Zastosuj zawór jednokierunkowy tak jak radzą koledzy i jeszcze lepiej z gruszką do pompowania paliwa ,jak widzisz przez wężyk że paliwo schodzi to trzeba temu zaradzić.Rano pompujesz ręcznie paliwo i po kłopocie a może i nawet zacznie cieknąc w miejscu gdzie się zapowietrza. Koszt to około 30plnna aledrogo widziałem .Mi sie zapowietrzał przez oring...
Prawidłowo powinieneś ją oddać do regeneracji . Tam trzeba wymienić tylko oring ale sam tego nie rozbierzesz. Ale z własnego doświadczenia to mam ropę też i wystarczy zmiana oleju w pompie często. Jak najczęściej zalewaj olejem pompę a ropę spuszczaj . Ja to robię co 30-50 mtg. 20 lat chodzi od kiedy pojawiła się ropa w pompie a wcześniej to nawet nie...
Jakie o-ringi są potrzebne do pompy paliwa w Audi A6 C5 2.4? Dowiedz się o lokalizacji, materiałach i wymiarach o-ringów oraz jak je wymienić, aby uniknąć wycieków paliwa.
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie. Jeśli tak to: Powymieniaj przewody na wtryskach z filtra do pompy. Pozakładaj nowe zaciski ślimakowe(jeśli miałeś stare jednorazówki), pozaciskaj mocno(u mnie lekkie zaciśnięcie skutkowało pobieraniem powietrza). Wymień filtr paliwa i koniecznie ten gumowy...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Możesz jeszcze zrobić test przelewowy ale paliwa nie wtryskiwaczy czyli ściągasz przewód powrotny odpalasz auto i mierzysz ilość paliwa po minucie powinnaś mieć tam litr. Sama pompa paliwa w zbiorniku wygląda tak. https://obrazki.elektroda.pl/7675470900_... Zawór jest widoczny. https://obrazki.elektroda.pl/6311944900_...
Czyli na Twoim zdjęciu jest to 8. A nie 9. Niestety nic nie zrobisz bez zakupu nowej tej śruby "trójkątnej" z oringiem. Czyli 130 na moim zdjęciu. Po odkręceniu musi zawsze pójść nowa. Jest to uszczelnienie głowicy pomiędzy króćcami. Tam jest specjalny stożek, który przy dokręcaniu się zgniata i uszczelnia. Oring służy jako dodatkowe uszczelnienie.
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
Wyciągnąłem pompę, mały oring z kosza zmielony, dlatego kosz był nie szczelny i nie było paliwa na start. Wiec dlatego problem z odpaleniem. Im mniej w baku, tym mniej w koszyku było, a teraz poniżej pół baku a w koszyku ponad połowa. Temat do zamkniecia
Jako że moja odbudowa karchera 790c się zakończyła postanowiłem podsumować naprawę. 1.Zakup myjki https://obrazki.elektroda.pl/7600980500_... https://obrazki.elektroda.pl/5124914700_... https://obrazki.elektroda.pl/4611073000_... https://obrazki.elektroda.pl/7376838700_... https://obrazki.elektroda.pl/3577802200_...
Witam, Miałem ten sam objaw z brakiem mocy w Astrze o tym samym silniku. Objawiało się to "dziurami" w pedale gazu jak poziom paliwa w baku spadał poniżej 1/4. Po wymontowaniu pompy okazało się że pęknięty był oring przy mechanicznym regulatorze. Usterka naprawiona, auto chodzi bez zarzutu.
witajcie Namierzyłem Elektronika samochodowego mieszkającego niedaleko i podjechałem jeszcze do niego na komputer. Jechaliśmy z podłączonym kompem i wyskakiwał błąd czujnika temperatury paliwa. Jak to stwierdził fachowiec czujnik strasznie wariuje. Temperatura rośnie i spada nieregularnie jakby coś nie łączyło lub czujnik był uwalony. Temperatura paliwa...
LENIWIEC_PL: z nieba mi spadłeś! podpowiedz więc, czy stara pompa Bosch VE na linkę pasuje na mocowanie Boscha VP37 (tdi) i koło pasowe rozrządu też pasuje z VP37 do VE bez żadnych przeróbek? trzeba coś kręcić "śrubką mocy" żeby dopasować starszą pompę do tych nowszych cienkich wtrysków? albo te wtryski jakoś inaczej ustawiać? Co do samej pompy to...
Sparciały oring na regulatorze ciśnienia w koszu pompy paliwa wymiana na nowy rozwiązała problem
sprawdz oring w obudowie ,pompie , paliwo wracajac do pompy przeplywa przez tzw inzektor ktory powoduje zasysanie paliwa do komory pompy jest tam oring gumowy jesli bedzie jakas nieszczelnisc to nie zassie . niekiedy jest za cienki oring. Dodano po 43 sprawdz oring w obudowie ,pompie , paliwo wracajac do pompy przeplywa przez tzw inzektor ktory powoduje...
Tu nie ma filozofii. Wykręcarz nowy oring i jazda. Aby coś uszkodzić trzeba mieć vtalent
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Też tak myślałem ze to może być jakaś uszczelka czy coś takiego. A nie wiesz może czy na pewno coś takiego jak gumowy oring się tam znaduje ?
Ale ja nic w tym aucie nie wymienialem jeszcze. To samochod kolegi a napisalem co mial robione a nie co ja robilem. Uwierz mi ze cos nie cos wiem o mieszance stechiometrycznej. Bez urazy ale za odpowiedzi typu ,, poczytaj lekture" admin powinien banowac z forum. Bezsensowne wymadrzanie sie a nie zadna pomoc. Zakladam temat bo moze ktos mial podobny...
Mam problem z wyciekiem paliwa z pompy. Podejrzewam że poprzedni właściciel uszczelnił bez wyciągania . Mi kapie (niemal leje ) na złączu pompy z głowicą. Tzn teraz muszę pompę wyciągnąć by oring wymienić Przejrzałem wszystkie zestawy uszczelniaczy na Allegro ,w każdym ogłoszeniu pisze 1.9-2.5 tdi Ja mam 2.4D bez elektroniki i bez turbo sprzedawcy nie...
A wymieniałeś samą pompę paliwa, czy z całym koszem? Jeśli samą pompę wymieniałeś to prawdopodobnie przy ponownym składaniu kosza wyślizgnął się oring uszczelniający i jest zbyt małe ciśnienie na listwie wtryskowej, podłącz manometr pod listwę wtryskową musisz być 3 bary ciśnienia.
mój błąd oring z pompy nie usiadł prawidłowo. wnioski: pospiech przed zmrokiem i kiepskie światło garażowe złym doradcą.
o który oring bedzie chodziło ???
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Witam, w Manie możliwe i najczęstsze wycieki to wyciek z przewodu do napełniania oleju silnikowego - najlepiej zdemontować i skrupulatnie przejrzeć, uszczelniacz między kołem napędowym pompy paliwa - odkręcasz śrubę , ściągasz koło - uważaj jest z odlewu nie uderzaj młotkiem, są dwa modele pomp paliwa różnią się małym oringiem w obudowie na łączeniu...
chodzi mi o kosz pompy paliwa w nim jest zawór który puszcza paliwo w jedną strone podłacz manometr przy baku i zobacz na spadki ciśnieńa dodczas jazdy pozdro Dodano po 7 co jeszcze oring pod wtryskiwaczem tez sie spotkałem ze był uszkodzony i szarpało na ciepłym Dodano po 3 a sprawdzałeś podciśnieńie w kolektorze ssącym może lewe ciagnie
PROBLEM ROZWIĄZANY! Tłumacze o co chodzi . Otóż kosz w którym siedzi pompa robi za rezerwe paliwa , gdy paliwa jest mało , resztki zbierają sie w koszu i nie mają prawa uciec spowrotem do zbiornika , czyli kosz musi byc zupełnie szczelny , gdy jest nie szczelny paliwo ucieka , dostaje "lewe powietrze" i nie chce palic . U mnie dolny oring oddzielający...
Najczęściej uszczelka w filtrze paliwa odwrotnie założona ta płaska lub oring w deklu się uszkodził --sprawdź Oring w deklu ? czyli gdzie ? Dodano po 51 Może zapowietrzony No wychodzi na to że się zapowietrza tylko teraz pytanie jak to zweryfikować na 100 proc że to właśnie w tym miejscu puszcza powietrze ? Dodano po 2 piszesz ze po wymianie filtra...
jesli obudowa nie wyrobiona tylko oring to koszt w krakowie przeciętnie200 zł ale zapytaj w paru miejscach wprawny mechanik da rade to zrobić a oring kupisz w motoryzacyjnym za 2zł
Ustawia sie obroty nie dawkę! Na trzpieniu(wałku)masz nacięcie przenieś je na dzwignie i przy zakładaniu będziesz wiedział jak założyć ;nastepnie trzeba zdjąć pokrywe pompy 4 śruby imbysowe(5)wymienić oring i TULEKĘ przy zakładaniu trzeba naciągnąc dzwwignie pionową w pompie (opiera się ona na śrubie DAWKI PALIWA umieszczonej w pokrywie)do naciągnięcia...
Jesli sie jest wyciek miedzy rurkami to pozostaje ci dorobic klucz i odkręcić wymienić oring i skrecić , żadna filozofia nawet rurek nie odkrecasz a oring kupisz w zestawie uszczelek do pompy
Po odpaleniu silnik pracuje równo ? Jeżeli nie to jak pisał kolega wyżej, należy sprawdzić ciśnienie sprężania. Jeśli auto pracuje dobrze po tym ciężkim rozruchu to sprawdź czy przy filtrze paliwa nie ma wycieków, głównie przy króćcach w obudowie filtra paliwa, gdzie prawie pionowo wchodzą 2 przewody paliwowe. Ostatnio przerabialem to w Combo C z takim...
Witam, problem dotyczy samochodu jak w temacie- atego 1823 z 2001 roku, przebieg 690000 km. Moje atego czasami podczas jazdy nie pali na 1 cylinder. Ostatnio wymieniłem pompę paliwa (kupiłem oryginalną), po jej wymianie dynamika auta poprawiła się, ale....po jakimś czasie auto zaczęło mi przerywać. Okazało się, że oring na 6 króćcu (wtrysku) był nieszczelny-...
A można jakąś instrukcje dostać ? Bo ja troche zielony jestem a nie chciałbym czegoś zepsuć. Wiem jak dobrac sie do pompy paliwa bo wymieniałem oring pod pokrywa. Przy pełnym baku był problem i troche sie przelewało. Po wymianie okk.
Nagrzewnica działa. Uważam że pomogło: 1/ wymiana dyszy, 2/ czyszczenie układu paliwowego, 3/ wymiana czujnika chłodzenia ( te dziwne załanczania ustały), 4/ ustawienie dopływu powietrza, 5/ wstawienie 2 filtrów paliwa, pierwszy przy wlewie i dokładniejszy pomiedzy bakiem a pompą. Problem mam z regulacją dawki paliwa bo nagrzewnica nie ma kopa jakiego...
Kolego na pewno nie zostal uszkodzony - oring takze zostal wymieniony Wiem ze siadaja takze zawory w samej pompie Tylko kto mi powie gdzie sa umiejscowione ??
Witam jak dodałem w opisie mój peugeot 206 nie odpala jak jest zimny lub dłużej stoi, pali tylko w tedy na plaka nie mam pojęcia co może być, na początku przeciekał od dołu filtr paliwa ale wymieniłem oring i jest dobrze, myślałem że to może paliwo schodzi z pompy ale nie bo mechanik stwierdził że paliwo jest w pompie i sprawdził też świece żarowe są...
Sprawdx oringi na sekcjach tloczácych pompy.Kolory oringow majá znaczenie.Jezeli oring przecieka, to cisnienie zasilania paliwa ucieka do przelewu.Jezeli oringi sa ok, zobacz jaki jest przelew z pompy na wolnych przy zimnym silniku i to samo przy cieplym.jezeli przy cieplym paliwo leci jak z kranu, to znaczy, ze te sekcje tloczáce sa cos skopane.Najlepiej...
Panowie Sprawa wygląda następująco: Zacisnąłem powrót przy pompce i ciśnienie na listwie wtryskowej wzrosło do 4 barów.Auto pali ale przy ruszaniu go muli.Przypuszczam że należy jeszcze skasować błędy w sterowniku.Zdjąłem wężyk powrotu z króćca powrotu na pompce i dmuchnąłem - zawór zwrotny nie trzyma. Wyciągnąłem starą pompę.Dmuchnąłem w powrót (tam...
Witam Mam problem z pompą paliwową. Po uruchomieniu samochodu zaczyna wyciekac paliwo z pompy w okolicy czegoś podobnego do zaworu odpowietrzajacego. Znajduje sie to patrząc od strony chłodnicy w dolnej częsci pompy, podlączony jest tam przewod gumowy prawdopodobnie od powrotu. Wyciek pojawia się miedzy szesciokatną pokrywka przykręcona trzema srubkami...
Pompa paliwa ma pracować po przełączeniu na LPG cały czas i jest tak w każdej bryce z LPG. Odpalasz na benzynie i ciecz chłodząca płynąca przez parownik MUSI osiągnąć temperaturę minimum 35 st.C i po tym dopiero przewalasz na gaz. Jak ktoś wyłączy zasilanie pompy paliwa to na 100% zapieką się wtryskiwacze bo nie są chłodzone przez paliwo. Spróbuj odpalić...
Sprawdź podgrzewacz paliwa na filtrze paliwa, pod tym jest oring i często się zdarza, że jest nieszczelność i paliwo po postoju się cofa i silnik na zimnym ciężko się uruchamia miałem taki przypadek w A3. Jak masz przezroczysty przewód od filtra do pompy wtryskowej, sprawdź czy z paliwem idą pęcherzyki powietrza. Tak to wygląda http://obrazki.elektroda.pl/7403538400_1...
Renault Megane III 1.6 16V 2012 rok gaśnie po uruchomieniu. Chciałbym podzielić się z Wami moim przypadkiem, jaki mi się przydarzył. Samochód często przy odpalaniu gasł po zapaleniu. W moim przypadku samochód jeździ na instalacji gazowej sekwencyjnej. Dopóki za którymś razem odpalał jakoś nie robiłem niczego z tym tematem. Przyczyn mogło być kilka....
Stosowałem już butelkę z paliwem na krótko bezpośrednio wężykiem do pompy i wydaję mi się że chodzi ok tylko pompa może mieć siłę zassać paliwo po wężyku 30 cm a może nie mieć siły na wężyk 30 cm+ filtr+ wąż 3,5m + smok i zbiornik który znajduję się poniżej lini węża ale to tylko moje spostrzeżenie. Drugie spostrzeżenie to takie że przejechałem około...
Sprawdź ciśnienie paliwa ale na listwie, nie na pompie. Pompa może mieć dobre, a pęknie wężyk który idzie z pompy do przewodu paliwowego i już będziesz miał lipe. Rozrząd dobrze ustaw, przeskoczy ci o 1-2 zęby i już lipa. Cewka może być winna. Nawet jak nie masz czujnika położenia wału który jest za kołem zębatym z przodu silnika to i tak auto odpali...
Jest wkręcony w blok silnika pod napinaczem paska wielorowkowego (nad filtrem oleju). Jak patrzysz na kolo pasowe wału to na godz. 10. Czeka więc Ciebie demontaż pompy wspomagania. Nie odkręcaj tylko przewodu od pompy (problem z późniejszą szczelnością-króciec z uszczelką w ASO Ford-dopasowany oring może być nieszczelny), odchylisz ją w bok razem z...
Witam, wszystkich mam problem z moją Alfą od początku. Kilka miesięcy temu zaczął mi się problem, że samochód palił troszkę ciężej na ciepłym silniku na zimnym od strzała pewnego dnia niedawno Alfy na ciepłym już wcale nie mogłem odpalić musiałem zaczekać aż ostygnie na zimnym paliła teraz już nawet na zimnym nie chce odpalić jest tak rano do samochodu...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Zostawił bym pompę wtryskową jak odpala dobrze .Jak masz już odkręconą pompę zasilającą to zobacz czy nie ma za dużego luzu trzpień który popycha tłoczek.Najlepiej odkręć to całe ustrojstwo bo tam jest jeszcze oring i najczęściej tam przepuszcza paliwo do pompy.Masz jeszcze starą pompę zasilająca czy już z dzisiejszych produkcji ?
Witam wszystkich . Mam problem w moim passacie po wymianie filtra paliwa którego nie zalałem ( mój błąd ) układu w końcu udało mi się odpowietrzyć ale auto wariuje raz jedzie normalnie raz dostaję zamarło paliwa .nie wkręca się na obroty . Sprawdziłem cały układ i paliwo zamiast wracać powrotem z ostatniego wtrysku ,wraca krućcem powrotowym ( zaworkiem...
Hmmm.. Ośką? nie za bardzo chyba. Zazwyczaj wyrzuca tamtędy paliwo gdy jest nieszczelny oring. albo zaciąga powietrze
filtr paliwa oring oring pompy wtryskowej oring przewodu paliwa
volvo silnika atlas copco wydajność spalić radio alpine
hytera programowanie hytera programowanie
Hyundai i30 2009 1.4 benzyna - gaśnięcie po rozgrzaniu Silnik rozdrabniacza działa, ale wałek się nie kręci