Tak,schemat i sprawdzać.
Raczej go nie blokują bo tu wygląda na to że sterownik silnika się nie odzywa więc nie żąda nic od immo. Ożywisz komunikację ECU to będzie dobrze. 35 ma połączenie z OBD? Czy po przekręceniu zapłonu pojawia Ci się napięcie z przekaźnika na 23, 45, 68?
Jeśli jest fizyczna usterka to nawet najlepszym interfejsem nie usuniesz błędu. Znaczy usuniesz ale zaraz powróci.
temat poduszek w oplach jest stary jak i ople. Niezależnie od tego czy masz jedną poduszkę w kierownicy czy i u pasażera jest - pod przednimi fotelami możemy zobaczyć czarne kostki z czerwonymi zabezpieczeniami ( wszystko plastikowe ) wystarczy odrobina wilgoci , kurzu , a nawet jak ktoś trąci to ustrojstwo butem , nawet dzieci mogą to zruszać ( różnie...
pin F jest zasilany bezposrednio z stacyjki, może to ona psoci
Zacznij od turbiny, wyczyść czujnik doładowania oraz sprawdź szczelność dolotu
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... http://forum.omegaklub.eu/showthread.php... http://forum.vectraklub.pl/index.php?sho...
W CIM padają motki.
Brak zasilania na sterowniku silnika lub brakuje na nim masy lub uszkodzony sterownik/wtrysk
Prawdopodobnie to sterownik UEC ,dlatego podłącz tester i sprawdź błędy.
tak, stwerownik na pompie do naprawy lub wymiany
Założyłeś inny komputer niż miałeś. Błędy systemu powietrza wtórnego.
p0105 MAP/BARO Circuit Malfunction
Jak odpowietrzysz i dalej tylko na plaka bedzie palił to duże prawdobodobieństwo że padł sterownik pompy VP-nie zawsze są błędy przy padniętym sterowniku.
Diagnostykę miałeś zrobić. sprawdziłem błędy To nie diagnostyka.
No i właśnie tutaj jest główny problem, ponieważ uniwersalne interfejsy lubią pokazywać błędy których tak naprawdę nie ma.
Interfejsy czytają tylko błędy które zwraca sam komputer sterujący pojazdu. One nie okłamują, tylko po prostu trzeba mieć trochę wiedzy, żeby widzieć jak interpretować te błędy. Bardzo pomocna jest też analiza parametrów bieżących lub choćby zamrożonych ramek, a nie tylko samo patrzenie na kod błędu.
Dla pewności odczytaj błędy...
Czyli moduł do wymiany na to wygląda.
Skasuj błędy....
Z którego modułu to odczytane?
Są ludziki co to naprawiają , wymjana jak najbardziej słuszna
sprawdzałem różnymi programami takie błędy wyskoczyły w nich
Obejrzyj EGR
Pompa do naprawy.
Może ktoś wie co to za błędy w vectrze b ? C0121 i C0232
Nie powiedziane, że pomoże.. Wyciągnąć PIN + zaprogramowanie pewnie ok 200-250zł. Jak ster się wysypał, to z takimi samymi nr szukaj wylogowanego lub z wyciągniętym PINem. Tak czy owak ze swojego auta PIN musisz wydobyć. Skąd jesteś?
Od kiedy resetuje się w ten sposób ECU? Co to da? Strasznie ciekaw jestem. Od zawsze? Wykasowanie wielu(wszystkich) błędów i po uruchomieniu autko chodzi na nastawach fabrycznych i jak załapie błędy to tylko te najbardziej aktualne
Zmazać można gumką. Auto trzeba naprawić. Jak ci pomóc skoro nawet nie piszesz jakie to błędy?
Tak z ciekawości podłączałem wczoraj kilka opli do euroscana i tak'' opel Astra G 98, corsaB 98,Astra F 95,Vectra A 94 i wszystkie się połączyły z poduchami bez problemu.''Może u ciebie jakiś przypadek,albo sensor,albo coś w instalacji.A co do Opel tech2 to sprawdzisz tylko błędy i wykasujesz,nie odczytasz tym żadnych parametrów i tak naprawdę to się...
P0400 Zapchany dolot, zacięty EGR, nieszczelne wężyki podciśnieniowe, uszkodzony elektrozawór, ewentualnie uszkodzony przepływomierz. P0195 urwane przewody czujnika, jest na samym przodzie miski i przewody się lubią uszkodzić jak nie ma osłony. P1630 to niestety raczej pompa i pokazuje zawór dawki, a nie kąta wtrysku, więc zapłonu bym się raczej nie...
Witam, ogólnie mój parktronic przestał działać, mianowicie na początku wywalało, że czujniki są rozwalone, więc sprawdziłem każdego multimetrem i znalazłem winowajcę. Po wymianie błędy po czasie takie same i zorientowałem się, że program PAS był zmieniony na przód i tył, więc zmieniłem go tylko na tył. No i dobra, i zostały tylko takowe 2 błędy. Taśma...
Podłącz kompa i zobacz jakie błędy.
witam jak elektronika padła to naprawie.
I co, te same błędy?
Może łaskawie kolega podałby co to za błędy były ?
odczytaj sobie błędy jak sądzisz ,że może byc coś nie tak ,w necie tego pełno jak to zrobic samemu.
Spróbuj czymś innym sczytać błędy.
Witam, Wlasnie dzisiaj podczas trasy, zatankowalem do swojej astry 2.0 DTI paliwko i po jakis 100 km zapalila mi sie check engine ( zółta lampka z samochodem i kluczykiem) Ale tak dziwnie sie pali, bo jak przyspieszam (samochod jest obciążony) to lampka przestaje sie swiecic i wszystko wrca do normy (moc, przyspieszenie, turbina). Jak odpuszcze gas...
Wymieniłeś zapewne na używkę która miała ta samą usterkę. Nie jestem pewien na 100% ale wydaje mi się że od anglika powinien pasować. Przerabiałem ten problem 2 lata temu najpierw kontrolka wyskakiwała co jakiś czas po jakimś roku zaświecała się za każdym razem. W końcu 2 lata temu wykręciłem sterownik, delikatnie rozpiłowałem go i poprawiłem wszystkie...
P1110 - odłączałeś wtyczkę od elektrozaworka to masz błąd. Czujnik temperatury oleju napraw to będzie lepiej jechał.
Problem rozwiązany temat uznaje za zamknięty.
Robiłeś diagnostykę komputerową sprawdzałeś błędy?.
Skasuj błędy i sprawdź które wrócą. I zmierz kompresję, bo może nie ma już sensu zawracać sobie głowy tym silnikiem.
Witam Posiadam vectra c 1.8 122km 2002r. Bez gazu. Podczas jazdy zapalił sie check elektroniki (wystający klucz z samochodu). Następnie zaświecił się esp i abs. Wskaźniki obrotów i prędkości, opadły na zero. Przejechałem tak około kilometra i zauważyłem że kierunkowskazy działają prawidłowo ale nie słychać przerywacza. Zatrzymałem i wyłączyłem. Ponowne...
A jak by tak odczytać czy są jakieś błędy /parametry? Dało by to co?
Kolego, zero konkretów, więc jak możemy Ci pomóc? Trzeba było chociaż błędy przedstawić.
Diagnozowałeś to auto jakie ma błędy ?
Kostka stacyjki - po włączeniu na 50 odcina 15!!!
Sprawdzić nie zaszkodzi, a jak nie da rady, to podłącz się do samochodu laptopem przez OBD i skasuj błędy.
Jakie dokładnie błędy?
Błędy jakieś są ?
Odpytaj zatem moduł CIM na błędy.
odczytać błędy
Wszystko ok
sterownik zapisał jakieś błędy ?
Może coś więcej...
Podaj ta analizę spalin.
Czy jest inst. gazowa. Jeżeli mruga lampka ,trzeba odczytać błędy.
Jak Ci pomóc? Odczyt błędów to dopiero początek diagnostyki. Test elementów wykonawczych, parametry live, kontrola połączeń, mas, zasilań? Podniosłeś chociaż maskę?
A elektryk przemierzył przynajmniej instalację do wtrysków ???? , diagnostyka wykazała jakieś błędy ????
Witam.Mam problem z vectra c 1,9cdti,auto gaśnie. Czasem nie gaśnie przez kilka dni,czasem co kilka minut.diagnostyka wykazała dziwne błędy. Czy ktoś pomoże? Błędy w załączniku.
rano sprawdze w tisie i ci napisze,
Jakie masz błędy Jasiu???
dziękuje za wskazówki....a tak wogule to euroskan troche nieprecyzyjnie opisuje błędy.....
Wyczytałes błędy ze sterownika kolteca?? Czy ma jakies błędy?
Błąd P0400 w tym silniku ma kilka znaczeń : -Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie -Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za niskie -Obwód recyrkulacji spalin - wysokie napięcie -Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie -Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego -Rozpoznany zbytni przepływ recyrkulacji gazu...
Zrób normalną diagnostykę, jak wyjdą błędy pomyślimy.
Wymień czujnik położenia wału,sprawdz czujnik i wtyczkę z okablowaniem czujnika temperatury oleju w misce olejowej,te błędy to nie pompa.
Zczytaj błędy czy nie występuje P1345.
Odczytaj błędy i będziesz wiedział.
Jakieś błędy są ? były ?
Jakieś błędy albo coś ??
Podmienilem pdc i dalej to samo. Czyli faktycznie będzie uwalony ktorys z czujników i będzie wyrzucalo taki ogólny błąd?
Stawiam na wtryski a błędów ni musi być ale podłącz coś normalnego i zobacz czy pokazuje błędy.
Czyli nie masz iskry, a należało by najpierw poszukać czemu uciekają Ci zasilania elementów z listy błędów
witam ponownie jak zalecaliscie wymieniłem czujnik połozenia wału na nowy jednak nic to nie pomogło nadal przy ok. 80km/h włącza sie tryb awaryjny mruga literka "s" i auto dostaje muła jest to vectra a 94r 2.0 w automacie jak macie jakies pomysł to prosze pozdrawiam
Witam prosił bym o poradę zastanawiam się nad założeniem gazu sekwencyjnego do opla vectry 2.0 16v cdx i nie wiem jaką instalacje mam założyć? Niektórzy mówią ze wyskakują błędy na komputerze podczas użytkowania. Jak to naprawdę jest? Dziękuję.
Kable nowe , świece też kopułka wyczyszczona , chyba udam się do mechanika niech go podepnie pod komputer może wyjdą jakieś błędy.
Dzisiaj sprawdzalem oscyloskopem czujnik walka ,i brak sygnalu nie generuje nic dostaje mase dostaje plus czujnik nowy ,ale nie oplowski moze zdupczony a jak nie to komputer siedzi, mysle jeszcze o kupnie nowego oplowskiego co myslicie???
P1110 to oczywiście chodzi o elektrozaworek od klapek w kolektorze.
dodam jeszcze że od czasu do czasu zapala sie check no to odczytac chociaż błędy .
nie pomoże.
Pasuje to zapiąć pod komputer i odczytać błędy może się coś wyjaśni,co do wentylatora,to możesz mieć uszkodzony czujnik ,albo niepewne połączenie czujnika temperatury na termostacie,jak coś to zadzwoń postaram ci się pomóc
Cóż, wtopiłeś parę zł na niepotrzebną wymianę EGR i MAF. Więc odepnij teraz wszystkie czujniki których błędy się zarejestrowały i sprawdź czy dochodzi do nich napięcie.
Jeśli chodzi o błędy to sprawdzałem - brak błędów
Błędy ABS odczytaj.
koledzy podłączyłem do do interfejsu tech2 i pokazał mi błędy p1635 Jelen van i p1590 może mi ktoś wyjaśnić co to za błędy?
No to jak chcesz mieć pewność, to albo trzeba sprawdzić mechanicznie rozrząd, albo sonda na wał/wałek i oscyloskop. Rozumiem że sterowania na wtryskach nie ma tak? A błędy jakieś są?
Najpierw skasuj błędy, pojeździj i odczytaj ponownie. Napisz który powrócił.
Masz wszystko. jeśli podłączone zgodnie ze schematem a na pompie nie ma zasilania, nie używaj miernika bo wywiedzie Cię w pole, to problem może być brak zasilania na sterownik, uszkodzony sterownik, uszkodzony przekaźnik załączający pompę, źle podłączone immo. Teraz eliminuj błędy. Możliwe też, że wcale nie masz kompletu z jednego auta. Tutaj już potrzeba...
Po zapaleniu się kontrolki check sterownik przechodzi w tryb awaryjny i dlatego się uspokaja. Zrób diagnozę komputerową i powiedz jakie łapie błędy.
I obowiązkowo jeśli dawno nie było robione: kopułka, kable, świece, filt powietrza i filtr gazu. Wymrugaj sobie błędy też :)
Błędy były ? są ?
96r. błędy nie wyskakują sądy wymienione
Dla mnie to w dalszym ciągu wina układu zapłonowego , ale to wróżenie z fusów nikt na 100 procent ci nie powie konkretnie , bo trzeba by jakąś diagnostykę przeprowadzić ,czasem wystarczy dobrze posłuchać, jakieś błędy.
Jakie błędy?
Wycyztać błędy, można "beznarzędziowo" czyli pryz pomocy kodów migowych. Tu jest nieśmiertelny link jak to zrobić http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... kody są 4 cyfrowe, te z excela.
Jakie błędy są w DTC?
Samochód normalnie pali i jeździ, lecz błędy stałe są. Kasowanie nic nie daje.
sprawdzić błędy vectra skasować błędy vectra vectra błędy komputera
stm32 bascom czyszczenie fusera filtr powietrza civic
Mastercook PFD73 a PFD113P – wymienność drzwiczek, ramka, zawias, blokada VW T-Roc 1.5 TSI 150 KM – chwilowy wzrost obrotów do 1200 rpm przy hamowaniu i wciskaniu sprzęgła