Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
Czasami pomoże wyjęcie i założenie regulatora,ewentualnie wymiana oringu.Po wyjęciu ścieknie paliwo ,może jakiś opiłek blokuje regulator.Pomoże na jakiś czas,ale generalnie to początek końca regulatora lub pompy wysokiego ciśnienia.
U mnie w A3 2.0 TDI CFFB auto przy niższych temperaturach (np. 10st C lub mniej) przed rozgrzaniem silnika przyspieszało skokowo zmieniając prędkość i z odgłosami spalania stukowego, po rozgrzaniu skokowe przyspieszanie mijało ale odgłosy nie. Problem się pogłębiał aż zaczęło przerywać nawet na rozgrzanym. Czyszczenie wtrysków pomogło na 2 tygodnie,...
Najczęściej to w pieron metalowych opiłek na dnie zbiornika. Pompa mieli paliwo a że nie ma odbioru z wtryskiwaczy ( NIE PRZECENIAC ROLI POWROTU Z MAGISTRALI!!!!!!!!!!) to zrobi siobie w sekcji tłoczącej pianę. A piana jak wiadomo nie smaruje ani chłodzi.
Witam! Problemy związane z pilarka zostały rozwiązane. 1 wyciek oleju, winowajcą okazał się poluzowany wężyk od pompy (filtra) oleju smarującego, 2 problem z pracą silnika wynikał z uszkodzonego gwintu mocowania świecy, gdy wykręcałem świece zauważyłem uszkodzenie gwintu, kolejnie opiłek spowodował rysy na cylindrze oraz tłoku. W podsumowaniu, jeśli...
Czy jesli cos by bylo z wtryskami nie tak to w czasie jazdy auto zachowywalo by sie dziwnie (spadek mocy,dym z wydechu lub inne objawy)? Bo muj nissan jesli odpali ,to w trasie zachowuje sie bez zarzutow. Moja "kijanka" też w trasie zachowywała się bez zarzutów. A mimo to trzeba było wymienić trzy zaworki sterujące oprócz jednego we wtryskach i umyć...
Tak normalnie wiercisz nie wpadną ci do środka opiłki, paliwo je wypchnie i zakładasz wkładkę helikoila spokój na wieki.
Żeby silnik wystartował potrzeba około 230 bar a nie 30. na wolnych obrotach powinno być około 230-250 bar. Nie widzę skali na menzurkach, ale od razu widać że ostatni wtryskiwacz leje jak wściekły, z resztą pozostałe też zdrowo leją. Standardowy problem w tych silnikach. Przy okazji do sprawdzenia pompa WC pod kątem opiłków w paliwie.
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
Tak, W filtrze paliwa wpiąłem wężyk - tam gdzie wchodzi na pompę wysokiego ciśnienia. Aktywacja pompy wstępnej w VCDS na niepracującym silniku.
w filtrze paliwa opiłki metalu. Nie wiem więc po co ten temat... Możesz się jeszcze uratować dając pompę od benzyniaka i podłączyć ją po stacyjce ale nie wróży to dobrze... Lepiej naprawiać, autko 7 letnie trochę szkoda.
Dla sprawdzenia można wyjąć pompkę z baku i zobacz czy nie będą z niej wypływać opiłki razem z paliwem. Jak dla mnie wysokie ciśnienie zbyt niskie i niskie też zbyt niskie. Najpierw sprawdź niskie, ew można jeszcze z bańki gruszką zasilić pompę wc na krótkim wężu i zobaczyć czy to coś zmieni.
Zobacz czy masz 1,5 dci z Delphi bo pompy wycierały się i sprawdź opiłki w paliwie,.
Nie wiem jak jest w Mondeo. Ale w części aut powrót idzie znów przez główny filtr paliwa. I w baku opiłków nie ma, ale w filtrze już znajdziesz... Choć to mało pocieszający widok ;)
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
Serwis Toyota bezradny. Nie wierzę. Jakieś kontrolki się zapalają? Jak tam zwory SCV?
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
opiłki paliwa sugerowały by pompe a pompa była sprawdzana
Ze środków doraźnych mam jeszcze spróbować dodawać do ropy oleju Mixol w celu nasmarowania i ew. dodatki czyszczące wtryskiwacze i trochę pojeździć (a nuż mu przejdzie) Niestety to nie pomoże a wręcz przyspieszy pogorszenie stanu układu wtryskowego -całkowicie to odradzam Jest możliwość sprawdzenia tych opiłków na własną rękę ??? Oczywiście ,że jest...
nowy wtrysk z VDO można już kupić za niecałe 1200pln... ale nie o tym... sprawdź czy po odkręceniu/demontażu pokrywy filtra paliwa widoczne są metalowe opiłki na wkładzie filtracyjnym oraz wewnątrz zbiornika filtra paliwa... jak już sprawdzisz to daj znać...
I teraz jest pytanie: 1.zbiornik paliwa brudny? 2.pompka paliwa w baku się zaciera? 3 pompa vacum się kończy? . Sam zgadłeś. Ale jak nie widać opiłków to raczej powodu do paniki nie ma. Może tylko syf na dnie.
Było to już poruszane nie raz - stare sztrucelki, z pompami rzędowymi, bądź rotacyjnymi i wtryskiwaczami czopikowymi - czyli stare Golfy 2/3 z silnikami 1,6-1.9 (TD nie TDI!!!), stare Mercedesy czy Peugeoty. Do bezpośredniego zużycia olej i tak należy przefiltrować, dla pozbycia się sadzy i opiłków, oraz pozbyć się z niego wody.
To jeszcze sprecyzuj czy to metal czy aluminium. Ten element układu paliwowego na zdjęciu to odstojnik z filtrem i pompką ręczą natomiast separator to pierwszy filtr za zbiornikiem paliwa ma odstojnik dość często podgrzewacz i filtr w kształcie kwadratu . Zamontowany jest w okolicy zbiornika paliwa ale jest to opcja nie wszystkie pojazdy go mają.
Filtr paliwa obejrzyj i dno zbiornika. Wtryski tam padają jak muchy, i nie zawsze od opiłków. Bliska to to samo co Orlen.
Pompa nie przestaje działać ot tak sobie... Opiłki-wtryski.
Skoro wymieniłeś regulator ciśnienia paliwa to znaczy że był już problem. Wtryskiwacze na przelewy, filtr paliwa do rozcięcia aby sprawdzić obecność opiłków w paliwie. Gruszką paliwa podpompuj i pomóż plackiem/samostartem.
Jaka korekcja wtrysków? Czy były opiłki w filtrze paliwa? Zdarza się że pompa siada na ciepłym i przy okazji ma to związek z temperaturą/gęstością paliwa.
Cały układ paliwowy - zbiornik, pompka, przewody paliwowe, obudowa filtra + filtr, pompa wysokiego ciśnienia, szyna CR, rurki, rureczki, wtryski. Przed montażem dokładnie wyczyść.
Można jeszcze wymienić uszczelnienia na pompowtryskach. Tamtędy też może dostawać się olej do paliwa.
Jeśli chodzi o pompę wstępna to chodzi słychać ja, na pewno też pompuje paliwo bo nie raz zalało mi komorę silnika przy sprawdzaniu. A zawór sterujący ciśnieniem? To nie ma znaczenia czy chodzi czy nie chodzi. Trzeba sprawdzić jakie daje ciśnienie. Jak ok to pompa CR do roboty. Oczywiście sprawdzić wcześniej zawór ciśnienia ,jego wysterowanie i np...
Ja też jestem na etapie wymiany pompy wysockiego ciśnienia , bo zobaczyłem malutkie opiłki unoszące się w paliwie .
Pompa to nie jedyny koszt, bo musisz jeszcze ruszyć rozrząd, a jak dawno nie robiony to przynajmniej pasek rozrzadu wymienić (chyba że chcesz bardzo długo nim jeżdzić to i resztę osprzetu). Co do pompy to upewnij się czy ma te same numery, i czy napewno będzie pasowała, ale jeśli ktoś sprzedaje regenerowane to powinien wiedzieć. Jak bedziesz przepinał...
Opiłki w układzie paliwa. Przygody z benzyna zamiast diesla przy tankowaniu?
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Ale żeby zaraz kąt wtrysku ustawiać? a co z przedwtryskiem???
sprawdż czy nie ma opiłków w paliwie
Zadziała na pewno, musisz wiadomo odpowietrzyć układ i jak miałeś zniszczony korpus lub produkcja opiłków już się zaczęła to obowiązkowo do wymiany filtr paliwa i płukanie zbiornika. Bo niebawem może się sytuacja powtórzyć.
Dokładnie miałem to samo w silniku HDI od PSA jak dobrze pamiętam RHZ, brudny zawór ciśnienia paliwa opiłki, ty sprawdź lepiej czy dobrze założyli filtr paliwa tam bardzo mały błąd i filtr paliwa nie działa. A piszesz że po naprawach to pewnie filtr był wymieniany a tam są specjalne wcięcia z uszczelką.
Też mi się to kiedyś wydawało bezsensem, ale po dogłębnym zbadaniu tematu zmieniłem zdanie. Uszkodzone pompy HP, zablokowane zawory SCV, opiłki w filtrze paliwa, poprawiona korekcja wtryskiwaczy po zastosowaniu 2T, pomiary smarności paliwa zlecone w Laboratorium Orlenu w Płocku, pomiary składu spalin po zastosowaniu 2T, rzadsze wypalanie DPF po zastosowaniu...
Omijaj mechaników który sprawdza tylko błędy.. Ciśnienie na listwie wtryskowej trzyma odpowiednie? Nie skacze? Porównaj wartość zadaną z rzeczywistą. No jeszcze korekcje wtryskiwaczy.. Odkręć czujnik na pompie wysokiego ciśnienia, sprawdź czy nie ma opiłków. Obejrzyj również filtr paliwa czy nie ma opiłków.
Przede wszystkim dlaczego były zmieniane wtryski? A jeśli była przyczyna, czy sprawdzono układ paliwowy na obecność opiłków we wtryskach i filtrze paliwa. Układ wtryskowy Delphi do 2004 roku padał najczęściej na skutek łuszczenia się pompy wtryskowej - opiłki załatwiały wtryski. Bez sprawdzenia pompy na obecność opiłków jakakolwiek wymiana wtrysków...
Taki objaw świadczy o uszkodzeniu pompy wysokiego ciśnienia,opiłki metalu w paliwie zatykają zawór ciśnienia na szynie oraz mogą być niebezpieczne dla wtrysków. Moja pompa padła po 230kk i regeneracja pompy oraz czyszczenie układu paliwa.Wymiana filtr paliwa niewiele się tu zda bo dzieje się to już za filtrem paliwa.Oczywiście część paliwa wraca do...
Wyplukaj opiłki. Co Wy z tą wymiana zbiorników zaopilkowanych. I tak musisz. Wyjmować zbiornik. Zresztą filtr paliwa nie puści opiłków w układ jeśli, po, płukaniu, jakieś zostaną. Pozdrawiam.,
mam podobny problem,opiłki w filtrze paliwa,ale auto odpala idealnie tylko czasami dusi się.Wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia oraz przewód.Po trzystu kilometrach auto znowu się dusi.Może ktoś wie z kąt te opiłki zkoro pompa jest nowa.
Filtr jest nowy, był wymianiany bo byl filtron, (był czysty) W pompie paliwa opiłków nie ma
To świadczy o końcówce pompy . A wpływa na to jej wiek oraz niestety nasze paliwo , które zachodzi w reakcję chemiczną z częściami ruchomymi pompy . Jest to naturalny objaw przy dużym przebiegu. Po prostu już tak jest i to nie tylko w japończykach. W dieslu jest zasada stosowania bardzo dobrego jakościowo paliwa ,oraz wymiana na czas dobrych filtrów...
Nie wiem czy były nowe ale chodzi mi o uczciwość postępowania mechanika Opiłki z pomy CR szybko zabija wtryskiwacze. Nawet jak były regenerowane wcale nie oznacza ze nadal są sprawne. A co masz na myśli? Co było problemem? To że muliło to mogło być EGR ale też nie koniecznie. To że nie odpala ostatnio i szarpało i gasło to problemy z ciśnieniem na...
Opiłki w filtrze paliwa?
zazwyczaj to wina zużytej pompy CR. Są opiłki w paliwie?
opiłek zbiornik paliwo filtr paliwo opiłek opiłek filtr paliwo
piekarnik wymiana bezpiecznik mocne radio samochodowe multiswitch unicable
instalacja elektryczna szlabanu kopia zapasowa
Dopuszczalna ilość sadzy w DPF – progi regeneracji i limity dla Audi, VW, 2.0 TDI, Q7 Filtr oleju w Ursusie C-385 się nie kręci - przyczyny