Witam. Możesz nie mieć miecha podnoszącego oś ale możesz mieć układ odpowietrzający poduszki osi wleczonej i układ pomocy przy ruszaniu. Masz jakieś przyciski do obsługi tych funkcji w kabinie? Z innej beczki. Szukam cewkę elektrozaworu sterującego skrętem osi. Elektrozawór ATOS. Dodano po 4 I gdybyś mógł zmierzyć oporność tej cewki, jeśli jeszcze masz...
4143 - czujnik położenia osi napędowej z prawej strony - błędna oporność znamionowa cewki. 5041 - czujnik ciśnienia osi napędzanej z lewej strony - zwarcie z masą.
Sprawdz sygnał z wałka rozrządu, po nagrzaniu silnika. Może gubić impulsy. Oporność cewki około 600 do 1500 omów.
Mierzysz oporność cewki wtryskiwaczy między sobą oraz każdym z masą auta. Potem oporność wiązki wtrysk-ecu. Najlepiej jednak wyciągnij piny z wtyczki na pierwszym i dokładnie im się przyjrzeć.
Wada to to, że komputer może badać czy widzi obciążenie cewką rozrusznika i może generować błąd, choć wątpię. Niestety. Z dwóch powodów. 1. Oporność cewki przekaźnika na rozruszniku jest kontrolowana. Wystarczy, że oporność będzie inna i już pojawi się błąd i ryzyko, że silnika nie odpalisz. 2. Drut (cienki) który uruchamia rozrusznik jest jednocześnie...
Zmierz oporność cewki przekaźnika , nie sadzę aby miała mniej niż 90 Omów. Oblicz z zależności: R = U/I , będzie wszystko jasne!
Mercedes W220 320 2002 lift Dioda w kluczyku miga przy wciskaniu. Auto nie reaguje ani centralny zamek ani stacyjka. Po włożeniu kluczyka do stacyjki nie słychać rygla i nie można przekręcić kluczyka. Nie zapalają się liczniki. Oporność cewki powyżej 6. To się dzieje już drugi raz, przy pierwszych przymrozkach. Było tak już w zeszłym roku. Pomożecie?
Kolego, podałem Ci na tacy oporność cewki przekaźnika i tolerancję. Nie ma drugiej opcji przed założeniem właściwego przekaźnika. Zrób jedno i sam się przekonasz, odpali czy wywali inny błąd.
To teraz zmierz oporność cewki. Dodano po 4 Trudny temat kompresor klimatyzacji I takie tematy TU lubimy.
Mając omomierz można zmierzyć oporność uzwojenia pierwotnego (pomiędzy tymi śrubkami na cewce) powinno być od około 1 ohma do około 3,5 ohma w zależności od typu cewki. Można też zmierzyć oporność uzwojenia wtórnego pomiędzy (obojętnie którą) śrubką, a wyjściem wysokiego napięcia - powinno być od około 10 k ohm do około 20 k ohm w zależności od typu...
Witam, chciałbym zrezygnować z tranzystorowego układu zapłonowego z rezystorami balastowymi. Wiem ze wiąże sie to z wymiana cewki zapłonowej na taka która nie wymaga rezystorów o oporność uzwojenia pierwotnego wynosi 3.5 ohm. Chciałbym sie dowiedzieć od jakiego samochodu mogę dopasować taka cewkę i czy wiąże sie to z wymiana świec zapłonowych.i Jeżeli...
NR 4043 - błędna oporność cewki czujnika położenia osi napędzanej strona lewa. Nie napisałeś który to Actros - w produkcji jest już czwarty (wliczając modyfikacje) i niektóre kody są inne. Ale to już Twoja strata jak nie będzie pasować...
Witajcie. Tym razem problem z okularem sąsiada, jest to straszny tyfus, wszystko pognite, polepione, więc może być cokolwiek, dla tego mam pytania, ale od początku: Okular jeździł normalnie, aż czasem raz odpalał a raz nie, i trzeba było parę razy próbować, aż przestał, ale z plaka zapalał i jak zapalił to chodził, ale i tak już przestał zapalać (tzn...
Żeby pomiar miał ręce i nogi musiałbyś użyć miliomomierza. Lepiej zmierzyć prąd płynący przez cewkę i przeliczyć. Generalnie zapłon klasyczny czyli przerywacz i platynki - cewka około 3 omy, pozostałe od 0,6 do 1,5 oma, z reguły im starszy układ tym wyższa oporność. Zasilanie na "+" cewki już podaje, ale jest na cewce tylko wtedy, gdy "-" jest odłączony...
Po pierwsze, czemu chcesz rezygnować z oryginalnych i bardzo dobrych przekaźników? Wystarczy pewnie oczyścić styki. Po drugie zmierz oporność cewki, prawdopodobnie to "wzmocnione prądowo" zwykłe przekaźniki na 12 V. Bez problemu dostępne jak lepiej ode mnie poszukasz na portalach aukcyjnych. https://elektroniksc.com.pl/przekazniki-...
Sprawdź czy przekaźnik jest sprawny - czy ma prawidłową oporność cewki, czy reaguje na podanie 24 v na cewkę, jeżeli reaguje to czy jest przejście przez styki, jeżeli nie reaguje to czy na wyprowadzeniach 85 i 86 pojawia się napięcie po włączeniu kluczykiem zapłonu. Kolego dzięki za ten schemat ale chodziło mi o załączenie tego przekaźnika nie o sam...
to 16 mohm ma znaczyć mili czy mega .bo nie spotkałem sie jeszcze z czujnikiem o oporności 0,016 ohm tzn cewka w nim ma przebicie,
Witam! Autko to mercedes W203, 1.8 163km, silnik m271 sławetny. Auto na zimnym silniku do 60 stopni pięknie i wzorowo jedzie. Niestety jak się nagrzeje zaczynają się wypadania zapłonów. Błędy dzisiaj rano skasowane, w serwisie pogwarancyjnym MB, po paru godzinach pojechałem na ponowne odczytanie ( zrobiłem ze 150km ) , auto zasilane tylko PB, wyszły...
Najprawdopodobniej zadziała zabezpieczenie przeciążeniowe i wyłączy prąd. Tak ma np. W124 z tego okresu - typ ogrzewania bardzo podobny. Nawiasem mówiąc może to być także przyczyna usterki. Na wszelki wypadek porównaj oporności obu cewek. Chyba ma być 14 omów - ale to cytat z pamięci ;)
Mozna tak, ale cewka przekaznika ma swoja oporność i może ona mieszać.Opornosci transoptorów nie wykrywa.
Przy tym błędzie zalecam ostrożność, bo wszystkie trzy zawory (przód lewy, przód prawy i tył) mają wspólną część obwodu - i to co się na początku wydaje przednim prawym może się okazać uszkodzeniem jednego z dwóch pozostałych. Sprawdzamy we wszystkich trzech oporność obu cewek i KONIECZNIE na zwarcie uzwojenia do masy. Oporność do masy mierzona multimetrem...
Na wszystkich cewkach wtryskiwaczy oporność dąży do zera , sprawdzając prądem wszystkie cykają tak samo błędy które zapisane są w sterowniku nie można usunąć
Ja bym wziął miernik i zmierzył najpierw piny z kabla, a potem oporności cewek zaworów, a dopiero wymieniał podpadający. Ale ja nie jestem elektrykiem, i nie ja zapłacę za Twoje zawory. :) Powodzenia
Dla sajmonpiotr Posiadam działającą od trzech lat "amerykankę", wykorzystałem przednią piastę od Mercedesa Busa średnica tarcz hamulcowych 278mm użyłem dwóch tarcz podtoczonych dla uzyskania "rantu" ok 1,5mm które zabezpieczają magnesy przed działaniem siły odśrodkowej, następnie klejone 'kropelką" na szablonie ze sklejki i zalane epidianem. Na każdej...
jakby pokrętła wogóle nie reagowały Wygląda na uszkodzony panel sterujący. Przed wymianą sprawdź oporność cewek elektrozaworów. Powinno być (o ile pamiętam) 2 X 14 omów. W Mercedesach z tych lat, kratki środkowe ZAWSZE wieją na zimno Powód jest taki, że u starszych ludzi nawiew ciepłego powietrza na twarz może doprowadzić do omdlenia - lub co najmniej...
Trzeba sprawdzić elektrozawór.W 90% przypadków rozwarta cewka. Schemat za dużo tu nie pomoże. Jeżeli w 124 jest zwykłe ogrzewanie, to elektrozawór składa się z dwóch zaworów (na lewą i prawą stronę) i każdy z nich ma osobną cewkę. Jest więc mało prawdopodobne (jeżeli grzeją bez regulacji obie strony) aby uszkodzeniu uległy naraz dwa uzwojenia. Najbardziej...
Autko było odpytywane auto com. Pompę wymontowałem ponieważ silnik był spalony teraz jest już wymieniony. Wszystkie czujniki w porządku i nic nie jest zaślepione. Powiem jeszcze jedno cała awaria powstała z tego co kierowca powiedział że przetarł sie przewód doprowadzenia powietrza do wtrysku ad blue. Dodano po 4 Mam jeszcze jedno pytanie jaka oporność...
oporność cewki oporność cewki stycznika oporność cewki przekaźnika
moduł programator pralka indesit gazowanie reduktor naprawa zamka drzwi
spawarka wybija bezpiecznik spawarka wybija bezpiecznik
Awaria ekspresu Ariston MCK103X/HAS po kilku kawach Jak mierzy się odległość do Księżyca? Laserowy pomiar odległości i inne metody