Witam. Minimalna temperatura jaką mogę ustawić na termostacie chłodziarki to +2°C. Czy jest jakaś możliwość aby obniżyć ją do 0°C i oszukać czujnik?
Wystarczy złączyć te dwa przewody ze sobą.
Jaka Mazda? Szukaj brakującej masy!
Pomiar opiera się na 3 wartościach. Mamy 2 pomiary temperatury wejściową i wyjściową. Dodatkowo badany jest przepływ wody. O ile przepływ ciężki do oszukania to czujniki temperatury jak nie są zaplombowane można przenieść w inne miejsce i tym samym zmniejszyć różnice temperatur co w konsekwencji obniży odczyt.
Jest EAS sterownik BOSCH Zadzwon do Piotra Szymczaka.
Ten piekarnik ma dość zaawansowaną termikę oszukanie czujnika temperatury może nic nie dać, bo wyzwoli bezpiecznik termostatu. Ogólnie 230°C wystarcza aż nad to, tym bardziej że właściwy pomiar należy wykonywać termosondą inaczej spali się od góry lub od dołu a wewnątrz będzie niedopieczone. Zastanów się nad tym czy zwiększenie temperatury o 50° nie...
jesli jezdzisz kolego za stawki ktore nie pozwalaja na zakup adblue to czas sprzedać żelazo i zająć się innym bizesem.
Wpiąć odpowiedni opornik Jakie dane są potrzebne. Producent, typ. Ew. link do DTR, jeżeli jest. Może wystarczą dane z czujnika. na jednym przewodzie jest napięcia -0,28 V na drugim 3,88 Względem czego.
Witam, potrzebuje zrobić sterowanie do pieca nadmuchowego by mi sterował temperaturą poprzez ustawianie odpowiednio przepustnicą dopływającego powietrza do spalania. Mysłałem o prostym zestawie do kominków np z płaszczem wodnym. Po zadaniu temperatury np 70 st C sterownik automatycznie utrzymuje mi tą temperaturę poprzez regulację ciągłą przepustnicą(...
Na Popularnym Portalu Aukcyjnym są dostępne emulatory czujnika temperatury zbudowane na mikroprocesorze. Działają bardzo dobrze i "strategia działania" jest bardzo dobrze przemyślana. Koszt to 75 pln z przesyłką, mając lutownicę zamontujesz sam. Po co kombinować ? Znalazłem coś takiego. Wydaje się, że będzie działać. Zakupię i napiszę jak się sprawuje.
Witam. W swoim aucie Passat B5 TDI (AFN) mam świece żarowe w układzie chłodzenia zdj. nr 1. Są to trzy świece żarowe a działają tak: Warunki załączenia tych świec : - silnik pracuje od min. 10 s - temp. płynu chłodzącego < 70° - temp. powietrza < 5° - obr. silnika > 800 - obciążenie Alternatora < 50% jedna -" małe grzanie " dwie lub trzy...
Oszukaj czujnik temperatury na CO
pompa jest bankowo ! przekaźnik to chyba nie problem ..... mniejsza z tym jak uruchomić to na krótko żeby oszukać czujnik temperatury ?
2km to sugeruję chodzić na piechotę. Zdrowiej, taniej a i silnik w samochodzie jak i pompka krwionośna dłużej popracują. Co do opornika to metoda działa tylko z termistorami NTC a i to w zależności od rodzaju będzie zawyżać o różne wartości. Najlepiej jak powyżej kolega napisał zmierzyć oporność przy 0*C jak i przy 30*C i podać tu na forum.
Troche mam tu namieszane . Zaczne tak .Po przegazowaniu przełącza sie z pb na gaz ale za chwile wraca na PB gaz 2 generacja .Czujnik gazu odłączony (uciete kable ) .TZN że chyba w programie jest ustawione że ma sie przełączac po przegazowaniu a nie po Temperaturze ??. Bo by sie wcale nie przełączył ?? dobrze to składam w całosc ??
Hej Posiadam małą pompę ciepła basenową Steinbach 049275 4 kW. Jej zadaniem będzie podgrzewanie wody w balii ogrodowej. Ona jest przeznaczona do basenów i jej limit górny nastawy temperatury to 35 °C. Pożądana w balii to 40 °C. W jaki sposób mógłbym zmienić/oszukać czujnik temperatury? Może ktoś z Was coś takiego już przerabiał kiedyś? Będę wdzięczny...
Kiedyś specjalnie zostawiłem Octavie 1 w cieniu z załączoną klimą i temperaturą niższa o jakieś 3 stopnie i przez pół godziny nic się nie wyłączyło. W takim razie musiałbyś oszukać któryś z czujników temperatury w środku ale wtedy mogą wariować klapy.
A jeżeli to pomoze oszukac ten czujnik temperatury procesora to chętnie posłucham dokladniejszych instrukcji jak to wykonac. Podane sposoby nie mają na celu oszukania czujnika bo tego nie da się zrobić tylko poprawienie oddawania ciepła od procesora.
Kolego Gabikam, przestań już pisać te pierdoły, booster to urządzenie rozruchowe, taki duży transformator z prostownikiem ułatwiający rozruch. Napisz nam jakie ecu w dieslu po oszukaniu czujnika temperatury podniesie obroty z jałowych do maksymalnych? Po mojemu ecu trup po próbach odpalenia z boostera.
Czy może ktoś wie gdzie znajduje się ten czujnik temperatury zewnętrznej? Spróbuję go trochę oszukać i zobaczę jaki będzie efekt. A tak przy okazji jaką temperaturę silnika pokazuje. W załącznikach masz gdzie ten czujnik jest poz 50 "Ambient temperature sensor"
Problem prawdopodobnie spowodowany nieprawidłową pracą zaworu EGR, oraz oszukaną temperaturą z czujnika temp.
Muszę oszukać czujnik temperatury, zwykły termistor NTC. Zamiast niego chcę podpiąć ten układ i PWM z ESP8266 zadawać jaką temperaturę ma widzieć PC. U mnie potrzeba zakresu napięcia 2-3,6V. Ale jak bym miał 0-10 to łatwiej przyciąć zakres dzielnikiem napięcia niż zmniejszać zakres PWM.
Tak.... To jest tzw oszukanie czujnika temperatury w pompie. Słyszałem juz o tym ale dla mnie to troche "za fizyczne rozwiązanie". Świece grzejącały czas itd... Nie wiem czy to jest zdrowe dla reszy czujników... Takie rowiązania to robi Niemiec z bratem w garażu. A potem sprzedają auto do Polski. Moze ma ktos inny pomysł ???
Dawka za wysoka i dlatego lepiej sie zbiera ale szarpie i jeszcze do tego przyśpieszony zapłon i oszukany czujnik temperatury, jednym słowem wiejski tuning.
Można oszukać czujnik temperatury, w trybie pracy kominka.
Zamiast kombinować z falownikiem( akurat w tym przypadku temperatura ma niewiele wspólnego z wentylatorem), pomyśl nad oszukaniem czujnika temperatury. Tak aby zawyżał pomiar. Skutkiem tego będzie niższa temperatura. Jaki model klimatyzacj?
Nie----- będą przyjeżdżać i pytać jak szybciej przełaczyć na gaz i jak oszukać czujnik temperatury.
Dziekuje za odpowiedzi. Bede probować oszukać czujnik temperatury zewnetrznej, o ile dobrze wiem znajduje sie on gdzies w okolicy tylnej osi.
Tylko ze w moim sterowniku nie ma czujnika co. To jak to ustrojstwo ma sterować zaworem 4-drogowym i temperaturą na wyjściu z kotła? W/g jakich danych? Zahardkodowanej krzywej grzewczej? Problem z co wlasnie OK, a jak oszukałeś czujnik temperatury zewnętrznej? Bo na obecną temperaturę zewnętrzną i wewnętrzną to CO grzać nie trzeba...
Po przeczytaniu postów podpowiem coś jeszcze co może pomóc. Na ciepłym silniku oszukaj czujnik temperatury (w szereg ok. 2 kom ) tak aby załączały się świece jeżeli zacznie dobrze odpalać zamontuj odp. moduł unikniesz grzebania w pompie
Jeżeli oszukanie czujnika temperatury nie daje efektów i silnik przy znacznym obciążeniu gaśnie, to przeprowadź badanie ciśnienia paliwa w trybie rzeczywistym, bo te błędy to sugerują
Miałem ambicje, żeby przy pomocy mikrokontrolera oszukać czujnik temperatury na ctrl board, ale brak czasu i racji tego, że były mi potrzebne części tego tv, projekt czeka na lepsze czasy.
2.0 ditd przełącznik to najprawdopodobniej odcięcie (oszukanie) czujnika temperatury częsty problem z zaworem ew pompą w tym silniku i niektórzy tak właśnie sobie radzą. To jest tylko moje przypuszczenie odciecie to raczej nie jest bo by nie było na widoku.
Nie możesz mierzyć oporu termistora w układzie, gdy płynie przez niego prąd. Możesz co najwyżej zmierzyć napięcie na nim oraz prąd i wyliczyć. Było by łatwiej jakbyś opisał zastosowanie układu, czy przypadkiem nie jest to oszukanie czujnika temperatury w samochodzie?
Ja to nie chcialłbym tego naprawiać. Jeśli zużyło się po 200 tyś to uważam valvetronik za poraszkę. Mocy wcale przez to więcej nie ma, troche mniej pali jakiś 1l różnicy. Szkoda że po wyjęciu wtyczki valetronika wyłącza też vanosy. Bez vanosów dopiero jest lipa, samochód zaczyna jechać od 2000rpm. Jest taki moment na zimnym silniku, że komputer wyłącza...
Właśnie coś takiego zrobiłem niedawno do oszukania czujnika temperatury w komputerze auta. Nie wiem jakie ma być zastosowanie Twojego, ale możesz sobie skorzystać, układ jest strasznie prosty, nawet nie trzeba 555 stosować.
zakres temperatury nastawianej do 30st Plus czy minus? Dużo prościej byłoby oszukać czujnik temperatury niż bawić się w zmiany programu (bez oryginału i znajomości źródeł raczej niewykonalne).
Na zimnym silniku oszukać czujnik temperatury i zobaczyć czy wiatrak się włączy. Możliwa usterka wiatraków, dodatkowo w czasie jak się przegrzewa zbadać temperaturę węży na chłodnicę. Moim zdaniem siadają wentylatory.
ani nie ma na to wpływu oszukanie czujnika temperatury płynu chłodzącego ani nie jest to spowodowane czujnikiem G28 (wtedy byś silnika nie odpalił wcale). Przy obecnych temperaturach sprawdź czy świece żarowe grzeją i czy podawane jest na nie zasilanie oraz profilaktycznie poduszki zawieszenia silnika, masz tam z pewnością silnik ALH, pompa z pewnością...
I teraz do sedna, czy taki wiatrak coś pomoże? I czy istniała by jakaś możliwość "oszukania" czujnika temperatury, nie chciałbym, żeby wiatrak chłodził czujnik, co mogłoby poskutkować spaleniem uzwojenia. Z góry przepraszam za ewentualną niewiedzę, raczej laik ze mnie w tych sprawach. Trochę pomoże. Czujnik jest bezpośrednio na uzwojeniu więc chłodzenie...
Trafiasz najprawdopodobniej w czas kiedy silnik już jest za zimny na odpalenie a za ciepły na uruchomienie świec żarowych. Sprawdz czy podczas gdzy występuje problem świece sązagrzewane. Można oszukać czujnik temperatury ale ten sposób nie jest polecany.
Dzięki za info. W mojej jednostce zewnętrznej niestety nie ma presostatów, jest chyba tylko zabezpieczenie termiczne wewnątrz sprężarki, tak to przynajmniej wygląda, bo raz się wyłączyła przy testach, jak za dużo razy ją uruchomiłem. Co zmieniałeś w agregacie? Wiesz może jak skasować błąd, jak wyświetli się na wyświetlaczu? Instrukcja nic o tym nie...
Witam, mam proglem z zaworem apm, dziala on prawidlowo jak jest temperatura na zewnatrz wieksza od 5 stopni. Gdy temperatura spadnie nie mozna nabic powietrza, apm caly czas upuszcza, przestaje na chwile po dotknieciu pedalu gazu. Gdy oszukam czujnik temperatury zewnetrznej w prawym lusterku( podgrzeje go naprzyklad zapalniczko zeby temperatura wzrosla...
Cześć, jak najbardziej można użyć elektronikę z jednostki wewnętrznej. Sam tak początkowo uruchamiałem swój zestaw. Jeżeli chcesz grzać do wyższych temperatur potrzbujesz jedynie oszukać czujnik temperatury powietrza. Jeśli grzejesz jedynie podłogówką i czujnik ten dasz na powrocie z ogrzewania to spokojnie obleci bez żadnych przeróbek. Minusem tego...
Witam To CLIO tak ma (bez urazy) właściciele od kiedy pamiętam skarżą sie na duże zużycie paliwa. Znam ludzi którzy sprawdzali i naprawiali wszystko i tak nic nie pomogło. Jednemu klijentowi "oszukałem" czujnik temperatury ale różnica była mała ok 1l/100.
Jeśli to czujnik PT100, to można go oszukać rezystorem równolegle zamontowanym. Ale z drugiej strony nie wierzę, że na klimatyzacji nie ma regulacji temperatury.
Kolego pewnie trzeba będzie "oszukać" czujnik temperatury. Ale użyj SZUKAJ a na pewno znajdziesz odpowiedz na swój post, bo nie ty pierwszy i nie ostatni masz ten problem. I zarobił Kolega tą wypowiedzią następne ostrzeżenie za pisanie bzdur.
Nawet jak oszukasz czujnik to i tak jest ryzyko zamarznięcia parownika.
sądze ze mazs powyżej 200tys wtedy zaczynają się problemy pada pompa wtryskowa i to ona temu winna 1)regeneracja pompy ok 500zł.-1000zł 2)oszukać kom.w samochodie przeprogramow€jąc go i zwiększając dawke roruchową 3)oszukać czujnik temperatury specjalnym użądzeniem (dostepne na alegro)
Tak jak napisał kolega serg77 masz prawdopodobnie coś z ciśnieniem oleju. Wracając do tego opornika to po prostu chodzi o oszukanie czujnika temperatury aby świece żarowe podgrzewały w wyższej temperaturze silnika. I zakładając że kontrolka zapala się do temperatury 40° będzie się zapalać do 60° powodując przeskoczenie temperatury kryzysowej dla twojego...
Oczywiście rady kolegów są jak najbardziej słuszne. Żeby potwierdzić te odpowiedzi, krótko przedstawię zasadę sterowania dawką w tego typu pompie. Za wielkość dawki odpowiada elektrozawór ("Electrovalvula de aecion rapida .....) umieszczony centralnie między króćcami wysokiego ciśnienia. Normalnie jest on w pozycji otwartej i paliwo tłoczone przez tłoczki...
Jeżeli jakiś "magik" chciał oszukać czujnik temperatury to znaczy tylko jedno... pompa nie chciała już odpalać na ciepłym silniku a wydłużenie życia pompy to właśnie to pudełeczko. Poprzedni właściciel zapewne założył i szybko pozbył się auta aby uniknąć kosztów naprawy pompy wtryskowej. Teraz zapewne pompa szrot ;) Takie jest moje zdanie bo tylko po...
Trzeba się martwić, we wszystkich przypadkach, a w IV i V szczególnie. Ociz, kojarzysz "tuning" diesla poprzez oszukanie czujnika temperatury paliwa ? Rozszerzalność cieplna i związana z tym ilość cukru w cukrze - dlatego wszelkie regulacje i kalibracje przeprowadza się w ustalonej i stabilizowanej temp. pracy. Co prawda V generacja powinna być na to...
no i ja mam problem z takim iveco. Potrzebuje żeby świeca grzała nawet przy plusowych temperaturach bo silnik ma problemy z rozruchem. Czy ktoś wie jak oszukać ten czujnik temperatury? Jaki tam opornik trzeba wstawić?
Właśnie i doszliśmy do sedna tego problemu. Może i od dupy strony do tego dochodziłem, lecz teraz wyszło dlaczego. Ta twoja opcja ma się jak "kij do oka" i to cały czas sugeruje. Mówisz zapobieganie zamarznięciu instalacji. Ok. Lecz w domu jest +20 przy temp. zew. -10. Czy jest jakaś możliwośc oszukania czujnika temperatury żeby pompa się załączyła...
Witam.Skoda Felicia 1,9D ma trudny zapłon przy temperaturze ciepłego silnika.Nie zaświeca sie lampka żarzenia świeć przy ciepłym silniku może nie powinna?Gdy podgrzeje świece ręcznie (+12V na świece )zapala od razu.Na gorąco i zimno pali bez problemu.Czy to jakaś usterka z komputera sterującego ? Silnik ma dopiero 170 tyś.Na allegro ktoś coś sprzedawał...
Obstawiam ze masz jakies problemy z ukladem chlodzenia (za malo plynu? ) i przy malych obrotach silnika temperatura reduktora spada i nastepuje przelaczenie na gaz.... sproboj oszukac czujnik temperatury, podlaczajac rownolegle opornik np 1k i badaj organoleptycznie temperature reduktora przy pracy na gazie na wolnych obrotach. Oczywiscie najpierw popatrz...
W G124X prawdopodobnie masz sterownik serii 2000. Ustawienie temperatury wody w kotle jest proste - pokrętłem. Nie bardzo wiem co chciałbyś uzyskać przez "oszukanie" sterownika. Czujnik temperatury jest podłączonu do elektroniki sterownika . Charakterystyka czujnika jest dostosowana elektrycznie dla sterownika.
Witam wszystkich. Mam problem z Mitsu Pajero V6 3000 benz. 1991. Podczas uruchamiania zimnego silnika obroty powinny wynosić około 1200-1300, u mnie jest to ok.700 obr/min, gdy zimny silnik już po wielkich trudach zapali jest wszystko ok. obroty najpierw wzrosną do 1300 a po rozgrzaniu stabilizują się na 700-750. Silniczek krokowy już wymieniony i działa...
miałem taki sam problem z odpalaniem na ciepłym silniku ALH 90 KM 98r, zapłaciłem dla gościa 130 zł i po problemie. Nie widziałem dokładnie co zrobił ale zajeło mu to 15 min. Odłączył wtyczkę z tyłu po lewej stronie chyba bloku, lub głowicy tego nie wiem. Przeciął jeden kabel i wpiął jakąś kostkę, z drugiego kabla ściągną izolację i rónież coś dolutował...
bo właśnie tam jest czujnik temperatury bateri Może odepnij przewód od czujnika temperatury i sprawdź jego zachowanie. Kiedyś miałem problem z tabletem ciągle pokazywał że temperatura za wysoka na baterii i odcinał ładowanie. Po odpięciu kabla od czujnika NTC wszystko wróciło do normy. Podeślij zdjęcie baterii. Baterii bym się nie pozbywał. Nie wiem...
Cześc Wojtek ma racje a co z innymi czujnikami ????.Jeżeli komputer stwierdzi że informacje od czujnika podcisnienia są błedne to przejdzie w tryb awaryjny i nici z twojego planu (po to własnie jest autodiagnostyka systemu) .Masz jeszcze problem z czujnikiem położenia przepustnicy bo na 100% tam taki jest (ewe przeplywonierz powietrza o ile jest a to...
W tych autach był też fabrycznie 90A i ma to samo - za małe obroty :-) Stabilizacji nie ruszam bo przy fabrycznym wyposażeniu prądu nigdy nie brakło - choćbym nie wiem ile stał w korku czy manewrował (wspomaganie elektryczne - sporo ciągnie ale tylko przy manewrach). Corolla nie wiem czy ma tak wolny bieg jałowy - tam jednak były inne silniki. Problemem...
Witam. Mój escort mk7 96r. 1.4 na pełnym wtrysku potrafi spalić w miescie około 15 litrów na 100km przy normalnej jezdzie. Ww trasie przy prędkości 110 do 120km/h potrafi zejść do 6,5 litra na 100km. Dodam, że silnik szybko się nagrzewa, lecz długo chodzi na ssaniu. Do tego nawet rozgrzany wolno spada poniżej 1500rpm. Czujniki jazdy i ciśnienia wspomagania...
Można w mapie też zmienić dawkę rozruchową na ciepłym silniku, albo odpiąć czujnik temperatury silnika.
Dymienie na biało to typowy objaw przy próbie odpalenia diesla w niskiej temperaturze z małą dawką paliwa, lub słabym rozpylaniem wtrysków. Oprócz ciśnienia sprężania, stanu wtrysków, gniazd zaworowych, problem może leżeć w samej pompie wtryskowej, w której może nie działać wzbogacanie dawki podczas rozruchu, co tłumaczyłoby silne dymienie na biało....
Nie wiem na ile to Ci się przyda ale czujnik NTC to rezystor reagujący na temperaturę, czyli w teorii jeśli zamiast czujników dasz rezystory o odpowiedniej rezystancji to możesz oszukać czujniki. Tylko wtedy musisz uważać jeśli chciałbyś używać palnik, bo rezystor o stałej rezystancji będzie dla kotła oznaczał stałą temperaturę, czyli można zagotować...
We wtyczkę czujnika temperatury wody Ale po co? Żeby oszukać komputer? Świece grzeje.... po co oszukiwać.
czujnik temperatury wymieniałem , błedy wykasowane i dalej to samo. założyłem przekaznik żeby oszukać czujnik i wszytko już gra pali na tyka .
> po za tym na zimnym i tak sondy nie bierze pod uwagę Jasne że nie bierze, Jedzie według mapy + korekcja od czujnika temperatury. I jak ta mapa jst rozjechana z powodu emulacji (np emulacja "za bogata") to może mu tego paliwka nie wystarczyć. O ile oczywiście czujnik temp. sprawny. Jeżeli sprawny a pomaga oszukanie niższą temperaturą to czepiłbym sie...
Niedawno dodałem do bazy danych jedno z rozwiązań problemu z odpalaniem (przy niższych temperaturach). Rozwiązanie jest już sprawdzone. +++++++++++++++++++++++++++++++++++ Problem jest związany z brakiem podgrzewania świec przy temperaturze powyżej 5°C, producent silnika zrezygnował z podgrzewania tak jak to było w starszym silniku diesla 1.7 isuzu...
No i jesteśmy w domu. Drugi wariant, a więc: 8-razy pomarańczowa/zielona i raz zielony. Czyściłem styki i nic nie dało. Da rade coś z tym jeszcze zrobić czy drukarka na śmietnik? Nowej głowicy nie opłaca się raczej kupować. Może da się jakoś oszukać ten czujnik temperatury? Pozdrawiam, Grzegorz.
Cześć, nie wiem czy to kogokolwiek interesuje 🤭 Nie mniej kilka zdjęć jak to wygląda rozebrane do rosołu, boki zdejmowane, góra również więc ogólna obsługa bajka. Całość wyciszona i po zamknięciu bardzo przyjemnie szumi. Jest serio przepaść między tłokowcem 🤷🏻♂️ Teraz tak, fabrycznie to coś ma wydajność 87m3/h...
Czyli nie jest tak źle. Czy zastosowanie pompy obiegowej (na nagrzewnicy zasobnika) współpracującej z czujnikiem temperatury z zasobnika oraz sterownikiem czasowym oszuka czujnik przepływowy (nr 6 czujnik ilości wody ze schematu). Czy jest może jakieś inne rozwiązanie. https://obrazki.elektroda.pl/6061270000_...
TŁO: Założyłem w kuchni ogrzewanie podłogowe. Zakupiłem na allegro matę elektryczną ze sterownikiem auraton 2005. Montaż pozostawiłem ekipie wykończeniowej - to okazało się błędem. Nie wiem jak poprowadzony został czujnik temperatury - ale pokazuje zbyt wysoką temperaturę. Podłoga w kuchni jest gresowa. PROBLEM: W momencie, kiedy podłoga w kuchni nie...
Pewnie coś zadziało się z systemem pomiaru temperatury wewnętrznej w Car. Pewnie czujnik. Spróbuj go oszukać, obniżając temperaturę oczekiwaną o różnicę wskazań do termometrów wzorcowych. pozdrawiam
Witam czegoś tu nie rozumie. Potrzebujesz oszukać czujnik ruchu, by klima działała jak nikogo nie ma w pokoju. Nie chcesz ją włączyć by pracowała do osiągnięcia zadanej temperatury. Czy oszukanie czujnika nie będzie prowadzić do tego samego? Włącz , ustaw temperaturę i po sprawie. Nic nie kombinuj z żadnymi urządzeniami. Wygląda to na odpowiednik serwerowni,...
Z tego się orientuję to sekwencje odpalają tylko na benzynie i przechodzą na gaz, tak jest w dwóch sekwencjach, które eksploatuję. Przy instalacjach z mikserami oszukanie układu czujnika temperatury przypuszczam jest proste. Wystarczy tylko zasymulować, że temperatura parownika jest właściwa. A czuję, że będziesz chciał długo tak jeżdzić więc w zimie...
Wie ktoś może właśnie jakie obroty powinien mieć na prawidłowy rozruch? U mnie jak auto jest ciepłe to odpala chociaż wg mnie i tak nie jest to idealny start. Idealny jest, jak odpali, pochodzi ok 5-10 sek, i odpalę go jeszcze raz (nawet z całkowicie zimnego silnika), wtedy startuje ładnie. Jak rozgrzeje silnik do ~80 stopni, zostawię na chwile, powiedzmy...
kolego czesto tego typu auta miałem na ten sam problem ja ostatnio zakładam takie urządzenie co oszukuje czujnik temperatury zazwyczaj zaczynają się problemy po przejechaniu 170000km powoli umiera pompa wtryskowa i nie podaje dawki rozruchowej a wystarczy oszukać delikatnie czujnik temperatury na czas startu silnika i świece podgrzewają i auto odpala...
Posiadam instalacje BRC SQ24 (soft uniemożliwia awaryjnego odpalania silnika na gazie) w Vectrze C 1.8 16V. Zna ktoś jakiś sposób aby np oszukać czujnik temperatury i co za tym idzie, odpalić po przełączeniu na gazie? Jeżeli nie ma takiej możliwości to może wie ktoś jak naprawić. Samochód odpalił bez problemu kilka dni temu na benzynie i zgasł po 3...
nie ma różnicy która to generacja, gaz musi odparować a reduktor nie zamarznąć. Widocznie instalator zmienił (lub nie ustawił) temperaturę przełączenia na niższą. zawsze są sposoby na oszukanie np. dołożyć rezystor do czujnika temperatury na reduktorze ale lepiej jest to zrobić programowo.
Silniki DTL to straszna lipa, męczyłem się w Vectrze ze 2-3 lata zimą i w końcu oddałem prawie za darmo. W moim przypadku potrzebna była regeneracja pompy wtryskowej. Można też oszukać wskazanie czujnika temperatury włączając w jego obwód szeregowo opornik (ja zrobiłem układ, który po odpaleniu zwierał go oby odczyt był rzeczywisty). Myślę, że ciężko...
Po to są trzy piny abyś jej nie oszukał więc zrób porządek z blokadą, jest czujnik temperatury jest też przekaźnik załączający grzałkę i ma też piny , może któryś jest wypalony albo z zimnym lutem? Jest też funkcja reset dla jej sterownika ale blokada musi być sprawna choć przy resetowaniu akurat jest ......odłączana.
W tej cenie kupisz gotowy klimatyzator przenośny, a będzie miał lepsze osiągi ;) Ale co z nim zrobię? Mam go wpiąć w układ wentylacji to musiałbym go rozbebeszyć może przerwać układ chłodniczy. Nie poradzę sobie. Chyba nie rozumiałem jak jest zbudowany taki klimatyzator. Przecież nie muszę niczego rozbebeszyć. Górna część takiego klimatyzatora to część...
Cześć, nie jestem specjalistą od piecy, ale z tego co piszesz, można wywnioskować, że piec się przegrzewa - a dokładnie woda. Nie wiem tylko czy chodzi o obieg c.o czy też c.w.u. Jeśli styki czujników temperatury są zabrudzone to podają złe namiary do układu pomiarowego i dlatego piec się nie włącza. Jak ostygnie piec i temperatura "oszukanego" pomiaru...
Ano stary kotlet niemający niczego wspólnego z tuningiem. Dobrze to ująłeś jako 'OSZUKANIE czujnika temperatury'. A jak wiesz, oszustwa nie wychodzą ludziom na dobre i silnikom też. Tuning silnika mamy wtedy kiedy sam silnik jest świadomy tego co się w nim dzieje i potrafi tym sterować. Wstaw aluminiowe tłoki pokryte chromem/niklem czy tytanem. Daj...
Witam . Mam problem ze skrzynią automatyczną w audi 80 b4 avant 2.0 abk 94 rok . Mam błąd od czujnika temperatury płynu atf i w blokach pomiarowych wskazanie temperatury jest 169 stopni, skrzynia w tym czasie chodzi w trybie awaryjnym i nie zmienia biegów prawidłowo lub redukuje i zmienia kiedy chce i jak chce, gdy w obwód czujnika temperatury wstawię...
No fajnie ale na przykład mam próbówkę sprawdzam jeden końce do masy a drugi do jednego z kabli jest prąd zaślanie na czujnik drugim ma powrócić uw 2500 omow czym jak za stąpić na chwile oszukać Komp i odpalić auto.
Swego czasu zastanawiałem się nad przeróbką sterowania piecem Termet z czujnikiem temperatury wewnątrz pomieszczenia które włączało by równolegle do czujnika temperatury zewnętrznej rezystancji. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... W ten sposób oszukał bym sterowanie pieca .Piec" by myślał' że temperatura na zewnątrz wzrosła i zmniejszył...
Temperatura zadana na obieg grzejnikowy 38°C, a na kotle 44°C. Skąd taka różnica? Moc minimalna kotła to 6,1kW. Najzwyczajniej jest zbyt duża do powierzchni Twojego domu. Ile metrów ogrzewasz? Ten kocioł potrafiłby zagrzać ponad 350 m2 dodatkowego rezystora, a fabrycznego czujnika temperatury 12k NTC podgrzewacza c.w.u., tak aby oszukać kocioł, że...
Może ktoś ma pomysł jak oszukać ECU podstawiając coś wzamian czujnika temperatury silnika aby komputer szczytywał (myślał), że temperatura jest nap. 10 st.C.
No to dobrze, trochę ciepły czyli prawdopodobnie dobrze dociśnięty, a skoro nie parzy to temp. z czujnika jest oszukana. Jeśli się nie zacina, nie muli i działa normalnie to się nie przejmuj.
Witam, posiadam VW Polo 2001 r 1.4 TDI. Mam problem, mianowicie auto po całkowitym ostygnięciu ciężko odpala. Wymienione było: pompa wysokiego ciśnienia, uszczelniacze na pompowtryskach, wężyki paliwowe, Elektrycznie jest sprawny, błędów nie ma. Próbowałem "oszukać" na wypiętym czujniku temperatury - bez zmian. Nie mam już głowy , pomocy!!!
W starszych sterownikach faktycznie nie można ustawić temperatury mniejszej niż 30°C, ale można to oszukać wpinając zamiast czujnika temperatury opornik, wtedy można przełączyć praktycznie od razu na gaz, ale tego nie polecam, bo późniejsze koszty napraw instalacji gazowej mogą być wyższe niż oszczędność na paliwie. Po pierwsze to polecam przepiąć podgrzewanie...
Witam! mam problem z Compaq Armadą m700 PIII 650mhz, 64mb RAM, CD Teac, chwilowo bez HDD. Problem polega na tym, że po ok. 20min (zależy od obciążenia CPU) po załadowaniu systemu (np. jakiegoś LiveCD Linuxa) przestaje reagować na wszystkie urzączenia wejściowe, tzn. klawiatura, track point, mysz itp., ale urzączenia wyjściowe działają bez problemu....
Zastąp czujnik temperatury rezystorem aby oszukać sterownik podając mu wyższą temperaturę i będziesz wiedział na czym stoisz.
Rozumie że nie podłączyłeś czujnika temperatury. Podłącz czujnik o przymocuj go do rury która idzie na nagrzewnice.
Widzę że temat umarł,świece sprawdzone grzeją,dorażnie wstawiłem opornik równolegle do czujnika temperatury aby oszukać komputer(żeby widział wyższą temp.silnika) samochód zapala nawet przy +3c(wczoraj rano była taka temperatura) ale robi się problem ...jak będzie minusowa temperatura to auto nie włączy świec żarowych bo będzie widział cały czas plusową...
Są takie gotowce w granicach 40zł dedykowane do diesla. Podpina się to w szeregu z czujnikiem temperatury aby oszukać komputer samochodu, że akurat jest zimno :). Tylko nie wiem czy spełnią twoje wymagania co do nie działania przy temperaturze powyżej iluśtam stopni. Ale dwa takie montowałem - jedno w Golfie a drugie w Oplu i pracują już kilka lat....
oszukanie czujnika oszukanie temperatury oszukanie czujnika magnetyczny
programowanie bramy normstahl gniazdka angielskie wchodzi kapilara
licznik geigera licznik geigera
Zbyt duży prąd spoczynkowy lewego kanału wzmacniacza - możliwe przyczyny Klawisz Auto w BMW 5 E39 1999 - Funkcje i Działanie