Jeżeli jest mały luz to oring i tulejka. Przy dużym luzie dojdzie jeszcze regulator. I oczywiście uszczelka pod dekiel.
http://obrazki.elektroda.pl/6677318600_1... oring głowicy . sam lepiej tego nie ruszaj, możesz poćwiczyć rozbiórkę na pompach Boscha ze złomu ze składaniem już jest gorzej.
Pompa do rozbiórki w drobny mak i wymiany wszystkich uszczelnień, żeby wymienić ten oring i tak musisz ją wymontować i rozebrać całą.
Są jednak na świecie życzliwi ludzie.Świetny opis, szkoda że kolega nie ma fotek.Pytanie-jak daleko można wysunąć WC i czy nowy oring wkładamy przez WC (nic mu się nie stanie ?).Rozumiem, że całe mocowanie WC jest przez wspomniany bolec pod pokrywą-czy tak? Czy konieczne jest wykręcanie elektrozaworów i śruby od dołu , bo nie rozumiem po co ? Z góry...
Witam! Przyszła zima i pojawił się problem z uruchamianiem auta na zimno. Pierwsze co poszło pod lupę to świece żarowe. Miód, malina. Wszystko sprawne. Dalej przekaźnik tychże. Bez zastrzeżeń. Są niewielkie spadki napięcia (ok 2V) między akumulatorem a świecami ale przy takim natężeniu prądu to nie jest problem (zalutować trzeba będzie zaciski konektorów....
Moze tez się przedostawac. Masz tam taką "aparaturke" przykręcaną ana 24 klucz (chyba) w srodku na końcu gruby oring w którym chodzi tłoczek o wałka krzywkowego od pompy wtryskowej. Mozesz miec pompke starego typu z rolką jeszcze. Jak jzu długo masz rope w pompie to zalanie jej na nowo olejem tylko pogorszy wszystko.
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże Witam Bez żadnego problemu wymienisz....
Mam problem z przeciekającym oringiem pod tłokorozdzielaczem w pompie bosch VE4/8F citroen saxo 1.5d 1998r . Poszukałem w sieci i znalazłem taki filmik w 7 częściach http://www.youtube.com/watch?v=VR44StvcX... na którym mechanik uszczelnia pompę bez wyjmowania jej z samochodu. W związku z tym filmikiem mam dwa pytania: -czy komuś udało się w ten sposób...
Tu nie ma filozofii. Wykręcarz nowy oring i jazda. Aby coś uszkodzić trzeba mieć vtalent
Czy pod ta klapką byla jakas sprężynka ? Nie. Tylko oring i dekielek.
Jest to średnio-skomplikowana pompa do naprawy. Plusem jest bardzo dobry dostęp do niej. Jeśli robiłeś coś w mechanice i jesteś dokładny, a przedewszystkim cierpliwy to próbuj. Jest jeszcze problem części. Potrzebne będą : tulejka,uszczelka pokrywy, oring ośki i ewentualnie sama ośka(inaczej wieszak). Koszt ok.50zł bez wieszaka. Sam wieszak:oryginał...
Zacznij od podstaw: -czy jak kręcisz rozrusznikiem pojawia się dym z rury wydechowej? Jeśli tak to w jakim kolorze? -jeśli nie to poluzuj nakrętkę na jednym przewodzie wtryskowym, poproś kogoś żeby spróbował odpalić i zobacz czy podaje paliwo na wtryskiwacz. Może się po prostu zapowietrza przez zbutwiały oring np. przy filtrze, simmering na wałku pompy...
Właśnie jestem w trakcie rozbierania i składania takiej pompy właśnie z corsy. To cięgno wyżej to regulator od chyba dawki na zimno. Aby to zdemontować trzeba odkręcić 3 śruby m6 ale należy także zdemontować tą czarną metalową osłonę bo pod nią jest 3 śruba. Uszczelka to oring gumowy. Jutro mogę go zmierzyć
Ktoś pamięta jakiej średnicy jest wałek przechodzący przez górną pokrywę pompy wtryskowej, do niego jest przykręcona dźwignia do linki gazu? Potrzebuję dobrać oring uszczelniający...
witam cieknie mi ropa z pompy wtryskowej ta k jak na zaloczonym zdjeciu (jest to zdjecie pogladowe.Jak to teraz naprawic? Mocno dokrecic ?Czy moze jest do wymiany jakis oring ?
Swięta prawda nie naprawisz (zgadza sie puścił oring )
Witam i z góry przepraszam jeśli wbiłem się nie na to forum. Jak w temacie mercedes w210, 300td, 1999 rok. Samochód chodził jak traktor lub klekot jak kto woli. Przestawiłem zapłon czyli przyspieszyłem na pompie wtryskowej i zaczął mruczeć :-) Ale... zaczął lecieć olej na oringu między pompą a blokiem silnika. Pompa wtryskowa zblokowana, wyjęta oczywiście...
jesli obudowa nie wyrobiona tylko oring to koszt w krakowie przeciętnie200 zł ale zapytaj w paru miejscach wprawny mechanik da rade to zrobić a oring kupisz w motoryzacyjnym za 2zł
W przypadku rozczelnienia pompy wtryskowej (właśnie przez oring pod dźwignią "gazu") następuje zapowietrzenie pompy szczególnie gdy długo samochód stoi (paliwo wraca do zbiornika) to jest przyczyną trudności przy paleniu pod warunkiem że świece i wtryski są dobre. Jeśli chodzi o szarpanie to sprawdzić trzeba początek wtrysku dla tego silnika ok. 0,9...
polonez15 a odsprzedał byś ten oring jak masz jeszcze jeden ?a po wymianie tej uszczelki nic nie musiałeś ustawiać w pompie ?
Ustawia sie obroty nie dawkę! Na trzpieniu(wałku)masz nacięcie przenieś je na dzwignie i przy zakładaniu będziesz wiedział jak założyć ;nastepnie trzeba zdjąć pokrywe pompy 4 śruby imbysowe(5)wymienić oring i TULEKĘ przy zakładaniu trzeba naciągnąc dzwwignie pionową w pompie (opiera się ona na śrubie DAWKI PALIWA umieszczonej w pokrywie)do naciągnięcia...
Zazwyczaj olej napędowy dostaje się do pompy wtryskowej z pompki wstępnej. Wystarczy wymienić oring na "popychaczu", który wprawią ją w ruch. Potem wylać mieszankę ON z olejem z pompy i zalać ją samym olejem. Falujące obroty to zapewne wina pompy wtryskowej , jak mocno nie falują i przy tym jakoś strasznie nie dymi do sobie daj spokój, jeśli jednak...
Cześć, mam peugota 1.9TD (xud9te silinikt) z 1998 roku. Wymieniałem świece żarowe w nim i podkusiło mnie odkręcić element od pompy wtryskowej i to był okropny błąd. Pompa wtryskowa bosch 0 460 494 455 https://obrazki.elektroda.pl/1395521200_... Odkręciłem śrubkę numer 1, potem to skręciłem ale bez podkładki miedzianej oraz źle bo nie...
witam pogrzebałem palcem w pompie zamiast d..... i zaczą się problem vw passat :cry: silnik 1,9 d bez turbo wymieniłem oring z boku pompy od strony świec żarowych jest tam taka śruba która ma cośwspulnego z ustawieniem kąta wtrysku bo po złożeniu niema wolnych obrotów ani tzw.ssania sciągnąbym górną pokrywę ale niewiem co tam jest jeżeli ktoś ma jakiś...
To jest ośka regulatora odśrodkowego - albo poluzowała się nakrętka, albo ktoś uszkodził oring na niej. Samodzielne grzebanie niewskazane -groźba zniszczenia silnika. Zresztą to pewnie i tak nie spod niej cieknie.
1. Śruba jest jednorazowa, musisz kupić nową, koszt około 60 zł. 2. Oring występuje tylko w kompletach uszczelnień. 3. Musisz mieć specjalny klucz. Dokręcasz 70-80 Nm. 4. Najlepiej pojedź do serwisu Boscha.
przede wszystkim musisz ustawić wałek rozrządu oraz pompę. W pompie zazwyczaj twardnieje gumowy oring (uszczelka) pod główka i stąd wyciek, można to zrobić przy okazji regulacji pompy. Co do wałka, łańcuch rozrządu z biegiem czasu rozciąga się, po stronie pompy jest dłuższy a więc wałek się cofa, powoduje to utrudniony rozruch. Pozdrawiam. Nie koniecznie...
Wtam, Sam znalazles problem. Nieszczelnosc filtra paliwa. Pozdrawiam, Georges Po wyjęciu obudowy sprawdziłem szczelność obudowy - OK . Dla pewności wymieniłem oring pod puszką. Bąble powietrza jednak ciągle wychodzą z filtra przy pompowaniu reczną pompką. Przy dłuższym pompowaniu widze jak termostatu 'płacze' paliwem... Czy to może być wystarczające...
Panowie Sprawa wygląda następująco: Zacisnąłem powrót przy pompce i ciśnienie na listwie wtryskowej wzrosło do 4 barów.Auto pali ale przy ruszaniu go muli.Przypuszczam że należy jeszcze skasować błędy w sterowniku.Zdjąłem wężyk powrotu z króćca powrotu na pompce i dmuchnąłem - zawór zwrotny nie trzyma. Wyciągnąłem starą pompę.Dmuchnąłem w powrót (tam...
Auto jak w temacie Audi A3 2000rok 1.9 tdi Uszkodzeniu uległa metalowa rura układu chłodzenia mocowana do korpusu silnika i wchodząca w blok . Trzeba ją wymienić i teraz moje pytanie jak to zrobić i jak ona jest mocowana . Czy wciskana jest tylko w oring i tak się trzyma czy jest jeszcze jakieś dodatkowe zabezpieczenie .( Fotka tej rury niżej ) Na jej...
Zastosuj zawór jednokierunkowy tak jak radzą koledzy i jeszcze lepiej z gruszką do pompowania paliwa ,jak widzisz przez wężyk że paliwo schodzi to trzeba temu zaradzić.Rano pompujesz ręcznie paliwo i po kłopocie a może i nawet zacznie cieknąc w miejscu gdzie się zapowietrza. Koszt to około 30plnna aledrogo widziałem .Mi sie zapowietrzał przez oring...
Głowica odejdzie sama , odkręcaj i przykręcaj równomiernie .Odkręć tylko tyle, żebyś mógł wymienić oring.Śrubę trójkątną odkręcaj bez obaw.
Hmmm.. Ośką? nie za bardzo chyba. Zazwyczaj wyrzuca tamtędy paliwo gdy jest nieszczelny oring. albo zaciąga powietrze
Ciekawe bo pompę z td rozbieram w drobny mak i składam i nic tam nie reguluje i działa jak przed rozbiórką. "Pompiarz" przy tej robocie nawet na stół tego nie zapina, 20 minut i po uszczelnieniu. Jedynie co może stanowić problem to wytarta tulejka dźwigni gazu, i nowy oring nie pomoże.
Tam jest taka gumowa uszczelka, jak oring, tylko prostokątna, jak nie poluzujesz tej śruby poniżej (zamalowanej żółtą farbą) to nastawnik się nie ruszy i nie będzie trzeba go kalibrować
Spokojnie można wykręcać, ale trzeba sobie dorobić klucz.Pod spodem jest oring ,fi 29x2,5 jeśli dobrze pamiętam.
Wymień oring na złączeniu pompy , to wystarczy. nie potrzebujesz ściągacza bo nie będziesz demontował napędu popy.Wysuń pompę wymień oring zamontuj i po kłopocie.
Prawidłowo powinieneś ją oddać do regeneracji . Tam trzeba wymienić tylko oring ale sam tego nie rozbierzesz. Ale z własnego doświadczenia to mam ropę też i wystarczy zmiana oleju w pompie często. Jak najczęściej zalewaj olejem pompę a ropę spuszczaj . Ja to robię co 30-50 mtg. 20 lat chodzi od kiedy pojawiła się ropa w pompie a wcześniej to nawet nie...
jak widzisz na rysunku częsci są dwie sprężyny głowicy,bezpieczne odsunięcie jej od korpusu to praktycznie odepchnięcie sprężyn i to odsłania oring,po nałożeniu nowego trochę odczekaj żeby wrócił do swojego wymiaru bo będziesz musiał go naciągnąć i trochę się" rozlezie",ja używam przy wkładaniu głowicy smar w sprayu żeby oring sie nie przyciął i to...
A do czego schemat. Dla znającego się na tym to pół godziny roboty. Dla Ciebie troszkę więcej. Odkręcasz nakrętkę M6 na dźwigni gazu. Zaznaczasz jak była i ja ściągasz. Odkręcasz górny dekielek który jest przykręcony na klucz imbusowy 5. Delikatnie podnosisz do góry wyciskając przy tym oś dźwigni gazu w dół. Po podniesieniu delikatnie do góry zajrzyj...
Tam jest oring. Trzeba go wymienić.
Zostawił bym pompę wtryskową jak odpala dobrze .Jak masz już odkręconą pompę zasilającą to zobacz czy nie ma za dużego luzu trzpień który popycha tłoczek.Najlepiej odkręć to całe ustrojstwo bo tam jest jeszcze oring i najczęściej tam przepuszcza paliwo do pompy.Masz jeszcze starą pompę zasilająca czy już z dzisiejszych produkcji ?
Jeżeli masz odrobinę zdolności manualnych to odkręć ten dekielek z przodu rozepnij sprężynkę a następnie dźwigienki.Wykręć z sekcji ten wałeczek z krzywką (jedna śrubka) na nim jest oring. Wymień na nowy i poskładaj. Ta cienka rurka, o którą pytasz to przelew z zaworu ciśnieniowego sekcji.
właśnie nie jest po sprawie. puszczają po prostu nowe miejsca. wygląda to tak, jakby z jakiegoś powodu wzrosło wewnątrz cisnienie. uszczelniam jedno miejsce puszcza drugie. teraz już leci w miejscu gdzie wstawiłem nowy oring...
Też tak myślałem ze to może być jakaś uszczelka czy coś takiego. A nie wiesz może czy na pewno coś takiego jak gumowy oring się tam znaduje ?
Wymieniłem oring pod tą zaślepka. który jak się okazało uległ uszkodzeniu. W moim przypadku nie było pod nią sprężyny tylko jak wyczytałem na googolach zaworek bezpieczeństwa na którym również jest oring. Prosta naprawa i szybka. Pozdrawiam
Ta kopułka to głowica ew sekcja wysokiego cisnienia. Masz do wymiany oring
Kup zmywacz do hamulców, umyj dokładnie pompę i po wysuszeniu odpal auto. I obserwuj. Szybko ujawni się miejsce wycieku. Ew czy w przewodach które wychodzą z wtrysków do pompy,na styku jest jakiś oring ? Nie ma.
Według mnie gdyby miał bagno na podszybiu pedal gazu nie reagował by - obroty lekko podniesione. Zbiornik do sprawdzenia. Cała droga do filtra - wymiana filtra paliwa. Regulator na pompie - sprawdzić jeszcze raz oring. Zawór ciśnienia na listwie wtryskowej- raczej bym to obstawial/ wypalone styki we wtyczce.
Podaj dziesięciocyfrowy numer pompy w/g Boscha to ci znajdę oś i tulejkę,oring jest zawsze taki sam. Części Boscha. Kontakt telefoniczny.
oring pompy paliwa oring pompy wspomagania blokowanie pompy wtryskowej
lodówki bosch opinie sterowanie żarówki triakiem pęknąć pasek rozrząd
astra parujące szyby astra parujące szyby
Zmiana koloru tekstu na przycisku w Delphi Silnik Briggs & Stratton, Honda, Kohler nie gaśnie po wyłączeniu zapłonu – przyczyny i diagnostyka