Witam - polecam chemiczny test na zawartość dwutlenku węgla w zbiorniczku wyrównawczym. W Szczecinie zapłaciłem 30 zł za taki test testerem i otrzymałem odpowiedź " na 99% uszczelka pod głowicą ". Wymiana uszczelki załatwiła sprawę. Pozdrawiam ; Marcin.
Spaliny w układzie chłodzenia to na 100% głowica do zdjęcia i weryfikacja czy tylko uszczelka.
Koszt robocizny za uszczelkę pod głowicą Opel Vivaro 2.0 bez części?
Witam.Auto jak w temacie rok 93 wydmuchana uszczelka głowicy.Głowica po planowaniu jutro zakładam i się zastanawiam czy między głowicą a obudową wałka stosuje się jakieś uszczelnienie?Po rozebraniu wygląda ze niczym nie było tam smarowane ale nie chcę sobie narobić roboty.Przy okazji zapytam jakim momentem dokręcać.Z góry dziękuje za pomoc. Tam idzie...
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
25NM 90 stopni 90 stopni90 stopni 45 stopni.Wymiana śrub .
Prawdopodobnie uszczelka pod Głowica.
wina uszczelki Trochę niepoprawne określenie. Wątpię, żeby uszczelka była czemuś winna. Jak mechanik ją założył tak siedziała i tego są skutki, więc jak już to wina mechanika.
Planowanie głowicy w Krakowie, to koszt 50zł. Robocizna nawet na serwisie jest tańsza.
Czujnik proponuje podłączyć-(temperatury płynu)jest z tyłu głowicy(ciężki dostęp)a przełącznik sprawdzić
Uszczelka głowicy najprawdopodobniej do wymiany. Płynem reakcyjnym na obecność CO2 w płynie chłodniczym można sprawdzić w prosty sposób. Jak masz węże od chłodnicy twarde przed dojściem silnika do temperatury roboczej to też może to wskazywać na uszczelkę głowicy
Trzeba mieć sprytne palce hehe. Żebyś to dobrze skumał to musiałbyś widzieć a to nie możliwe. Podpowiedź tylko taka że trzeba przekręcić silnikiem tak żeby krzywka nie przyduszała dźwigienki i trochę wcisnąć zawór, ale tylko zawór czyli nie naduszać przez dźwigienkę. No trzeba użyć do tego trochę siły albo masy. Palcem zwalasz dźwigienkę z popychacza...
W moich okolicach około 600zł. Ile u Ciebie - nie wiem. To oczywiście sama głowica. Musisz doliczyć rozrząd, uszczelkę głowicy, robociznę.
kolego sprawdzi czy nie przybywa ci oleju ,sprawdzi czy nie masz wycieków płynu ,ale z tego co piszesz to będzie uszczelka pod głowicą
wyprowadz odme pod silnik i po problemie.nie wiem ta maz i mi sie robi ale to jest efekt roznicy temperatur,wilgotnosci powietrza i krotkich tras pokonywanych autem.tez ta uszczelke wymienialem i niepotrzebnie bo ani plynu ani wody mi nie ubywalo.
Uszczelka pod głowicą do wymiany
Miałem taki objaw i nie bylo to takie straszne. Po prostu uszczelka pod głowica do wymiany.
Uszczelka i naprawa gniazd nie ma znaczenia. W pierwszym i drugim przypadku najwyżej będą podparte zawory, ale nie spotkaja sie z tłokiem. Rację maja ci którzy uważają, że przestawiony jest rozrząd i zalecaja chronić auto przed tym mechanikiem.
Duża wskazuje na uszczelkę pod głowicą. A czasem nie wymianiałeś ostatnio płynu?
Niestety - wszystko wskazuje na to że uszczelka lub głowica
uszczelka pod głowica lub cgłodnica oleju
Wygląda mi to na uszczelkę pod głowicą.
Zacznij jeździć na dłuższych dystansach z rozgrzanym silnikiem to przestanie kapać z wydechu, masło pod korkiem też zniknie. Co do wycieku oleju- dokładnie umyć i zlokalizować po jeździe testowej. Zbiorniczek brudny-wymienić płyn na nowy po uprzednim dokładnym wypłukaniu układu. Jak tak bardzo chcesz to możesz sobie zrobić test ba obecność co2 w układzie
Witam serdecznie. Taki objaw przy astrze H 1.7 cdti, czy to konkretnie objaw uszczelki pod głowicą?? Może miał ktoś podobny problem??
Witam. Objawy które opisujesz czyli problemy z uruchomieniem oraz mocne dymienie na biało wskazują na uszczelkę głowicy. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
Przewód podciśnienia. Poszukaj gdzie będzie pasował.
Korek założyłem nowy pompa wody wymieniona zastanawiam się nad wymiana chłodnicy czy czasami nie jest zapchana chyba ze już ostateczności walnięta jest uszczelka głowicy
Nie podłączone masy przy głowicy. Stąd brak iskry.
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Padnięta uszczelka pod głowicą
Głowica w górę, sprawdzenie, naprawa i planowanie. Oczywiście komplet uszczelek + nowe śruby głowicy. Warto też przy jednej robocie sprawdzić pierścienie na tłokach.
Tak trzeba zaprogramować immo . Bez tego palić nie będzie .
https://docplayer.pl/docs-images/63/5004... jeśli kupiłeś nowa uszczelkę powinien być schemat i momenty dokręcania na rysunku.
Mechanik zmienial pompe wody oraz 2 przewody od chłodnicy. Nie wiesz może czy są tam 2 nagrzewnice? Bo mam z tylu dodatkowe pokrętła i grzeje tył. Dużo mi ludzi obstawiam pęknięty blok lub uszczelka pod głowica
to albo padło ci uszczelnienie wałka rozrzadu albo masz uszczelkę pod głowicą padnietą, ewentualnie nie dokręcony filtr oleju
Witam. Mam problem. Oddałem Opel Corsa D 2007r. do warsztatu celem wymiany uszczelki pod głowicą. Uszczelka po wcześniejszym planowaniu głowicy została wymieniona + inne uszczelki, olej, płyn. Otrzymuję telefon od mechanika, że wszystko zostało zrobione, lecz auto nie odpala, nie daje iskry na świece / świece nowiutkie /. Z tego co wiem rozrusznik kręci...
Witam mam takie pytanie odnośnie uszczelki pod głowicą dla opla tigry 1.4 16v: czy na pierwszym cylindrze na uszczelce powinny znajdować się otwory, poniewaz otwory są na głowicy i na bloku a na uszczelce nie ma. Dziękuję za wszelkie informacje i pozdrawiam :)
Witam, (trochę się rozpisałem ale chciałem podać dokładny opis) Mam pewien problem z głowicą silnika C18NE od Opla Ascony 1986r.i proszę o rady, a zaczęło się tak: przedwczoraj stałem w korku, i w pewnym momencie zauważyłem, że wskaźnik cieczy chłodzącej wszedł na czerwone pole. Oczywiście woda w silniku się zagotowała i dodatkowo przez nieszczelność...
Czesc wam kto to czyta. Mam problem bo musze wymienic uszczelke pod glowicom w oplu omedze.Prosil bym o szczegulowe informacje "niechce czegos rozwalic wiecie zawory a potem tloki i tak dalej i tylko potem plakac":). Problem jest jeszcze jeden bo nawet niewiem jaki jest tam silnik nawet niewiem jakie paliwo pije a wiec jak sami widzicie potrzebuje duzo...
Od zamarzniętej wody raczej pęka głowica lub blok a nie siada uszczelka pod głowicą.
Włącznik wentylatora chłodnicy, uszczelka głowicy.
Są specjalne narzędzia do tego, właśnie po to aby nie odkręcać głowicy. Lepiej poszukaj kogoś kto to posiada.
Nie pali na 2 i 3 cylindrem. A było wymieniane : - gumki na zaworach - pierścienie - kable zapłonowe - czyszczona kopułka zapłonowa -planowana głowica - uszczelka pod głowicą a ciśnienie na cylindrach jest 11.4
Dziękuje bardzo. Czyli mogę być spokojny ze po wymianie uszczelki pod głowica, silnik nie ma lewego powietrza? A co ma lewe powietrze wspólnego z uszczelką pod głowicą?
może to być uszczelka od egr albo uszczelka bocznej pokrywy rozrządu Te uszczelki też ktoś pewnie wymieniał podczas wymiany uszczelki głowicy ( bo musiały być demontowane) . Jak jest CO2 w układzie chłodzenia to uszczelka EGRa , uszczelka pod głowicą lub głowica (pęknięcie , nierówność ) ..
To właśnie z powodu tych tulei obsady wtrysków jest ten cały remont. Doszły jeszcze prowadnice w dwóch zaworach wydechowych i cztery gniazda w jednym cylindrze. CZY USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ WKŁADAĆ NA SUCHO? Dziękuję za pomoc.
uszczelka pod głowicą... temat do zamkniecia
Tylko wydmuchana uszczelka pod głowicą.
sprawdź czy klawiatura ma smarowanie, jak nie to zła uszczelka pod głowicą lub źle założona.
witajcie mam problem z paleniem samochodu jest iskra zapłon w porzo stal cala żime bo nie chciał palić na gazie teraz chciałem go odpalić cos go bierze ale nie chce zapalić i cofa sie idzie ogień z gażnika rozrząd jest w porzo. Był ciągniety i nic to nie dało , sprawdzałem kompresje w sąsiednich cylindrach jest niska kompresja podobno to uszczelka pod...
Warto sprawdzić czy nie przybywa oleju na bagnecie co mogłoby świadczyć o uszkodzeniu bloku bądź uszczelki pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą...
Też nie jestem mechanikiem samochodowym, ale stawiam na uszczelkę pod głowicą.
a może masz przedmuch na uszczelce pod głowicą i spaliny ci włażą do układu chłodzenia?
O uszczelce pod głowicą
Jeżeli rozrząd dobrze ustawiony ,to za dużo zebrana głowica (za cienka uszczelka).
Podejrzana jest uszczelka pod głowicą.
Może też być uszczelka pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą.
Zapobiegawczo można próbować uszczelnić np. klejem do wklejania szyb ale jest to sposób polecany jedynie przy awarii gdzieś w trasie (klej schnie 20-35min) bądź klejem do wklejania mis olejowych (18-24h). Nie mniej jednak uszczelkę powinieneś wymienić ponieważ płyn to płyn i takie naprawy są krótkoterminowe :-) Płyn i tak pójdzie bokiem z czasem.
Przyczyną dużego ciśnienia w układzie chłodzenia może być uszkodzona uszczelka głowicy, lub uszkodzenie parownika gazu. Można to sprawdzić na węch. Powąchaj otwór przy odkręconym zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli czuć spaliny - uszczelka pod głowicą; jeśli czuć gaz - uszkodzony parownik. W obu przypadkach mogą być wydobywające się bąbelki w zbiorniczku...
witam co sadzicie o zalozeniu cieńszej uszczelki pod głowice czy daje to jakąs poprawe pracy silnika ?
Tylko po wymianie uszczelki to raczej nie rozrząd .
Przeprowadziłem ponowny test CO, i umyłem zbiorniczek. Silnik pracował przez około 40 minut aż do zadziałania termostatu i płyn nie zmienił barwy. Czy istnieje w tym silniku inna możliwość zanieczyszczenia płynu olejem niż poprzez awarię uszczelki głowicy?
Jak siwy dym to stawiał bym na walniętą uszczelkę pod głowicą.
Jak to nie termostat to napewno uszczelka pod głowicą
Tak, uszczelkę wymieniałem u jednego z nich. Najdziwniejsze jest to, że stara uszczelka nie miała na sobie widocznych uszkodzeń (byłem przy tym jak ściągali głowicę). Dostałem tylko poradę, żeby nie dolewać płynu i notować przebieg...
Głowica była planowana
WITAM Z tego co opsujesz wygląda na uszczelkę pod głowicą.
Miałem kiedyś podobny problem, też w corsie z tym, że 1.2. u mnie to była pęknięta głowica, więc sprawdź głowice szukając pęknięć. Ewentualnie może uszczelka pod głowicą.
Tak jak powyżej lub zapowiedź problemu z uszczelką pod głowicą.
Zabrudzona lub niedrożna chłodnica lub uszczelka pod głowicą.
KOlego sprecyzuj czy zalewa od góry czy od dołu. Bo co ma uszczelka pokrywy do przedostawania się oleju do cylindrów. NIC. Tak czy inaczej głowica do zdjęcia, prowadnic zaworów do zrobienia i ich uszczelniacze jeśli zostaną wykryte luzy. Oraz planowanko i nowa uszczelka głowicy.
Jak uszczelka uszkodziła się od przegrzania pierścienie też na śmietnik.
A cz to nie przypadkiem uszczelka pod głowicą ?
Obecność CO2 oznacza z dużym prawdopodobieństwem uszkodzenie uszczelki pod głowica.
Uszczelka pod głowicą ? Tylko przypuszczam... pozdrawiam
Wymieniłeś uszczelkę pod głowicą? Dobrze założona? Miałem już przypadek ze brakowało otworu na kanał w uszczelce.
Nie wydostaje się ten olej z stamtąd. Po pierwsze tam jest ciśnienie spalin, po drugie jakby było nieszczelne, słyszałbyś to. Olej pewnie leci z pod dekla głowicy albo z uszczelki pod głowicą. Umyj dokładnie i obserwuj.
Dokladnie brak ciepłego powietrza :) ( lecz z uszczelką pod głowica jest wszystko ok )
ŁoooŁ... Ostro, nie w stu procentach, ale podejrzewam tu niestety uszczelkę pod głowicą...
korek korkiem ale dużego ciśnienia w starym nie powinno być na moje uszczelka pod głowicą
Pierwszy raz słyszę aby w jakimkolwiek samochodzie z powodu LPG miałoby wydmuchiwać uszczelkę.
Dopadła mnie standardowa przypadłość tych silników - przepalona uszczelka pod głowicą między 3 I 4 cylindrem. Wszystko byłoby ok, glowica obrobiona i przygotowana do założenia, ale na bloku po lekkim oczyszczeniu ukazały się dwie ryski - jedna od 3 cylindra w stronę 4 i druga w poprzek pomiędzy 3 i 4 cylindrem. Głębokie te ryski na ok 0.1-0.2mm - uszczelka...
Witaj.Nic nie rób przy TERMOSTACIE,wstaw samochód na warsztat i wymień uszczelkę pod głowicą.
Może być to spowodowane wysoką temperaturą w silniku. Sprawdź uszczelkę pod głowicą.
A to niby dlaczego wykluczyłeś uszczelkę pod głowicą?
Pęknięta uszczelka, pęknięta głowica, rzadko pęknięty blok.
uszczelka pod głowicą. pierścienie.
Witam bardzo serdecznie.Mam na warsztacie CORSE C 2001r 1.7Di w zbiorniczku wyrównawczym od cieczy chłodzącej znalazł sie olej. Z doswiadczenia wiem ze to prawdopodobnie uszczelka. Odkręciłem głowice i uszczelka wygłada jak nowa. Moze wie ktos co jest bolączką tych silników??? Bardzo prawdopodobnie moze byc jeszcze głowica... Pozdrawiam
pompa wody działa? ogrzewanie jest? nie masz czasem uszkodzonej uszczelki pod głowica?
Czy sprawdzałeś sprężanie? A może uszczelka pod głowicą padla.
odkręć korek od płynu i zobacz czy nie idą bąbelki. Jeśli tak to napewno uszczelka pod głowicą lub co gorsze pęknięta głowica ale raczej uszczelka
Jeśli uszczelka będzie do wymiany musisz przeszlifować głowicę i dać odpowiednią uszczelkę. Pozdrawiam.
a jakie jest ciśnienie na pierwszym? bo mówisz że sprawdzałeś może zawór się nie zamyka albo uszczelka pod głowicą
Jest, np pęknięta głowica. Tak, czy inaczej, na 90% problem leży albo w uszczelce, albo samej głowicy.
Opel Astra za silnik 1,7DTL w którym reularnie co sezon padają uszczelki pod głowicą,tragedia!
Uszczelka pod głowicą wymieniona ale czy ktoś próbował wymienić oringi na obsadach bez zdejmowania głowicy?
Miałem lekki wyciek płynu pod głowicą. Po splanowaniu głowicy i wymianie uszczelki, po odpaleniu pojawił sie olej w zbiorniku płynu.
Wyciek płynu może być niewidoczny np.pompa wody . W większości przypadków z takimi objawami to uszczelka pod głowicą .
uszczelka głowicy suzuki atego uszczelka głowicy uszczelka głowicy polonez
pentium 2117u separator filtr magnetyczny murzynek radmor
wózek widłowy linde błędy skrzynia biegów scania zgrzyta
Opinie o lodówkach Logik - jakość i cena Altium Designer DXP - Niewidoczne pady: Rozwiązania