Na forum znalazłeś opis bloków pomiarowych alel do tdi.
Opis bloków pomiarowych , które bloki odczytujemy i które wartości w blokach i wiele innych opisów , instrukcji dla tego silnika.
http://www.pkaudi.pl/forum/printview.php... http://forum.tdi-tuning.pl/printview.php... http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_va... http://de.openobd.org/vw/golf_1j.htm#01 jeżeli masz coś ciekawego to...
Powinno Cię zadowolić.Pozdrawiam.
A6 C5 98' AEB tylko to są bloki climatronic a nie dla silnika.
mam osobiście trochę tego tylko spisać to wszystko tak by było zawsze pod ręką zajmie mi wieki To spisuj i zrób taką stronę. Będzie dla potomnych.
Masz może opis bloków pomiarowych do tego sterownika?
Może opis bloków pomiarowych coś Ci rozjaśni.
Wymyśliłem coś takiego - mam interfejs VAG. Któryś z bloków pomiarowych powinien wskazywać stan zaworów. Obserwując obroty jałowe silnika, kiedy są podniesione a kiedy normalne i stan zaworów, może uda się skorelować zależność? Do Golfa miałem opis bloków pomiarowych, do tego Tourana nie mam i nigdzie nie znalazłem. Możesz coś zasugerować?
Czy jest ktoś w posiadaniu opisu bloków pomiarowych dla 1.6 sr akl? Muszę sprawdzić czy sonda lambda działa, ale nie wiem które bloki mam ustawić by było to widać.
Czyściłem bez wymontowywania - samą gardziel. Macie może opis bloków pomiarowych do tego silnika z wartościami prawidłowymi? Lub - czy opisy i wartości prawidłowe dla silników: AKK, AKP, ALD, AUC, AUD (te posiadam) są takie jak dla ADX?
To nie multitronic tylko tiptronic :] To ci się udało :) Czym masz zamiar to diagnozować ? Podaj oznaczenie literowe skrzyni , jutro wieczorem wrzucę bloki pomiarowe z opisem dla twojej skrzyni i silnika, więc sobie będziesz mógł pojeździć i podejrzeć bloki pomiarowe. Dodano po 46 skrzynia pojechała na palecie do Wrocławia gdzie miała być naprawiona...
Opisy bloków pomiarowych w języku polskim możesz znależć w linkach poniżej: [url=http://www.dami.pl/~brucelee/tabela... [url=http://www.dami.pl/~brucelee/tabela...
Interfejs KKL na układzie FT23x oraz VCDS Lite w zupełności radzi sobie z Felicją 1.3 Jak byś potrzebował opisów bloków pomiarowych dla tego silnika to są one dostępne tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic34...
zdiagnozowane- czujnik temperatury paliwa wartość -6,2 Dodano po 3 ma ktoś opis bloków pomiarowych do silnika 1z? Jaka jest wartość czujnika rsw?
Też mi się tak wydaje że nie powinno być problemu, tylko mnie martwi ten jeden blok pomiarowy. Nie chciał bym rozbierać jeszcze raz, Jak go postawię na kołach i będzie obciążenie na pompę wspomagania że przestanie działać, Kable podmieniłem, czujniki tak sama, dwie takie same pompy mają ten sam opis w bloku pomiarowym.
Kont przesunę w piątek. Wtryski sprawdzone wszystko w normie. Wykaz i opis bloków pomiarowych zamieściłem w innym temacie do BKC. Może z tym 300 przesadziłem czyli dobrze to zrobiłem prawidłowo? Postoi ze dwa dni zobaczymy co odwali do piątku. Najgorzej ze czasami i po dwóch dniach odpali bez problemu. A czasami potrafi doprowadzić do szału, po zmianie...
Piotrek, nie pamiętasz 😀 Pierwszy blok i tam widać czemu klima nie startuje. Odczytać błędy VAGiem i podać ich dokładne opisy oraz zapodaj to co widać w pierwszym bloku pomiarowym, oczywiście silnik ma być zapalony a na panelu ma być napis AUTO lub ma być tam pusto - ma nie być napisu ECON. Podłączy oryginalny sterownik.
Poszukuję opisu bloków pomiarowych do skrzyni automat AG4 098 VW Multivan T4 '98 2,5 TDI 102 konie
Jeśli ktoś jeszcze zna jakieś strony lub posiada materiały związane z blokami pomiarowymi to bardzo proszę o umieszczenie ich w tym temacie. Najbardziej potrzebuje opis bloków licznika. Natomiast jeśli ktoś ma opis innych modułów nie ukrywam bo się przyda. Jeszcze raz z góry dzięki.
Polskiego Vaga traktuj jako ciekawostkę zaoszczędzi ci to wiele szukania bo nieraz pokazuje wartości z kosmosu w blokach pomiarowych.
Tu można sprawdzić kody błędów - reszta opisu w blokach pomiarowych dla silnika BKC są w moich tematach na forum. http://www.kodyvcds.pl/ Dodano po 6 Tam są bloki pomiarowe. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
W internecie znalazłem instrukcja V-scan Vag-mini coś takiego: przykładowe bloki pomiarowe: Blok 004 1. Prędkość obrotowa silnika r/min 2. Teoretyczny początek wtrysku (w stopniach obrotu wału korbowego) BTDCC? 3. Rzeczywisty początek wtrysku (w stopniach obrotu wału korbowego) KWW? 4. Kąt synchronizacji (w stopniach obrotu wału korbowego) KW? Co to...
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
Co ma czujnik wału czy wałka do tych problemów? Wystarczy połączyć kropki. Śmierdzi benzyną, wzrosło spalanie, jest błąd sondy. To nie jest błąd od uszkodzonej sondy tylko błąd zbyt ubogiej mieszanki. Masz gdzieś dziurę w układzie dolotowym, uszkodzony MAF lub MAP i stąd ten problem. Daj ten opis błędu jaki pokazuje komputer. Można też popatrzeć w bloki...
Łańcuch jakby przeskoczył to zapewne miałbym błędy wału lub wałka, ciśnienie paliwa sprawdzane na kompie i na jałowym 5bar a przy 4000 obr/min 150bar więc książkowo. Chciałem sprawdzić pracę przepływki ale nie wiem które to bloki bo nie mam opisów bloków pomiarowych pozdrawiam Dodano po 5 Sprawdzałem i wypadają zapłony na 2 i 4 cylindrze, zamieniłem...
Zdobyłem coś takiego na innych forach (te boldem to moje dopiski) oceńcie sami: Proszę o opisy postaram się je umieścić przy każdym bloku pomiarowym.
Nie jestem w stanie Ci teraz powiedzieć które to są bloki ale będziesz miał w opisie. Po przejściu do bloków pomiarowych będziesz widział stan zamków. Otwierając i zamykając poszczególne drzwi zobaczysz on off lub lock unlock. Bloki są opisane więc nie powinno Ci to sprawić kłopotu.
Błąd w sztuce. W instrukcji jest to napisane i lepiej się do niej stosować. I nie należy mierzy napiec w.cz przez sondę na obwodach strojonych stopnia mocy; każda sonda powoduje jego rozstrojenie. Strojenie stopnia mocy robi się albo metoda punktową albo przy pomocy specjalnych wkrętaków strojeniowych, wykonanych z materiałów obojętnych pojemnościowo...
aha - w bloku gdzie jest temp wody pokazuje mi odczyt czujnika tmp dolotu, a tam gdzie tmp. czujnika dolotu pokazuje mi tmp. wody. pierwszy raz z czyms takim sie spotkalem. o co moze chodzic ? Z tego co wiem to działa w ten sposób, że VCDS te opisy dla bloków pomiarowych wgrywa na podstawie (nr sterownika chyba) z specjalnych plików, które masz zainstalowane...
Mam takie samo A2 też 1.6FSI od ponad roku i mogę potwierdzić że u mnie na biegu jałowym też wskazówka obrotomierza minimalnie drga, po podłączeniu VAG-COMa widać że obroty zmieniają się między 680 a 720 obr/min - stojąc obok czy siedząc w środku na ucho w żaden sposób tego nie słychać - pracuje równo. Na forum A2 był podobny temat: ale co jakiś czas...
To gdzie jest ten CRASH? W blokach pomiarowych zobacz na rezystancje - będzie opis "zbyt duża".
Śmiem twierdzić że na 99% nie wyskoczył błąd sondy tylko błąd składu mieszanki. Najprawdopodobniej masz źle ustawione LPG przez co rozjeżdża się sterownik silnika i nie potrafi poprawnie dozować benzyny. Zacznij od sprawdzenia korekt krótko i długoterminowych a wymiany części zostaw na później. Jak świece nie były długo wymieniane to możesz je wymienić...
N1200 to poduszka boczna pasażera, czyli w fotelu. N131 to czołowa poduszka pasażera, czyli w desce. Zazwyczaj gniazda poduszek są tak zrobione, że po ich odpięciu następuje zwarcie ich pinów - stąd pewnie taki wynik pomiaru rezystancji. Odpuść sobie pomiar miernikiem poduszki, bo możesz sobie krzywdę zrobić albo wybić szybę, jak mierzysz to w aucie....
A odczyt jest stabilny z niego? W blokach pomiarowych masz odczyt z czujnika nasłonecznienia. W blokach pomiarowych jest też kod stanu sprężarki (załączenia czy też kod z jakiego powodu jest odłączona).
Witam Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość jak popełnię jakieś błędy. Ok wracając do tematu posiadam Skode Superb 2005r. 2.8 V6 z automatyczną skrzynią biegów (5-cio biegowy tiptronic) 18tys. naprawdę fajne auto, które od jakiegoś czasu ma uporczywy problem z skrzynią biegów. Gdy jest zimny wszystko działa poprawnie ale jak się zagrzeje zaczyna...
Jaki dokładnie jest opis błędu - daj najlepiej zdjęcie. Co widać w bloku pomiarowym 001 gdy silnik pracuje a klimatyzacja jest włączona? To stare auto i mogę nie pamiętać ale tam chyba były panele klimatyzacji z CAN i bez CAN.
Nic nie wymieniać, odczytać błędy raz jeszcze z dalszym ciągiem opisów. Teraz nie wiemy czy ECU nie widzi czujnika w kolektorze czy nie podoba mu się tylko ciśnienie bo ciągnie lewe powietrze. Czujnik temperatury jest w czujniki MAP więc oba błędy tyczą się tego samego urządzenia. Z ostatnim to nie wiadomo czy zacięty EGR, zapchany czy niesprawny elektrycznie....
W wyszukiwarce googla daje się znaleźć opisy sprawdzania czujnika ciśnienia miernikiem. Jednak prościej sprawdzić bloki pomiarowe w silniku kablem diagnostycznym. Prawidłowa wartość to coś od około 2,7 bar do 20 czy nawet 30 bar.
Opisy bloków jak i inne ciekawe info znajdziesz na tej stronce http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php...
Czujnik na pewno chiński:) gdybać można do rana podając milion różnych przypadków. Koleżanka (at)Butterfly83 nie poda nam ani bloków pomiarowych ani choćby dokładnych opisów błędów, więc możemy co najwyżej gdybać ....
Witam,ściągnąłem sobie opis vaga i wszystkich testów i bloków pomiarowych,wszystkie testy na sondę wypadły pomyślnie,problem leży gdzie indziej test 028 knock sensor czujnik lub wzmacniacz zapłonu nie przechodzi tego testu,jak i 057 test kompresor Can R-off -idle zawór powietrza przepustnicy gdzie to dokładnie się znajduje najstarsi górale nie wiedza...
Cudów na tym radiu nie osiągniesz co do czułości, bo to konstrukcja prosta, zredukowana do bezwzględnego minimum, tranzystory w głowicy niskich lotów (dające jeszcze radę na dolnym ukf). Nie wystarczy wymienić kondensatory wg gotowych opisów. Po wymianie głowica podlega zestrojeniu, bez zestrojenia to jak koło w aucie bez wyważenia - jakoś się tam kręci....
Ma ktoś może spis numerów blok pomiarowy w Vagu dla samochodów grupy VW??? Chodzi mi o numer bloku oraz krótki opis co w nim moge przetestować, np: blok 003-moge w nim podobno sprawdzić parametry podczas jazdy przepływomierza powietrza.... a co z resztą bloków i podzespołów samochodu??? Jeśli macie jakieś informacje na ten temat lub linki to podzielcie...
Dodam że ciśnienie paliwa zmierzone ok. 2,5atm. Daro122 Gdzie w blokach pomiarowych mogę to podejrzeć moim VCDS-sem, nie mam opisu. Jakie powinny być wartości?
Co do błędu 1562 to musisz sprawdzić w blokach pomiarowych czy widzi że są zamknięte/otwarte i czy widzi że są zaryglowane. Jaki masz nr modułu komfortu? Co do błędu 912 to musisz zobaczyć czy moduł komfortu widzi poprawnie sygnały z przełącznika od szyb. Możliwe problemy w przewodach idących do sterownika w drzwiach lub w samym sterowniku. Co do reszty...
To auto w życiu nie miało EPS. Sprawdź w Google co oznacza ten skrót i popraw w temacie. Czujnik skrętu G85 Czujnik przyśpieszeń G200 i G202 - dwa czujniki w jednej obudowie zamontowane na wsporniku pod kierownicą. Proponuję podłączyć pod VAGa i wtedy odczytać błędy bo ten Autocom jak widać ma głupie opisy. Możliwe ze G200 i G202 do wymiany - często...
W lanchu nie ma kodowania II czyli nie zrobisz kalibracji czujnika skrętu w wv po 2003 roku, kodowania długiego ,przy testowaniu pomp na grupie 004 nie opóźnia jej,brak wykresówki tdi,brak opisów przy adaptacjach,blokach pomiarowych i podpowiedzi,nie podpisane grupy, Wywala głupie błedy przy fiacie i peugocie czasami,wiesza czasami sterowniki w francuzach...
Witam! Mam pierwszy raz taki problem. Mam Ori VCDS'a jest w nim niby wszystko wytłumaczone i na stronie Ross-Techa też, ale mimo tego nie mogłem wypalić filtra. System rzekomo pozwala na wypalanie na postoju, ale niestety nie wchodzi na obraty ani nic z tych rzeczy. Drugi spozób to wypalanie podczas jazdy. Robię wszystko zgodnie z instrukcją na stronie...
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz co tam za temperaturę widać a nietylko kasowanie błędów. Czujnik jest podwójny - w jego obudowie są dwa czujniki. Jeden dla licznika, drugi dla ECU. Trzeba sprawdzić jaką temperaturę widzi sterownik silnika bo może masz przerwane przewody od czujnika i licznik cos pokazuje a sterownik silnika nic nie widzi. Daj nr błędów...
Daj dokładny opis błędu bo tam raczej jest informacja że niezrozumiały sygnał. Pokaż bloki pomiarowe dla tylnych lewych drzwi gdy drzwi są zamknięte, otwarte, gdy są zamknięte z wewnątrz (przycisk zamykania/otwierania we wnętrzu na drzwiach kierowcy)oraz gdy są otwarte (odblokowane ale zamek zatrzaśnięty) oraz gdy są zaryglowane - zamknięcie z pilota...
Zanim zaczniesz pruć kable potrzeba troche dignostyki , interfejs vag-com nawet taki za trzy dychy z all....o niebieski i vag-com albo vcds-lite . Nalezy sprawdzić czy moduł komfortu odbiera sygnal pilotów , nie pamietam które to bloki pomiarowe ale na Elektrodzie znajdziesz wszystko . Spójrz np. tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Procedurę można przeprowadzać na włączonych światłach. Adaptacja wygląda jak u zrachwal84, po zrobionej grupie 001, należy wyjść DONE, GO BACK i z powrotem wejść ale w grupę 002, po tym zostanie zapisana adaptacja. Nie ma możliwości jak w opisie przejść z grupy 001 do grupy 002 bez wyjścia z bloków pomiarowych , aby adaptacja się zapisała. Metodą prób...
Jeżeli nie możesz połączy się z licznikiem (przy naładowanym akumulatorze) to licznik ma brak zasilania lub jest uszkodzony. Jeżeli oczekujesz pomocy to zadaj sobie choć odrobinę trudu i poszukaj opisów błędów w internecie bo "Shareware Version. To Decode all DTCs" oznacza tyle że masz niezarejestrowaną wersję programu i raczej dostępu do bloków pomiarowych...
Od podłączenia komputera i sprawdzenia bloków pomiarowych (opisane na forum ) , jeżeli wszystko będzie dobrze to szukanie przy podłączeniu . Często uszkodzeniu ulega manetka , szczególnie jak tempomat był dokładany i jest jakaś kiepska podróba . Dodano po 2 Tu kolego opis sprawdzenia Aktywacja tempomatu - 11463 Dezaktywacja - 16167 Sprawdzenie tempomatu...
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
P242F Z łaski zamieściłbyś chociaż opis po angielsku albo belgijsku. O polskie tłumaczenie nawet nie proszę. Nie chcesz usuwać, to wymień. Zrzut bloków pomiarowych dla dpf i będzie wiadomo czy kod ?10016? pomoże
w tym modelu czujniki boczne najprawdopodobniej są parowane ze sterownikiem jak miałem taki przypadek to chyba15 sztuk używek podkładałem zanim trafiłem na właściwy w blokach pomiarowych air bag jest gdzieś opisany jakiś numer przypisania tych czujników i ten podkładany musi mieć ten opis taki sam jak ten fabryczny dopiero wtedy da się wszystko skasować
Zajrzyj do filtra paliwa -dużo się dowiesz. Zrób test z podaniem paliwa z butelki i się wszystkiego dowiesz. Odpowietrz układ paliwowy. Sprawdź czy pompa Vakum nie cieknie. Na tych wtryskach pół europy jeszcze przejedziesz -no i jedna zasada auto w czasie pomiarów musi mieć 90 stopni temperatury obowiązkowo. Dodano po 4 Jak widzisz duże korekcje - temu...
Poduszka kierowcy. Wejdź w bloki pomiarowe i tam będzie lepiej widać. Uszkodzona poduszka lub taśma pod kierownicą. Dzięki. W opisie jest - open circuit ale w live data pokazuje 6ohm.
Czyli więcej klapek stoi, plus jakiś błąd dmuchawy. Jak już robić moim zdaniem to sprawdzić, wymienić lub naprawić i zakonserwować wszystkie za jednym podejściem. No chyba że, da się ogarnąć wadliwe bez ściągania deski. Ciekawe czy w blokach pomiarowych wykazują jakąś pracę, już nie wspomnę czy w pełnym zakresie. Może się przyda ten opis z forum o a3:...
Witam :) posiadam mały problem , zaprojektowałem układ w eaglu i chce do tego teraz zrobić schemat blokowy poszczegołnych bloków + opis działania. Jakie bloki powinny się w nim znaleść ? Oraz pytanie czy schemat wgl jest poprawny ma to być amperomierz cyfrowy prądu stałego o zakresach pomiarowych do 1mA, do 10mA i do 100mA z dokładnością 0,001 zakresu...
Witam :) Jestem nowy i zielony w elektornice dlatego pisze do was. Otoż chcę wy konać pewien projekt i nie wiem od czego sie zabrac znalazlem na internecie kilka założen jakie musze spełnic troche sie pobawiłem i coś już zrobiłem, tutaj będzie to o co mi chodzi + dotychczasowe wykonanie. Zaprojektować Układ amperomierza cyfrowego prądu stałego o zakresach...
Tak jak napisał kolega - bloki pomiarowe i tam widać czemu kompresor nie działa. Dobry pomysł z tym nabijaniem powietrza tyle że szkoda osuszacza. Od tego jest azot. Chciałbym zauważyć że silnik BCB jest nowszym silnikiem w G4 więc raczej jest tam komunikacja pomiędzy ECU i licznikiem poprzez CAN (czyli licznik xxx920xxx a nie xxx919xxx). Jeżeli tak...
Smród paliwa nie ma nic do grzałki sondy. Na filmie napięcie na grzałce oscyluje więc nie powinno być smrodu o którym napisałeś. Niebiesko-żółty łączy się jeszcze z niebiesko-czerwonym i to jest plus dla zasilania grzałki. On idzie do 4 pionowej wtyczki sondy - pin pierwszy i łączy się z biały przewodem sondy. Drugi biały sondy podpięty jest pod pin...
Sprawdź czy czujnik ma zasilanie i możesz miernikiem sprawdzić sygnał na jego wyjściu mierząc do masy. Ewentualnie szukaj w blokach pomiarowych czegoś takiego jak ciśnienie w kolektorze bo Delphi Cię oszukuje lub ma zły opis. Gdyby tam było widać ciśnienie atmosferyczne (odczyt byłby równy atmosferycznemu) to ten silnik byłby zalewany na biegu jałowym....
Golfa kupiłem pod koniec ubiegłego roku, więc nie wiem jak było wcześniej. Do niedawna klimy nie uruchamiałem. Jakiś miesiąc temu z wentylacji zaczął wydobywać się nieprzyjemny zapach. Po uruchomieniu klimy zapach znikał ale klima w zasadzie nie chłodziła. Po dłuższej jeździe (z uruchomiona klimą) z kratek czuć było chłodne powietrze, ale tylko lekko...
Coz za krociutka odpowiedz! Jaki tester? Czy takim testerem da sie odblokowac piec? Czy odczytuje kody bledow czy ma tez bloki pomiarowe? Czy obsluguje stare piece czytez i nowe z CAN? Moze kolego masz link www do opisu lub aukcji takiego testera.
Dziękuję za uwagę. Nie da się ukryć, że WOŁNA ma tylko ogranicznik. Przepraszam za użyte sformułowania. Zatem opis dla KT 1 i 2 oraz R46 w bloku 04.000 odnosi się do ogranicznika, a nie jak mylnie podałem do kompresora. Pozdrawiam
Jak sprawdzić? Tak samo jak sprawdziłeś to w liczniku. Wchodzisz w bloki pomiarowe w sterowniku silnika i tam będziesz miał w odpowiednich kanałach różne wartości a między nimi temperaturę silnika, temperaturę zasysanego powietrza itp. Pewnie będzie to bez opisów ale idzie się połapać po wartościach.
Wzkazuje na uszkodzona sonde a reszta bledow jest pokrewna z sonda z tego opisy wynika ze moze bydz uszkodzenie instalacji Sprawdzenie z tego co pamietam O1 silnk Potem Bloki Pomiarowe 02 chyba potem na 3-4 pozycji powindla bydz sonda jak i jej praca Moze ktos tez ma Vaga 4.9 i sie poprowadzi dokladniej .
Sprawdź co masz w blokach pomiarowych czy widzi kluczyk, bateria w pilocie nie man nic do odpalenia. I tak jak piszą wyżej, zacznij diagnozować OP-COMem. bo ten opis z chińskiego autocoma niewiele mówi. Co do pomiaru baterii, nowa bateria ma około 3.3V, a ty dokonujesz pomiaru bez obciążenia i masz 3V
Z opisu wynika, że przestrojenie-rozciągnięcie do pełnych 108MHz tego radia zostało wykonane na sztukę, więc nie ma co spodziewać się wybitnych efektów w odbiorze. Sytuację pogarsza tutaj mizerna głowica ukf tego radia, która jest dość prosta, co pociąga za sobą nieodporność na ewentualne duże sygnały i przykłócanie tych słabszych, które w danym momencie...
Dzięki za odpowiedz. ..... GF73 to generator funkcji z modulacją AM o zakresie 200-2100000Hz i całkiem dokładnym dzielniku. Generator generuje ładną kształtną sinusoidę. .... Zgadza się, sinusoida jest bez zarzutu, sprawdziłem organoleptycznie na oscyloskopie, jednak nie ma tam nawet śladu modulacji AM !!!!. Dodatkowo, dokonałem kilku pomiarów wewnątrz...
Ten błąd - 01317 ma jakiś opis. Może dla Ciebie jest on bez znaczenia ale mówi on bardzo dużo. Może być w opisie: - brak komunikacji z licznikiem - niewiarygodny sygnał z licznika - odczytaj błędy w liczniku. Wtedy będzie wiadomo o co chodzi sterownikowi klimatyzacji. Jest tez taka fajna opcja jak bloki pomiarowe które mogą zdradzić w czym problem.
Problem jak w opisie. Zakupiłem już z tym, dodam ze silniki hamulca są nowe, zaciski zregenerowane. Hamulec postojowy działa bez problemu, tylko ta świecąca inokna . Po podpięciu pod VCDS w 53 Parking Breake mam błąd 01382 008 nieprawidłowy sygnał, czyli G476 czujnik pedału sprzęgła. Ale w blokach pomiarowych naciskając na pedal sprzęgła, mam odzew...
Widzę, że bardzo grzeczny z Ciebie człowiek. Sprawdzę wieczorem jak będę przy aucie i dam znać jaki jest kod. Dodano po 6 https://obrazki.elektroda.pl/5126035200_... Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/2236698400_... Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/9211608300_... Dodano po 3 https://obrazki.elektroda.pl/6905451100_...
Faktycznie, sprzęt jest super bo nie pokazuje całego opisu. Problem w poduszce fotela pasażera oraz w kurtynie po stronie pasażera. Nie wiemy cz chodzi o zwarcie czy przerwę w obwodzie. Zobacz co widać w blokach pomiarowych dla tych poduszek. Można podpiąć w ramach sprawdzenia zamiast tych poduszek rezystory, wtedy będzie widać czy to nie przerwa w...
Dzięki za informacje faktycznie działa .Mam pytanie dotyczące adaptacji przepustnicy.Uruchamiam program wchodzę w 01 silnik >>>bloki pomiarowe 0.8 .Wybieram grupę 098 i GO.Czy nastąpi adaptacja przepustnicy.W opisie jest przełącz na na Nastawy o4.Jak to wykonać .Może to jest głupie pytanie ale nigdy nie używałem tego programu tym bardziej w wersji angielskiej...
Czujnik położenia wzdłużnego znajdziesz na podłodze. Chyba jak się odkręci i spadnie. To nie Golf V :D Golf IV ma czujnik po kierownica, nad pedałami. Przydało by się te błędy skasować i po przejechaniu kilku km ponownie odczytać. Przydało by się również napisać z jakich sterowników pochodzą bo oddzieliłeś tylko jeden z klimatronika a widac że sa też...
Błąd 00515 to nie błąd synchronizacji a błąd braku sygnału z czujnika (jakiegokolwiek). Gdyby była zła synchronizacja sygnał by był ale źle zsynchronizowany z sygnałem z czujnika na wale korbowym. Należy zdementować część. BŁĄD 00515 Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 27-00 - Implausible Signal (z tym opisem) oznacza niewiarygodny sygnał z czujnika...
Nie wiem w jakim regionie Polski mieszkasz. Opisze jak to w Tarnowie zazwyczaj wygląda :-) 1 - zgoda administracji - taki dokument jest wymagany, zazwyczaj jest to w formie ankiety + drobny opis co będzie przedmiotem prac. Tak naprawdę jest to formalność, ale lepiej złożyć taki papierek. 2 - rozplombowanie układu pomiarowego - ja zawsze wypełniam wniosek...
Dlaczego nie wchodzisz na dedykowane forum http://www.audia2.fora.pl/index.php Bo nie jest to moje auto, chcę jedynie pomóc właścicielce (czytaj koleżance) uniknąć niepotrzebnych kosztów. Od lat korzystam z pomocy elektrody i vice versa. To czy otrzymam tu pomoc czy nie, nie zmienia faktu że jest to jedyne forum na którym jestem zarejestrowany i które...
Witam, mam problem z Scenic I FL 2000r 1.6 benzyna, nie miga kontrolka IMMO, nie świeci pomarańczowy CheckEngine na obrotomierzu, czerwony Check zaświeca się, silnik kręci ale nie odpala. Sterownik silnika SIEMENS SIRIUS 32, wszystkie napięcia i masy są na sterowniku silnika, komputer diagnostyczny łączy się z silnikiem i widać bloki pomiarowe - pokazują...
Z Twojego opisu sądzę że mówisz o włączniku ogrzewanej tylnej szyby. Ten przycisk tak się zachowuje gdy brak jest masy. Zobacz czy czasem nie masz przerwanej masy miedzy karoserią a klapa - w gumowej przelotce, brązowy przewód 2,5mm2. Zazwyczaj żeby grzały lusterka to musi być włączona tylna szyba + odpowiednio ustawiony włącznik od regulacji lusterek...
U mnie wygląda to tak, że w temperaturach "minusowych", po uruchomieniu silnika, podgrzewanie płynu chłodniczego wyłącza się po ok. 1,5 - 2 minuty. To nie świece podgrzewacza się wyłączają tylko świece żarowe silnika, świece podgrzewacza są włączane dopiero po 10 sekundach od uruchomienia silnika i grzeją (w zależności o map sterownika) aż temperatura...
Witam. Mam problem ze wspomaganiem w Skodzie Fabia 1.4 TRW Wspomagania działa ale wyraźnie słabiej, pali sie kontrolka wspomagania. Poziom płynu jest ok. Akumulator i ładowanie ok. Sprawdziłem testerem błędy, pokazuje 01290 z opisu Wspomaganie kierownicy przez napięcie referencyjne. Sprawdziłem w blokach pomiarowych na kanale 02. I pokazuje takie wartości....
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
W interfejsach obd2 są bloki pomiarowe gdzie podglądasz wartości napięć i sygnały z czujników i takie tam. Najlepiej jakbyś w nich zobaczył czy czujniki związane z fotelem reagują czy ten przełącznik zmienia wartość w programie i takie tam. Wtedy by było wiadomo gdzie to zwarcie. W vw przynajniej było napisane w opisie np prawa poduszka powietrzna zwarcie...
Pokręcenie pokrętła podstawy czasu nie wymaga kombinerek . Wymaga jedynie inteligencji i wciśnięcia gałki i zwolnienia z zatrzasku w wyniku czego można uzyskać delikatną preselekcję lub lub swobodny obrót pokrętła . Oscyloskop ten jest specjalistycznym urządzeniem pomiarowym do analizy sygnałów wolnozmiennych w technice analogowej . Ekran z specjalnym...
Witam. Studiuję elektrotechnikę, w związku z moją nieobecnością na jednym z laboratoriów z przedmiotu "Pomiary i automatyka w el-en" prowadzący wyznaczył nam do wykonania projekt, a mianowicie (pozwolę sobie zacytować treść): Opracować model układu ilustrującego w sposób interaktywny badanie zabezpieczenia nadprądowego o charakterystyce prądowo-czasowej...
(at)max-bit sprzedających, należy podzielić na trzy grupy: - okazyjni - nie wiedzą co sprzedają, pewnie działa, albo trzeba umyć, albo szrot. - handlarz szrotu - zawsze w opisie wszystko 100% sprawne, albo 100% niesprawne - uczciwy sprzedający - rzetelny opis. Grupa pierwsza, to w zasadzie wszyscy na allegro, opisy w stylu niemiec płakał jak oddawał,...
Witam kolegę. Mam taki problem z astrą G 1.7 isuzu. Błąd P1515 opis pedał gazu. Jak zapalę auto i bardzo delikatnie dodaje gazu to jedzie do 2500 obrotów a jak gwałtownie depnę to od razu błąd i tryb awaryjny, brak reakcji na pedał gazu. pedał wymieniony instalacja sprawdzona, w blokach pomiarowych op-com wskazuje płynnie przejście od zera do 100 pedał...
Planet nie diagnozuje tego po eobd poza tym ta norma obowiązywała z tego co pamiętam do 2010 r po nim producent sterownika nie ma obowiązku implementować tego typu protokołu w sterownikach a jak już go tam znajdziemy to będzie występował w bardzo okrojonym zakresie , tak będzie też z blokami pomiarowymi i błędami . Reszta będzie niedostępna lub opatrzona...
Czy jesteś pewny że masz sekwencję lub to co nazywasz emulatorem sondy jest nim naprawdę? Najlepiej daj zdjęcia bo może masz coś tam zrobione w dziwny sposób bądź źle coś rozumiesz. Emulatory sondy montowano przy starszych instalacjach a nie przy 4 generacji. Czy możesz dać cały opis błędu? Nie widać go dla MAP sensora a jest to bardzo ważna część opisu...
Materiały jakie otrzymałem na PW są, naprawdę obszerne opisują całą zasadę działania układu klimatyzacji (dokładnie w moim samochodzie) wraz z obiegiem czynnika chłodniczego, oraz co się z nim dzieje na poszczególnych etapach. Materiały i porady jakie otrzymałem, to lektura na kilka dni, a dzięki niej mogę na prawdę o wiele więcej sprawdzić sam niż...
Jeżeli masz duży wentylator z wbudowanym sterownikiem to powinieneś mieć dwa czujniki temperatury: G62- czujnik temperatury płynu chłodzącego, G83- czujnik temperatury płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy. Zobacz w blokach pomiarowych co VAG tam widzi. Sterownik silnika steruje prędkością wentylatorów za pomocą jednego przewodu - zazwyczaj żółty...
Witam, czy ma ktoś opis bloków wartości mierzonych dla tego silnika wraz z wartościami wzorcowymi? Nigdzie nie mogę znaleźć. Mam pełno z innych A3, ale bloki się prawie w ogóle nie pokrywają.
Tak jak kolega pisze VAG bloki pomiarowe i pokaże które drzwi ale pewnie kierowcy. Krańcówka odpowiedzialna za sygnał jest w zamku. Choć sprawdziłbym jeszcze kable w przelotce do drzwi (pękają i lubią zwierać). Tu masz pokazane jak się dostać do zamka [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph... demontażu
Czemu uparłeś się tak tych odczytów błędów? Jest okazja to naprawić usunąć usterke. Nie przyszło ci do głowy by zajrzeć w bloki pomiarowe? Problem w tym że bloki pomiarowe pokazują prawidłowo w/g mnie. W bloku pomiarowym pokazuje "zaryglowany" i w tym czasie wyskakuje błąd. To nie musi być wina zamka a np. uszkodzonego przewodu pomiędzy zamkiem a sterownikiem...
bloków pomiarowych import bloków identyfikacji bloków
laptop wyłączać chwila potencjometr liniowy logarytmiczny instrukcja sterownik sprężarka
Lokalizacja impulsatora w skrzyni biegów Iveco Stralis Ekran dotykowy nie działa w ekspresie Simson