Oryginalnego nie kupisz. Linde Ci nie sprzeda. Pozostaje AliExpress i "oryginalne" oprogramowanie i interfejsy diagnostyczne. Poza tym w chwili obecnej nowe oprogramowanie serwisowe Linde czy Jungheinrich łączy się online. Każde połączenie jest odnotowywane w centrali także bez odpowiedniej identyfikacji nic nie zrobisz. Słyszałem o oprogramowaniu JALTEST,...
Raczej na takich portalach nie ma orginalnych testerów u mnie w firmie E.A.SY jest online z automatyczną aktualizacją raz w tygodniu. Jak chcesz kolego to mogę ci podesłać na priv. firmę z której mój kolega kupił i działa bez problemu nie wiem jak jest z aktualizacjami co prawda. Druga rzecz to jakie auta chcesz podłączać bo E.A.SY jest do 2020 roku,...
Znając polskie realia to będzie to chiński klon w wyższej cenie. Wyjdzie po instalacji i pobraniu aktualizacji. Zapytaj jaka jest wersja programu. Najwyższa w chińczyku to chyba 2013 a oryginał ma już 2014.
Jezeli chcesz przeprowadzać jakikolwiek reset i następnie adaptację musisz mieć oryginalny komputer diagnostyczny Star Diagnose.
Tak, oryginalny warto.
Poniżej masz opis oryginalny złącza diagnostycznego jeśli masz w gnieździe wszystko jak poniżej to wygląda na to że przejściówką masz uszkodzoną.
A taki sprzęt jak Foxwell? Nie miałem do czynienia z takowym, ale sądząc po opisach na stronie to GT80 całkiem dobrze się prezentuje. Jeśli faktycznie robi to co opisują, to za tą cenę warto.
> SMART dysku powinienem zrobić na dysku oryginalnym Smart to parametry diagnostyczne dysku, wiec sprawdzanie innego dysku nie ma sensu.
Da się wyłączyć z poziomu oryginalnego urządzenia diagnostycznego.
Wyłącz kompem diagnostycznym widzenie oryginalnego radia i dispsley będzie chodził jakby nigdniy nie było fabrycznego radia .
1 – 15a bezp.31 -czarny/niebieski 4 – masa -brązowy 5 – masa sygn -brązowy 6 – CAN high -pomarańcz/czarny 7 – K -zielony/czerwony 14 – CAN low -pomarańcz/brązowy 15 – L -zielony/niebieski 16 - +12v bezp.12 -czerwony/czarny
Kiedyś widziałem na Allegro taki wynalazek i nawet jakiś czas go używałem do Eberspachera (do Webasto miałem oryginalny).
Zacząłbym od zaworu regulacyjnego turbiny. W oryginalnym komputerze diagnostycznym Mercedesa jest test tego elementu.
Kolego Z.B. jak nie wiesz o czym mowa, to nie pisz proszę. Kolega kamyko79 ma alarm fabryczny, nie dokładany. Można do niego doprogramować pilota, ale tylko oryginalnego i przez złącze diagnostyczne. Można również zamontować dodatkowy sterownik na pilota i nim wysterować oryginalny alarm. Niestety wyłamanie zamka łamakiem wyłączy alarm, więc może warto...
DS150 na 99% nie da rady. To jest oryginalny tester diagnostyczny. Naprawdę nie da rady?
Pracowałem na ST6000 przez pół roku - jak na sprzęt typu "wszystko i nic" doskonale uzupełniał mi KTS-a. Oprogramowanie nie ma blokady w przypadku nie wykupowania akualizacji, nie pamiętam też żeby mi się zawieszał. Przez jakiś czas można na tym pracować, ale osobiście preferuje oryginalne sprżęty.
Na drugi z błędów jest w oryginalnym komputerze diagnostycznym odpowiedni test dynamiczny. I od tego bym zaczął. Wprowadziłem do symulacji testu na Star Diagnose jakieś przypadkowe dane dla tego modelu bo oczywiście danych uszkodzonego auta nie ma i nie wiadomo jaka jest jego kompletacja.
Trzeba zacząć od sprawdzenia baterii w karcie, a później czytników włożenia ręki ale to już najlepiej oryginalnym przyrządem diagnostycznym.
Każdy sterownik oryginalny jaki masz w aucie i który ma funkcję diagnozy
VCDS oryginał masz? Wyjaśniam - jest to oryginalny program diagnostyczny do grupy VAG.
Witam owszem ma ale o błyskaniu można zapomnieć. Tylko oryginalny tester diagnostyczny
Opcom, tylko dobra wersja i na oryginalnym chipie.
Gdyby ktos był zainteresowany to sprzedam nowy. 3500 zl Nie używany i orginalnie zapakowany, oczywiście z licencją. tak ja na tej stronie https://interface24.pl/produkt/tablet-la...
szukam oryginalnych sterowników i programu diagnostycznego do hp 2000c pod windowsa xp niestety na stronie producenta go nie znalazłem gdzież go szukać moze ktoś ma pozdrawiam wszystkich
Witam wszystkich . Wpadłem na pomysł żeby stworzyć z waszą pomocą spis fabrycznych testerów diagnostycznych i oryginalnego oprogramowania do ich obsługi. Grupa VAG udostępnia oczywiście odpłatnie wszystkie dane serwisowe,instrukcje napraw . Można zakupić oryginalny tester diagnostyczny VAS dzięki któremu możemy na przykład aktualizować oprogramowanie...
Co to znaczy bo nie kumam " ograniczenia w oryginalnych testerach diagnostycznych. Na sprzęcie nieoficialnym można "zrobić" więcej". Mam G-scan2 dedykowany do Kia oraz Hyunaya, proszę o wskazanie tego nieoficjalnego testera który zrobi więcej niż G-scan, chętnie kupię. I po takich głębszych testach jest przeważnie płacz, jak u mojego koleżki który kupił...
a clipa malo mi to mowi Clip to jest oryginalny sprzęt diagnostyczny do renault.
Takie że nie uruchomisz silnika i MIL będzie migać sygnalizując że to immobilizer blokuje. Tech1 oryginalny tester diagnostyczny do starszych Opli.
zaczyna sygnalizować czujnik parkowania z przodu Czujnik oryginalny czy "dołożony" ? Jeżeli oryginalny, to można go diagnozować testerem diagnostycznym.
To jak masz oryginalny komputer diagnostyczny to masz wszystko podane na tacy. A nam nawet nie podpowiedziałeś o którym czujniku Ci komputer zameldował ani czy skrzynia 12 czy 16 biegów.
melaswlkp Tak już zaczynałem przypuszczać że musi być online. Boję się trochę że wykupię token i zainstaluję wersję oryginalną a mój interfejs diagnostyczny (wersja silver)nie da rady tego zrobić .
To nie jest kwestia wiary tylko rzetelnych testów porównwczych na routerze bez anteny i z nią. B628-350 to klon Huawei i HiLink więc podstawą kazdego uzytkownika jest korzystanie z zewnętrznych aplikacji na Windows/Anfroid dla HiLinków bo w oryginalnym sofcie mozliwości diagnostyczne są niewielkie. Ja akrat mam zupełnie inne doświadczeni z CT17 wewspółpracy...
Ducato euro5 brak możliwości aktywacji tempomatu sprzętem diagnostycznym. W starszych euro4 bez problemu można było dołożyć tempomat. Pozdrawiam
Immo w roverze jest troche skomplikowane i często się psuje. Centralka od immo powinna być chyba za radiem o ile dobrze pamiętam. Sprawdź czy nie ma wilgoci, bezpieczniki. Przyczynę można rozgryźć jedynie za pomoca oryginalnego sprzętu diagnostycznego.
A co do AUTO COMA to nie taki głupi, a tani sprzęt, rzekł bym że sporo lepszy od magneti marelli za 10K. Tylko (oryginalny) AutoCom CDP+ kosztuje trochę więcej niż 10k zł... Ok ale nie oryginalny robi więcej niż to Magneti oryginalne..
A czy istnieje inny sposob na wejsie w tryb serwisowy (mam na mysli oryginalny Thomsona sprzet diagnostyczny?komp? )
Jeżeli otwierasz swoja działalności to ważne zebys miał oryginalny sprzęt diagnostyczny, bo na pewno znajdzie się ktoś życzliwy. A co do klimatyzacji to coś nowego to na pewno gdzieś 12-16k będzie kosztować, oczywiście mowie o czymś godnym polecenia. Na twoim miejscu kupił bym na początek używana maszynę renomowanej marki.
Zgadza się jest chiński i oryginalny nie robi problemów.
Niestety w tym clio nie wprowadzisz ręcznie kodu blokady zapłonu, można to tylko wprowadzić clipem czyli oryginalnym sprzętem diagnostycznym. Spróbuj podczas przekręcania kluczyka w stacyjce przycisnąć guziczek na pilocie.Jeżeli to pomoże to masz uszkodzony kluczyk i albo nowy w serwisie albo skopiować sam transponder i zamontować go w pilocie.
Mam do kupienia oryginalny tester diagnostyczny wg opisu obsługuje: Compatible with: ISO9141-2, ISO14230-4 (Keyword Slow), ISO14230-4 (Keyword Fast), ISO 11519-4, 6kbps PWM (Ford J18500), ISO11519-4, 6kbps VPW (J18500). Mam pytanie które sterowniki silnika obsłuży, chodzi mi głównie o audi opel ford peugeot. Ma złącze 16 pin.
W sumie próbowałem V.A.G. 1552 ( oryginalny, niebieska książeczka) i nie połączyl się, na ekranie pokazało "usterka w strukturze komunikacji"
Witam Panowie otrzymałem do naprawy oryginalne urządzenie diagnostyczne w którym jako kontroler USB odpowiada układ TUSB3410. Problem w tym, że komputer urządzenia nie wykrywa. Zasiliłem układ z zewnątrz 3.3V gniazdo USB wymienione D+ oraz D- dochodzą. Zastanawiam się czy te układy ulegały uszkodzeniu? Czy od razu zamawiać i podstawiać nowy? https://obrazki.elektroda.pl/5999014000_...
Zostaje Ci kontrola instalacji stacyjka-BSI oraz instalacji PSF(skrzynka bezp. pod maską) -rozrusznik, Komputer diagnostyczny masz, toteż jesteś w stanie stwierdzić co jest (oczywiśćie jeśli komputer oryginalny pod peugeota, inaczej zapomnij)
Ten wyświetlacz graficzny nie jest wylogowany. Zalogujesz sobie Techem2 w większości miejsc piszą ,że dopóki się nie wyloguje z poprzedniego auta Tech2 nie poradzi, chyba że to kwestia znajomości obsługi Tech2 :roll: przerabiał ktoś ten temat i jest przekonany ,że oryginalny interfejs diagnostyczny da radę ?
Kable zapłonowe wyglądają na oryginalne ciekawe jak świece?
Typowe Polskie zachowanie najlepiej najtaniej i wszystko. Wiele fajnych interfejsów jest na rynku ale najbardziej w butelkę nabijają się co kupili Gutmana (zawodowo wygląda i tyle) bo jakość do ceny jest nieproporcjonalna. Sprawdzenie i usunięcie błędów to każdym ELM itp zrobimy. W przypadku VW ograniczony jest strasznie już nie wspomnę o GM gdzie nie...
(at)niewidoczny13 Widzisz z testerami jest tak samo jak z samochodami. Frajerzy idą do salonu i kupują nówki sztuki i zapominają o samochodzie, a git cwaniaki kupują prawie nowe po Niemcu, 15-letnie i twierdzą że to jest to samo co nówka, no przecież jeździ. No i cały czas o nim myśli czy już się zepsól, czy kiedy zepsuje. No nie jest niestety tak...
Jak nie masz climatronic'a to tam tego nie będzie. Możesz podciągnąć z licznika: pin 25 kostki niebieskiej, kolor zielono-niebieski. Podłączenie lub nie podłączenie K-bus nie ma wpływu na działanie radia, służy jedynie do diagnozy (możliwość połączenie się z radiem komputerem diagnostycznym).
Jest metoda na sprawdzenie czy jest iskra za każdym razem za pomocą oscyloskopu i sondy elektromagnetycznej zakładanej na przewód wysokiego napięcia poszczególnych cylindrów lub wychodzący z cewki zapłonowej. Porównując te sygnały można określić też czy wypadanie zapłonów jest na wszystkich cylindrach czy tylko na niektórych. Iskra może być zawsze ale...
W urządzeniu był "dziwny" (serwisowy, diagnostyczny) firmware, wgranie oryginalnego rozwiązało problem. Zamykam temat
Najlepiej tego typu awarię jest dobrze sprawdzić oryginalnym sprzętem diagnostycznym STAR DIAGNOSE ponieważ nim można przetestować wszystkie funkcje zaworów. Z mojego punktu widzenia może też być winne ciśnienie oleju z pompy olejowej która jest zamocowana na skrzyni tak jak i reszta zaworów, jeszcze jedną przyczyną może być sam przekaźnik włączający...
zarejestruj sie i poczytaj http://launch.com.pl/
mówisz oryginalny chinczyk ? :D
Niestety, oryginału VOLVO już się nie kupi, co najwyżej podróbka Vacooma z chin, a teraz testery diagnostyczne oryginalne łączą się z firmowym serwerem przy starcie. Więc pozostaje mi raczej wybór między Texą o Jaltestem, pytanie którym z tych dwóch komputerów więcej przy VOLVO zrobię. Jeśli natomiast z czymś sobie nie poradzi, zawsze można podjechać...
(...) ru między A i M. Jednak jest to jedyny parametr który po zmianie na M po nowym uruchomieniu auta z powrotem wraca na A. Rzeczywiste spalanie jest inne niż to samo resetujące się coś. Pomóżcie, może da się coś z tym zrobić. https://obrazki.elektroda.pl/3014225600_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Możliwość ręcznego...
Texa nie tylko odczytuje błędy. Koduje wtryskiwacze, kalibruje skrzynie, podnośnik, miękką oś i wiele wiele innych, a to tylko john deere. Błędy jak najbardziej nieraz głupio tłumaczy, ale po kodzie idzie dojść wszystko. Do maszyn rolniczych texy używam od 4 lat i nie narzekam. Wiadomo że to nie oryginalny tester, ale jak na uniwersalny nie jest zły....
Witam, Mam pytanie czy orientuje ktoś czym można diagnozować wózki widłowe Toyota. Oczywiście poza oryginalnym testerem. Mam zdjęcie gniazda diagnostycznego z opisem. Chodzi mi tu głównie o prostą diagnostykę silnika. Załączam zdjęcie i za wszelką pomoc i porady będe bardzo wdzięczny http://www.fajnafota.pl/thumbs/gniazdcec...
mialem ten sam problem,zle podłączone kabelki w oryginalnym przewodzie do gniazda diagnostycznego auta (wtyczka)
Cały problem jest w tym że pracuję na oryginalnym IDS-ie i na oryginalnych VCM1 i VCM2. Nigdy takich problemów nie miałem. Samochód próbowałem diagnozować na trzech różnych IDS-ach i na trzech różnych VCM-ach (cały sprzęt diagnostyczny oryginalny, zakupiony bezpośrednio w Fordzie). Więc wnioskować można, że problem jest po stronie samochodu, a nie po...
Mylisz się oryginalnym interfejsem nie ma problemów chodzi z ebs i przez boczne i przez iso mimo że interfejs ma tylko jedną linie diagnostyczną. Procesor w nim to Atmel AT90CAN128-16AU który identyfikuje linie komunikacyjną. Co do kabli do Delphi zamieszczam poniżej.
Moj Leon od siedmiu tygodni stoi w serwisie bo najpierw czekali na procedure od producenta, po czym poinformowali mnie ze maja dostac nowsze oprogramowanie diagnostyczne. Dzisiaj dostalem telefon, ze maja juz to oprogramowanie i ze jednoznacznie stwierdzi ze to uszkodzona sonda. Jutro maja wymienic sonde na nowa. Odbiore auto, pojezdze troche i dam...
Witam. Jakie są szanse na zrobienie diagnostyki Audi a4 B6 przy uzyciu programu K+Can Commander1.4 w wersji CHINA (bez klucza) na oryginalnym interfejsie diagnostycznym HEX-CAN z Ross-techa. Czy to w ogóle jest możliwe czy muszę koniecznie użyc kabla vag k+can commander 1.4? Software K+Can Commander 1.4 ma funkcję komunikacji przez linię - K, tylko...
Ja nie mam . Istnieje oprogramowanie Scantool Fiat firmy Delta Tech - oprogramowanie i fejs . Nie znam tego programu - pracuje na oryginalnym testerze Fiata. Pozdrawiam
W tym zakresie cenowym, nie ma nic sensownego w oryginalne, do samego odczytu błędów to ObdLink MX+ i do tego program.
Witam, zawsze mam problem z diagnostyką ogrzewań Eber'a w samochodach wymienionych w temacie. Posiadam oryginalny interfejs diagnostyczny do Eber'a, ale niestety przez inne złącza nie mogę zdiagnozować usterek. Niestety Eber nie posiada żadnych przejściówek pod gniazda producenta pojazdów. Czy ktoś na chłopski rozum może mi powiedź jak je zdiagnozować...
Witam, jak można podłączyć interface diagnostyczny VAG-com w przypadku kiedy brak przewodu linii K w gnieździe diagnostycznym, instalacja wygląda na oryginalną fabryczną?
Stosuj oryginalne wtyki lub dobrych firm (np Cinch) będzie gites. Serio. A jak nie to nożyk to tapet i podcinać obwódkę wokół gniazda.
Jakie masz radio? Kiedyś miałem taki przypadek, że ktoś wsadził zwykłe radio i robiło zakłócenia na linii k bo do oryginalnego radia leci linia diagnostyczna.
Prwdę powiedziawszy-nie wiem,choć raz experymentowałem,i podpiąłem Techa1 pod złącze ALDL w polonezie,wybrałem jako C16NZ (bo układ wtrysku zblizony konstrukcyjnie) i wybrałem F6.Pojawił sie komunikat "tryb awaryjny włączony" i silnik zmienił gang.Zrobiłem sobie wtedy znaki na kole i obudowie (kredą) i patrzałem-w trybie awaryjnym zapłon był cofnięty...
po przeskanowaniu skanerem diagnostycznym wyswietlił bład eprom
To nie jest protokół OBD nic nic na obd2 nie szukaj.Musi być typowy kabelek do opla. Dzięki za info. Ale jak tu teraz tego szukać, skoro wszędzie na Allegro są OBDII. Szukać tego pod jakąś konkretną nazwą? Chodzi mi oczywiście o jakieś budżetowe rozwiązanie a nie o oryginalną oplowską część diagnostyczną która będzie kosztować dużo pieniędzy.
Myślę co wybrać: Delphi czy MultiDiag. I jedno i drugie są chińskimi klonami oryginalnych urządzeń, ich działanie to loteria. Nie łudź się, że za 250zł dostaniesz w pełni funkcjonalne urządzenie do wszystkich marek i roczników. W dodatku na łamach elektroda.pl napisano na ich temat tyle, że lektury wystarczy na kilka wieczorów.
Witam. Może jak masz coś samozaparcia i pojęcia - dasz radę. Dane podstawowe marka, typ, pojemność auta. Składowe instalacji - czyli parownik, wtryskiwacze. Do komunikacji potrzeba interfejsu odpowiedniego do kupienia na aukcjach. Oryginalny program do BRC24 sequent. Do kupienia u przedstawicieli - można mieć... ale to nie legalne więc nie tu o tym...
Źle rozumiesz, emulator potrzebuje +12V po kluczyku, masę i linie K połączoną z W. Oryginalne immo w zegarach czy puszka?
Mam to. Dla mnie "wypas po pachy". Tech1 i troszke Tech2 (pisze o oryginalnych testerach) za grosze ! WARTO !
Według mnie nie jest to żaden oryginalny moduł asystenta parkowania , jeżeli byłby oryginalny to byłby do zdiagnozowania sprzętem diagnostycznym np. Opel Tech lub Op -com
Tani (i nie tylko) zamienny zasilacz może mieć niestabilne napięcie na wyjściu oraz "siać " zakłócenia . Dalsze czynności diagnostyczne kontynuuj na oryginalnym zasilaczu.
dokladnie podchodzi fejs od bingo po wujeciu oryginalnego z puszki
To czyli jak? Na sempa? Czy pochwalisz się co zrobiłeś? Nie ma czym się chwalić nawet trochę głupia sprawa,że od razu nie pomyślałem żeby przekopać wiązkę, rozkopałem trochę wiązkę idąc od złącza diagnostycznego, jest tam potem kostka (na pewno nie jest oryginalna-tak mi się wydaje bo sposób zaciskania terminali był karygodny) do której musiała podejść...
Jutro postaram sie zamówić układ. Jednej ścieżki raczej nie naprawie bo to był tylko mały punkt lutowniczy i nie widać żadnego podłączenia do tej nóżki wiec myślę że ona jest zbędna, z reszta na oryginalnym schemacie pin diagnostyczny wisi w powietrzu. P.S. Dodam że końcówka mocy była ponoć wymieniana i w sumie wygląda na nową.
Mam Omegę A 88 r Mam takie pytanie: Złącze diagnostyczne jest zakończone taką zatyczką w niej są zwarte styki A-G co to daje i czy to jest oryginalne (u mnie to dziwnie wygląda). Dziękuję z góry za pomoc.
Styk A3 w złączu ISO opisany K-Line na oryginalnym radiu.
co tu mogę zrobić żeby się podnosił sam SAM to jest moduł i on się nie podnosi ;) Przedstawiłem ci najbardziej prawdopodobną przyczynę kłopotów elektrycznych w tylnej części nadwozia. Tylny SAM jest za prawą lampą - dostęp nie jest skomplikowany, wyjęcie modułu również. I od tego bym zaczął. Po wyjęciu modułu zaglądamy w gniazda wtyczek szukając radosnej,...
który Mulidiag Pro+ w sieci jest oryginalny i prawny Ten co ponad 10k kosztuje.
Witam. Podaj oznaczenie płyty głównej. Czy na zewnętrznym monitorze pokazuje się obraz? Zasilacz jest oryginalny? Podgrzej diagnostycznie mostek północny gorącym powietrzem i sprawdź, czy wpłynie to na zachowanie laptopa. Pozdrawiam
Witam. Nie kombinuj z zasialczem. Jak przyjdzie oryginalny zasilacz DELL wykonaj test diagnostyczny ePSA, który jest wbudowany w PC i Lp. marki DELL, a uruchamiasz przy pomocy F12 po pojawieniu sie loga DELL. Test diagnostyczny sprawdzi wszystkei podzespoły i moze wykryje wadliwy podzespół, a na koniec przedstawi komunikat. https://obrazki.elektroda.pl/4877760300_...
A co za różnica? Pomijając niektóre programy diagnostyczne, na ogół oryginalne które muszą pracować na odpowiedniej platformie. Toughbooki są dobrze wykonane i w miarę niezniszczalne.
Mam problem dosyć nietypowy. Webasto(typ jak w tytule) u mnie w aucie uruchamia się i niby wszystko jest ok. Działa cicho, nie dymi tylko płyn nagrzewa góra do 45 stopni(z wyłączonym wentylatorem nagrzewnicy udał się uzyskać raz 75 stopni). Mam serwis tych samochodów i posiadam oryginalny komp. diagnostyczny, błędów brak w podglądzie wartości dmuchawa...
Kolego powiedz mi jeszcze jakim kablem i przez które złącze chcesz Texą diagnozować Haldexa Gen3. Jeśli to robisz przez iso to powinna się Texa połączyć sam jej używam. Jeśli chodzi o oryginalny interfejs możesz się łączyć przez iso i wejście boczne pokazane na zdjęciu. W tym modelu niestety nie ma złącza diagnostycznego pod wtyczkę jaką pokazujesz...
Radio oryginalne po wyjęciu bezpiecznika (Radioodtwarzacz – Gniazdo diagnostyczne – Syrena alarmu – Przełączniki ogrzewania dodatkowego z możliwością programowania – Przełączniki klimatyzacji – Tachograf – Akumulator) wartość spada do 0.0 A ale nadal pojawia się ten impuls co kilkanaście/kilka sekund. Alarmu, ogrzewania...
27 lipca napisałem że Oryginalny EGR załatwił problem z kontrolką silnika, od tamtego czasu mineło 2 miesiące i problem powrócił dzisiaj wracają z urlopu, jadąc autostradą nagle zapaliła się kontrolka i ten nieszczęsny komunikat abgas werkstatt!... przez te 2 miesiące nie zrobiłem autem nawet tysiąca kilometrów. Już chyba wszystkie części powodujące...
na allegro znajdziesz http://moto.allegro.pl/volvo-88890020-or...
tak mógłby Ci pomóc scan 100 i oryginalny kabelek do niego :D
Do niczego się nie zabieraj poza zakupem przejścia ISO-ISO które spowoduje że niepotrzebne linie w złączu zostaną pominięte a zasilania i masa posłączona będzie do odpowiednich styków. Kostka głośnikowa 1 do 1 a w zasilającej , plus stały, plus po kluczyku, masa, podświetlanie i antena automatyczna ma iść na odpowiednie styki radia. I problem zniknie....
...oryginalny ELM327 to też zaprogramowany PIC, tyle że z naklejką.
ciekawa sprawa z tym laniem wtryskiwacza, być moze w tych modelach jest jakaś regulacja (dawkowanie tego paliwa) śruba tak jak na jednopunkcie w fordzie(miałem swego czasu taki problem w fieście) lub jak nie śruba to może jakiś problem w kompie skoro oryginalna wysiadła, to może problem tkwi w ustawieniach i pomóc może reset lub korekta ustawień na...
Jeżeli szukasz oryginalnych przewodów by Linde, odezwij się do mnie.
Mianowicie: po podłączeniu do komputera wstępnie były błędy uszkodzona dwa czujników lewych przód tył. Po wykasowaniu błędu błąd sterownika silnika. Po wykasowaniu błędu sterownika silnika nadal pokazuje błąd ABS mimo że sterownik komputera - błędów zero. Sprawdzone każde koło czujniki dobre. ABS działa. Kontrolka ABS świeci po pierwszym ruszeniu i...
Nanoplex liczy zęby koła fonicznego (czas pomiędzy impulsami) i na tej podstawie generuje iskrę, czyli machanie czymś metalowym przed czujnikiem nie spowoduje powstania iskry, musi być oryginalne koło. Podłączenie czujnika jest istotne, zamiana kabli sprawi, że iskra będzie "w krzakach" i silnik nie zapali Złącze diagnostyczne i czujnik podciśnieniowy...
Wiec sugeruje jeszcze pobrać program diagnostyczny i przetestować całego kompa softwarowym programem HP-Compaq(może być potrzebna stacja dyskietek ) A to oryginalna bateria ? czy jakaś tzw"zastępcza kompatybilna" bo ona tez ma swój bios (wewnętrzny) http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/Tec...
oryginalny bosch oryginalny ds18b20 oryginalny matryca
samsung mruga dioda zasilania grzałka zużyta tranzystor bc337
programatora ch341 symbole elektryczne
Xiaomi, Segway, Motus – hulajnoga po naładowaniu rusza i wyświetla błąd przy starcie Kabel AV do nowego telewizora LG, Samsung, Sony – adaptery, konwertery, podłączenie