Sprawdza się pomiędzy 1 a 3 pinem 0 stopni 5000-6500 omów ,50 stopni 725-925 omów, 90 stopni 200-285 omów.Zasilanie 5V.
Dzień dobry, po kupnie samochodu prawie 3 lata temu, znalazłem w nim webasto. Zdjęcie pieca i telestartu poniżej. Zabrałem się wówczas za jego sprawdzanie. Wyciąłem piec, obieg zrobiłem na wiaderku z wodą, dokładnie już nie pamiętam szczegółów, ale się załączał, czuć było, że woda się delikatnie podgrzewa ale wyłączał się bardzo szybko(nie pamiętam...
Właśnie od tego miejsca zacznij szukać usterki tj. gdzie zaczęło się "dymić". Szczególnie sprawdź przewody elektryczne prowadzące do czujnika ABS-u oraz zmierz oporność czujnika (porównaj oporność z innym czujnikiem). Może coś wpadło pomiędzy czujnik ABS-u i zakłóca pracę tego urządzenia.
sprawdż oporność czujnika temperatury
Ja miałem problemy zapowietrzania się nawet z filtrami boscha, a raz nawet z manem. Autopoldi - "marka" filtra to tylko nadruk na pudełku i samym filtrze. Jeśli chcesz zajmować swój cenny czas na zastanawianie się, który z przytoczonych przez Ciebie jest lepszy, dowiedz się skąd one na prawdę pochodzą. Znajomy kierowca kiedyś pokazał mi fotkę czym...
Witam. Pacjentem jest passat b5 z automatyczna skrzynia biegów ag4. Problem zaczął sie od tego ze samochód jechał i ruszał caly czas na 3 biegów okazało się ze kabel przerwany od czujnika po lewej stronie od gory skrzyni( prawdopodobnie g38). Zlutowałem kabel skrzynia jak nie zmieniała tak dalej nie zmienia, wiec zakupiłem 2 kabel i auto dalej nie działa,...
Sprawdz oporność przy we wtyku sterownika. JAk Ok to sterownik do naprawy.
P1267 Możliwe objawy Problemy z napędem Zredukowana moc Szorstki silnik pracuje Zwiększone wartości emisji Możliwe przyczyny Przekroczono czasy regulacji Oporność na kontakt Możliwe rozwiązania Sprawdź wtryskiwacze i okablowanie wtryskiwaczy Zobacz Pomiar. Blok wartości 018 Sprawdź rezystancję wtryskiwaczy / okablowania P0180 G81 uszkodzony Moduł wadliwy...
To mierz oporność każdego czujnika miernikiem,wartości masz podane. :ganja: :shii:
Sprawdź oporność czujnika przy wtyczce do ABS, powinno być około 1Kohm, poruszaj przewodem czy nie ma gdzieś przerwy.
Ale w tym czujniku są tylko dwa kabelki. Przynajmniej ja tak mam, fakt że jest to kabel ekranowany i ekran został w tym kablu ale do wtyczki dochodzą tylko 2 kable . Bo czujnikiem jest taka obrączka w około trzeciego wtrysku tak ? Tak, a oporność ma wynosić około 100 ohm
Witam Ciepłym silnikiem steruje sonda i niebieski czujnik temperatury. Sprawdż oporność niebieskiego czujnika na ciepłym silniku,powinna wynosić 200 - 300 om.Silniczek krokowy masz nowy , czy inny?.Sondę sprawdż woltomierzem. Pozdrawiam.Andrzej.
Czujnik temp ok. pomierzyłem rezystancje od czujnika powietrza w dolocie do ECU i na jednym z pinów mam nieduża oporność co może być powodem wywalania błędu [ zbyt slaby sygnał] to jest moje spostrzeżenie czy tak powinno być?
Jeden problem rozwiązany a mianowicie czujnika zasysanego powietrza, znalazłem na forum vw opis jak sprawdzić oporność czujnika. Po sprawdzeniu okazało się iż jest przerwa na jednym z przewodów idących do czujnika. Poniżej link do tej strony, może komuś się przyda. ( dlaczego wcześniej tego nie znalazłem) :) http://forum.vw-passat.pl/threads/16786-...
Witam, Był temat na innym forum niemniej mój przypadek jest nieco inny i poprzednie tematy go nie rozwiązały. Na początku kod błędu na desce rozdzielczej pojawiał się sporadycznie (migające świece żarowe + ESP). Od pewnego czasu jest na stałe. Objaw zewnętrzny: po przekręceniu kluczyka w stacyjce widać delikatnie podświetloną środkową listwę STOP (ale...
Oporność zmierz sobie miernikiem na czujniku temp. jak silnik jest zimny ... Przekaźnik musisz tak podłączyć, że w momencie odpalania (zadziałania rozrusznika) przecina oryginalny obwód czujnika temp. i w to miejsce podstawia styki z opornikiem który ma taką wartość jak sobie wymierzyłeś miernikiem :D. Po rozłączeniu rozrusznika przekaźnik powraca w...
przepraszam masz rację to jest regulator ciśnienia, ale po wymianie pompki paliwa i jeszcze przed tym paliwo było w tych rurkach od tego podciśnienia w dolocie i całym filtrze, trochę drogi żeby kupić nowy a ze starym to może być różnie. A co do czujnika to jaki już wcześniej pisałem, że to ten połączony wężykiem z całą listwą nie wiem czy jest dobry...
Brakuje iskry ... KTS pokazuje błąd czujnika położenia wału.Czujnik oporność 500Om wytwarza zmienny napięcie wartości około 0,8Vpodczas kręcenia rozrusznikiem mierzone przy sterowniku(czerwony i zielony przewód).Brakuje impulsu na cewkę zapłonową ze sterownika,zasilanie jest, po drodze brak modułów zapłonowych(przewód czerwony z czarnym). Wtryskiwacze...
Witam czy można posłużyć się zwykłym rezystorem 12V 300Ω (lub jakimś innym, dostępnym w ogólnej sprzedaży), czy tylko te dane są potrzebne tj. napięcie na 2 pinach przy odłączonej kostce czujnika = 10V i odpowiednia oporność w celu kalibracji wskaźnika temperatury, ponieważ nie wskazuje poprawnych wartości po wymianie na nowy. Zamierzałbym wpiąć...
Witam. Jeśli masz za niskie napięcie z akumulatora, a alarm ma własne zasilanie, to włączy się alarm. Jeśli masz zwarty któryś czujnik np otwarcia drzwi ->alarm. Coraz więcej, jeśli nie wszystkie centralki mają taką funkcję, która uzbraja autoalarm, gdy ktoś go wyłączył, ale nie otworzył żadnych drzwi. Może być tak, że wyłączasz alarm, ale otwierając...
Jeżeli dalej nie działa prawidłowo, to: zlokalizuj miernikiem które piny odpowiadają jednemu i drugiemu czujnikowi , oporność ich jest różna - zamieniłeś czujniki . Dalej to już masz z górki.
Czujnik znalazłem, jest przed chłodnica. Wiesz jakie napięcia powinny tam być lub ewentualnie jaką opornosc samego czujnika.
Kupiłeś nie taki lub uszkodzony to że nowy nie ważne robią dziadostwo. Wystarczy miernik i sprawdzić oporność. Kupiłeś po numerach z ori. bo były bez czujnika temperatury tylko poziom i nie wiadomo jaki silnik?
Witam! mam problem z aba vw passat 96 ,po wymianie łożysk zapaliła sie kontrolka abs,czujniki mają taką samom oporność.Czy przez odłączenie czujnika sterownik może wykryć błąd i czy jest jakaś procedura kasowania tego błędu.
Na króćcu w głowicy silnika masz dwa czujniki temperatury.Jeden jest odpowiedzialny za podanie sygnału do wskażnika temperatury.Drugi podaje sygnał do komputera silnika.Przy zimnym silniku czujnik podający sygnał do komputera powinien mieć oporność ok.3 kiloohma.W tym silniku nie ma przepływomierza powietrza!Tyle narazie.Więcej na maila rocaria(at)o2.pl
Zmierz oporność czujników,lub podjedź na komputer.
ustawiłem na 200 omów bo mniej nie ma na mierniku może być że przewód jest uszkodzony? bo oporność sprawdzałem na przewodzie pod fotelem na wtyczce, jeżeli czujnik był by uszkodzony to była by jakaś oporność??
Chłodnica wydaje mi się, że nie bo jednak ze 120° schłodziło mi do 90°. Obydwa wentylatory działają. Z tego wygląda, że prawdopodobnie wentylatory za późno się załączają, do sprawdzenia obwód z czujnikiem, który je załącza - prawdopodobnie skorodowane styki (większa oporność) lub sam czujnik zmienił charakterystykę. Sprawdziłbym też sam termostat czy...
ok dzięki tylko że czujnik zmienia swoją oporność gdy ruszam pływakiem
Wartość na postoju powinna być stała, a oporność 1,2k/ 1,4k w zależności od miernika.Zobacz czy jak rusza sie przewodem od kół,czy nie zmienia się wartość na mierniku.Jeżeli tak,to kabel przerwany,a jeżeli wartość jest stała,zarówno na jednym kole jak i na drugim,to pod komputer i on prawdę powie gdzie szukać .Powodzenia
Problem rozwiązany. To był czujnik. Napięcie na wskaźniku jest cały czas 10V. Zmienia się tylko oporność w czujniku. To chyba jest wskaźnik ze spiralą grzejną.
czujnik o kolorze niebieskim,ze zmienną opornością.
Witam Skoro po zwarciu do masy wskazówka podskakuje to niestety założyłeś nieodpowiedni ( czytaj kiepska podróbke) czujnik spawdz jakie oporności powinien mieć przy odpowiednich temp. POZDRAWIAM
Witam!!! świeci mi się cały czas kontrolka od ABS , po podpięciu do VAG komputer pokazuje błędy we wszystkich czujnikach (przy kołach), czy możliwe jest aby wszystkie czujniki uległy uszkodzeniu . Gdzie wchodzi wiązka przewodów od tych czujników (mógłbym sprawdzić styki i oporność ) Pozdrówki Grzechoo
skoro mruga świeca żarowa to proponował bym diagnostykę komputerową, sprawdzić czujnik położenia wału i zawór n108, chociaż dla mnie to bardziej jak by się coś działo w samym nastawniku pompy. Sprawdził bym jeszcze wiązkę od pompy dużą kość i tą małą na której jest elab i zawór n108, zawór powinien mieć oporności pomiędzy pinem 2 i 3 ok od 12 do 20...
generalnie takie czujniki powinny mieć oporność zimny 2-3 kOhm na gorącym 200-300ohm, 357919501 zielony golf 1.9 91 97r kosztuje 19 złotówek 701919369A tylko bez literki "a" 40 zł i pokazuje mi że to od passat 1.9
Wielkie dzieki . Rozumiem z rysuku ze styki 1,3 to obwód czujnika do kompa- musze skontrolowac opornosc gdy silnik jest zimny rano ( czyli ok 0 stopni. Pozdrawiam
Poprostu zdejmujesz wtyk z czujnika i zwierasz na 3-4 sek wskażnik powinien się ruszyć.Ale osobiście tego nie robie. Zawsze sprawdzam opornośc czujnika i deskę-zawsze sie udaje znaleźc niesprawność.
wyjmij czujnik halla podłącz miernik.ma mieć opór nie pamietam jaki ale ma mieć.nagrzewaj czujnik suszarką do temp.80st.jak straci opornosć to wszystko jasne.
Do 4000 obr idzie na luzie czy obciazeniu masz halla jeszcze na wale czy tylko w rozdzielaczu.Zimny zacznij do ntc napiecie i opornosc.
Możesz sprawdzić oporność czujnika. Istotne jest sprawdzenie ciągłości obwodu między czujnikiem a ospowiednim złączem w sterowniku silnika. Sam miałem podobną usterke w swoim aucie - przetarł się zewnętrzny oplot przewodu od czujnika. Auto traciło nagle wczasie jazdy 500obr. dobrze by było podać rocznikauta i kod literowy silnika pozwoli to podać Tobie...
Tzn są prawie takie same ale niebieski jest do passata a zielony do golfa bo są inne sterowniki grzania więc różnią się opornością
Oporność sprawnego termistora w drugim fotelu , mierz przy temp.20 *C , wartości ich są podawane w tej temperaturze!
A spróbuj po pierwszym uruchomieniu na zimnym silniku po jakim czasie te przewody nabierają za dużej temperatury.Szybko czy wolno?.Grubość przewodu jest obliczona przez wujka Adolfa bardzo dobrze ale czas przy 4 świecach jest na pewno ograniczony i tu może być ból.A czasem grzania reguluje czujnik i sterownik.Zakładając, że twój samochód ma napięcie...
Zrób diagnostykę komputerem a nie będziesz błądził po całym aucie i tracił pieniądze.Wszystko co zrobiłeś do tej pory wygląda na dobry tok myślenia ale czy wymieniając czujniki jesteś na 100% pewny , że były niesprawne ( mierzyłeś oporność )? Przyczyną może też być koło polaryzacyjne w którejś z piast z kąt czujnik bierze sygnał .
Sonda pracuje dobrze ! Przepływomierz , w normie. Czujnik temperatury , przy tej temp. silnika /70/, oporność w normie. Do sprawdzenia ; ciśnienie paliwa , lewe powietrze , brudna przepustnica .
Załączam rysunek osprzętu podobnego silnika. Czy chodzi o czujnik opisany jako 8? . Jeśli tak to jego opornoć zależnie od temperatury powinna wynosić mniej więcej: temperatura +20 C oporność 2000-3000 OHM temperatuta +90 C oporność 200-300 OHM Sprawdź to. Jeśli te wartości drastycznie się różnią to czujnik won i załóż nowy. :) . Powodzenia.
Temperatura paliwa ma znaczenie do ustalenia kąta wtrysku. Nasz uszkodzony czujnik temperatury paliwa albo wiązkę do komputera. sprawdź czujnik za pomocą onomierza w wtyczce nastawnika (5-6 albo 4-7 już nie pamiętam) by wykluczyć uszkodzenie wiązki Jeśli oporność będzie niepoprawna ściągnij dekielek z nastawnika i sprawdź sam czujnik jakby był ok to...
wtrysk sterujący to wtrysk z taki pierścieniem i kabelkiem. jest to indukcyjny czujnik wzniosu iglicy oporność kilkaset omow (dokładnie chyba gdzieś koło 700 podaję z pamięci. Najlepiekj sprawdzić oscyloskopem.
Mam podobnego paska jak twoj i z doswiadczenia wiem ze takie cuda dzieja sie przy uszkodzonych przewodach od czujnikow,najczesciej zreszta sa to przewody od czujnikow kol przednich.Zdejmij kola i obejrzyj czy nie zadnych przetarc i innych uzkodzen, ewentualnie podlacz miernik pod gniazdko czujnika abs (masz je pod maska przy kolumnach)i sprawdz opornosc...
jak go odepnę to wychodzi taki sam błąd tylko nie da się skasować błędu a jak jest podpięty to się kasuje ale po 5 sekundach wraca. Nie wiem mierzyłem jeszcze oporność tego czujnika to wyszła mi 190kohm chyba bo już dzisiaj straciłem do niego cierpliwość pół dnia spędziłem nad tym szukaniem i czytaniem różnych forach. A może rezystorem da się coś oszukać...
Jeśli masz oporność 900 1200 omów, to elektrycznie jest sprawny, koronkę widać, czy nadajnikiem jest łożysko, bo nie pamiętam? 98 to raczej koronka sprawdź, czy jest cała. Odległość jest ustalona przez kryzę na czujniku.
Podłączasz zasilanie do mat -12V. Na krótko - bezpośrednio. Do czujnika podpinasz sobie miernik ustawiony na pomiar oporności i patrzysz, czy pod wpływem temperatury zmieniają się wskazania oporności. I wszystko jasne. Jeśli mata sprawna i czujnik podaje, to albo nie ma zasilania na sterowanie, albo samo sterowanie się sypnęło.
Mierzyłem ostatnio opornosc czujnika temperatury powietrza dolotowego(taki jeż w kanale dolotowym powietrza pod wtryskiwaczem z jednym kablem na zewnątrz) i pokazalo mi 1,2 ohma.Wg. ksiazki ma mieć ok.2500 i jest to termistor o odwrotnie proporcjonalnej charakterystyce.Nie mogę tego czujnika nigdzie dostać.Czy ktos ma sposób na taki czujnik?
Miedzy zaciskami 3 i 4 opornosc od 500 do 1000 om a miedzy 2 i 3 opornośc zmienna w sposób ciagły ( potencjometr na klapce) Mozna jeszce sprawdzic opronosc czujnika zasysanego powetrza na koncówka ch 1 i 4 -opornosc przy 0 stopni ok 5.5 koma +/- 500 om przy 20 stopniach 2,5 koma +/- 500 omów Pozdrawiam
załączanie tego wtrysku jest włącznikiem termicznym , jest identyczny jak czujnik temp , sprawdz go ,do ok 30 st na jednym ze styków powinna być zerowa oporność do masy a po przekroczeniu 40 ok 200 omów
Witam Mam Passata kombi B5 2003r., objawy identyczne, czyli jak ciepły około 90 stopni pali ciężko czasem po odpaleniu gaśnie po kilku sekundach. Wymieniłem czujnik temperatury i po tym zabiegu jakiś czas miałem spokój ale nie długo trwało moje zadowolenie, teraz znowu zaczął gasnąć już nie tak często jak przedtem ale czasem nie odpala jak trzeba....
Witam wszystkich.Silnik to 2.0l typ 2e 8 zaworowy, wielopunktowy wtrysk, sterownik digifant pierwszej generacji. Temat przerywającej pracy silnika było wiele i skorzystałem bardzo. Lewego powietrza nie bierze, wysokie ok, przepływomierz na 80%ok, został mi ten czujnik jak w temacie i sonda lambda. Silnik jak jest zimny to działa super jak temp. wzrasta...
Gdzieś widziałem tabelę oporności w funkcji temperatury czujnika, ale sprawdź jego rezystancję. Jeśli będzie ją miał, to dalej w kierunku deski musisz szukać. Jeśli mnie pamięć nie myli, to powinno być poniżej 1kΩ. Nie wiem, czy to jest PTC, czy NTC.
Ale styki mogły nalot złapać i inna oporność jest. Druga opcja to styki na bocznej poduszce. To wszystko na odpiętym aku. Dodano po 3 Przypuszczam że samo czyszczenie nie pomoże bo błąd trzeba skasować.
Witam.Właśnie dziś wymieniałem niebieski.Mierząc oporności obu czujników na rozgrzanym silniku,niebieski podaje prawie dwa razy większą oporność niż czarny.Czarny jest od wskaźnika temp. a niebieski podaje wartość do kompa.Brat rok temu zmieniał niebieski i w sklepie dostał odpowiednik ale w kolorze czarnym.Także ma teraz dwa czarne.Jak widać kolor...
Witam, posiadam VW Passata B4, 96 rok, 1.9 tdi. Mój problem dotyczy problemu braku zasilania na listwie świec żarowych. Wiem że temat był klepany kilka razy ale mój problem jest troszkę inny. Mianowicie, zostały sprawdzone w układzie elektrycznym: bezpiecznik 50 A, przekaźnik nr 103 (gniazdo nr.12). Kiedy podam "+" na odpowiednią nóżkę przekaźnika,...
Witam taki sam problem miałem z swoją laguną, spróbuj wymienić czujnik temperatury na parowniku, to powinno pomóc jest to niewielki koszt pamiętaj że na parowniku występóje wysoka temperatura co mogło ją uszkodzić a pod wpływem temperatury zmienia swą oporność co może powodować przejście na benzyne.
Witam -dzis walczylem ze swoim przeplywomierzem.Auto Passat silnik 1,8 wtrysk digifant -mysle ze to taki sam przeplywomierz -jak Twoj.Oto pare wynikow Pin 1-czujnik temp Pin 2 -sygnal do ECU Pin 3- +VCC 5V z ECU Pin 4 masa Opornisc czujnika zalezy od temp i jest taka sama jak czujnika plynu chlodniczego Opornosc potecjometru przeplywomierza-mierzona...
Witam Mam problem z VW Passatem B5 2001r. 1.9TDI Świeci kontrolka airbag, po podlączeniu Polskiego Vaga 2.5 w poduszkach pojawiły się następujące błędy: 1222-czujnik uderzeń bocznych strona pasażera-uszkodzony 1218-zapłonnik poduszki ocznej prawej-zbyt duża oporność w zwiazku z tym mam pytania, czy istnieje możliwość aby przekodować sterownik tylko...
Witam, to znowu ja ;( Kupiłem następny czujnik temp. płynu. Lipa :( Na zimnym pokazuje -39, za chwilę +91 i tak w kółko. 3 czujnik i 3ci pokazuje głupoty. Ale to chyba nie wina czujnik. Przed chwilą jak auto zgasło sprawdziłem jego oporność. Wynisi 360 Ohm. Jak na temperaturę silnika ok 80 C to prawidłowy pomiar.Vag natomiast odczytuje temp. -10 . Więc...
Witam i ponawiam pytanie jak mam zmierzyć ten czujnik halla i jaką oporność powinna mieć cewka i taż na których przewodach ją zmierzyć ?? Zauważyłem też że nawet na postoju jak jest ciepły to jak depne mu to się dławi a jak wezme gaz do końca to nie wchodzi na obroty muli po czym po kilku chwilkach obroty rosną
Paliwa jest prawie pełny bak. Kontrolka immo gaśnie normalnie, wszystkie kontrolki - prócz ładowania gasną po chwili. Zachowują się jak zawsze. Jest autoalarm - ale jego wykluczyłem bo dotarłem do miejsca w którym przeciety był kabel i wpięty alarm i zmostowałem to. Innych zabezpieczeń brak. VAG nie pokazuje żadnych błędów. Rozrząd zamierzam właśnie...
jak zdiagnozować ten czujnik -G 175 Z PASSATA 96 -AAZ- który jest w pompie wtryskowej w miejscu ,gdzie wkręca się czujnik zegarowy do ustawiania początku wtrysku.Może ma ktoś jego opis,zasadę działania,lub wie jaka powinna być jego oporność? po diagnozie mam błąd 1170 brak sygnału z owego czujnika brelo(at)interia.pl
Vag to program do diagnostyki grupy WV i nie tylko ABS. Jesli chodzi Ci o Twoją zależność pomiędzy TEMPERATURĄ A ŚWIECENIEM ABS, to nic dziwnego wystarczy wiedzieć,że wraz ze wzrostem temperatury zmienia się wartość oporności i co za tym idzie napięcie w przewodzie i czujniku jest inne od zakładanego przez programistę sterownika ABS, a Twoja kontrolka...
Więc tak, podpiąłem żarówkę p21w do zasilania pompki niebieski przewód i brązowy masa, żarówka ledwo co zapaliła się tylko przy starcie pieca 5 sek po kliknięciu przycisku ognia na programatorze. Przy wpinaniu żarówki/pompki/ czego kolwiek w obwód zasilania pompki z pieca napięcie z 10v spada do 0.01-0.04. Wystarczy że odepne żarówkę czy pompkę i odrazu...
Witam. Problem rozwiązałem może trochę nietypowo, ale za to skutecznie. Niemogąc poradzić sobie z problemem (pozostało tylko ściągnąć i zmienić głowicę) znajomy elektronik zbudował mały układzik elektroniczny, który w momencie rozruchu silnika zwiększał wartość oporności czujnika temp. co powodowało że ECU widział niską temp. silnika. To działało tylko...
Witam!Mam taki problem z moim autem.Gdy dodam gazu i puszcze to obroty spadają na ok.1700 i nie chcą zejsc niżej.W czasie jazdy nie odczuwa sie hamowania silnikiem.Natomiast gdy go "przydusze" sprzęgłem to wtedy stabilizują się na poziomie ok. 900 i tak zostają do chwili następnego dodania gazu.Nie wiem od czego zacząć, sprawdziłem tylko czy odcina...
Kurcze od trzech dni przeglądam fora i dzięki nim zdarzyłem zamówić, wymienić świece żarowe, zamontować zawór zwrotny, zlokalizować przekaźnik świec żarowych i inne drobiazgi. Wiele razy przeglądając właśnie fora na elektrodzie udało mi się coś naprawić. To jest mój drugi post gdzie problem mnie przerósł i proszę o pomoc. Nie znalazłem dokładnie pasujących...
A ile pinów ma ten czujnik ? 4 ? To dwa dla sterownika silnika i dwa dla wskaźnika. ad PW Są dwa czujniki w jednej obudowie, dwa termistory, które w zależności od temperatury zmieniają swe oporności. Jedne piny, 1 i 3, to czujnik podający temperaturę sterownikowi silnika. Drugie, 2 i 4 wskaźnikowi temperatury w liczniku. http://obrazki.elektroda.pl/1960256400_1...
Witam.To moj 1 post wiec prosze o wyrozumialosc jesli popelnie jakies bledy. Na wstepie: nie jestem mechanikiem samochodowym. Mam problem z passatem 2.0 tdi silnik bmr 170km . passat po odpaleniu przez chwile chodzi ok , gdy temp. plynu przekroczy 43 st.C zaczyna sie meczarnia, silnik zaczyna bardzo szrpac i bardzo kopci ( nieprzepalonym paliwem). Wszystko...
Zatrzymaj sobie w 4-5s https://www.youtube.com/watch?v=IUxSM4bz... Widzisz srebrny drut ? Do niego przyczepiony jest poziomo ciemny walec-pływak. To z niego czujnik na zbiorniku czyta i przekazuje informację o poziomie gazu. Wygnij wirtualnie drut, lub przekoś-postaw walec, raz "na drucie", drugim razem na końcu bez drutu. Zmieni się poziom gazu w zbiorniku...
witam wczoraj pojawil mi sie taki to problem, ze na wolnych obrotach a w zasadzie tylko na postoju robi brrrryt brrrryryryryt bryyyt i ok. W wolnym tlumaczeniu silnik chce wyskoczyc z ramy przez kilka sekund i wraca do normy. Oczuwalne jest to na np swiatlach. Podjezdrzam staje i bryyyyryryryyryryt bryyyty bryytytyytyt samochod sie trzesie w tym czasie...
Witam! Mam paska jak w temacie. Doszedłem do wniosku że mam uszkodzony termostat bo przy normalnej jeździe temperatura chłodzenia nie przekraczała 70 C, ba nawet wskazówka nie ruszała się, chyba że chwilę postałem na zapalonym silniku to wtedy coś tam się działo. Prosty wniosek - termostat. No i faktycznie temperaturaa po wymianie wzrosła ale chyba...
Dokładnie nastawnik biegu jałowego przepustnicy, po uruchomieniu silnika obroty rośną do około ~2100, po odpięciu nastawnika biegu jałowego obroty spadają do około ~950-1000 po podpięciu na działającym silniku ponownie rosną od razu do ~2100 Czyściłem odmę, przepustnice, sprawdzałem przewody, przewody do świec, rurki z podciśnieniem, brak reakcji, podstawiłem...
wszystkie czujniki oprócz niebieskiego dwu pinowego są wymienione (łącznie z 4 pinowym podwójnym) po co zaraz wymieniac,wystarczy pomierzyc oporności.Zobacz ten niebieski zazwyczaj jest od temp. do sterownika.
Dzien dobry .Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie czujnika temperatura ,moze ktos wie ktore piny w nim (a sa cztery )sa odpowiedzialne za sterowanie ta dawka w momencie rozruchu i jakie powinny byc opornosci na nich zaleznie od temperatury .Czujnik ma takie symbole bosch 0281 002 177 lub 039 906 051 niewiem ktory opis czujnika jest prawidlowy.
tzok (moim zdaniem) ma racje mialem takiego passata i u mnie przy tych samych objawach okazal sie czujnik ABSu przod, po paru miesiacach zreszta poszedl drugi tez z przodu i tez go wymienilem. sprawdz odleglosc czujnika od tarczy z tymi dziurami i mozesz sprawdzic opornosci czujnikow powinny miec ok 1 kom. oczywiscie najlepiej komputer i VAG powie ci...
Potrzebuje opis pinów do sterownika nr 8d0927156dd z automatycznej skrzyni biegów. Sterownik pochodzi z passata b5 fl 1,8T AWT. Skrzynia biegów 5Hp19 FEV. Mam problemy z czujnikiem i skrzynia pracuje w trybie awaryjnym. Podczas ruszania bardzo silne uderzenia do przodu i do tyłu. Błąd z sterownika to: 18237 - Pressure Control Valve 4 (N218): Open or...
oporność czujnika temperatury passat oporność czujnika oporność czujnika prędkości
novotronic miele instrukcja aster czujnik temperatura legrand podświetlenie
lampki choinkowe usunięcie sterownika solid security
Volkswagen Beetle 1600i Digifant – schematy, diagnostyka, typowe usterki, tuning Prąd jonizacji w kotle Viessmann Vitodens 200: wartości i diagnostyka