Nie wiem jak w audi z dostepnością do samej pompy ale w silnikach 1.9 TDI ten uszczelniacz można wymienic nie dementując pompy. Trzeba odkrecić wszystkie rurki do wtryskiwaczy, pozniej odkrecić 2 z 4 śrub mocujące rozdzielacz następnie odkrecić 2 pozostałe na taka odległość żeby można było sciągnąc stary uszczelniacz np pencetą. Nastepnie nowy uszczelniacz...
Zastosuj zawór jednokierunkowy tak jak radzą koledzy i jeszcze lepiej z gruszką do pompowania paliwa ,jak widzisz przez wężyk że paliwo schodzi to trzeba temu zaradzić.Rano pompujesz ręcznie paliwo i po kłopocie a może i nawet zacznie cieknąc w miejscu gdzie się zapowietrza. Koszt to około 30plnna aledrogo widziałem .Mi sie zapowietrzał przez oring...
Jedź prosto do "pompiarza" i zrobi od ręki. Najszybsza opcja.
Ciekawe bo pompę z td rozbieram w drobny mak i składam i nic tam nie reguluje i działa jak przed rozbiórką. "Pompiarz" przy tej robocie nawet na stół tego nie zapina, 20 minut i po uszczelnieniu. Jedynie co może stanowić problem to wytarta tulejka dźwigni gazu, i nowy oring nie pomoże.
Możesz odkręcić. Powinna być wymieniona na nową. A gwint ma normalny, czyli w lewo się odkręca.
Hmmm.. Ośką? nie za bardzo chyba. Zazwyczaj wyrzuca tamtędy paliwo gdy jest nieszczelny oring. albo zaciąga powietrze
Tak. Możesz kręcić. Jest to na oringu. Wyleje się tylko paliwo.
Jeżeli jest mały luz to oring i tulejka. Przy dużym luzie dojdzie jeszcze regulator. I oczywiście uszczelka pod dekiel.
Spokojnie można wykręcać, ale trzeba sobie dorobić klucz.Pod spodem jest oring ,fi 29x2,5 jeśli dobrze pamiętam.
z warsztatem dobry pomysł tylko byłem u dwóch pompiarzy i obydwaj chcieli rozebrać połowę samochodu koszty niewiele mniejsze niż wartość samochodu jest jeszcze jeden który mówi że da się to zrobić bez wyciągania pompy ale wszyscy są na urlopie i wrócą dopiero po13 02
Wymień oring na złączeniu pompy , to wystarczy. nie potrzebujesz ściągacza bo nie będziesz demontował napędu popy.Wysuń pompę wymień oring zamontuj i po kłopocie.
Tam jest taka gumowa uszczelka, jak oring, tylko prostokątna, jak nie poluzujesz tej śruby poniżej (zamalowanej żółtą farbą) to nastawnik się nie ruszy i nie będzie trzeba go kalibrować
http://obrazki.elektroda.pl/6677318600_1... oring głowicy . sam lepiej tego nie ruszaj, możesz poćwiczyć rozbiórkę na pompach Boscha ze złomu ze składaniem już jest gorzej.
Są jednak na świecie życzliwi ludzie.Świetny opis, szkoda że kolega nie ma fotek.Pytanie-jak daleko można wysunąć WC i czy nowy oring wkładamy przez WC (nic mu się nie stanie ?).Rozumiem, że całe mocowanie WC jest przez wspomniany bolec pod pokrywą-czy tak? Czy konieczne jest wykręcanie elektrozaworów i śruby od dołu , bo nie rozumiem po co ? Z góry...
Tulejki nie kupisz. Nigdy nie występowała jako część zamienna. Tylko cały dekiel oraz oś regulatora. Przestań kombinować. Wymień 5 oringów i będziesz zadowolony.
Tam jest oring. Trzeba go wymienić.
Pompa do rozbiórki w drobny mak i wymiany wszystkich uszczelnień, żeby wymienić ten oring i tak musisz ją wymontować i rozebrać całą.
Oring 1 460 210 008
witam cieknie mi ropa z pompy wtryskowej ta k jak na zaloczonym zdjeciu (jest to zdjecie pogladowe.Jak to teraz naprawic? Mocno dokrecic ?Czy moze jest do wymiany jakis oring ?
Ktoś pamięta jakiej średnicy jest wałek przechodzący przez górną pokrywę pompy wtryskowej, do niego jest przykręcona dźwignia do linki gazu? Potrzebuję dobrać oring uszczelniający...
Rozumiem, ze masz zwykłego wolnossącego na pompie Boscha. Prawdopodobnie zapowietrza się i stąd twoje problemy. Pompa podająca paliwo (pod kolektorem wydechowym) ma zaworki, które pełnią także rolę zaworków zwrotnych. Zaworki po dłuższej pracy są wypracowane i nie trzymają dokładnie paliwa. Przy dynamicznej pracy pompa jeszcze podaje, po dłuższym postoju...
Tłok zaznaczony na czerwono nie dochodzi do tamtego elementu, śmiało można odkręcać na pompie i wymienić oring. Sam to robiłem 2 tygodnie temu.
właśnie nie jest po sprawie. puszczają po prostu nowe miejsca. wygląda to tak, jakby z jakiegoś powodu wzrosło wewnątrz cisnienie. uszczelniam jedno miejsce puszcza drugie. teraz już leci w miejscu gdzie wstawiłem nowy oring...
Swięta prawda nie naprawisz (zgadza sie puścił oring )
Domyślam się właśnie, że stare podkładki (miedziane), już nie zdadzą egzaminu, ale niestety nigdzie nie mogę dostać informacji na temat ich rozmiaru, zostaje mi chyba dopasować jakoś na oko przykładając do gumowego oringu
W przypadku rozczelnienia pompy wtryskowej (właśnie przez oring pod dźwignią "gazu") następuje zapowietrzenie pompy szczególnie gdy długo samochód stoi (paliwo wraca do zbiornika) to jest przyczyną trudności przy paleniu pod warunkiem że świece i wtryski są dobre. Jeśli chodzi o szarpanie to sprawdzić trzeba początek wtrysku dla tego silnika ok. 0,9...
Prawidłowo powinieneś ją oddać do regeneracji . Tam trzeba wymienić tylko oring ale sam tego nie rozbierzesz. Ale z własnego doświadczenia to mam ropę też i wystarczy zmiana oleju w pompie często. Jak najczęściej zalewaj olejem pompę a ropę spuszczaj . Ja to robię co 30-50 mtg. 20 lat chodzi od kiedy pojawiła się ropa w pompie a wcześniej to nawet nie...
Czy pod ta klapką byla jakas sprężynka ? Nie. Tylko oring i dekielek.
Też tak myślałem ze to może być jakaś uszczelka czy coś takiego. A nie wiesz może czy na pewno coś takiego jak gumowy oring się tam znaduje ?
Moze tez się przedostawac. Masz tam taką "aparaturke" przykręcaną ana 24 klucz (chyba) w srodku na końcu gruby oring w którym chodzi tłoczek o wałka krzywkowego od pompy wtryskowej. Mozesz miec pompke starego typu z rolką jeszcze. Jak jzu długo masz rope w pompie to zalanie jej na nowo olejem tylko pogorszy wszystko.
Ta kopułka to głowica ew sekcja wysokiego cisnienia. Masz do wymiany oring
Kup zmywacz do hamulców, umyj dokładnie pompę i po wysuszeniu odpal auto. I obserwuj. Szybko ujawni się miejsce wycieku. Ew czy w przewodach które wychodzą z wtrysków do pompy,na styku jest jakiś oring ? Nie ma.
jesli obudowa nie wyrobiona tylko oring to koszt w krakowie przeciętnie200 zł ale zapytaj w paru miejscach wprawny mechanik da rade to zrobić a oring kupisz w motoryzacyjnym za 2zł
Według mnie gdyby miał bagno na podszybiu pedal gazu nie reagował by - obroty lekko podniesione. Zbiornik do sprawdzenia. Cała droga do filtra - wymiana filtra paliwa. Regulator na pompie - sprawdzić jeszcze raz oring. Zawór ciśnienia na listwie wtryskowej- raczej bym to obstawial/ wypalone styki we wtyczce.
Zacznij od podstaw: -czy jak kręcisz rozrusznikiem pojawia się dym z rury wydechowej? Jeśli tak to w jakim kolorze? -jeśli nie to poluzuj nakrętkę na jednym przewodzie wtryskowym, poproś kogoś żeby spróbował odpalić i zobacz czy podaje paliwo na wtryskiwacz. Może się po prostu zapowietrza przez zbutwiały oring np. przy filtrze, simmering na wałku pompy...
Głowica odejdzie sama , odkręcaj i przykręcaj równomiernie .Odkręć tylko tyle, żebyś mógł wymienić oring.Śrubę trójkątną odkręcaj bez obaw.
Wymieniłem oring pod tą zaślepka. który jak się okazało uległ uszkodzeniu. W moim przypadku nie było pod nią sprężyny tylko jak wyczytałem na googolach zaworek bezpieczeństwa na którym również jest oring. Prosta naprawa i szybka. Pozdrawiam
Mam problem z przeciekającym oringiem pod tłokorozdzielaczem w pompie bosch VE4/8F citroen saxo 1.5d 1998r . Poszukałem w sieci i znalazłem taki filmik w 7 częściach http://www.youtube.com/watch?v=VR44StvcX... na którym mechanik uszczelnia pompę bez wyjmowania jej z samochodu. W związku z tym filmikiem mam dwa pytania: -czy komuś udało się w ten sposób...
Witam i z góry przepraszam jeśli wbiłem się nie na to forum. Jak w temacie mercedes w210, 300td, 1999 rok. Samochód chodził jak traktor lub klekot jak kto woli. Przestawiłem zapłon czyli przyspieszyłem na pompie wtryskowej i zaczął mruczeć :-) Ale... zaczął lecieć olej na oringu między pompą a blokiem silnika. Pompa wtryskowa zblokowana, wyjęta oczywiście...
Jeżeli masz odrobinę zdolności manualnych to odkręć ten dekielek z przodu rozepnij sprężynkę a następnie dźwigienki.Wykręć z sekcji ten wałeczek z krzywką (jedna śrubka) na nim jest oring. Wymień na nowy i poskładaj. Ta cienka rurka, o którą pytasz to przelew z zaworu ciśnieniowego sekcji.
Tam jest oring... A pewnie kapie bo dawno nie zmieniałeś oleju w pompie. Prawdopodobnie już jest cała komora ropy i sadzi przez oring. Opróżnij pompę, zalej nowy olej i zobacz czy dalej będzie ciekło. Pozdrawiam.
Ale nie do uszczelniania pompy wtryskowej, ogarnij się trochę! Dostępne są wszystkie rodzaje oringów, w dodatku o różnych przekrojach, więc po cóż tworzyć rzeźbę. Wrzuć jakieś foto tej pompy, bo w tej chwili nie bardzo wiadomo o co chodzi.
Witam !!! Proszę o pomoc moja mazda po wymianie oringu w elektrozaworze CTV pod pompą wtryskową nie chce odpalić . Przed wymianą chodziła jak pszczółka nic jej nie dolegało paliła na dotyk a teraz cisza ani drgnie nie wiem co się stało proszę o pomoc . Mazda Premacy 2001r. diesel
Zazwyczaj olej napędowy dostaje się do pompy wtryskowej z pompki wstępnej. Wystarczy wymienić oring na "popychaczu", który wprawią ją w ruch. Potem wylać mieszankę ON z olejem z pompy i zalać ją samym olejem. Falujące obroty to zapewne wina pompy wtryskowej , jak mocno nie falują i przy tym jakoś strasznie nie dymi do sobie daj spokój, jeśli jednak...
Jeżeli rzeczywiście to tylko oring i nie znasz jego wymiarów ani numeru katalogowego to kup zestaw oringów np. geko . Cenowo wyjdzie to samo . Oringi odporne na oleje kupuję w sklepie serwisowym pomp wtryskowych . hej
Podaj dziesięciocyfrowy numer pompy w/g Boscha to ci znajdę oś i tulejkę,oring jest zawsze taki sam. Części Boscha. Kontakt telefoniczny.
Zostawił bym pompę wtryskową jak odpala dobrze .Jak masz już odkręconą pompę zasilającą to zobacz czy nie ma za dużego luzu trzpień który popycha tłoczek.Najlepiej odkręć to całe ustrojstwo bo tam jest jeszcze oring i najczęściej tam przepuszcza paliwo do pompy.Masz jeszcze starą pompę zasilająca czy już z dzisiejszych produkcji ?
Możesz śmiało odkręcic to coś i uszczelnić , ale żródło wycieku raczej będzie na oringu między pompą a rozdzielaczem.Sprawdż dokładnie.Prawdopodobnie gdzieś mam schemat,poszukam i dam znać
A wymieniałeś samą pompę paliwa, czy z całym koszem? Jeśli samą pompę wymieniałeś to prawdopodobnie przy ponownym składaniu kosza wyślizgnął się oring uszczelniający i jest zbyt małe ciśnienie na listwie wtryskowej, podłącz manometr pod listwę wtryskową musisz być 3 bary ciśnienia.
Jeżeli zaczął nagle hałasować, to można podejrzewać rozrząd (przeskoczył pasek o ząbek) lub pompę. Jeżeli stopniowo to narastało - to mogą być winne wtryski. Czasami pada klawiatura, wyrywane są śruby mocujące wsporniki wałka dźwigienek zaworowych. Sprawdź może, czy to kupy się trzyma i ustaw luzy zaworowe. Rozrządu w tym silniku trzeba bardzo pilnować...
Witam Problem jest z audi 80 b3 1.6 TD. Mocno paliwo kapie na składaniu 2 części pompy widocznej na zdjęciu. Czy da się we własnym zakresie to usczelnić, tzn odkręcić tą część wymienić oring bądź uszczelke i poskładać spowrotem, czy trzeba to zawieść do specjalisty od pomp wtryskowych?? http://www.caca.republika.pl/IMG_3883.JP... Pozdrawiam Marcin
Weź przestań,jakiej pompy wtryskowej. Nie widzisz w tytule że HDI? Odnośnie tego peu -pewne siteczko -pewien oring
w obudowie pompy wtryskowej(od przodu auta ,czyli z boku pompy jest śruba na torksa chyba 50 a pod nią blaszka) jest na niej oring, jeżeli jest twardy trzeba go wymienić. W moim przypadku zadziałało
Właśnie jestem w trakcie rozbierania i składania takiej pompy właśnie z corsy. To cięgno wyżej to regulator od chyba dawki na zimno. Aby to zdemontować trzeba odkręcić 3 śruby m6 ale należy także zdemontować tą czarną metalową osłonę bo pod nią jest 3 śruba. Uszczelka to oring gumowy. Jutro mogę go zmierzyć
Witam Mam auto Peugeot 405 GLD 1.9D z pompą wtryskową BOSCH. Wyciekała mi ropa zza pompy pod dekielkiem więc wymieniłem oring i nie cieknie spod dekielka, a teraz po wymianie zauważyłem że tam jest taki mały otwór pod spodem i z niego teraz wycieka. Więc mam pytanie: Co tam jest za uszczelka? Czy to jest normalne że nie ciekło a teraz cieknie? Do czego...
Witam . Zecz dotyczy frontery a 2.3 mianowicie wyjmowalem pompę wtr i po wymianie oringow auto ma wysokie obroty jak je wyregulować. Dzieki za podpowiedzi Nie opisuj swojego problemu w tematach archiwalnych (kilku)
Oryginalną pompę wtryskową od Władimirca regeneruje się bez odkręcania jej od silnika. Jeżeli paliwo przedostaje się do oleju to są dwie możliwości, albo pompka zasilająca albo tlokorozdzielacz do wymiany i filtr paliwa. Części nie są drogie dlatego proponuję zacząć od wymiany pompki zasilającej i filtra. Tłokorozdzielacz wymienić to trzeba już mieć...
Wyczytałem tylko że za ten wyciek pomiędzy korpusem a rozdzielaczem jest odpowiedzialny oring. Wyciągnięty oring o wymiarach 65x3. To są dwa różne oringi.
Pompa wtryskowa jak w temacie nr.kat. R8444B955C 028130110T występuje w Polo, Skodzie z silnikiem 1.9 d. zaczęła cieknąć na dźwigni. Panowie wie ktoś gdzie można kupić zestaw naprawczy (komplet uszczelek i oringów) lub posiada taki na sprzedaż. Ewentualnie może ktoś posiada rozkładówkę tej pompy i poda nr.katalogowe oringów na dźwigniach i uszczelki...
Próba zrobiona, wtryski zregenerowane, pompa wtryskowa ok. Auto po 3 dniach znowu nie zapala. Ciśnienie na listwie wtryskowej 6,5 atmosfery. Czyli zdecydowanie za mało ale co może być przyczyną
No właśnie tam zaglądałem, ale ciężko wyczuć... Z resztą nie ważne, wymienie oring pod tym dekielkiem i zobacze. Dzięki za odpowiedzi, dam znać czy pomogło.
Jest to średnio-skomplikowana pompa do naprawy. Plusem jest bardzo dobry dostęp do niej. Jeśli robiłeś coś w mechanice i jesteś dokładny, a przedewszystkim cierpliwy to próbuj. Jest jeszcze problem części. Potrzebne będą : tulejka,uszczelka pokrywy, oring ośki i ewentualnie sama ośka(inaczej wieszak). Koszt ok.50zł bez wieszaka. Sam wieszak:oryginał...
]wystarczy wymienić samą głowice bez żadnych regulacji u pompiarza? Pompa to nie tylko głowica, tam jest parę oringów, sitko i jeszcze parę rzeczy. Najlepiej oddać do fachowca bo musi być ustawiona dawka paliwa, a oni mają przyrządy pomiarowe.
To jest ośka regulatora odśrodkowego - albo poluzowała się nakrętka, albo ktoś uszkodził oring na niej. Samodzielne grzebanie niewskazane -groźba zniszczenia silnika. Zresztą to pewnie i tak nie spod niej cieknie.
Do zexel ogromny problem sam kopię się akurat do cantera- potrzebujesz wymiar oringu?Generalnie zexel to Bosch. Wpisz w wyszukiwarke diesel centrum Polska ul krakowiakow Warszawa - poproś pomogą
Oczywiście ze mogę wkręcic zaślepke ale co z krućcem od przelewu. Ten zaworek wygląda jakby było to dwa w jednym gaszenie i zaworek przelewowy, a między otworami małymi a większymi siedzi oring. Natomiast jeśli chodzi o pompke to nie sprawdzałem,ale po co taki dubel jak jest ręczna
1. Śruba jest jednorazowa, musisz kupić nową, koszt około 60 zł. 2. Oring występuje tylko w kompletach uszczelnień. 3. Musisz mieć specjalny klucz. Dokręcasz 70-80 Nm. 4. Najlepiej pojedź do serwisu Boscha.
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże Witam Bez żadnego problemu wymienisz....
zawor mam, wyciągnięty, oczyszczony, ale sitka to tam za .... znalesc niemoge;) co ciekawe - mam 1 oring, a wyglada na to ze powinny byc dwa. co ciekawsze, na forum alfy nie jestem jedyny ktory mial tylko maly oring, a duzego brak;) tak czy inaczej sitka znalesc niemoge. a w poniedzialek w sklepie z uszczelkami poszukam oringu pasujacego, ....
Peugeot 405 1,9 d pompa lucasa-wyciek pod sprezyna Witam! Mam peugeota 405 z sinikiem 1,9 d i pompa wtryskowa Lucasa.Pojawił sie wyciek pod sprezyna przy ciegle gazu.Prosze o pomoc w sprawie usuniecia przecieku.Czy wystepuje tam jakis oring?
Witam wszystkich serdecznie . Może ktos podrzuci średnicę oringu uszczelniającego króciec plastikowy układu chłodzenia ( ten przykręcany za pompą wtryskową do głowicy , patrząc od strony kierowcy ) Podcieka z niego płyn nie jest pęknięty - a w serwisie występuje tylko z kóćcem. dzięki
witam Miałem problem z silnikiem Opla Astra H 2008r silnik Z16 XER Problem obawiał się brakiem mocy i przyspieszenia przy starcie ciężko odpalał nie od razu jak wcześniej. Silnik na początku po zapaleniu jak by chciał anie mógł przyspieszyć dławił się strzelał po naciśnięciu pedału gazu. Mechanik doradził mi wymianę czujnika na dolocie powietrza zasysanego,...
Pompy nie trzeba demontować. Odkręcamy dekielek i delikatnie unosimy go do góry w celu odczepienia cięgna regulującego dawkę paliwa. Najlepiej udać się na złomowisko i odszukać podobną pompę wtryskową typu VE w celu zrozumienia jak odłącza się to cięgno, które potem trzeba tak samo założyć. Otwór trzeba tulejować, sama wymiana oringu na długo nie pomoże.
Znalazłem brakującą podkładkę. Ustawiłem oring, podkładkę, wrzuciłem "motylka" na prostokąt, skręciłem nie cieknie. Niestety faluje na wolnych obrotach, próbowałem różnych ustawień tego "motylka", ale nie wpływa to w ogole na obroty.
Witam! Przyszła zima i pojawił się problem z uruchamianiem auta na zimno. Pierwsze co poszło pod lupę to świece żarowe. Miód, malina. Wszystko sprawne. Dalej przekaźnik tychże. Bez zastrzeżeń. Są niewielkie spadki napięcia (ok 2V) między akumulatorem a świecami ale przy takim natężeniu prądu to nie jest problem (zalutować trzeba będzie zaciski konektorów....
Okazało się że źle weszła uszczelka ten duży oring, założyłem nowy i niestety jest to samo, dalej cieknie małymi kroplami ? Czy może cieknąć z uszczelnień tych co wchodzą końcówki metalowe od przewodów wtryskowych, tam ponoć są chyba jakieś podkładki miedziane ? Dodatkowo silnik zaczął inaczej chodzić, tak twardo także pewnie coś sie rozregulowało,...
Nastawnik do wymiany albo regeneracji,z tym nabieraniem obrotów to uważaj bo ci korby bokiem wyjdą Na jakiej podstawie twierdzisz, że nastawnik do wymiany skoro z tego co ja wiem to wystarczy wykręcić elektrozawór N109 z głowiczki tłokorozdzielacza pompy wtryskowej i go wypłukać, wyczyścić bo jest z pewnością wewnątrz zabrudzony - usterka mechaniczna,...
Ja wiem, też tak próbowałem na początku, to było tylko w formie sprawdzenia, czy oba tak samo wchodzą. Te sprawdzenie pojedynczo było bez oringów. Nawet jakbym chciał tak wciskać z oringami to by się nie dało. Najpierw oringi, trafić nimi w szczeliny półksięzyca i oba wciskać jednocześnie. Jakoś to zrobiłem i tyle. Dla ciekawostki powiem, że z tym pasowaniem...
Z tyłu pompy wtryskowej to znajduje się silnik :) Regulator ciśnienia jest na końcu listwy wtryskowej (tym bliższym kabiny pilota) Psują się one też same w sobie, ale jeżeli już go wyjmiesz, to sprawdź stan oringów uszczelniających na jego osi. Ich zniekształcenie lub zagniecenie bardzo często powoduje problemy z uruchomieniem
Czy poradziłeś sobie z problemem? Jeżeli nie, to jest jeszcze jedno miejsce, przez które potrafi zapowietrzyć się pompa wtryskowa. Jest to zaślepka (śrubka) w korpusie pompy, z boku pompy patrząc od przodu samochodu w pobliżu kołnierza mocującego pompę. Ta śrubka jest uszczelniana w niektórych pompach podkładką miedzianą, a w niektórych oringiem gumowym...
Diagnoza wykazała, przekaźnik 219 sprawny, prąd do pompy wraca podczas kręcenia rozrusznikiem, problem tkwi w pompie wracając do początku tematu wydaje mi sie że podczas wymiany oringu cos sie posypało w srodku... Dodano po 11 Dowiedziałem się że jest tam taka podkładka i podczas wycofania głowicy pompy prawdopodobnie spadła dlatego nie odpala ani nie...
Witam, posiadam Citroena Berlingo 1.9 dw8b z 2002r, kupiłem go nowego w polskim salonie. Auto ma przejechane 260000 km. Po przebiegu 180000 km wymieniłem pompę wtryskowa bo silnik nie odpalał na ciepłym. Do tej pory było wszystko ok. Kilka dni temu z pod pokrywy pompy pojawił się wyciek paliwa, więc wymieniłem oring pod pokrywą. Paliwo nie cieknie ale...
Wtam, Sam znalazles problem. Nieszczelnosc filtra paliwa. Pozdrawiam, Georges Po wyjęciu obudowy sprawdziłem szczelność obudowy - OK . Dla pewności wymieniłem oring pod puszką. Bąble powietrza jednak ciągle wychodzą z filtra przy pompowaniu reczną pompką. Przy dłuższym pompowaniu widze jak termostatu 'płacze' paliwem... Czy to może być wystarczające...
To że w pompie jest mieszanka oleju z ropą to wina pompki zasilającej, w niej jest taki oring który może puszczać ropę do komory, proszę to sprawdzić... A dodatkowo może być inna przyczyna - sekcje w pompie puszczają - ale radzę zacząć od pompki zasilającej! Pozdrawiam
Ustawia sie obroty nie dawkę! Na trzpieniu(wałku)masz nacięcie przenieś je na dzwignie i przy zakładaniu będziesz wiedział jak założyć ;nastepnie trzeba zdjąć pokrywe pompy 4 śruby imbysowe(5)wymienić oring i TULEKĘ przy zakładaniu trzeba naciągnąc dzwwignie pionową w pompie (opiera się ona na śrubie DAWKI PALIWA umieszczonej w pokrywie)do naciągnięcia...
witam nr nie mam ale kupisz w serwisie BOSCH jest tam dwieplus oringi całosc u mnie kosztuje ok80zł ale musisz do tego pompę rozebrać a potem ustawić dawkę paliwa
przede wszystkim musisz ustawić wałek rozrządu oraz pompę. W pompie zazwyczaj twardnieje gumowy oring (uszczelka) pod główka i stąd wyciek, można to zrobić przy okazji regulacji pompy. Co do wałka, łańcuch rozrządu z biegiem czasu rozciąga się, po stronie pompy jest dłuższy a więc wałek się cofa, powoduje to utrudniony rozruch. Pozdrawiam. Nie koniecznie...
Człowieku czemu brak ci słów lało się z oringu tego co wchodzi od tylu do pompy tam wolałem rączek nie wsadzac a miałem okazję kupić od znajomego sprawna pompę bez nastawnika więc wymieniłem pompę a nastawnik wsadzilem ten mój z lejącej pompy
Jeżeli przy odpalaniu idzie siwy dym to pompa wtryskowa LUCAS podaje paliwo na wtryski lecz nie ma warunków do odpalenia. Albo niskie ciśnienie na cylindrach lub słabe kręcenie i wtedy najlepszym wyjściem jest podanie ognia do kolektora ssącego. Jeżeli w czasie rozruchu nie idzie dym to pompa LUCAS nie podaje paliwa i można kręcić długo i tak silnika...
Zegary i koła przednien to 4011, skrzynia i most pewnie teZ to raczej 60-ka albo 55 jeśli to oryginał z tamtych lat tak samo tylne obciążniki to okres 55. Ale silnik to mi na zetora wygląda. A na pewno filtr oleju. W tych ursusach nie było odśrodkowego filtre oleju. Uszczelniacze pewnie będą do wymiany ale puki co masz na to kupe czasu. Przy samym silniku...
Pompę wtryskową czy to vp30 czy vp44 blokujesz przez dokręcenie śruby od strony napędu pompy. A dokładniej to najpierw to śrubę odkręcasz, jest na niej taka podkładka, sciągasz ta podkładkę a następnie dokręcasz śrubę. Bez podkładki wkręci się głębiej i zablokuje wałek pompy. przy okazji wymień oring na tej śrubie - często przyczynę zapowietrzania tych...
Przepraszam za złą formułę posta, źle pomyślałem i źle napisałem, pompe wystarczy trochę odsunąć od korpusu aby zsunąc koło zębate z wieloklina, każdemu człowiekowi zdarza się popełnić błąd, gdybym nic nie robił to bym się nie mylił, nie trzeba być uszczypliwym/złośliwym ;-) Na przyszłość proszę tych bardziej doświadczonych o poprawienie błędu bo dogryzanie...
witaj mam audi avanta z 1.9tdi problem tkwi w pompie z nastawnikiem.. tak..:D przerabiałem ten temat i z doswiadczenia wiem ze dawkowanie paliwa wiąze sie z przesunieciem nastawnika czyli calej podstawy pod deklem o jakies 1.5mm do kabiny pasazera. na początek sprawdzilbym elektrozawor a potem zabieralbym sie do pompy... pokrywa(dekielek)nastawnika...
Auto jak w temacie Audi A3 2000rok 1.9 tdi Uszkodzeniu uległa metalowa rura układu chłodzenia mocowana do korpusu silnika i wchodząca w blok . Trzeba ją wymienić i teraz moje pytanie jak to zrobić i jak ona jest mocowana . Czy wciskana jest tylko w oring i tak się trzyma czy jest jeszcze jakieś dodatkowe zabezpieczenie .( Fotka tej rury niżej ) Na jej...
Panowie Sprawa wygląda następująco: Zacisnąłem powrót przy pompce i ciśnienie na listwie wtryskowej wzrosło do 4 barów.Auto pali ale przy ruszaniu go muli.Przypuszczam że należy jeszcze skasować błędy w sterowniku.Zdjąłem wężyk powrotu z króćca powrotu na pompce i dmuchnąłem - zawór zwrotny nie trzyma. Wyciągnąłem starą pompę.Dmuchnąłem w powrót (tam...
Nie kojarzę żeby w polonezie była pompa LUCAS tam były montowany BOSCH gdzie oryginalne zestawy naprawcze kupisz za kilkadziesiąt zł i prawie w każdym sklepie z częściami. Poproszę o namiary na takie zestawy. Coś mnie podkusiło i rozebrałem ją nie wiem czy uda się złożyć no ale zobaczymy. Wyciek mam spod dekielka w dolnej części pompy po przeciwnej...
(at)kmitki, mógłbyś rozwinąć myśl? Trawersy czyli zestaw oring, uszczelka podkładka? A przelewy i trójniki? Gdzie to siedzi. W temacie diesla jestem zielony a chciałbym teściowi pomóc, bo gdzie się narazie nie pytał to wszyscy chcą mu pompę zmieniać. A jak pisałem wyżej lejąc ropę z góry auto pali.
Sprawdź podgrzewacz paliwa na filtrze paliwa, pod tym jest oring i często się zdarza, że jest nieszczelność i paliwo po postoju się cofa i silnik na zimnym ciężko się uruchamia miałem taki przypadek w A3. Jak masz przezroczysty przewód od filtra do pompy wtryskowej, sprawdź czy z paliwem idą pęcherzyki powietrza. Tak to wygląda http://obrazki.elektroda.pl/7403538400_1...
Witam jak dodałem w opisie mój peugeot 206 nie odpala jak jest zimny lub dłużej stoi, pali tylko w tedy na plaka nie mam pojęcia co może być, na początku przeciekał od dołu filtr paliwa ale wymieniłem oring i jest dobrze, myślałem że to może paliwo schodzi z pompy ale nie bo mechanik stwierdził że paliwo jest w pompie i sprawdził też świece żarowe są...
Założyłem oring na rozdzielaczu pompy gdzie był wyciek.Jednak przy wymianie oringu rozsypały mi się sprężynki.W środku oś z okrągłą podstawą a pod nią wycięcie do jej ustawienia.Czy ma znaczenie w jakim miejscu ono się znajduje.Bo nie zapamiętałem pozycji przed złożeniem. W tej chwili mam założoną używkę jednak nie chodzi jak bym tego oczekiwał.Kiedy...
oring pompy paliwa oring pompy wspomagania blokowanie pompy wtryskowej
sonda pomiarowy częstotliwość sekcja próbnik samsung niestabilne połączenie
samsung ue40nu7125 samsung ue40nu7125
Fiat Scudo 1.6 JTD - brak obrotów na postoju Instrukcja serwisowa pralki Rossa - jak zdobyć?