Witam Do wymiany masz oringi tulei cylindrowych .Te otwory są właśnie po to aby pokazały wyciek płynu jeśli jest problem z uszczelnieniem tulei.
Kwantor , blisko ae jak pójdą obsady w dci to płyn masz w zbiorniku paliwa, Ja stawiam na oringi tulei cylindrowych
oczywiście Dodano po 1 oczywiście dokładnie trzeba wyczyścić miejsca które uszczelniają oringi
miałem trzy v6 we francuzach i w każdym było to samo, mija 10 lat i pada uszczelka pod głowicą,przy rozbiórce wymienia się oringi i tuleje przy okazji bo tam tez puszcza,przy tej wartości auta według mnie naprawa nieuzasadniona ekonomicznie sprzedaj całość na części
Witam Do wymiany oringi tulei wszystkie górne i dolne na 6 cylindrach do wywalenia.Sprawdz tez czy na górnej części bloku tam gdzie obsadzasz tuleje nie masz braków materiału bloku (wzerów)
Do tego silnika od niczego innego nie dopasujesz rozrusznika chyba że przerobisz mocowanie na "prawoobrotowy" Rozrusznik R5K, są na allegro. Remont S-15 może być kosztowny. Najpierw znaleźć gdzie leje wodą, jak rozmrożony blok?. Po raz kolejny - idź gdzie indziej bzdury pisać. do bloku dostaje mi sie woda niewiem z kad Zniszczone oringi na tulei cylindra....
zgadza się: 1. uszczelki głowicy 2. zaślepki głowicy 3. oringi tulei w skrajnych przypadkach 4. pęknięta tuleja 5. wżera w korpusie bloku na uszczelnieniu tulei 6. pęknięta głowica lub blok silnika
Czegoś nie rozumiem... Kolega napisał: Witam Jak się wyciąga tuleje cylindrów w Ursusie C-330M? Mam problem przedostawania się oleju do ukł. chłodniczego. Oringi tulei to chyba troszkę nie w ta stronę by puszczały. No chyba ze się mylę, to niech mnie ktoś poprawi :>
Przyczyn może byc kilka - dziura w tulei, wypalone oringi tulei, pęknięty blok, pęknięta głowica - nikt nie zgadnie, trzeb rozebrać i zobaczyć.
Oringi na tulejach cylindrowych
Zdejmij miskę nalej wody i patrzaj od dołu skąd kapie i nie pracuj z wodą w oleju bo motor zatrzesz . Jeśli traktor całe życie był zalany wodą to na bank masz wżery w materiale kadłuba w miejscu gdzie oringi tulei stykają się z dolnym gniazdem tulei , temat wielokrotnie przerabiany po Bożemu to trzeba by motor rozebrać w drobny mak i blok dać do tulejowania...
Przyczyna moga byc oringi na tulejach cylindrowych .
jeżeli masz olej ponad stan i płyn w oleju, to w pierwszej kolejności stawiałbym na pompę wody, która jest napędzana od rozrządu i zdarzyło mi się kiedyś w innym aucie, iż przepuszczała płyn do oleju. Ściągnij miskę olejową i i podstaw na noc kuwetę, mniej więcej pod rozrządem. Jeżeli pompa wody przepuszcza płyn do silnika, to płyn poleci właśnie po...
Że druciarstwo to oczywista sprawa ale pakować się w profesjonalną regenerację bloku to w tym przypadku przerost kosztów nad potrzebami. Druciarstwo? To gwałt. Żaden epoxyd tam się nie sprawdzi. Ja zadam pytanie: czy któryś z odpowiadających widział jakikolwiek silnik z bliska? Bo widoczne na zdjęciu ubytki na krawędzi nie mają żadnego związku z możliwością...
Witam Jak kolega Andrzej pisze najpierw trzeba sprawdzić szczelność na tulejach [oringi ], a po tym dopiero głowica i inne [ blok ] Przestarzałe oringi uszczelniające tuleje , to najczęstsza przyczyna dostawania się wody do oleju . Pozdrawiam
Spaliły się oringi na tulejach, ew. któraś pękła.
Nie jest normalne. Powinny wchodzić bez użycia młotka, ale i bez luzu - opór oringi na dole powinny stawiać.
Oringi na tulejach pływających.
Jeśli nie ma wody w oleju i blok cały to zaślepki w głowicy do wymiany. W moim C-330 dodatkowo pękł blok nad pompą wtryskową i rozszczelniły się tuleje. Zaślepki zabite, blok pospawany, oringi na tulejach wymienione i jest OK.
Dzięki ok sprawdzę bo to nowy nabytek i ciśnienia mi nie pokazywało. Wymieniłem oringi na tulejach.
W traktorze została zrobiona kapitalka. Głowice zostały oddane do planowania. Płyn przedostawał się do oleju bo oringi na tulejach były uszkodzone. Po wymianie wszystkiego silnik zachowuje się prawidłowo.
Oleju idzie 70ml. Nasmarować tylko olejem nowe oringi w tulei, resztę oleju zalać przez korek. Pamiętaj że do środka dajemy łożyska otwarte, żeby olej mógł swobodnie przepływać i smarować wszystkie części.
Witam wielkiej filozofii nie ma w wyciąganiu tulei i tak jak piszą koledzy wymienić pierścienie i oringi na tulejach o podkładki miedziane a woda w bloku to nie koniecznie woda z deszczu ,mój stoi na dworzu i nie przykryty wydech i nie mam tam wody. Pozdrawiam
Witam , mam wyciek oleju z lewej strony silnika z pod deklów rozrządu jakby z otworów od tulei (cylindrów) podejrzewam że to oringi na tulejach tylko nie wiem czy w R jest tam oring na dole od oleju , spotkał się ktoś z takim problemem?
Wymienialiscie oringi na tulejach?? Byc moze blok jest skrzywiony w tym miejscu i dlatego plyn ucieka. Jak zakladaliscie glowice to wymieniliscie sruby glowic na nowe??
Witam Panowie, jaki smar zakupić do smarowania uszczelek? Miejsce gdzie kawa ma styczność z smarem, zależy mi na tym żeby nie wpływał na smak kawy oraz żeby był 100 bezpieczny dla zdrowia? Czy smaruje się element, który ślizga się sam, zaparzacz tzw. windę? Ślizgi? Czy wystarczy tylko oringi i tuleję wewnętrzną zaparzacza?
przed ściągnieciem głowicy trzeba było zdjąć miskę olejową i przy zalaniu wodą spr blok i tuleje w 60 są mokre tuleje i też potrafią peknąć albo oringi na tulejach potrafią przeciekać jak się odkreciła przeciwaga musisz ja przykrecić ale od razu spr panewki prawdopodobnie wał nie wyważony podczas pracy wybił panewki główne . jednym słowem pewnie czeka...
a przypadkiem nie zrobił ci się ostry kant i gdy wkładasz tuleje nie przycinasz oringów na tulejach . weź kawałek kamienia od szlifierki i reką skasój ten kant od góry . gdy założysz oringi na tuleje weź spr czy się nie skreciły oringi . najlepiei odciągnąć go i przejechac go wkolo np drutem. posmaruj tawotem i bedzie dobrze. spr na silnikach 40 letnich...
Postawić tarota, zadzwonić do wróżki, zrobić wyliczankę? Ew. głosowanie w sołectwie? Skoro jest woda w oleju, to mogło pęknąć wszystko - głowica, blok, tuleja. Bez rozebrania możesz sobie gdybać. Z reguły przy zagotowanym silniku puszczały oringi na tulejach. Przy zamrożeniu - to tak jak wyżej.
Poprzedni właściciel też jeździł na wodzie i po zalaniu płynu musiałem zrobić remont bo woda leciała do oleju poprzez oringi na tulejach które był uszkodzone. Oleju w wodzie nie zauważyłem. Chłodnica jest na pewno wymieniona bo jest od C360, ale w jakim jest ona stanie to ciężko mi powiedzieć.
turbo to swoja droga. ale sprawdź olej jeżeli jest jakiś dziwny "za żadki" to znaczy ze poszła uszczelka pod głowicą lub oringi na tulei.
Ja wymieniłem oringi i tuleje. Koszt samych oringów to groszowe sprawy, natomiast za jedną tuleję płaciłem bodajże 60 zł. Potrzeba ich 4 szt. Na początku miałem tylko czarny osad na ściankach zbiorniczka. Można by przypuszczać że mogły być to spaliny. Problem zaczął się nasilać, gdy robiłem długie trasy. Wtedy już po ostygnięciu silnika powyżej płynu...
Na tulejach powinny być zwykłe gumowe oringi (chyba że inaczej to wymyślili w tym sprzęcie). Tuleja nie może być osadzona niżej niż płaszczyzna bloku.
Jeśli usterką był znikający płyn to należy tylko to naprawić, a sprawne części ponownie wykorzystać. Ja jestem za minimalizacją kosztów każdego remontu. w tym przypadku Tłoki, pierścienie, tuleje, to spory wydatek i jeżeli nie są uszkodzone wykorzystać ponownie. Zamontować nowe oringi na tuleje, w miejsce gdzie wchodzi oring dać dobrego silikonu, nie...
Witam Sprawdź "bijak" element oznaczony numerem 45 może klinuje się przy większych obrotach. Numer 23 też . Powinny się przesuwać w tulei z lekkim oporem. Na tych elementach są oringi. To łożysko chyba jednak powinno być luźne na wałku.
Przygladales sie tulejom cylindra?? Oringi??
witam, nie wiem po co chcesz komplikowac sobie życie skoro układ chłodzenia daje rade bo tak został zaprojektowany czyli do odparowania wody,jeżeli musisz zastosowac układ zamkniety to musisz go zbudowac tak jak np w samochodzie z korkiem i zbiornikiem wyrownawczym do ktorego bedzie uchodziło cisnienie wody z układu chłodzenia o oringi na tulei cylindrowej...
Dzisiaj dopiero zabrałem sie za wyjmowanie tłoków oraz wyciąganie tulei z bloku. Z wyjęciem tłoków był większy problem niż z wyjęciem tulei. PĘKNIĘCIE które jest między tulejami ciągnie sie od samej góry do dołu. Jest też w tym miejscu znajdują się oringi które są na tulei . Podobno można takie pęknięcie zaspawać stosując migmag. Co o tym Panowie sądzicie???...
Choć mówi się że" od Iveca to z daleka" w tym wypadku muszę cursorowi wystawić wyższą ocenę.Fakt jest tam jedna głowica na wszystkie cylindry (ponad 200kg)jednak tuleje zawsze nominalne w granicach tolerancji, mikrometrowe mosiężne podkładki regulacyjne,które jednocześnie uszczelniają.Nadmienie że jeszcze się nie spotkałem z wżerami w miejscach pod...
Rozchodzi się, jak ten silnik ma mieć teraz jakąś ciężką pracę ciągle to zrób sobie pełny remont jak mówi Bearq, ale jeśli to tylko do okazjonalnego popyrkotania w jakimś esioku czy czymś to niema co kosztów na darmo robić, wystarczą pierścienie panewki no i oczywiście wszystkie uszczelki które ruszałeś (i oringi na tulei) Zaczniesz to całkiem rozbierać...
No i nic się nie dowiedziałem. Tajna wiedza... Ktoś pomoże? Chciałbym zregenerować sprzęgło hydrokinetyczne i przy okazji ściągania skrzyni wyjąć pompę i może kosz za pompą. Tylko nie wiem na co się szykować. Co kupić. Tuleje oringi?
Poszukaj na forum jak się ustawia rozrząd w cursorze, chodzi o to czy podołasz przy składaniu. Jak płyn do oleju to pewnie przegrzany nie raz i oringi na tulejach. W głowicy raczej nie ma drogi no chyba że sama uszczelka jakimś cudem. Zainteresuj się czy paliwo do płynu nie idzie bo to po przegrzaniu jest możliwe.
Ja również mam C-335M z Agrokontrolem. Kilka - kilkanaście lat temu robiłem "remont" tego podnośnika, tj. wszystkie oringi rozdzielacza, nowa pompa, nowe pierścienie, tuleje itd. Od tego czasu brak jakichkolwiek problemów. Podnosi wszystko, wywraca przyczepę, więc nie rozumiem, po co tam cokolwiek przerabiać.
Jeszcze jedno czy można użyć kwasu siarkowe 6 czyli elektrolitu do akumulatora który ma 36% i rozcieńczyć go do 10% czy nadal będzie za silny i poniszczy wszystko tuleje oringi czy jakieś inne rzeczy .
Być może komuś przyda się ten temat i zaoszczędzi trochę czasu :) Stałem się posiadaczem podnośnika, jak myślałem, popularnego aluminiowego SKAMETA (podstawa o wymiarach 165x93mm). Nie działał. Po zalaniu olejem i odpowietrzeniu zaczął działać i trzymał ale po czasie ciekło gdzie popadnie. Szybki przegląd internetów i bingo - są zestawy naprawcze. No...
Dziękuje za link. W podanym linku nie ma wymiarów oringów i łożysk ( tylko dwa opisane łożyska na wirnik ) Mam szczęście mieszkam koło specjalistycznego sklepu z łożyskami i akcesorami ( oringi, pierścienie, uszczelniacze, tuleje i tp ) Ceny 1/4 internetowych .... Pozdrawiam Andrzej
Jak dobrze pamiętam to w tym silniku jeszcze tuleje i oringi od wtrysków wchodziły w grę przy takich objawach.
Możesz sobie dorobić tulejkę z niezbyt grubej blachy na średnicę tej cieńszej rurki w tym złączu i najpierw wyczyścić zanieczyszczenia a następnie próbować wsunąć tą dorobioną tuleję. To powinno "odbezpieczyć" oringi i środkowa rurka powinna wyjść z gniazda. Orginalne ściągacze trudno będzie kupić, korzystają z nich serwisy fabryczne natomiast możesz...
Z tego co pamiętam to w tych skodowskich silnikach przy wymianie uszczelki w większości przypadków trzeba też wymienić takie miedziane "oringi" podtrztrzymujące tuleje na właściwej wysokości. Nie pamiętam czy to jest ten sam element o którym pisze Damek78. Ale to o czym ja myślę lubi się ugniatać i tuleje czasami potrafią "schować" się poniżej płaszczyzny...
Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu szczególnie podczas podjazdów z obciążeniem. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem...
e podkładki nie służą do uszczelniania.. Regulujesz nimi jak wysoko ma wystawać tuleja ponad blok. Musisz to zmierzyć a nie dawać podkładki na pałe... Bzdury opowiadasz. Górne uszczelki są miedziane i służą do uszczelnienia tuleja - blok. A, jakby uszczelkę posmarował cienko silikonem uszczelniającym do 300 stopni, to chyba by nie zaszkodziło, zakleiło...
To nie apteka. Producent podaje ilość płynu, ale np. około pół litra zawsze zostaje w bloku. Musiał byś przewrócić silnik i wylać. Przy odpowietrzaniu zawsze coś uronisz. Problem z odpowietrzaniem polega na tym, że bąble powietrza zostają w najwyższym miejscu, czyli tam gdzie jest najgoręcej. Powoduje to miejscowe przegrzewanie i bulgotanie, mimo nie...
Standartowo w tym młotku wyrabiają się prowadnice narzędzia w tulei 821, co powoduje, że narzędzie - niewłaściwie prowadzone - zaczyna obracać się wzdłuż swojej osi naciskając na kulkę i wybijając ją z położenia blokującego narzędzie. Części wchodzące w skład zestawu 833 raczej nie ulegają wyrobieniu. Zdecydowanie częściej (i tu wchodzą w skład zespołu...
Witam, jaka powinna być przerwa na świecach w tym silniku?? Kolega zauważył że w trzech gniazdach świec pojawił się olej, z pewnych względów nie mogliśmy tego rozgrzebać dzisiaj ale mam pytanie jak są uszczelnione tuleje, oringi czy specjalna uszczelka? będzie mniej pracy jeśli kupimy przed rozebraniem pokrywy.
To masz u siebie blok pierwszej generacji i padły Ci prawdo podobnie same oringi.
Wiecie co? Ja kupowałam szczęki typu U (bo Wavin takie ma) przez Allegro. A przynajmniej za takie zapłaciłam. Aukcja podobna do tej: http://allegro.pl/praska-prasa-zaciskark... To mówicie, że to, co mi przesłali, to są inne szczęki, niż obiecane U ??? Dodano po 53 Niestety - na fakturze mam napisane "profil U" a...
Patrzyłem już, i jest tam na stronie tego produktu przycisk "do pobrania", ale nic się nie wyświetla (przynajmniej u mnie) U mnie też ale jest tel. i można spróbować się dodzwonić. Wcześniej wyraźnie napisałem: To jest podróbka Bosch GBH2-26DFR i prawdopodobnie oringi z Boscha będą ok. Wystarczy wziąć oringi czy też tuleję udaru i sprawdzić wymiary...
Witam. Mam problem z peugeot 207 1.4 8V, a mianowicie wyrzuca płyn jak jest odkręcony korek od zbiorniczka. Jak jest korek zamknięty to trzyma temperaturę, wentylator normalnie się załącza. Dwa miesiące temu był wymieniany termostat, teraz była wymieniona uszczelka pod głowicą (głowica była splanowana, sprawdzona na szczelność, wymienione zawory, uszczelniacze...
Witam, jestem na etapie wymiany uszczelki pod głowicą, Opel Insignia 1.8, 140 km. Mam pytanie jak rozwiązane jest uszczelnienie tulei tłoka. Czy od spodu tuleja ma rant i oring jest dociskany przy skręcaniu i czy jest tam oring czy może miedziana uszczelka? Czy po obwodzie tuleja ma ze 2 oringi uszczelniające? Czy należy wymienić to uszczelnienie przy...
Witam po przeanalizowaniu jeszcze raz problemu, (o ile górną część termobloku złożyłeś prawidłowo, jak na zdjęciu) stawiałby na te dwa oringi, które wskazywałem na początku( nie zawsze nowe znaczy dobre), lub pękniętą plastikową tuleję, w którym chodzą. Mam jeszcze jedną sugestię, wejdź w tryb serwisowy, zaparzaczem zjedź w dolne położenie i załącz...
No i wszystko jasne - kolega zmienił wodę na płyn. W C-330 nie robi się takich rzeczy gdy przez lata był na wodzie. Znam kilkanaście przypadków (łącznie ze swoim), gdy płyn poszedł do oleju bo przez lata zalania wodą postępowała korozja i potem płyn to wypłukał. Woda nie wypłukała a płyn wypłukał. Eh... Żaden płyn nic nie wypłukuje czy wyżera, to bujdy....
Kolego cylinder jest z zakręcanym deklem. Wymieniłeś na nowy oring o odpowiedniej grubości na tym deklu i założyłeś oring odpowiedniej grubości między tuleją a korpusem jeśli tak to rozdzielacz to kitu chyba że uszkodziłeś uszczelniacze na tłoczysku przy montażu, ewentualnie pęknięty dekiel lub tuleja Oringi wymieniłem na katalogowe, zamawiałem po...
Tak jak kolega wspomniał najpierw sprawdź poziom oleju. Uciekająca woda gdzieś musi się podziać. Jeśli faktycznie woda idzie w olej to nie wyjeżdżaj już do pracy. Olej zmieszany z wodą szybko wykończy panewki na wale. W przypadku gdy woda idzie w olej to możesz odkręcić miskę olejową i może uda Ci się zlokalizować źródło wycieku (np pęknięta tuleja,...
Po kontakcie z innymi użytkownikami okazało się że ten typ tak ma, znalazłem informację że dotyczy to również nowych modeli x-max 125. Serwis twierdził że wszystkie modele mają takie luzy nawet te nowe stojące w salonie ale dopiero po silnej interwencji jednego z właścicieli skutera, Yamaha naprawiła usterkę w ramach gwarancji stosując "lepsze" części...
Jeśli masz taką pompę jak w załączniku to pozycja 41 tuleja powinna się wykręcić a pęknięte mogą być oringi 41 i 42.
No tak, wyszło że jestem w błędzie z tym kątem wyprzedzenia początku wtrysku. Wszystkie koła zamachowe mają otwory z punktem „T” na 20° wyprzedzenia. To dlatego, że tłoczek sekcji tłoczącej posiada nacięcie „od góry” opóźniające początek wtrysku przy dawce startowej (powyżej dawki maksymalnej) o 10°, a regulację kąta początku...
najprawdopodobniej oring źle się ułożył lub przeciął,tuleje musisz wyjąć,zwróć uwagę czy po wierzchu nie ma wrzerów,mogą byc na wylot,i wtedy zwłaszcza po rozgrzaniu płyn idzie do oleju,sprawdź czy rowki na oringi nie mają wrzerów,co może powodować uszkodzenie oringów podczas montażu tulei.
zrobiłem jak pisał kolega marcos5, od góry nic nie było widać, od dołu po podaniu ciśnienia też nie, dopiero po przekręceniu kołem zamachowym- jak tłoki się przestawiły( już bez podawania ciśnienia) zaczęło kapać na 5 tłoku, tzn. pomiędzy tłokiem a tuleją. Mam pytanie; czy macie jakiś domowy sposób na wyciągnięcie tulei/obsad pompowtrysków? i czy wymieniać...
Na innych forach piszą że woda może iść pod tulejami, żeby najpierw sprawdzić to, Jak to się sprawdza i gdzie są tam oringi? A teraz jak głowica byłaby zła to ciągnik odpalał by, bo odpala normalnie.
Czy nie był kiedykolwiek przegrzany? Mogło puścić uszczelnienie dolne tulei w bloku na którymś cylindrze, myślę, że są tam oringi jak w scani.
Prace wykonane- wyjołem tuleje i wymieniłem oringi które posmarowałem towotem przed włożeniem a gniazda w bloku gdzie siedzą oringi posmarowałem cienko silikonem.Nowa uszczelka i głowica.Po zalaniu oleju odpaliłem ciągnik i wszystko OK -konktolka oleju zgasła odrazu .Jednak oleju zaczeło przybywać i przy następnym odpaleniu silnika kontrolka oleju zgasła...
No to teraz nie ma odwrotu i trzeba ją wyjąć, ale nie ma możliwości, aby olej dostał się przez tuleję do wody, odwrotnie tak. Komprersja-tak, to by tłumaczyło wyrzucanie wody. http://www.emoto.com.pl/renault_premium_... jednak słabo szukaliście, jest w niej chłodnica oleju. Jak w zasadzie w każdej współczesnej...
No oringi oczywiście wymienię. A jak pan sądzi czy to że woda mi zamarzła mogło spowodować że tuleje się wysuwają?
Witam serdecznie. W pralce Ignis AWF 430itp.występuje od strony koła pasowego łożysko 6204 rs i v-ring Zjedną poprawką v-oringi stosowane w pralkach AWG-680 itp. i AWF-430 to FS-25 czyli wypukły a nie F-25 czyli prosty jak w TL-600
chciałem się podzielić z kolegami rozwiązaniem problemu płyn w oleju [woda w oleju]w manie tga z silnikiem D2866. Na forum nie mogłem znaleźć nic konkretnego.W momencie gdy pojawił się ten problem podejrzewaliśmy uszczelkę pod głowicą i faktycznie po demontażu okazało się że uszczelki wykazywały skrajne stadium.Z doświadczenia wiem że tego typu silniki...
Jeśli w tym młotku udar jest słaby mimo "posmarowania" to należało by sprawdzić stan tulei w której chodzi pływający "bijak" oraz bodaj trzy oringi na bolcu. Acha, czy bolec nie jest urwany- pęknięty. To lubiło się zdarzać.
Przyczyną łamania sie korby jest brak spręzu (jest to zabezpieczenie przed odbijaniem tłoka a co idzie za tym łamaniem zębów na kole i wirniku) Sprawdź uszczelnienia (oringi) Zdemontuj , umyj i dokładnie obejrzyj tuleje czy nie jest pęknięta Zdemontuj , umyj i dokładnie obejrzyj cały uchwyt SDS MAX razem z częściami bijaka. Na tulei jest taki pierścień,...
Tak to jest ta tuleja ( uchwyt narzędziowy, inni mówią "lufa" itp) przy okazji wymień oringi oraz smar ( wcześniej oczywiście myjąc części )
Witam, jak bedizesz wymieniał te czesci to proponuje wymienic również oringi uszelniajace oraz oring na bijaku.
Cześć! Klocki są z nierdzewki,szpilki pewnie na zgrzewarce zespojone z klockiem. Klocki są prowadnicą do dekla z plexiglasu który zamyka komorę gdzie ostrze kroi chleb. Dekiel zamykany jest ruchem posuwistym i ruch ten odbywa sie z oporem który powoduje że łapki montażowe od dekla wysuwają się po jakimś czasie ze śrub/szpilek klocka.Wszystko trzeba...
Mój objaw jest podobny, pod obciążeniem udar zanika. ->margos2 : czy mógłbyś zaznaczyć na rysunku zamieszczonym przez kolegę tomqoo te oringi, które powinienem wymienić (na bijaku i w tulei SDS)? I najlepiej zaproponuj od razu źródła, gdzie mógłbym się w nie zaopatrzyć. Sprzęt nie jest wiele wart, ale szkoda wyrzucić. Dziękuję. Znalazłem już podobny...
Jesli dmucha goracym powietrzem z nawiewow w kabinie to raczej pompa odpada, termostat powinien puszczać przy 83 stopniach. Jeśli woda nigdzie nie wycieka, głowica sprawdzona, sprężarka wymieniona to pozostają tylko tuleje. Pewnie delikatnie osiadły albo zrobiło się mikro pęknięcia za sprawą kawitacji sprawdzisz to tylko wyciągają wszystkie tuleje dobrze...
jestem posiadaczem alfy 166 3.0 V6 wersja pozmianowa. W zeszłym roku wymienialem silnik poniewaz w starym urwał sie korbowód i zapił wodą i olejem - powstała kicha. Silnik wymienilem na inny uzywany. Przez dwa miesiace bylo ok a tu nagle zaczeły sie problemy. 1. zaczeła wariowac wskazowka od temp. skakala od 90 do 130 stopni w czasie jazdy (podłączyłem...
Problem rozwiązany. Uzwojenia mają po równo 40.7Ω.Problem stanowiły tylko tuleje. http://obrazki.elektroda.pl/1418494500_1... Po lewej zużyte tuleje, a po prawej nowe dotoczone z teflonu z grafitem. Wymieniłem również oringi na nowe 9x3. Zobaczymy ile popracują :) ... dwie zostają na zapasie :) Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Arek
Klina mi zabiłeś:idea: Zakładam że tuleje łożyskowe na pokrywie wzmacniacza i w bębnie wymienione ,złożenia igiełkowe nowe , pierścienie metalowe te zapinane na wałku sprzęgłowym 1 szt. i 2 szt. na pokrywie wzmacniacza nowe nie połamane etc. oringi pod pokrywą wzmacniacza wymienione ,WOM i przedni napęd działają poprawnie? Wartości ciśnień jakie podałeś...
Teraz, kiedy już układ chłodzenia jest w pełni sprawny, można pomyśleć o zalaniu układu chłodzenia płynem niezamarzającym. Uniknie się tym samym problemów w przyszłości z zmulaniem układu chłodzenia. Niestety koledzy nie wspomnieli jeszcze że w C-330 po długich latach na wodzie i zalaniu płynem zrobi się przykry problem i właściciela czeka remont silnika....
W makitach korbowód jest plastykowy element 21 odpowiada za wiercenie z kuciem lub samo kucie. Element 35 sam wypadnie gdy rozkręcisz od strony lufy lub przy delikatnym puknięcie za udar odpowiada tłok wraz z bijakiem i uszczelkami oraz smar. Mając uszkodzony element 21 nie masz wiercenia gdyż tuleja nie dociąga koła zębatego. Wymień ten plastik oraz...
Nie uda się, oringi się zerwą.. uwierz mi,mam styczność z maglami na codzień. Mozną kupić zestaw naprawczy tej przekladni, ale bez odpowiednich tulei nie zamontujesz teflonów i nie wcisniesz rodzielacza w obudowe. Szkoda twojej pracy na wyciaganie drugi raz tej przekladni. Oddaj do regeneracji, lub kup nową.
Uwierz remont jest nie opłacalny... wymieniłem wszystko, zawory, uszczelniacze, była planowana głowica, nowe prowadnice zaworów, nowe pierścienie jak wiadomo nowa uszczelka, oringi ,rozrząd... silnik po odpaleniu pracowałem idealnie, nie kopcił itp. Tylko nie naprawiłeś tulei które były jajowate już .
Wymieniłem komplet tj. pompa, cylinder z tłokiem i pierścieniami, rozdzielacz, wszystkie nowe oringi, teraz podnosi dobrze jednak podnośnik opada. Nie tak szybko jak przed remontem ale jednak, słychać to stukanie. Przyczyną może być badziewny cylinder czy rozdzielacz na gwarancję? Rozdzielacz hydrotor a tuleja chyba jakiś no name
Chyba myjka pójdzie do serwisu. I gdzie ta niemiecka jakość Kranzle? Strona 32 instrukcji poz 50 przesmaruj wszystkie oringi smarem silikonowym, na kilkadziesiąt sprzedanych sztuk miałem taki przypadek posmarowałem i pomogło. Powiedz jeszcze jak rozebrałeś to oring na tłoczku był czarny czy zielonkawy? W jednej myjce miałem też coś jak kamyczek pomiędzy...
Przyczyn może być wiele, podajesz za mało istotnych szczegółów. Czy pracuje na wierceniu z udarem ,kuciu tylko słaby udar czy też wogóle po przełączeniu na te funkcje nie jest przekazywany napęd na tuleje? Należy rozebrać sprzęt, wymyć części oraz sprawdzić ich stan ( szczególnie elementy odpowiadające za pracę, oringi jak zawsze przy tych operacjach...
Dzień dobry! Po ładnych kilku latach użytkowania nadszedł czas na serwis w/w młota. Chciałbym wymienić olej i w miarę potrzeby oringi i łożyska. Utknąłem niestety na etapie wyciągnięcia metalowej tulei, w której znajduje się pobijak, korbowód, itd... Wydaje mi się, że muszę w części czołowej pozbyć się widocznej gumy (simmering), a następnie łożyska...
Witam wszystkich. Rozebrałem ostatnio mój młot wyburzeniowy,który przywiózł z anglli mój kuzyn. Osłabła bardzo jego siła kucia. Sinik,korba,tryby, jak na moje oko jak najbardziej ok. Myślę sobie-pewnie oringi na tłoku....Rozebrałem tłok i całą dolną część i okazało się,że nie ma tam żadnych oringów ( za wyjątkiem dwóch na dole, przy samym bijaku). Tłok...
Tak. Dobrze jest, żeby mechanik który robi głowicę dobrze obejrzał uszczelkę. Czasem od razu widać że dała ciała, ale niekiedy lepiej jest jak przy okazji planowania szlifierz sprawdził szczelność głwicy. Aaaa.... Poza tym jeśli to silnik isuzu to może być więcej niespodzianek. Ostatnio taki robiłem. W głowicy znajdują się tuleje z uszczelniaczami w...
W większości przypadków to rozjechane gniazda pompowtrysków i/lub zjechane uszczelnienia ich (oringi). Niestety to wada tych silników (jedna śrubka i łapka trzyma go tylko z jednej strony). Aby to zrobić porządnie trzeba wstawiać tuleje w gniazda i niestety nie jest tanio. Z doświadczenia wiem że pompka też się wyciera i aby to posłużył dłużej (100...
Temat oleju przy wtryskiwaczach 1,6hdi, ja także przerabiałem i tak podejmowałem kilka prób opanowania sytuacji. Za pierwszym razem wyczyszczenie okolic wycieku i dokręcenie wtryskiwaczy - bez efektu. 2 próba wymiana podkładek miedzianych i simeringów bez efektu i przy tej wymianie zaszła potrzeba wyciągnięcia jednego wtryskiwacza przez fachowca od...
Dzięki za wskazanie dobrego tropu. Hmmm ... rozebranie pompy to nie było 5 minut. Może dla kogoś, kto już to robił i wie jak do tego się zabrać... ale nie dla kogoś, kto robi to pierwszy raz przy wykorzystaniu filmików z youtube, które mają się tak średnio do tego modelu zmywarki ;) Wyciągnięcie pompy ze zmywarki zabrało mi jakieś 1,5h. Najpierw męczyłem...
Miałem taki sam problem tylko z rozdrabniaczem do gałęzi. Wyrobiła się tuleja w skrzyni która załącza wałki. z początku wałek się wyłączał. Potem jak się rozłączyło to nie dało rady włączyć nawet nic nie zgrzytało. po wymontowaniu okazało się że frezy w tulei się starły na kształt klina. a to wina słabego wciskania sprzęgła lub pęknięta sprężynka zamka...
napisałeś dwa razy to samo uszczelnienie tłoczyska oring i podkłądka chciałeś chyba napisać ze w starszych wersjach był same podkładki zgarniajace u mnie jest ich sporo i tylko same podkładki stalowe a w nowszych był oring i taki plastik podkładka i jeszcze na to ludzie zakładali kilka podkładek stalowych zgarniających i ja chyba zastopię poare tych...
wysoko tulei karcher oringi oringi vaillant
drukarka laserowa monochromatyczna świetlówka świeci słabo ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora
smugi wydruku rysunek techniczny
Sterownik wtrysku MR507766 w Mitsubishi i Volvo Tryb serwisowy w pralce Amica AWX712DJB - jak uruchomić?