Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Przy wtryskiwaczu numer 3 masz uszkodzony zatrzask przelewu. Odciągnij paliwo , odpal auto i patrz dokładnie skąd cieknie. Zobaczysz jak tylko będziesz chciał. Zaobserwuj przy którym najszybciej się zbiera ON. Masz 4 możliwości: niedokręcone rurki zasilające - dokręcisz, uszkodzony przewód przelewowy - 150~170zł nowy oryginał, uszkodzony któryś oring...
Witam Mam problem z cofaniem sie paliwa i powietrzem w przewodach, samochód C220 Diesel 96r. VIN WDB2021211A377095 Wymieniłem filtr paliwa i oring pod śrubę, nowe oryginalne przewody od pompa-filtr przewód i filtr-dogrzewacz przewód oraz przewód czarny od podgrzewacza do rurki która idzie do zbiornika, Dodam że silnik pracuje płynnie, lecz z rana schodzi...
Sprawdź podgrzewacz paliwa na filtrze paliwa, pod tym jest oring i często się zdarza, że jest nieszczelność i paliwo po postoju się cofa i silnik na zimnym ciężko się uruchamia miałem taki przypadek w A3. Jak masz przezroczysty przewód od filtra do pompy wtryskowej, sprawdź czy z paliwem idą pęcherzyki powietrza. Tak to wygląda http://obrazki.elektroda.pl/7403538400_1...
Witam Gdzie są poprowadzone przewody zasil. pompe paliwa w omedze B 2.0 16V sedan. Bardzo proszę o podpowiedz. Jeszcze jedno: czy moge ciachnąć przewód zasilajający pompe i wstawić zwykły pstryczek, po prostu wł/wył.
Mam pytanie odnośnie połączenia tych dwóch podzespołów. Do rozrusznika dochodzą 3 przewody: - cienki (zacisk 50 - stacyjka) - gruby od alternatora do rozrusznika - najgrubszy (bezpośredni plus z aku) Jaką role spełnia przewód łączący alternator z rozrusznikiem? Rozumiem, że na cienkim przewodzie pojawia sie napięcie po przkręceniu stacyjki (probie uruchomienia...
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
Spękany gumowy przewód paliwowy przy filtrze paliwa, lub oring w filtrze paliwa
Hmmm.. Ośką? nie za bardzo chyba. Zazwyczaj wyrzuca tamtędy paliwo gdy jest nieszczelny oring. albo zaciąga powietrze
Próbowałeś uszczelki zaworek odpowietrzający filtr lub do wymiany główny oring filtra paliwa ostateczności to cała obudowa
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie. Jeśli tak to: Powymieniaj przewody na wtryskach z filtra do pompy. Pozakładaj nowe zaciski ślimakowe(jeśli miałeś stare jednorazówki), pozaciskaj mocno(u mnie lekkie zaciśnięcie skutkowało pobieraniem powietrza). Wymień filtr paliwa i koniecznie ten gumowy...
Witam, w pilarce partner 351 był zbutwiały przewód paliwa w zbiorniczku i złamał się w połowie.Zdjąlem gaźnik, przewod widoczny był jak wychodzi z zbiornika. Bez namysłu wyciągnąłem stary weżyk, otworek jest tak ciasny że mam problem włożyć nowy przewód z powrotem. Jak mam to zrobić ? W środku zbiornika nie powinno być zabezpieczeni (oring) na wezyku...
Teoretycznie można wymienić oring. Jak rozpiąć, znajdziesz na YouTube (za dużo pisania). Unikam, jak tylko mogę, rozpinania. Cały przewód ze złączką i oringiem nowy jakieś 200 zł.
Kolego, jeżeli twój golf zapala po długim kręceniu a jak już załapie to działa "normalnie" to według mnie masz problem z zapowietrzaniem układu paliwowego, na dzień dobry powinieneś uruchomić auto dać mu chwilę popracować zgasić je i uważnie posłuchać czy w okolicy filtra paliwa nie słychać żadnych dziwnych dźwięków. Najczęściej przyczyną zapowietrzania...
Witam wszystkich,ja także miałem problem z odpaleniem zafiry po dłuższym postoju. Pompa zapowietrzała się przez oring na śrubie opisanej w poście przez <autopoldi> Wyciek pokazał się dopiero gdy sprężone powietrze wpompowałem w przewód paliwowy,przedtem śrubka była sucha Po wymianie tego oringa (był bardzo twardy) zafcia odpala aż miło. Wcześniej...
Odłącz przewody wodne od chłodnicy paliwa, i połącz ze sobą aby był obieg, odpal auto i obserwuj czy zaczyna wyciekać tamtędy ropa, będziesz miał czarno na biały. Ten oring to jedyne uszczelnienie.
Witam wymieniłem w Golfie 4 1.9 TDI uszczelkę od tłokorozdzielacza ten duzy oring co trzeba przeprowadzić go sposobem przez te 4 śruby mocujące, niestety cały czas leci w tym samym miejscu mimo tego nowego oringu. Dodatkowo nie widać jak leci paliwo przez ten przezroczysty wężyk od filtra paliwa, próbowałem odpowietrzać odkręcając metalowe przewody...
Możesz jeszcze zrobić test przelewowy ale paliwa nie wtryskiwaczy czyli ściągasz przewód powrotny odpalasz auto i mierzysz ilość paliwa po minucie powinnaś mieć tam litr. Sama pompa paliwa w zbiorniku wygląda tak. https://obrazki.elektroda.pl/7675470900_... Zawór jest widoczny. https://obrazki.elektroda.pl/6311944900_...
Powinien być oring. Sprawdź czy paliwo dochodzi te silniki mają problem jak się zapowietrzy układ paliwowy. Druga sprawa między wtryskiem a przewodami wysokiego ciśnienia są tzw mostki a pod nimi są uszczelniacze które lubią się rozszczelnić i wtedy zapowietrza się układ paliwowy no i są problemy Dodano po 59 A najprościej spróbuj z plaka jak załapie...
witam sprawdz dokręcenie przewodu oznaczonego literą C na rysunku i kondycję oring D potrafi podnieś ciśnienie krwi jak tam coś nie gra a ciśnienie paliwa jak wszystko jest na miejscu Dodano po 1 załącznik z rysunkiem
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Wstępnie zauważyłem powietrze spod króćca łączącego przewód wysokiego ciśnienia z wtryskiem w głowicy, ale czy nie jest tak, że powinien się uszczelnić na stożku z wtryskiem ? Czy jest tam jeszcze kanał przelewu i oring nie trzyma?
A ja nie wykluczam powodu ze to mógł by przewód gdyż wrak odpowietrzania może spowalnia powrót paliwa do baku przez co przylewa troche silnik a oring sprawdze ,ale nadal auto stoi bo stach nim gdzieś jechac bo może stanąc. Dalej nie rozwiązujemy problemu dlaczego nagle sie dusi brak mu mocy tak jakby przestawał dostawa paliwo??
tak wyciągnąłem moduł ze sprawnego poldka i to samo jest on firmy abimex i sorki za ten modem ta terminologia mnie zabija xD sprawdze jeszcze ten oring i przewody dam znać jakby coś thx za pomoc
Witam kupiłem nowy filter paliwa i przy wymianie z przewodów odprowadzającego i doprowadzjącego wysypały sie gumowa tuleja,uszczelka i plastykowy oring teraz mam problem z ich włożeniem bo nawt niewiem w jakich kolejnościach mają iść.a klipsy nie chcą się zatrzasnąć.prosze o pomoc[/b]
Witam, Sprawdź dokładnie przewody paliwowe, a szczególnie ten od baku do filtra. Prawdopodobnie na którymś łączeniu lub gumowym odcinku jest nieszczelność i dostaje się powietrze. Jeżeli masz filtr z 2 króćcami pod przewód zasilający oraz zaworek na powrocie to sprawdź sam filtr (czy nie wypadł oring pod zaworkiem na przelewie?) może być nieszczelność...
Zacznij od podstaw: -czy jak kręcisz rozrusznikiem pojawia się dym z rury wydechowej? Jeśli tak to w jakim kolorze? -jeśli nie to poluzuj nakrętkę na jednym przewodzie wtryskowym, poproś kogoś żeby spróbował odpalić i zobacz czy podaje paliwo na wtryskiwacz. Może się po prostu zapowietrza przez zbutwiały oring np. przy filtrze, simmering na wałku pompy...
Na przewodzie zasilajacym nie moze byc zaworek zwrotny. Sprawedź podgrzewacz paliwa. Nieszczelnosc moze byc w pompce na gornej srubie pod podkladką, do nowego filtra dają zbyt cienki oring. A tak w ogóle to pompa sucha jest? Lucasa masz czy Boscha?
Witaj ponownie pisałem że w podobnej rzeczy tu masz zamiast przewodu ten nie wiem jak to nazwać element mocujący który jest zarazem przewodem cieczy więc jak pisałem duży oring pod łeb śruby potem wkładasz całość do tego mocowania ,mały oring na filtr i skręcasz całość
Witam, to, że odpalił na mrozie nie oznacza , że teraz świece są sprawne , podstawa to świece, paliwo czy się nie cofa, jak jest pompka w zbiorniku to czy podaje paliwo, pęcherzyki powietrza w przewodach itp. Jeżeli to nie pomoże mała diagnoza komputerowa ,nie tyle co odczyt błędów ale, podgląd parametrów (ciśnienie paliwa). Dzięki kolego okazało się...
Po odpaleniu silnik pracuje równo ? Jeżeli nie to jak pisał kolega wyżej, należy sprawdzić ciśnienie sprężania. Jeśli auto pracuje dobrze po tym ciężkim rozruchu to sprawdź czy przy filtrze paliwa nie ma wycieków, głównie przy króćcach w obudowie filtra paliwa, gdzie prawie pionowo wchodzą 2 przewody paliwowe. Ostatnio przerabialem to w Combo C z takim...
jak odłączysz wtyczkę od wtryskiwacza i też leje tzn że albo drugi wtryskiwacz jest też padnięty albo oringi uszczelniające nie trzymają rozkręć korpus monowtrysku na pół nie odłączając przewodów paliwowych i włącz pompkę, zaobserwuj skąd leci paliwo - z centralnej dziurki wtryskiwacza czy obok niego. Jeśli z dziurki to wtryskiwacz do d.... jeśli z...
przy wycieku paliwa przez oringi sekcji tłoczących, paliwo wraca przez przewód powrotny do zbiornika paliwa, a nie do kolektora dolotowego.Ale ja nie dopatrywałbym się przyczyny w cieknących oringach, gdyż ta usterka powoduje głownie symptom ciężkiego odpalania po dłuższym postoju. Ja sprawdziłbym po pierwsze czy auto dymi przy pełnym gazie, tzn. czy...
Troszkę to naciągana teoria, bo samochód w tej pozycji nie odpala w ogóle - można kręcić nawet godzinę (jak akumulator wytrzyma), a i tak samochód nie odpala. Naprawiam samochody dość często, ale z takim problemem nie spotkałem się. Zauważyłem natomiast że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany...
To pompka wtryskowa, paliwowa jest niżej. Odkręcić przewód wtryskowy i spróbuj trochę dokręcić. A jak nie to wykręć i wymień oring i podkładkę miedzianą bo to ona uszczelnia. Przewody wtryskowe też tam potrafią lecieć.
Jestem ciekaw o które o-ringi dokładnie chodziło mechanikom, raczej nie o uszczelki od samej puszki filtra bo je się wymienia za każdym razem z filtrem, być może mieli na myśli o-ringi w szybkozłączkach od przewodów, one rzeczywiście z czasem mogą ulec zużyciu od odpinania i wpinania i mogą zacząć przepuszczać powietrze. Jeśli przewód między filtrem...
Witam. Walczę z tą usterką ze 2 miesiące. Może ktoś "Dobry" pomoże bo mi już ręce opadają. Usterka pojawiła się, jak zabrakło paliwa w zbiorniku. Pojechałem kupiłem 5 tkę i auto odpaliło. Ale po jakimś czasie rano nie odpaliło. Po odpowietrzeniu pompy i wtrysków odpaliło i chodziło może z 2 tygodnie i Pewnego ranka znowu klapa - kolejne odpowietrzenie...
Tak, chodziło mi o tą uszczelkę. Najpierw spradź jeszcze napięcie zasilające i wyjściowe przepływomierza! Przepływka jest "czujnikiem" od którego zależy 90% sprawności tego silnika! Na prawdę ;) A ścieżki oporowe wycierają się niestety często. A co do samej wymiany oringów. Robiłem to dawno temu, ale myślę że pamiętam i uda mi się opisać po kolei: 1....
że ciągnie lewe powietrze to słyczhać wydaje mi się że wypadł jeden z wtrysków bo wsadzane są one tylko na oring ciasno a jeśli chodzi o węże podciśnieniowe to zabardzo nie wiem o co chodzi bo wszystko tam jest ok. a pozatym to wychodzą tam tylko dwa przewody od gazu bo jest to lpg na parowniku
Pompa nie pcha paliwa tylko zasysa, więc to jest możliwe. Przewody od LPG moim zdaniem za cienkie i pompa będzie wytwarzała za duże podciśnienie żeby nadążyć z wydajnością. Są też giętkie przewody miedziane do CO (wygląda jak AluPex, tylko bez zewnętrznej powłoki. Są też przejściówki z PP na Cu bezklejowe, na oring. Można by dobrać jakiś olejoodporny.
Brawo, uszczelkę ("oring") moze lekko posmarować smarem (jest klejaca) oraz gwint w nakrętce " Wielkiego Brata", koniecznie mocno dokrecic Szkoda że autor tematu się nie wypowiada. :D Ale i tak wierzę że da radę, czego mu bardzo życzę.
Nie mniej po w/w metodzie wyrzygał odrobinę "czerwonawego" płynu - pachnie jak płyn chłodniczy z domieszką rdzy Skąd on to wyrzygał? Z wydechu? Zbiornikiem wyrównawczym? na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia widać bombelki powietrza - skąd może brać lewe powietrze? Oring na filtrze? Robiłem odpowietrzanie, ale bez problemu po jednym pompięciu gruszką...
Odgrzewam... Aby wyeliminować definitywnie powietrze poczyniłem kroki: To nie pomogło: 1. Wymiana zaworka przy filtrze paliwa 2. Wymiana filtra paliwa na MANN 3. Rozwiercenie zaworków zwrotnych w smoku zbiornika /i tak przepuszczały/ 4. Zamiana przewodów pomiędzy zbiornikiem a filtrem /zasilanie i powrót/ To pomogło - zero powietrza: Ponowne wyciągnięcie...
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
Albo najprostsza w świecie opaska do przewodów od gazu ;) Tam jest chore to że ten przewód można kupić tylko w całości.. nie radzę tylko wyciągać tego małego króćca plastikowego o znając życie zetnie Ci oring i będzie jeszcze tam ciekło
Jeżeli przy odpalaniu idzie siwy dym to pompa wtryskowa LUCAS podaje paliwo na wtryski lecz nie ma warunków do odpalenia. Albo niskie ciśnienie na cylindrach lub słabe kręcenie i wtedy najlepszym wyjściem jest podanie ognia do kolektora ssącego. Jeżeli w czasie rozruchu nie idzie dym to pompa LUCAS nie podaje paliwa i można kręcić długo i tak silnika...
miałem to samo w 2,2 cdi.przyczyną były struchlałe oringi na plastikowych przewodach paliwowych przy silniku(padł jeden oring ale wymieniłem wszystkie koszt 10 pln + własna robota)musisz odkręcić zabezpieczenia przewodów i delikatnie je wysunąć z gniazd następnie usuń oringi i kup nowe najlepiej w firmie regenerujące układy hamulcowe i zaznacz by były...
Witam Mam problem z pompą paliwową. Po uruchomieniu samochodu zaczyna wyciekac paliwo z pompy w okolicy czegoś podobnego do zaworu odpowietrzajacego. Znajduje sie to patrząc od strony chłodnicy w dolnej częsci pompy, podlączony jest tam przewod gumowy prawdopodobnie od powrotu. Wyciek pojawia się miedzy szesciokatną pokrywka przykręcona trzema srubkami...
Witam, w Manie możliwe i najczęstsze wycieki to wyciek z przewodu do napełniania oleju silnikowego - najlepiej zdemontować i skrupulatnie przejrzeć, uszczelniacz między kołem napędowym pompy paliwa - odkręcasz śrubę , ściągasz koło - uważaj jest z odlewu nie uderzaj młotkiem, są dwa modele pomp paliwa różnią się małym oringiem w obudowie na łączeniu...
Witam już nie raz rozbierałem ten piecyk gdy nabyłem swojego szatana w tym roku nie działał tj. uszkodzone przewody za wtyczka w kierunku piecyka , nie do końca sprawna świeca dymił po chwili się wyłączał . Założyłem nowa świece działa ale właśnie zaczęło wyciekać paliwo z piecyka na wyjściu na tłumik . Piecyk rozkręciłem aby zobaczyć wszystkie podzespoły...
[quote="Stefanek1"]Witam. >Ta pompa to Lucas czy Bosch. Roto Diesel >Tak ciśnienie, to 1 bar = 0,99 atm, albo 0,1 MPa, albo 14,5 psi, No tak mi się wydawało >ale tam powinno być oznaczenie w atm. Niestety, nie było oznaczenia >Czekam, na wiadomość jak zapalił, a pewnie będzie trzeba rano, szybki skrobać. Nie zapomniałem o meldunku 8-) chciałem tylko...
Najczęściej uszczelka w filtrze paliwa odwrotnie założona ta płaska lub oring w deklu się uszkodził --sprawdź Oring w deklu ? czyli gdzie ? Dodano po 51 Może zapowietrzony No wychodzi na to że się zapowietrza tylko teraz pytanie jak to zweryfikować na 100 proc że to właśnie w tym miejscu puszcza powietrze ? Dodano po 2 piszesz ze po wymianie filtra...
oring pompa paliwo przewód przewód powrót paliwo laguna przewód paliwo
pilot magic power kodowanie sygnału kamery omomierz zmiana zakres
electrolux mruga start naprawa udaru makita
Moc na kanał przy 8 omach: Jak to obliczyć? Schemat elektryczny Renault RY 2 Monastella - jak zdobyć?