Sprawdza się pomiędzy 1 a 3 pinem 0 stopni 5000-6500 omów ,50 stopni 725-925 omów, 90 stopni 200-285 omów.Zasilanie 5V.
Witam czy moze mi ktos podac prawidlowa wartosc oporu na wtrysku strerujacym ( chodzi chyba o jakis czujnik na tym wtrysku ) [prosze wybaczyc brak fachowosci ale zadaje to pytanie w imieniu mechanika zle sie dogadalismy przez telefon] w samochodzie Passat 95r tdi 90koni silnik Z1 jednostopniowe wtryski 190bar
Dobry wieczór, Pacjent to mój prywatny passat b5 z roku 2004 po nieudolnym przeszczepie szyby przez nieudaczników. Oddałem czysty i sprawny, odebrałem brudny i niesprawny, mianowicie- czujnik deszczu przestał dawać oznaki życia. Patrzę, wielki bąbel powietrza- jadę z reklamacją, podpięli gutmanna, stwierdzili ,,czujnik sprawny, tylko bąbel się zrobił,...
Witam. Mam problem z poduchami w pasacie b5 1,9 tdi 1997r. Zabytek ale niejeden by chciał go mieć. Kupiłem auto bo musiałem jeździć do pracy. Teraz go nie chcę oddać. Kod błędu 01221 czujnik uderzeń bocznych strona kierowcy G179 obwód przerwany.Chciałem sprawdzić nr części zdemontowałem fotel a tam zoonk brak czujnika. Sprawdziłem po stronie pasażera...
Witam mam taki blad w passacie b5 fl kod 01135 czujnik dozoru wnętrza pojazdu 36-00 Przerwa w obwodzie. to oznaka ze czujnik jest uszkodzony? Jesli chodzi o ten przycisk na słupku to gdy alarm mi sie włączył i wciskałem ten przycisk to nie reagował nie dalo sie wyłączyć alarmu
Poszukuje czujnika uderzenia bocznego do Passata B5. Czujnik ten znajduje się pod siedzeniem kierowcy i ma nr 3B0 959 643. Jeżeli ktoś posiada taki czujnik to prosze o kontakt mailowy grbrod(at)poczta.fm. Z góry dziękuje i pozdrawiam
passat b5 fl 2001 rok 2.0 benzyna 116witam mam problem z czujnikiem uderzeniowym strona pasaazera passat b5 fl. mianowicie przy temperaturze minus 5 zapaliła sie kontrolka poduszki powietrznej vag pokazuje czujnik uderzenia strona pasazera kupiłem drugi uzywany o takim smym numerze 6Q0909606 ale po podłaczeniu nie działa, pomocy \
Mierzyłem ostatnio opornosc czujnika temperatury powietrza dolotowego(taki jeż w kanale dolotowym powietrza pod wtryskiwaczem z jednym kablem na zewnątrz) i pokazalo mi 1,2 ohma.Wg. ksiazki ma mieć ok.2500 i jest to termistor o odwrotnie proporcjonalnej charakterystyce.Nie mogę tego czujnika nigdzie dostać.Czy ktos ma sposób na taki czujnik?
W VW Passat B6 2,0 TFSI przy dynamicznym przyspieszaniu, przy obrotach powyżej 3000 zapala się kontrolka EPC i ESP, czasem CHECK, i samochód traci moc. Przy spokojniejszej jeździe wszystko gaśnie i jest ok. W systemie pokazuje błąd 000291 - czujnik położenia przepustnicy (g69) P0123-001-sygnał za wysoki. Jaka diagnoza? Czy czyszczenie przepustnicy coś...
Dzień dobry, po kupnie samochodu prawie 3 lata temu, znalazłem w nim webasto. Zdjęcie pieca i telestartu poniżej. Zabrałem się wówczas za jego sprawdzanie. Wyciąłem piec, obieg zrobiłem na wiaderku z wodą, dokładnie już nie pamiętam szczegółów, ale się załączał, czuć było, że woda się delikatnie podgrzewa ale wyłączał się bardzo szybko(nie pamiętam...
Właśnie od tego miejsca zacznij szukać usterki tj. gdzie zaczęło się "dymić". Szczególnie sprawdź przewody elektryczne prowadzące do czujnika ABS-u oraz zmierz oporność czujnika (porównaj oporność z innym czujnikiem). Może coś wpadło pomiędzy czujnik ABS-u i zakłóca pracę tego urządzenia.
sprawdż oporność czujnika temperatury
Ja miałem problemy zapowietrzania się nawet z filtrami boscha, a raz nawet z manem. Autopoldi - "marka" filtra to tylko nadruk na pudełku i samym filtrze. Jeśli chcesz zajmować swój cenny czas na zastanawianie się, który z przytoczonych przez Ciebie jest lepszy, dowiedz się skąd one na prawdę pochodzą. Znajomy kierowca kiedyś pokazał mi fotkę czym...
Sprawdz oporność przy we wtyku sterownika. JAk Ok to sterownik do naprawy.
Witam. Pacjentem jest passat b5 z automatyczna skrzynia biegów ag4. Problem zaczął sie od tego ze samochód jechał i ruszał caly czas na 3 biegów okazało się ze kabel przerwany od czujnika po lewej stronie od gory skrzyni( prawdopodobnie g38). Zlutowałem kabel skrzynia jak nie zmieniała tak dalej nie zmienia, wiec zakupiłem 2 kabel i auto dalej nie działa,...
P1267 Możliwe objawy Problemy z napędem Zredukowana moc Szorstki silnik pracuje Zwiększone wartości emisji Możliwe przyczyny Przekroczono czasy regulacji Oporność na kontakt Możliwe rozwiązania Sprawdź wtryskiwacze i okablowanie wtryskiwaczy Zobacz Pomiar. Blok wartości 018 Sprawdź rezystancję wtryskiwaczy / okablowania P0180 G81 uszkodzony Moduł wadliwy...
To mierz oporność każdego czujnika miernikiem,wartości masz podane. :ganja: :shii:
Sprawdź oporność czujnika przy wtyczce do ABS, powinno być około 1Kohm, poruszaj przewodem czy nie ma gdzieś przerwy.
Ale w tym czujniku są tylko dwa kabelki. Przynajmniej ja tak mam, fakt że jest to kabel ekranowany i ekran został w tym kablu ale do wtyczki dochodzą tylko 2 kable . Bo czujnikiem jest taka obrączka w około trzeciego wtrysku tak ? Tak, a oporność ma wynosić około 100 ohm
Witam Ciepłym silnikiem steruje sonda i niebieski czujnik temperatury. Sprawdż oporność niebieskiego czujnika na ciepłym silniku,powinna wynosić 200 - 300 om.Silniczek krokowy masz nowy , czy inny?.Sondę sprawdż woltomierzem. Pozdrawiam.Andrzej.
Czujnik temp ok. pomierzyłem rezystancje od czujnika powietrza w dolocie do ECU i na jednym z pinów mam nieduża oporność co może być powodem wywalania błędu [ zbyt slaby sygnał] to jest moje spostrzeżenie czy tak powinno być?
Jeden problem rozwiązany a mianowicie czujnika zasysanego powietrza, znalazłem na forum vw opis jak sprawdzić oporność czujnika. Po sprawdzeniu okazało się iż jest przerwa na jednym z przewodów idących do czujnika. Poniżej link do tej strony, może komuś się przyda. ( dlaczego wcześniej tego nie znalazłem) :) http://forum.vw-passat.pl/threads/16786-...
Witam, Był temat na innym forum niemniej mój przypadek jest nieco inny i poprzednie tematy go nie rozwiązały. Na początku kod błędu na desce rozdzielczej pojawiał się sporadycznie (migające świece żarowe + ESP). Od pewnego czasu jest na stałe. Objaw zewnętrzny: po przekręceniu kluczyka w stacyjce widać delikatnie podświetloną środkową listwę STOP (ale...
Oporność zmierz sobie miernikiem na czujniku temp. jak silnik jest zimny ... Przekaźnik musisz tak podłączyć, że w momencie odpalania (zadziałania rozrusznika) przecina oryginalny obwód czujnika temp. i w to miejsce podstawia styki z opornikiem który ma taką wartość jak sobie wymierzyłeś miernikiem :D. Po rozłączeniu rozrusznika przekaźnik powraca w...
przepraszam masz rację to jest regulator ciśnienia, ale po wymianie pompki paliwa i jeszcze przed tym paliwo było w tych rurkach od tego podciśnienia w dolocie i całym filtrze, trochę drogi żeby kupić nowy a ze starym to może być różnie. A co do czujnika to jaki już wcześniej pisałem, że to ten połączony wężykiem z całą listwą nie wiem czy jest dobry...
Brakuje iskry ... KTS pokazuje błąd czujnika położenia wału.Czujnik oporność 500Om wytwarza zmienny napięcie wartości około 0,8Vpodczas kręcenia rozrusznikiem mierzone przy sterowniku(czerwony i zielony przewód).Brakuje impulsu na cewkę zapłonową ze sterownika,zasilanie jest, po drodze brak modułów zapłonowych(przewód czerwony z czarnym). Wtryskiwacze...
Witam czy można posłużyć się zwykłym rezystorem 12V 300Ω (lub jakimś innym, dostępnym w ogólnej sprzedaży), czy tylko te dane są potrzebne tj. napięcie na 2 pinach przy odłączonej kostce czujnika = 10V i odpowiednia oporność w celu kalibracji wskaźnika temperatury, ponieważ nie wskazuje poprawnych wartości po wymianie na nowy. Zamierzałbym wpiąć...
Witam. Jeśli masz za niskie napięcie z akumulatora, a alarm ma własne zasilanie, to włączy się alarm. Jeśli masz zwarty któryś czujnik np otwarcia drzwi ->alarm. Coraz więcej, jeśli nie wszystkie centralki mają taką funkcję, która uzbraja autoalarm, gdy ktoś go wyłączył, ale nie otworzył żadnych drzwi. Może być tak, że wyłączasz alarm, ale otwierając...
Jeżeli dalej nie działa prawidłowo, to: zlokalizuj miernikiem które piny odpowiadają jednemu i drugiemu czujnikowi , oporność ich jest różna - zamieniłeś czujniki . Dalej to już masz z górki.
Czujnik znalazłem, jest przed chłodnica. Wiesz jakie napięcia powinny tam być lub ewentualnie jaką opornosc samego czujnika.
Witam! mam problem z aba vw passat 96 ,po wymianie łożysk zapaliła sie kontrolka abs,czujniki mają taką samom oporność.Czy przez odłączenie czujnika sterownik może wykryć błąd i czy jest jakaś procedura kasowania tego błędu.
Kupiłeś nie taki lub uszkodzony to że nowy nie ważne robią dziadostwo. Wystarczy miernik i sprawdzić oporność. Kupiłeś po numerach z ori. bo były bez czujnika temperatury tylko poziom i nie wiadomo jaki silnik?
Na króćcu w głowicy silnika masz dwa czujniki temperatury.Jeden jest odpowiedzialny za podanie sygnału do wskażnika temperatury.Drugi podaje sygnał do komputera silnika.Przy zimnym silniku czujnik podający sygnał do komputera powinien mieć oporność ok.3 kiloohma.W tym silniku nie ma przepływomierza powietrza!Tyle narazie.Więcej na maila rocaria(at)o2.pl
Zmierz oporność czujników,lub podjedź na komputer.
ustawiłem na 200 omów bo mniej nie ma na mierniku może być że przewód jest uszkodzony? bo oporność sprawdzałem na przewodzie pod fotelem na wtyczce, jeżeli czujnik był by uszkodzony to była by jakaś oporność??
Chłodnica wydaje mi się, że nie bo jednak ze 120° schłodziło mi do 90°. Obydwa wentylatory działają. Z tego wygląda, że prawdopodobnie wentylatory za późno się załączają, do sprawdzenia obwód z czujnikiem, który je załącza - prawdopodobnie skorodowane styki (większa oporność) lub sam czujnik zmienił charakterystykę. Sprawdziłbym też sam termostat czy...
ok dzięki tylko że czujnik zmienia swoją oporność gdy ruszam pływakiem
Wartość na postoju powinna być stała, a oporność 1,2k/ 1,4k w zależności od miernika.Zobacz czy jak rusza sie przewodem od kół,czy nie zmienia się wartość na mierniku.Jeżeli tak,to kabel przerwany,a jeżeli wartość jest stała,zarówno na jednym kole jak i na drugim,to pod komputer i on prawdę powie gdzie szukać .Powodzenia
Problem rozwiązany. To był czujnik. Napięcie na wskaźniku jest cały czas 10V. Zmienia się tylko oporność w czujniku. To chyba jest wskaźnik ze spiralą grzejną.
czujnik o kolorze niebieskim,ze zmienną opornością.
Witam Skoro po zwarciu do masy wskazówka podskakuje to niestety założyłeś nieodpowiedni ( czytaj kiepska podróbke) czujnik spawdz jakie oporności powinien mieć przy odpowiednich temp. POZDRAWIAM
Witam!!! świeci mi się cały czas kontrolka od ABS , po podpięciu do VAG komputer pokazuje błędy we wszystkich czujnikach (przy kołach), czy możliwe jest aby wszystkie czujniki uległy uszkodzeniu . Gdzie wchodzi wiązka przewodów od tych czujników (mógłbym sprawdzić styki i oporność ) Pozdrówki Grzechoo
skoro mruga świeca żarowa to proponował bym diagnostykę komputerową, sprawdzić czujnik położenia wału i zawór n108, chociaż dla mnie to bardziej jak by się coś działo w samym nastawniku pompy. Sprawdził bym jeszcze wiązkę od pompy dużą kość i tą małą na której jest elab i zawór n108, zawór powinien mieć oporności pomiędzy pinem 2 i 3 ok od 12 do 20...
generalnie takie czujniki powinny mieć oporność zimny 2-3 kOhm na gorącym 200-300ohm, 357919501 zielony golf 1.9 91 97r kosztuje 19 złotówek 701919369A tylko bez literki "a" 40 zł i pokazuje mi że to od passat 1.9
Wielkie dzieki . Rozumiem z rysuku ze styki 1,3 to obwód czujnika do kompa- musze skontrolowac opornosc gdy silnik jest zimny rano ( czyli ok 0 stopni. Pozdrawiam
Poprostu zdejmujesz wtyk z czujnika i zwierasz na 3-4 sek wskażnik powinien się ruszyć.Ale osobiście tego nie robie. Zawsze sprawdzam opornośc czujnika i deskę-zawsze sie udaje znaleźc niesprawność.
wyjmij czujnik halla podłącz miernik.ma mieć opór nie pamietam jaki ale ma mieć.nagrzewaj czujnik suszarką do temp.80st.jak straci opornosć to wszystko jasne.
Do 4000 obr idzie na luzie czy obciazeniu masz halla jeszcze na wale czy tylko w rozdzielaczu.Zimny zacznij do ntc napiecie i opornosc.
Możesz sprawdzić oporność czujnika. Istotne jest sprawdzenie ciągłości obwodu między czujnikiem a ospowiednim złączem w sterowniku silnika. Sam miałem podobną usterke w swoim aucie - przetarł się zewnętrzny oplot przewodu od czujnika. Auto traciło nagle wczasie jazdy 500obr. dobrze by było podać rocznikauta i kod literowy silnika pozwoli to podać Tobie...
Tzn są prawie takie same ale niebieski jest do passata a zielony do golfa bo są inne sterowniki grzania więc różnią się opornością
Oporność sprawnego termistora w drugim fotelu , mierz przy temp.20 *C , wartości ich są podawane w tej temperaturze!
A spróbuj po pierwszym uruchomieniu na zimnym silniku po jakim czasie te przewody nabierają za dużej temperatury.Szybko czy wolno?.Grubość przewodu jest obliczona przez wujka Adolfa bardzo dobrze ale czas przy 4 świecach jest na pewno ograniczony i tu może być ból.A czasem grzania reguluje czujnik i sterownik.Zakładając, że twój samochód ma napięcie...
Zrób diagnostykę komputerem a nie będziesz błądził po całym aucie i tracił pieniądze.Wszystko co zrobiłeś do tej pory wygląda na dobry tok myślenia ale czy wymieniając czujniki jesteś na 100% pewny , że były niesprawne ( mierzyłeś oporność )? Przyczyną może też być koło polaryzacyjne w którejś z piast z kąt czujnik bierze sygnał .
Sonda pracuje dobrze ! Przepływomierz , w normie. Czujnik temperatury , przy tej temp. silnika /70/, oporność w normie. Do sprawdzenia ; ciśnienie paliwa , lewe powietrze , brudna przepustnica .
Załączam rysunek osprzętu podobnego silnika. Czy chodzi o czujnik opisany jako 8? . Jeśli tak to jego opornoć zależnie od temperatury powinna wynosić mniej więcej: temperatura +20 C oporność 2000-3000 OHM temperatuta +90 C oporność 200-300 OHM Sprawdź to. Jeśli te wartości drastycznie się różnią to czujnik won i załóż nowy. :) . Powodzenia.
Temperatura paliwa ma znaczenie do ustalenia kąta wtrysku. Nasz uszkodzony czujnik temperatury paliwa albo wiązkę do komputera. sprawdź czujnik za pomocą onomierza w wtyczce nastawnika (5-6 albo 4-7 już nie pamiętam) by wykluczyć uszkodzenie wiązki Jeśli oporność będzie niepoprawna ściągnij dekielek z nastawnika i sprawdź sam czujnik jakby był ok to...
wtrysk sterujący to wtrysk z taki pierścieniem i kabelkiem. jest to indukcyjny czujnik wzniosu iglicy oporność kilkaset omow (dokładnie chyba gdzieś koło 700 podaję z pamięci. Najlepiekj sprawdzić oscyloskopem.
Mam podobnego paska jak twoj i z doswiadczenia wiem ze takie cuda dzieja sie przy uszkodzonych przewodach od czujnikow,najczesciej zreszta sa to przewody od czujnikow kol przednich.Zdejmij kola i obejrzyj czy nie zadnych przetarc i innych uzkodzen, ewentualnie podlacz miernik pod gniazdko czujnika abs (masz je pod maska przy kolumnach)i sprawdz opornosc...
oporność czujnika temperatury passat oporność czujnika oporność czujnika prędkości
mikroprocesorowy tester elementów układ przeciwprzepięciowy stare adaptery
bateria milwaukee bateria parkside
Audi A1 8X 2014 1.6 TDI – nakrętki piast, osłona tarczy przód prawa, tarcze i klocki ATE/Brembo DS4 Diesel 2.0 2016 – bezkluczykowy START/STOP nie odpala od razu, konieczność wielokrotnego naciskania