Dziękuję.Mając już zdjętą pokrywę zaworów,wymieniam oczywiście uszczelkę(na uszczelniacz czy bez) czy należy jeszcze jakieś inne wymienić? W dostępnych częściach najczęściej występuje tylko uszczelka pokrywy. Chodzi mi o oringi,niektórzy sprzedawcy jakieś dodatkowo oferują
Witam, Mam trzy pytania i bardzo proszę o odpowiedź na nie, ponieważ mam rozebrany silnik i nie chce niczego zepsuć przy montażu. 1. Jakim momentem dokręcić śruby pokrywy głowicy (nowa uszczelka, nowe oringi) 2. Luz zaworów powinien być 0,3 - ssące / 0,4 - wydechowe. A u mnie jest 0,35 i 0,4. Czy muszę je regulować czy mogę tak jeździć.(szczelinomierz...
A uszczelka pod pokrywą zaworów nie ruszona.Właśnie widać też jak wyczyszczona.Ropa się może lać z połączeń wtrysk filtr rurka, albo z cewka korpus.A nie z pod podkładki miedzianej ja pierd...Wymienić uszczelkę pokrywy zaworów.Wymienić uszczelki między tuleją wtrysku a górna pokrywą głowicy.Uszczelnić wtryski i tyle . Dodano po 8 A zapomniałem jeszcze...
Cześć. Mam takie szybkie pytanie - zamówiłem w internecie komplet uszczelek pokrywy zaworów - 1,8T 20V (grupa VAG), marki Erling. Pytanie moje jest takie - sprzedawca jakiś niepoważny, zagiął tę tekturę wraz z uszczelkami tak jak gazetę z kiosku na 3 części i tak przysłał. Ja to rozprostowałem, ale zastanawiam się, czy coś się nie zdeformowało? Widzę,...
Witam W mojej pandzie wymieniam uszczelkę pod pokrywą zaworów., są tam również oringii. Pod moją pokrywą zaworów były zamontowane trzy oringii a w zestawie uszczelki reinza 15-37544-01 są cztery oringi W otwory widocznych na zdjęciu w jedynce był oring a w dwójce nie było oringu, nie wiem czy był zamontowany . Może wypadał. Do tego otwór nr 2 ma mniejsze...
Witam mam Astrę G z 2003 1.4 16V Z14XE w której słychać cyknie którego intensywność wzrasta wraz z obrotami. Po osłuchaniu stetoskopem wyszło że coś stuka w 3 cylindrze na górze. Myślę że to są kasatory. Mam pytania w w związku z tym: - czy podczas wymiany kasatorów wymienia się wszystkie czy tylko te które są miękkie (czy wszystkie bo niedługo reszt...
Cyba jednak niezbyt dokładnie wyczyściłeś ten gaźnik. To, że wylało się trochę oleju po odkręceniu pokrywy zaworów to, normalne. Pod tą zaznaczoną śrubką jest plastikowa dysz. Trzeba ja wyciągnąć i wyczyścić, oraz sprawdzić oringi, aby to zrobić musisz wykręcić wspomnianą śrubkę. Sama dysza jest wciskana.
zazwyczaj jest to komplet - uszczelka pokrywki i oringi gniazd na świece i najlepiej wymienić całość. Ewentualnie jak nie jest nigdzie żadna z uszczelek pęknięta czy skruszała to możesz usmarować je wszystkie Reinzem z obu stron i skręcić i też będzie dobrze. Oczywiście uprzednio myjąc wszystko z oleju i syfu np benzyną Czyli takie coś https://www.iparts.pl/czesc/zestaw-uszcz...
Jeżeli nieszczelne są oringi do montażu to wymienisz je bez problemu , a jeśli będzie przepuszczał pompowtryskiwacz oddaj do regeneracji. Sprawdź jeszcze co dzieje się z paliwem na powrocie , mogą obsady pompowtryskiwaczy nie trzymać. Silnik możesz odpalić i na wolnych obrotach obserwować co się dzieje na pompowtryskiwaczach( bez pokrywy zaworów) .
Najpewniej pokrywa zaworów ma uszkodzony separator, częsta usterka dowolnego 1.9 TDI z ostatniego wypustu, zamienniki raczej marnej jakości nawet, jak wykosztujesz się kilka stów na średniej jakości Febi to po kilku miesiącach problem najpewniej powróci. Na start robisz rozbiórkę dolotu i generalne mycie, wymień sobie od razu uszczelki i oringi na rurach...
Po wymianie filtrów przestał odpalać. Sprawdź króciec dopływowy pod filtrem wstępnym. Czy wymieniając te filtry nie zostały skaleczone pokrywy, zdarza się, że genialny mechanik stare oringi zwala nożem, wkrętakiem czy co tam ma pod ręką. Wydmuchując zanieczyszczenia z komory filtra wstępnego wydmuchuje plastikową kulkę, spełniającą rolę zaworu odpływowego....
Metaliczne stuki to typowy objaw za wczesnego kąta wtrysku. Czyli to coś z rozrządem nie tak ? Rozrząd niedawno był robiony... Tylko nie wiem czy kompletny, bo nie posiadam żadnej faktury na to ( do dziś pluję sobie w twarz ). Ne pewno był na nowo ustawiany, nowy pasek był i pompa wody ( którą sam kupiłem ). Co z resztą ? Nie mam pojęcia co było robione,...
Wiazka pompowtryskiwaczy pod pokrywą zaworów. Jak nie kontaktuje na którymś to nie odpala czasami łapie kontakt od wibracji. Zużyte oringi pompowtryskiwaczy lub gniazda w głowicy. Jeśli podczas odpalania nie widzi obrotów to czujnik położenia wału. Wszystkie przypadki mogą nie powodować błędów w ecu.
Witam, Problem: Auto ma problem z odpalaniem na ciepło. Na zimno pali na dotyk, po rozgrzaniu i wyłączeniu trzeba długo kręcić. Gdy postoi na ciepło parę minut, praktycznie jest nie do odpalenia zanim ostygnie. Auto miało ściągane i regenerowane głowice a więc rozpiany był cały układ common rail czyli: - ściągana była listwa zasilająca - odkręcane były...
Kolego skoro masz jeszcze problem to proponuję zdjąć pokrywę zaworów i przeregulować pompki mechanicznie i wtedy zobaczyć, lub możesz jeszcze zamienić 4 pompkę z inną. A czy przypadkiem nie zakładałeś pompek na stare oringi?
ad1 uszkodzenia mechaniczne szufladki lub calego zasobnika (pekniecia zanieczyszczenia) wymontowac i dokladnie obejrzec stan dysz w zasobniku przylaczen do zbiornika i od zaworów) moze inna szuflada nie od tej pralki (ktos cos kombinowal) pS srodkowa przegroda uszlachetnianie usztywnianie itp. ad2 to obejma trzymajaca pokrywe zbiornika. Moze byc nierowno...
Witam, mam kilka pytań odnośnie mojej Astry G 2.0DTI 101KM z 2001roku. Do rzeczy. Wczoraj odpaliłem auto i zacząłem jechać, na prostym odcinku drogi wcisnąłem pedał gazu i auto strasznie mulasto zaczęło się zbierać. Początkowo myślałem, że mi się hamulce zapiekły, stanąłem i sprawdziłem ale tarcze były zimne. Po ujechaniu kilkunastu metrów zapaliła...
Witam. Odswieżę stary temat w celach informacyjnych. Jezeli chodzi o podmianki . W vivaro padl mi silnik m9r 630. Przyczyną byly problemy z PDF. Czesto sie zapychal, pomimo czestych dlugich tras ,wypalanie nieudane jedno po drugim. Pomimo ze posiada piąty wtrys na wydechu za turbina, który sluzy do tego. Komunikat na desce rozdzielczej to PDF, inspuiting...
A więc tak, port 31 służy do odpowietrzania sterowania sprężarką . W chwili załączenia pracy sprężarki tym portem wypuszczane jest powietrze z przewodu do jej sterowania port 4. Przyczyn może być kilka; 1-nieszczelna cewka odpowiedzialna za załączenie zbijaka. 2-coś z elektroniką podaje niewielkie napięcie na tą właśnie cewke cały czas. 3-cofające się...
Pozostaje prześledzic drogę od zaworów do kosza z tarczkami bo tak powinno byc około 20 bar ciśnienie a skoro nie ma to mi się wydaje że poszły uszczelnienia na tłoku w tym koszu z tarczkami lub na wałku przez który ten olej ma płynąc to takie oringi zazwyczaj płaskie koszt raczej nie kosmiczny. Trzeba zajrzec do skrzyni przez jakieś okienko lub górną...
hehe... nie daj sie :) u mnie "obszar poszukiwan" zawezil sie do: zawor na pompie, oringi lub pokrywa filtra paliwa ja w czwartek odstawiam do mechanika jak znajdzie przyczyne dam znac....
termostat jeśli nowy ale calorstat, wernet to śmietnik, po miesiącu zdycha, tylko Wahler działa niezawodnie, nie jest wiele droższy mogą też puszczać lewe powietrze oringi między przepustnicą a pokrywką zaworów z kolektorkiem (tam są dwa bo jeszcze taka blaszka jest jak dobrze pamiętam) oraz między pokrywką zaworów a głowicą uszczelka, ja tam smaruję...
Pierwsze ciśnienie na pompie tandem podczas przyspieszania. Dwa albo oddanie pompek do sprawdzenia albo wyjęcie 1 i 2 ocena stanu krzywki na wałku. Trzy sprawdzanie stanu uszczelnień pomp wtrysku w gnieździe (oringi czy nie zdarte) jak i stanu samego gniazda czy nie rozjechane. Cztery zmiana pompowtrysków 1 i 2 miejscami na nowych bądź starych uszczelnieniach....
Skasowałem, dzisiaj zrobiła tylko około 40km, żadne błędy się nie pojawiły. A nie mówiłem? ;) Wracając do twoich problemów to musisz najpierw ustalić ile faktycznie to auto pali a potem ewentualnie zabrać się za naprawy. Ja bym zaczął od regulacji zaworów, sprawdzenia szczelności dolotu (intercooler, oringi) i wymiany czujnika doładowania. Co do problemów...
1. Pojęcie jakieś mam inne zostały naprawione tylko z tym autem jest jazda i nawet Autoryzowany serwis mana sobie nie poradził skasował błąd i tyle a on się co trasa pojawia a niby jest ok tylko ze pali 45 lit więc dlatego pytam no chyba że oni też nie mają pojęcia. 2.Mocznik sprawdzony pewny dostawca. 3.Przewody drożne. 4.Pompka pompuje ale jak wyżej...
Pozwólcie koledzy że trochę się rozpiszę ale moim zdaniem temat jest tak zawiły że trzeba opisać go bardzo dokładnie aby po jakimś szczególe ktoś z Was mógł wykluczyć swoją usterkę. Miesiąc temu kupiłem Astre II 1.7 DTI z silnikiem Y17DT. Na miejscu nie było możliwości sprawdzenia stanu oleju bo właściciel przyjechał akurat z myjni a wiecie jak długo...
Witam, czytałem wiele tematów o podobnej tematyce i tu w tym temacie chciałbym zamieścić jakby dwa wątki odnośnie tego silnika z instalacją LPG, jedna kwestia to KZFR, ich hałasowanie i diagnoza, druga sprawa to sprawdzanie luzów zaworowych gdyż przy LPG jest to ważna bardzo sprawa dla tego silnika. Zamieszczam tu mój film uruchomienie auta po zimnej...
pokrywy zaworów laguna demontaż pokrywy zaworów renault pokrywy zaworów
hasło karty pamieci bascom input bajty oświetlenie kurnika
Wieża Thomson MS4200 - Gubienie stacji radiowych Jak zwiększyć prędkość wózka Invocar Leo?