Renault Megane III 1.6 16V 2012 rok gaśnie po uruchomieniu. Chciałbym podzielić się z Wami moim przypadkiem, jaki mi się przydarzył. Samochód często przy odpalaniu gasł po zapaleniu. W moim przypadku samochód jeździ na instalacji gazowej sekwencyjnej. Dopóki za którymś razem odpalał jakoś nie robiłem niczego z tym tematem. Przyczyn mogło być kilka....
Jedź prosto do "pompiarza" i zrobi od ręki. Najszybsza opcja.
Jakie o-ringi są potrzebne do pompy paliwa w Audi A6 C5 2.4? Dowiedz się o lokalizacji, materiałach i wymiarach o-ringów oraz jak je wymienić, aby uniknąć wycieków paliwa.
Witam , usterka zlokalizowana , był to oring przy pompie paliwa. Ciśnienie przy zapalonym silniku było ok natomiast przy odpalaniu dawał mało na wtryskiwacze i oto chochlik z którym się męczyłem 2 tygodnie. Dobrze że człowiek potrafi coś sam zrobić bo w warsztacie wymienili by pół silnika pewnie nawet serwis fiata nie umiał mi pomóc.
sprawdz oring w obudowie ,pompie , paliwo wracajac do pompy przeplywa przez tzw inzektor ktory powoduje zasysanie paliwa do komory pompy jest tam oring gumowy jesli bedzie jakas nieszczelnisc to nie zassie . niekiedy jest za cienki oring. Dodano po 43 sprawdz oring w obudowie ,pompie , paliwo wracajac do pompy przeplywa przez tzw inzektor ktory powoduje...
W takim razie szukaj dalej nieszczelności. W pierwszej kolejności do sprawdzenia filtr paliwa a konkretnie pokrywka z oringiem oraz filterek wstępny a szczególnie oring!
Metalowe powierzchnie styku na śrubie i w głowicy pompy nie mogą być zarysowane. Połączenie powinno być szczelne po dokręceniu, bez oringu.
Spękany gumowy przewód paliwowy przy filtrze paliwa, lub oring w filtrze paliwa
Zastosuj zawór jednokierunkowy tak jak radzą koledzy i jeszcze lepiej z gruszką do pompowania paliwa ,jak widzisz przez wężyk że paliwo schodzi to trzeba temu zaradzić.Rano pompujesz ręcznie paliwo i po kłopocie a może i nawet zacznie cieknąc w miejscu gdzie się zapowietrza. Koszt to około 30plnna aledrogo widziałem .Mi sie zapowietrzał przez oring...
Sparciały oring na regulatorze ciśnienia w koszu pompy paliwa wymiana na nowy rozwiązała problem
No okazało sie że więcej szczęścia niż rozumu. Pamiętaj że jak się używa szczęścia to w końcu się skończy. A tak serio to jak nie masz uszkodzonych oringów w środku to przydrutuj złączke do kolanka tego co wychodzi z baku. Bo wymiane przewodu czarno widze.
Opel Calibra Vectra A i Omega A(te z pompą paliwa na zewnątrz) - smok paliwa i ten nieszczęsny oring na nim przez który często nierówno pracuje lub wogle nie chce odpalić przy niskim poziomie paliwa w baku bo powietrze ciągnie. Przez taką pierdółkę zbiornik wyciągać...
o który oring bedzie chodziło ???
Problem rozwiazany. Przy rozbieraniu baku rozbieralem rowniez pompe paliwa. Gdy ja skladalem nie zwrocilem uwagi na gumowy oring na wyjsciu paliwa z pompy. Zagniotlo go co przelozylo sie na powrot paliwa do baku i zmniejszenie cisnienia tloczenia pompy. Temat do zamkniecia.
dzieki za info. co sprawdzilem?? jakis czas temu chcialem zmienic oring w tej podkladce pod pompa paliwa i prawdopodobnie dopasowali w sklepie za gruby oring i rozsadzilo scianki tej podkladki i teraz delikatnie cieknie i nie zbyt chodzi na benzynie. Nie wspomne juz o wyprzedzaniu czy gwaltownym ruszeniu...
2 przy filtrze , 1 przy podgrzewaczu paliwa , 1 przy pompie. Zaworek nie wiem czy coś da ale montuje się jak najbliżej pompy.
Wyciągnąłem pompę, mały oring z kosza zmielony, dlatego kosz był nie szczelny i nie było paliwa na start. Wiec dlatego problem z odpaleniem. Im mniej w baku, tym mniej w koszyku było, a teraz poniżej pół baku a w koszyku ponad połowa. Temat do zamkniecia
Albo z oringu między korpusem a głowicą rozdzielacza pompy.
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
skoro jest to CDI to zacznij diagnostyke od wyciagniecia Regulatora Cisnienia Paliwa (z tylu silnika na magistrali paliwowej, 2 sruby torx - ale idzie odkrecic je nasadka 6 lub 8 mm ) przyczyna jakiej nalezy upatrywac to przerwany oring (gumowy lub plastikowy). przy tej usterce "czasami " dlugie kreceniepozwala uruchomic silnik. Pozdrawiam ...
Prawidłowo powinieneś ją oddać do regeneracji . Tam trzeba wymienić tylko oring ale sam tego nie rozbierzesz. Ale z własnego doświadczenia to mam ropę też i wystarczy zmiana oleju w pompie często. Jak najczęściej zalewaj olejem pompę a ropę spuszczaj . Ja to robię co 30-50 mtg. 20 lat chodzi od kiedy pojawiła się ropa w pompie a wcześniej to nawet nie...
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie. Jeśli tak to: Powymieniaj przewody na wtryskach z filtra do pompy. Pozakładaj nowe zaciski ślimakowe(jeśli miałeś stare jednorazówki), pozaciskaj mocno(u mnie lekkie zaciśnięcie skutkowało pobieraniem powietrza). Wymień filtr paliwa i koniecznie ten gumowy...
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Przede wszystkim musi być ten oring przy zaworku na pompie !!! Wymień filtr paliwa wraz z tym zaworkiem i zobacz wtedy co będzie się działo!
Jest możliwość wymiany takich oringów bez wyciągania pompy ??
Witam. Pod dużym obciążeniem pojawia się problem wycieku paliwa przy jednej ze śrub na głowiczce pompy wysokiego ciśnienia. Na komputerzre aktywny błąd EMS 449 5. Proszę o porady czy to kwestia jakichś oringów, czy pompa do regeneracji.
>dydor :oring pod wtryskiwaczem ?a gdzie dokładnie ?natomiast kosz pompy paliwa jest ok dzisiaj sprawdzałem .
Oryginalną pompę wtryskową od Władimirca regeneruje się bez odkręcania jej od silnika. Jeżeli paliwo przedostaje się do oleju to są dwie możliwości, albo pompka zasilająca albo tlokorozdzielacz do wymiany i filtr paliwa. Części nie są drogie dlatego proponuję zacząć od wymiany pompki zasilającej i filtra. Tłokorozdzielacz wymienić to trzeba już mieć...
Też tak myślałem ze to może być jakaś uszczelka czy coś takiego. A nie wiesz może czy na pewno coś takiego jak gumowy oring się tam znaduje ?
A wymieniałeś samą pompę paliwa, czy z całym koszem? Jeśli samą pompę wymieniałeś to prawdopodobnie przy ponownym składaniu kosza wyślizgnął się oring uszczelniający i jest zbyt małe ciśnienie na listwie wtryskowej, podłącz manometr pod listwę wtryskową musisz być 3 bary ciśnienia.
Ta kopułka to głowica ew sekcja wysokiego cisnienia. Masz do wymiany oring
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
To jest pompka cieczy chłodzącej, a nie paliwa, tak ma być. Co do tych oringów i cofania paliwa, to warto jeszcze sprawdzić czy nie cieknie spod pompy tandemowej.
jesli obudowa nie wyrobiona tylko oring to koszt w krakowie przeciętnie200 zł ale zapytaj w paru miejscach wprawny mechanik da rade to zrobić a oring kupisz w motoryzacyjnym za 2zł
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Według mnie gdyby miał bagno na podszybiu pedal gazu nie reagował by - obroty lekko podniesione. Zbiornik do sprawdzenia. Cała droga do filtra - wymiana filtra paliwa. Regulator na pompie - sprawdzić jeszcze raz oring. Zawór ciśnienia na listwie wtryskowej- raczej bym to obstawial/ wypalone styki we wtyczce.
A można jakąś instrukcje dostać ? Bo ja troche zielony jestem a nie chciałbym czegoś zepsuć. Wiem jak dobrac sie do pompy paliwa bo wymieniałem oring pod pokrywa. Przy pełnym baku był problem i troche sie przelewało. Po wymianie okk.
Podaj dziesięciocyfrowy numer pompy w/g Boscha to ci znajdę oś i tulejkę,oring jest zawsze taki sam. Części Boscha. Kontakt telefoniczny.
Typowy objaw zapowietrzania się układu paliwowego.Skontroluj dokręcenie wszystkich złączy na pompie które były ruszane.Połączenia filtra paliwa,oring pod podgrzewaczem na filtrze,ewentualnie sam filtr.
Witam. Mam problem z pompą paliwa w Nissanie Sunny 2.0 1991r. Kupiłem używaną pompę bo tamta coś ciekła na oringu i po założeniu nie chce podać paliwa na wtryski. Co może być przyczyną tego że nie podaje??
Pomiędzy magistralą z czopem wtryskiwacza jest odstęp około 7-10 cm.Teoria o skuteczności ciepłoprzewodności bierze w łeb. Wtryskiwacze u góry ,jak się łaczą z magistrala są wykonane z tworzywa sztucznego,no i na styku magistrala-wtryskiwacz jest gumiany oring,Twoja teoria została znokautowana:)
Jesli sie jest wyciek miedzy rurkami to pozostaje ci dorobic klucz i odkręcić wymienić oring i skrecić , żadna filozofia nawet rurek nie odkrecasz a oring kupisz w zestawie uszczelek do pompy
witam Miałem problem z silnikiem Opla Astra H 2008r silnik Z16 XER Problem obawiał się brakiem mocy i przyspieszenia przy starcie ciężko odpalał nie od razu jak wcześniej. Silnik na początku po zapaleniu jak by chciał anie mógł przyspieszyć dławił się strzelał po naciśnięciu pedału gazu. Mechanik doradził mi wymianę czujnika na dolocie powietrza zasysanego,...
Wtryskiwacze.Komplet nowych uszczelek.Numery opla 0821675,0821093,0821091.Razy 4 wtryski.Razem ok 150zł w zależności od sklepu ew.serwis,troszke drozej.Tak czy siak pewno cię to czeka.Przelew,podciśnienie,tak jak pisali.Zawory turbiny,jeden czarny,drugi szary-ciężko ustalić ale padają,owszem.Legalnie kosztują ok 400zł więc na zgadywanki za drogie. Oring...
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
mój błąd oring z pompy nie usiadł prawidłowo. wnioski: pospiech przed zmrokiem i kiepskie światło garażowe złym doradcą.
jak ułamałeś plastik to moze tam jest problem. W bravie miałem problem z cofajacym sie paliwem. Niewiem dlaczego akuat ten model jest na to bardziej podatny. Zamontowałem zawór zwrotny za filtram paliwa a przed pompą. Wtedy z odpalaniem nie było problemu, ale potrafiła sie dławic po krótkiej pracy silnika, tzn zgasnąc i odpalałem pozniej bez problemu....
Witam Moje auto to Peugeot 206 1.1 2004r. Chciałem sprawdzić ile spala benzyny. Zalałem tak, że widać było paliwo we wlewie. W trakcie jazdy zaczęło pachnieć PB. Pod tylnym siedzeniem wokół pompy paliwa wycieka paliwo. Zakupiłem nakrętkę i oring, lecz nie mogę odkręcić tego "kapsla" Ma ktoś pomysł jak go odkręcić ? Próbowałem i nic. Mam za mało siły...
Możesz śmiało odkręcic to coś i uszczelnić , ale żródło wycieku raczej będzie na oringu między pompą a rozdzielaczem.Sprawdż dokładnie.Prawdopodobnie gdzieś mam schemat,poszukam i dam znać
Rozumiem, ze masz zwykłego wolnossącego na pompie Boscha. Prawdopodobnie zapowietrza się i stąd twoje problemy. Pompa podająca paliwo (pod kolektorem wydechowym) ma zaworki, które pełnią także rolę zaworków zwrotnych. Zaworki po dłuższej pracy są wypracowane i nie trzymają dokładnie paliwa. Przy dynamicznej pracy pompa jeszcze podaje, po dłuższym postoju...
Sprawdziłbym: - oring zaworka "stop" w pompie - on bruździ na tysiące sposobów... - pompę wstępną paliwa (pod kolektorem wydechowym za sprężarką), wyrabiają się zaworki i przestaje podawać paliwo, które czasem się cofa podczas postoju do zbiornika; wymiana prosta, zamiennik 150 zł. - czy w filtrze jest full paliwa, ale trzeba założyć po zdjęciu starego...
Witam, posiadam Citroena Berlingo 1.9 dw8b z 2002r, kupiłem go nowego w polskim salonie. Auto ma przejechane 260000 km. Po przebiegu 180000 km wymieniłem pompę wtryskowa bo silnik nie odpalał na ciepłym. Do tej pory było wszystko ok. Kilka dni temu z pod pokrywy pompy pojawił się wyciek paliwa, więc wymieniłem oring pod pokrywą. Paliwo nie cieknie ale...
Zacznij od podstaw: -czy jak kręcisz rozrusznikiem pojawia się dym z rury wydechowej? Jeśli tak to w jakim kolorze? -jeśli nie to poluzuj nakrętkę na jednym przewodzie wtryskowym, poproś kogoś żeby spróbował odpalić i zobacz czy podaje paliwo na wtryskiwacz. Może się po prostu zapowietrza przez zbutwiały oring np. przy filtrze, simmering na wałku pompy...
A co tam chcesz odpowietrzac? Jak idzie paliwo na pompę bez powietrza a wychodzi z powietrzem to albo pompa lipa albo jakieś nieszczelności. Regulator ciśnienia sprawny? Oring nie uszkodzony? Jakie parametry cisnienia paliwa podczas pracy?
W samej pompie. Pod czujnikami i solenoidami. Sprawdż również podgrzewacz paliwa , tam chyba też jest jeden oring.
To chyba nie to, tylko jakaś uszczelka pompy. Tam jest pompa na zewnątrz a w baku 2 rurki jedna w drugiej i uszczelnione właśnie tym oringiem, wątpię czy występuje on osobno jako część zamienna.
Problemem okazała się popsuta uszczelka przy pompie paliwowej. Zaraz obok miernika paliwa znajduje się manualny regulator ciśnienia, czyli blaszka i kulka, która odchyla się gdy ciśnienie jest zbyt wysokie. Znajduje się tam oring i właśnie ten oring pęknął, a w zasadzie częściowo się utylizował. Przysłam jeszcze zdjęcie klucza, którego użyłem do odkręcenia...
]wystarczy wymienić samą głowice bez żadnych regulacji u pompiarza? Pompa to nie tylko głowica, tam jest parę oringów, sitko i jeszcze parę rzeczy. Najlepiej oddać do fachowca bo musi być ustawiona dawka paliwa, a oni mają przyrządy pomiarowe.
Sprawdź uszczelki kolektora ssącego i oring przepustnicy. Wraz ze starzeniem robią się jak plastik i tam może lewiznę brać.
Sprawdx oringi na sekcjach tloczácych pompy.Kolory oringow majá znaczenie.Jezeli oring przecieka, to cisnienie zasilania paliwa ucieka do przelewu.Jezeli oringi sa ok, zobacz jaki jest przelew z pompy na wolnych przy zimnym silniku i to samo przy cieplym.jezeli przy cieplym paliwo leci jak z kranu, to znaczy, ze te sekcje tloczáce sa cos skopane.Najlepiej...
Kolego na pewno nie zostal uszkodzony - oring takze zostal wymieniony Wiem ze siadaja takze zawory w samej pompie Tylko kto mi powie gdzie sa umiejscowione ??
A na tych przezroczystych wężykach między filtrem a pompą nie widać powietrza?
Ustawia sie obroty nie dawkę! Na trzpieniu(wałku)masz nacięcie przenieś je na dzwignie i przy zakładaniu będziesz wiedział jak założyć ;nastepnie trzeba zdjąć pokrywe pompy 4 śruby imbysowe(5)wymienić oring i TULEKĘ przy zakładaniu trzeba naciągnąc dzwwignie pionową w pompie (opiera się ona na śrubie DAWKI PALIWA umieszczonej w pokrywie)do naciągnięcia...
Na przewodzie zasilajacym nie moze byc zaworek zwrotny. Sprawedź podgrzewacz paliwa. Nieszczelnosc moze byc w pompce na gornej srubie pod podkladką, do nowego filtra dają zbyt cienki oring. A tak w ogóle to pompa sucha jest? Lucasa masz czy Boscha?
witajcie Namierzyłem Elektronika samochodowego mieszkającego niedaleko i podjechałem jeszcze do niego na komputer. Jechaliśmy z podłączonym kompem i wyskakiwał błąd czujnika temperatury paliwa. Jak to stwierdził fachowiec czujnik strasznie wariuje. Temperatura rośnie i spada nieregularnie jakby coś nie łączyło lub czujnik był uwalony. Temperatura paliwa...
Witam! wznawiam stary temat ale bardzo to dla mnie ważne... mam viki z silnikiem 2.2 DTi i mam taki sam problem jak kolega wyżej. mianowicie gdy staje samochodem silnikiem w dół auto pali od strzała, jeśli stanę silnikiem do góry nie zapalam w ogóle, wtedy pozostaje użycie plaka... sprawdziłem wszystkie węże dochodzące z baku do filtra oraz z filtra...
Z Małopolski. Do sarona masz bliżej. Auto może mieć "wyhuśtaną" pompę zasilającą, lub inny problem z ciśnieniem paliwa, na to składa się kilka rzeczy- smok, zaworki przelewowe, oring w obudowie filtra. Trzeba te błędy wreszcie podać.
Witam, problem dotyczy samochodu jak w temacie- atego 1823 z 2001 roku, przebieg 690000 km. Moje atego czasami podczas jazdy nie pali na 1 cylinder. Ostatnio wymieniłem pompę paliwa (kupiłem oryginalną), po jej wymianie dynamika auta poprawiła się, ale....po jakimś czasie auto zaczęło mi przerywać. Okazało się, że oring na 6 króćcu (wtrysku) był nieszczelny-...
Udało sie ustawić. Okazalo sie ze wtryski lały i podczas wymiany oringu i tuleji w pompie przestawiala sie dawka paliwa. Pompa niby ustawiona jest na 3.5cm i rozruch na 5 lub 5.5cm. Ale dopiero jak dzwignie od gazu ustawie na połowe to dopiero odpala. Zna moze ktos wartosci na jakie ustawic taką pompe na stole pobierczym?
Witam, w Manie możliwe i najczęstsze wycieki to wyciek z przewodu do napełniania oleju silnikowego - najlepiej zdemontować i skrupulatnie przejrzeć, uszczelniacz między kołem napędowym pompy paliwa - odkręcasz śrubę , ściągasz koło - uważaj jest z odlewu nie uderzaj młotkiem, są dwa modele pomp paliwa różnią się małym oringiem w obudowie na łączeniu...
Między przewodami jest blaszana podkówka przykręcona torxem, mocująca przewody paliwowe. Odkręcasz torxa i masz przewody gotowe do wyjęcia, potem wymiana oringów i po temacie.
Witam jak dodałem w opisie mój peugeot 206 nie odpala jak jest zimny lub dłużej stoi, pali tylko w tedy na plaka nie mam pojęcia co może być, na początku przeciekał od dołu filtr paliwa ale wymieniłem oring i jest dobrze, myślałem że to może paliwo schodzi z pompy ale nie bo mechanik stwierdził że paliwo jest w pompie i sprawdził też świece żarowe są...
Są jakieś błędy? Pompa paliwa sprawna , jakie podaje ciśnienie. Pompa wysokiego ciśnienia sprawna, jakie ciśnienie na szynie. Czujniki temperatur sprawne? Map sensor czysty?
Witam. Zauważyłem ostatnio że zaczyna ubywać mi płyn chłodnicy. Dziś zacząłem szukać w którym miejscu ....i znalazłem.Mianowicie z pod metalowej rurki która wchodzi do silnika w okolicy termostatu , pod pompą paliwa. Pytanie co mam odkręcić żeby wymienić w niej oring i jakiej średnicy on ma być. Dołączam foto...
Mam problem z wyciekiem paliwa z pompy. Podejrzewam że poprzedni właściciel uszczelnił bez wyciągania . Mi kapie (niemal leje ) na złączu pompy z głowicą. Tzn teraz muszę pompę wyciągnąć by oring wymienić Przejrzałem wszystkie zestawy uszczelniaczy na Allegro ,w każdym ogłoszeniu pisze 1.9-2.5 tdi Ja mam 2.4D bez elektroniki i bez turbo sprzedawcy nie...
Witam mam pytanie trochę związane z zaworem SCV, dlatego podłączam się do tego postu. Mianowicie czy może mi ktoś podać wymiary oringów tego na zaworze i tego pomiędzy zaworem i pompą? Z góry wielkie dzięki!
przerabiałem ostatnio taki problem. moze to byc zwykłe zapowietrzenie sie układu zasilania. na odcinku zbiornik paliwa - pompa wysokiego ciśnienia. w tym odcinku jest sporo oringów gumowych i na nich łapie powietrze. u mnie akurat byla nieszczelność na wyjsciu ze zbiornika paliwa. sprobuj odkrecic przewod zasilania raila w czasie krecenia i powinien...
Oczywiście ze mogę wkręcic zaślepke ale co z krućcem od przelewu. Ten zaworek wygląda jakby było to dwa w jednym gaszenie i zaworek przelewowy, a między otworami małymi a większymi siedzi oring. Natomiast jeśli chodzi o pompke to nie sprawdzałem,ale po co taki dubel jak jest ręczna
Ale ja nic w tym aucie nie wymienialem jeszcze. To samochod kolegi a napisalem co mial robione a nie co ja robilem. Uwierz mi ze cos nie cos wiem o mieszance stechiometrycznej. Bez urazy ale za odpowiedzi typu ,, poczytaj lekture" admin powinien banowac z forum. Bezsensowne wymadrzanie sie a nie zadna pomoc. Zakladam temat bo moze ktos mial podobny...
Witam, Volvo FH12 z 2004 roku z silnikiem d12d (moc 460km). Auto ma problemy z odpaleniem. Wystarczy, że złapie odrobinę samostartu i zapala. Jak zapali można zgasić i odpali bez problemu czasem nawet do kilku godzin. Podczas pracy zadnych nie pokojących zmian - spalanie dobre, moc jest, nie kopci. Do tej pory sprawdzono/wymieniono: Układ paliwowy -...
Jeśli pompa paliwa była wymieniana to stawiam na niewłaściwy montaż - brak pewnego oringu uszczelniającego wkład (silnik) pompki w koszu. Ew. nieszczelne są jej wężyki te w baku pod pokrywą plastykową
miałem taki sam problem i usunąłem go bez demontażu pompy.odkręcamy przewody wysokiego ciśnienia ,następnie odkręcamy śruby mocujące podkładki wielorowkowe znajdujące się w górnej części pompy.Teraz jeżeli mamy klucz do sekcji tłoczących odkręcamy kluczem jeśli nie to takimi podkładkami, jakie wcześniej zdjęliśmy.Lecz nie tymi samymi(najlepiej dokupić...
Witam Mam problem z cofaniem sie paliwa i powietrzem w przewodach, samochód C220 Diesel 96r. VIN WDB2021211A377095 Wymieniłem filtr paliwa i oring pod śrubę, nowe oryginalne przewody od pompa-filtr przewód i filtr-dogrzewacz przewód oraz przewód czarny od podgrzewacza do rurki która idzie do zbiornika, Dodam że silnik pracuje płynnie, lecz z rana schodzi...
Pompy nie trzeba demontować. Odkręcamy dekielek i delikatnie unosimy go do góry w celu odczepienia cięgna regulującego dawkę paliwa. Najlepiej udać się na złomowisko i odszukać podobną pompę wtryskową typu VE w celu zrozumienia jak odłącza się to cięgno, które potem trzeba tak samo założyć. Otwór trzeba tulejować, sama wymiana oringu na długo nie pomoże.
Witam, to, że odpalił na mrozie nie oznacza , że teraz świece są sprawne , podstawa to świece, paliwo czy się nie cofa, jak jest pompka w zbiorniku to czy podaje paliwo, pęcherzyki powietrza w przewodach itp. Jeżeli to nie pomoże mała diagnoza komputerowa ,nie tyle co odczyt błędów ale, podgląd parametrów (ciśnienie paliwa). Dzięki kolego okazało się...
Witam cieknie mi paliwo spod dźwigni którą reguluje się obroty ciągnika. Jest możliwość demontażu tego wałka i wymiana oringu czy uszczelniacza czy trzeba rozbierać pompę ? W załączniku dołączam obrazek o który element mi chodzi. https://obrazki.elektroda.pl/4979075400_...
Pompa była wstawiana druga, uszczelniona, dawkę trzyma. Kupię jutro drugi filtr paliwa wraz z zaworkiem i tym oringiem dociskajacym, bo mi się zgubił i zastapilem go pretem wygietym w ksztalt zawleczki
Przy montażu by było łatwiej wykręciłem taką boczną śrubę z oringiem zabezpieczoną taką "plombą" ale poszła w to samo miejsce bo inaczej się nie dało ta plomba została na swoim wszystko razem się ładnie wykręciło. To jest śruba regulacji dawki głównej paliwa. Nie ma możliwości wkręcenia tak samo. Pół obrotu w nie tą stronę powoduje problemy. Do założenia...
Jeżeli przy odpalaniu idzie siwy dym to pompa wtryskowa LUCAS podaje paliwo na wtryski lecz nie ma warunków do odpalenia. Albo niskie ciśnienie na cylindrach lub słabe kręcenie i wtedy najlepszym wyjściem jest podanie ognia do kolektora ssącego. Jeżeli w czasie rozruchu nie idzie dym to pompa LUCAS nie podaje paliwa i można kręcić długo i tak silnika...
Sory jest tam czujnik na przewodzie paliwowym temp. paliwa .uszczelniany zwykłym oringiem i tam czasem podbiera powietrze.nr kat 038 906 081B Wiedza z etki jest, doświadczenia 0. Zbiornik, pompa, smok, filtr paliwa to jest trop.
Na swoim przedmuchałem sprężonym powietrzem i było bez zmian, zamontowałem inny z innego auta i było identycznie. Pompę paliwa czyściłem tylko wlewając w nią benzynę, nie rozbierałem jej możliwe że sitko jest zapchane i mało paliwa dochodzi. Dodano po 14 Może ktoś rozbierał pompę paliwa ta w zbiorniku?, po rozebraniu jej w tym koszyczku gdzie jest pompa...
Wtryski nie są w złym stanie. Pod tym Duże korekcje na minusie oznaczają iż dany cylinder jest mocniejszy od innych i komputer samochodu stara się podawać jak najmniej paliwa. Idealne korekcje oscylują około 0. Natomiast jeśli przekraczają +-2.8mg, powinniśmy zająć się problemem od strony mechanicznej, czyli sprawdzenie wydajności układu paliwowego,...
Witam Mam problem z pompą paliwową. Po uruchomieniu samochodu zaczyna wyciekac paliwo z pompy w okolicy czegoś podobnego do zaworu odpowietrzajacego. Znajduje sie to patrząc od strony chłodnicy w dolnej częsci pompy, podlączony jest tam przewod gumowy prawdopodobnie od powrotu. Wyciek pojawia się miedzy szesciokatną pokrywka przykręcona trzema srubkami...
PROBLEM ROZWIĄZANY! Tłumacze o co chodzi . Otóż kosz w którym siedzi pompa robi za rezerwe paliwa , gdy paliwa jest mało , resztki zbierają sie w koszu i nie mają prawa uciec spowrotem do zbiornika , czyli kosz musi byc zupełnie szczelny , gdy jest nie szczelny paliwo ucieka , dostaje "lewe powietrze" i nie chce palic . U mnie dolny oring oddzielający...
Witam.. przy zafirze dti faktycznie potrafi zaciągać powietrze przez filtr. Przy wymianie filtra trzeba szczególnie zwracać uwagę na ułożenie uszczelki i oringu , również wymienić przelewy a paliwa na nieszczelnych przelewach czuć nie będzie (taki układ) , rzadko pompą zaciąga powietrze ale też się zdarza z boku śruba do blokowania tam jest podkładka...
Zostawił bym pompę wtryskową jak odpala dobrze .Jak masz już odkręconą pompę zasilającą to zobacz czy nie ma za dużego luzu trzpień który popycha tłoczek.Najlepiej odkręć to całe ustrojstwo bo tam jest jeszcze oring i najczęściej tam przepuszcza paliwo do pompy.Masz jeszcze starą pompę zasilająca czy już z dzisiejszych produkcji ?
Stary Thermotop C to chyba wersja z zbiornikiem paliwa wewnątrz i pompką paliwa,pewnie ma dwa kroćce do zasilania,montuje się to na powrocie(nadmiar)paliwa i podczas pracy silnika zbiorniczek jest napełniany. Nie siedzę zbytnio w tym typie może ktoś bardziej zorientowany pomoże. Daj fotki całego urządzenia to może coś więcej mi przyjdzie do głowy.Czy...
Jeżeli ma pompę paliwa w zbiorniku (były takie co nie miały) to przekręć parę razy stacyjkę i wsłuchaj się pewnie bedzie słychać bulgotanie jak za którymś razem bulgotanie ustanie uruchom samochód powinien pracować normalnie. Oznacza to że nieszczelność nadal występuje. Możesz wstawić fragment przewodu igielitowego i obserwować czy na zasilaniu pokazują...
Panowie Sprawa wygląda następująco: Zacisnąłem powrót przy pompce i ciśnienie na listwie wtryskowej wzrosło do 4 barów.Auto pali ale przy ruszaniu go muli.Przypuszczam że należy jeszcze skasować błędy w sterowniku.Zdjąłem wężyk powrotu z króćca powrotu na pompce i dmuchnąłem - zawór zwrotny nie trzyma. Wyciągnąłem starą pompę.Dmuchnąłem w powrót (tam...
W ramach uaktualnienia tematu mam pompę identyczną jak ta z tego postu na zagranicznym forum. http://retrorides.proboards.com/index.cg... Chciałbym się jeszcze zapytać do czego służy ta linka, która jest w tym poscie oznaczona (od tzw Cold Start Circut). Jak powinna być podpięta? U mnie jest luźno puszczona i...
oring pompy wtryskowej filtr paliwa oring oring pompy wspomagania
blokada skrzyni laser bufor błędu słuchawki steelseries
wyłącznik różnicowo prądowy trójfazowy wyłącznik różnicowo prądowy trójfazowy
Lodówka działa, ale nie mrozi – przyczyny i rozwiązania Długość zespołu napędowego w Fiacie 126p (Maluch)