Czy sprawdzałeś jakim napięciem zasilany jest napęd bramy? Ale po co? https://obrazki.elektroda.pl/4295855700_... Na pewno napęd, silnik bramy jest zasilany 230V A transformator to tylko zasilanie sterownika. A sterownik ten realizuje, prawdopodobnie przez przekaźnik włączaniem i wyłączaniem tegoż silnika.
Raczej jeden bezpiecznik do fotela/foteli, natomiast w środku każdego silnika może być też bezpiecznik termiczny. Najlepiej zmierzyć omomierzem oporność silnika lub zmierzyć, czy na wyjściach silnika jest 12V, gdy naciskasz przycisk przesuwania, albo podpiąć silnik na krótko do 12V w celu sprawdzenia.
Uzwojenie główne: 2,6Ω, uzwojenie pomocnicze (z kondensatorem lub wyłącznikiem rozruchowym) - 3,8Ω. Takie oporności są prawidłowe, ze sprawności silnika wynika, że oporność "ohmowa" uzwojenia głównego powinna być 5-10% impedancji liczonej jako Z=U²/P .
To jest silnik na 220V zmierz oporność uzwojeń.
Powinna być jakaś mała oporność uzwojenia silnika.
Zmierz oporność silnika napędu płyty- powinna być ok 10Ω; jeśli wyraźnie inaczej- do wymiany.
Napięcia możesz mieć, bo tam jest kondensator. Odłącz przewody silnika i przemierz go na oporność.
Rozepnij gwiazdę i sprawdź jeszcze raz ciągłość uzwojeń. Jaka jest oporność.?
po prawej stronie pod schowkiem wdesce rozdzielczej lub po prawej stronie nogi kierowcy za radiem
Silniki z hamulcem sterowany stycznik iem k2, musisz wyzwolić ten stycznik i dopiero sprawdzać silniki podpięte bezpośrednio, zmierz oporność uzwojeń silników.
Silnik okazał się być dobry po założeniu naprawionej płytki sterującej. Dodano po 32 JW. Silnik działa. Uszkodzona była płytka sterująca.
W warunkach domowych niemierzalne. (bardzo mała rezystancja)
Dokładnie tak!Uważam że winę za rozłączanie końcówki mocy przy większym podkręceniu gałki siły głosu jest układ załączający wentylator lub też sam silnik wentylatora.To standard w technicsach.Na początek radził bym sprawdzić oporność silnika która powinna wynosić ok.25 Ohm.Jeżeli jest mniejsza wtedy można spróbować rozebrać silnik i wyczyścić szczotki...
Witam Według serwisówki to: Błąd F06 Błąd tachometru silnika napędowego Urządzenie sterujące nie może prawidłowo określić szybkości silnika (Kilka razy) dlatego pralka zostaje wyłączona. Jeśli ten błąd występuje podczas fazy wirowania, to drzwiczki zostaną odblokowane po zatrzymaniu się bębna. Potencjalne przyczyny -sprawdzić połączenia wiązek przewodów...
Tak czytałem ale usterki takiej nikt nie opisał ale problem już rozwiązany okazało się że przełącznik nowy firmowy - za 79 złotych :) jest wadliwy pomiar wskazał że rezystancja jest inna od oryginału jest inna i wyższa niż wykrywa Can w zakresach :) więc nowe nie jest lepsze czasem od starego oryginalnego przełącznika. Dodano po 1 Nie zamykam tematu...
Sądzę że uzwojenie nie jest przegrzane, bo opaski na uzwojeniu stojana nie są stopione , a tam w tej koszulce może być(choć to tylko sugestia)bezpiecznik termiczny. Różnica koloru wirnika i stojana nie świadczy o niczym, bo lakiery drutów mogą być różnych kolorów...
Zamykam, wspomaganie działa, wina sterownika.
Błąd czujnika silnika. Tyle że w moim modelu jest sprawdzana oporność silnika..
prąd można wyliczyć, mierząc oporność silnika i dzieląc przez nią napięcie zasilania. Nie możesz zmierzyć rezystancji? http://elportal.pl/pdf/k01/29_12.pdf http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
szukam takich danych do silnika sprężarki, napięcia, częstotliwości, ilość pól, parametry lsd lsq oporność
Przypuszczalnie to silnik szczotkowy na niższe napięcie. To JEST silnik szczotkowy - podobny do stosowanych w mechanikach CD lub prostych magnetofonach na przykład. Zwykle czerwony to (+), myślę, że nie odstąpiono od zasady. I tu też tak jest, co nie znaczy, że podłączony odwrotnie nie będzie się obracać (również odwrotnie). Warto wcześniej sprawdzić,...
Zacznij od części mechanicznej czy nie ma oporów na łóżyskach , następnie sprawdź oporność cewek , ten silnik ma wyłącznik odśrodkowy . Oporności uzwojeń to około ; R12 = 12.3Ω R13 = 11,3Ω R23 = 1,1Ω
Oporność będzie silnika niska bo stojan i wirnik są w szeregu. Jakie masz zabezpieczenie ? wcześniej było dobrze ? Wyrzuca momentalnie czy po czasie ? - Sprawdź oporność przewodu zasilającego nie włączając dmuchawy, powinna być "OL" - Zmierz oporność silnika, za wyjściem włącznika (zapamiętaj) - Zmierz oporność przewodu po wciśnięciu włącznika, jeśli...
Przy przełączaniu kierunku jest gorzej: silnik wytwarza napięcie, które dodaje się do napięcia z zasilania, więc licząc prąd trzeba podwojone napięcie zasilania podzielić przez oporność silnika. Transil bym wobec tego dał na napięcie odrobinę większe, niż podwojone napięcie zasilania - chodzi o to, żeby do przebicia mosfeta mieć jeszcze spory zapas,...
To najprawdopodobniej nadmierny pobór prądu przez sprężarkę i zadziałanie przekaźnika nadmiarowego. Można zmierzyć oporność silnika sprężarki i ewentualnie prąd pobierany. Jeśli to oryginalna radziecka sprężarka to wychodzą z niej trzy okrągłe bolce: jeden na dole (wspólny dla obydwu uzwojeń) i dwa na górze. Lewy górny to uzwojenie pracy, prawy rozruchowe....
Czy pralka wyświetla jakiś błąd, uszkodzenie może znajdować się poza blokadą. Sprawdź grzałkę na upływność do masy oraz oporność, oraz szczotki silnika. Nie zajmie to dużo czasu wykluczamy możliwe usterki.
Zależy jaka jest bateria. U mnie w szczotce oral na przykład jest bateria 1,3V, więc chyba takie napięcie trzeba dać. Lekko zużyty paluszek będzie OK. Najpierw sprawdź, jaka jest oporność między kablami z silnika.
to już jest po temacie, ale inni oglądają ten temat. W samej specyfikacji tego silnika jest błąd: oporność silnika musi przy tych danych wynosić ok. 0,53 Ω, to zaczyna pasować. Nie jestem fachowcem w tym temacie, ale koledzy, popełniliście błąd, ponieważ cewek jest 3 i one pracują wszystkie, tylko w innej fazie, czyli opór razy 3. Ilość cewek nie ma...
Witam Mam problem z silnikiem jednofazowym tzn. z identyfikacją uzwojeń ,które jest główne ,a które pomocnicze [tabliczka jest rozłączona] ,które z uzwojeń ma większą oporność Pozdrawiam
A przewód zasilający masz dobry zmierz napięcie na zasilaniu silnika na stojanie. Jak będzie ok wyjmij wtyczkę i tam zmierz oporność miernikiem można pokręcić wirnikiem żeby szczotki załapały pomiar.
Witam ! Odłącz zasilanie silnika, odłącz przewód zasilający silnik, sprawdź omomierzem oporność silnika w miejscu jego zasilania.
Na moje oko ten silnik nie będzie działał bez kondensatora. Weź omomierz, zmierz oporność uzwojeń między każdą kombinacją przewodów. Podejrzewam że będzie R,R i 2R ale wypada sprawdzić.
A czy kolega skryn wie może jaką oporność ma uzwojenie silnika od oryginalnego zamiennika tego wiatraka chłodzącego, o którym dywagujemy? Nie mam zielonego pojęcia. Ale łatwo obliczyłbym z podstawowego prawa Ohma, znając moc silnika... :)
Sprawdź uzwojenie silnika jaka jest oporność uzwojeń czy jest taka sama, czy kabel zasilający jest dobry, czy w gnieździe gdzie podłączasz jest wszystko ok, a na koniec wymień na nowy ten b25
Witam jeśli środkowy w pionie to jest to błąd silnika czyli : uszkodzony silnik ,złącze silnika,tacho oporność 115do170om lub uszkodzona płyta (moduł)
Trzy piny to 3 fazy silnika BLCD.Połączenie wtyków raczej niczym nie grozi,może jedynie silnik kręcić się w drugą stronę ale wtedy wystarczy zamienić miejscami dwa z trzech pinów i będzie ok.Nim jednak połączysz obie wtyczki sprawdź miernikiem oporność pomiędzy pinami na silniku.Gdyby był to silnik szczotkowy to zapewne jeden pin nie byłby podłączony...
Odłącz silnik od płytki i zmierz oporność uzwojeń silnika pomiędzy przewodem neutralnym a pozostałymi: Low, Medium, High (trzy pomiary) i podaj je... Możesz jeszcze zmierzyć oporność pomiędzy Low a Medium oraz pomiędzy Medium a High... Być może w ten sposób wykryjesz ew. zwarcia międzyzwojowe w silniku wentylatora... Do kompletu musisz mieć pewność,...
Dane masz na "tabliczce znamionowej" napięcie, prąd i oporność cewki, czy to silnik bi- czy uni- polarny można dojść po ilości przewodów. Czego chcesz więcej, moment? Jak podłączysz silnik będziesz mógł go zbadać.
Witam, Mam problem z moją pralką LG. Wyskakuje błąd LE, nie mogę sobie dać rady. Czujnika Halla w nim nie ma. Model F4WV309N3E Czy wie ktoś, co może być jej? Oporność silnika jest okej, przebicia nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/9133252900_... https://obrazki.elektroda.pl/1998028200_... https://obrazki.elektroda.pl/1978419800_...
Witam . Awaria silnika . Można zmierzyć oporność uzwojeń(ewentualnie). Wymiana agregatu 400-500zł.
witam czy ktoś może z szanownych kolegów pamięta opornośc uzwojenia silnika w w/w prace ,mam mały dylemat ponieważ w elektronice spaliła się połowa rezystorów ,podejżeniem jest przeciążenie silnika ,ale czy tylko już go cos nie "trafiło",w tym silniku oporności są ,licząc przewody od prądnicy tacho tacho mam 2,1Ω i 4Ω. dzięki za pomoc
Jak zacznie wariować z wirowaniem rozłącz wtyczkę z silnika i pomierz na gnieździe oporność cewki tacho , może się robić przerwa po nagrzaniu.
Wysoka oporność styku wskazuje na uszkodzone styki stycznika, oporność powinna być zbliżona do zera omów.
Nie mam tyle wiedzy żeby to naprawić. Moduł odesłałem, a oporność na silniku mierzonym chińszczyzną to ok. 10Ω.
Można jeszcze zmierzyć oporność silnika. Podejrzewam, że duża nie będzie, a dopóki silnik się nie rozpędzi, to prąd = napięcie / oporność. Jak się rozpędzi, to napięcie = prąd * oporność + obroty * stała_silnika. Jeśli obroty * stała_silnika > napięcie, to silnik działa jako prądnica.
Witam. Czy ma ktoś doświadczenie z silnikami SWM (nr 1B999-920) występującymi w obiektywach AF-S 28-70, 17-35, 80-200 Nikona? Objawy: Przy próbie ostrzenia słychać ciche klikniecie (przekaźnik?) - silnik nie reaguje, jednak przy krańcowych pozycjach skali widoczne delikatne przesuwanie tarczy (ok 1mm). Tak jakby silnik nie miał wystarczającej mocy aby...
Moze zaparzacz chodzil za ciezko i uszkodzil silnik nalezy zmiezyc opornosc silnika od windy.
Zwarcie ma jak nic. Zbyt niska oporność.
witam nie chciałbym być namolny ale chcę zrozumieć działanie tego silnika a nie korzystać z gotowego schematu dzialania tzn. "spróbuj podłączyć tak..i powinno zadziałać" stąd nastepne pytanie: jeśli to jest silnik indukcyjny to w jaki sposób regulowane elektroniką są jego obroty(na wirowaniu ). Bo jedyny sposób jaki znam to w tym przypadku regulacja...
Na króćcu w głowicy silnika masz dwa czujniki temperatury.Jeden jest odpowiedzialny za podanie sygnału do wskażnika temperatury.Drugi podaje sygnał do komputera silnika.Przy zimnym silniku czujnik podający sygnał do komputera powinien mieć oporność ok.3 kiloohma.W tym silniku nie ma przepływomierza powietrza!Tyle narazie.Więcej na maila rocaria(at)o2.pl
Pod aluminiową blaszką nie ma żadnych tranzystorów MOSFET. Jest to sterownik najprawdopodobniej z czujnikami Halla. Na początek można odlutować trzy przewody silnika, sprawdzić oporność uzwojeń. A same tranzystory MOSFET, po rozszyfrowaniu wyprowadzeń G, D, S pomierzyć miernikiem na teście diody. A wyniki poszczególnych par porównać. Te złącze 6 pin,...
Mierzyłeś oporność silnika? Sprawny ma od 10 do 15 kiloomów. Uszkodzony kompletną przerwę.
Na pompie masz schemat uzwojeń/podłączenia silnika. Sprawdź, czy oba uzwojenia mają przejście-jakąś oporność.
Aaaa...to tachometr na silniku do sprawdzenia - oporność, połączenia etc. jesli to nie pomoze to modul do wymiany
Dziękuję za odpowiedź. Które uzwojenie ma zwarcie? Jaką powino mieć oporność?
Kondensator można zmierzyć na pojemność, w silnikach mierzy się oporność uzwojeń (ale dobrze jest mieć z czym porównać - dane katalogowe) i przebicie do obudowy. Inna opcja to upewniasz się że wałek chodzi luźno mechanicznie, że wszystkie połączenia są ok, zasilasz, mierzysz prąd. Jak bierze więcej niż napisane (albo pali bezpiecznik) - zepsuty. Ogólnie...
Tak po włączeniu silnika jest napięcie na grubym plus i cienkim kablu do silnika.Po odłączeniu czujnika temperatury teź nic.Na przekaźniku połączyłem pin 3 i 5 i nic.Sprawdziłem oporność silnika multimetrem i wyszlo 9,4 oma.Czytałem że opornosc powinna byc między 1,5 a 2,5 jesli jest wyższa uszkodzony silnik.
Sprawdź jeszcze oporność silników spindle i sled. Powinno być około 10omów. Pozdrawiam
Zmierz oporność pomiędzy czerwonymi, zielonymi i czarnymi oczywiście bez zworek
W takim razie trzeba zmierzyć oporność silnika względem masy. A czy to jest tylko jeden silnik?Nic więcej nie jest podpięte ?
Mam napęd bramy Nice Robus 600. Potrzebuję schemat elektryczny zasilania i sterowania, może ktoś posiada. Jaka jest oporność uzwojeń silnika, czy 2,2 ohm jest ok? silnik na fotce. Strzela bezpiecznik i nie wiem czy silnik, czy trafo. Pozdrawiam Mirek https://obrazki.elektroda.pl/4322913000_...
Może też być przerwa w jednym z uzwojeń. Sprawdź omomierzem czy uzwojenia mają taką samą oporność.
Po pierwsze - na forum obowiązuje zakaz umieszczania linków do allegro - proszę go usunąć. Po drugie - zapytaj sprzedawcy, a skoro on nie wie, to nie kupuj. A jak chcesz się pobawić w detektywa, to sprzedawca podaje linka do podobnych silników, są tam dane dotyczące mocy, a na etykiecie silnika widać jaką ma oporność, przelicz i dostaniesz napięcie...
Sprawdz oporność czujnika (opór czujnika zależy od temperatury silnika).
Jeżeli pod szczotko-trzymaczem jest styk to jest to koniec uzwojenia i analogicznie jest na drugiej stronie, pozostaje tylko sprawdzić oporność tych uzwojeń.
Rozłącz wyłącznik wsuwając pomiędzy styki kawałek papieru i pomierz na które przewody on idzie. Jedna bagieta w styk, a drugą po kolei po przewodach i podobnie dla drugiego styku. Zmierz też oporność tego wyłącznika fizycznie na stykach.
Odwrotnie fotorezystor nieoświetlony ma największą oporność .
może byc to wina silnika. Sprawdź jego oporność Oporność silnika to 8,7 Ohm'a a jego model zczytany z naklejki to RF-300C-12350 2006 APR D/V 5,9 "made in china".
Kondensator sprawdzony jest dobry 19,99uF. Jak sprawdzony? Jeśli było czym sprawdzić kondek to jest i czym zmierzyć oporność uzwojeń silnika.... Zmierz opór między kablami każdy z każdym (bez podpięcia do centrali i bez kondensatora) i podaj wyniki.
Wygląda na sprężynkę od długopisu... Zmierzyłeś może oporność silnika slide (po jego odłączeniu od elektroniki) - jaką ma oporność, i czy jest mniej więcej stała w każdym położeniu wirnika?
Stan izolacji uzwojenia a nie oporność.
Wymieniłeś tylko sam laser czy kompletny mechanizm z laserem. Jaka jest oporność silnika tacki i silnika przesuwu lasera.
Usterka dalej wskazuje na czujnik temperatury ... Najlepiej zmierzyć oporność czujnika na jego stykach (sprawdzić czy jest prawidłowa dla danej temperatury silnika) i następnie opornośc tego czujnika na stykach wtyczki sterownika multec .. Może instalacja gdzieś padnięta ??? ...
Pomiar oporności domowym miernikiem nic nie da, bo żeby wykryć zwarcie zwojowe, musiałbyś dokonać dokładnego pomiaru, specjalnym przyrządem. Dodatkowo, by mieć pewność, że faktycznie jest zwarcie zwojowe, trzeba by znać oporność silnika nowego (przed uszkodzeniem).
Zmierz oporność silnika - powinno być ok. 8 - 10 omów, jak mniejsza i grzeje się jego driver, to do wymiany. Pozdrawiam!
Jakie błędy były zapisane w sterowniku, że zdecydowałeś się na jego rozbiórkę. Jaki kod silnika?
Podejrzewam, że bez dostanie się do połączeń wewnątrz silnika nie zmienisz kierunku wysokich obrotów. Uzwojenie główne ma inną oporność niż uzwojenie pomocnicze. Jak podasz napięcie sieciowe na pomocnicze, to je spalisz.
Wymień silnik lub przeczyść komutator i szczotki w tym silniku przesuwu lasera. Oporność na być w okolicach 10 om w każdym położeniu wirnika. U ciebie jest 24 omy, więc źle. WD 40 nie pomoże. Sam zobaczysz, że komutator będzie czarny i przez to ma słaby kontakt ze szczotkami i przez to masz problem.
Sory że tak długo musiałeś czekać oto opory przy silnikach gdzie U2=156V.Podaje oporność na jednej fazie w punkcie E wszystkie fazy połączone są w gwiazde ,S ,B,C,D są odczepami stopniowo zwierane w czasie rozruczu . 0,09Ω+0,05Ω+0,05Ω A+0,04+0,02Ω+0,04Ω B +0,05Ω+0,08Ω+0,05ΩC+0,05&... +0,05Ω+0,1Ω D...
Carot , od kilkunastu lat używam zasilacza PC do wiertarki 12V , bez regulacji prędkości ... i działa bez zastrzeżeń. Oporność układu wiertarki poniżej 4 omy!
Sprawdź układ mechaniki przesuwu lasera-zębatki i oporność silnika w czasie ręcznego obracania go,możliwe jest że sam laser jest słaby,czasem przerywa taśma lasera.
Pytanie nie jest takie banalne na jakie, na pierwszy rzut oka wygląda. Mam zastrzeżenia tylko (ew.) do określenia "oporność". Oporność jest zawsze taka sama czy silnik stoi czy się kręci i decyduje ona o maksymalnym prądzie rozruchowym. Po rozruchu o prądzie płynącym przez silnik decyduje jego IMPEDANCJA. Składa się na nią rezystanncja (oporność) uzwojenia...
Do sprawdzenia czujnik temperatury płynu (oporność), silnik krokowy (czyszczenie) i przeczyszczenie przepustnicy też nie zaszkodzi - najczęstsza przyczyna to brudny krokowiec, który się zacina.
Pomierz omomierzem oporności uzwojeń między tymi trzema przewodami wychodzącymi z silnika. N (przewód niebieski) będzie neutralnym (zerem), jeżeli oporności między niebieskim a zielonym i niebieskim a czerwonym będą jednakowe a oporność między czerwonym i zielonym dwa razy większa.
To zobacz ten zawór z tyłu silnika na głowicy czy jest sprawny. Zmierz Jedi oporność. Podłącz zamiast niego żarówkę 5W i zobacz czy się zapali w czasie jazdy. Masz uszkodzony zawór bądź przerwany przewód od niego. Tam powinien być plus po stacyjce na pracującym silniku i masa podawana z ECU. Zobacz czy nie brakuje tam plusa.
Witam Sprawdź wstępnie oporność izolacji silnika.
Cewka ma jakąś tam oporność mierzymy na zimnym silniku i jak jest iskra, następny pomiar jak zgaśnie na zagrzanym silniku. Jak ma przebicie to oporność będzie inna.
witam wszystkich mam pytanko o oporność wtryskiwaczy w silniku 1,5 dual point . Jaka powinna być??? Na górnym wychodzi mi 1,8Ω a na dolnym 9,8Ω.Czy tak powinno być??
Witam odkupiłem szafki kuchenne z okapem nadkuchennym Amica typ OTB 414. Nie wiem dokładnie co jest przyczyną.Bo przed zawieszeniem wentylatora działał.Potem było różnie.Sprawdzałem omomierzem oporność silnika .Jedynie do głowy przychodzi mi lepki brud.Albo przełącznik ale jak mam przejście -oporność na wtyczce do kontaktu.Oglądałem wzrokowo to śmigło...
Witam Z uwagi że mamy w sieci 230 Volt podłącz zasilanie 230 V ma uzwojenie które ma największą oporność czyli zaciski R i 0
Wątpliwa jest wina kondensatora, a tym bardziej czujnika. skoro wcześniej było wszystko dobrze? Jakie to ma znaczenie że wcześniej było dobrze? Najbardziej podejrzany jest silnik. Sprawdź oporność uzwojeń. Czy uzwojenia nie wyglądają na przegrzane czy spalone. Sprawdź w obrębie silnika czy nie ma jakiś zwarć.
Tak , pin nr 3 wtyczki czujnika wałka rozrządu jest podłączony bezpośrednio do masy pojazdu (np: korpus silnika) . Czyli podłączając omomierz pomiędzy ten pin nr 3 a masę pojazdu powinien on wykazać oporność bliską 0 omów.
Witam ! Silnik od starej pralki wirnikowej posiada dwa uzwojenia: mniejsza oporność uzw. robocze większa oporność uzw. pomocnicze Brak wyłącznika elektromagnetycznego ( potrzebny do rozruchu ) który po rozruchu odłącza uzw. pomocnicze od zasilania. Silnik nie potrzebuje kondensatora. Przed włączeniem zasilanie sprawdź stan izolacji pomiędzy obudową...
Napięcie w instalacji masz stałe (nominalnie 12V), świeca żarowa o podwyższonej oporności pobierałaby mniej prądu, więc napięcie w instalacji byłoby wyższe. Sprawne świece mają oporność rzędu 1 oma, większej- rzędu 10 lub więcej nie mogą mieć. Mogą mieć co najwyżej nieskończoną, a wtedy są niesprawne. Andrzej 20001 zasugerował zmierzenie napięcia bezpośrednio...
Oporność grzałki zainstalowanej sondy zmierzyłeś ? Zobaczyłeś w programie jaką widzi sterownik silnika ? Chyba blok 41. Nie pamiętam .
Jeżeli jest tak jak piszę to podłączenie odpowiednie jest istotne.Sprawdź oporność izolacji silnika.
W silniku jednofazowym zmieniasz zasilanie początek z końcem uzwojenia rozruchowego poznasz go po tym że ma wieksza oporność od uzwojenia pracy .
Przebieg dla pierwszego programu mierzony bezpośrednio na silniku. Amplituda narasta od 9V do 20V i znów powoli opada. Na 3 programie jest równa krecha na 24V. Wydaje mi się że problemem jest niska oporność cewek silnika. Tylko 18 zamiast 180 Ohm przez co prąd rozruchu jest ponad siły 2SD 667.
Na szybko możesz zmierzyć oporność. Masz tam trzy piny. Dwa to czujnik trzeci to ekranowanie. Pomiędzy dwoma masz mieć około 500 omów, trzeci względem nich ma mieć nieskończoność. Ale uwaga, na zimnym może być ok, a po rozgrzaniu oporność czujnika może rosnąć aż do unieruchomienia silnika.
Sprawdź jeszcze grzałkę - jej oporność powinna wynosić około 27Ω, a szczotki jakie długie?
oporność silnik elektryczny oporność izolacja silnik silnik pralki oporność
wymuszenie sinusoidalne pompa kulka samsung 65cali
pilot uniwersalny schemat zwrotnicy
Unlocking Volkswagen MFD Radio Navigation System Naprawa mechanizmu wysuwania tacki Fonica CDF-103R