Mam wykres z testu rozruchowego fordowskim IDS-em sprawnej pompy Delphi w silniku 2,0tdci (całość na rozruszniku). Ponieważ 1 MPa to 10 barów, wychodzi na to, że po krótkim czasie (2 sek) pompa może podać nawet 1200 barów (a nie tylko żądane 200 ma duży zapas)... Test był robiony na ciepłym silniku (tzn dosyć szybko kręcił). http://img403.imageshack.us/img403/4623/...
Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy - jest szybka, prosta i tania. Najlepiej zrobiona z pomocą IDS-a, który ma zaimplementowana próbę przelewową (steruje silnikiem podczas próby), ale można też próbę zrobić na wolnych obrotach 4 minuty. Norma jest 45 ml, ale jeszcze 60 ml nie ma tragedii. Jeżeli będzie ponad 100 ml na wtryskiwaczu - jest już na...
Witam No cóż , warto zacząć od komputera , ale to nie wszystko. Podejrzany jest jak to już kolega "Maniek z" powiedział układ wtryskowy i to kompletny . Oprócz komputera lub nawet bez niego trzeba koniecznie sprawdzić czy nie ma opiłków przy powrocie paliwa z pompy wtryskowej do filtra paliwa . Jeśli są to niestety cały układ wtryskowy do wymiany czyli...
Witam, przerobiłem ten temat i u mnie wyglądało to tak: auto miało problemy z odpalaniem i przy wciśnięciu gazu do dechy zapalały się kontrolki od świec żarowych, STOP, i czerwony silnik. Z pomocą kumpla (mechanika z atoryzowanego serwisu) udało się jakoś to zrobić w miarę tanio ale trochę czasu upłyneło. Mianowicie- pompy z 1.5 dci do 2005 roku robi...
moje pytanie gdzie sprawdzić czy są opiłki, u mnie tez wyskoczyły błędy p1211, oraz p0251, Te błędy nie są od razu równoznaczne z wystąpieniem opiłków w układzie paliwowym. Tym niemniej opiłki produkuje pompa wtryskowa, wędrują do wtrysków i przelewami oraz powrotem paliwa wracają do zbiornika samochodu,a stamtąd wędrują do filtra paliwa. Więc najprostsze...
Jest to silnik 1.6crdi czy już 1.7? W 1.7 był problem z blokami silnikow jak i również z pompami wys.cis. jeżeli po montażu nowych wtrysków klekly od nowa wygląda na to że pompa paliwa siada i puszcza opiłki które już nic nie filtruje
Nawiązując do tematu 2500 max obroty 1. Wymiana na TDI - polecam 2. Zabawa co rok - regeneracja wtrysków lub gdy kiepskie paliwo!!! - u nas o takie nie trudno a pompa delphi - zużywa się i opiłki na sitku regulatora ciśnienia wskazują o kończeniu się pompy Przetarte obie ścieżki :-))) z TDI mogę pomóc powiem co i jak , i najważniejsze gdzie? "nie jestem...
Przecież to na 99% Delphi pompa się rozleciała i opiłki są w całym układzie. Pompa przewody wysokiego ciśnienia, zasobnik do wymiany, wtryski do regeneracji albo wymiany zbiornik do wymiany.Koszta od 6 do 12 tyś
KOLEGO OPISZ DOKŁADNIE CO CI SIĘ DZIEJE SPRADZ CZY WOGÓLE POMPA PODAJE ROPE NA WTRYSKI ZAPEWNE POMPA DELPHI UKŁAD ZAOPIŁKOWANY ŁACZNIE Z WTRYSKAMI NAJPRAWDOPODOBNIEJ I CI W ZYCIU NIE ODPALI POMPA DO CZYSZCZENIA NA STOLE JAK STAWIA SIĘ POMPE TO PROGRAMUJA ODRAZU STEROWNIK POD DANĄ POMPE 32 CYKLE OKOŁO 6 H NA STOLE POMPA STOI WTRYSKI DELPHI ZAWORKI CERAMICZNE...
czy ktoś wie co mogło zniszczyć nagle układ paliwowy? Montowanie kładu wtryskowego Delphi do 2004 roku to duża porażka Forda - mówiło się, że Ford chciał tu popełnić seppuku... Po 2004 roku Delphi było nieco lepsze, w 2006 roku Ford przeszedł na bardzo wytrzymałe japońskie Denso. Twoja pompa się złuszczyła, na pewno dobiło ją marne paliwo (opał odbarwiany...
A mianowicie jezeli zdecydowalbym sie kupic nowe wtryskiwacze to czy musze wymieniac rowniez pompe czy ta stara da rade z nowymi ?? Nowe wtryskiwacze są bardzo drogie - najlepiej jest zregenerować te co masz, wymieniając zaworki i końcówki. Ale tylko na oryginalne Delphi - czyli w dobrym, sprawdzonym zakładzie, najlepiej autoryzowanym, gdzie od razu...
Zawsze wszyscy w takiej sytuacji robią przelewające za dużo wtryski - tymczasem jeżeli pompa jest w idealnym stanie, wtryski mogą przelewać nawet dosyć mocno, a układ i tak nie wejdzie w tryb awaryjny. Miałem przypadek, że wtrysk przelewał tak, że trzeba było przerwać próbę, bo paliwo po 20 sekundach lało się na ziemię. Ale pompa była świeżo zrobiona...
jak zapytałam sie co moglo spowodować takie zepsucie wspominał o przegrzaniu auta No... nie. Zdecydowanie nie. czy nie powinien wyjąć pompy też Jednak lepiej jest wpierw sprawdzić wtryskiwacze, bo wyjęcie pompy to jest grubsza robota. Przy naprawie wtrysków widać, czy są opiłki, czy nie. Jeżeli są, to pompa na 100% jest do robienia. Jeżeli nie regeneruje...
W istocie doszedłeś sam pracowicie studiując obwód wtryskowy paliwa, że elementem strategicznym dla komputera wtryskowego jest regulacja ciśnienia paliwa . Jest to po prostu bilansowanie ilości paliwa wytworzonego (przez pompę WC (1 - rys. poniżej), a zużytego przez wtryskiwacze (5). Regulacja jest więc jedną z najważniejszych czynności wykonywanych...
Zobacz czy masz 1,5 dci z Delphi bo pompy wycierały się i sprawdź opiłki w paliwie,. Tak, mam wtryski i pompę Delphi. Gdzie tych opiłków dokładnie szukać?
Przeciez to delphi,co tu dużo opowiadać,jak siadła pompa(opiłki)to wszysto do roboty,łącznie z czyszczeniem całego układu. Wtryskiwacze i pompe na stół i wiesz wszystko.
Kiedy dochodzi/może dojść do zatarcia wtrysku Delphi? Kiedy bądź . Pytanie co rozumiesz przez pojęcie "zatarcie". Po zużyciu się części mechanicznych wew. wtrysku. Po zablokowaniu ciałem obcym .np. opiłki z pompy HP Po odpięciu z ukladu paliwowego.
Przede wszystkim dlaczego były zmieniane wtryski? A jeśli była przyczyna, czy sprawdzono układ paliwowy na obecność opiłków we wtryskach i filtrze paliwa. Układ wtryskowy Delphi do 2004 roku padał najczęściej na skutek łuszczenia się pompy wtryskowej - opiłki załatwiały wtryski. Bez sprawdzenia pompy na obecność opiłków jakakolwiek wymiana wtrysków...
Jak dobrze kojarzę to te silniki miały wadliwe pompy wysokiego ciśnienia łuszczyły się i opiłki uszkadzały wtryski. W Mk3 tdci jest układ wtryskowy Delphi i pompy w pierwszych latach stosunkowo szybko ulegały awarii, opiłkowały i wymagało to regeneracji i pompy i wtryskiwaczy plus płukanie całego układu. Typowy objaw to było wchodzenie w tryb awaryjny,...
pisałem wcześniej aby sprawdzić paliwo co z tego że zregenerowano wtryski jeżeli opiłki je załatwiły, pobierz próbkę paliwa z listwy i pod mikroskop, poczytaj o pompach delphi, sekcja ssąca zaczęła sypać opiłkami, prawdopodobnie do wymiany
to było sprawdzane - nie ma problemów opiłków. Filtr wymieniony. Kwestia opiłkowania pompy CR była w głównej mierze problemem 1.5 DCi na osprzęcie Delphi a tu Siemens/Continental.
To nie EGR masz błąd bo jest zablokowany. Przyczyną pewnie są opiłki, którymi sypie pompa zasilająca w pompie wysokiego ciśnienia. Delphi rządzi ;)
Tak ,ale w filtr znów mogły się opiłki dostać , proponuję wymienić jeszcze raz .
Odnośnie Twojego autka mam nadzieje, że wiesz, że sama wymiana tych podzespołów nie wystarczy jeżeli układ zaopiłkowany? No właśnie, kolega słusznie poruszył tę kwestię - przedliftowe pompy Delphi jeżeli padały, to łuszcząc się i metalowe opiłki wykańczały wtryski. Poprawiono pompę w 2004 roku. Jeżeli są opiłki w układzie, to wymagana jest regeneracja...
Tylko czy to normalne , że auto ktore mozna powiedziec ze jest zimne ( jeszcze sie dobrze nie zagrzało ) chodzi bez zarzutów ? Zimny silnik pracuje na innej mapie - ma zwiększoną dawkę wtrysku i wtedy nie wchodzi w tryb awaryjny. Za to Ty z grubej rury pocisnąłeś opiłkami z pompy wtryskowej :) Bo dopiero od 2004 roku wprowadzono poprawione pompy Delphi,...
Jeżeli to jest tdci to po jaką cholerę odkręcasz przewody wysokiego ciśnienia itp. Zobacz czy odpala z plaka . Jeżeli ma za niskie ciśnienie na railu, to komputer nie pozwoli go uruchomić,a z plaka najczęściej zapali . To jest delphi jak pompa sypie opiłkami (zaciera się) to podwieszają się wtryski (przy przebiegu powyżej 150kkm to normalka). Komputer...
A co to delphi ? :D Opiłki możliwe. Nie wiadomo tez czy steruje wtryskami ,wiemy że paliwo dochodzi.
Jakiej firmy układ paliwowy? Jeżeli DELPHI, to proponuję zająć się wtryskiwaczami. W DELPHI problem zaczyna się od pompy paliwa, drobne opiłki metalu dostają się do wtryskiwaczy i problem gotowy :cry:
99% przypadków ciężkiego palenia tych silników to uciekające ciśnienie paliwa przez przelewy wtrysków, a ich uszkodzenie to z kolei przeważnie skutek opiłków z przycierającej się pompy. To samo jest w Renault z CR Delphi. Co do odpalania go z plaka to ten silnik nie toleruje innego niż cytrynowy, poważnie, i trzeba umiejętnie dawkować bo ma duży stopień...
Witam! Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Mondeo 2006 r. 2.0 TDCI z wtryskami oraz pompą Delphi. Opiszę mój problem z pompą i wtryskami, może to komuś pomoże, bo wiem że jest to nagminny problem tych aut. Zaczęło się od wyskakiwania "sprężynki" i gaśnięcia auta przy gwałtownym przyspieszaniu. Błędy diagnostyczne mówiące o problemach z układem paliwowym....
1. Delphi zaleca wymianę jeżeli jest ponad 10ml po 2 min. 2. Pompa Delphi mogła być przytarta i daje opiłki, także przed wymianą sprawdź bo problem szybko powróci. 3. Uważaj na marnej jakości zestawy naprawcze - jest ich pełno 4. Możesz to zrobić sam [url=http://www.youtube.com/watch?v=tud4... tu
Rozumiem ,że system Delphi .Wynik testu przelewowego?Szczelność układu między zbiornikiem paliwa a pompą? Stan smoka w zbiorniku paliwa (czystość opiłki).
oryginalny Tester Delphi daje rade ogólnie ale niestety z Iveco sobie nie radzi. Dodam że Wtryski po regeneracji pompa ciśnieniowa sprawdzona, turbina zregenerowana. Zastanawia mnie jeszcze pompka wstępna bo jest dość sporo opiłków w filtrze.
Kolego "lipagw" naprawiłeś może swego jak tak to proszę o odpowiedz co było przyczyną Na wasze pytania już odpowiadano kilkadziesiąt razy - wystarczy poszukać... Trzeba podjechać na dobry fordowski tester i sczytać błędy. Wyskoczy prawdopodobnie błąd P0251 lub P1211 albo najpewniej obydwa razem. Trzeba sprawdzić wtryskiwacze robiąc próbę przelewową...
pompa i wtryski byly w regeneracji. Znając życie i wartość auta ta regeneracja to był finansowy wodotrysk i techniczny pic na wodę. Regeneracja wtryskiwaczy ma sens tylko na oryginalnych częściach Delphi, a stosowanie zamienników to na 100% wyrzucone w błoto pieniądze. Podobnie z pompą. Zrób próbę przelewową - to jest test prawdy. W cywilizowanym warsztacie...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Wymieniono elektrowtryskiwacze (Delphi). Wymieniono zawór EGR A pompy nie wymieniono , w tym systemie potrzeba wymiany wtryskiwaczy wynika z awarii pompy ( sieje opiłkami na wtryski). Koledzy dobrze ci mówią przecież nie spalona ropa a spalający się z cylindrach olej albo płyn chłodniczy pachną zupełnie inaczej a wszystkie te zjawiska dają biały dym.
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
Witam. Jeżeli chodzi o delphi 1,5 dci to jak były opiłki w układzie to jest je bardzo ciężko usunąć mimo ,że demontujemy zbiornik i go czyścimy. Mikro opiłki są tak małe, że wydaje się, że jest już wszystko super wyczyszczone (listwa przewody, pompa, zbiornik) a w rzeczywistości te drobinki siedzą w zakamarkach i wpadają na nowe zaworki we wtryskiwaczach...
to było na biegu jałowym Domyślam się. Wtryskiwacze puszczają dużo i ewidentnie świadczy to o uszkodzonych zaworkach, ale nie na tyle żeby był problem z odpaleniem. Ostatnim razem na taki przypadek robiłem cały komplet, czyli wtryski, pompa, "pająk" i czyszczenie całego układu, włącznie ze zbiornikiem, od opiłków aż się w nim błyszczało a w filtrze...
Witam, Temat nierównej pracy 2.0 bluehdi 150/180KM niestety opisywany jest i na zagranicznych forach. Mój 308 2.0 bluehdi również po ok 110tyś. Km dopadł ten problem, trzęsie autem. Zauważyliśmy również z mechanikiem, że przy filtrze paliwa gromadzi się trochę opiłków, najbardziej prawdopodobne z pompy paliwa. Oddałem auto do warsztatu zajmującego się...
Kolega to miał, też wersja 2,0 na CR Delphi. Cudem sprzedał. W ciągu dwóch lat na naprawy wydane ponad 20 tys. zł., z czego większość na naprawę układu paliwowego (4 razy wtryski, dwa albo 3 razy pompa Jak Ci poleci pompa CR, to możesz co tydzień wymieniać wtryski i nic to nie da, bo masz opiłki metalu w paliwie, które momentalnie wykończą nowe wtryskiwacze....
Oczywiście, że delphi. Też domniemam, że czasami przy mocnym obciążeniu silnika spada ciśnienie na listwie. Skoro wtryskiwacze mają korekty ok, nie leją górą, stwierdzam, że są ok. Regulator ciśnienia podmieniony na używany, ale sprawny. Poprawy brak. Dzisiaj podmienię jeszcze czujnik ciśnienia na listwie, tak dla świętego spokoju, chociaż wątpię, aby...
Witam a ile auto ma przejechane bo układ DELPHI to akurat bardzo wadliwa jednostka przerabiałem to kilka razy i zawsze kończyło się wymianą pompy bo to ona za zwyczaj jest całym winowajcą a potem wiadomo regeneracja wtryskiwaczy czyszczenie całego układu paliwowego włącznie z demontażem zbiornika paliwa bo wszystkie opiłki z pompy tam właśnie lądują...
He he Następny co walczy z układem Delphi?? Po kolei Wymiana zbiornika na drugi wolny od opiłków( mycie nic nie da nawet najlepszymi środkami) Zbiornik jest namagnesowany i opiłki zostaną. Kupić drugi i pod mikroskop. Przewody bardzo starannie wymyć ale to BARDZO Filtr paliwa oczywiście drugi pompa do regeneracji koszt około (1200zł) jak nie jest całkiem...
Jak masz pojęcie trochę o mechanice i dostęp do podnośnika/kanału ja bym zaryzykował zrobienie pompy samemu tak jak ja to zrobiłem. Napisał sam, że jest świeżakiem w tej branży. Wtryskiwacze też można samemu zrobić na oryginalnych zaworkach, ewentualnie od razu końcówki wymienić, w ramach samoadaptacji dojdą do siebie. W pompie jeżeli poszła głowica...
Niee! Robisz wszystko od tyłu. Usterki w tego typu układach Delphi powinny być już znane praktycznie w każdym lepszym zakładzie elektromechanicznym lub mechanicznym. Już przy pierwszym kontakcie z mechanikiem powinien zaproponować Ci demontaż baku i sprawdzenie czy nie ma opiłków, a bardziej profesjonalne podejście demontaż i sprawdzenie pompy. Nie...
Nie chce mi się wierzyć że po zgaśnięciu nie ma żadnych błędów. No właśnie. Podjedź gdzieś na IDS-a i sprawdź. Jeżeli byłby tam kumaty diagnosta, od razu zrobiłbym próbę w trybie rzeczywistym. Generalnie zacząłbym od próby przelewowej - mimo że wtryski były regenerowane w autoryzowanym serwisie (czy autoryzowanym przez Delphi?). Bo jeżeli były regenerowane...
Witam Prawdopodobnie czeka mnie wymiana lub naprawa pompy delphi w Scenicu 1.5 dci 60 KW 2004 rok.W serwisie reklamującym się wieloma naklejkami i szyldami firmy Bosch powiedziano mi że koszt regeneracji tej pompy wynosi od 1200 do 1800 zł w zależności od stopnia uszkodzenia.Przeszukując sobie dziś nasz portal aukcyjny trafiłem na ofertę całkiem nowej...
Witam wszystkich, od 8 lat posiadam Seata Exeo 2.0cr 143 Caga, mam z nim taki problem dziwny, w drodze z pracy silnik zaczął pracować na 3 cylindry, dojechałem nim do domu kawałek, podpiąłem vcds-a, ukazał się błąd p1237 przerwa, wymieniłem wtyczkę, sprawdziłem instalacje, wszystko ok., zauważyłem, że jak jest silnik zimny błedu nie ma, wtrysk się nagrzeje...
delphi opiłki opiłki pompa opiłki pompa mondeo
atlantel instrukcja obsługa podłączenie wzmacniacza smartfona napęd faac740
Radio nie działa po montażu w Honda Accord 2010 Epson L3111 - Krzywe pobieranie papieru - co robić?