Dla sprawdzenia można wyjąć pompkę z baku i zobacz czy nie będą z niej wypływać opiłki razem z paliwem. Jak dla mnie wysokie ciśnienie zbyt niskie i niskie też zbyt niskie. Najpierw sprawdź niskie, ew można jeszcze z bańki gruszką zasilić pompę wc na krótkim wężu i zobaczyć czy to coś zmieni.
Cześć, jestem od niedawna posiadaczem VW Golfa 1.6 TDI 105KM CAYC , auto kupione z lekko falującymi obrotami na rozgrzanym silniku. Jest równiez odczuwalne poszarpywanie /brakiem mocy przy obrotach 1500-2000. Przy ruszaniu, zmianie biegów również nie wchodzi super płynnie na obroty. Na początku był błąd EGR-u 7337, prawdopodobnie uszkodzony potencjometr,...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Było to już poruszane nie raz - stare sztrucelki, z pompami rzędowymi, bądź rotacyjnymi i wtryskiwaczami czopikowymi - czyli stare Golfy 2/3 z silnikami 1,6-1.9 (TD nie TDI!!!), stare Mercedesy czy Peugeoty. Do bezpośredniego zużycia olej i tak należy przefiltrować, dla pozbycia się sadzy i opiłków, oraz pozbyć się z niego wody.
w filtrze paliwa opiłki metalu. Nie wiem więc po co ten temat... Możesz się jeszcze uratować dając pompę od benzyniaka i podłączyć ją po stacyjce ale nie wróży to dobrze... Lepiej naprawiać, autko 7 letnie trochę szkoda.
I teraz jest pytanie: 1.zbiornik paliwa brudny? 2.pompka paliwa w baku się zaciera? 3 pompa vacum się kończy? . Sam zgadłeś. Ale jak nie widać opiłków to raczej powodu do paniki nie ma. Może tylko syf na dnie.
Pompa to nie jedyny koszt, bo musisz jeszcze ruszyć rozrząd, a jak dawno nie robiony to przynajmniej pasek rozrzadu wymienić (chyba że chcesz bardzo długo nim jeżdzić to i resztę osprzetu). Co do pompy to upewnij się czy ma te same numery, i czy napewno będzie pasowała, ale jeśli ktoś sprzedaje regenerowane to powinien wiedzieć. Jak bedziesz przepinał...
oczywiście filtr paliwa wymieniłeś przed włożeniem wtryskiwaczy, opiłków niema i przepompowałeś paliwo w układzie... używane wtryski trzeba sprawdzić bo najprawdopodobniej są jakościowo cienkie. nie spiesz sie z dopisywaniem wyrysków przy takich badaniach i to jeszcze niewiadomego pochodzenia bo sobie dopiero biedy narobisz...
Ze środków doraźnych mam jeszcze spróbować dodawać do ropy oleju Mixol w celu nasmarowania i ew. dodatki czyszczące wtryskiwacze i trochę pojeździć (a nuż mu przejdzie) Niestety to nie pomoże a wręcz przyspieszy pogorszenie stanu układu wtryskowego -całkowicie to odradzam Jest możliwość sprawdzenia tych opiłków na własną rękę ??? Oczywiście ,że jest...
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Haha wlewałeś paliwo z opiłkami i nie ma możliwości, że opiłki przedostały się z pompy do zbiornika. :) Ale bajki Ci wciskają.
Przez takie odkręcanie rurek od wtryskiwaczy uszkodzisz wtryski/są uczulone na opiłki/.Sprawdź czy masz paliwo w filtrze jeśli jest to prawdopodobnie szaleje ci zawór na pompie .
Żeby silnik wystartował potrzeba około 230 bar a nie 30. na wolnych obrotach powinno być około 230-250 bar. Nie widzę skali na menzurkach, ale od razu widać że ostatni wtryskiwacz leje jak wściekły, z resztą pozostałe też zdrowo leją. Standardowy problem w tych silnikach. Przy okazji do sprawdzenia pompa WC pod kątem opiłków w paliwie.
Czasami pomoże wyjęcie i założenie regulatora,ewentualnie wymiana oringu.Po wyjęciu ścieknie paliwo ,może jakiś opiłek blokuje regulator.Pomoże na jakiś czas,ale generalnie to początek końca regulatora lub pompy wysokiego ciśnienia.
Paliwo sprawdzone. Jest czysta ropa. Opiłków brak.
Kolego rafa0015 czy w tym serwisie sprawdzili chociaż w jakim stanie jest paliwo ? Chodzi mi o to czy nie ma w nim opiłków . Najprostsza metoda na to to paliwo z filtra ( u ciebie z obudowy wkładu )paliwa zlać do czystego szklanego naczynka lub po prostu słoika i przyświecić lampką czy nie pływają drobne opiłki jeżeli wymienili bez sprawdzenia tego...
Jeśli chodzi o pompę wstępna to chodzi słychać ja, na pewno też pompuje paliwo bo nie raz zalało mi komorę silnika przy sprawdzaniu. A zawór sterujący ciśnieniem? To nie ma znaczenia czy chodzi czy nie chodzi. Trzeba sprawdzić jakie daje ciśnienie. Jak ok to pompa CR do roboty. Oczywiście sprawdzić wcześniej zawór ciśnienia ,jego wysterowanie i np...
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Płomień - ok. Są piece do CO czy piekarnicze co mają palnik pionowo w dół i wszystko gra. A do syfolu na podciśnieniu to musiała by być specjal edition , ale i tak na dłuższą metę bał bym się el-zaworu. Pole magnetyczne, opiłki i syf pod tłoczkiem.... No nie wiem. Trzeba by odstać paliwo i filtrować. Tylko po co?
pisałem wcześniej aby sprawdzić paliwo co z tego że zregenerowano wtryski jeżeli opiłki je załatwiły, pobierz próbkę paliwa z listwy i pod mikroskop, poczytaj o pompach delphi, sekcja ssąca zaczęła sypać opiłkami, prawdopodobnie do wymiany
kajt55 skoro miałeś uszkodzone wtryskiwacze sprawdź sobie jeszcze pompę wysokiego ciśnienia. Jest ona częstym sprawcą uszkadzania wtrysków puszczając opiłki metalu i tym sposobem musisz wykonywać ponowną drogą naprawę wtryskiwaczy. Ps: Najprościej sprawdzić łuszczenie się pompy WC spuszczając paliwo z filtra do słoika z magnesem. Czysty magnes oznacza,...
Wylej paliwo z filtra do szklanki i zobacz czy nie ma w nim opiłków , zanim wymieni się wtryski trzeba sprawdzić czy układ nie jest zanieczyszczony w taki czy inny sposób . Jeśli jest to się najprościej w świecie pozacierały od opiłków ...
Zobacz czy masz 1,5 dci z Delphi bo pompy wycierały się i sprawdź opiłki w paliwie,.
po zdjeciu weza z filtra paliwa i przekreceniu kluczyka paliwo nie leci. Co to moze byc? Jak ta czesc zlokalizowac? Jeżeli doszedłeś, iż nie ma pompki elektrycznej w baku, to jakim sposobem chcesz, żeby paliwo leciało po odłączeniu wężyka paliwa? Po prostu pompa wstępna łopatkowa (2 - schemat poniżej) zintegrowana w jednej obudowie z pompą wysokiego...
wymieniłem filtr paliwa i pompa jakoś dziwnie nie chce zaciągnąć paliwa ciągnie ale cały czas z powietrzem i teraz już nie wiem o co tu chodzi . Powiem ze z filtra spuściłem paliwo i nie ma żadnych opiłków
A co to delphi ? :D Opiłki możliwe. Nie wiadomo tez czy steruje wtryskami ,wiemy że paliwo dochodzi.
jak wyjechałeś paliwo do 0, to pomp na pewno dostała i dopóki nie wypełniła się paliwem, to pracowała na sucho - sąd te opiłki, które już sygnalizują jej koniec
opiłki paliwa sugerowały by pompe a pompa była sprawdzana
Tak się dzieje jak zalejesz paliwo zawodnione (wtedy gasisz i po kilku dniach już nie odpalasz) lub poszły syfy (opiłki) na wtryskiwacze np z pompy wysokiego ciśnienia albo paliwo dziadowskie, ale musiał by być naprawdę nie palne bo przeważnie chodzi kulowo lub nie wkręca się na obroty.
Mogą być źle zregenerowane, zły filtr paliwa , lub opiłki z pompy wtryskowej. Jeszcze najważniejsze to złe paliwo zatankowane na taniej stacji. Tankuj na dobrych i sprawdzonych stacjach paliw.
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
ALM to wielopunkt. Tutaj ryzyko niewielkie. Najwyżej pompa padnie (choć to mało prawdopodobne) lub uszczelki układu paliwowego zaczną puszczać a z racji wieku pojazdu mogą to zrobić bez E10. Największy problem mają właściciele pierwszych silników z bezpośrednim wtryskiem. Golfy 5 FSI ople (zafira B ,signum itp) z silnikiem 2.2 litra. Tam wysokociśnieniowa...
Najczęściej to w pieron metalowych opiłek na dnie zbiornika. Pompa mieli paliwo a że nie ma odbioru z wtryskiwaczy ( NIE PRZECENIAC ROLI POWROTU Z MAGISTRALI!!!!!!!!!!) to zrobi siobie w sekcji tłoczącej pianę. A piana jak wiadomo nie smaruje ani chłodzi.
A jak sprawdzili paliwo na zepsuły się to tylko paliwo? Czy przy wymianie wymienili filtr paliwa,sprawdzili układ na obecność opiłków? Przyczyn może być wiele masz gwarancję więc walcz.
To świadczy o końcówce pompy . A wpływa na to jej wiek oraz niestety nasze paliwo , które zachodzi w reakcję chemiczną z częściami ruchomymi pompy . Jest to naturalny objaw przy dużym przebiegu. Po prostu już tak jest i to nie tylko w japończykach. W dieslu jest zasada stosowania bardzo dobrego jakościowo paliwa ,oraz wymiana na czas dobrych filtrów...
Serwis Toyota bezradny. Nie wierzę. Jakieś kontrolki się zapalają? Jak tam zwory SCV?
Nie znam tego silnika, ale tak myśle iskra jest tylko nie wiadomo czy w dobrym momencie, paliwo gdy zapala na te dwa cylindry to zalewa pozostałe benzyna , zobacz na czujnik wału może się oblepił opiłkami i źle czyta , a wypinij inne czujniki czy też błędów nie wyrzuci
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
Cały układ paliwowy - zbiornik, pompka, przewody paliwowe, obudowa filtra + filtr, pompa wysokiego ciśnienia, szyna CR, rurki, rureczki, wtryski. Przed montażem dokładnie wyczyść.
EgWitajcie. Jadac ostatnio megi zgasl mi silnik. Zaciagnalem do mechanika, ktory stwierdzil ze pompa paliwa daje cisnienie kolo 800 barow krecac rozrusznikiem, a uszkodzone sa wtryski. Oddalem je do regeneracji w serwisie i okazalo sie ze wszystkie sa do regeneracji. W serwisie powiedziano mi ze nie ma w nich opilkow. Poszukalem troche na forum i doczytalem...
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
to było sprawdzone przez mechanika w pierwszej kolejności. Jak wczesniej wspomniałem nie ma opiłków ani innych zanieczyszczeń. jak sprawdzone ? zebrane paliwo z powrotu oraz z zasilania listwy wtryskowej. Czy ktoś ma sugestie?
jakie znowu denso w 2.0dCi ....... Bosch Piezo. Nie znam się na wszystkich markach i nie muszę. A taka informacja może się tobie też kiedyś przydać, znawco. Ponadto do kierowcy pytanie, czy sprawdziłeś, z jakiego powodu aż dwie pompy wysokiego ciśnienia (pwc) uległy identycznej awarii? Czy sprawdziłeś obecność na dnie puszki filtra paliwa opiłków metalu?...
Tego to nie wiem,ale trzeba zawsze sprawdzić paliwo z filtra czy nie ma opiłków i jeszcze wykręć z szyny jakiś czujnik i tam też mogą być opiłki.A jak są to już wiesz gdzie jest wina.
Witam. Zawór ten lubi się zacierać, pomaga tylko wymiana. Warto też zaglądnąć do filtra paliwa czy nie ma w nim opiłków-pochodzą z zacierającej się pompy wysokiego ciśnienia (słabej jakości paliwo). Błędy odnośnie ciśnienia w układzie wtryskowym powoduje czasami zapchany filtr paliwa lub wadliwy zaworek w filtrze..(układ BOSCH).
Auto jechało w miarę. W miarę czyli nie dobrze ? Tym bardziej rozrząd do sprawdzenia. nie możliwe zeby sie paliwo cofało filtr jest wyżej niż pompa więc powinien odpalać. Może się cofnąć i bardzo często się cofa ;-) DF195 - zgodność czujnika położenia wałka rozrządu/prędkości obotowej silnika - zbyt duża przestrzeń wypełniona powietrzem między czujnikiem...
dzisiaj startuje do Niemiec czyścic cały układ jednak znalazłem sporo opiłków które wróciły do pompy paliwa w baku,mam też nowe wtryski. Znajdę gdzieś momenty dokręcenia stopek od wtrysków i samej pompy CR ?
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
sprawdż czy nie ma opiłków w paliwie
To jeszcze sprecyzuj czy to metal czy aluminium. Ten element układu paliwowego na zdjęciu to odstojnik z filtrem i pompką ręczą natomiast separator to pierwszy filtr za zbiornikiem paliwa ma odstojnik dość często podgrzewacz i filtr w kształcie kwadratu . Zamontowany jest w okolicy zbiornika paliwa ale jest to opcja nie wszystkie pojazdy go mają.
Witam. Ford Mondeo MK III 2,0 tdci 130 KM. Silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach. Wtryski są po wymianie końcówek , przelewy wszystkie cztery jednakowe w ilościach minimalnych.Natomiast kiedy silnik zwalnia słychać w przewodach wtryskowych między listwą a wtryskiwaczami tak jakby paliwo było z powietrzem. Ciśnienie wtedy spada i wacha się od 170...
Witam jak wykręcisz zawór wysokiego ciśnienia z pompy i włączysz zapłon to wylatuje paliwo?Powinno wylatywać. Tak wylatuje. Oglądnę filtr paliwa pod kątem opiłków. Przepłukam jeszcze raz porządnie pompę. I jak dalej nie ruszy demontaż i do pompiarza na sprawdzenie .
Auto dalej nie odpala...paliwo do pompy dochodzi, a na wtryskach po popuszczeniu rurki kapie przy odpalaniu więc wychodzi na to, że ginie w pompie. Dodatkowo w filtrze paliwa widać opiłki.
Jaki ma samochód przebieg?? Spróbuj najpierw wymienić filtr paliwa. Mój samochód został "poprawnie" zdiagnozowany jednak po ok. miesiącu zaczął gasnąć w trakcie jazdy oraz przy gwałtownym zahamowaniu. Okazało się że pompa wysokiego ciśnienia w Tusconach jest wykonana z takiego tworzywa że zazwyczaj powyżej 100 000 km zaczyna się "kruszyć", drobne opiłki...
Dokładnie.Najlepiej jeszcze spuść paliwo z filtra do czystego pojemnika i sprawdż magnesem czy niema metalowych opiłków
Zlej ropę z filtra i sprawdź czy są opiłki miałem ostatnio taki rodzynek normalnie cuda się działy blokowały się wtryski przy rozruch nawet wyszło za duże ciśnienie. Jak są opiłki to od baku do wtrysków wszystko do wymiany standardowo na Delphi. Oczywiście zazwyczaj ludzie wymieniają wtryski i do żyda póki chodzi. Zlej z filtra paliwo do czystego słoika...
najprawdopodobniej zaworki zatarły się we wtryskach do opiłków, wtryski zawieszały się co chwila, a później choinka zapalała się na desce, paliwo szło w przelewy i w ten sposób spadało ciśnienie w układzie paliwowym (początek postu)
U mnie konieczna była regeneracja pompy wtryskowej. Koszt całkowity z robocizną 1800 PLN. Od tej pory o problemie zapomniałem , a przejechałem już kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Zaworki SCV muszą być wymienione na nowe po remoncie pompy wtryskowej powód jest prosty - mikro opiłki z wymagającej regeneracji pompy wtryskowej przedostają się z paliwem...
błędów w sterowniku nie ma , nie odpala bo ciśnienia nie ma własnie dopiero na paku robi 300 bar i odpala. instalacje oglądałem nic tam nie widać , jak nie odpala to na kompie widzi zawór i jego wysterowanie więc na instalacje nie wygląda , dziwne tylko ze jak wyjmę go, słychać jak paliwo ścieknie, założę i znów odpala...jak by go przytykało gdzieś...
Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic. Czemu od razu tak poważny remont bez rozeznania, czy rzeczywiście chodzi o pompę wysokiego ciśnienia (pwc) z zaworem regulacyjnym?...
nowy wtrysk z VDO można już kupić za niecałe 1200pln... ale nie o tym... sprawdź czy po odkręceniu/demontażu pokrywy filtra paliwa widoczne są metalowe opiłki na wkładzie filtracyjnym oraz wewnątrz zbiornika filtra paliwa... jak już sprawdzisz to daj znać...
Moim zdaniem opiłki ze zbiornika zatrzymają się na filtrze i nie są groźne dla armatury wtryskowej. Czyli jeśli by odfiltrować jeszcze paliwo które wraca z wtryskiwaczy do pompy to wtedy można jeszcze bardziej ograniczyć ewentualne zniszczenia przez sypiącą opiłkami pompę wtryskową. Jedyna droga z opiłkami to pompa CR-wtryskiwacz.
Jaka korekcja wtrysków? Czy były opiłki w filtrze paliwa? Zdarza się że pompa siada na ciepłym i przy okazji ma to związek z temperaturą/gęstością paliwa.
Nie wiem jak jest w Mondeo. Ale w części aut powrót idzie znów przez główny filtr paliwa. I w baku opiłków nie ma, ale w filtrze już znajdziesz... Choć to mało pocieszający widok ;)
Paliwo dochodzi na pewno. Rozbiorę jeszcze pokrywkę górną od pompy wtryskowej i zobaczę czy nie ma w niej opiłków.
Jak rozumiem po objawach masz układ wtryskow DELPHI. Jest to jeden chyba z najbardziej awaryjnych układów zasilania common rail. Aby cię dobić, jeżeli wyeliminujesz już sprawy ze świecami itd.. Pewnie okaże się że znowu masz padnięte wtryski. Naprawa w aucie tylko wtrysków niesie ze soba ryzyko iż po 10...20tys km nowe też pewnie padną. Zapytasz co...
Filtr jest nowy, był wymianiany bo byl filtron, (był czysty) W pompie paliwa opiłków nie ma
Ale żeby zaraz kąt wtrysku ustawiać? a co z przedwtryskiem???
Nie odzywałem się długo ale auto dziś odjechało silnik pracuje równo nie wali defektu pompa przyjechała z angli .To była przyczyna .Pompa ma w środku małą dyszę na której zatrzymują się opiłki .opiłki to tworzywo sztuczne tak widać ewentualnie jakiś kompozyt.wtrykiwacze przedtem sprawdziłem testerem paliwo leciało tak samo na każdym.Temat zamykam dzięki...
Opiłki w układzie paliwa. Przygody z benzyna zamiast diesla przy tankowaniu?
Dokładnie miałem to samo w silniku HDI od PSA jak dobrze pamiętam RHZ, brudny zawór ciśnienia paliwa opiłki, ty sprawdź lepiej czy dobrze założyli filtr paliwa tam bardzo mały błąd i filtr paliwa nie działa. A piszesz że po naprawach to pewnie filtr był wymieniany a tam są specjalne wcięcia z uszczelką.
Po przelewach widać że zaworki przelewowe we wtryskach są nieszczelne i wtryski razem z pompą muszą iść do naprawy .Prędzej czy później skończy sie tym że trzeba będzie oddać cały komplet do naprawy. Jeżeli w układzie są opiłki to wszystko co miało do czynienia z paliwem jest do gruntownego płukania całego układu, a bak gdzieś to słyszałem że pasuje...
Czy jest jakiś "knif" który trzeba znać przy wymianie? Jeżeli przekładałbyś wtryskiwacze z takiego samego silnika 2,0 tdci (w Fordach są dwa różne 2,0 tdci) to w ramach samoadaptacji silnik mógłby zacząć pracować prawidłowo stosunkowo szybko. Ale - jak napisał MartBan - jakaś przyczyna musi być, że padły te stare. Co prawda mogły się po prostu wypracować...
zazwyczaj to wina zużytej pompy CR. Są opiłki w paliwie?
Witam problem z Kangoo 1.5 DCI pompa wtryskowa nie daje paliwa odkręcam rurkę która wychodzi z pompy na rozdzielcza i sucho ani kropli gdy kręcę rozrusznikiem bądź odpalam na plaka. Autko jeździło normalnie stało 3 dni i nie chce odpalić. A nie odpala bo brak paliwa bo pompa nie daje nic pytanie czy to pompa się zepsuła czy coś innego. Odkręcłem regulator...
Co to znaczy sieć CAN - chodzi o komputerowa diagnoz? Poczytałem sobie na forum trochę o CDI i tak siobie myślę, że paliwo przywozi mi kierowca z cieżarówek i nie wiem czy to nie ma nic wspólnego z tym problemem. Muszę jutro zobaczyć czy nie ma opiłków w tym starym filtrze paliwa.
Po pierwsze czemu oddałeś go na wymianę pompy i wtrysków? Po drugie powinni spuścić całe paliwo a nie połowę, skoro miało opiłki, wymienić filtry. Trzecia sprawa to ustawienie. Pojechałbym do innego ale dobrego serwisu, sam nie dasz rady,a jeśli ponownie pada pompa albo wtryski bo zostały opiłki? Wtedy dobry serwis plus rzeczoznawca i masz szansę uratowania...
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
Taki zawór się wymienia na nowy, do tego czyszczenie całego układu paliwowego, łącznie ze zbiornikiem paliwa z opiłków. Ewentualnie jeszcze pompa paliwa do regeneracji.
Opiłki w filtrze paliwa?
Omijaj mechaników który sprawdza tylko błędy.. Ciśnienie na listwie wtryskowej trzyma odpowiednie? Nie skacze? Porównaj wartość zadaną z rzeczywistą. No jeszcze korekcje wtryskiwaczy.. Odkręć czujnik na pompie wysokiego ciśnienia, sprawdź czy nie ma opiłków. Obejrzyj również filtr paliwa czy nie ma opiłków.
No to masz taki prezent świąteczno noworoczny w sumie od mechanika. Jaki jest sens wymieniać wtryski gdy pompa już się łuszczy wydalając opiłki? Wymieniałem wtryski 2 razy to znaczy po dwie sztuki. Za każdym razem paliwo przed rozpoczęciem naprawy było spuszczane z filtru i badane na obecność opiłków aby wykluczyć szybką i kosztowną awarię. Zmień może...
Taki objaw świadczy o uszkodzeniu pompy wysokiego ciśnienia,opiłki metalu w paliwie zatykają zawór ciśnienia na szynie oraz mogą być niebezpieczne dla wtrysków. Moja pompa padła po 230kk i regeneracja pompy oraz czyszczenie układu paliwa.Wymiana filtr paliwa niewiele się tu zda bo dzieje się to już za filtrem paliwa.Oczywiście część paliwa wraca do...
Kolego domin007 silnik będzie pracował na przepracowanym oleju ale zapomniałeś o jednej podstawowej sprawie o której mówi kolega jacentym10 mianowicie o drobinkach metalu a jak wiesz w pompie masz dość sporych rozmiarów elektromagnes (nastawnik dawki paliwa) który w krótkim czasie najeży się od tych opiłków i przestanie pompa odmówi ci posłuszeństwa...
Są opiłki w filtrze paliwa?Najlepiej je widać latarką led.
Ja też jestem na etapie wymiany pompy wysockiego ciśnienia , bo zobaczyłem malutkie opiłki unoszące się w paliwie .
Tę pompe da się na chama odpowietrzyć tylko nie ma kto Ci tego zrobić. Pompa sama sobie ssie to paliwo przez filtr. Wiec usterke pompy w baku wykluczamy. Pompa niskiego ciśnienia sama w sobie ssie paliwo (jak już) i nie wiadomo co z tym paliwem dalej się dzieje. Jaki był sens rycia w układzie wysokiego ciśnienia jak nie wiadomo czy ona ma paliwo w sobie....
datki paliwa są w porządku Sprawdz opiłki metalu w filtrze paliwa możesz wysłać video jak szarpie?
Masz problem z ciśnieniem paliwa, mogą być wtryskiwacze na wykończeniu, może zawór się przycina bo są opiłki w paliwie, a może czujnik ciśnienia paliwa na listwie nawala.
Witam tak jak w temacie stwierdzono opiłki w filtrze. auto ciężko pali na ciepłym silniku. Na komputerze nie stwierdzono żadnych błędów. Co można sprawdzić ? Czy to może już początek końca pompy.
Wpisz w google "1.8 tdci opiłki" to się dowiesz, że pompa się sypie i dodaje do paliwa opiłki metalu które wszystko zapychają. Czyszczenie całego układu paliwowego + wtryski. To powszechnie znany błąd konstrukcyjny.
Substancja nazywa się paliwem kiedy po dodaniu do niej tlenu może zachodzić spalanie! A to wodór w atmosferze chloru już się nie zapali? Albo opiłki żelaza zmieszane z siarką? Oczywiście, że tak. Paliwem jest sama substancja ulegająca spaleniu w atmosferze czynnego gazu (czy to chloru, czy oparów siarki, czy wreszcie tlenu z powietrza) i wytwarzająca...
mam podobny problem,opiłki w filtrze paliwa,ale auto odpala idealnie tylko czasami dusi się.Wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia oraz przewód.Po trzystu kilometrach auto znowu się dusi.Może ktoś wie z kąt te opiłki zkoro pompa jest nowa.
Wyplukaj opiłki. Co Wy z tą wymiana zbiorników zaopilkowanych. I tak musisz. Wyjmować zbiornik. Zresztą filtr paliwa nie puści opiłków w układ jeśli, po, płukaniu, jakieś zostaną. Pozdrawiam.,
Wracam z serwisu bez samochodu . Stwierdzili w serwisie że uszkodziła się pompa i były jakieś opiłki metalowe i trzeba wymienić 4 wtryski pompę i szynę podająca paliwo - jedno szczęście że kierownik serwisu powiedział że wymiana na gwarancji bez kosztów. Bo z nimi to nic nie wiadomo. Zygmunt
Ponadto zastosowalem dodatek do paliwa UNIK+. Kolejny błąd w zastosowaniu niewłaściwych dodatków do paliwa. Przeczytaj na szybko, dlaczego nie wolno dolewać do paliwa żadnych środków myjących, czyszczących wtryskiwacze tutaj . Ponadto sprawdź, czy na dnie puszki filtra paliwa nie są widoczne opiłki metalu lub tzw. "złota mąka". Najwyraźniej nie zdajesz...
Mam kilka warsztatów i wszystkie je odwiedziłem jak miałem problem z wtryskami wszyscy podłączali i stwierdzali że są jakieś błędy ale nic nie potrafili powiedzieć. Dopiero wjechałem do ASO Forda w Częstochowie i tam mi poprawili spalanie stukowe na jednym z cylindrów. Później padły wtryski po około roku. Przy gwałtownym przyspieszeniu zapalała się...
Utrata ciśnienia w szynie CR. Możliwe przyczyny: wtryskiwacze, pompa, zawór na szynie CR, zawór proporcjonalny na pompie CR, wyciek paliwa, zapchane filtry paliwa. Zacznij od wymiany filtrów. Jak nie pomoże, to szukaj ogarniętego diagnostę z komputerem lub zakładu specjalizującego się w układach paliwowych. Przy wymianie filtrów zwróć uwagę czy nie...
Dzieki za rade,zapomniałem dodac wczesniej ze jak silnik zaczyna chodzic nie równo na wolnych obrotach to gdy sie go wygasi on jeszcze chodzi przez około 3/4 sekundy .Mam jeszcze jedno pytanie czy wyczyscic (przedmuchac ) ten zawór moge we własnym zakresie czy wyjmujac go moge cos uszkodzic.pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.
Dziękuję za zainteresowanie. Układ zasilania paliwem jest BOSCH'a. Problem był tego typu, że odpaliłem auto normalnie. Chodził trochę głośno ( jak przy pierwszym odpaleniu rankiem w zimę ). W czasie jazdy przez chwile stracił reakcję na pedał gazu. Potem zaskoczył. Dojechałem do celu. Zgasiłem auto i koniec. Już nie odpalił. Sprawdziłem bezpieczniki....
filtr paliwo opiłek opiłek filtr paliwo opiłek zbiornik paliwo
wtórnik katodowy ecc83 podłączyć telewizor philips router elektryczna tylna klapa
Kod F37 w płycie Teka JZC 96324A - przyczyny i rozwiązania Nichicon Muse, KZ i Elna Silmic - kondensatory audio