłem na 250 bar. i pompa bez problemu podaje 250,więc uważam że jest sprawna,błedów żadnych niema,paliwo nie może schodzić ,bo auto może stać pare dni i jak wduchne goracego powietrza do kolektora ssacego odpala odrazu,jakby był uszkodzony ster na pompie to myśle ,że też...
Nie maJedyny diesel z sondą jaki do tej pory widziałem to w Passacie. A w zasadzie co to za model DTI? O DT,DTH ,DTL słyszałem,i grzebałem w tym,ale DTI?Nawet w Techu nie mam opcji wyboru tego silnika. Coś mi umknęło?
Silniki DTL DTI i DTH momentalnie wyczuwają zaślepiony zawór EGR. To tak jak byś zdjął przewód podciśnieniowy z zaworu na kolektorze ssącym , czy zaślepiony czy odłączony a ECU wykryje błąd P0100 :-) Nie polecam tego rozwiązania. W starych silnikach się sprawdzało, bez przepływomierza.
Witam Czy może ktoś ma taka maszynę? Tylko z tym silnikim mnie raczej interesuje. 2,5 l odpada z forum wynika iż silnik nie specjalny. Pozdr. kolego jeżeli chcesz wybrać silnik 2.0 DTH lub 2.5 TDS to zdecydowanie polecam TDS - 2.0 DTH to silnik nie do OMEGI i sprawiający spore problemy - zdecydowanie nie polecam !!! tylko TDS lub benzynę i z LPG, OPLE...
Opel astra h 1,7 dth, brak ładowania mimo ze kontrolka po przekręceniu kluczyka się zapala a po włączeniu silnika gaśnie. Czytałem na forach ze to może być uszkodzony przewód wzbudzenia ale jak takiego nie widziałem. Nie wiem jaki to model alternatora. Czy przy uszkodzonych diodach lub regulatorze napiecia kontrolka nie powinna palić się cały czas?
Witam, W oplu omega po włączeniu pozycji świeci się cały czas stop (wszystkie 3 żarówki), zapala się pomarańczowa kontrolka check engine bodajże, jak przyhamuje kontrolka gaśnie, w dodatku nie można zgasić silnika jak włączone są pozycje, mogę wyjąć kluczyk i silnik dalej pracuje, dopiero po wyłączeniu świateł gaśnie. Jaka może być przyczyna? Przy wyłączonych...
Na szczeście "bylem" nieszczęśliwym posiadaczem Astry 2.0 DTH 100 KM diesel 1.Trzech elektryków nigdy do końca nie zdiagnozowalo problemu zapalającej się kontrolki chodzenia - a wówczas zalączaly się dwa wentylatory /od klimy i chlodzenia/ 2. problem ze światlami wstecznymi /czujnik ok, obwód ok - po zamontowaniu czujnika do skrzyni - nie dziala/ 3....
W Oplu Vectrze nie znam silnika TDI. Czyżby jakiś wynalazek? Czy chodzi o DTI (DTL, DTH)? 1. nie wiem 2. Skoro po zmianie przekaźnika pracuje jak szalone, to świadczy że zamyka przekaźnik. Czyli wycieraczka jakby jest na stałe włączona. 3. Może jakieś druty spadły? Może wiązka w drzwiach gdzieś przetarła się? Zanim nie sprawdzisz może to być wszystko.
Witam Walczyłem z tym problemem ponad rok ! niestety muszę powiedzieć że fachowcy nie trafiali z diagnozą. Kup pokrywę filtru paliwa ( może być ze szrotu ), dokładnie ją oglądnij czy nie ma mikropęknięć. Moją mechanik przy wymianie filtru chyba zbyt mocno dokręcił i jak przyszły mrozy to śruba się dodatkowo skróciła i pokrywa pękła. Szczelina była trudna...
Witam Kupilem Zafire z uszkodzonym silnikiem (strzelony rozrzad) po poskladaniu wszystkiego do kupy auto nie ma mocy do 2000-2200 obrotow, pozniej zrywa trakcje...zaslepilem EGR, sprawdzony caly uklad sterujacy turbo, nowe turbo, sprawdzone wtryski, sprawdzony i wypalony DPF... Dodam jeszcze ze pali w tym momencie ok 15ltr na 100km... Wszystkie wymagane...
Sprawdzałeś ciśnienie sprężania i ciśnienie na listwie CR , podaj te wartości , ja mam co prawda DTH ale porównam je z tymi co mam u siebie i napiszę jak to wygląda , chodzi mi o ciśnienie na listwie CR , przy okazji niech mechanicy sprawdzą korekcje na wtryskiwaczach (powinny zawierać się pomiędzy +1.5 a -1.5) a jeszcze jedno akumulator w jakiej masz...
Witam. Jestem posiadaczem Opla Merivy 1.7CDTI(DTH) z 2004r. Na samym początku auto gorzej odpalało na ciepłym silniku. Posiadam chiński interfejs OP-COM, za jego pomocą wykryty był problem z ciśnieniem na rampie tzn czujnik pokazywał zmiany ciśnienia nawet przy wyłączonym silniku. Czujnik wymieniony (zamiennik), zaczął pokazywać ciśnienie tylko tym...
Proponuję aby najpierw ustalić jaki masz silnik ( Dtl dth) Rodzaj sterowania zaworem EGR (podciśnieniowe , elektryczne) jakie błędy zapisane w systemie. W zależności od błędów odczyt odpowiednich parametrów bieżących. Taki algorytm postępowania pomimo pozornej komplikacji daje większe prawdopodobieństwo szybkiej i długotrwałej naprawy niż wymiana podzespołów...
A spróbuj mu zdjąć odme i zaslonic otwor w dolocie, żeby nie ciągnął lewego powietrza za przeplywomierzem. Moze silnik ma już takie przedmuchy, że przepływomierz nie widzi odpowiedniego przeplywu powietrze. Ciekawe jak katalizator wygląda, może pęknięty? Musiałbyś odkręcić pierwszą sondę (chyba w nich jest) i spróbować wtedy. Choć bardziej obstawiam...
Kod silnika Y 20 DTH Dodano po 4 Przewód dochodzący do egr po zbadaniu przewodzi prąd, ale jest w dość opłakanym stanie i chciałbym zacząć od wymiany. I stąd moje pytanie pod jakim hasłem lub gdzie mam szukać tego konkretnego przewodu?
Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem falujących obrotów. Dzieje się to tylko na zimnym i rozgrzewającym się silniku. Na ciepłym jest ok. Dodatkowo problem występuje jak przypuszczam tylko pow 16 C. Wykonałem log. Pierwszych klika sekund widać że działa poprawnie, i nagle wchodzi w falowanie. EGR wyczyszczony, bez poprawy. Brak jakichkolwiek...
Witam. Po przyjezdzie na podworko zaczely migac mi kontrolki abs i cisnienia w oponach na przemian z kontrolka silnika i pokazaly mi sie kontrolki tc i akumulatora . Przestraszony wylaczylem silnik. i od tamtej pory samochod odpala na pych a jak chce odpalic z rozrusznika to po dwoch obrotach stanie i kreci dalej . to tak jakby odcinanie pradu bylo....
Witajcie koledzy ... Mam problem z Oplem Astrą G Y2.0 DTH 2004 rok pompa psg16 dwu wtyczkowa Problem polega na tym że pompa jest po regeneracji i naprawie sterownika i mimo tego silnik źle pracuje tzn . Odpala ze strzału na wolnych obrotach przy źimnym silniku troszkę nie równo pracuje ale to około 2,3 minuty po czym kolejne odpalenie już jest równo...
Jak w zafirze masz silnik 101 konny to masz Y20 DTH. X20DTH 101 konne były montowane tylko w Vectrach i Omegach, wszystkie inne X20 to są DTL i mają 82 konie bo są fabrycznie bez IC. Y20DTH i X20DTH różnią się momentem według statystyk Y20 ma 230NM, a X20 ma 205 NM. I z tego co jeszcze kojarzę Y20 są już EGRy sterowane elektronicznie. Tak dla potomnych...
T.I.S pokazuje P1590 trzy razy jesto odnosnie pompy i dokladnego polaczenia przewodow od akumulatora jesto najczestrza usterka przy tych silnikach , jeszcze male pytanko czy to nczesem nie jezdzi na czerwonce bo jesli jezdzi czy jezdzilo to zaciera sie zawor wysokiego cisnienia pewnie ze kiedys pleci sterowanie pompy i pokaze blad P1631 ktorych jest...
Dokładnie nie wiem czy mam silnik Y20DTL czy DTH. I nie mogę znaleźć teraz szybko informacji. Silnik to: Diesel 2.0 DTI 16V z roku 2000. Wygodnym rozwiązaniem byłoby umieszczenie danych kalibracyjnych w EEPROM-ie uK. Jak kolega nalicza impulsy sygnałów? Rozumiem że oscyloskopem też można obliczyć częstotliwość, jednak to zdaje egzamin prze większych...
Jeśli założę komplet z dawcy jest brak komunikacji z immo i ze sterownikiem silnika. Gdy założę moduł immo oryginalny a sterownik silnika od dawcy jest komunikacja i jest błąd kod immo brak sygnału. Dodano po 13 To jest ster dawcy W takim razie puszka immo dawcy może być padnięta.Albo inna pinilogia w niej. Dodano po 2 Rozumiem że zmieniasz dtl na...
musisz się uśmiechnąć do kogoś kto ma autodatę lub info techa czy inny program ze schematami.nie masz jakiegoś znajomego co ma? może schematy ja Ci załatwię , ale to w poniedziałek. masz silnik Z 19 DTH ? Dodano po 4 z 19 dt nie doczytałem wczesniej. Dodano po 0 z 19 dt nie doczytałem wczesniej.
Witam. Tematów na temat błędów związanych z pompą nie sposób pominąć, jednak mój przypadek odbiega od większości. Po długim postoju po odpaleniu auto strasznie kopci na biało, nie reaguje na pedał gazu, obroty max 1200 obr.min i wyrzuca błąd, po puszczeniu pedału gazu kontrolka check gaśnie. Silnik prasuje równo lecz strasznie miękko. Po kilku próbach...
jak podajesz typ silnika to pisz czy 2.0 DTH lub DTL bedzie wiadomo o co chodzi . zapalenie się lampki powinno być zapamiętane przez komputer .chyba że był to chwilowy zanik napięcia po stacyjce co będzie uznane za wyłączenie zapłonu.servis powinien zrobić tzw. migawkę w czasie jazdy aż zapisze dane silnika w momencie awarii.userka może być również...
to ja Wam podam lepszy przykład.Gościu dal mi Vectre DTL a w zbiorniku było błoto wiec kupił silnik od Astry ale nie DTL tylko DTH!!!po włożeniu tego motoru auto w ogóle nie maochoty odpalić.na samostarcie chodzi ale po za tym nie chce nawet zajeknąć.włożyłem komputer z wykasowanym immo i dalej nic a tera zprzez to to po nocach spac nie moge.Co Wy na...
Witam! Opel Astra III/H 2006r 1.7 DTH Problem przytrafił mi się 2 razy. Na jałowych obrotach obrotomierz wskazuje 0rpm, gdy wkręcam na go na obroty to wszystko git ale o 1000rpm mniej. Po zgaszeniu i odpaleniu problem znika. Co może być przyczyną tego. Co odpowiada za odczyt obrotów w mojej Astrze? Często miewałem też problem z odpalaniem: przekręcam...
Witam wszystkich. Po wymianie pompy ABS świeci na desce na żółto samochodzik w poślizgu oraz komunikat na wyświetlaczu sprawdź system ESP. Sam układ ABS działa i nie świeci na tablicy. Działa również wł/wył TCS, lampka zaświeca się i gaśnie. Błędy w ABS mam następujące i po usunięciu wracają: U0100 - utrata komunikacji z modułem sterującym silnika,...
witam poszukuje rozpiski pinów w złączu komputera silnik z opla vectry b x20dtl oraz z vectry y22dtr (prawdopodobnie takie samo jak dth)
Witam Mam Astre H 1.9 DTH i ten sam problem 3 błędów opisywany powyżej. Kolejność występowania ich jest taka: 1 ) P0002-75-Pomiar elektromagnetyczny zawór paliwa Zakres obwodu / wydajność 2) P0002-5B Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie 3) P0090-0A Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia szyny, zakres/działanie...
Powiem Ci kolego tak: Jeśli posiadasz silnik o przebiegu ponad 200 tyś. km to możesz jedynie wymienić pompę paliwa ewentualnie ją regenerować w profesjonalnym zakładzie o kosztach lepiej nie mówić. Defekt ten nagminnie występował we wszystkich modelach opla wyposażonych w silniki DTI DTH czyli :Vectra, Zafira, Omega. Informacji tej proszę nie traktować...
Witam Mam Astre H 1.9 DTH i ten sam problem 3 błędów opisywany powyżej. Kolejność występowania ich jest taka: 1 ) P0002-75-Pomiar elektromagnetyczny zawór paliwa Zakres obwodu / wydajność 2) P0002-5B Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie 3) P0090-0A Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia szyny, zakres/działanie...
Daro miałeś rację. Schemat elektryczny, między zaworem EGR, a ECU jest dokładnie taki, jak pisałeś. Jest to zadziwiające, gdyż w Astrach z DTH jest ten sam silnik, a kostka od ECU jest już zupełnie inna. Co najśmieszniejsze, to u mnie w Z17DTJ(tak jak podałeś), wszystkie kable od EGR'a idą do ECU. Natomiast w Z17DTH i niemal wszystkich pozostałych 4...
witaj ja mam omegę 2.0 16v dth z 2000r i tu muszę powiedzieć ze silnik po ponad 400 tys km właśnie rozebrałem bo uszczelka padła pod głowicą ale sam się troszkę do tego przyczyniłem samochód super oddałem głowicę do obróbki ale powiedzieli ze tylko dotarli zawory bo reszta super to chyba o czymś swiadczy Mam jeszcze padnięte wtryski sa dość drogie od...
Schemat nie przedstawia żadnej różnicy w połączeniach pompa/ecu dla dth.Ale sprawdź zasilanie na wtyczce pompy i linię can.To najważniejsze.Dwa pozostałe to chyba sygnał gaszenia i obrotów.Jak coś podaj numer błędu.
Ta skomplikowana głowica to rzeczywiście straszny problem, bo co tydzień się ją rozbiera no i do wtrysków musi być wygodny dostęp - to priorytetowa sprawa... też mi argument. Ta skomplikowana głowica to idiotyzm z mostkami łączącymi wtryskiwacze umieszczone pionowo pod wałkiem, który jest jeden zamiast normalnie 2. Problematyczne uszczelnienia tych...
silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik przezwajać silnik silnik
amazon assistant kocioł zapowietrzony włącznik wstecznego
philips senseo aleksander zawada
Start Button Disabled During S11 Firmware Update Sky HA-ME32DLED20 Firmware Update Guide