Wtryski, a wcześniej mogła pompa opiłkami sypnąć.
Żeby silnik wystartował potrzeba około 230 bar a nie 30. na wolnych obrotach powinno być około 230-250 bar. Nie widzę skali na menzurkach, ale od razu widać że ostatni wtryskiwacz leje jak wściekły, z resztą pozostałe też zdrowo leją. Standardowy problem w tych silnikach. Przy okazji do sprawdzenia pompa WC pod kątem opiłków w paliwie.
Opiłki były? pompa CR naprawiona? Wtryski dopisane? Wystarczyło użyć szukaj?
Jak teraz zrobisz pompę to przeżyje to auto 2 razy chyba że układ ma opiłki to już inna bajka.
Pytanie elm. Które nie są elm. Są bardzo dobre wystarczy tylko skonfigurować działają bez problemu. A układ musi być szczelny łącznie z przewodami powrotnymi od wtryskiwaczy bo powrót idzie do filtra. Pompa nie znajduje się pod tymi torksami i jej nie wyczyścisz. Za to miałeś zrobić test pompy na opiłki i widzę że nie robisz.
Ta pompa cały czas prawidłowo pracowała . Przed oddaniem auta na auto złom podjechałem nim do mechanika i od razu przerzucił pompę z auta, którym podjechałem do drugiego naprawianego Forda - więc chyba jest mała szansa, że nagle w tej pompie znalazły się opiłki, czy inne śmieci.
pisałem wcześniej aby sprawdzić paliwo co z tego że zregenerowano wtryski jeżeli opiłki je załatwiły, pobierz próbkę paliwa z listwy i pod mikroskop, poczytaj o pompach delphi, sekcja ssąca zaczęła sypać opiłkami, prawdopodobnie do wymiany
Pewnie pompa sypie opiłkami.... Ale trzeba coś sprawdzać od pisania nie zapali.
A to nie w tych silnikach pompa paliwowa sypie opiłkami które wszystko zapychają?
Stoją wtryski. Pompa sypła opiłkami. Sprawdź czy nie masz opilków w magistrali.
Najlepiej po prostu kogoś oszukać
Tak ,ale w filtr znów mogły się opiłki dostać , proponuję wymienić jeszcze raz .
Te same mozna wkładać, ale najpierw sprawdź pompę i cały układ paliwowy pod względem obecności opiłków
średnicy 0.5cm i grubości około 1mm. To nie jest opiłek, tylko ogromny kawałek żelastwa.
Wpisz w google "1.8 tdci opiłki" to się dowiesz, że pompa się sypie i dodaje do paliwa opiłki metalu które wszystko zapychają. Czyszczenie całego układu paliwowego + wtryski. To powszechnie znany błąd konstrukcyjny.
Pompa mogła się zfrezować (stąd te opiłki) z powodu wady fabrycznej, niekoniecznie od paliwa.
Te słynne TDDI mają wadę projektową w postaci wirnika pompy paliwa produkującej opiłki, które zasyfiają cały układ paliwowy i zapychają wtryskiwacze. Trzeba pompę wymienić, wymyć układ paliwowy i zrobić porządek z wtryskami.
Jak odkręcisz dekielek na 2 śrubki to tylko zobaczysz tłoczek i możesz nim poruszać ale nie da się go wyciągnąć. Na środku tłoczka jest otwór w który jest włożony bolec od tarczy skokowej. Tłoczek znajduje się na samym dole i tu się zbierają opiłki z pompy.
Żle naprawiony sterownik. Jeżeli po wymianie silnik miał zachowaną dynamikę pompa pracowała płynnie i cicho to winny jest sterownik i elektrozawory do wymiany w pompie. Zakładam że w pompie nie było opiłków metalu i sama pompa nie była zamulona jakiś syfem bo wtedy faktycznie regeneracja mechaniczna pompy jest niezbędna.
Przecież to na 99% Delphi pompa się rozleciała i opiłki są w całym układzie. Pompa przewody wysokiego ciśnienia, zasobnik do wymiany, wtryski do regeneracji albo wymiany zbiornik do wymiany.Koszta od 6 do 12 tyś
Miałem z kilkoma takimi do czynienia. Zawsze była padnęta KKK. Dziwne, że serwis nie wyjął tego sitka. W zaleceniach serwisowych jest informacja żeby się tego pozbyć. Nic nie wiadomo czy była czyszczona pompa vacum. Tam też gromadzą się opiłki. Po czyszczeniu silnika i przed montażem turbiny powinno się zrobić test wydajności i ewentualnie pomiar ciśnienia...
Witam!!a co było powodem wymiany wtrysków?Miałem podobny problem przy identycznym silniku,auto nie paliło ,dałem nowe wtryski,zapaliło chodziło moze jakies 15 min,tez nie dało sie przyspieszyc i tez nie było błędów,po czy auto zgasło,okazało sie że pompa paliwa CR była juz tak zuzyta ze mieliła sie w srodku i opiłki z pompy uszkodziły kolejne wtryskiwacze,ale...
Problem z sypiącą pompą występował w motorach przed liftem. Potem wadę usunięto. Ale mimo to zaworki w przelewach sypią się - tak było u mnie. Po regeneracji ( wymiana przekładek, czyszczenie w ultradźwiękach) zrobiłem już pond 50 000km i wszystko elegancko. Po 40 000 zrobiłem próbę przelewową i przelewy idealne. Przy zabieraniu się za wtryski koniecznie...
Przez takie odkręcanie rurek od wtryskiwaczy uszkodzisz wtryski/są uczulone na opiłki/.Sprawdź czy masz paliwo w filtrze jeśli jest to prawdopodobnie szaleje ci zawór na pompie .
Nie łudziłbym się że to nie pompa. Ten typ tak ma. Pompa swoje kosztuje niestety a jak to w fordzie dojdą opiłki do tego to cały układ łącznie ze zbiornikiem i wtryskami to naprawa często jest nieopłacalna.
Jak są opiłki we wtrysku to z pompy, więc czyszczenie układu bez naprawy pompy jest bez sensu, chyba ,że wtrysk stanął po wyjęciu przy jakiejś robocie, gdzie był rozpinany układ CR, wtedy czyścić i od razu montować, bo jak wtryski poleżą bez paliwa to na 100% któryś się zawiesi.
O właśnie ostatnio podmienił mi na sprawny ten zaworek regulujący ciśnienie paliwa. I nic się nie poprawiło. teraz ewentualnie miał sprawdzić jak wygląda stan paliwa w sensie czystość w baku i mówił że może będzie sczyścił cały układ. Zapomniałem napisać że mechanik wykrył mi też że mam do wymiany koło alternatora i łożysko + kolo napinacza. Nie wiem...
Da się jeździć i sporo jeszcze przejedzie, ale taka rada dla szwagra na przyszłość aby przy każdym tankowaniu dolewać oleju do dwusuwowego silnika, tak z setkę lub ciut więcej to pozwoli na dłuższe życie pompy wysokiego ciśnienia, też miałem takiego focusa i po 120-tu tysiącach został zalany przypadkowo benzyną i po tym incydencie pojawiły się opiłki...
To że miga kontrolka świec oznacza że jest usterka i odczyt błędów powinien podpowiedzieć co nieco w większości przypadków to co opisujesz to naprawa bądź wymiana wtrysków i czyszczenie pompy ale żeby mieć 100 % pewności nawet bez czytania błędów wystarczy przy zachowaniu " sterylnych " warunków odkręcić stalowe rurki doprowadzające paliwo do wtrysków...
Mechanik zdjął miskę olejową i smok czysty, opiłków nie ma w oleju, powiedział ze za wymianę pompy olejowej to koszt 900zł + nie wiadomo czy nie padło turbo, niby mówił ze lekkie luzy ma ale sie ładnie kręci, jak pompe wymienie to zobaczymy co dalej. Ale mi sie wierzyć nie chce ze na tym sie skończy...
Ford focus 1.8TDCI nie chce odpalić, dołączam krótki filmik, miga kontrolka sprężynka. Po zrobieniu diagnostyki wyskoczyły błędy P1 631 i P22 91 . Wtryski zregenerowane, pompa też. W wybranych modelach silników tdci występowała wada materiałowa pomp wysokociśnieniowych łuszczył się materiał wewnątrz a opiłki metalu wpadały do wtrysków. Przyczyną może...
Witam, nawiązując do tematu-mam ten sam problem. Autem szarpnie raz, od razu traci moc i włącza się kontrolka świec, zaczyna kopcić raz na biało a raz nawet na czarno zakopciło ;/. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd zaworu ciśnienia rail ;/. Na razie jestem na etapie poszukiwań tego ustrojstwa ;/. Ktoś wcześniej napisał o opiłkach, właśnie te...
Silnik odpalił. Wczoraj założyłem nowy filtr (stary rozciąłem żeby sprawdzić czy są opiłki w paliwie) odpowietrzyłem pompką, 10 sekund kręcenia i zapalił. Chodzi równo i cicho, nie dymi ma moc, wszystko w porządku. Błąd p1200 został - wniosek - nie unieruchomi on silnika. Wtrysków dalej nie mogłem zakodować. Zastanawiam się co było przyczyną. Sam filtr...
Panowie problem w tym modelu jest taki że złuszcza się krzywka pompy paliwowej i niestety opiłki zabijają wycierają drogie zaworki Delphiego co naprawa jest nieopłacalna(proszę się nie łudzić że wasz ford sprowadzony ma 140tys mój szwagier takiego ma w polsce od nowości ma 400tys 10lat). Kolega wyżej pisał sprawdzić ciśnienie na listwie albo zrobić...
Witam, auto jak w temacie 2002 rok, układ wtryskowy delphi. Auto zrobiło bez problemu trasę 1000km, rano już nie zapaliło. http://obrazki.elektroda.pl/9437589200_1... Jaka powinna być rezystnacja tego zaworu ? U mnie spada do 0.0ohm-a. Paliwo na szynie ledwie co się pokazuję, komputer pod forda dopiero wieczorem bedę miał więc póki co...
W których silnikach TDCI czy TDDI jest ta pompa paliwowa w której wirnik zdziera opiłki z obudowy, tak że do wymiany i czyszczenia są wtryskiwacze i cały układ paliwowy? Generalnie nowoczesny diesel (nie wolnossący) za 10 tyś. będzie moim zdaniem drogi w późniejszych naprawach, to co na paliwie zaoszczędzisz wydasz na kiepskich mechaników i wymianę...
kiedy podaje ropę ten wtryskiwać ? jak nie dochodzi do niego prąd ? wkręciłem w drugi garniec sprawny wtrysk z papierami ważną datą od testowania itp.. , niema różnicy czy ma włożoną wtyczkę czy nie silnik pracuje na 3 cylindrach i dymi nie miło mściwie - czyli jak wtrysk nie dostaje prądu to podaje ropę ? ?? opiłków tam nie było z pompy wysokiego ciśnienia...
Witam. Zastanawiam się nad kupnem Forda Focusa 1.6 TDCI 90 lub 109KM w nadwoziu kombi z rocznika 2005/6. Rocznie robię około 30 tysięcy kilometrów. Jak jest w tych samochodach z awaryjnością, cenami i dostępnością części? Może ktoś ma to autko i chciałby się podzielić opiniami. Ewentualnie jaki inny samochód polecilibyście w tej cenie i w tym roczniku...
Możesz powiedzieć dlaczego ewidentnie pompa? No właśnie z tą pompą to trochę nie chce mi się wierzyć ale na to wychodzi. Usterka elektroniczna sama się nie naprawi : chyba że zimne luty i wtedy działa kiedy chce. Pompa zdychająca mechanicznie zazwyczaj jakoś chodzi jak się odpali z plaka : tu nie chciał w cale gadać. Jednak brak błędów w ECU skłania...
Dzień dobry ja bym polecił Volvo S60 kosztuje tak do 12Tyś. a jeżdże nim Już 12lat bez roboty pali 4,7l na 100km. Ma 163km .Forda Focusa bądź Toyotę Auris niestety nie polecę Forda ma ojciec wymienił połowe samochodu pasek i wogule a Toyotę Auris ma starszy brat i też nie poleca. Tu mas na allegro za 12tyś. allegropl/show_item.php?item=6106737237#...
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z uruchamianiem auta gdy silnik jest ciepły . Najczęściej jest tak, że muszę kręcić dwa razy, tzn. za pierwszym razem kręcę około 3 sekund (wiem, że nie zapali) i próbuję drugi raz - wtedy najczęściej zapala po 2 sekundach. Rzadziej zdarza się, że że muszę kręcić 3 lub 4 razy po kilka sekund - wtedy to potrafi nieźle...
https://obrazki.elektroda.pl/7729178000_... https://obrazki.elektroda.pl/6377131800_... Kolejny parametr to m.in. czujnik spalania stukowego - zdjęcia poniżej - również na biegu jałowym ponieważ w trakcie jazdy program nie mógł wykonać tego testu. Niestety nie potrafię zinterpretować wyników, proszę Was o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/5441248800_...
Witam Podepnę się pod temat ponieważ mój problem polega na tym że silnik Forda Focusa 1,8 tdci nie odpala. Początkowo odpalał za pomocą plaka. Mechanik wykonał test przelewowy wtryskiwaczy. Po tym teście okazało się że 3 wtrysk za dużo przelewa paliwa na powrót i co za tym idzie auto nie ma odpowiedniego ciśnienia na listwie zasilającej. Zaproponował...
Generalnie to historia jest taka. Kupiłem autko w komisie. Po zakupie oddałem do ASO Ford w Pile. Tam zrobili rozrząd wymienili olej i hamulce. Odebrałem auto i jeździłem około 2 miesięcy. Samochód po całej nocy stania miał problemy z odpaleniem, uruchamiał się i gasł trzeba było na gazie nogę trzymać by popracował z 2 minuty po czym już chodził dobrze....
Witam, zwracam się do Was z prośbą o poradę. Mam forda focusa tdci 2005 r i problem z odpalaniem zwłaszcza rano. Akumulator nowy. Pompa paliwowa wymieniona (w poprzedniej były jakieś opiłki). Filtry wymienione. Świece sprawdzone i są w porządku. Wtryski też są OK. układ nie jest zapowietrzony. Mój mechanik powiedział,że wyczerpał już swoje możliwości...
Zakładaj od razu "nową" pompę. Miałem tak samo focusie tdci i niestety diagnoza tragiczna ,oplki w układzie zabiły pompę i wtryski. Jak wyjąłem regulator wydatku z pompy to sie za łeb złapałem jeszcze tak oblepionego opiłkami regulatora w życiu nie widziałem. Kumpel mi podpowiedział który posiada stanowisko do regeneracji pomp DELPHI że po założeniu...
opiłki pompa opiłki pompa delphi opiłki pompa mondeo
koło pasowy wyciek fronius licznik energii schemat blokady drzwi
lampa macan instrukcja obsługi silvercrest rch7s52
Bezpiecznik tylnej wycieraczki Opel Astra J 2011 Uszkodzenie efektu gitarowego przez odwrotną polaryzację