Będziesz musiał dać zewnętrzny sterownik. Bo na tym co jest w fotelu nie uruchomisz. Popatrz po grubościach to od maty są grubsze ten od czujnika temperatury cieńszy zawsze można wziąć miernik i pomierzyć oporność. Mata to parę ohmów. Czujnik to już kiloohmy
Cześć Mam jakiś stary czujnik, ale coś źle pokazuje, numer nie czytelny. Jest to czujnik typu PC. Przy niskich temperaturach ma około 500 om i po podgrzaniu przy 60 stopniach ma 2,5 kom i potem traci oporność. Typowe oporności termistorów to zakres w temperaturach od -30 do +100 stopni to oporności odpowiednio od 300 om do 5 kom. Jeśli jest typu NC...
Ten wentylator wymusza obieg powietrza przez czujnik, który mierzy temperaturę powietrza w kabinie i zależnie od tego reguluje intensywność grzania. Po prostu: jak jest wymuszony ciągły przepływ powietrza, to układ szybciej reaguje. Pompka z kolei wymusza obieg w układzie chłodzenia. Kiedyś (124) do jej uruchomienia wystarczało ustawienie któregokolwiek...
Na początek zmierzyłem rezystancję czujników położenia wałka rozrządu. Sprawdź oporność stopniowo podgrzewając czujniki, czy nie stracą rezystencji przy temperaturze pracy silnika. Często sprawiają kłopoty dopiero na rozgrzanym silniku, a ich kontrola "na zimno" nie daje miarodajnego efektu.
mam problem z tego typu świecą ponieważ moduł jest sprawdzony ale sprawdziłem pozostałe elementy tego układu i co sama świeca działa zawór paliwa też no i czujnik temperatury ma oporność 2,5kilooma a to jest zagatką czy tak powino być?????
Ustawiłem zawór powietrza dodatkowego strzałką do góry i niestety dalej ten sam problem - obroty na zimnym silniku zaraz po odpaleniu około 2000 i po chwili rosną do 2500. Włożyłem z powrotem wąż odmy (ten od dołu z zaworem) i zawór maksymalnie zakręciłem. Teraz obroty po uruchomieniu wynoszą około 1000, a po chwili rosną do 1200. Silnik ciągle mocno...
cisnienia w ukladzie paliwowym ok regulator sprawdzalem na sprezarce - rowne 5.5 w jaki sposob dziala regulator cisnienia w rozdzielaczu? .... bo wydaje sie byc wysterowany dobrze - napiecie ok 10.5 pojawia sie przy rozruchu po czym spada do 0.... i rosnie po przygazowaniu. Ciśnienie systemowe to nie wszystko: bardzo istotna jest różnica pomiędzy ciśnieniem...
Witam Mam takie pytanie, czujnik temperatury cieczy ma 4 piny. Na dwóch pinach oporność przy 80 stopni temperatury silnika około 300 omów, jednak na dwóch pozostałych pinach oporność jest ponad dwukrotnie większa około 700 omów. Czy to normalna rzecz, czy jednak czujnik niedomaga. Może sygnał z dwóch pinów idzie do sterownika silnika, z dwóch następnych...
Dzień dobry, po 1. WDB96302110027675 potrzebuje jakiejś instrukcji/wskazówek w kwestii błędu ACM AE0C15. Znalazłem opracowanie jako: the signal of component B73 (exhaust temperature sensor downstream of diesel particulate filter) is implausible. Widziałem też po polsku, aczkolwiek nie do końca rozumiem jakiej natury jest usterka. Temperatura wykracza...
Czujnik temperatury płynu, 4 piny.Oporność czujnika przy 20 stopniach 2000 max 3000 OHM.pin 1i3,2i4.Te same oporności. Informacja pożyczona z Moto Profil.
Czujnik temperatury sprawdź czy zmienia się oporność jak podgrzejesz go gdy go wykrecisz.Czy nox kupiłeś orginalny?Przewody zasilające nox sprawdź żarówka np 70w .Tak samo 2 przewody can na żarówkę poprzez akumulator oddzielny.Odepnij wtyke ta szeroka od sterownika w ramie i wtedy sprawdzaj can.Jesli tam wszystko ok to sterownik w ramie do naprawy prawdopodobnie.
To było moje pierwsze podejrzenie. Owszem, czujników jest kilka - jeden pojedyńczy od wskaźnika na tablicy rozdzielczej, jeden od termostatu dla wiatraka na chłodnicy i ten podwójny o którym pisałem - właśnie ten jest za to odpowiedzialny. Jednak wszystkie są sprawne - sprawdzałem wszystkim oporność w funkcji temperatury i zgadza się dla całego zakresu...
Zaczęła mi się zapalać w trakcie jazdy kontrolka niskiego poziomu płynu w chłodnicy. Sprawdziłem oporność czujnika poziomu jest ok jak również czujnik poziomu płynu spryskiwaczy, gdyż są w jednym obwodzie. Zauważyłem, żę kontrolka zapala się niezależnie od temperatury silnika, lecz gdy ciśnienie w układzie klimatyzacji przekroczy 16 bar(sprawdziłem...
Witam, Od dłuższego czasu borykam się z problemem długiego kręcenia na ciepłym silniku w swoim MB C180 W202, 1994 rok, PB + LPG. Problem pojawił się już końcem kwietnia 2016 roku. Od samego początku było obstawiane że będą to świece bądź filtr paliwa. Początkiem maja 2016 roku zabrałem się za wymianę (i tu w kolejności napiszę co było robione) * Maj:...
Szkoda że nie zapisałeś oporności i temperatury wskazywanej a potem podgrzać go choćby ręką czy zapalniczką i znów zmierzyć. Wyszło by czy to termistor czy nie. SławeK
Tylko skąd bład czujnika jeśli w parametrach widzi obroty? Z interpretacją widocznych na ekranie obrotów trzeba uważać - wcale nie muszą pochodzić z czujnika na wale korbowym. Drugim punktem odczytu obrotów jest alternator który wysyła sygnał do modułu FR. Jest jeszcze trzeci sygnał - z czujnika na wale rozrządu. Ale w tej chwili nie pamietam gdzie...
Witam, zdemontowałem z Mercedesa Vito Dogrzewacz Eberspacher D5WZ. jednak nie daje oznak życia. Czujniki temperatury, oraz płomienia mają poprawne oporności, sztyft grzeje, wentylator się kręci, pompka podaje paliwo(zasilałem prosto z akumulatora), jednak po podaniu zasilania nie dzieje się kompletnie nic. Wyczytałem, że prawdopodobnie jest zablokowany...
oporność czujnika temperatury oporność czujnika mercedes oporność czujnika temperatury powietrza
projekt fotowoltaika sprawdzić spalony termistor podłączenie erbetki
silnik zaburtowy silnik zaburtowy
Toyota Yaris 1.0 VVT-i LPG VAT-1 2014, 340 tys. km – wycena i opłacalność zakupu Schemat DM-Tech DM-R8030 – gdzie znaleźć serwisówkę kina domowego DM-R8030?