Zobacz czy masz 1,5 dci z Delphi bo pompy wycierały się i sprawdź opiłki w paliwie,. Tak, mam wtryski i pompę Delphi. Gdzie tych opiłków dokładnie szukać?
Przeciez to delphi,co tu dużo opowiadać,jak siadła pompa(opiłki)to wszysto do roboty,łącznie z czyszczeniem całego układu. Wtryskiwacze i pompe na stół i wiesz wszystko.
Jak dobrze kojarzę to te silniki miały wadliwe pompy wysokiego ciśnienia łuszczyły się i opiłki uszkadzały wtryski. W Mk3 tdci jest układ wtryskowy Delphi i pompy w pierwszych latach stosunkowo szybko ulegały awarii, opiłkowały i wymagało to regeneracji i pompy i wtryskiwaczy plus płukanie całego układu. Typowy objaw to było wchodzenie w tryb awaryjny,...
pisałem wcześniej aby sprawdzić paliwo co z tego że zregenerowano wtryski jeżeli opiłki je załatwiły, pobierz próbkę paliwa z listwy i pod mikroskop, poczytaj o pompach delphi, sekcja ssąca zaczęła sypać opiłkami, prawdopodobnie do wymiany
Szczerze powiem że nie widziałem jeszcze pompy w fordzie coby opiłków w filtrze nie było!
Przede wszystkim dlaczego były zmieniane wtryski? A jeśli była przyczyna, czy sprawdzono układ paliwowy na obecność opiłków we wtryskach i filtrze paliwa. Układ wtryskowy Delphi do 2004 roku padał najczęściej na skutek łuszczenia się pompy wtryskowej - opiłki załatwiały wtryski. Bez sprawdzenia pompy na obecność opiłków jakakolwiek wymiana wtrysków...
to było sprawdzane - nie ma problemów opiłków. Filtr wymieniony. Kwestia opiłkowania pompy CR była w głównej mierze problemem 1.5 DCi na osprzęcie Delphi a tu Siemens/Continental.
Odnośnie Twojego autka mam nadzieje, że wiesz, że sama wymiana tych podzespołów nie wystarczy jeżeli układ zaopiłkowany? No właśnie, kolega słusznie poruszył tę kwestię - przedliftowe pompy Delphi jeżeli padały, to łuszcząc się i metalowe opiłki wykańczały wtryski. Poprawiono pompę w 2004 roku. Jeżeli są opiłki w układzie, to wymagana jest regeneracja...
Tak ,ale w filtr znów mogły się opiłki dostać , proponuję wymienić jeszcze raz .
Tylko czy to normalne , że auto ktore mozna powiedziec ze jest zimne ( jeszcze sie dobrze nie zagrzało ) chodzi bez zarzutów ? Zimny silnik pracuje na innej mapie - ma zwiększoną dawkę wtrysku i wtedy nie wchodzi w tryb awaryjny. Za to Ty z grubej rury pocisnąłeś opiłkami z pompy wtryskowej :) Bo dopiero od 2004 roku wprowadzono poprawione pompy Delphi,...
To nie EGR masz błąd bo jest zablokowany. Przyczyną pewnie są opiłki, którymi sypie pompa zasilająca w pompie wysokiego ciśnienia. Delphi rządzi ;)
Kiedy dochodzi/może dojść do zatarcia wtrysku Delphi? Kiedy bądź . Pytanie co rozumiesz przez pojęcie "zatarcie". Po zużyciu się części mechanicznych wew. wtrysku. Po zablokowaniu ciałem obcym .np. opiłki z pompy HP Po odpięciu z ukladu paliwowego.
Nawiązując do tematu 2500 max obroty 1. Wymiana na TDI - polecam 2. Zabawa co rok - regeneracja wtrysków lub gdy kiepskie paliwo!!! - u nas o takie nie trudno a pompa delphi - zużywa się i opiłki na sitku regulatora ciśnienia wskazują o kończeniu się pompy Przetarte obie ścieżki :-))) z TDI mogę pomóc powiem co i jak , i najważniejsze gdzie? "nie jestem...
Jeżeli to jest tdci to po jaką cholerę odkręcasz przewody wysokiego ciśnienia itp. Zobacz czy odpala z plaka . Jeżeli ma za niskie ciśnienie na railu, to komputer nie pozwoli go uruchomić,a z plaka najczęściej zapali . To jest delphi jak pompa sypie opiłkami (zaciera się) to podwieszają się wtryski (przy przebiegu powyżej 150kkm to normalka). Komputer...
Przecież to na 99% Delphi pompa się rozleciała i opiłki są w całym układzie. Pompa przewody wysokiego ciśnienia, zasobnik do wymiany, wtryski do regeneracji albo wymiany zbiornik do wymiany.Koszta od 6 do 12 tyś
99% przypadków ciężkiego palenia tych silników to uciekające ciśnienie paliwa przez przelewy wtrysków, a ich uszkodzenie to z kolei przeważnie skutek opiłków z przycierającej się pompy. To samo jest w Renault z CR Delphi. Co do odpalania go z plaka to ten silnik nie toleruje innego niż cytrynowy, poważnie, i trzeba umiejętnie dawkować bo ma duży stopień...
Jakiej firmy układ paliwowy? Jeżeli DELPHI, to proponuję zająć się wtryskiwaczami. W DELPHI problem zaczyna się od pompy paliwa, drobne opiłki metalu dostają się do wtryskiwaczy i problem gotowy :cry:
A co to delphi ? :D Opiłki możliwe. Nie wiadomo tez czy steruje wtryskami ,wiemy że paliwo dochodzi.
Jest to silnik 1.6crdi czy już 1.7? W 1.7 był problem z blokami silnikow jak i również z pompami wys.cis. jeżeli po montażu nowych wtrysków klekly od nowa wygląda na to że pompa paliwa siada i puszcza opiłki które już nic nie filtruje
1. Delphi zaleca wymianę jeżeli jest ponad 10ml po 2 min. 2. Pompa Delphi mogła być przytarta i daje opiłki, także przed wymianą sprawdź bo problem szybko powróci. 3. Uważaj na marnej jakości zestawy naprawcze - jest ich pełno 4. Możesz to zrobić sam [url=http://www.youtube.com/watch?v=tud4... tu
Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy - jest szybka, prosta i tania. Najlepiej zrobiona z pomocą IDS-a, który ma zaimplementowana próbę przelewową (steruje silnikiem podczas próby), ale można też próbę zrobić na wolnych obrotach 4 minuty. Norma jest 45 ml, ale jeszcze 60 ml nie ma tragedii. Jeżeli będzie ponad 100 ml na wtryskiwaczu - jest już na...
Rozumiem ,że system Delphi .Wynik testu przelewowego?Szczelność układu między zbiornikiem paliwa a pompą? Stan smoka w zbiorniku paliwa (czystość opiłki).
Kolego "lipagw" naprawiłeś może swego jak tak to proszę o odpowiedz co było przyczyną Na wasze pytania już odpowiadano kilkadziesiąt razy - wystarczy poszukać... Trzeba podjechać na dobry fordowski tester i sczytać błędy. Wyskoczy prawdopodobnie błąd P0251 lub P1211 albo najpewniej obydwa razem. Trzeba sprawdzić wtryskiwacze robiąc próbę przelewową...
KOLEGO OPISZ DOKŁADNIE CO CI SIĘ DZIEJE SPRADZ CZY WOGÓLE POMPA PODAJE ROPE NA WTRYSKI ZAPEWNE POMPA DELPHI UKŁAD ZAOPIŁKOWANY ŁACZNIE Z WTRYSKAMI NAJPRAWDOPODOBNIEJ I CI W ZYCIU NIE ODPALI POMPA DO CZYSZCZENIA NA STOLE JAK STAWIA SIĘ POMPE TO PROGRAMUJA ODRAZU STEROWNIK POD DANĄ POMPE 32 CYKLE OKOŁO 6 H NA STOLE POMPA STOI WTRYSKI DELPHI ZAWORKI CERAMICZNE...
Witam! Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Mondeo 2006 r. 2.0 TDCI z wtryskami oraz pompą Delphi. Opiszę mój problem z pompą i wtryskami, może to komuś pomoże, bo wiem że jest to nagminny problem tych aut. Zaczęło się od wyskakiwania "sprężynki" i gaśnięcia auta przy gwałtownym przyspieszaniu. Błędy diagnostyczne mówiące o problemach z układem paliwowym....
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
moje pytanie gdzie sprawdzić czy są opiłki, u mnie tez wyskoczyły błędy p1211, oraz p0251, Te błędy nie są od razu równoznaczne z wystąpieniem opiłków w układzie paliwowym. Tym niemniej opiłki produkuje pompa wtryskowa, wędrują do wtrysków i przelewami oraz powrotem paliwa wracają do zbiornika samochodu,a stamtąd wędrują do filtra paliwa. Więc najprostsze...
Wymieniono elektrowtryskiwacze (Delphi). Wymieniono zawór EGR A pompy nie wymieniono , w tym systemie potrzeba wymiany wtryskiwaczy wynika z awarii pompy ( sieje opiłkami na wtryski). Koledzy dobrze ci mówią przecież nie spalona ropa a spalający się z cylindrach olej albo płyn chłodniczy pachną zupełnie inaczej a wszystkie te zjawiska dają biały dym.
to było na biegu jałowym Domyślam się. Wtryskiwacze puszczają dużo i ewidentnie świadczy to o uszkodzonych zaworkach, ale nie na tyle żeby był problem z odpaleniem. Ostatnim razem na taki przypadek robiłem cały komplet, czyli wtryski, pompa, "pająk" i czyszczenie całego układu, włącznie ze zbiornikiem, od opiłków aż się w nim błyszczało a w filtrze...
oryginalny Tester Delphi daje rade ogólnie ale niestety z Iveco sobie nie radzi. Dodam że Wtryski po regeneracji pompa ciśnieniowa sprawdzona, turbina zregenerowana. Zastanawia mnie jeszcze pompka wstępna bo jest dość sporo opiłków w filtrze.
pompa i wtryski byly w regeneracji. Znając życie i wartość auta ta regeneracja to był finansowy wodotrysk i techniczny pic na wodę. Regeneracja wtryskiwaczy ma sens tylko na oryginalnych częściach Delphi, a stosowanie zamienników to na 100% wyrzucone w błoto pieniądze. Podobnie z pompą. Zrób próbę przelewową - to jest test prawdy. W cywilizowanym warsztacie...
Mk3 do 2004 roku to 200 - 250 kkm i układ Delphi do naprawy. Masz typową, klasyczną awarię - adekwetną do przebiegu. Po 2004 roku poprawiono pompę, przestała sypać opiłkami, a chyba około 2010 roku wprowadzono poprawione zaworki wtryskiwaczy. Moim zdaniem - jeżeli auto jest zadbane, ogólnie w dobrym stanie - warto jeszcze zainwestować w regeneracje...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Witam No cóż , warto zacząć od komputera , ale to nie wszystko. Podejrzany jest jak to już kolega "Maniek z" powiedział układ wtryskowy i to kompletny . Oprócz komputera lub nawet bez niego trzeba koniecznie sprawdzić czy nie ma opiłków przy powrocie paliwa z pompy wtryskowej do filtra paliwa . Jeśli są to niestety cały układ wtryskowy do wymiany czyli...
Witam. Jeżeli chodzi o delphi 1,5 dci to jak były opiłki w układzie to jest je bardzo ciężko usunąć mimo ,że demontujemy zbiornik i go czyścimy. Mikro opiłki są tak małe, że wydaje się, że jest już wszystko super wyczyszczone (listwa przewody, pompa, zbiornik) a w rzeczywistości te drobinki siedzą w zakamarkach i wpadają na nowe zaworki we wtryskiwaczach...
Witam, przerobiłem ten temat i u mnie wyglądało to tak: auto miało problemy z odpalaniem i przy wciśnięciu gazu do dechy zapalały się kontrolki od świec żarowych, STOP, i czerwony silnik. Z pomocą kumpla (mechanika z atoryzowanego serwisu) udało się jakoś to zrobić w miarę tanio ale trochę czasu upłyneło. Mianowicie- pompy z 1.5 dci do 2005 roku robi...
Jak masz pojęcie trochę o mechanice i dostęp do podnośnika/kanału ja bym zaryzykował zrobienie pompy samemu tak jak ja to zrobiłem. Napisał sam, że jest świeżakiem w tej branży. Wtryskiwacze też można samemu zrobić na oryginalnych zaworkach, ewentualnie od razu końcówki wymienić, w ramach samoadaptacji dojdą do siebie. W pompie jeżeli poszła głowica...
Witam, Temat nierównej pracy 2.0 bluehdi 150/180KM niestety opisywany jest i na zagranicznych forach. Mój 308 2.0 bluehdi również po ok 110tyś. Km dopadł ten problem, trzęsie autem. Zauważyliśmy również z mechanikiem, że przy filtrze paliwa gromadzi się trochę opiłków, najbardziej prawdopodobne z pompy paliwa. Oddałem auto do warsztatu zajmującego się...
czy ktoś wie co mogło zniszczyć nagle układ paliwowy? Montowanie kładu wtryskowego Delphi do 2004 roku to duża porażka Forda - mówiło się, że Ford chciał tu popełnić seppuku... Po 2004 roku Delphi było nieco lepsze, w 2006 roku Ford przeszedł na bardzo wytrzymałe japońskie Denso. Twoja pompa się złuszczyła, na pewno dobiło ją marne paliwo (opał odbarwiany...
Oczywiście, że delphi. Też domniemam, że czasami przy mocnym obciążeniu silnika spada ciśnienie na listwie. Skoro wtryskiwacze mają korekty ok, nie leją górą, stwierdzam, że są ok. Regulator ciśnienia podmieniony na używany, ale sprawny. Poprawy brak. Dzisiaj podmienię jeszcze czujnik ciśnienia na listwie, tak dla świętego spokoju, chociaż wątpię, aby...
Kolega to miał, też wersja 2,0 na CR Delphi. Cudem sprzedał. W ciągu dwóch lat na naprawy wydane ponad 20 tys. zł., z czego większość na naprawę układu paliwowego (4 razy wtryski, dwa albo 3 razy pompa Jak Ci poleci pompa CR, to możesz co tydzień wymieniać wtryski i nic to nie da, bo masz opiłki metalu w paliwie, które momentalnie wykończą nowe wtryskiwacze....
He he Następny co walczy z układem Delphi?? Po kolei Wymiana zbiornika na drugi wolny od opiłków( mycie nic nie da nawet najlepszymi środkami) Zbiornik jest namagnesowany i opiłki zostaną. Kupić drugi i pod mikroskop. Przewody bardzo starannie wymyć ale to BARDZO Filtr paliwa oczywiście drugi pompa do regeneracji koszt około (1200zł) jak nie jest całkiem...
jak zapytałam sie co moglo spowodować takie zepsucie wspominał o przegrzaniu auta No... nie. Zdecydowanie nie. czy nie powinien wyjąć pompy też Jednak lepiej jest wpierw sprawdzić wtryskiwacze, bo wyjęcie pompy to jest grubsza robota. Przy naprawie wtrysków widać, czy są opiłki, czy nie. Jeżeli są, to pompa na 100% jest do robienia. Jeżeli nie regeneruje...
Witam a ile auto ma przejechane bo układ DELPHI to akurat bardzo wadliwa jednostka przerabiałem to kilka razy i zawsze kończyło się wymianą pompy bo to ona za zwyczaj jest całym winowajcą a potem wiadomo regeneracja wtryskiwaczy czyszczenie całego układu paliwowego włącznie z demontażem zbiornika paliwa bo wszystkie opiłki z pompy tam właśnie lądują...
A mianowicie jezeli zdecydowalbym sie kupic nowe wtryskiwacze to czy musze wymieniac rowniez pompe czy ta stara da rade z nowymi ?? Nowe wtryskiwacze są bardzo drogie - najlepiej jest zregenerować te co masz, wymieniając zaworki i końcówki. Ale tylko na oryginalne Delphi - czyli w dobrym, sprawdzonym zakładzie, najlepiej autoryzowanym, gdzie od razu...
Nie chce mi się wierzyć że po zgaśnięciu nie ma żadnych błędów. No właśnie. Podjedź gdzieś na IDS-a i sprawdź. Jeżeli byłby tam kumaty diagnosta, od razu zrobiłbym próbę w trybie rzeczywistym. Generalnie zacząłbym od próby przelewowej - mimo że wtryski były regenerowane w autoryzowanym serwisie (czy autoryzowanym przez Delphi?). Bo jeżeli były regenerowane...
Witam Prawdopodobnie czeka mnie wymiana lub naprawa pompy delphi w Scenicu 1.5 dci 60 KW 2004 rok.W serwisie reklamującym się wieloma naklejkami i szyldami firmy Bosch powiedziano mi że koszt regeneracji tej pompy wynosi od 1200 do 1800 zł w zależności od stopnia uszkodzenia.Przeszukując sobie dziś nasz portal aukcyjny trafiłem na ofertę całkiem nowej...
Niee! Robisz wszystko od tyłu. Usterki w tego typu układach Delphi powinny być już znane praktycznie w każdym lepszym zakładzie elektromechanicznym lub mechanicznym. Już przy pierwszym kontakcie z mechanikiem powinien zaproponować Ci demontaż baku i sprawdzenie czy nie ma opiłków, a bardziej profesjonalne podejście demontaż i sprawdzenie pompy. Nie...
Witam, auto jak w temacie 2002 rok, układ wtryskowy delphi. Auto zrobiło bez problemu trasę 1000km, rano już nie zapaliło. http://obrazki.elektroda.pl/9437589200_1... Jaka powinna być rezystnacja tego zaworu ? U mnie spada do 0.0ohm-a. Paliwo na szynie ledwie co się pokazuję, komputer pod forda dopiero wieczorem bedę miał więc póki co...
Witam wszystkich, od 8 lat posiadam Seata Exeo 2.0cr 143 Caga, mam z nim taki problem dziwny, w drodze z pracy silnik zaczął pracować na 3 cylindry, dojechałem nim do domu kawałek, podpiąłem vcds-a, ukazał się błąd p1237 przerwa, wymieniłem wtyczkę, sprawdziłem instalacje, wszystko ok., zauważyłem, że jak jest silnik zimny błedu nie ma, wtrysk się nagrzeje...
Jak rozumiem po objawach masz układ wtryskow DELPHI. Jest to jeden chyba z najbardziej awaryjnych układów zasilania common rail. Aby cię dobić, jeżeli wyeliminujesz już sprawy ze świecami itd.. Pewnie okaże się że znowu masz padnięte wtryski. Naprawa w aucie tylko wtrysków niesie ze soba ryzyko iż po 10...20tys km nowe też pewnie padną. Zapytasz co...
WITAM wszystkich Chciałbym podzielić się informacjami związanymi z pompami VP37. A mianowicie jeżeli zaistnieje problem że silnik samoczynnie zaczyna gasnąć lub wciskając pedał gazu silnik nie reaguje, przyczyn może być wiele. W moim przypadku przyczyną takich zjawisk okazały się dwie usterki. Pierwszą usterką mechaniczną była pęknięta sprężyna w pompie...
Właśnie tego się obawiam że nadejdzie dzień kiedy układ DELPHI zrobi spustoszenie w układzie paliwowym ;/ W moim układzie nie ma pompy w zbiorniku i właśnie słyszałem że po delphi zaczęli stosować układy boscha i siemensa jeśli dobrze pamiętam, tylko szkoda że przez zakupem samochodu o tym nie wiedziałem ;P Mój układ wtryskowy jest całkowicie sprawny...
Witam, Mam problem z carnivalem, otóż jakiś czas temu ze względu na opiłki z pompy paliwa zmuszony byłem wymienić zaworki zwrotne we wtryskach. W całej naprawie wymieniłem jeszcze wszystkie przewody gumowe układu paliwowego, pompę wysokiego ciśnienia, a pozostałe elementy zostały gruntownie wypłukane. Po złożeniu wszystkiego w całość pojawił się problem,...
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z uruchamianiem auta gdy silnik jest ciepły . Najczęściej jest tak, że muszę kręcić dwa razy, tzn. za pierwszym razem kręcę około 3 sekund (wiem, że nie zapali) i próbuję drugi raz - wtedy najczęściej zapala po 2 sekundach. Rzadziej zdarza się, że że muszę kręcić 3 lub 4 razy po kilka sekund - wtedy to potrafi nieźle...
Bolączką w mondeo i większości wtrysków Delphi jest właście zaworek przelewowy. Tak się uważa, bo najczęściej po wymianie zaworków znika zjawisko wchodzenia w tryb awaryjny. Problem polega jednak na tym, że znika na krótko - czasem na rok, czasem... na miesiąc. Przelewające nadmiernie wtryskiwacze - owszem - powodują nadmierne spadki ciśnienia na szynie...
Odświeżam temat, dwa silniki Common Rail z układem wtryskowym BOSCH i DELPHI, zasilane olejem mieszankowym 2T semisynthetic 10w40 ORLEN CZERWoNY (na stacji Orlen za ok. 16 zł/litr) w proporcji 1:100 od roku 2012, czyli od 4 lat - zero problemów z odpalaniem w największe mrozy, nienaganna praca silnika na wszystkich obrotach, bez ubytków mocy, zerowe...
Mam problem z Partnerem. Silnik 2,0 hdi 90km. "zakłócenia przepływu spalin w układzie recyrkulacji egr p0400" Ten błąd zapala sie tylko na wolnych obrotach jak jest rozgrzane np jak stoje na światłach na biegu jałowym ale to też nie zawsze przy kazdym postoju. Ogólnie kasując bład to Auto ma moc nie kopci prawie w ogóle, równo pracuje odpala super....
z tym silnikiem i z doświadczenia wiem że to często są wtryskiwacze, ale warto wlać coś do ich czyszczenia do paliwa i sprawdzić czy pomoże. Dokładnie i do tego układu paliwowego Delphi wskazane olej 2T i wymiany na czas filtr paliwa, bo firma delphi ma za delikatne układy. Dlaczego zawodowi mechanicy podajecie sprzeczne, kretyńskie porady? Dlaczego...
W istocie doszedłeś sam pracowicie studiując obwód wtryskowy paliwa, że elementem strategicznym dla komputera wtryskowego jest regulacja ciśnienia paliwa . Jest to po prostu bilansowanie ilości paliwa wytworzonego (przez pompę WC (1 - rys. poniżej), a zużytego przez wtryskiwacze (5). Regulacja jest więc jedną z najważniejszych czynności wykonywanych...
Witam, Odświeżam stary temat, bo mam podobny problem. Może tutaj ktoś będzie mi w stanie coś zasugerować. Oto treść mojego posta na forum NISSANA: "Moja Almera zdechła. Podczas jazdy silnik zgasł, zapaliła się lampka pompy, po zatrzymaniu się na poboczu odpalił ponownie. Sytuacja tego dnia powtórzyła się dwukrotnie. Za każdym razem odpalał. Drugiego...
https://obrazki.elektroda.pl/7729178000_... https://obrazki.elektroda.pl/6377131800_... Kolejny parametr to m.in. czujnik spalania stukowego - zdjęcia poniżej - również na biegu jałowym ponieważ w trakcie jazdy program nie mógł wykonać tego testu. Niestety nie potrafię zinterpretować wyników, proszę Was o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/5441248800_...
Czy jesli cos by bylo z wtryskami nie tak to w czasie jazdy auto zachowywalo by sie dziwnie (spadek mocy,dym z wydechu lub inne objawy)? Bo muj nissan jesli odpali ,to w trasie zachowuje sie bez zarzutow. Moja "kijanka" też w trasie zachowywała się bez zarzutów. A mimo to trzeba było wymienić trzy zaworki sterujące oprócz jednego we wtryskach i umyć...
Witajcie drogie koleżanki i koledzy, Chciałem was prosić o pomoc w analizie wykresu kilku parametrów pracy silnika 2.0 HDI 135KM w czasie jazdy. Wykres został zapisany dzisiaj przy pomocy programu ScanXL. Samochód ma silnik w systemie common rail, układ wtryskowy firmy Delphi, nie ma FAPu, samochód jest w rodzinie od nowości i został kupiony w salonie...
Czy zasilane są elektrycznie wszystkie wtryskiwacze ? Czy paliwo dochodzi do odpowiednich punktów pod odpowiednim ciśnieniem ? Sprawdzić to na podstawie poniższego schematu (układ wtryskowy DELPHI 3-ciej generacji). http://obrazki.elektroda.pl/3916235700_1... Jak widać, w obwodzie paliwowym panują aż 4 ciśnienia. Zakłócenie choćby jednego...
Pacjent po remoncie silnika odpalił, pochodził 10 minut i zgasł . Teraz nie da się go uruchomić . Został podłączony pod clipa . Brak błędów , w parametrach jest synchronizacja rozrządu , jest ciśnienie na listwie 315 bar wymagane 300 . Układ wtryskowy delphi . Wtryski i pompa oraz reszta układu poszły na czyszczenie - były delikatne opiłki . W parametrach...
Panowie problem w tym modelu jest taki że złuszcza się krzywka pompy paliwowej i niestety opiłki zabijają wycierają drogie zaworki Delphiego co naprawa jest nieopłacalna(proszę się nie łudzić że wasz ford sprowadzony ma 140tys mój szwagier takiego ma w polsce od nowości ma 400tys 10lat). Kolega wyżej pisał sprawdzić ciśnienie na listwie albo zrobić...
Po pierwsze - skąd ci się w Lanci Zeta znalazł silnik RHY ??? bardzo dziwne bo były tam montowane fabrycznie TYLKO silniki HDI RHZ i RHW ( pierwszy z głowicą 8v drugi 16v ). Po drugie - to wymiana wtrysków na używane jako jeden z pierwszych etapów diagnostyki silnika HDI to po prostu samobójstwo - pytanie ? - masz pewność że zostały dokręcone właściwie...
delphi opiłki opiłki pompa opiłki pompa mondeo
hasło karty pamieci wentylatora mercedesa akumulator skuter elektryczny
ekspres bosch usterki ekspresu bosch
Bobcat E270: Spadek szybkości hydrauliki po rozgrzaniu Samsung TV nie wyszukuje kanałów 50 i 51 - przyczyny