Nie sądzę aby pojemność zbiornika miała wpływ na zakres pomiarowy wskaźnika... albo wskaźnik albo potencjometr w zbiorniku jest uszkodzony. W Polo nie słyszałem żeby ktoś narzekał na wskaźnik paliwa po wymianie zegarów na takie z Ibizy.
Szkoda pieniędzy na jakikolwiek emulator (chociaż kto bogatemu zabroni), co jakiś czas zrobić autotest wskaźników, po nim wskaźniki pokazują właściwy poziom paliwa w zbiorniku.
Niestety nie dam ustawien bo od dwóch lat ogrzewam gazem.Ważne aby mieć pewne zródło paliwa,wiem jak sprzedawcy oszukują na paliwie a to jest istotne dla różnego rodzaju paliwa.Tak jak wczesniej pisałem nie da sie ustatwić pieca według instrukcji za dużo czynników ma wpływ na poprawną pracę pieca. zazwyczaj producent pieca ma zaprogramowane ustawienia...
Ale ja nie wymieniałem pąpki, tylko patrzyłem ile tego paliwa jest, bo tam wyżej kolega pisał że zegar oszukuje, ale nie oszukuje bo paliwo w baku jest a pąpka jest zanurzona w paliwie cały czas, a poza tym jak po tych mękach zapali to jeżdżę.
Przelutowanie całego licznika hotair pomogło.
Migająca kontrolka swiec zarowych w VW sygnalizuje poważne (chociaz nie zawsze) uszkodzenie układu wtryskowego. Nie wiem jakiego masz chip boxa ale zwykle w tych silniach oszukują temperaturę paliwa. podejrzewam, ze jak będzie +30, to nie będzie błędu, w niższych temp. zawsze. Tylko twoją wolą jest to czy chcesz niszczyć silnik pompę i turbinę na własne...
Witam! Będę polemizował odnośnie lampki "check engine", choć wiem, że to się trochę kłóci ze zdrowym rozsądkiem i wiedzą fachową, ale... doświadczenie życiowe podpowiada mi coś innego. Mam Fabię 1,2 HTP (najsłabszy silnik w Fabii, 3 cylindry) z 2005 r. i od razu zamontowałem gaz (wtrysk sekwencyjny) w Skodzie. Od czasu do czasu bez żadnej widocznej...
stabilizator jest kwadracikiem z trzema nozkami i jest przykrecony od tylu licznika ,tylko ze on przedewszystkim tylko jesli jest uwalony powinien oszukiwac paliwem i temperatura silnika tylko te wskazniki beda zle dzialaly tyle z mojej praktyki Pozdrawiam
Może inaczej-jest to silnik 1,3 CDTI. Aktualnie jest ustawione -wersja kodu 2 -index kodu 2 Ale oszukuje na dystansie jaki został do pokonania na paliwie w zbiorniku. Jakie ustawić kodowanie?
W parametrach nic oprócz falującego ciśnienia nic niepokojącego nie widać. Ciśnienie przed pompą CR mierzyłem i jeśli dobrze pamiętam to było około 5.5bara. Zmierzone także ciśnienie na listwie CR i faktycznie faluje więc czujnik nie oszukuje.
Może też wskaźnik/czujnik paliwa oszukiwać.Wyjeździj paliwo do zera, zatankuj- (woź kanister na ten czas) 5 litrów, wyjeździj i oblicz ile pali na dystansie który przebyłeś.
No tylko w baku szukać... Może wskaźnik oszukuje poziom paliwa I moja rada, nie szukaj dziury w całym i się ciesz, że auto pali, bo jak kilka razy dopuścisz do zapowietrzenia to załatwisz pompę to pewne, przecież to DTI
Witam. Wskaźnik paliwa oszukuje, w taki sposób, że gdy jest zbiornik pełny, to normalnie działa do połowy, a potem jakby się zawiesza. Wymontowałem koszyk z pływakiem ze zbiornika, sprawdziłem opornicę pływaka i wyszło, że oporność płynnie się zmienia. Przerabiał ktoś podobny temat?
Wymienilem sterownik w SEACIE IBIZA 2001r. 1,9 TDI bo oryginalny byl zalany. Seat ten jest wyposazony w oryginalny komputer Pokladowy ktory informuje o zuzyciu paliwa i takich tam innych pierdolach. Chodzi o to ze po wymianie sterownika zacza zle pokazywac zuzycie paliwa i inne parametry w jakie jest wyposazony. Nie wiem o co chodzi??? Czy to przez...
Jak masz lpg może gazem podlewa i dlatego ciężko pali. Ew czujnik temperatury oszukuje.
Jezeli niema żadnych bledów i jest to silnik AHU. To zpróbuj mu zasymulowac niższą teperature paliwa oszukując czujnik temperatury paliwa w pąpie.
"Mam wrażenie, że "oszukuje" mnie wskaźnik paliwa" Ma wrażenie ze oszukuje... i słusznie jeśli to ruski wskaźnik z ruskim czujnikiem a potrafi się machnąć lekko o 20%.
Może wskaźnik paliwa oszukuje i zamiast 25l faktycznie jest pusto? Możliwe też że problem w zbiorniku paliwa jak wyżej napisano - paliwo nie wlewa się do kosza pompy dołem.
Czyli podsumowując: próba z instalacją HHO bez oszukiwania sondy lambda dała wynik negatywny (zużycie paliwa zauważalnie wzrosło); z oszukiwaniem sondy lambda nie ma informacji, ile da się uzyskać tą metodą bez HHO, więc może i tu wynik jest negatywny (HHO z oszukiwaniem sondy lambda zużywa więcej paliwa, niż samo oszukiwanie sondy lambda). To po co...
Ogarnęłam tego Mastera jezdzi dużo lepiej. Zregenerowalem wtryski i nic nie pomogło po regeneracji jeszcze słabszy. Potem kupiłem box z allegro za 180zl i auto zaczęło jeździć jak należy urządzenie oszukuje ciśnienie paliwa. Wszystkie wymiany i naprawy były nie potrzebne należało posluchac kolegi wyżej i kupić te ustroistwo. Zrobiłem 2000tys km i jest...
W tym pudełku jest rezystor, oszukuje sterownik w ten sposób że zaniża pozycję nastawnika dawki, sterownik "podlewa" A nie że oszukuje czujnik temperatury paliwa??
Tam jest oszukiwana wartość temperatury paliwa,nie powietrza! Paliwa!
Parę lat temu wstawiałem ale 9V przy innych oszukuje wskaźnik poziomu paliwa (jedyny, który można sprawdzić od ręki)
Od złej strony właśnie się do tego zabierasz, licznik to 4 śrubki i masz go na wierzchu. 2 śrubki są od ramki u góry, następnie po wyciągnięciu ramki dwie po bokach licznika. przelutuj tak jak pisałem wcześniej. A jak nic nie da to dalej będziemy działać, bo jest rada na oszukujący licznik paliwa, można to wyregulować, ale potem się może okazać ze jak...
Czujnik temp paliwa nie oszukuje?
diesle wymagają więcej precyzji nie ma co się oszukiwać :P paliwo i wymiana filtrów ma tutaj duże znaczenie przy wtryskach... zależy jeszcze czy mamy wtryski boscha czy siemensa, piezoelektryczne czy elektromagnetyczne niektóre połączenia ze sobą w parze nie idą...poprostu następne autko jakie będzie to na pewno benzyna :D
Może warto sprawdzić ustawienie rozrządu, brak błędu w ecu? Może czujnik cisnienia na listwie paliwa oszukuje, albo któryś wtryskiwacz nie rozpyla prawidłowo, wtryski były sprawdzane na stole?
witam vw vento 1.9TDI 94r wskaźnik temp wskazuje zbyt małą temp ( 70 °C- wiem że temp jest troche wyższa , max jaką wskazał to niezupełnie 90°C , potem spada ,wentylator załącza się ok 80 °C) wskaźnik paliwa też oszukuje , zatankuje paliwo do pełna a on pokazuje mniej ( pomiędzy przedostatnia kreską a pełnym zbiornikiem) , jak wskazówka wskazuje rezerwę...
Pewnie P0170.A do tego oprócz MAF do kontroli:evap,reg na listwie,sprawdzenie samej listwy wtrysku paliwa.Przy uszkodzonych rzeczach reg gazu da tyle co G
Takie wynalazki nic nie pomogą. Praw fizyki nie oszukasz. Aby mieć większą moc musisz dać więcej powietrza i więcej paliwa, potem musi się to wszystko w cylindrze spalić. Te wszystkie tanie boxy czy cipy do samochodów działają kosztem czegoś... Najczęściej jest to oszukiwanie komputera i podawanie niewłaściwej dawki paliwa, oszukiwanie wskazań przepływomierza...
Niestety koszenie większego zielska to zapotrzebowanie na większą moc natomiast kosząc na maksymalnych obrotach rośnie zużycie paliwa. Nie oszukujmy się 26ccm to trochę mało by atakować tym większe nieużytki. Jak to jest z żyłką przybliżył autor filmu. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Jak ze wskazaniami stanu paliwa , nie oszukuje?
A może nieszczelność w wydechu? Sprawdź czy nie pojawia się powietrze w paliwie, na powrocie. Brak powietrza na powrocie, błąd wyskakuje teraz coraz częściej również podczas normalnej jazdy lub z lekko wyższymi obrotami. Jednocześnie skacze mocno spalanie w górę. Głównie podejrzewam wtryski, katalizator lub drugą sondę za katalizatorem. Z tego co wiem...
Parę ładnych lat wstecz mój wujek rekomendował tankowanie na stacji Auchan w Warszawie. Rzeczywiście, paliwo mieli tańsze o kilkanaście do nawet 30 groszy od innych stacji paliw. Po kilku miesiącach ukazał się artykuł o nieuczciwych praktykach na stacjach paliw. Nie zdziwiłem się, gdy przeczytałem, że między innymi na tej stacji oszukiwali klientów...
Witam, problem polega na ty, że podczas jazdy samochód zaczął przerywać i zapaliła się kontrolka Check, aż w końcu zgasł. Po chwili udało się go odpalić, silnik pracował nierówno. Kilkukrotne wciśnięcie gazu (przegazówka) pomogło i udało się jakoś dojechać do domu, a było to jakieś 200 m. Następnie podłączyłem urządzenie OBD2 aby sprawdzić kod błędu....
Jeśliby czujnik temperatury oszukiwał to poziomowskaz od paliwa też powinien zawyżać pomiar, ewentualnie termostat nie otwierałby obiegu na chłodnice...
postaram sie sprawdzić ile amper pobiera, - czy taki stabilizator będzie redukował napiecie z 12 na 6v i wskaźnik poziomu paliwa nie będzie oszukiwał ?
Witam, Sprawa się rozwiązała. Otóż są dwie przyczyny a może jedna: Wskaźnik poziomu paliwa, który oszukuje lub pompka, która nie zaciąga paliwa przy małej ilości. Sytuacja mi się powieliła 3 razy i za każdym razem wskaźnik wskazywał małą ilośc paliwa rezerwa ale nie sam dół. Po dolaniu benzyny jak reką odjął.
No nie oszukujmy się, 99% kradzieży to paliwo , zawinięcie maszyny to gruba sprawa.
Jesli dobrze mysle to tak naprawde nie wiadomo do konca jak to co pokazuje komputerek ma sie do rzeczywistego zuzycia gazu, bo emulator sondy lambda oszukuje ECU podajac mu najlepszy sygnal - pozostaja prawdziwe wskazania z TPS, ilosci zasysanego powietrza w kanale dolotowym i jeszcze sygnaly z paru czujnikow ktore sprawdza ECU, ktore sie nie zmieniaja...
Jak bardzo chińczyk oszukuje ciężko powiedzieć,ale z 1l paliwa powinno się uzyskiwać 10kW mocy cieplnej. Zawiększajac moc trochę ma sprawności tracimy bo więcej ciepła w spaliny idzie. Tu akurat krzywdy sobie nie zrobi. Po przekroczeniu temperatury chyba 250°C na wymienniku rozpoczyna wychładzanie do chyba 180°C. Tak teraz z pamięci idę bo sprawdzałem...
A może masz tzw. boxa. Jest to stała rezystancja wpięta zamiast czujnika temperatury paliwa. Daje to tyle, że oszukuje komputer i ten daje więcej paliwa na wtryski co powoduje zwiększenie mocy ale może też spowodować kopcenie. Ale bez VAGA to się nie obejdzie.
Witam drogich forumowiczów, mam problem z licznikiem w golf 4 1.9tdi z 2000roku. zawieszaja sie wskazowki od obrotomierza, predkosciomierza i wedlug mnie tez wskaznik poziomu paliwa oszukuje. czyli dodaje gazu np do 2 tys obrotw a wskazowka np na 1 tys obr , albo jak zgasze samochod to zostanie na tym 1tys. albo czasem silnik chodzi na wolnych obrotach...
Witam mam problem z moim autkiem jakim jest Grand Cherokee 2.7 crd 2003 rok . Mianowicie jak mam około 1/4 baku paliwa wskaźnik zaczyna głupieć czasem pokazuje rezerwę czasem że mam znów 1/4 baku paliwa do tego na komputerze raz pokazuje ze mam na 150 km paliwa raz na zero i co jakiś czas autko mi gaśnie zazwyczaj na zakrętach i efekt jest jak by się...
Jak siada stabilizator to i oszukuje wskaźnik poziomu paliwa. A grzeje ci w samochodzie może to wina termostatu że temperatura nie rośnie. Co do świec w skrzynce bezpieczników masz przekaźnik http://spartanska-osada.prv.pl/t4_2_4_d_...
Nie tylko w trapezie wskaźnik tak oszukuje zwłaszcza jak się ma mało paliwa.
ehh... tak czytam Wasze wypowiedzi i nie moge sie powstrzymać aby sam sie nie wypowiedzieć. Wiec tak miałem niedawno autko benzyna/gaz (seat ibiza 1,3) - teraz śmigam klekocikiem (również seat ibiza 1,9 SDI czyli bez turbinki). I jak dla mnie to dizelek lepszy: 1. po zatankowaniu do pełna zapominam co to stacja benzynowa (na pełnym zbiorniku robie 1000...
Czyste powietrze z rury wydechowej to bajki. Niestety dzisiaj CO2 to największa trucizna a tlenki azotu to sama ekologia. Nic tylko producenci tych aut powinni z rury wydechowej zrobić inhalatory i zamiast na zewnątrz wprowadzić rurę wydechową do kabiny. Dziwne, że jeszcze tego nie zrobili? ...Dalej dziwi mnie to, że inni producenci zdołali zrobić takie...
W takim razie porzadna diagnostyka kogos kto sie zna nie internetowa ;-) Moze cos oszukuje i dostaje zla dawke paliwa i znowu wyjdzie ci korba bokiem.
Moim skromnym zdaniem... 1, Psychologicznie podchodząc: koleś zasuwa sobie 100km/h, dumny, że jest takim kozakiem, a w rzeczywistości jedzie 90km/h - zgodnie z przepisami. 2. Fabryka oszukuje nas na zużyciu paliwa.
Jak dokładnie ustawić dawkę paliwa? Słyszałem, że komputer oszukuje.
Witam. Mam problem w tym aucie ze wskazaniem paliwa i temperatury silnika. Temperaturę pokazuje za niską czyli ledwo ruszy z pola niebieskiego, przy ciepłym silniku. A paliwo oszukuje, czyli rezerwa zaczyna świecić zaraz po spadku poniżej pół baku. Mam pytanie czy te dwa wskazania mają ze sobą coś wspólnego, może przy liczniku jest jakaś część elektroniczna...
Super pomysł zaworek w benzynie! Na zimnym trzeba sprawdzić wydajność pompki paliwa i ciśnienie jakie utrzymuje. Sprawdzić czujnik temp. płynu, może oszukuje.
Nie lepiej obrobić sterownik jak należy? Modyfikując oprogramowanie można zwiększyć dawkę paliwa ale też i ciśnienie doładowania a co za tym idzie ilość powietrza dostarczanego do silnika. To cudeńko oszukuje wskazania czujnika ciśnienia paliwa i znacznie je podnosi . Nie jest to zdrowe dla układu wtryskowego. Znajdź tunera to Ci to zrobi jak trzeba...
Tak, jeśli uszkodzona sonda podaje niewłaściwe napięcie to oszukuje sterownik z kolei wpływa to na położenie przepustnicy i na ilość podawanego paliwa.
Czujnik temperatury może oszukuje. Wygląda jakby miał za ubogo paliwa przy zimnym silniku.
Jest szansa,że coś nie tak ze stabilizatorem,ale wtedy by też oszukiwał termometr.
Lewizny moim zdaniem nie ma bo zatkane było wszystko co możliwe. Co do cewek mogły paść ale sądzę że nie cztery na raz. Tu na 90% będzie coś z paliwem. Coś oszukuje sterownik. Co do korekt to krótkotermonowa jest bliska 0 przy przyspieszaniu wchodzi na plus 8-14 przy spokojnej jeździe bliska 0 ale nie mogę dokładniej określić bo na wolnych auto gaśnie...
heretapawel : Zakłócenia ciśnienia paliwa (różny wydatek pompy) przekłada się na "oszukiwanie" komputera (podobnie jak rozkalibrowane wtryski). Jak to działa pisałem wcześniej.
Co do sprawdzenia mocy, to trzeba pojechać na hamownię. Nie sądzę, aby to auto tyle paliło (raczej niemożliwe). Radzę najpierw sprawdzić czy po prostu nie gubisz paliwa (zasilanie jak i powrót/przelewy do sprawdzenia), albo ktoś Cię po prostu oszukuje...
Trabant ma gaźnik opadowy jak w motorze tam nie ma powrotu paliwa bo nie ma pompy paliwa - bak jest nad silnikiem. Taki przepływomierz okropnie by oszukiwał w silniku z innym typem zasilania w paliwo.
Więć albo ucieka paliwo poza auto , albo CPN oszukuje.
Wymieniłem zegar w b4 95tdi bo stary padł. Licznik jest cały elektroniczny posiada MFA, którego wcześniej nie było ale pokazuje zegarek. Wskaźnik paliwa oszukuje o ok 10L. Czy naprawa związana jest z wymianą softu? Drugie pytanie dotyczące licznika- od jakiegoś czasu podczas włączenia zapłonu nie świeci się kontrolka ładowania. Alternator wzbudza się...
Osobiście jeżdzę samochodem z instalacją gazową od 2 lat, silnik 1,1l przejechałem około 60tys km na LPG i nie widzę żadnych skutków ubocznych. Instalacje montowałem gdy cena gazu była 1,1zł. Porównywanie na czym lepiej jeździć na benzynie czy LPG to troche tak jak z ON i OO. Jak by mnie było stać to bym jeździł na benzynie 98 oktanowej. Wydaje się...
Witam mam problem z swoim golfikiem 2 generacji z roku 1990 1.6 pn. Problem tkwi w tym że mrugają mi kontrolki cieczy chłodzącej oraz kontrolka oleju nawet przy zgaszonym silniku i wyjętym kluczyku ze stacyjki.. dodając przy tym że wskażnik poziomu paliwa też oszukuje nawet.. próbowałem podłączyć inny licznik i to samo :[ prosze o pomoc..
TAK MAM SEKWENCJE Dodano po 33 rozumiem zciągnąć wtyczkie zobojetnie kturego gazowego wtrysku i sprawdzic opór? niczego nie rozumiesz ...Jeżeli chcesz mierzyć oporność wtrysków to mierz ale tylko benzynowych bo to właśnie one "rozcinasz" emulatorem. Tak jak ci Waluś napisał jedyny modular jaki ci jest potrzebny to taki który oszukuje wskaźnik poziomu...
Tak, to wtrysk fazy ciekłej. Nie polecam ze względu na koszty i awaryjność. Minimalna nieszczelność wtryskiwaczy prowadzi po pierwsze do konieczności "dobijania" ciśnienia w instalacji na postoju, co powoduje rozładowanie akumulatora, a po drugie, gdy instalacja się uśpi i tak dochodzi do zapowietrzenia układu wtryskowego i/lub "zalania" silnika fazą...
Powodów może być wiele... - słabe ciśnienie w oponach - trzyma ci któryś zacisk hamulcowy lub ręczny - zaciera się łożysko w kole - termostat za wcześnie się otwiera - uszkodzony czujnik temperatury i oszukuje ecu - przypchany filtr paliwa / wtryski zamiast puszczać mgiełkę leją/ - zalałeś olej z Lidla ;) - końcówka silnika - itp... :-)
Dzięki wszystkkim za odpowiedzi- problemem okazal się zbyt mały poziom paliwa :|-chyba mnie wszkaźnik oszukuje, wskazówka podniosła się ładnych pare milimetrów.
W baku nie ma pompki. Pompka wstępna jest na głowicy powyżej pompy CR. A próbowałeś dolać paliwa? Może wskaźnik cię oszukuję.
miałem to samo w asconie 1.6D . wskaznik pokazywał zero a wachy jeszcze około 13 litrów. problem polega na tom że stuki są wytarte i niełączą dobrze. wumień na nowu i wszystko wruci do normy , nie próbój czasami podginać pręta z pływakiem bo dopiero będzie oszukiwał.
utrudnienie zerwania/przecięcia. Jak nożem nie pójdzie, to już jest problem... Ale jak masz tak na wierzchu, to co zrobisz? Zabuduj jakąś blachą ile się da. Stawiaj na oku. Inne propozycje już dostałeś. o przecięcie się nie boję. Bo kilka razy już mi spuścili, ale nie maja zamiaru nic uszkodzić bo zawsze zostawiali opary, że na stacje jakoś na resztkach...
Może być tak że nie dostaje wystarczająco powietrza do komory spalania czyli przepływka oszukuje i sterownik zmniejsza tym sposobem paliwo bo sonda wykrywa że za bogato? Tylko czy to ma się do tego że na zimnym silniku ma braki mocy i przerywa?
Też mam coś takiego w oplu (2.0 pali ponad 15l). Gazownik doszedł do wniosku że czujnik położenia przepustnicy jest zepsuty i samochód sam się oszukuje i daje dużą dawke paliwa. Może ktoś wie jak sprawdzić taki czujnik czy faktycznie jest popsuty? (podobno to tylko potencjometr)
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Dobra, drodzy użytkownicy. Jako, że temat śledzi 6 użytkowników to opiszę swoje doznania z tym paliwem. Od 2 do 4 kwietnia zrobiłem na tym paliwie 3756 kilometrów. Pojazd jaki użytkuje to Peugeot Expert 1.5 blue hdi. Rok auta mniej ważny bo jednostki 88 kW te same wszędzie, ale przebieg pojazdu to 100 tys. Olej zmieniam co 10 tys i robię to co 2 - 3...
Po dłuższej prerwie nieobecności na forum, pragnę podielić się doświadczeniem z przystosowania palnika na o.o. Hansa i Interoil. Kupiłem dyszę, adapter i zrobiłem drążek do palnika Hansa. Doprowadziłem sprężone powietrze przez elektrozawór i reduktor używany przez lakierników. Idealnie reguluje ciśnienie powietrza od 0 do 1 atm. Drążek zrobiłem z dużego...
sprawdz ciśnienie paliwa na szynie . jeśli bulgocze to oznacza że zasysa powietrze czyli przy poprzedniej wymianie pompy coś poszło nie tak sugeruje to również to co piszesz pod górę auto gaśnie przy połowie zbiornika (chyba że wskaźnik oszukuje i faktycznie nie ma paliwa),nie zakładaj że pompa jest sprawna bo niedawno wymieniana
Może być wiele przyczyn, słabe ciśnienie na listwie paliwa, zawór w pompie paliwa CR, zawór egr, czujnik temperatury oszukuje, teraz jest ciepłej ale świece żarowe mogą nie grzać
Skoro nie ma wycieku i nikt nie ukradł paliwa to po prostu wskaźnik oszukuje bo co prawda napisałeś, że zalałeś pod korek i, że przez tydzień spadło o połowę ale nie napisałeś, że zalałeś pod korek ponownie co było by kluczowym działaniem.
Mogłeś niechcący podgiąć pływak i teraz oszukuje o 1/4.
Witam Problem mój polega na tym że źle wskazuje mi stan paliwa + - 20L oszukuje wiem ze powodem tego jest zużyty czujnik poziomu paliwa z pływakiem a dokładnie ta ceramiczna płytka ze skalą na której pracuje pływak wytarły się styki Proszę forumowiczów o namiary na taką płytkę gdzie można coś takiego dostać i sobie wlutować pytałam w sklepie to powiedzieli...
Witam ,posiadam od niedawna ford focus 1.8 tdci. Podczas jazdy spadły obroty i zgasł. Teraz nie można go odpalic . Wydaje mi się ale nie jestem pewien ,że oświeciła się kontrolka swiec zarowych wtedy ale nie mam pewności bo za szybko zgasł. Prawdopodobnie zgasł bo zabrakło paliwa ,niby pokazywało że jest ale ten pokaznik na ile km zostało może oszukiwać....
nie wiem jaką masz instalację gazową ale tu może być przyczyna ponieważ przy odpalaniu na gazie najpierw jest mała dawka paliwa a potem dopiero gaz ,a przy odpalaniu na benzynie komputerek od gazu może oszukiwać i silnik nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa przy rozruchu moim zdaniem przydało by się podłączyć autko do komputera i zobaczyć czy nie wykaże...
Zobacz czy masz zasilanie na przekaźniku i jego wysterowanie. Ja bym szukał pozostałości po starym alarmie z odcinką, pewnie skręcone tylko przewody i zaśniedziało. Posługuj się kontrolką z żarówki minimum 21W na zasilaniach i max 5w n wysterowaniu przekaźnika bo miernik może Ciebie oszukiwać bez obciążenia.
Kontrolka rezerwy tez oszukuje, wiecej na ten temat na renault laguna forum.
rozmawiałam dzis z nim przez tel i powiedział, że odpalił go z odpiętym czujnikiem temperatury i odpalił za pierwszym strzałem, I to może być ta przyczyna. Uszkodzony czujnik ,który oszukiwał sterownik i ten z kolei źle dawkował paliwo. Napisz co się stanie po jego wymianie.
Po co robicie te komputery , skoro tam już jest komputer? Ja podpinam laptopa i mam danych od groma. Ciśnienie , podciśnienie , kąt zapłonu , czas otwarcia wtrysków itd. Jedyna kwestia to wizualizacja tego, bo mierzyć nie ma potrzeby. Jestem za, obrotomierz (jeżeli nie ma na desce), podręczny licznik przebiegu kilometrów (jest na desce i sobie kasuję...
Diagnostyka była. Czujnik oszukiwał zmieniony. Reduktor i listwa miały 200 tys. dlatego zmienione. W pompie paliwa był piach dlatego zmienione. Błędów brak. W podglądzie parametrów tylko za bogata mieszanka, reszta ok.
Ciekawe, że większość ludzi bawiących się w HHO ma stare, zdezelowane pojazdy i to właśnie oni uzyskują pozytywne wyniki, prawie zawsze w połączeniu z oszukiwaniem czujników ECU. No cóż, to jest akurat dość oczywiste, instalacjami HHO są zainteresowani ludzie, których można podzielić na trzy kategorie: a) biedni a więc skąpi - to ci ze zdezelowanymi...
No dobrze, to już wiemy że Niemcy oszukują; niech spala 3.2l/100 - też się nie przyjmie?
uuteg , a sprawdzałeś co VAG mówi o problemie ? Czujnik temperatury płynu masz sprawny ? Może ten co idzie do ECU oszukuje .
Mam też Paska ale z 92 roku w turbo dieslu i założyłęm licznika od Paska 94 powiem wam że oprócz obrotomierz to działa ale właśnie chodziło by mi o to żeby uruchomić ten obrotomierz a jeszcze jedno zwróćie uwagę jak montujecie inny licznik tzn np.od młodszego to czy dokładnie pokazuje wskaźnik paliwa bo mi lekko oszukuje.
Mój klijent jeździ Mercedesem CDI i twierdzi, że ładnie gra na opale. Paliwo dla TIR-ów wcale nie jest lepsze - tak samo oszukują; zimą bardzo często sprzewdaję filtry paliwa bo się ciągle zatykają. Co do rady o ustawieniu zaworów to w dieslach są raczej popychacze hydrauliczne i nie ma co regulować - ewentualnie wymiana. Typ świec zależy od silnika...
Masz rację muszę oszukać czujnik, ale czujnik zapewne działa też podczas pracy silnika i między innymi od niego zależy ilość podawanego paliwa, więc czujnik ten muszę oszukiwać pewnie tylko w momencie rozruchu. A odpowiadając na Twoje pytanie, to ... Tak przy ciepłym silniku odpala momentalnie. pozdr kipol
Dlaczego jak coś nie działa to od razu, albo się myje przepływkę albo pruje katalizatory? Bo to są rzeczy które dają jakieś efekty, czasami dodaje się mocy, przez to że jest uwolniony wydech, czasami idzie mniej paliwa przez to że przepływka oszukuje, ale to nie jest naprawianie uszkodzenia. Do tego potrzebny jest bardzo dobry diagnosta komputerowy.
Witam, Ten błąd jest kasowalny po zapłonie czy nie? Czy przy tym błędzie występował jeszcze jakiś inny? Sprawdź zasilanie na czujniku wałka między pinem 1 a masą . ECU widzi obroty wału podczas kręcenia rozrusznikiem?[/quote] Dziękuje za odpowiedz. On nadal pamięta ten błąd, po trzech próbach zapala. Raz jednak nie odpalił i czekałem długo na lawetę......
W dwulitrowym HDI jest w szynie rail, czyli jak poprzednik pisał też, ale mam pytanie odnośnie tego chipa - rezystor podpięty do czujnika oszukujący komputer?
dzięki i sory że nie odpisałem , wyleciało mi z głowy . problem tkwił w uszczelce kolektora ssącego - jeżeli chodzi o gaz, natomiast jeżeli chodzi o paliwo problemem był pływak oszukiwał mnie do momentu kiedy zorientowałem się że mam pełen zbiornik przy tankowaniu (którymś z kolei). dzięki za pomoc
Szczerze mówiąc na kompie nie byłem ale zjawisko jest dziwne. Obroty skaczą sobie od wartości około 1800 do 800... po uruchomieniu zimnego silnika (temp. okolo minus 10 °C) obroty początkowo są właściwe aby po przejechaniu kilkudziesięciu metrów zacząć rosnąć i zatrzymują się na 1800. tak dzieje sie za każdym razem gdy silnik ostygnie przez dłuższy...
cukier paliwie internet oszukuje opiłki paliwie
tokarka frezarka polonez wentylator chłodnica renault tuleja
unitra merkury merkury schemat
Zmywarka Siemens błąd E04 - brak grzania i suszenia BMW X3 E83 N46B20B - Rezystancja przepływomierza MAF