Podbijam temat bo jest ciekawy a konkretów jak na razie brak. Pewne jest tylko że chińskie kontrolery pokażą błąd E07 jeśli podepniemy silnik bez czujników Halla. Szukamy dalej sposobu na oszukanie tego wejścia albo prostego emulatora czujników. Ktokolwiek widział ktokolwiek coś wie niech się odezwie.
Pociągnę dalej wątek ze względu na brak podpowiedzi. W 2013 roku osobie mającej identyczny problem jak ja, tylko, że w ekspresie Saeco Odea Giro Plus napisał w odpowiedzi człowiek o nicku "brystek" co następuje: "Pomocny post? (+3) #2 25 Lip 2013 10:25 Witam w tym modelu za ilość kawy odpowiada algorytm auto-dozujący. Polega na pomiarze prądu pobieranego...
Uzupełniłem tabelkę o błędy i informacje dosyć istotną: mierniki sa po okresie kalibracji. UT211B jakiś rok, reszta dużo dłużej. (at)OldSkull ma racją: fizyki się nie oszuka, drogie mierniki małych prądów mają kompensacje zewnętrznych pól, ale to mocno komplikuje konstrukcję. Czujniki Halla tez dryfują i dużo się z tym zrobić nie da.
Witam. Posiadam oryginalny silnik rowerowy BLDC 750W 36V i podczas małej kolizji zwarły się cienkie przewody wychodzące od tego silnika, czyli od czujników halla. Wszystkie funkcje roweru działają prawidłowo a mam jeszcze tempomat, hamulec, wsteczny i wspomaganie pedałowania. Jednak żeby ruszyć trzeba lekko się odepchnąć i wtedy już wszystko działa...
Cześć. Ja myślę tak : Proponuje czujnik Halla i dokonywać pomiaru między zmianami stanu. Dla uśrednienia powiedzmy zliczać 5 zmian i dzielić przez 5. Najdokładniej (przynajmniej dla mnie by było) Bo jeśli weźmie się kontaktron i liczy powiedzmy przez 2 sek. (zakładając 1,2 obr. na sek.) to koło może wykonać 2,5 obrotu a policzy nam 2 czyli oszuka nas...
Cześć, Posiadam nowy skuter Trybeco Taurus 3.1, czyli tak naprawdę jest to chinol Slane XLS52. Moc silnika to 3kW, zasilanie nominalne 72V przy akumulatorach 20Ah. Niesamowite jest jak mało rzetelnych informacji jest w internecie na temat tego modelu, co gorsza producent podaje raczej nieprawdę w swoich specyfikacjach (np. instrukcja mowi o tym że jest...
Czyli raczej nie oszukam w żaden sposób układu w klawiaturze żeby reagowała na tak krótkie zetknięcia ? Skoro układ już celowo jest tak zbudowany, to pewnie rozwiązania typu kontaktor, czy czujnik halla nie pomogą...
Kiedyś robiłem impulsator z silnika krokowego (200 kroków na obrót). Tam nie było możliwości "rozmieszczania" czujników. A skąd brałeś sygnał? Ten silnik miał jakieś czujniki (chyba takiego nie spotkałem), czy brałeś sygnał z uzwojeń? Bo uzwojenia są przesunięte w fazie akurat tak, jak trzeba... ;) Standardowe czujniki PAS do kupienia powszechnie,...
A w jaki sposób montujesz ten BA ? - bo jeśli na tej samej płytce no to będzie problem. Czujniki halla mają 4 wyprowadzenia - dwa do zasilania i dwa idące do układu scalonego. Wystarczyło by odwrócić zasilanie tych czujników, ale na tej plytce pod silnikiem to raczej nie możliwe. W takim razie, bez ingerencji w sam silnik, ale najbardziej skomplikowanym...
Układ ma symulować czujnik hala cyfrowy bo takie sa w motoryzacji.np taki Myślę że sygnał wystarczający do oszukania licznika to jakaś drabinka 50HZ bo tylko tyle piszą w serwisówkach do np motocykli żeby podłaczyć generator 1-100Hz regulowany. Nie mam oscyloskopu cyfrowego żeby zmierzyć sygnał z czujnika podczas kręcenia kołem ale multimetr pokazuje...
Jaka jest różnica według Ciebie poza hallotronem/tachometrem i trzecim pinem? EDIT: Nie doczekałem się odpowiedzi, więc sam odpowiem. Nie ma żadnej różnicy między wentylatorem 2-pin i 3-pin poza tachometrem/hallotronem i jego wyjściem na "żółty" pin. Zarówno 2- i 3-pin wentylatorem steruje (tak, 2-pin też jest sterowany) płyta główna zmniejszając lub...
Tylko ta zgrzewarka zgrzewa prądem do 2000A. Aktualnie mam źródło prądowe którym zgrzewam ponad 1700A. Rezystor 300A raczej poszedłby z dymem. To nie to samo? Znając przekrój przewodu , jego długość i materiał, z którego jest zrobiony można obliczyć jego rezystancję. Mamy opornik wzorcowy, pozostaje tylko kwestia wyskalowania. I tu odkryłeś jak jest...
W amatorskich konstrukcjach kondensator z car-audio i używany tyrystor (kupiony na wagę, na tyle ciężki żeby można było komuś zrobić krzywdę, reszta parametrów nie istotna) są najtańszą i dlatego najpopularniejszą opcją, względy techniczne nie maja dużego znaczenia dopóki działa, prądu nikt nie mierzy bo "nikt" nie ma oscyloskopu. W konstrukcjach przemysłowych...
odświeżę mojego kotleta, ponieważ problem znów powrócił urządzenie które skonstruował znajomy przestało działać, czujnik w skrzyni generuje impulsy prądowe 7mA i 14mA przez wysokie i niskie zbocze na wieńcu wałka zdawczego. Chce zwiększyć częstotliwość tych impulsów dokładnie o 1,12 w stosunku we/wy dodam jeszcze wsad z atmegi8 użytej do tego urządzenia...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam. Jestem posiadaczem Hondy Civic VII gen, do której wsadziłem nieco mocniejszy silnik niż standardowy 1.4. Całość chciałbym wystroić na sterowniku Hondy Accord VII, jednak problem polega na tym, że musiałbym podać na sterownik sygnał z czujnika prędkości oryginalnie montowanego na zębatce 3-go biegu w accordowskiej skrzyni ( z czujnika Halla),...
Witam! Potrzebuje uruchamiać silnik od takiej hulajnogi z przekaźnika. Czyli start tak jakbym przekręcił manetkę do pewnego momentu. Problem w tym że jak zwieram którykolwiek z przerwanych przewodów które idą do tego czujnika to niestety to nie działa. Sądzę że trzeba manetkę podkręcać od zera wtedy sterownik uruchamia silnik. Jak mogę oszukać taki...
oszukanie czujnika oszukanie czujnika temperatury oszukanie czujnika klimatyzacji
bosch sterownik zmywarka uszczelka reduktor nieprzydzielony obszar dysku
moduł komfort termet porażenie prądem
Trzecie światło stopu nie działa przy uruchomionym silniku w Fiat Grande Punto 1.4 2007 Lokalizacja bezpiecznika wzmacniacza 40A w Porsche Cayenne