Sprzęgiełko kompresora powietrza się kończy zapewne.
Naprawiles już ten samochód? te kawałki podobne są zupełnie do niczego. Nie ma tam dysz kierunkowych do gazu? Ewentualnie wciągnął coś egr, albo po prostu świecą się rozpadła.
Pewnie połamane sprzęgła kłowe na kole zębatym trzeciego biegu, co przy chińczykach nie jest rzadkością. W praktyce cała skrzynia (oba wałki kompletne) do wymiany. Jak już mówiłem, wziąłeś się za remontowanie czegoś co nie warto remontować.
Metalowe będzie bardzo ciężko wyciągnąć, bo trzyma je pole magnetyczne. Jak jest dostateczna przerwa między cewką a rdzeniem, to możesz próbować wsunąć mocno klejącą taśmę i łapać opiłki "na lep". Jednak nie ręczę, że uda się wyciągnąć wszystkie. Zależy, jak głęboko już je wciągnęło. Jeśli jakiś opiłek dostał się na stronę cewki, to zapomnij o naprawie...
W mojej był zbiornik obok sprężarki i ktoś wspawał gwinty i tam idealnie się wpasował zawór zwrotny od wody 5/4cala z tym że musiałem go przerobić aby nie hałasował [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Czasami można je usunąć magnesem. Ja mam na to patent a mianowicie: Na cienki śrubokręt przyczepiam jakiś mocny magnes, głośniczek albo buzzer od telefonu popsuty i końcówką śrubokręta zbieram opiłki, przyczepiają się ładnie. Staraj się to robić tak, żeby nie szurać śrubokrętem po membranie głośniczka tylko lekko nad.
Czasami dobrze się sprawdza miniaturowy śrubokręcik z taniego zestawu za 5 zł. Po namagnesowaniu zbiera opiłki aż miło
Między stalowe zębatki pompy a boczne aluminiowe pokrywy nie ma prawa nic się dostać, za mały luz, a nawet gdyby zazębienie tam coś wcisnęło na siłę to byłby po tym ślad na aluminium w pokrywie. Jeżeli słychać było dźwięk zaraz po uruchomieniu silnika ewidentnie to świadczy o winie tego co do tej pompy zaglądał. Przyjrzyj się dokładnie bocznym aluminiowym...
Opiłki metalu w obudowie/siateczce, uszkodzone/niewłaściwe buzery.
Akurat tego producenta nie znam, ale jak klej nie zawiera opiłków metali to się sprawdzi.
sprawdz na głośno mówiącym jeżeli jest to samo to masz głośnik zawalony opiłkami metalu ,do czyszczenia lub wymiany
Miałem 3 lata BLACKVIEW BV6000 i w zasadzie dalej działa , a lekko nie ma . Wadą jest mierny głośnik i łapie opiłki metalu które potem trudno usunąć .Są nowsze modele ale ta jest chyba najbardziej pancerna .
Czyli kolega zrobił "oszczędnościowy" remont silnika.
W 1.6 tdci (hdi) pompy się raczej nie sypały, a już nie było problemów z opiłkami metalu. Regulatory na pomie siadały, czujniki na listwie.
Fajnie że dałem się nabić w butelkę !!! Jak latareczka-bubel sie rozładowała trzepałem ją jak szalony i NIC :-( potem ją rozebrałem a tu surprise :-p kawał metalu nawet opiłek nie przyciąga, trochę się wpieniłem Qrw(at) bo rachunek już w śmietniku i nie oddam tej latareczki z powrotem do sklepu !!! Ładowałem ten niby akumulator ładowarką od telefonu...
Oj coś mi się wydaje że mogą być opiłki metalu w układzie. Z mojej praktyki też obstawiałbym regulator plus kompleksowe czyszczenie układu paliwowego.
Opiłki metalu na wolnych obrotach mieszają zapłonem. A siedzą na dolnym czujniku, czyli czujniku wału a biorą się z niedokładnego czyszczenia po zerwaniu łańcucha, ujedziesz 2, 5, 10km i takie jaja.
Kopułkę możesz dobrać wg własnego gustu bo to jest tylko zabezpieczenie (nie wpływa na jakość czy ilość wydobywanego się dźwięku) przed wpadnięciem kurzu bądź opiłków metalu do szczeliny pomiędzy cewką a rdzeniem.
Te słuchawki maja już ładnych parę lat. Nie mam pojęcia skąd się to wzięło. Trzeszczenie pojawiło się niedawno.
Ja stosuję Total 75/W 90. Jeśli olej nie był dawno wymieniany (a powinien być ok. 90- 100.000 km.) to go spuść i zalej świeżym. Zwróć uwagę na ilość spuszczonego oleju i czy nie ma w nim opiłków metalu, filtr oczywiście należy wymienić na nowy.
w filtrze paliwa opiłki metalu. Nie wiem więc po co ten temat... Możesz się jeszcze uratować dając pompę od benzyniaka i podłączyć ją po stacyjce ale nie wróży to dobrze... Lepiej naprawiać, autko 7 letnie trochę szkoda.
Witam, miałem podobne problemy z tym silnikiem kontrolka oleju zapalała się nieregularne często w paśmie poniżej 2000 tys obrotów i przy skręcaniu wymieniłem na samym początku czujnik następnie pompę oleju i panewki, dodam, że po podłączeniu manometru ciśnienia były w normie według danych producenta. Po tych zabiegach w dalszym ciągu kontrolka się zapalała....
Widzę że zajmujesz się samochodami, wiec może jakieś opiłki metali dostały się pod obudowę i dlatego głośniczek padł, lub słuchasz głośno muzyki. Jeżeli słuchasz głośno muzyki, polecam dokupienie zestawu głośniczków do tego telefonu i nie będzie następnym razem takiego problemu. Wymień głośniczek i będzie po problemie.
Powiem wam mój patent na wyłapywanie opiłków metalu. Obudowa od filtra do wody plastikowa , obłożona magnesami neodymowymi. Olej przepływa płytki wyłapują opiłki. Czyszczenie banał.
plastelina Prima aprilis jest za dwa tygodnie... :cunning: A próbowałeś najprościej - taśmą samoprzylepną? Z normalnych magnesów tak - neodymy są na to za mocne. Nawet NITTO - (mocna do zastosowań profesjonalnych) ledwo daje radę... :( A i kosztuje "małe co nieco"... Krople kleju na gorąco: kapnąć - poczekać - oderwać. Na płaskim sprawdzałem (używam...
100% listwa bębna, można wymienić samą listwę ale nie wiadomo ile ten bęben ma zrobione kopii i czy to oryginał najlepiej wymienić bęben i listwe Developer to są opiłki metalu które przenoszą toner na bęben, wymienia się go co 60 tyś kopii samemu wymieniać to nie polecam jest przy tym pare ustawień serwisowych ; kasowanie liczników inicjacja developera...
Pompa oleju może być zapchana, motor do remontu albo wymiany, szkoda kasy na diagnozy, skoro opiłków nie brakuje...
Z moich "doświadczeń" wynika że w WSK 125 im mniejsza przerwa na przerywaczu tym lepiej, młoteczek i kowadełko dość często iskrzą i wypalają styki tym samym samoistnie zwiększając przerwę. Co z kondensatorem? Przerywacz dobrze oczyszczony ze "śmieci", mam tu na myśli namagnesowane opiłki metalu, elektryczne przejściówki karter-a mają dobrą izolację...
Ja bym na twoim miejscu Tarnus bym brał tę sprężarkę. Tylko przed podjęciem ostatecznej decyzji to bym wylał olej ze sprężarki i go ocenił, olej ma być niemalże przezroczysty bez żadnych zanieczyszczeń typu opiłki metalu.
rozebrać magnes jedyny ratunek
Filtr metalowy powinien zatrzymać jakieś drobne opiłki metalu i chronić sprężarkę, zresztą takie filtry są w układach do płukania klimatyzacji
Induktor - niby prosta konstrukcja ale np. przy wdrażaniu AP-82 stanowił największy problem. Elektronika bez problemu zaliczała komorę klimatyczną natomiast induktor ... zamarzał. Dopiero po zmianach w konstrukcji i zmianie smaru pracował poprawnie. To piszczenie i trzeszczenie może też być spowodowane okruchami magnesu stałego czy opiłkami metali ocierającymi...
Oj tam idziesz na łatwiznę. Płyta MDF zrobiona jest z prasowanych opiłków drewnianych mieszanych z celulozą, klejem,i czegoś tam jeszcze. Z dużych opiłków powstaje tzw wiórówka, z bardzo dużych OSB. Użyj tego samego celulozę możesz z tego wykluczyć. Kawałki MDF /jak chcesz to i HDF, opiłki drewniane etc./ mieszasz z wikolem w takiej proporcji aby było...
Temat stary, ale ciekawostką jest to, że u mnie nie było iskry — przyczyną były opiłki metalu w oleju. Po godzinie pracy agregatu spuściłem olej i okazało się, że było mnóstwo opiłków. Po dwukrotnej wymianie oleju wszystko wróciło do normy. Przypuszczam, że magnetyczny czujnik wyłapał te opiłki i zrobił zwarcie. Takie cuda. Pzdr.
.Jeśli już tak bardzo chcesz dłubać przy tym,to wszystko nadaje się do czyszczenia.[/quote] To nie będę się nudził ^ ^
Więc zbyt duży poziom głośności, zacierająca się cewka.
(at)marco2255 Dobra decyzja.
Jak zetrę to schodzi. To nie są opiłki metalu, tylko zwykły brud. Magnes też nie. Podejrzewam wadę fabryczną. Może ślad po mackach jakiegoś robota KUKA, co na taśmie podaje drzwi. Hmm??
Dobry pomysł z tymi kondensatorami na wyższe napięcie kolegi "ArtutAVS". Jak nadejdzie kolej na naprawę mojej spawarki, to też zamontuję kondensatory na wyższe napięcie. W mojej spawarce przyczyną usterki było zwarcie na płycie sterowniczej. Jak się okazało po zdemontowaniu obudowy na płytkach pcb jest mnóstwo osadu z opiłków metalu, bo w okolicy spawarki...
Żeby polerować to najpierw by trzeba było usunąć wtopione opiłki metalu, każdy ręcznie z osobna.
Opiłki jakiego metalu ( stal ,aluminium).Sprawdź np. magnesem
Witam. Dopiero dzisiaj mechanik złożył silnik. Kręci, lecz pojawił się kolejny problem. Na wolnych obrotach zapala się kontrolka oleju, gdy się "przygazuje" kontrolka znika, obroty wracają do 1000 i znowu kontrolka. Czy ktoś ma pomysł, jaka może być przyczyna? Mechanik też ma problem, ponieważ on nie rozkręcał tego (poprzednik wszystko wrzucił do bagażnika)..
Oczywiście. Jeżeli słychać, że ociera, to jednoznacznie wskazuje na przegrzanie cewki i jej zsunięcie się z karkasu. Po prostu klej którym była klejona rozpuścił się i spowodował obluzowanie. No i druty zjechały z karkasu. Musisz wyjąć cały układ drgający aby to zdiagnozować. Albo spadło tyko trochę i w strumieniu gorącego powietrza da się to naciągnąć...
Witam, mam problem z głośnikami samochodowymi trójdrożnymi Pionner TS-A6921 a mianowicie gość który wycinał mi w aucie otwory do tych głośników zabrudził je opiłkami metalu tak że membrana nawet nie chce drgnąć. Opiłki dostały się między cewkę a magnes. Da się jeszcze coś z tym zrobić??? Proszę o wszelkie porady. Pozdrawiam
Witam, sprawa rozwiązana, czujnik jest w okolicy łapy sprzęgła . Problemem były opiłki metalu , przyklejone do czujnika . Sprzęgło było całkowicie zniszczone , dlatego znaczna ilość metalu na czujniku . Dodatkowo poprawiono docisk 1 wtyczki komputera , połamany element mocujący .
Nastawnik zebrał opiłki metalu i tak się to objawia.
Witam W jakim stanie jest ten stary olej? Jeżeli nie jest czarny, nie ma przebarwień i nie różni się kolorem od nowego oraz nie ma w nim opiłków metali czy czegoś innego to wlać można. Ważne jest również to ile przejechał i przestał w quadzie ten stary olej. Zwykle się tego nie robi, gdyż olej jest już spracowany i zanieczyszczony. W warsztatach gdzie...
A wiesz jak się mierzy prąd w zasilaczu? Masz opornik szeregowo z obciążeniem i mierzysz napięcie jakie odłoży się na oporniku. To najprostszy przetwornik prąd-napięcie. Jakie czasy będą mierzone, to można sobie wyliczyć z obrotów silnika i wielkości przekładni oraz obwodu tarczy i wymiarów szczeliny. Możesz pół tarczy zamalować na biało i czasy światło/brak...
Nie wiem jak się stosuje taki magnetyzer ale jak sądzę przewód paliwowy wysokiego ciśnienia jest ze stali a więc jest "magnetyczny" a to oznacza że pole magnetyczne go nie przeniknie czyli żadne opiłki wewnątrz się do niczego nie przykleją, a po drugie te drobinki to pewnie stop chromu i czegoś podobnego czym są pokrywane sekcje tłoczące w pompie więc...
Jeśli chodzi o falownik LITEON to możesz być spokojny o jakość i działanie (marka LITEON jest znana z produkcji dysków komputerowych SSD). Jakościowo to poziom SIEMENSA, ABB, LENZE, a cena też uważam, że przystępna. Kilka takich zamontowałem swoim klientom i jestem mega zadowolony, szczególnie z trzymania momentu przy niskich obrotach. Jakby ci zależało...
elektromagnes opiłek opiłek pompa opiłek głośnik
przestrajanie unitra at9100 dietrich zawora gazowy graetz mostek
pompa ciepla piekarnik electrolux
Najlepszy wzmacniacz do kolumn Mezzo 6 Zamiennik tranzystora RHU002N06 - PSMN1R0-60YS