Witam Do wymiany masz oringi tulei cylindrowych .Te otwory są właśnie po to aby pokazały wyciek płynu jeśli jest problem z uszczelnieniem tulei.
Kwantor , blisko ae jak pójdą obsady w dci to płyn masz w zbiorniku paliwa, Ja stawiam na oringi tulei cylindrowych
Do tego silnika od niczego innego nie dopasujesz rozrusznika chyba że przerobisz mocowanie na "prawoobrotowy" Rozrusznik R5K, są na allegro. Remont S-15 może być kosztowny. Najpierw znaleźć gdzie leje wodą, jak rozmrożony blok?. Po raz kolejny - idź gdzie indziej bzdury pisać. do bloku dostaje mi sie woda niewiem z kad Zniszczone oringi na tulei cylindra....
Że druciarstwo to oczywista sprawa ale pakować się w profesjonalną regenerację bloku to w tym przypadku przerost kosztów nad potrzebami. Druciarstwo? To gwałt. Żaden epoxyd tam się nie sprawdzi. Ja zadam pytanie: czy któryś z odpowiadających widział jakikolwiek silnik z bliska? Bo widoczne na zdjęciu ubytki na krawędzi nie mają żadnego związku z możliwością...
Zdejmij miskę nalej wody i patrzaj od dołu skąd kapie i nie pracuj z wodą w oleju bo motor zatrzesz . Jeśli traktor całe życie był zalany wodą to na bank masz wżery w materiale kadłuba w miejscu gdzie oringi tulei stykają się z dolnym gniazdem tulei , temat wielokrotnie przerabiany po Bożemu to trzeba by motor rozebrać w drobny mak i blok dać do tulejowania...
Witam Do wymiany oringi tulei wszystkie górne i dolne na 6 cylindrach do wywalenia.Sprawdz tez czy na górnej części bloku tam gdzie obsadzasz tuleje nie masz braków materiału bloku (wzerów)
zgadza się: 1. uszczelki głowicy 2. zaślepki głowicy 3. oringi tulei w skrajnych przypadkach 4. pęknięta tuleja 5. wżera w korpusie bloku na uszczelnieniu tulei 6. pęknięta głowica lub blok silnika
Czegoś nie rozumiem... Kolega napisał: Witam Jak się wyciąga tuleje cylindrów w Ursusie C-330M? Mam problem przedostawania się oleju do ukł. chłodniczego. Oringi tulei to chyba troszkę nie w ta stronę by puszczały. No chyba ze się mylę, to niech mnie ktoś poprawi :>
Wyjdzie po rozbiórce. Może oringi puściły, albo przeżarło w miejscu przylegania do tulei. Są 3 w dolnej części tulei (2 czarne i 1 różowy). Jakbyś miał problem z doborem tulei to pisz, gdzieś mam jeszcze fakturę, bo pamiętam, że trochę szukania było.
Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu szczególnie podczas podjazdów z obciążeniem. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem...
W końcu nadeszła ta "wiekopomna chwila". Po prawie roku od zakupienia sprężarki HS-21 na znanym serwisie aukcyjnym, po prawie roku zabieranie się za to zadanie się zebrałem i zacząłem składać do kupy kompresor ale po kolei jak się zaczęło. Przysmyczyłem stary polski kompresor od sąsiada, właściwie sąsiadki. Stał u niej w garażu i tylko jej zawadzał...
Na tulejach powinny być zwykłe gumowe oringi (chyba że inaczej to wymyślili w tym sprzęcie). Tuleja nie może być osadzona niżej niż płaszczyzna bloku.
witam, nie wiem po co chcesz komplikowac sobie życie skoro układ chłodzenia daje rade bo tak został zaprojektowany czyli do odparowania wody,jeżeli musisz zastosowac układ zamkniety to musisz go zbudowac tak jak np w samochodzie z korkiem i zbiornikiem wyrownawczym do ktorego bedzie uchodziło cisnienie wody z układu chłodzenia o oringi na tulei cylindrowej...
Witam wielkiej filozofii nie ma w wyciąganiu tulei i tak jak piszą koledzy wymienić pierścienie i oringi na tulejach o podkładki miedziane a woda w bloku to nie koniecznie woda z deszczu ,mój stoi na dworzu i nie przykryty wydech i nie mam tam wody. Pozdrawiam
Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem wzrośnie do powyżej 1,8 atm. to masz...
No tak, wyszło że jestem w błędzie z tym kątem wyprzedzenia początku wtrysku. Wszystkie koła zamachowe mają otwory z punktem „T” na 20° wyprzedzenia. To dlatego, że tłoczek sekcji tłoczącej posiada nacięcie „od góry” opóźniające początek wtrysku przy dawce startowej (powyżej dawki maksymalnej) o 10°, a regulację kąta początku...
napisałeś dwa razy to samo uszczelnienie tłoczyska oring i podkłądka chciałeś chyba napisać ze w starszych wersjach był same podkładki zgarniajace u mnie jest ich sporo i tylko same podkładki stalowe a w nowszych był oring i taki plastik podkładka i jeszcze na to ludzie zakładali kilka podkładek stalowych zgarniających i ja chyba zastopię poare tych...
Temat oleju przy wtryskiwaczach 1,6hdi, ja także przerabiałem i tak podejmowałem kilka prób opanowania sytuacji. Za pierwszym razem wyczyszczenie okolic wycieku i dokręcenie wtryskiwaczy - bez efektu. 2 próba wymiana podkładek miedzianych i simeringów bez efektu i przy tej wymianie zaszła potrzeba wyciągnięcia jednego wtryskiwacza przez fachowca od...
Dzisiaj dopiero zabrałem sie za wyjmowanie tłoków oraz wyciąganie tulei z bloku. Z wyjęciem tłoków był większy problem niż z wyjęciem tulei. PĘKNIĘCIE które jest między tulejami ciągnie sie od samej góry do dołu. Jest też w tym miejscu znajdują się oringi które są na tulei . Podobno można takie pęknięcie zaspawać stosując migmag. Co o tym Panowie sądzicie???...
Witam , mam wyciek oleju z lewej strony silnika z pod deklów rozrządu jakby z otworów od tulei (cylindrów) podejrzewam że to oringi na tulejach tylko nie wiem czy w R jest tam oring na dole od oleju , spotkał się ktoś z takim problemem?
Postawić tarota, zadzwonić do wróżki, zrobić wyliczankę? Ew. głosowanie w sołectwie? Skoro jest woda w oleju, to mogło pęknąć wszystko - głowica, blok, tuleja. Bez rozebrania możesz sobie gdybać. Z reguły przy zagotowanym silniku puszczały oringi na tulejach. Przy zamrożeniu - to tak jak wyżej.
Witam, jestem na etapie wymiany uszczelki pod głowicą, Opel Insignia 1.8, 140 km. Mam pytanie jak rozwiązane jest uszczelnienie tulei tłoka. Czy od spodu tuleja ma rant i oring jest dociskany przy skręcaniu i czy jest tam oring czy może miedziana uszczelka? Czy po obwodzie tuleja ma ze 2 oringi uszczelniające? Czy należy wymienić to uszczelnienie przy...
Jesli dmucha goracym powietrzem z nawiewow w kabinie to raczej pompa odpada, termostat powinien puszczać przy 83 stopniach. Jeśli woda nigdzie nie wycieka, głowica sprawdzona, sprężarka wymieniona to pozostają tylko tuleje. Pewnie delikatnie osiadły albo zrobiło się mikro pęknięcia za sprawą kawitacji sprawdzisz to tylko wyciągają wszystkie tuleje dobrze...
Czy nie był kiedykolwiek przegrzany? Mogło puścić uszczelnienie dolne tulei w bloku na którymś cylindrze, myślę, że są tam oringi jak w scani.
Jeśli w tym młotku udar jest słaby mimo "posmarowania" to należało by sprawdzić stan tulei w której chodzi pływający "bijak" oraz bodaj trzy oringi na bolcu. Acha, czy bolec nie jest urwany- pęknięty. To lubiło się zdarzać.
Nie uda się, oringi się zerwą.. uwierz mi,mam styczność z maglami na codzień. Mozną kupić zestaw naprawczy tej przekladni, ale bez odpowiednich tulei nie zamontujesz teflonów i nie wcisniesz rodzielacza w obudowe. Szkoda twojej pracy na wyciaganie drugi raz tej przekladni. Oddaj do regeneracji, lub kup nową.
Miałem taki sam problem tylko z rozdrabniaczem do gałęzi. Wyrobiła się tuleja w skrzyni która załącza wałki. z początku wałek się wyłączał. Potem jak się rozłączyło to nie dało rady włączyć nawet nic nie zgrzytało. po wymontowaniu okazało się że frezy w tulei się starły na kształt klina. a to wina słabego wciskania sprzęgła lub pęknięta sprężynka zamka...
Witam, jak bedizesz wymieniał te czesci to proponuje wymienic również oringi uszelniajace oraz oring na bijaku.
Teraz, kiedy już układ chłodzenia jest w pełni sprawny, można pomyśleć o zalaniu układu chłodzenia płynem niezamarzającym. Uniknie się tym samym problemów w przyszłości z zmulaniem układu chłodzenia. Niestety koledzy nie wspomnieli jeszcze że w C-330 po długich latach na wodzie i zalaniu płynem zrobi się przykry problem i właściciela czeka remont silnika....
Co do jednostki to nie wiem jaka jest! Zakładali nową jednostkę, nic to nie dało tylko przyniosło dodatkowe koszty, rozkodowywali immobilizer, 12 godzin podłączony prostownik, następnie nowe kody, po zamontowaniu starej jednostki wzrosło ładowanie z 28,1V na 29,3V, po powrocie z serwisu na drugi dzień auto nie odpaliło, brak prądu! Okazało się, że padły...
oczywiście Dodano po 1 oczywiście dokładnie trzeba wyczyścić miejsca które uszczelniają oringi
Uwierz remont jest nie opłacalny... wymieniłem wszystko, zawory, uszczelniacze, była planowana głowica, nowe prowadnice zaworów, nowe pierścienie jak wiadomo nowa uszczelka, oringi ,rozrząd... silnik po odpaleniu pracowałem idealnie, nie kopcił itp. Tylko nie naprawiłeś tulei które były jajowate już .
Oringi wymieniałem bo ciekła woda mi z bloku i po szlifie głowicy nie przestała. Stąd zmiana oringów - pomogło. Ciśnienia mi nie pokazywał bo czujnik jest prawdopodobnie zdechły. Zamówiłem nowy. Podłączyłem manometr i pokazywało 8 atmosfer na zimnym - stąd moja diagnoza. A te okruszki z mosiądzu to wyglądały jak skruszony brzeg tulei o grubości 6mm....
Czy te ala wtryski mozna myc w myjce ultrsdzwiekowej? Z tego co napisałeś, są dobre. ak dokladnie podlaczyc ten siwy ksbelek + wiem ze trzeba go zmasowac, ale nie posiadam przelacznika ze swiatelkiem tylko z diodami poziomu gazu. Po zmasowaniu nic ni pokazuje. No to nie jest to to, co ja miałem, i nie wiem https://www.maxperience.com/en/question/...
Witam wiosną 2015 roku przeprowadziłem remont kapitalny silnika i głowicy oraz wymianę bloku na nowy ciągnika C-330, zalałem go płynem i założyłem termostat po około 2 miesiącach pojawił sie płyn w oleju usterkę zdiagnozowałem i usunąłem był to przeciek z uszczelki pod głowicą. Teraz jakiś miesiąc temu znów pojawił sie płyn w oleju. Tym razem uszczelka...
Wajcha od spodu ma wkręt (pod zaślepką), gałka przełącznika pewnie na imbus, szyld wciśnięty, pod syldem już wszystko widać. Tuleje nakręcane lub wciskane na oringi.
miałem trzy v6 we francuzach i w każdym było to samo, mija 10 lat i pada uszczelka pod głowicą,przy rozbiórce wymienia się oringi i tuleje przy okazji bo tam tez puszcza,przy tej wartości auta według mnie naprawa nieuzasadniona ekonomicznie sprzedaj całość na części
Przyczyn może byc kilka - dziura w tulei, wypalone oringi tulei, pęknięty blok, pęknięta głowica - nikt nie zgadnie, trzeb rozebrać i zobaczyć.
Nie jest normalne. Powinny wchodzić bez użycia młotka, ale i bez luzu - opór oringi na dole powinny stawiać.
Oringi na tulejach cylindrowych
Witam Jak kolega Andrzej pisze najpierw trzeba sprawdzić szczelność na tulejach [oringi ], a po tym dopiero głowica i inne [ blok ] Przestarzałe oringi uszczelniające tuleje , to najczęstsza przyczyna dostawania się wody do oleju . Pozdrawiam
Spaliły się oringi na tulejach, ew. któraś pękła.
Witam Sprawdź "bijak" element oznaczony numerem 45 może klinuje się przy większych obrotach. Numer 23 też . Powinny się przesuwać w tulei z lekkim oporem. Na tych elementach są oringi. To łożysko chyba jednak powinno być luźne na wałku.
Oringi na tulejach pływających.
Jeśli nie ma wody w oleju i blok cały to zaślepki w głowicy do wymiany. W moim C-330 dodatkowo pękł blok nad pompą wtryskową i rozszczelniły się tuleje. Zaślepki zabite, blok pospawany, oringi na tulejach wymienione i jest OK.
Oleju idzie 70ml. Nasmarować tylko olejem nowe oringi w tulei, resztę oleju zalać przez korek. Pamiętaj że do środka dajemy łożyska otwarte, żeby olej mógł swobodnie przepływać i smarować wszystkie części.
W traktorze została zrobiona kapitalka. Głowice zostały oddane do planowania. Płyn przedostawał się do oleju bo oringi na tulejach były uszkodzone. Po wymianie wszystkiego silnik zachowuje się prawidłowo.
a przypadkiem nie zrobił ci się ostry kant i gdy wkładasz tuleje nie przycinasz oringów na tulejach . weź kawałek kamienia od szlifierki i reką skasój ten kant od góry . gdy założysz oringi na tuleje weź spr czy się nie skreciły oringi . najlepiei odciągnąć go i przejechac go wkolo np drutem. posmaruj tawotem i bedzie dobrze. spr na silnikach 40 letnich...
Wymienialiscie oringi na tulejach?? Byc moze blok jest skrzywiony w tym miejscu i dlatego plyn ucieka. Jak zakladaliscie glowice to wymieniliscie sruby glowic na nowe??
przed ściągnieciem głowicy trzeba było zdjąć miskę olejową i przy zalaniu wodą spr blok i tuleje w 60 są mokre tuleje i też potrafią peknąć albo oringi na tulejach potrafią przeciekać jak się odkreciła przeciwaga musisz ja przykrecić ale od razu spr panewki prawdopodobnie wał nie wyważony podczas pracy wybił panewki główne . jednym słowem pewnie czeka...
karcher oringi oringi vaillant wysoko tulei
reset modemu przewód przedłużacz kontrolka ladowania świeci
bateria macallister frania podgrzewanie
Bezpieczniki i przekaźniki w Peugeot 308 SW 2.0 HDi 2012 Różnice między potencjometrami 114 i 115 oraz zamienniki dla Unitra MDS 432