Spękany gumowy przewód paliwowy przy filtrze paliwa, lub oring w filtrze paliwa
Zacznij od sitka przy głównym filtrze paliwa, sitko+oring+szkiełko, albo Hengst albo ori
Typowy objaw zapowietrzania się układu paliwowego.Skontroluj dokręcenie wszystkich złączy na pompie które były ruszane.Połączenia filtra paliwa,oring pod podgrzewaczem na filtrze,ewentualnie sam filtr.
Oryginalną pompę wtryskową od Władimirca regeneruje się bez odkręcania jej od silnika. Jeżeli paliwo przedostaje się do oleju to są dwie możliwości, albo pompka zasilająca albo tlokorozdzielacz do wymiany i filtr paliwa. Części nie są drogie dlatego proponuję zacząć od wymiany pompki zasilającej i filtra. Tłokorozdzielacz wymienić to trzeba już mieć...
Najprawdopodobniej nieszczelności na filtrze paliwa. Ten duży oring na filtrze paliwa
Kolego, jeżeli twój golf zapala po długim kręceniu a jak już załapie to działa "normalnie" to według mnie masz problem z zapowietrzaniem układu paliwowego, na dzień dobry powinieneś uruchomić auto dać mu chwilę popracować zgasić je i uważnie posłuchać czy w okolicy filtra paliwa nie słychać żadnych dziwnych dźwięków. Najczęściej przyczyną zapowietrzania...
na moje oko to zaciąga powietrze na filtrze paliwa-sprawdź oring .
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
Witam, wycieka mi paliwo na połączeniu pokrywki filtra z pierścieniem dociskowym. Czy jest możliwość że brak jakiejś uszczelki albo filtr źle wsadzony? oring był wymieniony na nowy razem z filterm. Może ktoś już to przerabiał?
Zapowietrza się. Wymień filtr paliwa i koniecznie ten gumowy oring na plastiku z zapinką przewlekaną.
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
jeśli pompa jest w miarę sucha (nie kapie z połączenia korpusu z rozdzielaczem wtrysków), to wymień filtr paliwa tam są dwa oringi które mogą być już stare i nie trzymają , sprawdź uszczelnienie rurki z której dochodzi paliwo do filtra a także sprawdź rurkę przelewu powrotu nadmiaru ropy do filtra paliwa taka cienka na samej górze obudowy filtra paliwa....
Witam jak dodałem w opisie mój peugeot 206 nie odpala jak jest zimny lub dłużej stoi, pali tylko w tedy na plaka nie mam pojęcia co może być, na początku przeciekał od dołu filtr paliwa ale wymieniłem oring i jest dobrze, myślałem że to może paliwo schodzi z pompy ale nie bo mechanik stwierdził że paliwo jest w pompie i sprawdził też świece żarowe są...
Stosowałem już butelkę z paliwem na krótko bezpośrednio wężykiem do pompy i wydaję mi się że chodzi ok tylko pompa może mieć siłę zassać paliwo po wężyku 30 cm a może nie mieć siły na wężyk 30 cm+ filtr+ wąż 3,5m + smok i zbiornik który znajduję się poniżej lini węża ale to tylko moje spostrzeżenie. Drugie spostrzeżenie to takie że przejechałem około...
Próbowałeś uszczelki zaworek odpowietrzający filtr lub do wymiany główny oring filtra paliwa ostateczności to cała obudowa
Witam Mam problem z cofaniem sie paliwa i powietrzem w przewodach, samochód C220 Diesel 96r. VIN WDB2021211A377095 Wymieniłem filtr paliwa i oring pod śrubę, nowe oryginalne przewody od pompa-filtr przewód i filtr-dogrzewacz przewód oraz przewód czarny od podgrzewacza do rurki która idzie do zbiornika, Dodam że silnik pracuje płynnie, lecz z rana schodzi...
Juz Wiem co to jest rozebrałem to i wymieniłem tylko oring koszt 50 gr paliwo przestało kapac i auto chodzi bardzo dobrze. temat zamkniety.
Zacznij od podstaw: -czy jak kręcisz rozrusznikiem pojawia się dym z rury wydechowej? Jeśli tak to w jakim kolorze? -jeśli nie to poluzuj nakrętkę na jednym przewodzie wtryskowym, poproś kogoś żeby spróbował odpalić i zobacz czy podaje paliwo na wtryskiwacz. Może się po prostu zapowietrza przez zbutwiały oring np. przy filtrze, simmering na wałku pompy...
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Oring na filtrze paliwa i nowe oringii na zaworze drv listwy CR na początku.
Witaj Sprawdz czy pod filtrem oleju niema.wycieku, z podstawy filtra oleju, jezeli jest wyciek to auto nie odpali, trzeba wymienic oring prosta i tania robota. 1,6 mpi tak ma ze.jak nie zrobi minimalnego cisnienia oleju to niee odpali. Czesto przez stary olej na mrrozie podwieszaną się zawory , tez sie zdarza,albo wybija ten oring bo olej niemoze dalej...
Więc tak, wszystkie drogi prowadzą zawsze do smoka, to że wymieniony, to nic nie szkodzi- syf w baku mógł podejść pod krawędż i nie trzymają. Paliwo ma schodzić i chlupać w baku, ale powrotem. A co do ciśnienia po zgaszeniu, to powinno wolno opadać do zera po kilku minutach. Zakładanie dodatkowych zaworków, źle wróży i obiecuje większe kłopoty- tam...
Dziękuję wszystkim za uwagi i pomysły. Usterka usunięta. Tak, układ paliwowy się zapowietrzał poprzez filtr paliwa. Trzeba było wymienić (czytaj dopasować) oring na termostacie i dołożyć uszczelkę na kroćcu spustowym. Teraz silnik zapala idealnie. A tak na marginiesie to płuca bywają wystarczającym przyrządem diagnostycznym :D Pozdrawiam
Przed wymianą aż tak nie kopcił. Oringi zostały wymienione bo paliwo barwiło się na czarno od oleju. W serwisie deutz mi powiedzieli, że to może być przyczyna. Faktycznie po wymianie to ustało. Ale nie dawno się dowiedziałem, że wiele 10 letnich ciągników z takimi pompkami ma tę przypadłość i to nic strasznego trzeba tylko częściej wymieniać filtr paliwa....
problem ogarnięty oring filtra paliwa walnął
Stawiam na niedomagania układu paliwowego bo prawdopodobnie się zapowietrza , często winowajcą jest ten zaworek na filtrze paliwa oraz jego oring , jak nie to to do sprawdzenia kąt wtrysku VAG-giem , oraz dawka startowa ,ją da się podnieść vag-giem .
Pozwolę się dołączyć do tematu.Scenic 1.9 dti F9Q 734.Objawy nie chciał palić po dłuższym postoju.Trzeba było go męczyć kilka razy. Usterki: glówną przyczyną była pęknięta sprężynka na zaworku zwrotnym jak na foto kilka postów wyżej-wymiana na nowy, układ zasilania paliwem łapał powietrze na filtrze paliwa-wymiana oringów na złączkach filtra (widoczne...
Witam ponownie, zaworek na filtrze oraz oring został wymieniony, i cholera nic to nie dało... Mógł by mi ktoś pomóc co jeszcze może być przyczyną że cofa paliwo ja już nie wiem co jeszcze mógł bym sprawdzić normalnie czeski film. Czy to faktycznie pompa cała do uszczelnienia? Ale nie chcę na ryzyk fizyk bo może się okazać znowu że to nie to.
Dzięki panowie za porady.Nie zgadniecie co było przyczyną.W podstawie filtra paliwa na śrubce był spękany oring.Po wymianie oryginalnego filtra razem z oringiem nie ma żadnego problemu,silnik nie gaśnie.Pozdrawiam.
Coś steruje tym dawkowaniem prawda? Tak to jest mono wtrysk. Można też sprawdzić oring na wtryskiwaczu. Odkręć filtr powietrza (2 śruby) i będziesz widział gardziel. Popatrz jak dawkuje paliwo i czy jest mgiełka czy leje. Oczywiście sonda lamda też występuje w tym silniku. Do sprawdzenia.
Wygląda na to, że paliwo cofa się po dłuższym postoju i to jest powodem ciężkiego odpalania. Pisałeś, że wymieniałeś filtr paliwa (dwukrotnie) czy on jest na szybkozłączki? Jeśli tak to zamień je na zaciski, bo prawdopodobnie właśnie tam jest nieszczelność. Można też kombinować z wymianą oringów w szybkozłączkach, ale chyba łatwiej jest je wyciąć i...
W sumie to nie znalazłem ewidentnej przyczyny wymieniłem uszczelki gumowe pod filtrami i uszczelki miedziane po rozkreceniu ukladu i tyle a teraz nie da się odpowietrzyć układu..... :cry: Dodano po 4 Dokładnie tak robiłem kolego ssaperr i nawet rozebrałem ręczną pompke i wymieniłem taki gumowy oring na tloczku pompki i jakoś nie ma efektu...
Jestem ciekaw o które o-ringi dokładnie chodziło mechanikom, raczej nie o uszczelki od samej puszki filtra bo je się wymienia za każdym razem z filtrem, być może mieli na myśli o-ringi w szybkozłączkach od przewodów, one rzeczywiście z czasem mogą ulec zużyciu od odpinania i wpinania i mogą zacząć przepuszczać powietrze. Jeśli przewód między filtrem...
Witam wszystkich mam mercedesa w202 2.2d 96r. Mój problem polega na tym. Ostatnio zatankowałem samochód do pełna i przejechałem jakieś 100km do domu i wszystko było idealnie. Na drugi dzień próba odpalenia samochodu nie udała się poprostu mogłem kręcić i kręcić i nic samochód na hol pali od 20 metrów. Wyszło na to że cofa mi się paliwo albo ciągnie...
Witam Był podobny temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... Jeśli wszystko wymieniałeś sprawdź jeszcze raz zawór podgrzewacza paliwa (ewentualnie wymień oring) znajduje się on na filtrze. Z tego co pamiętam podobny objaw występował z przyczyny tego zaworu.
Witam. Czy po wymianie oringów i podkładek na pompowtryskach, silnik ograniczy konsumpcję oleju do akceptowalnych ilości? Użytkuję Passata 1.9TDI BLS od 7lat i nigdy tam nie zaglądałem bo nie było potrzeby. Obecny przebieg 390tys km. Zwykle dolewałem do około 0,5l oleju między wymianami (co 15 tys.km). Ostatnio muszę dolewać około 0,8 litra na tylko...
Jeżeli przy odpalaniu idzie siwy dym to pompa wtryskowa LUCAS podaje paliwo na wtryski lecz nie ma warunków do odpalenia. Albo niskie ciśnienie na cylindrach lub słabe kręcenie i wtedy najlepszym wyjściem jest podanie ognia do kolektora ssącego. Jeżeli w czasie rozruchu nie idzie dym to pompa LUCAS nie podaje paliwa i można kręcić długo i tak silnika...
Proponuję popuścić pokrywę filtra paliwa na tyle, żeby odsłoniło się nacięcie odpowietrzające. Czyli żeby oring był ponad brzegiem obudowy filtra. Odkręcić suwadło pompki ręcznej i pompować aż popłynie paliwo bez powietrza. Musi pomóc, jak nie to usterka siedzi głębiej.
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Pod kodem 78 kryje się kilka doków literowo cyfrowych i wszystkie związane są z paliwem i jego wartością ciśnienia. Przede wszystkim filtr paliwa i jego jakość. Zawór odcinający paliwo (ten czerwony) jest używany tylko przy gaszeniu pojazdu, ale nie jest powiedziane że nie ma wpływu. Jeżeli będzie zanieczyszczony, przycięty oring to będzie puszczał...
Witam, Sprawdź dokładnie przewody paliwowe, a szczególnie ten od baku do filtra. Prawdopodobnie na którymś łączeniu lub gumowym odcinku jest nieszczelność i dostaje się powietrze. Jeżeli masz filtr z 2 króćcami pod przewód zasilający oraz zaworek na powrocie to sprawdź sam filtr (czy nie wypadł oring pod zaworkiem na przelewie?) może być nieszczelność...
A oringi wymienione na nowe przy filtrze?
Nie mniej po w/w metodzie wyrzygał odrobinę "czerwonawego" płynu - pachnie jak płyn chłodniczy z domieszką rdzy Skąd on to wyrzygał? Z wydechu? Zbiornikiem wyrównawczym? na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia widać bombelki powietrza - skąd może brać lewe powietrze? Oring na filtrze? Robiłem odpowietrzanie, ale bez problemu po jednym pompięciu gruszką...
Co do oringów - z tego co ja rozumuję powinno paliwo się dostawać do oleju albo by kopcił czy nie równo chodził prawda? Pompa paliwo daje bo filtr paliwa zawsze jest pełen ponadto jak juz pisałem nie ruszane to było odkąd go mam a to juz 4 lata. Mechanik powiedział ze pompa vacum - szczerze zrobiłem się trochę przezorny w tych sprawach i wyciągnąłem...
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
W okresie mrozów częstą przyczyną są oringi lub parciejące przewody paliwowe .Nie widać śladów paliwa . Zaworek w razie czego na próbę wstawiłbym za filtrem paliwa .
Sprawdziłbym: - oring zaworka "stop" w pompie - on bruździ na tysiące sposobów... - pompę wstępną paliwa (pod kolektorem wydechowym za sprężarką), wyrabiają się zaworki i przestaje podawać paliwo, które czasem się cofa podczas postoju do zbiornika; wymiana prosta, zamiennik 150 zł. - czy w filtrze jest full paliwa, ale trzeba założyć po zdjęciu starego...
Najczęściej uszczelka w filtrze paliwa odwrotnie założona ta płaska lub oring w deklu się uszkodził --sprawdź
I gdy paliwo jest już ciepłe powrót przez ten zaworek jest realizowany prosto do baku z pominięciem filtra,a gdy temperatura jest niewystarczająca w celu ogrzania filtra ciepłe paliwo z powrotu przechodzi przez niego i dopiero do baku.Tak jest u mnie w vw 1.9D i podejrzewam ,że u Ciebie też.Często układ zapowietrza się przez oring uszczelniający właśnie...
[quote="Stefanek1"]Witam. >Ta pompa to Lucas czy Bosch. Roto Diesel >Tak ciśnienie, to 1 bar = 0,99 atm, albo 0,1 MPa, albo 14,5 psi, No tak mi się wydawało >ale tam powinno być oznaczenie w atm. Niestety, nie było oznaczenia >Czekam, na wiadomość jak zapalił, a pewnie będzie trzeba rano, szybki skrobać. Nie zapomniałem o meldunku 8-) chciałem tylko...
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
Jeśli chodzi o smok,to raczej nie,jak wymieniałem filtr to nawet nie był zabrudzony i paliwo w filtrze czyste,co dziwne! Paliwo będziesz miał czyste , ale pompa będzie miała ciężko ciągnąć. Powymieniaj wszystkie oringi na przewodach paliwowych.
Witam wszystkich użytkowników.prosiłbym was i pomoc A mianowicie zakupiłem miesiąc temu xsara picasso 2.0 hdi 90 koni 2000r.samochód był sprawny do momentu wymiany wszystkich filtrów i zmiany oleju.po wymianie Pikuś zaczął ciężko odpalac czasami za szóstym razem.do tego w trakcie jazdy przy mocniejszym depnieciu pedalu gazu auto gaśnie pojawia się check...
Po odpaleniu silnik pracuje równo ? Jeżeli nie to jak pisał kolega wyżej, należy sprawdzić ciśnienie sprężania. Jeśli auto pracuje dobrze po tym ciężkim rozruchu to sprawdź czy przy filtrze paliwa nie ma wycieków, głównie przy króćcach w obudowie filtra paliwa, gdzie prawie pionowo wchodzą 2 przewody paliwowe. Ostatnio przerabialem to w Combo C z takim...
Jak w temacie. Auto żony, 1,9D wolnossący, bez turbiny i intercoolera, fajnie chodził w polówce (820kg). Trochę ciężko palił. Wymieniłem świece żarowe i wykręciłem wtryski do sprawdzenia. Okazało się że jeden całkowicie lał, trzy pozostałe ciut ciut lepiej. Wymieniłem końcówki, wkręciłem z powrotem, uszczelniłem specjalnym silikonem. Sprawdziłem filtr...
ja miałem podobny przypadek w atego 1228 okazało sie że oring na filtrze paliwa był zbyt cienki i łapał powietrza
mi sie wydaje ze kolega cooltygryskek naczytal sie jakiegos forum i probuje zaskoczyc swoja wiedza... 1) niebieskie spaliny- paliwo, niespelnione AFR 2) czarny - spala olej, niespelnione afr 3) bialy dym- woda, turbodefekt olej w TD,TDi sa normalna rzeczą aczkolwiek nie noryczną. Jak są ślady oleju to bez paniki ze turbo sie sypie.. zreszta kolega sztomel...
Rozumiem, ze masz zwykłego wolnossącego na pompie Boscha. Prawdopodobnie zapowietrza się i stąd twoje problemy. Pompa podająca paliwo (pod kolektorem wydechowym) ma zaworki, które pełnią także rolę zaworków zwrotnych. Zaworki po dłuższej pracy są wypracowane i nie trzymają dokładnie paliwa. Przy dynamicznej pracy pompa jeszcze podaje, po dłuższym postoju...
Mi to wygląda na zatkany filtr paliwa.Zobacz czy przewodem paliwowym nie lecą bąbelki powietrza.Przeważnie jak zatka się filtr,to zaczyna puszczać oring na tym zaworku na filtrze. Jak chcesz obrotomierz to przekręć stacyjkę (żeby zapaliły się kontrolki)ustaw przebieg na całkowity(napis total przy przebiegu,chyba że ma najechane więcej niż 300 tys.to...
Witam. Zajrzałem do filtra dzisiaj po robocie. Rozebrałem i wyciągnąłem go. Od góry był czysty aż do połowy, tak około 3cm przed ķońcem było widać że jest lekko szary. Czarny nie był ale przejechałem dopiero 100 km. Poskładałem wszytko, odpowietrzyłem i auto odpaliło po paru sekundach kręcenia. Po ok 8 km przestał delikatnie szarpać i jechał normalnie...
Witam. Walczę z tą usterką ze 2 miesiące. Może ktoś "Dobry" pomoże bo mi już ręce opadają. Usterka pojawiła się, jak zabrakło paliwa w zbiorniku. Pojechałem kupiłem 5 tkę i auto odpaliło. Ale po jakimś czasie rano nie odpaliło. Po odpowietrzeniu pompy i wtrysków odpaliło i chodziło może z 2 tygodnie i Pewnego ranka znowu klapa - kolejne odpowietrzenie...
Jak wkręcę ją do końca to właśnie obroty trochę wzrastają, a gdy zacznę odkręcać lekko spadają ale już po około 2 obrotach mogę odkręcać do samego końca i nie zgaśnie, nic się dalej nie zmienia, nawet jak wykręcę dyszę i tylko będzie w otworze to też za dużo to nie zmienia. Dodam, że prawidłowo na dyszy jest zamocowana sprężyna, dalej podkładka i na...
Poczytaj o typowych bolączkach 1.9 TDi PD(na pompowtryskach). W tych silnikach jest problem z uszczelnieniem pompowtrysków. Dokładnie łapka trzyma pompowtrysk w głowicy tylko z jednej strony. Powoduje to kiwanie się pompki w głowicy w efekcie uszkadzanie uszczelnień (oringów) i wyrabianie gniazda oraz samego pompowtrysku. W zależności od stanu czasem...
obejrzałem mnostwo filmikow i wychodzi tak: 1) mozna obojetnie 2) uszczelka z dwoch stron 3) lepiej zeby była wyżej pompka od filtru paliwa 4) obojetnie 5) grawitacja czyli lepiej tak 6) tak, aby sie odpowietrzał Mam tylko jedno pytanie bo np filmik u góry jest zamontowany filtr paliwa tak: https://obrazki.elektroda.pl/6799183100_...
Niech zobaczy do tej sruby co jest skrecany filtr paliwa. Na niej powinien byc gruby oring. Czesto mialem takie przypadki.
częstym problemem jest uszkodzony (za mały )oring na filtrze paliwa. Nawet oryginalne dostarczane razem z filtrami są za niskie. Wystarczy kupić nieco grubszy za 3zł i odpala z półobrotu. Sam walczyłem nad tym prawie 3 tygodnie.
Witam, problem polega na tym, że zauważyłem bąbelki powietrza w przewodzie paliwowym między filtrem a pompą. Wymieniłem oringi co nie poskutkowało następnie zmieniłem całą obudowę filtra paliwa i nadal nic ciągle zasysa lewe powietrze proszę o pomoc PS: samochód zaczyna szarpać w przedziale obrotowym od 1800-2000 obr. czy to ma jakiś związek z powietrzem?...
Witam. Mam problem z mondeo 2.0tdci 115km 2001r i już nic mi nie przychodzi do głowy co to może być dlatego może mieliście taki sam przypadek i coś podpowiecie. Zaczeło się od zwykłej wymiany oleju i filtra paliwa u pewnego fachowca który przy tej wymianie połamał zatrzaski przy filtrze i założył zwykłe "szlałfy" było wyraźnie widać ile powietrza idzie...
przy wycieku paliwa przez oringi sekcji tłoczących, paliwo wraca przez przewód powrotny do zbiornika paliwa, a nie do kolektora dolotowego.Ale ja nie dopatrywałbym się przyczyny w cieknących oringach, gdyż ta usterka powoduje głownie symptom ciężkiego odpalania po dłuższym postoju. Ja sprawdziłbym po pierwsze czy auto dymi przy pełnym gazie, tzn. czy...
Sprawdx oringi na sekcjach tloczácych pompy.Kolory oringow majá znaczenie.Jezeli oring przecieka, to cisnienie zasilania paliwa ucieka do przelewu.Jezeli oringi sa ok, zobacz jaki jest przelew z pompy na wolnych przy zimnym silniku i to samo przy cieplym.jezeli przy cieplym paliwo leci jak z kranu, to znaczy, ze te sekcje tloczáce sa cos skopane.Najlepiej...
Co do wymiany na Boscha - jest problem: silnik z Boschem ma dodaną pompę wstępną (mechaniczną napędzaną od wałka rozrządu popychaczem). Przy Lucasie CAV jest tylko ręczna pompa odpowietrzająca na filtrze. Nie ma możliwości dołożenia pompy mechanicznej. Jednak Bosch ma pewne własności samozasysania, bo kiedyś na Forum Forda był taki dziwoląg (Bosch bez...
Kolejna sprawa, co to za śruba zaraz za kołem zębatym w górnej części pompy z lewej strony pompy na klucz płaski 10mm (2 boki płaskie i 2 półokrągłe) po prawej widać otworek z kulką. Znajduje się to pod aluminiową rurą kolektora ssącego. Jest to zawór regulacji ciśnienia paliwa, które to reguluje dawką oraz kątem wtrysku elektrozawór otwiera ciśnienie...
Może jeszcze spróbuj spuścić paliwo i zalać jakieś porządne. Ja kiedyś do diesla też zalałem kiepskie paliwo i nie chciało odpalać. Nic innego niestety nie przychodzi mi do głowy.Spróbuj jeszcze odkręcić kranik na dole filtra paliwa i spuścić nieco paliwa/wody.Uważaj przy tym na malutki oring.
Wg. mnie usterki należy szukać po stronie niskiego ciśnienia, czyli od zbiornika do pompy CR (wysokiego ciśnienia). Pierwsze to należy sprawdzić jak pracuje pompa paliwa w zbiorniku. Po włączeniu zapłonu powinno być słychać jej pracę przez okolo 3 sek, jeżeli po tym czasie nie włączy się rozrusznika komputer odcina zasilanie do pompy. Można zdjąć przewód...
przewody które dochodzą do filtra po od montowaniu i zamontowaniu wydają mi się bardziej luźne niż wcześniej Te przewody są uszczelnione w obudowie filtra oringami. Piszesz o luźnych przewodach paliwowych, pewnie te oringi puszczają.
Przychodzi zima i mrozy to zaczynają wychodzić te perełki z 100 tyś przebiegu :P a na poważnie. Jeżeli auto na ciepłym zapala i pracuje ok i bez dymienia to aby zapalało bez problemu trzeba: -ciśnienie sprężania, najprostrza rzecz do sprawdzenia a powie nam dużo o kondycji silnika -świece żarowe, sprawdza się albo opór albo grzanie na wymontowanej,...
Witam, i jak udało Ci się znaleźć przyczynę? Pytam bo mam ten sam problem. Zacząłem od oringu na jednym z wtrysków (nie trzymał) teraz wymienię filtr paliwa (jest to wskazane przy stosowaniu dodatków czyszczących wtryski).
Według mnie gdyby miał bagno na podszybiu pedal gazu nie reagował by - obroty lekko podniesione. Zbiornik do sprawdzenia. Cała droga do filtra - wymiana filtra paliwa. Regulator na pompie - sprawdzić jeszcze raz oring. Zawór ciśnienia na listwie wtryskowej- raczej bym to obstawial/ wypalone styki we wtyczce.
tata BLS posiada filtr DPF :) przy dużych miejskich przebiegach One są na tyle zapchane że procedura dopalania jest bardzo częsta a przy takiej procedurze kapkę paliwa którego nie idzie spalić (silnik mocno podlewa żeby uzyskać wysokie EGT) przeciskane jest przez pierścienie właśnie do skrzyni korbowej i miesza się z olejem :) jeżeli po postoju 2 dni...
To co pokazałeś czerwoną strzałką to spust wody. Spuszcza się kiedy odkręcisz ten pierścień po prawej stronie tej strzałki. To jest korek, a czasami zamiast niego jest czujnik obecności wody w filtrze. Na końcu korka jest oring więc, albo on puszcza albo korek jest pęknięty. Spróbuję znaleźć w swoich materiałach i pokazać jak to wygląda. A odpowietrza...
Przewody paliwowe do sprawdzenia wraz z wymianą filtra paliwa z oringami jeśli oczywiście są . A zwolnione tempo jak piszesz to może być akumulator, rozrusznik lub masa . Naładuj przez noc akumulator do pełna i w poniedziałek podjedź do punktu sprzedaży akumulatorów i poproś to na pewno znajdą chwilę przemierzyć twój stary ale musi być naładowany na...
Próbowałeś z puszczeniem nadmiaru z pompy, bezpośrednio do baku - z pominięciem filtra? Ja tak mam na stałe i zero problemów z powietrzem. Próbowałeś wymienić oringi, na szybkozłączkach przy baku (moduł pływaka/czujnika)? Rurki, oringi, zaworek zwrotny w module pływaka/czujnika sprawdzałeś? Pozdrawiam.
Błąd p0341 przestawiony rozrząd Niekoniecznie, przestawiony rozrząd to P0008 -P0012 i tym podobne. Poza tym, tak jak pisze kolega piotrekwoj1, kasowanie i testy. Błąd przepustnicy i modułu wentylatorów to częsty przypadek w VW. Zwarcie w przepustnicy pali bezpiecznik, który, w niektórych modelach, odpowiedzialny jest również za zasilanie modułu wentylatorów....
Sprawdź czy przy obudowie filtra paliwa nie ma wycieków; drobny wyciek, przycięty oring czy nieszczelnosc będzie objawiała się błędem o spadku ciśnienia na listwie.
Od miesiąca walczę z problemem zapowietrzania się. Po kilku godzinnym postoju potrzeba od 3 do 7 obrotów rozrusznikiem żeby odpalił, a jak odpali to po chwili gaśnie i dopiero za drugim lub trzecim razem odpala. Jeśli dodam gazu to czasem uda się mu przetłoczyć powietrze i nie zgaśnie, a czasem i tak go zadusi i dopiero za drugim razem normalnie odpali....
Witam, mam Berlingo z takim samym silnikiem. Od 1,5 tygodnia borykałem się z dokładnie takim samym problemem. Po nocy samochód odpala normalnie ale po 10 sek. gaśnie. Przy próbie kręcenia rozrusznikiem po dłuższym czasie odpala ale wyskakuje błąd "Antipollution faulty". Po podpompowaniu gruszką - odpala i jedzie normalnie. Jeśli odpowietrzyłem przed...
czy może, te zaciski wymienić na wężykach prowadzących do filtra ? tak jak pisze kolega wyżej - jakość filtrów i oringu pod zaciskiem podgrzewacza paliwa - najlepiej wymienić zaciski i oring pod tym plastikowym zaciskiem podgrzewacza na filtrze
1 Witam, juz wcześniej opisywałem mój problem z zapowietrzającym sie układem paliwowym w lupo 3L 1.2 TDI ANY, sprawdziłem już wszystko przewody podpiołem na krótko zasilanie z butelki i dalej to samo wymieniłem filtry zaworki nie pomogło, dostałem informacje że jeszcze może zapowietrzac sie na pompowtryskach ale czy napewno ?? :/ Z racji tego ze zabieram...
Ona idzie od pompy vaccum z przodu silnika do serva na ścianie grodziowej. Ale jak jeździłes tak to znaczy że jest inaczej u Ciebie. Powymieniaj oringi w układzie paliwowym. Kilka sztuk. Rozmiar 8x2.5. Pewno jak ruszyles filtr to straciły szcelnosc i się teraz zapowietrza
W takim razie szukaj dalej nieszczelności. W pierwszej kolejności do sprawdzenia filtr paliwa a konkretnie pokrywka z oringiem oraz filterek wstępny a szczególnie oring!
Pomyliłeś kierunki przepływu wężyków paliwa. Z prawej strony pilarki masz wężyk ssący na którym musi być filtr paliwa (smoczek). Z lewej strony pilarki masz wężyk przelewowy połączony z "komorą pływakową" gaźnika (króciec od strony membrany pomiarowej). Wężyk ten jest połączony z primerem który zasysa paliwo z gaźnika i tłoczy na przelew do zbiornika...
Widzę, że dyskusja się rozkręca, a użytkownicy już myślą na co odłożą zaoszczędzone pieniądze, dzięki tańszemu Bio100/BioEstrze o nawet 70 groszy w stosunku do tradycyjnego paliwa. Więc krótka kalkulacja na podstawie własnego testu jaki przeprowadziłem, poniżej kopia mojego wątku z innego forum: Tematem mojego doświadczenia jest test spalania paliwa...
Wygląda to na koniec oringow na pompowtyskach. Dość typowy problem, choć może być kosztowny jeśli gniazdo pompowtysków może być wyrobione (4 sztuki). Od układu paliwowego warto zmienić filtr paliwa być może tylko odkłada się syf w filtrze.
Dzisiaj już nie dam rady tego zrobić ale wymienię wężyki na przelewach bo wydają mi się one luźne. Jeżeli chodzi o oringi na wężach to wywaliłem oryginalny filtr i włożyłem od VW gdzie jest dojście i wyjście. Właśnie zaglądałem do baku i paliwo jest, smok ciągnie prawidłowo, syfu nie ma. Jak mu zapodam plaka to normalnie odpali ale chodzi tylko na plaku...
Dziękuję za odpowiedź też początkowo myślałem nad układem paliwowym bo auto tak jak by nie dostawało paliwa w wyższych obrotach na wyższych biegach.Jakby pompa w zbiorniku nie nadążała dostarczać paliwa do filtra i dalej na pompę vakum.Logi od przepływki robiłem ale tylko statyczne Dodano po 1 kolego Jarzabek666 jakbyś mógł rzucić okiem na ten log...
Nie rozumiem - nie było kratek do 307 sw? Poza tym rozszerzę temat... Proszę jeszcze o informacje w poniższych sprawach: - radio - niestety wsadzony iso zamiennik (na olx/allegro szukać oryginału jak leci, czy konkretnego modelu - w instrukcji są 3 modele: deck, cd, cd do navi). Navi odpada, bo mam u siebie podstawowy wyświetlacz (mimo, ze wersja premium)...
Objaw jakby układ paliwowy się zapowietrzał . Zobacz wszystkie przewody paliwowe a w szczególności filtr paliwa z oringami .
WITAM Posiadam kosiarkę którą dostałem STIGA MULTICLIP 46 z silnikiem B&S Classic. kosiarka 2005 rok produkcji i stoi od 6 lat ponieważ podobno nie chciała zapalić. Co zrobiłem: - rozebrałem wszystkie elementy demontowalne bez ingerencji w silnik i wyczyściłem - wyczyściłem bardzo dokładnie bak paliwa - wyczyściłem gaźnik i zamontowałem nową membranę...
oring filtr oring przewód paliwo oring pompa paliwo
zasilacz samodzielnego montażu oleju skrzyni biegów sharan magneto naprawa
amica pbp2vq203f amica pbp2vq203f
Dobór kabla do zasilania domu 16kW: miedź czy aluminium? Zużycie prądu przez suszarki do ubrań: porównanie modeli