Rozebrałem pompę na części pierwsze cała w środku ma głębokie rysy nadaje się jedynie na złom.
Z tymi procentami to taki szacunek, nikt nie wie ile dokładnie oleju pozostało. Nic nie kombinuj, olej co jest w sprężarce i tak pójdzie w układ. Ja bym się raczej martwił tym że sprężarka ze zrywalnym sprzęgłem pracowała jakiś czas bez oleju, i czy nie ma opiłków w układzie. A czy wlejesz 120 czy 140 ml ma marginalne znaczenie.
Odpinasz sprężarke i sprawdzasz jak działa. Czy nie chodzi za ciężko. Ale z twojego opisu można wywnioskować że sprężarka pada. Jeżeli tak jest to trzeba sprawdzić czy nie ma opiłków w układzie, jeżeli są to naprawa kosztowna bo cały układ do płukania Sprężarka, skraplacz dysza dławiąca do wymiany..
Oj coś mi się wydaje że mogą być opiłki metalu w układzie. Z mojej praktyki też obstawiałbym regulator plus kompleksowe czyszczenie układu paliwowego.
Albo Twoja pompa się przyciera, masz opiłki w układzie i tymi opiłkami "załatwiłeś" pompę kolegi..
cześć, Toyota Prius Plug-In 2017- płukaliście układ w Plug-Inie lub elektryku? Opiłki w układzie, zastanawiam się czy płukać pompę ciepła? używana kosztuje 7000zł ;O
Sprawdź zawór mechaniczny na listwie. Dodatkowo cały układ do sprawdzenia pod względem opiłków w układzie. Tam siedzi perkins czy sisu?
Opiłki w układzie paliwa. Przygody z benzyna zamiast diesla przy tankowaniu? Auto mam niecały rok, u mnie nie było takiej przygody, ale u poprzedniego właściciela nie wiem. Czyli pompa paliwa cr może być uszkodzona i rzuca opiłkami w układ ?
Kiedys w ciagniku nabiłem normalnie propan butan z butli 11kg. Sprężarka była juz nie pierwszej młodości i nie miałem nic do stracenia, do tego wczesniej próżnia agregatem z lodówki i smigało. Jeden sezon chodziło dopoki sprężarka nie padła ale to była kwestia czasu bo przed napełnienien widziałem opiłki w układzie. Traktujcie to jako ciekawostke !
Chodząca "na sucho" pompa może generować powstawanie metalowych opiłków w układzie paliwowym.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
(at)marco2255 Dobra decyzja.
Witam. Posiadam w/w samochód z 2004r. 230 tyś km zregenerowałem wtryski, ale mechanicy mówią mi o pompie która się łuszczy i lecą opiłki z którymi nic nie da się zrobić a jedyna rada to wymiana całego układu paliwowego koszt tyle co samochód. Czy to jest możliwe że jest coś takiego? Czy można coś z tym zrobić? Proszę o radę PS: powiedzieli też żeby...
Jest jedno "ale", skąd w parametrach obciążenie sprężarki prawie 2 Nm, to jest stan normalnej pracy. Ewidentnie zerwane sprzęgło. Skąd się wzięły te 2 Nm ? Wymiana sprzęgła "pomorze" na góra miesiąc czasu, potem też się zerwie. Są opiłki w układzie i kompresor się zaciera. Do wymiany sprężarka, skraplacz, osuszacz oraz płukanie układu.
Może astra przed liftem to sprężarka chodzi cały czas, wyciekł olej, sprężarka zatarta i jeszcze zasyfiła opiłkami układ.
I jest tak jak piszesz sprzęgielko jest luźne można by napisać ze lata. Jeśli koło pasowe się rusza to zatarła się nie tylko sama sprężarka ale i rozpadło się łożysko, to nie powinno się było wydarzyć. Na nową to raczej nie masz co liczyć, to co kupujesz w InterCarsie to są regenerowane. Jeśli opiłki poszły w układ (olej w sprężarce będzie brudny)...
Standardowy błąd podczas braku jakiejkolwiek diagnostyki. Może choć trochę wysiłku i jakiś opis do tych numerków? Już nawet nie proszę o tłumaczenie na język POLSKI. Tak na szybko to zapewne brak dopasowań wtrysków, zaworów i czujników. Albo nie do końca prawidłowo przeprowadzona naprawa podczas posypanego układu CR w VW. Napisz co to za błędy oraz...
Mam cały czas założony zegar ciśnienie pokazuje 17 przy skrecaniu spada do 0 Ciągnik podczas użycia dwóch funkcji jednoczenie zaczyna szarpać - skręcam na maksa koła szarpie , podnoszę płóg szarpie , podczas podnoszenia podnośnika pompa wyje. Co do tej pory było robione - pompa , orbitrol, pompa od sprzęgła , gruntowny remont skrzyni biegów , podmieniłem...
Ze środków doraźnych mam jeszcze spróbować dodawać do ropy oleju Mixol w celu nasmarowania i ew. dodatki czyszczące wtryskiwacze i trochę pojeździć (a nuż mu przejdzie) Niestety to nie pomoże a wręcz przyspieszy pogorszenie stanu układu wtryskowego -całkowicie to odradzam Jest możliwość sprawdzenia tych opiłków na własną rękę ??? Oczywiście ,że jest...
Nie wiem jak się stosuje taki magnetyzer ale jak sądzę przewód paliwowy wysokiego ciśnienia jest ze stali a więc jest "magnetyczny" a to oznacza że pole magnetyczne go nie przeniknie czyli żadne opiłki wewnątrz się do niczego nie przykleją, a po drugie te drobinki to pewnie stop chromu i czegoś podobnego czym są pokrywane sekcje tłoczące w pompie więc...
Wyplukaj opiłki. Co Wy z tą wymiana zbiorników zaopilkowanych. I tak musisz. Wyjmować zbiornik. Zresztą filtr paliwa nie puści opiłków w układ jeśli, po, płukaniu, jakieś zostaną. Pozdrawiam.,
Otwarty zawór w pompie wspomagania, prawdopodobnie zacięty na opiłkach ze starej pompy. Rozebranie, oczyszczenie, płukanie układu.
Witam po przerwie, pompa sypała opiłkami z układu pompki zasilającej, nowe części, wtryski wyczyszczone, pompa sprawdzona, pali i chyba tyle w temacie. A nie trzeba poluzować łańcuszka rozrządu, pompa wchodzi bez problemu.
Zapowietrza się strona ssawna pompy. Proponuję znaleźć i wyeliminować nieszczelność, bo inaczej będzie pompa do wymiany i opiłki w układzie.
Przede wszystkim dlaczego były zmieniane wtryski? A jeśli była przyczyna, czy sprawdzono układ paliwowy na obecność opiłków we wtryskach i filtrze paliwa. Układ wtryskowy Delphi do 2004 roku padał najczęściej na skutek łuszczenia się pompy wtryskowej - opiłki załatwiały wtryski. Bez sprawdzenia pompy na obecność opiłków jakakolwiek wymiana wtrysków...
Nie ma opiłków na regulatorze . Układ był czyszczony zbiornik tak samo. To na tej wcześniejszej pompie która była w środku bardzo zdarta to ciśnienie dawała 700bar.
Możliwe jest że w tak szybkim tempie bedzie zapychało filtr i bedą rozlatywać się hamulce? Jak sa opiłki w układzie to tak,. coś się rozleciało.
Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy - jest szybka, prosta i tania. Najlepiej zrobiona z pomocą IDS-a, który ma zaimplementowana próbę przelewową (steruje silnikiem podczas próby), ale można też próbę zrobić na wolnych obrotach 4 minuty. Norma jest 45 ml, ale jeszcze 60 ml nie ma tragedii. Jeżeli będzie ponad 100 ml na wtryskiwaczu - jest już na...
Jak masz zatarty kompresor to powinno być zerwane sprzęgło na kole pasowym i nic nie trzeba kombinować z jego ominięciem. Sprawa druga - sama zmiana kompresora nic nie da bo w krótkim czasie też się zatrze Sprzęgło się nie zerwało, ale pasek się spalił. Chciałbym sprawdzić, czy są opiłki w układzie. Może gdyby nie było, to wymiana kompresora i ponowne...
Opiłki i syf w układzie. Ten zawór pierwszy daje o sobie znać.
Prawdopodobnie problem z krążącymi opiłkami w układzie .
Opiłki w układzie zauważyłeś? Jak dla mnie to cały układ do czyszczenia.
Możesz mieć syf i opiłki w układzie , więc sam nic nie zdziałasz.
Wymieniłem filtr paliwa ,wtryski na przelewach nie sprawdzałem ale przy wymianie filtra na dnie pojemnika zauważyłem początki opiłków . Poinformowałem klienta że trzeba cały układ wypłukać łącznie ze zbiornikiem i pompę dać do naprawy a ten słysząc o tym machnął ręką i powiedział że nie ma czasu na takie naprawy. Więc temat się urwał. A tak by the way...
Jakie ciśnienie daje pompa? Opiłki w układzie? Przyuczone clipem?
Dzięki Panowie, pompę mam już upatrzoną. Dobrym pomysłem będzie wrzucenie magnesu neodymowego do zbiornika po to by jeszcze on zbierał opiłki?
"Kolego, ja u siebie miałem opiłki w układzie. Samochód mi był potrzebny to zerwałem sitko na regulatorze." Ile czasu auto tak wytrzymalo bez problemow bez sitka? Bo tez pilnie potrzebuje samochodu...;/ Filtr czysty pompa w baku tez caly uklad byl czyszczny...[/table]
Tak problem "rozwiązała" uszkodzona sprężarka z której opiłki zanieczyściły cały układ obiegu czynnika. A zaczęło się o wykrycia nieszczelności parownika, po jego demontażu dostrzegliśmy to o czym już wspomniałem na początku. Pozdrawiam.
Witam, Ford Focus I 1.8 TDCI 85kW 2001r, czy da się wypłukać zbiornik paliwa po opiłkach w układzie ? Czy jest ewentualna możliwość założenia zbiornika od benzyniaka ?
Ja proponuję natomiast wizytę w warsztacie gdzie mają manometry i umieją to wykorzystać. Być może przyczyną niedziałania klimy jak napisał kolega powyżej jest niesprawny wentylator ,ale w/g mnie masz uszkodzoną (przytartą )sprężarkę i opiłki w układzie z poprzedniej sprężarki. Możesz wymieniać sprężarki nawet codziennie ,ale zawsze skończy się to tak...
Przed naprawą były opiłki w układzie? Zbiornik paliwa i przewody wymienione lub wyczyszczone perfekt?
Dołożyłem filtr aby obserwować ewentualne opiłki w układzie zanim jeszcze dojdzie do filtra właściwego:) i pompy cr i zabije wtryski:) a ma ktoś sposub nie wiem przekaznik by zrobić zeby pompa włączała sie jednorazowo na około 5s po przekręceniu stacyjki? Wtedy by dobiło paliwo i było by git .. oświeciło mnie jak otwieram drzwi to zawsze zaświeca się...
Jeżeli robione są wtryskiwacze i przy ich regeneracji nie widać opiłków metalu, to nie trzeba płukać układu. Opiłki pochodzą z pompy, która wtedy już jest na pewno do regeneracji, a cały układ do płukania - łącznie ze zbiornikiem. Można ewentualnie wyjąć i wypatroszyć filtr paliwa i zobaczyć, czy są tam opiłki...
Pytanie czy masz opiłki w układzie. Jeśli tak to nie tylko pompa do wymiany ale wtryski do czyszczenia i cały układ paliwowy, po drugie jeśli dasz radę odkręcić śrubę na wale to bierz się za rozrząd.
Jeżeli są tam opiłki, podkreślam jeżeli, to całość układu do sprawdzenia, bo sama regeneracja ich nic nie da.
Wykręciłem pompę wysokiego ciśnienia i zacięła się jedna sekcja. Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie się pojawiło lecz samochód dalej nie odpala. Co może być z nim jeszcze nie tak ? Stoją wtryski zabite opiłkami. Cały układ paliwowy do wymiany. Lub porządne czyszczenie.
Daj spokój z tymi opiłkami, nie ten układ, żeby było tyle opiłków. Co innego w autach CDI.
Niestety kolego masz większy problem . To ,że pompa była sprawdzana i jest ok nie znaczy ,że ok. Często pada pompa w baku i pojawiają się opiłki w układzie paliwowym. Te opiłki osiadają za siateczce regulatora wysokiego ciśnienia powodując brak przepływu właśnie przez niego paliwa co skutkuje bardzo wysokim ciśnieniem na szynie i ecu silnika zatrzymuje...
Mysle ze Bosch Bo Siemens ne ma takich problemów jeśli masz opiłki w układzie paliwa- to wymiana 2 pomp + kompletne przemywania
Przyczyną był używany kompresor który nie generował ciśnienia. Lepiej dołożyć parę złotych i kupić przynajmniej regenerowany lub z pewnego źródła! Wymiana na kompresor z "pewnego źródła" załatwiła sprawę. Oczywiście wymagane ponowne płukanie układu i wymiana osuszacza ponieważ kompresor prawdopodobnie był po zatarciu gdyż pokazały się opiłki w układzie....
Przeciez to delphi,co tu dużo opowiadać,jak siadła pompa(opiłki)to wszysto do roboty,łącznie z czyszczeniem całego układu. Wtryskiwacze i pompe na stół i wiesz wszystko.
Jaki jest przebieg samochodu? Wszystko zależy od tego co jest wpisane w historii serwisowej pojazdu, od tego co ktoś wcześniej wpisał zależy czy naprawa powinna zostać uznana za gwarancyjną czy też nie. Ale z pewnością nie ma tam ani słowa o opiłkach w układzie. I przede wszystkim na jakim to latało oleju, bo to bardziej jest jeden wielki szlam.
Zamiast wymienić olej hydrauliczny na nowy i zestaw filtrów to mechanicy poszli po taniości i wywalili filtry. No fakt faktem działać to to będzie ale pytanie jak długo? Miesiąc...dwa...rok? W JCB spotkałem się z takim samym problemem i wszystko działało dwa lata biorąc pod uwagę, że maszyna była użytkowana raz w miesiącu przez 3 godziny jak nie mniej....
Ciężko jej nie włączać przy takiej patelni na zewnątrz, tym bardziej że na dniach mam wyjazd w Polskę. Koło i łożysko jest OK. Jeżeli sprężarka jest już zużyta, będzie uszkadzać się jeszcze bardziej i brudzić układ opiłkami. Może długo nie podziałać, a opiłki zanieczyszczą układ przez co jego naprawa będzie o wiele droższa (płukanie i wymiana niektórych...
cd. Vw crafter 2.5 2006r, opiłki w układzie paliwa. wtryskiwacze pomiar wartości: 1.+50 2.-12 3.-12 4.-12 5.+50
Odnośnie Twojego autka mam nadzieje, że wiesz, że sama wymiana tych podzespołów nie wystarczy jeżeli układ zaopiłkowany? No właśnie, kolega słusznie poruszył tę kwestię - przedliftowe pompy Delphi jeżeli padały, to łuszcząc się i metalowe opiłki wykańczały wtryski. Poprawiono pompę w 2004 roku. Jeżeli są opiłki w układzie, to wymagana jest regeneracja...
Cześć, jestem od niedawna posiadaczem VW Golfa 1.6 TDI 105KM CAYC , auto kupione z lekko falującymi obrotami na rozgrzanym silniku. Jest równiez odczuwalne poszarpywanie /brakiem mocy przy obrotach 1500-2000. Przy ruszaniu, zmianie biegów również nie wchodzi super płynnie na obroty. Na początku był błąd EGR-u 7337, prawdopodobnie uszkodzony potencjometr,...
Przyczyna: zatarta pompa wtryskowa. Opiłki w całym układzie. Wyczyszczono, zmieniono wszystko. Problem z głowy.
Dzięki kolego za doradę ale u mnie pompa zasilająca nie jest w zbiorniku tylko przy pompie wysokiego ciśnienia jest to pompa cp3 . Ostatnia diagnoza coś zjada pompki zasilające po założeniu nowej jest ok po przejechaniu kilkadziesiąt kilometrów problem wraca. Nie zapala na ciepłym na plaku na strzał. Pompa CR była sprawdzana na stole jest ok problem...
Na twoim miejscu mając auto w warsztacie wymieniłbym obie pompy na nowe. W moim przypadku także wymieniłem jedną, druga pojeździła niecały rok i się zatarła i prawdopodobnie puściła opiłki w układ, więc i wtryski poszły do regeneracji.
Witam, Miałem różne takie przypadki 1.6TDI CR, jeśli świece żarowe okej, to sprawdź „zapobiegawczo” na pompie wysokiego ciśnienia, zaworek wykręć i zajrzyj do środka czy są „złote opiłki”. Jeśli czysto to masz szczęście i lecisz dalej. - pompa w baku też mogła by robić takiego psikusa na zimnym silniku że nie podaje całkowitego ciśnienia aż się sama...
To zależy z jakiego powodu chcesz to robić? Jeśli masz opiłki w układzie po zatartej sprężarce to lepiej zdemontuj wszystko. A rurki mają łączenia więc dasz radę, tylko czasami są poprzeplatane z innymi elementami, ale na spokojnie sobie z tym poradzisz.
Problemem okazała się pompa WC. Na zimnym silniku pompa pracowała normalnie, wszelkie parametry były w normie. Ciśnienie spadało w sytuacji gdy silnik łapał temperaturę. Trochę zajęło zlokalizowanie błędu, na szczęście teraz jest już OK. PS. 1 "serwis" zdiagnozował że to na pewno opiłki w układzie, stwierdził że konieczna będzie regeneracja pompy, wtrysków...
Masz wyłechtany układ paliwowy , w tej sytuacji nie da się wykonać uczenia wtrysków , jeśli rozpoczaleś te procedurę to zapewne nie ukończyłeś i efektem jest palący czek i tryb awaryjny silnika W tej sytuacji trzeba doprowadzić do całkowitej sprawności układ paliwowy , skoro są opiłki to jeszcze zniszczą się nowe wtryski , myśle że trzeba pompę regenerować...
Wydaje mi się, że wyczyszczeniu i odtłuszczeniu porządny dwuskładnikowy epoksyd załatwi sprawę. Ewentualne opiłki i zabrudzenia usuwaj przezroczystą taśmą pakową przed sklejeniem układu magnetycznego, a potem profilaktycznie przed montażem układu drgającego.
Cześć Chcę podwiesić po koszykiem magnes neodymowy aby łapał opiłki z układu wspomagania kierowniczego. Auto laguna 3 DCI 2.0 173KM. Po odkręceniu korka wlewu płynu widać czarny plastikowy koszyk, który rusza się delikatnie na boki i tak ze 2 mm do góry. Jak go wyjąć ze zbiorniczka ?
Przecież wszystkie opiłki poszły do miski musisz oczyścić cały układ olejowy zdemontuj też smok pompy.140 tyś to nie jest normalne zużycie turbiny w aucie eksploatowanym normalnie, musi być jakaś przyczyna .
Przede wszystkim wszystkich opiłek z układu a szczególnie ze zbiornika na pewno nie wyeliminujesz dla tego zalecana jest wymiana zbiornika a z przewodów też do końca dobrze nie wypłuczesz.
Po coś sie uczepił tego regulatora? I tak go nie sprawdzisz bo nawet żeby go otworzyć i zamykać potrzebny jest generator PWM. Jedynie co możesz zrobić to wykręcić ,obejrzeć czy nie ma np. opiłków w układzie i czy np. oringi sa ok. i tylko podmienić go możesz. Może być on uszkodzony ale równie dobrze paliwo może nie dopływać w wystarczającej ilości do...
Kawałki sprzęgła poszły w układ, pełno opiłków, silnik się trochę przytarł. Serwis w którym to robił zalecił montaż właśnie kompresora niby z E5, bo jest wytrzymalszy. Dokładnie nie pamiętam, bo to było rok temu, ja się MAN-em nie zajmuję, więc wiem tyle co właśnie jemu przydarzyło. Pozdrawiam WIMM
moje pytanie gdzie sprawdzić czy są opiłki, u mnie tez wyskoczyły błędy p1211, oraz p0251, Te błędy nie są od razu równoznaczne z wystąpieniem opiłków w układzie paliwowym. Tym niemniej opiłki produkuje pompa wtryskowa, wędrują do wtrysków i przelewami oraz powrotem paliwa wracają do zbiornika samochodu,a stamtąd wędrują do filtra paliwa. Więc najprostsze...
temat zapomniany, ale rozwiązany. wymiana scv plus czyszczenie całego układu z opiłków załatwiła problem. do zamknięcia
Zadziała na pewno, musisz wiadomo odpowietrzyć układ i jak miałeś zniszczony korpus lub produkcja opiłków już się zaczęła to obowiązkowo do wymiany filtr paliwa i płukanie zbiornika. Bo niebawem może się sytuacja powtórzyć.
Miałem taki defekt w Passacie B-4 - wymieniłem czujnik przy kole ( kosztował ok. 40 zł) i po problemie. Przed wymianą należy sprawdzić omomierzem cewkę czujnika i w przypadku stwierdzenia przerwy w uzwojeniu dopiero przystąpić do wymiany czujnika. Wcześniej należy oczyścić otwór i posmarować go np. towotem, aby w przyszłości nie było problemu z wymianą...
odkrec filtr paliwa i w puszkę poświeć latarką. Jak widzisz opiłki to cały układ paliwa do wymiany tzn pompa wysokiego ciśnienia wtryski przewody , zbiornik do czyszczenia
Kolego ww.bielsko możliwe że w środku jest jakiś syf bo dziwnie to wygląda, jak by był uszkodzony układ DMD to te uszkodzenia by miały w miarę równe boki a tu wygląda jak by ktoś jakimiś opiłkami albo czymś podobnym posypał do środka. Chociaż nie wykluczam uszkodzenia układu DMD. Najlepiej będzie jak się dobierzesz do środka i zobaczysz co w trawie...
Jak sprężarka się rozleci, a dokładnie mówiąc "krzywy talerz" napędzający jej tłoki zacznie się łuszczyć i opiłki polecą w układ to sprężarka w p...u, skraplacz w p...u, osuszacz oraz czynnik również tam gdzie rosyjski okręt wojenny
filmik możesz nawet na głównej WP.PL umieścić i tak nikt ci nie wywróży co jest nie tak. Potrzeba obroty, ciśnienie na Railu, korekcje wtrysków, gr71-76, wart temp itp itd A jak nie masz sprzętu to do mechanika ew szukaj opiłków w układzie.
Kup używaną pompę, pewnie 30 zł. Ja tyle zapłaciłem, ganiam już rok. Jak pompa stanie zerwiesz pasek. Będzie koniec jazdy. Dodatkowo może sadzić opiłki do układu i przekładnia pójdzie na złom.
Jak już pisałem sterownik załączał sprężarkę tylko na około 1s, myślałem że to za krótko żeby mógł stwierdzić jakieś jej mechaniczne uszkodzenie. Jednak się nie pomylił, okazało się że sprężarka jest przytarta(opiłki w układzie). Zobaczymy co będzie po wymianie.
Taki objaw świadczy o uszkodzeniu pompy wysokiego ciśnienia,opiłki metalu w paliwie zatykają zawór ciśnienia na szynie oraz mogą być niebezpieczne dla wtrysków. Moja pompa padła po 230kk i regeneracja pompy oraz czyszczenie układu paliwa.Wymiana filtr paliwa niewiele się tu zda bo dzieje się to już za filtrem paliwa.Oczywiście część paliwa wraca do...
Wylej paliwo z filtra do szklanki i zobacz czy nie ma w nim opiłków , zanim wymieni się wtryski trzeba sprawdzić czy układ nie jest zanieczyszczony w taki czy inny sposób . Jeśli jest to się najprościej w świecie pozacierały od opiłków ...
Mógł się kręcić luźno ze względu na zerwane sprzęgło - innymi słowy - czy koło pasowe, przenosiło napęd na wałek kompresora. Jeśli kompresor się zatarł i opiłki poszły do układu, to nowy kompresor wkrótce podzieli jego los.
Jeżeli chcesz tanio i fachowo naprawić klimę, to udaj się do polecanego w twojej okolicy warsztatu. Zaoszczędzisz sporo pieniędzy na wywalenie na sprzęt, który użyjesz raz i przy pewnej dozie szczęścia uszkodzisz trwale sprężarkę lub zapchasz układ opiłkami. Warsztaty za diagnozę nie biorą dużo a zajmuje to dosłownie dwa kwadransy.
Układ wypłukany? Jak nie to opiłki wykończą nowy.
Sprężarka szrot, szukaj drugiej, zanim ta zasyfi układ opiłkami, jeśli się tak stanie, będzie drożej o wymianę skraplacza, osuszacza i płukanie układu. Sprężarka bez ciśnienia powinna obracać się bez żadnych oporów.
Po wymianie zatartej sprężarki należało wypłukać układ. Jeśli się zatarła, to opiłki poszły w głąb układu. Samo nabicie gazem nie naprawi w tym przypadku niczego.
Dobrze wiedzieć, że przyczyną pracy silnika po zgaszeniu są opiłki w układzie paliwowym. Tylko teraz pytanie dlaczego przy próbie odpalenia pompa NC raz załącza się a raz nie. A jak odpali to po chwili gaśnie? Próbowałem podłączyć ją na krótko żeby cały czas chodziła i jak odpali to zaraz gaśnie jakby odcinało zapłon.
Nie wiem czy jesteś przygotowana na wymianę wtrysków. Usterki wtrysków w tym systemie są związane z obecnością opiłków w układzie wtryskowym i sama wymiana wtrysków nic nie daje. Tylko kompleksowa naprawa załatwia sprawą, a to już parę tyś zł. Pewność uzyskuje się po rozcięciu starego filtra paliwa, jeżeli są tam opiłki to niestety zaboli. Wyciek można...
Witam. Sprawdziłbym szczelność siłowników na wszystkich sekcjach. Niewykluczone, że do układu dostały się opiłki metalu lub piachu a co za tym idzie posypały się uszczelniacze lub całe siłowniki, mowa oczywiście o uszczelniaczach wewnątrz siłownika na tłoku. Filtry oleju hydraulicznego podmieniałeś?
Jeśli opiłki poszły w układ to zakleiło wtryski, oprucz tego cały układ paliwowy do czyszczenia łącznie z bakiem. Bez czyszczenia nawet jak już uda Ci się odpalić to długo nie pojeździsz.
nie został wyczyszczony dobrze zbiornik oraz układ paliwowy, opiłki z pompy poszły na wtryski i nowy komplet wtryskiwaczy poszedł w śmieci,
Zastanawiam się co było przyczyną , opiłek metalu w układzie czy co ? Możliwe ale jeśli op[iłek to musiał się tam jakoś dostać. Coś ewidentnie się sypie.
Jak teraz zrobisz pompę to przeżyje to auto 2 razy chyba że układ ma opiłki to już inna bajka.
Witam padła pompa Vp44 o numerach 0470504213 (opiłki w układzie paliwowym) czy można zastąpić nią pompą o numerach 0470504211 a jeżeli nie to proszę o podanie innych numerów które mogą się krosować z pompą vp 44 z końcówką numeru 213 z góry dziękuję i pozdrawiam.
Zgadzam się w 100% z kolegą wyżej. Ja jeszcze wrzucam magnes do zbiornika . Filtr musi zatrzymać zanieczyszczenia a to co przeleci nie powinno szkodzić. Przy takiej usterce koniecznie rozbierz pompę wysokiego ciśnienia i sprawdź czy nie sypie opiłkami, no i cały układ za filtrem do czyszczenia.
same mycie regulatora z pompy pomaga ale na kilka dni. Wiec logicznie myśląc masz w układzie paliwowym syf. Zobacz co tam pływa na dnie filtra, brud czy opiłki.
Witam, posiadam Audi A4 B7 1.8T BFB. Diagnoza: Zatarte wałki rozrządu zaczęły oddawać opiłki do układu smarowania olejem czego efektem jest turbina nadająca się do regeneracji oraz całkowita regeneracja głowicy. Szukam wałków do tego silnika bo dosyć ciężko je znaleźć. Nie chcę pakować się w używane dlatego proszę o pomoc gdzie takie wałki mogę dostać?
Raczej siłownik w środku nieszczelny - uszkodzony cylinder siłownika i/lub tłok. W niskim punkcie ma większe rysy u samej góry jeszcze uszczelnienie to ogarnia. Masz filtr na hydraulice to sprawdź czy nie ma nim brokatu. Takie opiłki z siłownika potrafią zniszczyć cały układ hydrauliczny (pompa rozdzielacze ,siłowniki).
O tak dokładnie zrobiłem, wylałem resztkę oleju i był całkowicie czysty. Kiedyś z dobre 2 lata temu wymieniałem w hodzie accord o przebiegu 350tys i tam kompresor się zatarł wylała się z niego "maz z opiłkami" czyszczenie układu + nowy skraplacz + oszusacz + kompresor w zamienniku i działa ładnie do dziś. No ale 2700zł całość W tym przypadku skraplacz...
opiłki układzie wspomagania pralka opiłki opiłki oleju
aceton nitro manta dvbt02 podpiąć lampe
Kontrola prędkości biegu jałowego ISC w pojazdach Oznaczenia potencjometrów balansowych Alps