Pompa to nie jedyny koszt, bo musisz jeszcze ruszyć rozrząd, a jak dawno nie robiony to przynajmniej pasek rozrzadu wymienić (chyba że chcesz bardzo długo nim jeżdzić to i resztę osprzetu). Co do pompy to upewnij się czy ma te same numery, i czy napewno będzie pasowała, ale jeśli ktoś sprzedaje regenerowane to powinien wiedzieć. Jak bedziesz przepinał...
w filtrze paliwa opiłki metalu. Nie wiem więc po co ten temat... Możesz się jeszcze uratować dając pompę od benzyniaka i podłączyć ją po stacyjce ale nie wróży to dobrze... Lepiej naprawiać, autko 7 letnie trochę szkoda.
Ze środków doraźnych mam jeszcze spróbować dodawać do ropy oleju Mixol w celu nasmarowania i ew. dodatki czyszczące wtryskiwacze i trochę pojeździć (a nuż mu przejdzie) Niestety to nie pomoże a wręcz przyspieszy pogorszenie stanu układu wtryskowego -całkowicie to odradzam Jest możliwość sprawdzenia tych opiłków na własną rękę ??? Oczywiście ,że jest...
To świadczy o końcówce pompy . A wpływa na to jej wiek oraz niestety nasze paliwo , które zachodzi w reakcję chemiczną z częściami ruchomymi pompy . Jest to naturalny objaw przy dużym przebiegu. Po prostu już tak jest i to nie tylko w japończykach. W dieslu jest zasada stosowania bardzo dobrego jakościowo paliwa ,oraz wymiana na czas dobrych filtrów...
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
Gdzie tych opiłków dokładnie szukać? Ja szukał bym opiłków w filtrze paliwa.
po zdjeciu weza z filtra paliwa i przekreceniu kluczyka paliwo nie leci. Co to moze byc? Jak ta czesc zlokalizowac? Jeżeli doszedłeś, iż nie ma pompki elektrycznej w baku, to jakim sposobem chcesz, żeby paliwo leciało po odłączeniu wężyka paliwa? Po prostu pompa wstępna łopatkowa (2 - schemat poniżej) zintegrowana w jednej obudowie z pompą wysokiego...
Ale żeby zaraz kąt wtrysku ustawiać? a co z przedwtryskiem???
Przez takie odkręcanie rurek od wtryskiwaczy uszkodzisz wtryski/są uczulone na opiłki/.Sprawdź czy masz paliwo w filtrze jeśli jest to prawdopodobnie szaleje ci zawór na pompie .
Jaka korekcja wtrysków? Czy były opiłki w filtrze paliwa? Zdarza się że pompa siada na ciepłym i przy okazji ma to związek z temperaturą/gęstością paliwa.
Nie wiem jak jest w Mondeo. Ale w części aut powrót idzie znów przez główny filtr paliwa. I w baku opiłków nie ma, ale w filtrze już znajdziesz... Choć to mało pocieszający widok ;)
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
A jak sprawdzili paliwo na zepsuły się to tylko paliwo? Czy przy wymianie wymienili filtr paliwa,sprawdzili układ na obecność opiłków? Przyczyn może być wiele masz gwarancję więc walcz.
nowy wtrysk z VDO można już kupić za niecałe 1200pln... ale nie o tym... sprawdź czy po odkręceniu/demontażu pokrywy filtra paliwa widoczne są metalowe opiłki na wkładzie filtracyjnym oraz wewnątrz zbiornika filtra paliwa... jak już sprawdzisz to daj znać...
Witam tak jak w temacie stwierdzono opiłki w filtrze. auto ciężko pali na ciepłym silniku. Na komputerze nie stwierdzono żadnych błędów. Co można sprawdzić ? Czy to może już początek końca pompy.
Auto jechało w miarę. W miarę czyli nie dobrze ? Tym bardziej rozrząd do sprawdzenia. nie możliwe zeby sie paliwo cofało filtr jest wyżej niż pompa więc powinien odpalać. Może się cofnąć i bardzo często się cofa ;-) DF195 - zgodność czujnika położenia wałka rozrządu/prędkości obotowej silnika - zbyt duża przestrzeń wypełniona powietrzem między czujnikiem...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Opiłki w filtrze paliwa?
Czy jest jakiś "knif" który trzeba znać przy wymianie? Jeżeli przekładałbyś wtryskiwacze z takiego samego silnika 2,0 tdci (w Fordach są dwa różne 2,0 tdci) to w ramach samoadaptacji silnik mógłby zacząć pracować prawidłowo stosunkowo szybko. Ale - jak napisał MartBan - jakaś przyczyna musi być, że padły te stare. Co prawda mogły się po prostu wypracować...
Dzieki za rade,zapomniałem dodac wczesniej ze jak silnik zaczyna chodzic nie równo na wolnych obrotach to gdy sie go wygasi on jeszcze chodzi przez około 3/4 sekundy .Mam jeszcze jedno pytanie czy wyczyscic (przedmuchac ) ten zawór moge we własnym zakresie czy wyjmujac go moge cos uszkodzic.pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.
Są opiłki w filtrze paliwa?Najlepiej je widać latarką led.
oczywiście filtr paliwa wymieniłeś przed włożeniem wtryskiwaczy, opiłków niema i przepompowałeś paliwo w układzie... używane wtryski trzeba sprawdzić bo najprawdopodobniej są jakościowo cienkie. nie spiesz sie z dopisywaniem wyrysków przy takich badaniach i to jeszcze niewiadomego pochodzenia bo sobie dopiero biedy narobisz...
Mogą być źle zregenerowane, zły filtr paliwa , lub opiłki z pompy wtryskowej. Jeszcze najważniejsze to złe paliwo zatankowane na taniej stacji. Tankuj na dobrych i sprawdzonych stacjach paliw.
mam podobny problem,opiłki w filtrze paliwa,ale auto odpala idealnie tylko czasami dusi się.Wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia oraz przewód.Po trzystu kilometrach auto znowu się dusi.Może ktoś wie z kąt te opiłki zkoro pompa jest nowa.
Witam. Problem mam z citroenem Jumpy 2.0hdi rhx 02r. Auto zaczęło gasnąć w trakcie jazdy ale po chwili odpalało. Zapychało się sitko na zaworze regulacji w pompie. No i teraz tak, pompa w zbiorniku założona nowa razem z całym koszem, układ paliwowy cały umyty, pompa wysokiego ciśnienia założona druga sprawna ale bez opiłków, filtr paliwa nowy, czujnik...
Witam. Zawór ten lubi się zacierać, pomaga tylko wymiana. Warto też zaglądnąć do filtra paliwa czy nie ma w nim opiłków-pochodzą z zacierającej się pompy wysokiego ciśnienia (słabej jakości paliwo). Błędy odnośnie ciśnienia w układzie wtryskowym powoduje czasami zapchany filtr paliwa lub wadliwy zaworek w filtrze..(układ BOSCH).
Witam jak wykręcisz zawór wysokiego ciśnienia z pompy i włączysz zapłon to wylatuje paliwo?Powinno wylatywać. Tak wylatuje. Oglądnę filtr paliwa pod kątem opiłków. Przepłukam jeszcze raz porządnie pompę. I jak dalej nie ruszy demontaż i do pompiarza na sprawdzenie .
Auto dalej nie odpala...paliwo do pompy dochodzi, a na wtryskach po popuszczeniu rurki kapie przy odpalaniu więc wychodzi na to, że ginie w pompie. Dodatkowo w filtrze paliwa widać opiłki.
Czy w przypadku opisanej usterki warto sprawdzać coś jeszcze poza opiłkami w filtrze paliwa?
Witam problem z Kangoo 1.5 DCI pompa wtryskowa nie daje paliwa odkręcam rurkę która wychodzi z pompy na rozdzielcza i sucho ani kropli gdy kręcę rozrusznikiem bądź odpalam na plaka. Autko jeździło normalnie stało 3 dni i nie chce odpalić. A nie odpala bo brak paliwa bo pompa nie daje nic pytanie czy to pompa się zepsuła czy coś innego. Odkręcłem regulator...
Omijaj mechaników który sprawdza tylko błędy.. Ciśnienie na listwie wtryskowej trzyma odpowiednie? Nie skacze? Porównaj wartość zadaną z rzeczywistą. No jeszcze korekcje wtryskiwaczy.. Odkręć czujnik na pompie wysokiego ciśnienia, sprawdź czy nie ma opiłków. Obejrzyj również filtr paliwa czy nie ma opiłków.
kolego borsche, odnoszę wrażenie, że nie masz pojęcia o tym co piszesz ... mota88gb odnośnie zaworu ciśnienia na pompie pewnie to racja, że często zacina się trzpień, jednak podmieniane były 3 zawory, efekt był ten sam. Jeżeli są opiłki w filtrze paliwa to znaczy, że łuszczy się pompa wtryskowa i trzeba ją jak najszybciej wymienić - na pewno nie jeździć...
Co to znaczy sieć CAN - chodzi o komputerowa diagnoz? Poczytałem sobie na forum trochę o CDI i tak siobie myślę, że paliwo przywozi mi kierowca z cieżarówek i nie wiem czy to nie ma nic wspólnego z tym problemem. Muszę jutro zobaczyć czy nie ma opiłków w tym starym filtrze paliwa.
moze byc problem w pompie zobacz czy niema opiłków w filtrze paliwa
Witam serdecznie, Poniżej link w którym znajdziesz podpowiedź! [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... temat Podstawa to sprawdź co jest w filtrze paliwa i czy paliwo z baku do pompy dochodzi bezproblemowo jak dochodzi a w filtrze są opiłki to pompa cr siadła. PS Napisz jak doszło do usterki. Pozdrawiam
Sprawdź czy masz opiłki w filtrze paliwa. To jest auto z wadliwym układem wtryskowym (pompa CR i wryski).
Opiłki w filtrze paliwa? Pewnie syf w baku, a tam jest pompa zasilająca w baku czy jak? Może pompka się zatarła ale to byłoby dziwne.
Błędu nie pokazuje, ale pokazuje parametry, napisz coś o nich. Jakie ciśnienie na railu podczas kręcenia rozrusznikiem? Czy są opiłki we filtrze paliwa?
datki paliwa są w porządku Sprawdz opiłki metalu w filtrze paliwa możesz wysłać video jak szarpie?
Opiłki w filtrze paliwa i baku są? Jeśli tak to ich nie zakładaj, tylko zrób wpierw pompę wysokiego ciśnienia.
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
tak to była zacierająca sie pompa vp44 lepiej od razu to zrobić bo moja już opiłkowała i do czyszczenia był cały układ paliwowy i wtryski. radze zobaczyć czy nie ma jeszcze opiłków w filtrze paliwa
Moim zdaniem opiłki ze zbiornika zatrzymają się na filtrze i nie są groźne dla armatury wtryskowej. Czyli jeśli by odfiltrować jeszcze paliwo które wraca z wtryskiwaczy do pompy to wtedy można jeszcze bardziej ograniczyć ewentualne zniszczenia przez sypiącą opiłkami pompę wtryskową. Jedyna droga z opiłkami to pompa CR-wtryskiwacz. Mnie chodziło bardziej...
Cześć, wszystkie połączenia sprawdź czy są stabilne, miałeś problem z Aku przed napięcie? Czy był problem z zamkiem centralnym lub kierunkowskazami? Spróbuj poruszać wiązkami' a druga osoba spróbuje odpalić auto, możliwe że masz uszkodzony tylko przewód elektryczny. Połączenie kalkulatora z BSI. Rozrząd sprawdzony - czyli nie zerwany ale jest synchro?...
Do sprawdzenia też elektrozawory sterowania turbo i klapy gaszącej, zawór w pompie WC i czujnik na rampie + obecność opiłków w filtrze paliwa.
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
A masz opiłki metalu w filtrze paliwa?
a czy sprawdzili ciśnienie paliwa przy odpalaniu silnika? Powinno wynosić nie mniej jak 240 bar, jeżeli nie to może być pompa, regulator ciśnienia ,sprawdzili opiłki w filtrze paliwa? Zrób dobrą diagnostykę i sprawdź jeszcze raz przelewy na wtryskach, ( nie słyszałem o regeneracji wtrysków 1.5 dci, poza tym są one programowane)
Po pierwsze czemu oddałeś go na wymianę pompy i wtrysków? Po drugie powinni spuścić całe paliwo a nie połowę, skoro miało opiłki, wymienić filtry. Trzecia sprawa to ustawienie. Pojechałbym do innego ale dobrego serwisu, sam nie dasz rady,a jeśli ponownie pada pompa albo wtryski bo zostały opiłki? Wtedy dobry serwis plus rzeczoznawca i masz szansę uratowania...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Tę pompe da się na chama odpowietrzyć tylko nie ma kto Ci tego zrobić. Pompa sama sobie ssie to paliwo przez filtr. Wiec usterke pompy w baku wykluczamy. Pompa niskiego ciśnienia sama w sobie ssie paliwo (jak już) i nie wiadomo co z tym paliwem dalej się dzieje. Jaki był sens rycia w układzie wysokiego ciśnienia jak nie wiadomo czy ona ma paliwo w sobie....
No to masz taki prezent świąteczno noworoczny w sumie od mechanika. Jaki jest sens wymieniać wtryski gdy pompa już się łuszczy wydalając opiłki? Wymieniałem wtryski 2 razy to znaczy po dwie sztuki. Za każdym razem paliwo przed rozpoczęciem naprawy było spuszczane z filtru i badane na obecność opiłków aby wykluczyć szybką i kosztowną awarię. Zmień może...
Też mi się to kiedyś wydawało bezsensem, ale po dogłębnym zbadaniu tematu zmieniłem zdanie. Uszkodzone pompy HP, zablokowane zawory SCV, opiłki w filtrze paliwa, poprawiona korekcja wtryskiwaczy po zastosowaniu 2T, pomiary smarności paliwa zlecone w Laboratorium Orlenu w Płocku, pomiary składu spalin po zastosowaniu 2T, rzadsze wypalanie DPF po zastosowaniu...
siada pompa wtryskowa to normalka w tych ałtach wyjmij zawur i zobacz pod lupą czy nie ma w nim opiłków lub w filtrze paliwa
wymieniłem filtr paliwa i pompa jakoś dziwnie nie chce zaciągnąć paliwa ciągnie ale cały czas z powietrzem i teraz już nie wiem o co tu chodzi . Powiem ze z filtra spuściłem paliwo i nie ma żadnych opiłków
Jak rozumiem po objawach masz układ wtryskow DELPHI. Jest to jeden chyba z najbardziej awaryjnych układów zasilania common rail. Aby cię dobić, jeżeli wyeliminujesz już sprawy ze świecami itd.. Pewnie okaże się że znowu masz padnięte wtryski. Naprawa w aucie tylko wtrysków niesie ze soba ryzyko iż po 10...20tys km nowe też pewnie padną. Zapytasz co...
vw Crafter układ paliwowy-opiłki w filtrze paliwa przed i za filtrem . Problem obroty tylko do 2200/min,powyżej gaśnie. Przy gwałtownym dodaniu gazu ciśnienie na listwie CR spada do 120 atm . Dpf naprawiony -sprawność 94%. Oprócz wymiany układu paliwowego na nowy, jest jakiś inny- tańszy sposób?
Czy pompę vacum mogę wykluczyć? Opiłków nie znalazłem na dnie filtra paliwa. Tylko ta zawiesina co widać na zdjęciu.
Przede wszystkim dlaczego były zmieniane wtryski? A jeśli była przyczyna, czy sprawdzono układ paliwowy na obecność opiłków we wtryskach i filtrze paliwa. Układ wtryskowy Delphi do 2004 roku padał najczęściej na skutek łuszczenia się pompy wtryskowej - opiłki załatwiały wtryski. Bez sprawdzenia pompy na obecność opiłków jakakolwiek wymiana wtrysków...
jeśli się kończy pompa to będziesz miał maleńkie mieniące się opiłki na dnie filtra paliwa jeśli wkład wyciągniesz mnie się to sprawdzało , jeśli były opiłki to po czasie pompa siadała, one zacierają zaworek ten w głowicy pompy pomiędzy rurkami .
Paliwo gdzieś się cofa,zobacz czy przewody przelewowe są całe i nie przetarte paliwowe, filtr wymieniałeś ostatnio? Sprawdź u mechanika stan filtra i czy opiłków w nim nie ma. Może pompa się kończy.
Sytuacja chyba wyjaśniona :( Drobne opiłki metalu we filtrze paliwa. i dwa wielkości drzazgi 3 mm. Przejrzałem całą elektryke 2 dni siedziałem i nic wszystkie piny czyste kabelki rozplatane ruszane itd itd. Mimo wszystko dziekuje za podpowiedzi :idea:
1 Sprawdź opiłki metalu w filtrze paliwa 2 Sprawdź wtryski 3.Sprawdź przewody na wtryski, na elektrozawór 4 Sprawdź napięcie na ECU nr. błędu ??
1. Drugi czujnik cisnienia 2 inspekcja wtryskiwaczy 3 zmierzyć pomiar kompresji silnika 4. opiłki metalu w filtrze paliwa
Witam, Posiadam problem z VW T6 2.0TSI CXGB 102KM, od pewnego czasu miga mi kontrolka świec. Wystarczy na np. 3 wcisnąć pedał do oporu i tryb awaryjny mamy... Poza tym samochód działa bardzo dobrze. Na zaworze pompy brak widocznych opiłków, w filtrze paliwa znalazłem może z 5 malutkich. Błąd: 16114 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej...
Odpalam samochód, czekam te 10 - 15 sekund i... ruszam normalnie. Włączam zapłon, czekam też 10 - 15 sekund, ruszam i po chwili muł, wrzucam luz, deptam w gaz i obroty idą w górę. Co do mas, poprawię bo chyba coś musi być nie tak. Przewodem od czujnika temp szarpałem i go urwałem :P Jutro kupię nowy, lecz bez niego też jeżdżę, tyle, że nie pokazuje...
Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic. Czemu od razu tak poważny remont bez rozeznania, czy rzeczywiście chodzi o pompę wysokiego ciśnienia (pwc) z zaworem regulacyjnym?...
Sprawa wyjaśniona .Powodem spadku ciśnienie okazał się wtryskiwacz . Na wszelki wypadek żeby opiłki nie wpadały do filtra paliwa ,ewentualnie żeby ich było mniej zrobiłem filtr magnetyczny ,czyli w rozbieralnym filtrze paliwa wymontowałem sitko a w to miejsce dałem magnesy neodymowe . Takiego filtra użyłem UNIWERSALNY FILTR PALIWA na wąż 6mm 8mm 10mm...
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Skąd w filtrze paliwa opiłki?
Czy w filtrze paliwa nie ma opiłków ?
Zadziała na pewno, musisz wiadomo odpowietrzyć układ i jak miałeś zniszczony korpus lub produkcja opiłków już się zaczęła to obowiązkowo do wymiany filtr paliwa i płukanie zbiornika. Bo niebawem może się sytuacja powtórzyć.
Wyplukaj opiłki. Co Wy z tą wymiana zbiorników zaopilkowanych. I tak musisz. Wyjmować zbiornik. Zresztą filtr paliwa nie puści opiłków w układ jeśli, po, płukaniu, jakieś zostaną. Pozdrawiam.,
To cytat miał być tylko się nie wstawił. Chodziło mi o pomysł kolegi partyzancki żeby najpierw filtrować papierowym filtrem olej z opiłków a potem spalać te papierowe filtry gdzie wszystkie opiłki wylecą kominem. BEZ SENSU. No z trocinami to się różne paliwa dobrze spalają.
PAWEL WAWA z tymi opiłkami trafiłeś - odkręciłem filtr paliwa, przyświeciłem w puszkę latarką i na dnie coś niepokojącego zaczęło błyszczeć ( cudne opiłki). Ech. to teraz to co zaoszczędziło się na jeździe dieslem to trzeba wpakować w nowa pompę i pewnie wtryski. Chyba że jest jakiś kompromis co do kosztów jak można wyjść z takiej sytuacji?
Sprawdź filtr paliwa, wyjmij potrząśnij i spuść paliwo do słoika. Jeżeli beda opiłki to może byc pompa chociaż sadząć po opisię to raczej nie. Sprawdź wydatek wtryskiwaczy na powrotach. najprostsza metoda to na ciepłym silniku zdjąć przewód z powrotu i założyc przezroczyste przewody igielitowe i zaślepic kruciec powrotu na pompie. przewody z powrotó...
Witam, te 150 bar na rozruchu to mało min to 250, na wolnych to 300-350, jakie masz obroty na rozruszniku? cisnienie na niskim w czasie rozruchu jeżeli dobrze pamietam to około min 2, i czy niema opiłków w filtrze, ostatnio robiłem vivaro gdzie w zbiorniku był papier :D , okazało się że kierowca wlewał paliwo i lejek zrobił z papieru i kawał wpadł do...
Jeśli sprawa nadal aktualna, to sprawdź czy nie masz opiłków metalu w obudowie filtra paliwa. Mogą być gdzieś na dnie "kubka" po wyjęciu filtra.
Dokładnie miałem to samo w silniku HDI od PSA jak dobrze pamiętam RHZ, brudny zawór ciśnienia paliwa opiłki, ty sprawdź lepiej czy dobrze założyli filtr paliwa tam bardzo mały błąd i filtr paliwa nie działa. A piszesz że po naprawach to pewnie filtr był wymieniany a tam są specjalne wcięcia z uszczelką.
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Mam kilka warsztatów i wszystkie je odwiedziłem jak miałem problem z wtryskami wszyscy podłączali i stwierdzali że są jakieś błędy ale nic nie potrafili powiedzieć. Dopiero wjechałem do ASO Forda w Częstochowie i tam mi poprawili spalanie stukowe na jednym z cylindrów. Później padły wtryski po około roku. Przy gwałtownym przyspieszeniu zapalała się...
Jeśli chodzi o ciśnienie doładowania i przepływ powietrza to parametry te nie były proporcjonalne. Przepływ rósł a ciśnienie doładowania nie zwiększało się, więc to nie była raczej ta przyczyna. Wymieniłem turbo i też niewiele to zmieniło. Niestety znalazłem chyba powód, chociaż nie wiem czy to jedyny problem: Wymieniałem filtry razem z turbo i znalazłem...
Witam! A więc tak, kosz w baku sprawdzony, brak opiłków, nowy filtr paliwa knecht, wymieniony przewód przelewowy między wtryskami na kompletny oryginalny, auto nadal po postoju ciężko pali, ma moc, chodzi równo i cicho, czasem wystarczy godzina postoju i musi chwilę pokręcić, w wężyku od filtra do pompy brak powietrza. Szukać przyczyny we wtryskach...
jeśli leje paliwo od ruskich to musi wymieniać filtr paliwa razem z wymianą oleju - za każdym razem. do tego raz na 5 do 10 tys zalewam STP do czyszczenia układu albo wtrysków i problemy wszystkie znikły. HDI lubi też aby podczas wymiany filtra paliwa wyczyścić dobrze zbiorniczek z całego osadu i opiłków.
Po coś sie uczepił tego regulatora? I tak go nie sprawdzisz bo nawet żeby go otworzyć i zamykać potrzebny jest generator PWM. Jedynie co możesz zrobić to wykręcić ,obejrzeć czy nie ma np. opiłków w układzie i czy np. oringi sa ok. i tylko podmienić go możesz. Może być on uszkodzony ale równie dobrze paliwo może nie dopływać w wystarczającej ilości do...
Spróbuj wyczyścić tez zawór regulujący paliwa będący w pompie wysokiego ciśnienia, bo w tym zaworze jest sitko, co być może również jest zanieczyszczony. (Warto sprawdzić, bo jeśli błąd powraca, to nic nie pozostaje jak sprawdzić ten zawór.) Dodatkowo sprawdź w starym filtrze paliwa, czy nie było obecności opiłków, bo jeśli się okaże, że jednak minimalnie...
Skoro wymieniłeś regulator ciśnienia paliwa to znaczy że był już problem. Wtryskiwacze na przelewy, filtr paliwa do rozcięcia aby sprawdzić obecność opiłków w paliwie. Gruszką paliwa podpompuj i pomóż plackiem/samostartem.
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
350+-50, nie da oszukać się ECU. Ten silnik a dokładniej układ wtryskowy w tym silniku lubił opiłkować więc sądzę że kupiłeś sobie problem. Generalnie sprawdź czy nie masz w filtrze paliwa opiłków ale sądzę że tak. W takim przypadku pompa CR, wtryski do przeglądu w firmie. Zbiornik do wyrzucenia ewentualnie do wypłukania na zewnątrz, napewno nie na...
Witajcie mam problem z tucsonem i póki co grzebie w nim sam. Historia zaczęła się od wlania do baku środku na przeczyszczenie układu paliwowego i oczywiście przeczysciło (zatarta pompa paliwa oraz zapełniony filtr paliwa syfem) wymieniłem pompę (odzywa się) oraz filtr paliwa. Auto kręci ale nie odpala, po psiknięciu plaka w rurę za filtrem powietrza...
Tak ale nie wszystkie na raz. Szansa że padną dwa całkiem jest mała a co dopiero 3 lub 4. Bez dziadowskiego paliwa graniczy z cudem. No chyba że pompa tandem sypła opiłkami drobnymi. Zresztą pompki potrafią wytrzymać po 400 kkm na dobrym paliwie bez problemu. Co Ci da paliwo jak ludzie nie wymieniają filtrów paliwa. Pompowtryski to tak dobre rozwiązanie...
Witam. Samochód ma problemy z wchodzeniem na obroty, czasem gaśnie. Błędy ze sterownika silnika: P0500 - Usterka sygnału prędkości pojazdu (74) - Nie występuje P0002 - Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie (75) - Nie występuje P0002 - Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie (5B) - Nie występuje...
Jaki ma samochód przebieg?? Spróbuj najpierw wymienić filtr paliwa. Mój samochód został "poprawnie" zdiagnozowany jednak po ok. miesiącu zaczął gasnąć w trakcie jazdy oraz przy gwałtownym zahamowaniu. Okazało się że pompa wysokiego ciśnienia w Tusconach jest wykonana z takiego tworzywa że zazwyczaj powyżej 100 000 km zaczyna się "kruszyć", drobne opiłki...
Witajcie... Mam problem z moim Boxerem 2.2 HDI. Autko odpala na dotyk, równo pracuje. Mogę nim nawet płynnie jechać, pod warunkiem, że nie przekroczę około 2500 obrotów silnika. Jeżeli jednak przekroczę, to zapala mi się kontrolka silnika i auto wpada w tryb awaryjny (nie ma mocy). Muszę zgasić silnik odczekać około 30 sekund i mogę odpalić auto. I...
Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
Myślę, że chodzi tu o normalne zużycie eksploatacyjne. Pomiędzy pompką niskiego ciśnienia a pompą CP jest jeszcze filtr paliwa, który powinien wyłapać opiłki.
Tak zrób. A te opiłki są tak małe że przechodzą przez filtr paliwa tak jak (gwóźdź przez ogrodzenie z siatki )
Sprawdzilem bledy i np. Ins moge odczytac kod błędu ale MR nic nie pokazuje. Wyłącznie świeci sie MR. Pojechalem z nim na komputer i mechanik tez zadnego bledu nie odczytał. Auto ruszylo dopiero po odpowietrzeniu wtryskow. Jak zgasilem auto to po 3 minutach juz nie chcial odpalic. W filtrze paliwa znajdują się opiłki
Nie nie znowu ma za małe ciśnienie na listwie żeby odpalić. Wczoraj w obudowie filtra paliwa był taki brązowy osad, wszystko wyczyściłem, zmieniłem filtr i palił jak ta lala. Dziś znowu syf i zaczyna się problem z paleniem. Jakiego rodzaju jest to syf? Zbadaj organoleptycznie, tzn. wypompuj z puszki filtra paliwa za pomocą ręcznej pompki (gruszki)...
dzięki koledzy dzisiaj ma podjechać o 16 kolo to sprawdzić ,ja musiałem wrócić do kraju żeby nie zamarznąć przez świąteczne dni. Niestety najgorsza opcja pompa wtryskowa się zatarła i zerwała z klina. Panowie jeszcze jedna prośba.Jak wyżej napisałem zatarta pompa Continental A2C80584700 szukać przyczyny zatarcia czy po prostu 400 000 km jej wystarczyło...
filtr paliwo opiłek opiłek paliwo opiłek zbiornik paliwo
skrypt uruchamia automatyczny stabilizator lt1083 vestel android
rozlaczniki bezpiecznikowe zmywarka różnicówka
Jak wprowadzić kod dezaktywujący immobilizer w Renault Master 3 Data 01/01/2010 w BIOS-ie MSI - co oznacza?