Najprawdopodobniej nieszczelności na filtrze paliwa. Ten duży oring na filtrze paliwa
Pewnie nie zaglądałeś pod spód (wiekowego już) auta, aby sprawdzić przewody paliwowe. Czy zamontowałeś "markowy" filtr paliwa i oringi będące w komplecie z filtrem. Wężyki paliwowe pewnie masz przezroczyste i czy widoczne są w nich pęcherzyki powietrza. Jeśli zakładasz zaworek zwrotny, to zamontuj go (jeśli jest to możliwe) w miarę w pozycji pionowej...
A filtr jaki jest założony?? Tzn. jaki producent i czy oringi są zmienione?? W TGA były problemy właśnie z tymi oringami - jak się zakładało te co dal producent filtra to właśnie były takie jaja. Polecam oryginalne filtry i oringi. Albo chociaż same oringi.
Oryginalną pompę wtryskową od Władimirca regeneruje się bez odkręcania jej od silnika. Jeżeli paliwo przedostaje się do oleju to są dwie możliwości, albo pompka zasilająca albo tlokorozdzielacz do wymiany i filtr paliwa. Części nie są drogie dlatego proponuję zacząć od wymiany pompki zasilającej i filtra. Tłokorozdzielacz wymienić to trzeba już mieć...
I gdy paliwo jest już ciepłe powrót przez ten zaworek jest realizowany prosto do baku z pominięciem filtra,a gdy temperatura jest niewystarczająca w celu ogrzania filtra ciepłe paliwo z powrotu przechodzi przez niego i dopiero do baku.Tak jest u mnie w vw 1.9D i podejrzewam ,że u Ciebie też.Często układ zapowietrza się przez oring uszczelniający właśnie...
OK. Filtr posiada nowe oringi. Zaleję świeżym paliwem na max. Mam nadzieję, że z tymi 2-3 cm3 powietrza w krućcach filtra silnik da sobie radę. Mam jeszcze pytanie jak w Mk1 wyciągnąć ten filtr. Nie znalazłem żadnej informacji poza manualem (dostępnym tutaj ), z którego wynika, że wyjęcie zużytego filtra sprowadza się do odciągnięcia plastikowych zaczepów...
Opis może trochę przydługi ale nie chcę pominąć jakiegoś drobnego szczegółu,który mógłby pozwolić na znalezienie usterki. Poł roku temu podczas jazdy na trasie wystąpił chwilowy brak mocy. Wyglądało to tak jakby na chwilę zabrakło paliwa. Taki zanik powtórzył się jeszcze raz. Przed i po tym zdarzeniu silnik pracował równo w pełnym zakresie obrotów i...
Witam Był podobny temat Jeśli wszystko wymieniałeś sprawdź jeszcze raz zawór podgrzewacza paliwa (ewentualnie wymień oring) znajduje się on na filtrze. Z tego co pamiętam podobny objaw występował z przyczyny tego zaworu.
Witam, Sprawdź dokładnie przewody paliwowe, a szczególnie ten od baku do filtra. Prawdopodobnie na którymś łączeniu lub gumowym odcinku jest nieszczelność i dostaje się powietrze. Jeżeli masz filtr z 2 króćcami pod przewód zasilający oraz zaworek na powrocie to sprawdź sam filtr (czy nie wypadł oring pod zaworkiem na przelewie?) może być nieszczelność...
Ona idzie od pompy vaccum z przodu silnika do serva na ścianie grodziowej. Ale jak jeździłes tak to znaczy że jest inaczej u Ciebie. Powymieniaj oringi w układzie paliwowym. Kilka sztuk. Rozmiar 8x2.5. Pewno jak ruszyles filtr to straciły szcelnosc i się teraz zapowietrza
Witam. Mam problem z moim movano 2,5cdti wersja 99kw rocznik 2004. Cofa się paliwo do baku. Pytanie czy w tej wersji jest pompa wstępna? Nie mogę nigdzie znaleźć informacji na ten temat. Niestety nie mam kanału żeby położyć się pod auto i zdjąć zbiornik. Dodam że mam gruszkę przed filtrem. Pierwszy problem polega na tym że pompując gruszka paliwo, pojawiają...
Z tego co wiem o tych pompach wtryskowych to bardzo ważny jest także powrót paliwa. Te pompy bardzo łatwo się zapowietrzają i dlatego potem takie problemy. Sprawdź przelot powrotu paliwa na filtrze - może wystarczy mymienić oringi.
Witam. Mam problem z mondeo 2.0tdci 115km 2001r i już nic mi nie przychodzi do głowy co to może być dlatego może mieliście taki sam przypadek i coś podpowiecie. Zaczeło się od zwykłej wymiany oleju i filtra paliwa u pewnego fachowca który przy tej wymianie połamał zatrzaski przy filtrze i założył zwykłe "szlałfy" było wyraźnie widać ile powietrza idzie...
Witam, problem polega na tym, że zauważyłem bąbelki powietrza w przewodzie paliwowym między filtrem a pompą. Wymieniłem oringi co nie poskutkowało następnie zmieniłem całą obudowę filtra paliwa i nadal nic ciągle zasysa lewe powietrze proszę o pomoc PS: samochód zaczyna szarpać w przedziale obrotowym od 1800-2000 obr. czy to ma jakiś związek z powietrzem?...
Witam, wycieka mi paliwo na połączeniu pokrywki filtra z pierścieniem dociskowym. Czy jest możliwość że brak jakiejś uszczelki albo filtr źle wsadzony? oring był wymieniony na nowy razem z filterm. Może ktoś już to przerabiał?
W takim razie szukaj dalej nieszczelności. W pierwszej kolejności do sprawdzenia filtr paliwa a konkretnie pokrywka z oringiem oraz filterek wstępny a szczególnie oring!
Witam. Czy po wymianie oringów i podkładek na pompowtryskach, silnik ograniczy konsumpcję oleju do akceptowalnych ilości? Użytkuję Passata 1.9TDI BLS od 7lat i nigdy tam nie zaglądałem bo nie było potrzeby. Obecny przebieg 390tys km. Zwykle dolewałem do około 0,5l oleju między wymianami (co 15 tys.km). Ostatnio muszę dolewać około 0,8 litra na tylko...
Wtam, Sam znalazles problem. Nieszczelnosc filtra paliwa. Pozdrawiam, Georges Po wyjęciu obudowy sprawdziłem szczelność obudowy - OK . Dla pewności wymieniłem oring pod puszką. Bąble powietrza jednak ciągle wychodzą z filtra przy pompowaniu reczną pompką. Przy dłuższym pompowaniu widze jak termostatu 'płacze' paliwem... Czy to może być wystarczające...
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Jak już przerabiasz możesz wsadzić pompkę niskociśnieniową np. corsa b na monowtrysku w zbiornik .Ale najpewniejszy sposób to powrót do NOWEGO filtra z obudową w orginale ma funkcje podgrzania oleju napędowego itd. Wkład filtrujący od diesla też jest inny.Oczywiście przewody opaski ,złączki ,oringi i inne podejrzane elementy jak występują też nowe.
W okresie mrozów częstą przyczyną są oringi lub parciejące przewody paliwowe .Nie widać śladów paliwa . Zaworek w razie czego na próbę wstawiłbym za filtrem paliwa .
Witam, i jak udało Ci się znaleźć przyczynę? Pytam bo mam ten sam problem. Zacząłem od oringu na jednym z wtrysków (nie trzymał) teraz wymienię filtr paliwa (jest to wskazane przy stosowaniu dodatków czyszczących wtryski).
Witam. Mam problem w koparce kołowej cat m313d. Mianowicie ciężko odpala zimny i ciepły. Trzeba trzymać na kluczyku ok.30sekund dopiero zaczyna go łapać i odpala. Dodam że wymieniłem separator oraz filtr paliwa. Czy w tym modelu jest może elektryczna pompa w zbiorniku? (nie słychać żeby się tam coś załączało). Dodaje zdjęcie nr Vin,separatora,oraz widok...
Witam. Zauważyłem że w zbiorniku wyrównawczym na wierzchu jest paliwo. Jest tego spora ilość. Którędy się dostaje do ukł. chłodzenia, gdzie może być nieszczelność? Oringi na pompkach, wtryski, coś z podstawą filtra paliwa? Proszę o radę może dam radę samemu ogarnąć na placu pod chmurką? Silnik pracuje poprawnie i nie ma trudności z rozruchem.
Witam A uszczelniacze przy filtrze paliwa masz wymienione ? Gdzieś jest nieszczelność i łapie powietrze . Koledzy jeśli nie można odpalić samochodu to znaczy że rozszczelniły się uszczelniacze (oringi) na przewodach i nie tylko, żeby to sprawdzić należy włożyc rękę pod kolektor ssący , pod spód pompy wtryskowej i sprawdzić czy jest mokra od paliwa....
Witam , gdy zgaszę auto , po chwili zaczynają się wydostawać bąbelki powietrza wychodzące z filtra paliwa , po 10 minutach wężyk jest pusty , paliwo cofa się do zbiornika .Powymieniałem węże , opaski , filtr paliwa i oringi na zaworku , nie mam pojęcia i sił już do tego .A po przejechaniu 20 - 30 km auto gaśnie z zapowietrzoną pompą :cry: , filtr jest...
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
Jaki rozmiar mają oringi w złączce wtyczki co wchodzi do filtra paliwa.
Witam chodzi o cisnienie paliwa w Octavi 2.0TDI 2012r odpalal gasl podlaczeniu kompa wystapiła roznica pomiedzy cisnieniem zadanym i cisnieniem rzeczywistym wynosila ponad 100bar wiec oddalem pompe wysokiego cisnienia do regeneracji dodam ze przed demontazem pompy wymienialem filtr paliwa ktory byl czarny i byly w nim opilki a takze wyskoczyl blad czujnika...
Za gruszką (ręczną pompką paliwa):
Wygląda na to, że paliwo cofa się po dłuższym postoju i to jest powodem ciężkiego odpalania. Pisałeś, że wymieniałeś filtr paliwa (dwukrotnie) czy on jest na szybkozłączki? Jeśli tak to zamień je na zaciski, bo prawdopodobnie właśnie tam jest nieszczelność. Można też kombinować z wymianą oringów w szybkozłączkach, ale chyba łatwiej jest je wyciąć i...
bez problemu dostaniesz filterek wstepny koszt ok 5 zł. tylko zobacz czy ma wejscie kątowe. a i jeszcze jedno jesli masz szeroka glowice to filterka sie nie wymienia tylko czysci ale trzeba zalozyc nowe oringi , ot tak se wymyslili
nom sprawdz sobie oringi mialem kieedys z tym spore problmy , przed wymiana filtra paliwa bylo wszystko ok czy powodem wymiany były wlasnie te numery ??
Silnik zimny odpala i nie wkręca się na obroty,przerywa i rzadko ale nieraz delikatnie strzela w kolektor.Problem jest tak silny że nie idzie ruszyć nawet z miejsca.W miare rozgrzewania się problem ustaje. Wywala błędy: Sygnał sondy lambda przed katalizatorem cylindrów 4-6 203 Sygnał sondy lambda przed katalizatorem cylindrów 1-3 202 Układ regulacji...
Witam ,jak w temacie wymieniony filtr paliwa /jest pod samochodem obok baku /wkład/ po tej czynności trzeba pompką odpowietrzyć rurke paliwową ,czyli uzupełnić O N do pompki ciśnieniowej.Silnik zapalił ale rano nie było już w widocznych rurkach ropy. Zmieniłem oring przy pompie ciśnieniowej na wężyku. Odpowietrzyłem ale po 2 godzinach jest to samo....
Witam kupiłem nowy filter paliwa i przy wymianie z przewodów odprowadzającego i doprowadzjącego wysypały sie gumowa tuleja,uszczelka i plastykowy oring teraz mam problem z ich włożeniem bo nawt niewiem w jakich kolejnościach mają iść.a klipsy nie chcą się zatrzasnąć.prosze o pomoc[/b]
Jak widać są dwa oringi gumowe (35 i 45) i są nakładane na śrubę. Jeżeli nie masz rowka na mniejszy oring, to może śruba jest podrabiana? Chociaż z drugiej strony brak mniejszego oringa nie powinien wpływać na zapowietrzanie. Po prostu część strumienia paliwa popłynie poza filtrem (nie zostanie oczyszczona)
A oringi wymienione na nowe przy filtrze?
Witam ! To dobrze, ze wszystko wrocilo do normy. Swoje obejscie bedziesz demontowal po wymianie filtra czy cos takiego zostawisz ? No u mnie sprawa stanęła w kropce tzn, zrobilem przeglad calego ukladu paliwowego, podopychalem ze tak powiem wszystkie polaczenia itd i poki co jest wszystko ok :/ Nie wiem czy to radosne czy bolesne bo teraz jest ok a...
Witam, mam mercedesa w168 1.7 cdi z 2000 r. nie moge go odpalic. Wymienione wszystkie filtry, czujnik poiłożenia wału , oringi na regulatorze cisnienia paliwa, sprawdzone wszystkie wiązki od czujników silnika do kompa (każdy kabel łączy, nie przegryziony) , dobrze odpowietrzony. Zauważyłem tylko jeden problem , znika sygnał na kostkach wtryskiwaczy,...
Witam. Wymienilem filtr paliwa i jak w temacie nie moge po dluzszym postoju odpalic auta. Musze krecic okolo minuty i powoli zaczyna lapac. Oringi oczywiscie wymienilem a filter zalalem do pelna swieza ropa. Zmienilem tez opaski uciskowe ale wszystko na nic. Przed wymiana bylo wszystko ok.
Juz Wiem co to jest rozebrałem to i wymieniłem tylko oring koszt 50 gr paliwo przestało kapac i auto chodzi bardzo dobrze. temat zamkniety.
Pewnie dodatek rozpuścił gdzieś uszczelki (oringi) i łapie powietrze do przewodów, ja osobiście bym w pierwszej kolejności sprawdził filtr paliwa (zazwyczaj tutaj łapie powietrze).
Częsty przypadek to nieszczelny korek na podstawie filtra paliwa(imbus nr 6 ).Wymiana oringu pomaga.
Posprawdzaj oringi pewnie ci się zapowietrza.
Witam. w Mascocie 2.8 dci po dodaniu gazu mruga sprężynka i słaby, wymieniłem filtr paliwa i wyjąłem zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie, wymieniłem oringi i teraz wcale nie odpala i podczas kręcenia mruga spirala. Błąd to 5301, może ktoś pomóc?
Kąt poprawiony na 55, dawka zmieniona na 2,6- 2,8. Zastanawia mnie to ciśnienie które pokazuje map sensor czy nie jest za niskie ?? Zauważyłem teżpowietrze w przewodzie od filtra paliwa do pompy. filtr nowy, oringi zaworka zwrotnego nowe. Bąbelki są nadal.
mój błąd oring z pompy nie usiadł prawidłowo. wnioski: pospiech przed zmrokiem i kiepskie światło garażowe złym doradcą.
A moze olej leci przez oringi na wtryskiwaczach?
Carrot ja się ciebie nie pytam o radę czy miałem kupić to auto czy nie jak nic nie masz to powiedzenia na temat to się nie ..... Dodano po 4 Co do ominietego filtra paliwa to próbowałem podłączyć wszystko tak jak powinno być i okazało się że ominięty został ponieważ oringi w filtrze zasilanie i powrót nie trzymają szczelności i z powrotu kapie a zasilanie...
Uszczelka to oringi dość gruby i w dodatku nowy z każdą wymiana odpowietrznik też ma uszczelnienie bardziej te szybkozłącza na przewodzie paliwa choć jak złącze przewód z gruszką z przewodem za filtrem pomijając filtr to powietrza nie widać czyli szybkozłącze za filtrem ma te oringi raczej trzymają nie wiem jak od strony gruszki powietrze widać za filtrem
Auto doprowadzone , oring na pływaku w baku założony dodatkowo wymieniony filtr paliwa i nadal lipa.. samochód jak zgaśnie odpala ale chwile kręci tak samo z rana zrobi z 6/ 7 obrotów zanim odpali . Jakieś dalsze podpowiedzi ? Auto : Opel meriva A 2004r 1.7 CDTI 74kw Rapa paliwa /Ciśnienie w układzie na wolnych obrotach 25 Mpa po dodaniu gazu dochodzi...
Ciśnienie paliwa przy 1500 obr/min powinno wynosić nie więcej niż 25bar, wyższy wynik może świadczyć o zapchanym filtrze paliwa. Brud otworach powrotnych z pompowtryskiwaczy może świadczyć o ich nie szczelności takich jak podkładka pod pompowtryskiwaczem, oringi na nim lub nieszczelność iglicy pompowtryskiwacza.
Witam, bąbelków nie może być w paliwie, wymieniłem wszystkie oringi w złączkach nawet całą obudowę filtra na oryginalną a problem był w wężyku idącym z filtra do pompy, wymieniłem na przezroczysty zbrojony i po problemie. Zacznij od tego, tylko nie daj sobie wmówić, że to kawitacja i tak ma być, bo nie ma być.
Wróćmy do początku bo trochę temat się rozbiegł w naprawę awarii a kompletnie nie o to w tym chodzi. Najprawdopodobniej każdy mechanik machnąłby na to ręką bo trzeba się dobrze przypatrzeć żeby te bomble zaobserwować. Samochód jeździ super. W 95% ograniczyłem bomble poprzez wymienę prawie wszystkich uszczelnień. Prawie bo został mi ostatecznie jeden...
Jak wkręcę ją do końca to właśnie obroty trochę wzrastają, a gdy zacznę odkręcać lekko spadają ale już po około 2 obrotach mogę odkręcać do samego końca i nie zgaśnie, nic się dalej nie zmienia, nawet jak wykręcę dyszę i tylko będzie w otworze to też za dużo to nie zmienia. Dodam, że prawidłowo na dyszy jest zamocowana sprężyna, dalej podkładka i na...
Witam wszystkich mam mercedesa w202 2.2d 96r. Mój problem polega na tym. Ostatnio zatankowałem samochód do pełna i przejechałem jakieś 100km do domu i wszystko było idealnie. Na drugi dzień próba odpalenia samochodu nie udała się poprostu mogłem kręcić i kręcić i nic samochód na hol pali od 20 metrów. Wyszło na to że cofa mi się paliwo albo ciągnie...
Witam ponownie , pierścienie wymienione oraz oringi na wale , tłok bez rys i cylinder również , piła działa tak jak powinna tylko że jak czyściłem gaznik to wykręciłem śrube H a ona była z kołpakiem ograniczającym i nie wiem jak go teraz ustawić gaznik standardowo (regulacja zasadnicza).
A gdzie dokładnie Ci leci? Sprawdź oringi w górnej pokrywie do których dociskane są te "kubły "z filtrem. Podkładki miedziane przed założeniem trzeba rozgrzać do czerwoności, wtedy miękną i lepiej uszczelniają.
Czy układ gdzieś się poci? Jeśli jest sucho idealnie to pozostaje tylko nieszczelność na wężu zasilającym, może na filtrze, na złączkach przy filtrze, na zbiorniku itp. Nigdzie nie ma oznak wycieku. A auto tak samo zachowuje się na oryginalnym układzie jak i na dwóch przewodach z banka ropy. Muszę poszukać gdzie znajdują się te oringi.
Próbowałeś z puszczeniem nadmiaru z pompy, bezpośrednio do baku - z pominięciem filtra? Ja tak mam na stałe i zero problemów z powietrzem. Próbowałeś wymienić oringi, na szybkozłączkach przy baku (moduł pływaka/czujnika)? Rurki, oringi, zaworek zwrotny w module pływaka/czujnika sprawdzałeś? Pozdrawiam.
Odgrzewam... Aby wyeliminować definitywnie powietrze poczyniłem kroki: To nie pomogło: 1. Wymiana zaworka przy filtrze paliwa 2. Wymiana filtra paliwa na MANN 3. Rozwiercenie zaworków zwrotnych w smoku zbiornika /i tak przepuszczały/ 4. Zamiana przewodów pomiędzy zbiornikiem a filtrem /zasilanie i powrót/ To pomogło - zero powietrza: Ponowne wyciągnięcie...
Problem z oringami jest taki że filtr pasuje do różnych marek samochodów, najlepiej zmierzyć stary oring , lub zamówić oryginał. Zdarzało mi się kilka razy że musiałem zastosować stary oring żeby normalnie odpalał.
1 Witam, juz wcześniej opisywałem mój problem z zapowietrzającym sie układem paliwowym w lupo 3L 1.2 TDI ANY, sprawdziłem już wszystko przewody podpiołem na krótko zasilanie z butelki i dalej to samo wymieniłem filtry zaworki nie pomogło, dostałem informacje że jeszcze może zapowietrzac sie na pompowtryskach ale czy napewno ?? :/ Z racji tego ze zabieram...
Witam. Zajrzałem do filtra dzisiaj po robocie. Rozebrałem i wyciągnąłem go. Od góry był czysty aż do połowy, tak około 3cm przed ķońcem było widać że jest lekko szary. Czarny nie był ale przejechałem dopiero 100 km. Poskładałem wszytko, odpowietrzyłem i auto odpaliło po paru sekundach kręcenia. Po ok 8 km przestał delikatnie szarpać i jechał normalnie...
Chciałbym podziękować wszystkim biorącym udział w pomocy jak na razie piec chodzi idealnie przyczyna no właśnie najważniejsze banalna. Postanowiłem od początku sprawdzić wszystkie elementy podzespoły i szczelność układu zasilanie paliwa zaczynając od palnika dysza, zawór zwrotny ustawienie elektrod, fotokomórka włącznie z przewodami doszedłem do cewki...
Witaj Sprawdz czy pod filtrem oleju niema.wycieku, z podstawy filtra oleju, jezeli jest wyciek to auto nie odpali, trzeba wymienic oring prosta i tania robota. 1,6 mpi tak ma ze.jak nie zrobi minimalnego cisnienia oleju to niee odpali. Czesto przez stary olej na mrrozie podwieszaną się zawory , tez sie zdarza,albo wybija ten oring bo olej niemoze dalej...
Nie chcę dokładać dodatkowych zaworków, chcę wyeliminować usterkę która zaistniała, więc został mi filtr paliwa i nie wiem co go boli wszystko jest niby szczelne zaworek wymieniłem na nowy oring też może na których łączach. Nie wiem zastanawiam się czy nie założyć zwykłego filtra bez podgrzewacza. Albo wymienić całą obudowę tego filtra może jest nie...
Wywaliłem filtr, ale dalej coś się dzieje i zapowietrza. Filtr dałem blaszany i zawór zwrotny przed. Podejrzewam, że mogą uszczelnienia za mostkach nadmiarowych wtryskiwaczy nie trzymać, ale nie wiem jakie są rozmiary oringów aby to wymienić. I jak to ściągnąć?
Pierwsze to ogarnij układ dostarczania paliwa. Sprawdź czy nie schodzi paliwo. Przelewy na wtryskach oringi na wężach. Możliwe że smok w baku zasyfiony.Zaworki to nie naprawa. Możesz podłączyć też paliwo z kanistra zamiast języka i zobaczyć czy jak zasysa i czy odpali. Dodano po 2 Możesz pomóc sobie plakiem. Tylko dobrze by było podać ręcznie paliwo...
Witam wymieniłem w Golfie 4 1.9 TDI uszczelkę od tłokorozdzielacza ten duzy oring co trzeba przeprowadzić go sposobem przez te 4 śruby mocujące, niestety cały czas leci w tym samym miejscu mimo tego nowego oringu. Dodatkowo nie widać jak leci paliwo przez ten przezroczysty wężyk od filtra paliwa, próbowałem odpowietrzać odkręcając metalowe przewody...
Test nocny zakończony efekt na fot. Wniosek - jest minimalna nieszczelność gdzieś na oringach w bloku, których nie widac, bo na wierzchu sprawdzone wszystko... Sprawdzę jeszcze ciśnienia po odpaleniu na zimnym i po rozgrzaniu. Jakieś sugestie? Edit: Zegar zamontowany na wejściu do filtra od pompy wstępnej. Podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie 0...
Sprawdziłem wężyki i podciśnienie. Wszystko jest idealnie. Same wężyki wymieniałem z 5 lat temu. Skupiłem uwagę na filtr paliwa. Muszę wymienić oringi na króćcach bo trochę za luźno końcówki chodzą. Podobno są to oringi 9x2mm oczywiście olejoodporne. Na górze filtra jest podgrzewacz i tu może być wg mnie problem. Kostka jest przypalona ale ma 12V. Nie...
A ja na 99% obstawie filtr paliwa. A dokladnie oringi na przewodach paliwowych mocowanych do filtru i na zaworku.
Spękany gumowy przewód paliwowy przy filtrze paliwa, lub oring w filtrze paliwa
Stawiam na niedomagania układu paliwowego bo prawdopodobnie się zapowietrza , często winowajcą jest ten zaworek na filtrze paliwa oraz jego oring , jak nie to to do sprawdzenia kąt wtrysku VAG-giem , oraz dawka startowa ,ją da się podnieść vag-giem . Wsumie był wymieniany na inny bo tamten był już wysłużony, a sprzedali mi nie ciekawy, wsumie za grosze,...
Witam, proszę o pomoc bo już nie mam siły i pojęcia co może mu dolegać a dokładnie chodzi o to że od dłuższego czasu mój golf 4 ciężko odpalał po dłuższym postoju w chłodniejsze już dni. Wymieniłem zatem już filtr paliwa, vacum pompe, oringi na pompowtryskach, świece żarowe, przewody paliwowe, i założyłem filterek zwrotny i ustawiłem idealnie synchronizację...
na moje oko to zaciąga powietrze na filtrze paliwa-sprawdź oring .
Filtr paliwa to raz-oringi.Dwa rozrząd.Trzy wtryskiwacze.Cztery zmiana mechanika na dobrego(obcykanego w tym modelu)To ciężki model i potrzeba do niego fachowca z doświadczeniem.
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Witam jak dodałem w opisie mój peugeot 206 nie odpala jak jest zimny lub dłużej stoi, pali tylko w tedy na plaka nie mam pojęcia co może być, na początku przeciekał od dołu filtr paliwa ale wymieniłem oring i jest dobrze, myślałem że to może paliwo schodzi z pompy ale nie bo mechanik stwierdził że paliwo jest w pompie i sprawdził też świece żarowe są...
Zacznij od sitka przy głównym filtrze paliwa, sitko+oring+szkiełko, albo Hengst albo ori
Jeżeli przy odpalaniu idzie siwy dym to pompa wtryskowa LUCAS podaje paliwo na wtryski lecz nie ma warunków do odpalenia. Albo niskie ciśnienie na cylindrach lub słabe kręcenie i wtedy najlepszym wyjściem jest podanie ognia do kolektora ssącego. Jeżeli w czasie rozruchu nie idzie dym to pompa LUCAS nie podaje paliwa i można kręcić długo i tak silnika...
przy wycieku paliwa przez oringi sekcji tłoczących, paliwo wraca przez przewód powrotny do zbiornika paliwa, a nie do kolektora dolotowego.Ale ja nie dopatrywałbym się przyczyny w cieknących oringach, gdyż ta usterka powoduje głownie symptom ciężkiego odpalania po dłuższym postoju. Ja sprawdziłbym po pierwsze czy auto dymi przy pełnym gazie, tzn. czy...
Kolego, jeżeli twój golf zapala po długim kręceniu a jak już załapie to działa "normalnie" to według mnie masz problem z zapowietrzaniem układu paliwowego, na dzień dobry powinieneś uruchomić auto dać mu chwilę popracować zgasić je i uważnie posłuchać czy w okolicy filtra paliwa nie słychać żadnych dziwnych dźwięków. Najczęściej przyczyną zapowietrzania...
Witam, posiadam Zafirę 2.0 DTL 82 km, mam problem z odpalaniem auta. Sam wymieniłem filtr paliwa, wszystkie świece na nowe Bosh, znajomy elektromechanik wymienił mi bendiks w rozruszniku. Po tych zabiegach auto ładnie kręci, ale długo odpala po nocy. Dałem auto do mechanika, aby sprawdził co je boli, wspomniałem o możliwym zapowietrzaniu się układu....
Sprawdx oringi na sekcjach tloczácych pompy.Kolory oringow majá znaczenie.Jezeli oring przecieka, to cisnienie zasilania paliwa ucieka do przelewu.Jezeli oringi sa ok, zobacz jaki jest przelew z pompy na wolnych przy zimnym silniku i to samo przy cieplym.jezeli przy cieplym paliwo leci jak z kranu, to znaczy, ze te sekcje tloczáce sa cos skopane.Najlepiej...
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Szukałem już takich oringów w wielu sklepach i nie znalazłem. Dobrałem podobne. Jest jeden sklep gdzie mogą mi dorobić na wymiar, ale mam do niego 100km. Muszę zawieść stare, potem za dwa dni odebrać nowe i 400km zrobię po gumki wartości 10zł. jak nie będzie innego wyjścia to tak zrobię tylko żebym był pewien ze to leci właśnie przez te oringi. mam...
Witam. Walczę z tą usterką ze 2 miesiące. Może ktoś "Dobry" pomoże bo mi już ręce opadają. Usterka pojawiła się, jak zabrakło paliwa w zbiorniku. Pojechałem kupiłem 5 tkę i auto odpaliło. Ale po jakimś czasie rano nie odpaliło. Po odpowietrzeniu pompy i wtrysków odpaliło i chodziło może z 2 tygodnie i Pewnego ranka znowu klapa - kolejne odpowietrzenie...
Typowy objaw zapowietrzania się układu paliwowego.Skontroluj dokręcenie wszystkich złączy na pompie które były ruszane.Połączenia filtra paliwa,oring pod podgrzewaczem na filtrze,ewentualnie sam filtr.
Po odpaleniu silnik pracuje równo ? Jeżeli nie to jak pisał kolega wyżej, należy sprawdzić ciśnienie sprężania. Jeśli auto pracuje dobrze po tym ciężkim rozruchu to sprawdź czy przy filtrze paliwa nie ma wycieków, głównie przy króćcach w obudowie filtra paliwa, gdzie prawie pionowo wchodzą 2 przewody paliwowe. Ostatnio przerabialem to w Combo C z takim...
miałem to samo w 2,2 cdi.przyczyną były struchlałe oringi na plastikowych przewodach paliwowych przy silniku(padł jeden oring ale wymieniłem wszystkie koszt 10 pln + własna robota)musisz odkręcić zabezpieczenia przewodów i delikatnie je wysunąć z gniazd następnie usuń oringi i kup nowe najlepiej w firmie regenerujące układy hamulcowe i zaznacz by były...
Mi to wygląda na zatkany filtr paliwa.Zobacz czy przewodem paliwowym nie lecą bąbelki powietrza.Przeważnie jak zatka się filtr,to zaczyna puszczać oring na tym zaworku na filtrze. Jak chcesz obrotomierz to przekręć stacyjkę (żeby zapaliły się kontrolki)ustaw przebieg na całkowity(napis total przy przebiegu,chyba że ma najechane więcej niż 300 tys.to...
Przy zimnym silniku kąt wtrysku powinien być znacznie większy (na poziomie 3.5-4.5.)Wymiana rozrządu na "malowane znaki" nie zawsze zdaje egzamin. Poza tym na pewno trzeba sprawdzić szczelność układu paliwowego. Czasami zapomina się o dokręceniu zaworu służącego do spuszczania wody z filtra paliwa. Oringi na fitrze paliwa.
Dzięki panowie za porady.Nie zgadniecie co było przyczyną.W podstawie filtra paliwa na śrubce był spękany oring.Po wymianie oryginalnego filtra razem z oringiem nie ma żadnego problemu,silnik nie gaśnie.Pozdrawiam.
Do filtra paliwa dochodzą 2 sztywne przewody paliwowe dolot i wyjście paliwa. Są uszczelnione dwoma gumowymi oringami. Dopóki tego nie ruszać to jest ok. Ale przy wymianie filtra paliwa to połączenia może się rozszczelnić. Jeśli masz Vectrę B to mogę Ci na maila wysłać książkę sam naprawiam
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...