Do zrobienia zasilanie w zegarach. Reszta wskazówek też opada. Dla pewności podepnij opornik, pojeździj..
A w które miejsce dałeś ten opornik Kolego?
Gdzieś coś słyszałeś, ale to za mało. Dawkę można zwiększyć minimalnie. Działa tylko do pierwszego odłączenia klemy. Kombinacja z czuj. temp. zwiększy Ci zużycie paliwa. Ten ktoś co sprzedał Ci auto przekodował manual na automat/tak też się praktykuje/. Tylko auto robi się mułowate. Moja rada-naprawić pompe, koszt spory. Zrób to jeszcze przed mrozami.
Jeden z przewodów <brązowy> to masa i tego nie ruszamy. Dwa pozostałe zwieramy opornikiem 3 omy.
Tak, skoro wtyczka była odpięta to pas był odblokowywany po wypadku, we wtyczce pewnie założono opornik.
Z tego co wiem tp centralny jest sterowany minusem. Dodatkowo może być tak że sygnał zamknięcia trzeba przepuścić przez opornik 180 Ohm. Tak jest w ibizach i toledo, w leonie dokładnie nie pamiętam, ale chyba też.
Ja do wsadzania mam dwie rzeczy jedną z nich jest opornik 330om.
Tak, ten. Często wyjmiesz i jest niby sprawny. Popukasz go, potrzepiesz, mierzysz cewkę i masz 560 om, czyli tyle, co opornik wewnątrz.
szeregowo z kablem otwierania podlacz kondensator i opornik wpiete rownolegle ze soba. Kondensator okolo 470uF a opornik okolo 10kom
Odpisuję nie żeby wyjaśnić coś komuś po 2 latach, ale dla czytających ten temat... W golfach TDi w sterowaniu "gazem" nie ma linki. Jest POTENCJOMETR (regulowany opornik) taki jak np. w starym radiu :)
co do tuningu tylko zwiększaniem dawki paliwa, to po za zwiększonym zużyciem nic nie da, bo aby silnik dostał kopa to musi oprócz paliwa dostać więcej powietrza czyli musisz dołożyć drugi opornik w ciśnieniomierzu albo czujniku MAF, że niby jest alpach i na dodatek zimą :D :D
tego bezpiecznika nie da się w złym miejscu podłączyć bo to cała kostka jest i wchodzi w obudowe od silnika dmuchawy bez konieczności jakiegokolwiek wyciągania jakichkolwiek innych wtyczek itp. jedyne co to trzeba zdemontować kieszeń od pasażera i masz wolny dostęp. Wybieram się dzisiaj do elektryka włąsnie i zobaczymy co powie Dodano po 3 Jeśli jest...
Masz tabelę oporności, podłączasz zamiast czujnika opornik np. z przedziału 200-290 ohm i sprawdzasz czy wskaźnik pokazuje temp. okolicy 90*c ten opornik podłaczyc pod pin 1i3 czy 2i4
Opornik 1kom to nie jest czujnik musisz wymienic czujnik nie da sie oszukac opornikiem co do komunikacji z komputerem to nieraz noesza wersja lub inny program pomaga moze inny mechanik ma na VWtools on ewentualnie KTS-a czesto sam interfejs po zmianie na inny tez potrafi pomoc w połączenu a czujnik wymien na nowy opornik nie pomoze
Załóż opornik lub sprawdź kable. Nowy czujnik też może być uszkodzony.
był na skrętke ale dziś wywaliłem kostke ipolutowałem przewody od poduchy i nic (rezystancja zbyt duża ) to chyba poducha do wymiany jutro kupię opornik i wlutuje żeby reszta poduszek działała proszę o podpowiedż jaki dać opornik żeby było ok
Czyli wymiana tego sterownika na nowy załatwiłaby sprawę? Czy spróbować zasłonić szybę jak jest słońce i zobaczę czy będzie świrował? Dodano po 2 Chodzi o rezystor /opornik dmuchawy, dobrze myślę?
Raczej w lampie styku nie będzie, ja bym proponował wyczyścić kostkę i podoginać piny w kostce, a jak nie pomoże to wsadź równolegle z żarówką opornik 1kohm i zobacz czy pomoże.
Ciekawie się czyta cały temat :). Dorzucę trochę tego co wiem. Świece żarowe włączają się na podstawie temperatury płynu chłodzącego a nie temperatury zewnętrznej, bo przy odpalaniu ciepłego silnika w temperaturze poniżej +5st C grzałyby się świece. Nie przeglądałem schematu, ale jeśli po wymianie czujnika płynu, tego od świec dalej jest to samo to...
wstaw w szereg opornik i oszukasz sterownik,będzie widział inną temp.
Dioda czy opornik na map sensor? Zrób logi jak zaczyna szarpać. 001 i 010 blok.
A gdyby w obwód wstawić opornik dużej mocy 3 omy / gdzieś czytałem, że opór tego silniczka to 3 omy /
Moze jakis opornik w czujnik temp.? Zeby grzaly zamiast do 50 to do jakis 70 stopni.
Witaj czy po wyłączeniu stacyjki jak silnik pracuje to swieci sie kontrolka ładowania ? jesli tak to kontrolka podtrzymuje przekaźnik musisz wlutować opornik miedzy pin 85 i 86 w przekaźniku
co nie którzy myśleli,że sygnał idzie z alternatora,nie wiedzieli jaki licznik jest Pisałem, że szukanie tego typu usterki dla silnika TDI w alternatorze to żenada, a opornik to technologia prawie kosmiczna, niestety wprowadzany powszechnie przez "fachowców" dla oszczędności w trakcie napraw powypadkowych.
czipowany passat ma zwiększoną dawkę paliwa chipbox w wielu przypadkach to po prostu opornik obniżający sygnał z czujnika temperatury nawet do -40 i układ zwiększający ciśnienie doładowania sprawdz czy prąd dochodzi prad do swiec i wtryski obnizajac temperature zwieksza dawke ... ;) normalne ze inaczej pali bo wyjales opornik i czujnik temp zaczal...
A jakie masz wolne obroty? Bo alternator musi mieć jakąś prędkośc kątową aby się wzbudził. Moze być jeszcze uwalony opornik wspomagający wzbudzenie w desce, z samej kontrolki będzie się wzbudzał w ten właśnie sposób.
POdejrzana temperatura paliwa. Czy aby pompa na 7 pinie nie ma opornika?
Witam VW T4 2.5 TDI 1997 wzbudzenie alternatora. Problem polega na tym, że auto oryginalnie miało starego typu zegary z kontrolkami żarówkowymi. Wiele lat temu nastąpiła konwersja na zegary nowszego typu, czerwone podświetlenie i kontrolki diodowe i od tego czasu alternator wzbudza się dopiero po lekkim przegazowaniu. O ile dobrze pamiętam, bo było...
przy dmuchawie znajduje sie opornik od plynnej regulacji obrotow silniczka dmuchawy. znajduje sie ta czesc za schowkiem pasazera. sprawdz to.
Kolego aron20000 to co piszesz jest naprawdę ciekawe jak na "mechanika". Żeby na zimnym silniku z wstawionym opornikiem nie grzało świec to opornik musi być równolegle. Wtedy komputer widzi że silnik jest ciepły i nie grzeje świec. Moim skromnym zdaniem wywal ten opornik, ustaw dobrze kąt wtrysku i ciesz się zaoszczędzonymi złotówkami. Pozdrawiam.
W ty przekazniku jest opornik ściag z niego obudowę i zobacz jak wyglądają luty czy nie są popękane bo u mnie były poprawiłem je i obeszło się bez kupna nowego.
Przeciąć kabel brązowozielony przy czujniku tem i będzie grzało zawsze do odpalenia , a jak wsadzisz tam opornik będzie ok. ----świece nie grzeją zawsze!!!!tak jak kolega muwi około 5stopni swiece niegrzeją
Jaka jest temp na skanerze? Dokladnie nie znam parametrów ale to powinno mieć kilka set ohmow przy tej temp.Wepnij opornik taki ze 300 ohm i spróbuj skasować błąd na nieruchomym silniku. Podaj dane auta to poszukam danych.
auto jest z 1994r. Pozdrowienia to może być tylko 1Z. To moje "wspólny" też właściwie nie jest do końca precyzyjne: wspólne są obudowa i wtyk. Natomiast wewnętrznie, elektrycznie są to dwa obwody, niezależne. Tak więc oszukiwanie ECU, jakkolwiek niewłaściwe, nie ma wpływu na zegary - jeśli wepnie się opornik w przecięty przewód dla części "komputerowej"....
panowie poszukuję schematu licznika audi a4 1.9tdi 1995 spalił się w nim opornik i niemożna odczytać wartości przez niego niedziala wskaźnik paliwa co jest bardzo uciążliwe bardzo proszę jeśli ktoś posiada takowy o napisanie w jaki sposób można to zdobyć pozdrawiam
Jeżeli istnieje taka możliwość to proszę również o podpowiedz jak wlutować opornik do głośniczka. Rezystor lutujesz szeregowo z głośnikiem, tylko sprawdź, na pająku czy po wlutowaniu rezystora, sygnał migacza będzie wystarczający. [Może być zbyt cichy zwłaszcza podczas jazdy]. Przed lutowaniem opornika załóż koszulkę termokurczliwą, A potem nasuń na...
tak to silnik na PD. Golf V 1.9 TDI Dodano po 1 ale gdzie on ten opornik wstawił?
Ale jak się pozbyć tego piep... powietrza ? odpowietrzanie nic nie daje, chodził na plaku kilka minut i nadal to samo. diagnostyka zrobiona błąd czujnika stop błąd czujnika temperatury reszta ok. próbu odpowietrzenia nic nie dały, nadal paliwo tylko w 1 i 4 przewodzie paliwowym. Na PLAKU chodzi ale wtryski sie nie otwierają więc chyba juz tylko pompa...
Ja również mam anglika - Alhambra (MK1 - 1999). Miałem podobny problem z wentylatorem - działał tylko na 3 i 4 biegu. Okazało się, że spaliły się 2 rezystory w oporniku wstępnym ( 7M0 959 263G opornik wstepny = series resistor ) odpowiedzialnym za obroty dmuchawy. W moim aucie ów opornik znajduje się za schowkiem po stronie pasażera. Po jego wyjęciu...
Napisz jeszcze ktore drzwi maja siłowniki a ktore nie Dodano po 6 Ge sw tzn zolto czarny i na schemacie jest opornik jak przedmowca pisał. W skodach to bylo 140 ohmow Dodano po 1 Oczywiscie do masy.
WITAM PRZERABIAłEM TA SAMą BAJKE. FACHWOCY Z "BOSHA" W RZESZOWIE WAłKOWALI TO 2 TYGODNIE I NIC. W KOńCU ZE ZNAJOMYM KROK PO KROKU DOSZLIśMY DO MNIOSKU żE W DUPE DAJE RECYRKULATOR POWIETRZA CZYLI TZW ZAWóR EGR. OSZUKALIśMY STEROWNIK WLUTOWUJąC NA MIEJSCU WTYCZKI OPORNIK. PODALIśMY śREDNIą WARTOść DO STEROWNIKA I PROBLEM ZNIKNął. JEżELI PRZEPłYWOMIERZ...
Albo korekta softu zrobiona przez domorosłego tunera albo podpięty box lub opornik na wiązce z pompy wtryskowej albo dawka paliwa ustawiona na maxa albo podmieniona oryginalna pompa wtryskowa "dziesiątka" na "jedenastkę" bez korekty softu.
Sprawdź, jaką oporność ma czujnik przy pełnym zbiorniku, załóż taki opornik do wtyczki w bagażniku i zobaczysz, czy to wina czujnika, czy wiązki lub zegarów. Wartości rezystora nie pamiętam, coś chyba około 240 omów.
Przesyłasz opis urządzonka i już w tylule jest wyraźnie napisane TRANSORMATOR IMPEDANCJI!! Zauważyłem, ale często spotyka się profesjonalnie brzmiące i mylne opisy, ostatnio oglądałem sekcję "chipa TDI" z Allegro i był tam zwykły opornik :) Zamiast korytka możesz montować wszelkie połączenia w puszce elektrycznej lub podkuwać ścianę czy sufit za kamerą...
Jeszcze jedno zobacz czy dobrze działa czujnik ciśnienia paliwa, może ktoś wstawił tam opornik. Jak mi pokażesz taki czujnik w tym aucie oddam Ci wszystkie swoje punkty. Sheeniva, podaj ciśnienie sprężania mierzone na zimno i na ciepło.
Szczątkowy magnetyzm na wirniku to prawda , lecz nie od niego wzbudza się alternator. Wskaźnik ładowania na LED-ie jest równolegle blokowany przez opornik o odpowiedniej wartości , który podaje prąd potrzebny do wzbudzenia . LED lub żarówka zapalana i gaszona jest pośrednio tylko jako wskaźnik - jak we francuzach. Ufff .. spociłem się!
Kolego "tinem" masz takie lampy jak ja? Wiesz pytam żeby nie narobić jakiegoś zwarcia czy coś w poprzednich postach puściłem linka z tymi lampami nkiewiem czy zaglądałeś czy ten opornik podejdzie :?: to jest link http://allegro.pl/lampy-reflektory-przed...
Powinien czytać bez problemu. Miałem kiedyś A4 tdi tam to był tuning , czytało tylko obroty dawki i nastawnika nie czytało. W kompie był wstawiony chip na podstawce do zestawu jakieś kable polutowane w koło i opornik od pompy do kompa.
Jeli licznik jest od TDi to musisz kolego pogrzebac w liczniku i jesli to mozliwe to zworki choc nie bardzo bym na to stawiła w obwodzie obrotomierza trzeba rozciac jedną siciezke i wstawic tam opornik i wyskalowac obrotomierz Obrotomierz dlatego pokazuje ci 5000obr bo w benzynie bierze sygbał z cewki impuls w TDI ze sterownika tez impuls a w TD "ciągły...
Uważam że wymiana termostatu nie ma tutaj nic do ciężkiego odpalania na ciepłym. Kolega ma golfa 4 ale 90 km i też coś wspominał o ciężkim odpalaniu ale to nie było tak długie kręcenie i wiem że po wymianie aku była duża poprawa, pomimo że poprzedni też kręcił. Kąt wtrysku jak najbardziej do poprawy tak jak piszesz w okolice 55 stopni a wahania w okolicach...
Temat stary, ale dorzucę swoje 3 grosze bo ostatnio znów rozebrałem wentylator, wiec może komuś się przyda. Procedura wygląda następująco (dla 1.9 TDI fabia I) trzeba zdemontować i mały i duży (odkręcenie krzyżaka 3x torx na wentylator), po wyjęciu małego, łatwo wychodzi duży inaczej sprawa skomplikowana i nie wiem czy da rade wyjąc tylko duży wentylator....
Hmmm... idzie to jakoś obejść szybko?...nie mam dwóch lewych rąk...czy szkoda zachodu?. Rozebrałem puszki immo i różnią się w środku tylko tym iż moja ma jeden dodatkowy tylko tranzystor i opornik gdzie ta z seata ma puste miejsca...pomyślałem może przelutować?... PS.to oprogramowanie to rozumiem chodzi o puszkę immo?, bo przecież z ECU można cuda zdziałać...
Witam kolegów, Powiem wam ze to co sie dzisiaj wydarzyło to przeszło moje najśmielsze oczekiwania:) a więc: -zdecydowałem sie na chip tuning ze względu na ta ze brakowało mu mocy a wszystko inne było ok (tak mi sie zdawało). Wiec wybrałem sie do Krakowa do firmy X na hamownie żeby mi sprawdzili ile auto ma naprawdę jeszcze w sobie mocy po 5 latach:)...
Witam Pacjentem jest BMW GT 3.0 TDI F10 2009 r. W samochodzie zapał się błąd poduszki , po diagnostyce komputerowej okazało się ze napinacz pasów kierowcy . Po oględzinach znalazłem opornik w tyczce napinacza który raz łączył raz nie . Opornik zamocowałem pewniej w wtyczce i już błąd się nie pojawia , ale wypadało by wymienić napinacz . Kupiłem napinacz...
Mam golfa Iv 1.9 TDi AHF i mam problem z odpalaniem na ciepło po odłączeniu kostki od czujnika temp pali dobrze i teraz mam 2 wyjścia -opornik -poprawienie mapy w komputerze wiem ze to i to likwiduje ten problem ale może ktoś wie co ten problem powoduje . Ktoś pisał wadliwe oprogramowanie ale jak by było wadliwe to od samego początku by były z nim takie...
Ale nie tracą niepotrzebnie kasy na sterownik, gdzie do finału brakuje raptem 2 oporników :)
Witam Mam passata 2004 r 19,tdi 130 km Szukam pomocy jak podłączyć wyłącznik poduszki pasażera w ww samochodzie W schowku mam ten wyłącznik i kable bez wtyczki (ktoś uciął wtyczkę). Kupiłem nową wtyczkę i nie wiem w jaki sposób to połączyć. Proszę o pomoc ewentualnie jakiś schemat jak to podłączyć Pozdrawiam i prosze o pomoc
Witam ,odnośnie tematu pokazywał mi kiedyś jeden serwisant z VW,że istnieje możliwość regeneracji przepływomierza poprzez wstawienie pomiędzy 2 wystające styki (tylko teraz nie wiem czy to był opornik czy coś w tym rodzaju). Niestety mechanik przeniósł się już do innego salonu . Jeśli ktoś wie o czym piszę proszę o posta lub odpowiedź na tym forum.
Być może masz wentylator z UK. Tam mimo zmiany koła z łopatami i tak nie uzyskasz żądanego efektu. dmuchawa jest terowana sygnałem PWM ja odwrócisz jej zasilanie to szaleje bo jest niezgodność napięć na płytce sterownika. Bardzo trafna uwaga, też mi się tak wydaje że skoro ruch lewostronny to i obroty wentylatora chłodnicy muszą być przeciwne . Oczywiście...
To nie 1.9 tdi że wkłada się rezystor. trzeba zrobić obróbkę wsadu w ecu. jeżli masz czym odczytać plik to mogę zrobić.
mam zamiar odłączyć ten zawór programowo w sofcie i będzie po problemie na razie dzięki za pomoc chyba ze sie mu to odnowi to będę was dalej prosił o pomoc pozdrawiam KUBA nie musisz go odłączać programowo, jeśli odłączyłeś wtyczkę od N18 to wystarczy jak w piny wtyczki włożysz opornik o rezystancji 18 Ω i wtedy sterownik silnika nie będzie sypał...
Rozrząd ok. bo ja robiłem :D Głośne buczenie silnika od około 140km/h. od niedawna dodatkowo golfikowi na jałowym rosną obroty i utrzymują się na wyższych obrotach niż zazwyczaj (około 1200 obr.) po chwili spadają i znów rosną, do tego błąd nastawnika pompy (N146) po usunięciu tego błędu na chwile był spokój, myślę że to może mieć związek z tym falowaniem,...
Tu trzeba pewien sprzęt do diagnozy akurat tego silnika. 1Z nie każdy tester zrobi, ale są takie, co robią. Albo wystarczy każdy, ale trzeba wiedzieć jak podpiąć. Przeważnie wystarcza opornik 4,7kΩ, ale nie pytaj gdzie i jak. Usunąłem złośliwości z treści. Reg. 3.1.9. Nie obrażaj drugiej strony dyskusji. Uszanuj inne opinie na forum.
Trochę odgrzewam kotleta. Dołączam się do pytania ponieważ ja również zmieniłem licznik. W polo 6n są teraz zegary od golfa 4. Na oryginalnym kontrolka gasła zaraz po odpaleniu a tutaj właśnie potrzebuje przegazowania. Znalazł ktoś rozwiązanie? Pozdrawiam ................... Doczytałem trochę. Jest to problem prawdopodobnie zbyt małym prądem wzbudzenia....
to sprawdzić czy na linii K jest napięcie przynajmniej 8V, jeżeli nie ma to podciągnąc do plusa zasilania opornikiem 4,7K ( opornik wsadzić pomiędzy pin 7 i 16 gniazdka diagnostycznego). Transmisja kodowa przebiega wałśnie linia diagnostyczną. Można też sprawdzić czy ni ejest wylutowany taki biały przekaźniczem w puszcze immo
Witam. Mam Audi A4 TDI avant 1998r. 110KM i mam problem z dmuchawa, poprostu dziala tylko na wysokich obrotach, a na niskich nie dziala w ogole... napewno to nie jest opornik bo juz wymienialem, wymienialem panel i wentylator i nic z tego caly czas takie same objawu, czy to bedzie cos namieszane w instalacji bo zauwazylem poklejone tasma izolacyjna...
dziś wykonałem test żarówką i wygląda na to, że opornik jest ok. Żarówka świeci jaśniej albo słabiej, w zależności od sterowania nawiewem. Po podłączeniu samego silnika dmuchawy, tak samo, chodzi raz szybciej a raz wolniej adekwatnie do zadanej mu prędkości. Ale silnik nadal piszczy wiec wszystko wskazuje na to, że to jednak silnik jest już wysłużony...
Racja DJ Opornik ten problem wystepuje w Audi i VW z silnikami 1Z i AAZ ale tylko z klimą , szarpanie jednak nie powinno ustawac w miare rozgrzewania sie slinika , ale warto to sprawdzic.
Samochód mam od 3 lat i nikt nie kombinował przy liczniku, od czasu gdy go kupiłem było ok, nie mam powodu żeby "kręcić licznik" bo zamierzam tym samochodem jeździć aż "koła odpadną":) zastanawiam się czy nie w czasie gdy nie miałem właściwego ładowania nie spaliła sie jakaś dioda, opornik czy coś podobnego w liczniku, bo było tak ze samochód wchodził...
nic takiego nie mialem zakladanego jak przekaznik z opornikiem, takze wykluczam.
Czyli led podłączyć za diodą i dany opornik również wstawić za diodą? Sprawdziłem rezystancję żarówki która jest w granicach 3,5ohm Dodano po 11 Dodam że wcześniej przy odpalonym silniku taśma led delikatnie mrugała a czasem było wszystko ok. Dodano po 54 rezystor wstawiony 4ohm niestety grzeje się jak cholera :-(
No dobra, a jeśli odczytać vag comanderem na stole? tylko jeszcze pytanie czy uruchamiając roboczo to muszę uruchamiać przez opornik w trybie boot (chyba) Czy podłączam zasilanie linie k i "do przodu" A jeśli jest immo off to jak go zaadoptować skoro do adaptacji jest potrzebny stary i nowy pin?
Jak masz ten główny przekaźnik to na nim jest taka spirala-opornik.Na niej powstaje spadek napiecia i stąd sterownik wie co się dzieje w obwodzie pogdrzewaczy.Czy grzeją wszystkie,czy wogóle,czy cały czas.Ten kabelek jest z drugiego końca opornika i przesyła sygnał do sterownika.Ot co.
Tak, zgadza się carrot. Widać że ktoś się tak bawił, tyle że opornik do pompki jest podłączony jeszcze oddzielnym kablem na guzik, a zastanawia mnie na co ten przekaźnik w pompce i czujniku temp. ?? Widać że jest to wlutowane perfidne przez kogoś bo są ponadrywane izolację i wlutowane te przewody więc raczej na pewno nie jest to fabrycznie. Tak samo...
na wymieniasz czesci poplyniesz w koszty i tak to nic nieda. najszybciej jest wstawic opornik o wartosci 1.6ohm w szereg na czujnik tenperatury. dzieki temu komputer bedzie widzial nizsza tenperature silnika i podniesie dawke wtrysku i auto lepiej pali. temat sprawdzony przerobilem tego sporo.:D
witam, dayv masz 100% racje że za zły stan tych silników i wysyp rpzrzadu winni są serwisowanie i kierujący, po pierwsze zły olej, wymiana ( nie terminowa) , i tjjjjuning hehe, spotakałem z takim tjuningiem ze wsadzili klientowi w czujnik temp cieczy chłodzącej opornik i kalkulator cały czas odczytywał że jest syberyjski mróz, co do odmy misiuro oddaj...
Witam, już jestem prawie na końcówce naprawy, otóż pompa wymagała regeneracji wiadomo kąt wtrysku został ustawiony i teraz wszystko działa tylko jeden problem pozostaje pompka paliwowa ze zbiornika nie podaje paliwa prawidłowo,podaje paliwo z powietrzem, na krótko jak pod filtr paliwa podpinam paliwo z butelki to chodzi jak złoto, ale po podpięciu pod...
Sterowanie zamkiem w drzwiach z opornikiem 180ohm, na jednym przewodzie. Kierunki podzielone w konektorach przy czarnym modułe pod deską. Ewentualnie możesz podpiąć się pod pozycyjne przy przełączniku.
Witam. Od pewnego czasu zaczęły się kłopoty z otwieraniem "dużej" klapy bagażnika. Mogę otworzyć tylko małą część klapy. Mój samochód to Superb 2 2008r, 2.0 TDI 140KM, sedan z podwójną klapą bagażnika, twindoor. Sprawdziłem kable pod tapicerką klapy. Były poprzecierane ale nie urwane. Sprawdziłem przełącznik (prawy do otwierana dużej klapy). Okazało...
Tak,ale komputer tam jest bardzo mądry,i nie da się oszukać opornikiem.Zapytasz"czemu"? A no dlatego,że niby widzi rezystancję w obwodzie,ale jakos nie widzi poprzez wskazania przepływomierza pulsacji w kanale powietrznym,jakie się pojawiają podczas działania sprawnego układu oczyszczania spalin. Pomijam fakt że na samym siłowniku EGR jest pootencjometr,który...
dokładnie sterownik g62, wykasowałem błąd, jeśli będzie dalej błąd, to trzeba go wymieniać? jaki to może mieć wpływ na pracę silnika? obroty będą większe np? nie sterownik G62 tylko sterownik silnika zapisuje taki błąd jak również każde odpięcie wtyczki od czujnika G62/G2. Jeśli po skasowaniu błąd się ponownie pojawi to będzie on miał wpływ na to,...
Świeca płomieniowa jest zasilana na 12 V, czy też na inne napięcie, mając po drodze / w szereg /, taki dość duży opornik w białej porcelanie. Sprawdź też ten opór i oczyść połączenia. Niestety nie wiem gdzie jest w twoim aucie przekaźnik do świecy, ale to będzie taka czarna skrzyneczka, ze sterownikiem. Tam w niej na płytce drukowanej, będzie najprawdopobniej...
Może koledzy pomogą w temacie ustawiania ręcznego pływaka. Otóż to, że mam problemy z wyregulowaniem to pikuś na ten czas, ale strzałki na pływaku (VW SHARAN 1,9 TDI AFN 110KM 1999) i zbiorniku , ni w ząb wg mnie nie maja się do prawidłowego ustawienia w zbiorniku łapy pływaka. Wg mojej logiki pływak powinien opadać najniżej jak się da. Wtedy na oporniku...
panowie czytacie wybiórczo lub bez zrozumienia opornik jest tylko oszukaniem komputera o parametrach panujących w otoczeniu silnika a mające wpływ na prace i osiągi tego silnika, producent w oprogramowaniu zawarł pewną rezerwę powietrza (mas air flow) aby nie było "batorego" dlatego występuje efekt przyrostu mocy (więcej paliwa) lecz tak naprawdę aby...
Opornika nikt przypadkiem na kablu nie wlutował?
Witam, mam podobny problem jak Wy. U mnie zaczęło się tak wszystko było oky, palił normalnie. Kupiłem auto miesiąc temu Audi A3 98r. 1.9 TDI 110 KM, pojechałem na diagnostykę silnika z ciekawości. Okazało się, że walnięty jest czujnik temperatury, po przejechaniu 10 km wskazywał tem. 19 stopni C. Gościu zaczął grzebać coś przy wtyczce, która wchodzi...
Jedyne co przychodzi mi do głowy to sprawdzić, czy w jednym z dwóch konektorów tego bezpiecznika jest zasilanie, bezpiecznik 15 jest niby od zasilania tablicy rozdzielczej, poniżej w manualu masz też schemat, ale nie ma tam dokładnego schematu zegarów: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Kolego ja podpowiem ci żebyś podjechał do jakiegoś speca aby zrobił odczyt pamięci błędów, sprawdził wartości rzeczywiste czujników by wykluczyć ingerencje pseudo fachowca (wlutowany jakiś opornik poda do ECU przekłamana wartość w granicy a dawkę będzie dawać maksymalną) Jeśli wykluczysz to podejrzewam wyeksploatowane PD To Autko przy 140 km/h powinno...
Czyżby , jak to ma się do ładowania , a ma prawidłowe. Nie wiem które to Toledo , dioda LED kontrolką ładowania , to jest zbocznikowana opornikiem. Tam szukałbym uszkodzenia.
Odgrzewam kotleta. Latem wymieniłem czujnik temperatury, jednak nie przyniosło to żadnej poprawy. Sprawdziłem zarówno stary, jak i nowy czujnik za pomocą komputera diagnostycznego oraz multimetru – oba działały prawidłowo. W tytule sugerowałem zmianę dawki startowej. Aby zasymulować zimne warunki latem, dołączyłem do obwodu opornik, którym mogłem sterować...
Witam ponownie. Awaria nadal nie usunieta. Kilka nowych faktow odnosnie silnika. Silnik pracuje w miare dobrz do momentu kiedy temp wzrosnie do 43 st. pozniej bardzo przerywa i drzy az nie rozgrzeje sie calkowicie. Dolazylem opornik przed czujnik temp paliwa( bo te czujniki oba staruja chyba dawka paliwa) i lekko sie poprawilo. Moze mi ktos wytlumaczyc...
Wydawało mi się że wiązka kabli co idzie od przycisków od strony kierowcy , a przechodząca w gumowej uszczelce przez drzwi leci do tego sterownika. No i cenowo mi pasowało to co mi gadali w serwisie. Możliwe że ich źle zrozumiałem. Proszę , wyjaśnij mi czego faktycznie mam szukać ? Dzięki! Pierwotnie myślałem że problem siedzi w pod tymi przyciskami...
Pompa wtryskowa zużyta. Rozwiązanie albo pompę do regeneracji, taniej przeprogramować wsad w sterowniku (zwiększyć dawkę rozruchową) a najtaniej zamontować przekaźnik z opornikiem oszukującym sterownik co do wartości temperatury płynu chłodzącego przy rozruchu.
A jak widzę nikt nie jest w stanie znaleść jakiegoś plusa na strone filtra.. nioop Ty masz coś z główką? Przecież filtr jest po to żeby zbierał sadze i spalał ją. Dodano po 1 Czy przez to mam rozumieć iż chwalicie sobie swoje właściwości filtra cząstek stałych ? Nie daje on ani mniejszego spalania, ani większych osiągów.. Jak BLS ma niskie osiągi to...
Już zaglądałem, w środku jest czysto i niema żadnych niepokojących miejsc ale zauważyłem podczas porównywania obydwu ECU że w moim już było coś naprawiane bo są wymienione chipy na inne i dwa oporniki mają inne kolory pasków po przeliczeniu na OHMY to ja mam jeden opornik 10 ohm a u kumpla w tym miejscu jest 21,5 ohma i drugi u mnie jest 40,2 ohma a...
Witam!!! Mam podobny problem jak wyzej pytający.Mianowicie samochód na zimnym pali idealnie(GOLF IV 1.9 TDI_ALH, ale jak jest ciepły temp.90stopni trzeba go kręcić kilka dlugich sekund.Czytalem juz wile informacji na ten temat ,ale nikt nie dał mi jeasnej odpowiedzi.Wiem żenapewno nie jest to -rozrzad (zrobiony kompletny) -kąt wtrysku (ustawiony) -siwiece...
witam, ponieważ audi do tanich samochodów nie należy , należy sie z takimi sytuacjami liczyć, ponieważ różnej masci fachmany czasami są (heheheheeh) mądrzejsi od fabryki, i wkładaja różniste podobnie wygladające części, spotakałem się z i takim przypadkiem, klijent przyjechał z audi a6 tdi, objaw ciężko zapala jak jest ciepła i wywala niezłą chmurkę...
Elektryk pozmieniał przewody i dał oporniki? Gdzie ten "druciarz" się znajduje? Nie wątpię, że uszkodzony jest pływak. Najlepiej jest go wyciągnąć i zmierzyć. Da się to zrobić pod blokiem - poszukaj w google pod hasłem "wymiana pompki paliwa A4 B6 1.9 TDI" Samochód jest w napędzie na 4 koła?
Zamieszczam mój problem tutaj ponieważ w pokoju samochody nie przyniósł żadnego odzewu. Jeśli ktoś wie jak to rozwiązać to będę wdzięczny. Problem mam w Audi 80 1.9 tdi 1994rok, przepływomierz PIERBURG. Witam, mam kłopot z prawidłowym odczytem chwilowym spalania i czasowym. Błąd polega na tym, że na sygnale z ECU powinno być na wolnych obrotach od 0.25-0.3V...
dobrać opornik dobrać opornik opornik wzorcowy napinacz opornik
instalacja plomb pcmcia telewizor skuter elektryczny inwalidzki
parkowanie silnika wycieraczki parkowanie silnika wycieraczki
Pulsujący pomarańczowy przycisk Active Guard, Roomba, PS4 – co oznacza sygnalizacja LED? Audi A1 S-line – zamiana felg 17" 215/40 R17 na 15" stalowe: jaki rozmiar opon wybrać?