Do odkręcenia 5 śrub na torze, bez żadnych dziurek. Osłona jest dzielona sieć zdejmiesz ja spokojnie pod blokiem. Zrobisz to wszystko od góry przez maskę. Koła ściągać nie trzeba. Jak ja ściągniesz to zobacz czy czasem nie rozpadło się koło na wałku rozrządu. Jest 2 częściowe i jest wulkanizowane. Jak się rozkleić to potrafi pukać. Gdybyś chciał ściągać...
Piasta noża jest nasadzona na wał silnika należy ją ściągnąć (na pewno "przyrdzewiało") i nie chce zejść. Penetrator WD40 poczekać trochę i próbować ściągnąć. Piasta noża wygląda po zdjęciu tak podobnie do tych z linku i jest założona na wał silnika... https://www.google.com/search?q=Kosiarka...
Proszę 1 Osłona 2 Śruba koła pasowego wału korbowego 3 Koło pasowe wału korbowego 4 Śruby osłony paska rozrządu 5 Osłona paska rozrządu http://obrazki.elektroda.pl/8669702800_1...
Być może linka zbyt słabo naciąga pasek napędem i po prostu się ślizga, ściągnij osłony paska i zobacz jak załącza się mechanizm napędu.
Przydałaby się jeszcze osłona na pasek i będzie już super. PS: Co się stało, że każdy ma moderatora i pozmieniały się miasta?
Sprawdź rozrząd.Górna osłona paska do zdjęcia.Blokada wału jest w okolicach półosi.W tym aucie łatwe jest tylko wlanie płynu do spryskiwaczy. :D
Witam ja bym uruchomił skuter bez osłony na pasek-za pomocą nasadki 17 na wiertarce i obserwował układ przeniesienia napedu zwiększając obroty czy wszystko współgra jak trzeba,skuter na nóżce centralnej postawiony oczywiście,ewentualnie psiknąć wd 40 na spreżyne główną korektora momentu obrotowego.
No a co tam pod osłoną? Pasek jest cały?
Ustawić rysę na kole na pierwsze nacięcie na deklu osłony paska Aparat ustawić tak, żeby zęby reluktora ( na wałku) były naprzeciw biegunów magnesów. Reszta jak pisze robokop.
Silnik przegrzany poznasz po pokrywie rozrządu, misce olejowej i bloku jeżeli są malowana farbą.Plastikowe osłony paska rozrządu są pokrzywione.Maska nad silnikiem ma inny odcień.Plastikowe mocowanie silnika wentylatora chłodnicy potrafi się nadtopić od wydechu.
Wydaje się ,że może to być pompa wodna która już powoli sie zaciera :idea::idea: albo napinacz :idea::idea: ,radze lepiej to drugie sprawdzić bo może nastąpić zerwanie paska i dodatkowy remont głowicy :idea::cry:,żeby to sprawdzić trzeba zdjąć osłone paska rozrządu , przedtem zdjąć pasek kinowy:idea::|gdy osłone bedziesz miał zdjętą warto wtedy odpalić...
Jest jedna blokada - wału korbowego, bez trudu do znalezienia w google. Blokując wał, patrzysz w okienko osłony paska rozrządu czy znaczek na kole wałka widać i to w zasadzie całe sprawdzenie. http://www.akbi.pl/mp/pdf/carisma_19td_r...
Wsadz śrube lub jakiegoś pręta m8 w otwór za rozrusznikiem i kręć wałem wpychając ten pręt w koło zamachowe aż wskoczy w swoje miejsce. Zdemontuj osłone paska jest przykręcona nakrętką m6 na dole i 3 śrubkami m6. W kółku rozrządu jest otwór przez który blokuje się też srubą m8 do głowicy. jeśli te kołki zablokujesz to rozrząd masz dobrze
Taki przypadek z ostatnich dni-Megane Scenic I, silnik diesel 1,9 DTI. Do wymiany pompy wodnej trzeba odkręcić 9 śrubek z torxem zewnętrznym (nasadka typu E). 8 wychodzi bez problemu, a 9 śruba jest nieco przykryta górną osłoną paska rozrządu na tyle, że nie ma opcji nałożyć nasadki wraz z pokrętłem na śrubę. Żeby ją odkręcić trzeba zdjąć koło pasowe...
Momenty dokręcania Śruby i nakrętki samo-zabezpieczające należy bezwzględnie wymienić Śruba(y) koła pasowego wału korbowego 157 - 166 Nm Śruba(y) - tarcza pasowa 8 - 11 Nm Śruba(y) osłony paska rozrządu 8 - 11 Nm Śruba(y) rolki napinającej 38 - 51 Nm Śruba(y) – pokrywy zaworowej 7 - 10 Nm
Pewnie faktycznie błędny montaż dolnej części osłony. Radzę zdemontować obejrzeć osłony, pasek, czy nie jest uszkodzony i złożyć staranniej.
Witaj Pod kołem pasowym napędu, które znajduje się pod spodem silnika znajduje się osłona paska - jest to pręt odpowiednio wygięty (pozycja 36 na obrazku) jeżeli podczas zdarzenia został pręt przesunięty może on blokować koło pasowe i nie odpalisz silnika. Posprawdzaj cały napęd. Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/7334845100_1...
kolego z tego co pamietam jest to silnik sofimy . Więc na górze na wałku rozrządu masz znak koło ma tam nacietą szczelinkę a na pokrywie zaworów jest widoczny ząbek dodam ze naciencie na kole musi znajdowac sie na górze . Jak zdejmniesz zdejnmiesz osłone paska zobaczysz koła pompy wtryskowej tam powinien być otwór na wiertło 5 , jest tam też otwór w...
Na 100 % wymieniasz pasek i rolkę napinacza. Pompę wymienić dobrze bo zazwyczaj niedroga a późniejszy dostęp utrudniony. Stan uszczelniaczy widać jak zdejmiesz pasek i osłony, jak będą ślady "olejowego brudu" to wymień. Kół przy pierwszej zmianie nigdy nie wymieniałem bo nie było potrzeby - nie zużyły się jeszcze. Pozdrawiam
Napinasz pompa wody, przyjrzyj się na starą przed wyjęciem, jak dobrze mi się kojarzy to osłona trochę przeszkadza w wykręceniu śruby. Pasek w zaznaczonym miejscu ma się dać przekręcić ręką o 90*
Czyli po kilku miesiącach prawidłowej pracy silnika się koło samo źle ustawiło ? Sprawdzałeś stan paska rozrządu, i poprawnie został napięty Po drugi osłona paska jest cała i dobrze zamontowana i żadne kamyki lub coś innego nie dostało się do rozrządu
Jakbyś nie umiał zlokalizować termostatu to jest za rozrządem ... Musisz zdemontować pasek klinowy , koło pasowe , osłony rozrządu , pasek rozrządu wraz z rolką napinającą , osłonę dolną i bingo --- jest termostat .... :) .. Pozdrawiam MikeC ...
Jeśli silnik pracuje a bęben stoi to brak paska ( w co wątpię ).Trzeba zdjąć osłony i zajrzeć do środka.I więcej informacji co się dzieje.
Chcesz się brać za wymianę szczotek a pytasz jak wyjąć silnik? To aż tak skomplikowane jest zdjęcie osłony, zrzucenie paska i odkręcenie jednej czy dwóch śrub?
Czemu nie zamontowałeś osłony paska ?.
Nieważny jest zbiornik i silnik. Pytalem tylko czy ktoś spotkał się z taką sprężarką. Widać że to nie typowy chińczyk z aukcji. Osłona silnika jest a zbiornik ma atest i jest nowy. Osłona paska ściągnięta.
Wygląda mi to na samoróbkę i to nie najlepszą (brak m.in osłony na pasek). Sprężarka pochodzi zapewne z jakiegoś auta ciężarowego.
Dodam jeszcze że objawy jakie towarzyszyły przed usterką to był odgłos jakbym jechach oponą blisko krawężnika, taki typowy odgłos. I pojawiał się parę razy i jak naciskałem sprzęgło to odgłos ustawał. I przy próbie ruszenia ze skrzyżowania dopiero coś jakby zluzowało i już nie zapalił. Po demontażu osłony paska są na odcinku ok 20 cm zerwane ząbki z...
Niestety stwierdzono w 100% ,zresztą widać że pasek pod osłoną jest lużny. Drugi pasek od pompy jest O.K.
(at)Rafik4 Niech pomierzą parametry i go odpowiednio skonfigurują (at)tomek89031 Jakie masz zabezpieczenie na linii do tego silnika ? Oczywiście nowy wyłącznik silnikowy, puszka zaciskowa, kabel, wtyk i osłona na pasek.
Szukaj dobrze a znajdziesz przy tylnym kole korek spustu i korek wlewu oleju przekładniowego. Może być pod osłoną paska.
Osłona na paski, koniecznie!
Jeździłem bez osłony paska rozrządu parę dni bo zawsze coś pilnego wyskakiwało i wiązka idąca nad osłoną tego paska uległa lekkiemu przetarciu.
W tym modelu termostat znajduje się pod osłoną paska rozrządu. Żeby do niego się dostać trzeba zdemontować pasek rozrządu.
Da radę, sam tak wymieniam. Jak co już zejdzie plastikowa osłona to regulator odkręcisz, ale samym bitem ujętym w kombinerki.
a no, czeka mnie trochę pracy, silnik z tyłu zostanie bo to szczegół, będzie osłona na pasek, robił na tym 8 h dziennie nie będę tylko od czasu do czasu to może nie będzie to aż tak uciążliwe, dołożę grzyba bezpieczeństwa, myślę też nad ruchomym jednym blatem, ma ktoś prosty patent na zdjęciach?
Witam. Szukam i nie mogę znaleźć nigdzie osłony do paska napędu w kosiarce BR510X6. https://obrazki.elektroda.pl/2374262100_...
Boczna osłona - to pasek gumy przewodzącej, Bez jego prawidłowego ułożenia nie będzie wyświetlać prawidłowo. Nie bardzo rozumiem...miał Kolega rozebrany na kawałki ten wyświetlacz i niczego (podświetlenia) nie znalazł...???
Zastanawiające jest to skąd pochodzi ta czarna substancja która oblepiła rolkę. Czy to może od plastikowej osłony paska rozrządu ? Czy inne pochodzenie ?
Wygląda na jakąś maszynę samoróbkę służącą najprawdopodobniej do obróbki drewna. Pierwsze co rzuca się w oczy to brak osłony paska napędowego
Dobrze się bawisz.
Najpierw proponuje zajrzeć pod osłone paska rozrządu.
Więc tak : wymontowujesz rurę powietrza doładowanego od intercoolera do kolektora ssącego, następnie zdejmujesz 3 lub 4 (nie pamiętam dokładnie) zaczepy sprężyste górnej plastikowej osłony paska rozrządu i zdejmujesz tę górną osłonę, luzujesz 2 z 3 śrub zewnętrznych koła pasowego pompy wtryskowej, zakładasz klucz (najlepiej oczkowy) na środkową śrubę...
Zajrzałem pod maskę, zdjęte były osłony, a pasek jak nowy. A zęby były na pasku? jego kolega wycenił naprawę na ok. 4000-5000zł Strasznie drogo.
Mam problem z moją Hieną, a konkretnie jadąc spokojnie na 5, usłyszałem ciche uderzenie i samochód zgasł. Gdy spróbowałem zakręcić usłyszałem tylko kręcący się rozrusznik. Moja pierwsza myśl to że walnął pasek rozrządu. Po otworzeniu osłony pasek cały jednak jak się kręci rozrusznikiem on ani rusz... Mam pytanie czy jest jakaś szansa że silnik nie uległ...
Pasek zębaty cały?. Widziałem już takie zdarzenie jest pod osłoną to nie widać. Kręci jak szalony a iskry nie ma, przy zakręceniu pojawiała się przez momencik.
sprawdź kruciec wychdzący z przodu głowicy i czujniki w nich czy przypadkiem z nich nie cieknie , drugi kruciec jest po prawej stronie głowicy pod plastykową osłoną paska napędowego pompy wtryskowej
Dobre, do czego to doszło taniej jest kupić nową pralkę niż wymienić pasek. Pasek jest do wymiany a z tyłu pralki powinna być osłona do zdemontowania - jak pamiętam.
Podnieść i podeprzeć przód samochodu. Wymontować następujące elementy: Górna osłona silnika. Kompletny filtr powietrza. Podeprzeć silnik. Wymontować następujące elementy: Chlapacz z prawej strony. Dolna osłona silnika. Prawa poduszka silnika. Pasek napędowy układu wspomagania kierowania. Pasek napędowy dodatkowych podzespołów. Napinacz paska napędzającego...
Mam problem z Astrą F 1,4 16V kombi (bez gazu). Jadąc po normalnej asfaltowej jezdni, nagle przestał pracować silnik zapaliła się kontrolka "ch. engine". Nie można odpalić auta. Taksówkarz który mnie holował do domu sugerował rozrząd, po odkręceniu osłony pasek i rolki OK. Znajomy mechanik sugerował pompę paliwa, wymieniłem na nową, bez zmian. Rozrusznik...
Ta przekładnia nie ma wewnętrznego sprzęgła. Zazębienie kół zębatych (wałka atakującego i koła talerzowego) jest stałe. Rolę sprzęgła pełni kąt pochylenia przekładni względem obudowy kosiarki. Przy uruchomionym silniku bez włączonego napędu (dźwignia napędu przy rękojeści kosiarki nie jest naciśnięta), przekładnia jest lekko pochylona w kierunku obudowy...
To co znalazł "lesniaczek" to czujnik spalania stukowego. Czujnik położenia wału znajduje się z przodu silnika przy wsporniku mocowania silnika do nadwozia tzw. łapie. Biegnie do niego czarny przewód podpinany do osłony paska rozrządu.
To że nalepka odpadła to wiem bo jej nie mam. Stąd to pytanie - czy jest jakiś inny sposób odczytania rodzaju silnika, nie licząc to nalepek z bagażnika - nie mam jej, ani z osłony paska rozrządu - też jej nie mam.
Kolego po lewej stronie silnika, zaraz koło osłony paska rozrządu masz wiązkę przewodów, w moim egzemplarzu okazało się że jest ona uszkodzona co powodowało właśnie gaśnięcie silnika. O ile się nie mylę to jest ona zamocowana właśnie do osłony paska rozrządu i w tym miejscu rozdziela się na dwie jedna chyba do czujnika położenia wału a druga bodajże...
Chce tylko wiedziec co i jak Zdejmujesz osłony, wymontowujesz pasek i rolki nap. i pompę wodną. Nowe elementy montujesz w odwrotnej kolejności ustawiasz skręcasz i gotowe.
zdejmij osłone paska rozrzadu i sprawdz czy wogóle paasek jest cały
Najlepiej będzie sprawdzić - zdejmij osłonę (lub odchyl - jest tam mało miejsca bez wyjęcia filtra powietrza się nie uda) i sprawdź w jakim stanie jest pasek. Najlepiej po zdjęciu osłony podeślij zdjęcia. Chociaż skoro pasek od nowości nie był zmieniany to jest spękany więc trzeba będzie go wymienić.
Niewiele widać z tych zdjęć, ale to co mi się od razu rzuca w oczy to brak osłony paska, brak osłony uchwytu wraz z wyłącznikiem krańcowym. Jest tam chociaż wyłącznik bezpieczeństwa? Wystarczy chwila nieuwagi i taka tokarka może stać się bardzo niebezpieczna.
Zrobione. Motronic pisał pas ślizga. Pas od alternatora był napięty aż woda z jaj pryskała. Tylko że nikt nie wpadł na to, aby podciągnąć pas od wentylatora, przez który alternator otrzymuje napęd. Znów wywaliłem alternator, by zawieźć go na stół, bo nie wzbudzał mi się już nawet na krótko. Myślałem że od tych kombinacji już szlag trafił którąś diodę,...
Widzę tu karygodną rzecz, mianowicie brak jakiejkolwiek osłony paska i kół pasowych. Gdzie podstawowe zasady BHP???
Napęd na koła jest przekazywany poprzez przekładnie pasową pod osłoną noża tnącego i bez obciążenia koła będą się obracać gdyż pasek jest tam rozpięty na stałe. Załączenie napędu następuje poprzez napięcie paska za pomocą rolki napinającej sterowanej dźwignią za pomocą sprzęgła. Jeżeli kosiarka ma swoje lata to na początek należy wymienić pasek napędowy...
Wszystko jest piękne, ładne, ale............... osłona paska i kół !!! była by dopełnieniem twojej konstrukcji, (to jest dość ważny element ), przecież "licho" nie śpi :D .
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Wówczas zmiana obrotów będzie wymagała jedynie przełożenia paska klinowego w rowek obok. Można i tak, ale za każdym razem trzeba się bawić z osłona paska, jego naciągiem. Przynajmniej 30 minut potrzeba na zmianę obrotów. Gdzie z użyciem falownika to jest kilka sekund...
Przed wymianą należało by sprawdzić czy rozrząd nie przestawiony? Znaki na kole pasowym i obudowie oraz pod osłoną paska na kole oraz drugiej części obudowy. \ Dwa przewody do sprawdzenia do czujnika. Zasilanie i sygnałowy. Czy sygnał pojawia się po przyłożeniu metalu ferromagnetycznego i jest jego brak przy sytuacji odwrotnej. PS Zdarza się uszkodzenie...
Termostat znajduje się pod króćcem na głowicy, za osłoną paska rozrządu (króciec wylotowy na chłodnicę). W bloku za pompą nigdy w 1.6 nie widziałem.
To teraz ja. Tak to u mnie wygląda na tą chwilę: http://obrazki.elektroda.pl/3949572300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1189208700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5111434300_1... Ogólnie jestem zadowolony z przeróbki. Osłona paska do poprawki, szkoda mi było czasu na dopasowywanie jej, chciałem pojeździć....
To się podepne. Próbowałem wkręcić świece żarowe do parownika ale nie ma jak bo komora wodna jest podkowiasta. Po drugie jak ktoś nie ma osłony z dołu silnika to i autko długo się nagrzewa i kamyki wpadają w wentylator i paski wielorowkowe. Tak że montowac osłony. Sam zamontowałem i dodałem do obiegu pompkę wspomagającą , nie dosyć że autko zaczeło...
Service Manual to coś okrytego tajemnicą w tej branży i ciężkie do zdobycia. Zdejmujesz górny blat, przedni panel sterowania, boczne blachy, wyczepiasz pasek, następnie tył, osłona, osłona łożyska, tam jest pierścień zabezpieczający i następnie usuwasz cała blachę i cofasz bęben.
Częstą przyczyną spalenia paska osprzętu jest zatarcie wirnika alternatora,szczególnie przy braku osłony bocznej.
Co do osłony paska to tak zamontowałem osłone była to oryginalna osłona od jakiejś sprężarki ale gdy włączyłem kompresor to wydawała ona nieprzyjemne dźwięki była po prostu z cienkiej blachy i zdemontowałem ją z powrotem i tak już zostało do dziś jako że kompresor stoi kołami pasowymi do ściany cały czas stwierdziłem że dla potrzeb własnych nie potrzebuje...
Wciśniecie sprzęgła zmienia coś? Jak jest na obrotach? Zdejmij osłony silnika i pasek wieloklinowy i w tedy zapal, może to któryś element napędzany przez niego.
Silniki AGR montowane były do września 2002 roku, same silniki nie różnią się niczym - są to bliźniaki a jedyne różnice je dzielące to osprzęt : wtryskiwacze, sterownik silnika, instalacja sterowania ciśnieniem turbodoładowania, turbosprężarka. ALH ma turbosprężarkę za zmienną geometrią kierownic spalin i akumulator podciśnienia a AGR zwykłą turbosprężarkę...
Blokada pompy jest. Od początku. Musisz zdjąć pasek klinowy, osłone paska rozrz. Następnie koło pasowe na wale korbowym( 4 śruby imbus)no i dolna osłona. ustawiasz punkty wał korbowy, pompa, rozrząd, blokujesz pompe (śruba 8) , odkręcasz napinacz. Po założeniu paska pamiętaj aby przekręcić silnik kluczem 2 razy i następnie sprawdzić jeszcze raz punkty....
Niestety, przyczyna dudnienia (i spadania paska) została odnaleziona - ułamany zaczep silnika od dołu tej plastikowej osłony bębna :(
Na pewno to jest mds442, bo to na pewno nie jest radiomagnetofon tylko magnetofon Deck, popularna szuflada. Za usterke może być odpowiedzialny układ autostopu. Sprawdź czy działa licznik,ściąg osłone w szufladzie i zobacz czy pasek kręci licznikiem oraz małym kółkiem magnesowym.
Fotki poprawione. Jak ją kupiłem to była już z tym paskiem założonym. Wiertarka przejdzie gruntowny remont (koła pasowe na pasek klinowy, osłony itd.). Nie jest to jakieś mega ważne ale chciałbym wiedzieć co nieco na jej temat.
Nie jest na widoku przecież, chyba pod osłoną. Są paski ale to od pompy wody raczej, albo alternator. A jeśli to są te paski na widoku to mechanik mnie oszukuje bo one nie były zerwane.
Ten pasek to nic innego jak wyklejka osłony bębna w kartridżu . Niektóre kasety miały papierowe , niektóre z czegoś filcopodobnego a niektóre wogole były bez tej wyklejki. Znajduje się ona po wewnętrznej stronie klapki osłaniającej bęben . Bez tego tez bedzie działać . Co do przyczyny czystych kartek to jak dobrze kojarzę musi byc włożony kartridz bo...
jak na pierwszy może być.... jeszcze tylko osłona paska,zawór bezpieczeństwa i to połączenie z butlą opaski i wąż gumowy troche nie bardzo.... ale panie kolego instalacja elektryczna tego kompresora......poniżej krytyki.... osłona wyłącznika ciśnieniowego,wyłącznik silnika....Daj wyłącznik hermetyczny z zabezpieczeniem przeciążeniowym, osłone na wył.ciśnienia...
(at)Telo Pralka jest używana i jestem jej właścicielem od kilku dni. Nie używałem TwinDos-a. Po otwarciu osłony od paska widać tam jakieś ślady po wycieku. Dziś ją otworzę i spróbuję posprawdzać dokładniej. Dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam. Poprawiłem TONI_2003
Zdejmij osłony i sprawdzić dokładnie pasek i koła rozrządu, jeśli tam będzie dobrze to do sprawdzenia ciśnienie oleju tak jak sugerował Daro122
Witam! Rozkręciłem (zdjąłem boczne osłony), paski po mojemu są nie złe bo gdyby były luźne (wyciągnięte) to silniczek chodził by, a paski by się ślizgały a on zatrzymuje się po chwili tak jak już wspomniałem. W miejscach gdzie mogło by dochodzić do oporu (tarcia) leciutko posmarowałem oliwką do maszyn do szycia. Więc moje obawy kierują się w stronę...
Patrzyłem jak jest tam osłona paska ale nie widać aby tam gdzieś wchodziła wiązka z przewodami do tego czujnika wału. Załączam zdjęcia. A czy czasem w aparacie zapłonowym nie ma tego czujnika wału ? https://obrazki.elektroda.pl/3025329700_... https://obrazki.elektroda.pl/4847103700_... https://obrazki.elektroda.pl/5947477500_...
Już sobie poradżiłem, punkty są, na pompie jest punkt który zgralem z puktem który jest na kole pompy, na wałku jest punkt który trzeba zgrac z osłona paska rozrzadu, tą metalowa, a na wale jest pukt umieszczony na kole zamachowym pod gumowa zasłonkoą.
oko pod maskę i... cholera widzę spod osłony rozrządu wystającą rolkę i luźny pasek To rozwaliło osłonę??
co do zapłonu nie pomoge ci zbyt wiele ale z tym ocieraniem sprwadz dokładnie czy osłona paska gdzieś nie dostaje któregoś z kół zembatych no i czy wymieniałeś jeszcze inne paski tzn.np alternatora bo te jak są mocno napięte potrafią świstać przy zwiekszaniu obrotów .
Dolot powietrza, trzeba wymienić, ponieważ jest nieszczelny (nie mam pojęcia kto zakładał instalację gazową, ale zrobił to strasznie amatorsko). A pasków od alternatora i pompy wody nie będę musiał zdejmować razem z osłoną paska rozrządu?
Dzięki wielkie, bardzo przejrzysty schemat, tego właśnie potrzebowałem. Wynika z niego że faktycznie czujnik położenia wałka jest pod plastikową osłoną paska. Zapewne będzie dostrzegalny obok głowicy dopiero po demontażu paska, koła zębatego i całkowitym zdjęciu plastikowej osłony. W najbliższych dniach prawdopodobnie zabiorę się za robote. Postaram...
Czy aby na pewno ten rozrząd został odpowiednio zamontowany? Czy silnik po wymianie pracował tak jak przed? Musisz wziąść ten pasek do ręki i zobaczyć czy on czasem nie tarł gdzieś bokiem, czy nie miał ochoty zejść ze swojego toru. I najlepiej porównać pasek urwany po raz pierwszy z urwanym teraz, czy w ten sam sposób się urwały. Ja obstawiam że mechanik...
Witam. Z czego wziąłeś ten element, na którym jest uchwyt na wiertło (chodzi mi o ten element, który umożliwia regulowanie wysokości wiercenia)? Jest jakaś nazwa takiego elementu? Da się takie coś kupić? Pozdrawiam. P.S. Faktycznie osłona wokoło miejsca wiercenia może sie przydać. I możesz też pomyśleć nad osłoną paska. Ale poza tym konstrukcja bardzo...
Osobiście, 5 minut bym się nie zastanawiał tylko wymieniał rozrząd. Cena części razem z pompą wody to ok 700 PLN + robocizna. Osobiście pooglądał bym założony pasek wielorowkowy - czy idzie prosto bez poprzecznych drgań. W grupie VAG dość częstym uszkodzeniem jest zużycie rolek prowadzących pasek wielorowkowy oraz zużycie podstawy napinacza paska wielorowkowego....
Powinien być pod osłoną od paska rozrządu.
Tak pasek jest na swoim miejscu Dodano po 3 Kosiłem trawę na biegu numer 2 zatrzymałem włączyłem wsteczny bieg i już nie ruszyło. Po rozebraniu osłony tylnej prawdziwej cięgno zmiany biegów i pasek to jest w porządku
wg mnie nie ma Dodano po 6 wątpliwości budzi położenie "ruchomej pokrywki" osłony paska, znak do ustawienia koła rozrządu znajduje się w różnych pozycjach w zależności od tego czy jest wysunięta czy wsunięta
Dodam, że oględzin nie było. Mechanik tylko odkręcił 3 śruby osłony paska rozrządu i przez szparę określił, że jest zerwany pasek. Na tej podstawie określił co mogło się stać i co może być do naprawy. Dlatego też dziwię się, że trzeba wszystko naprawiać. Nic nie wskazuje na taką poważną naprawę. Kolega miał podobny przypadek i według jego opisu to auto...
mam scharanka z silnikiem vr6 2.8 i od kilku miesięcy mam następujący objaw tj: szum w okolicy paska klinowego ,szum ten zazwyczaj słyszalny jest gdy samochód odpale i jest suchy szum ustaje gdy jest mokra nawierzchnia ,dodaję ,że nie mam osłony plastikowej na pasek. Co może być nie tak czy pasek czy rolka napinacza jest do wymiany ,czy też któreś z...
Jeszcze nie oddałem tego rowerka, więc powiedz o jakie dzyndzle chodzi. Nie przypominam sobie aby coś na silnik napierało. Jest przykręcony na dwie śruby od czoła plus osłona paska i to tyle, nic tam nie wystaje. Miałem za to trochę problemów z enkoderem na wałku silnika - pomiętoliłem tarczkę :| Ale to akurat gdzieś można kupić w pl. Dziękuję za podpowiedzi
No trzeba zdjac osłone i zobaczyc czy jest w ogole pasek, pisałem to odrazu w pierwszym poscie przeciez, wiec myslalem,ze pierwsze co to wykluczyles te ewentualnośc. Pisałem,ze jesli jest iskra i jest paliwo to musi zapalic, chyba,ze jest nie w pore lub nie ma sprezania, wiec nalezy sprawdzic rozrzad pierwsze co, a nie wymieniac jakieś czujniki!
Moje podejrzenie jest takie, że mechanicy musieli jej odkręcać tę śrubę, inaczej mieliby problem z wyjęciem osłony, aby wymienić pasek rozrządu, a że nie dali specjalnego kleju przeciw odkręcaniu się śrub, to przykręcili tak, jak odkręcili. Jej ? Sprawdziłeś to w procedurze serwisowej, że wymagane jest użycie kleju, czy cały dalszy wywód to wolna fantazja...
osłona pasek napęd kosiarka osłona tłumik osłona tarczy
smart sterownik woltomierza amperomierz silnik jikov
Cienki przewód na pompie paliwa - funkcje i naprawa Programowanie sensora airbag Fiat Ducato WOW