WAN CE/K/ED i tak dalej powinien kręcić się w prawą stronę patrząc od tyłu sprężarki a w lewą stronę patrząc od strony koła zamachowego/paska. Po założeniu osłony paska dopiero "czuć" że koło zamachowe dmucha dość intensywnie na sprężarkę bo bez osłony to porażka. Założony filtr powietrza od malucha i dorobiony króciec do odpowietrzenia skrzyni korbowej...
Jeżeli twoja skrzynia posiada oprócz osłony koła zamachowego osłonę u dołu skrzyni to prawdopodobnie możliwa jest taka wymiana . Opisywalem to już na tym forum.
Mnie chodziło o numer z osłony koła zamachowego silnika. Moc to około 11 koni.
Występuje. Nie za rozrusznikiem, a z drugiej strony silnika czyta z koła zamachowego. Więc samochód na podnośnik, ściągniecie osłony pod silnik i w sumie będziesz już go widział.
w tym problem ze nie mam w domu pneumata a w skrzyni nie ma żadnej osłony kola zamachowego.
Termostat jest tylko w silnikach BF6L913 jak cieknie trzeba naprawić. Elektromagnes od czego? 7barów może jeszcze być. Pytanie czy to jest max czy po dodaniu gazu jeszcze rośnie? Na biegu jałowym może być. Olej z pod kolektora czy z uszczelniacza osłony łaski popychacza? Cylindry liczysz od koła zamachowego.
Witam. Rozrusznik wyjęty śruby od spodu odkręcone i osłona kola zamachowego? Jeśli tak to trzeba odkręcić łapę od silnika i go dźwignąć i się skrzynia rozejdzie.
silnik ma 10 lat, więc świeca może być lekko zaolejona. Gdy ciągniesz za sznurek, to co się dzieje. Idzie lżej, niż przedtem, czy może ciężko jest obróci wałem? Cewka, jest pod osłoną koła zamachowego.
Rozbierz mechanikę, tzn. wyjmij ją z magnetofonu (trzeba odkręcić front) i wykręć ją. Następnie odkręć osłonkę koła zamachowego, wyjmij je, odkręć silniki, zdejmij malutką zawleczkę (jest przeźroczysta) z ośki tego dużego trybika który bez względu na prace dotyka sprzęgła, wyjmij ten trybik, następnie zdejmij pasek i zdejmij zawleczkę ze sprzęgła i...
To nie wiatrak tylko koło zamachowe z osłoną. Ma również wyprofilowane łopatki w formie wentylatora wymuszające nawiew powietrza na kompresor. Wiatrak służył kiedyś do napędu młynów... Nie wiem, czy kompresor będzie zadowolony, jak gorący zaciągnie powietrze -10°C, albo i niżej. Nic mu nie będzie, spokojnie. Nawet lepiej, poza wilgocią.
Witam, mam wyciek oleju w passacie b3, załozylem nową uszczelke miski, wyciek był nadal w okolicy osłony koła zamachowego, wymieniłem uszczelnienie wału od strony skrzyni, wyciek jest nadal, nie moge zlokalizować dokładnie gdzie kapie olej(napewno jest to olej silnikowy), może miske uszczelnić dodatkowo na silikon ? Jeżeli tak to jaki polecacie ?? Prosze...
To jest motor, który jest z 74r, nie chce mu kombinować przy wale. Zastanawiam się nad zliczaniem z magneta, tylko jak na razie nie mam pomysłu jak to zrobić. Wystarczy przeczytac dwie pierwsze linijki o budowie magneta, gdzie dowiesz się że w kole zamachowym są wbudowane dwa magnesy.... dalej nie czytaj - to wystarczy. Osłona koła zamachowego w motocyklach...
T 250. Tylko że ta osłona nie idzie tylko do miski. Wygląda, jakby była w całości i zasłaniała całe koło zamachowe.
Witam, Co do zastosowania kategorii w prasach mimośrodowych 4.Osłony mimośrodu nadzorowana przez wyłączniki bezpieczeństwa osłony koła zamachowego trwałe zamocowane .Zastosowanie kurtyn w strefie pracy (zgniatanie tłoczenie ) jeśli nie stosujemy kurtyn całkowita zabudowa strefy zgniotu . Przy zastosowania sterowania oburącz należy stosować osłony otwierane...
Na rysunku są pokazane miejsca z numerami silnika, zależnie od modelu. Znajdź podobny do swojego. Numer jest nad świecą, na osłonie koła zamachowego. http://obrazki.elektroda.net/50_12778350...
Odpinasz klamerki od osłony silnika i ja wyciągasz. Następnie odkręcasz kluczem T10 blaszkę, która trzyma klamerkę od strony koła zamachowego i już widzisz za nią śrubę do blokady.
Z tego co sobie przypominam to do łożyska wyciskowego jest dostęp po odkręceniu osłony przy kole zamachowym,no chyba że pomyliłem Opla.Jeżeli tak jest to odkręć osłonę i delikatnie posmaruj powierzchnię oporową łożyska.Jeżeli pomoże to jest niegroźne.Druga sprawa;czy jak wymieniałeś łożysko sprawdziłeś tarczę sprzęgła czy sprężyny nie chcą wypaść? I...
Obecne silniki Briggs`a to jest tragedia. Coś w tym jest, ponieważ coraz częściej pojawiają się takie problemy w silnikach Briggsa. W silnikach innych producentów są one sporadyczne. Może moduły zapłonowe są mniej odporne na temperaturę? Ten czarny dym, wskazuje że rozgrzany silnik ma problemy ze spaleniem nadmiaru paliwa. Filtr powietrza, gaźnik,...
Kod błędu wskazuje na uszkodzenie silnika kapstan.Częsty przypadek w tym modelu - uszkodzenie polega na odklejeniu osłony metalicznej koła zamachowego silnika kapstan.Jesli wymontujesz silnik i zdejmiesz koło zobaczysz o co chodzi.Sprawdz też stan hallotronu na silniku - może być przetarty ( błąd C.REMG - brak impulsów z silnika kapstan).Powodzenia
Do sprawdzenia luz zaworowy, ssący 0.15 mm, wydech 0.20 mm. Do ustawienia luzu są znaki, na kielichu zabieraka i osłonie koła zamachowego. Jeżeli silnik posiada czujnik poziomu oleju, spróbuj go odłączyć. Istnieje możliwość zerwania klina koła zamachowego. Kompresja powinna mieścić się w granicach 6 - 8.5 atm. Zalewanie świecy może być spowodowane,...
Wsadz śrube lub jakiegoś pręta m8 w otwór za rozrusznikiem i kręć wałem wpychając ten pręt w koło zamachowe aż wskoczy w swoje miejsce. Zdemontuj osłone paska jest przykręcona nakrętką m6 na dole i 3 śrubkami m6. W kółku rozrządu jest otwór przez który blokuje się też srubą m8 do głowicy. jeśli te kołki zablokujesz to rozrząd masz dobrze
Głowica: 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90* 6. 90* Łożyska główne: 1. 100 Nm 2. 200 Nm 3. 320 NM 4. 90* Łożyska korbowodowe: 1. 50 Nm 2. 110 Nm 3. 90* Koło zamachowe: 210 Nm i 90* Centralna śruba koła pasowego wału: 200 Nm Osłona głowicy silnika: 20 Nm Dysza wtryskowa/jarzmo mocujące do głowicy: 50 Nm Nakrętka złączkowa wtrysku paliwa: 40...
Jeżeli jest z elektroniczną regulacją obciążenia , to wejście na zasilacz jest na osłonie koła zamachowego przy tylnych podpórkach . Zasilacz 12v 5A wystarczy
Klucz w standardzie 3/4 dwie przedłużki aby wyjść z pokrętłem poza nadkole , na pokrętło długa rura. Koło zamachowe zablokowane kawałkiem dopasowanego kątownika po uprzednim zdemontowaniu osłony. Wielokrotnie sprawdzone i bez partyzantki.
Chodzi oto ze rozsypało się koło pasowe i osłona jest trochę pokiereszowana może jest znak na kole zamachowym
http://obrazki.elektroda.pl/9322261100_1... Witam. Chciałem zaprezentować rębak do gałęzi wykonany przeze mnie razem ze znajomym. Konstrukcja wykonana z tego, co mieliśmy pod ręką, stąd taki masywny szkielet. Założenia: - maks. bezpieczeństwa; - staramy się wykorzystać, co mamy dobrego i nadającego się; - napęd elektryczny silnikiem...
dziękuję bardzo za podpowiedź odkręcenia dolnych osłon, po odkręceniu tej pod stopką wysypały się tworzywowe części przekładni, po odkręceniu drugiej osłony zobaczyłam, że ruch koła zamachowego nie przenosi się na mechanizm poruszania stopki, części które się wysypały pochodzą ze "ślimacznicy" - mniejszego pierścienia przekładni łączącej oba zespoły,...
Witam Jako czytający i obserwujący od dłuższego czasu ale mało udzielający się forumowicz w końcu odważyłem się pokazać zbudowane dla własnych piwniczno -garażowych potrzeb kompresory. Pierwszy, tzw lodówkowiec zbudowany głównie na potrzeby użytkowania w piwnicy, którego główną zaletą jest cisza. Elementy : - agregat z lodówki MIŃSK - w świetnym stanie...
Tak, obejrzałem dokładnie, silikon już mam. Czekam za częścią i na pewno dam znać jak mi poszło. Bardzo Wam dziękuję za pomoc. Bez niej pewnie bym się poddał na etapie ściągania osłony!
Jest tam osłona, ale raczej nie widać tam pracy docisku, tylko koło zamachowe.
W jakimś Peugeot widziałem znak GMP na kole zamachowym widoczne po zdjęciu blaszanej osłony z dołu, ale nie wiem czy we wszystich tak będzie. Kolejność cylindrów liczona raczej od strony skrzyni.
Wydaje się ,że może to być pompa wodna która już powoli sie zaciera :idea::idea: albo napinacz :idea::idea: ,radze lepiej to drugie sprawdzić bo może nastąpić zerwanie paska i dodatkowy remont głowicy :idea::cry:,żeby to sprawdzić trzeba zdjąć osłone paska rozrządu , przedtem zdjąć pasek kinowy:idea::|gdy osłone bedziesz miał zdjętą warto wtedy odpalić...
Witam. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie są umieszczone znaki (do ustawiania rozrządu) na kole zamachowym w Oplu Astrze F (silnik X17DTL)? Szukałem na forum i dowiedziałem się, że jest tam jakaś blaszana osłona, którą trzeba zdjąć i pod nią niby mają być te znaki. Cały problem polega na tym, że nie mogę znaleźć tej osłony. Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Podnieść i podeprzeć przód samochodu. Wymontować następujące elementy: Górna osłona silnika. Kompletny filtr powietrza. Podeprzeć silnik. Wymontować następujące elementy: Chlapacz z prawej strony. Dolna osłona silnika. Prawa poduszka silnika. Pasek napędowy układu wspomagania kierowania. Pasek napędowy dodatkowych podzespołów. Napinacz paska napędzającego...
No to nie znasz życia :D W tym silniku czujnik jest od strony koła zamachowego, z tyłu silnika. Można się do niego dostać spod spodu, po zdjęciu spodniej osłony silnika.
Trzeba zdjąć osłonę koła zamachowego i sprawdzić. Silnik pracuje bez większych wibracji?
O naprawie gwarancyjnej to możesz zapomnieć. Wał jest na sto procent skrzywiony plus zerwany klin koła zamachowego. Odkręć osłonę koła zamachowego i zobacz czy nie ociera o cewkę zapłonową.
Zdejmij osłonę koła zamachowego i sprawdź. Jaki jest zabierak, sprzęgiełko jednokierunkowe, czy taki z wysuwanymi łapkami? Najlepiej, zrób zdjęcie.
Kosiarke mam na działce za miastem. Narazie prosze jak najwiecej sugesti co to może być bede na działce wszystko wypróbuje. Dym wydostawał się z pod osłony w miejscu gdzie jest sprzęgło od linki rozruchowej, mógł iść z okolic koła zamachowego albo jeszcze niżej, później zdejmowałem osłonę i wszystko było ok.
Do odkręcenia 5 śrub na torze, bez żadnych dziurek. Osłona jest dzielona sieć zdejmiesz ja spokojnie pod blokiem. Zrobisz to wszystko od góry przez maskę. Koła ściągać nie trzeba. Jak ja ściągniesz to zobacz czy czasem nie rozpadło się koło na wałku rozrządu. Jest 2 częściowe i jest wulkanizowane. Jak się rozkleić to potrafi pukać. Gdybyś chciał ściągać...
Gaźnik jest z pływakiem. Musisz zdjąć osłonę koła zamachowego, odkręcić nakrętkę na wale i wtedy będzie widać czy klin jest zerwany.
Romuś, F13 http://obrazki.elektroda.pl/2136542800_1... W zależności od tego jakie masz koło zamachowe, po odkręceniu tej osłony masz dostęp do sprzęgła. Odkręcasz dekiel z tyłu skrzyni, od strony lewego koła, po wyjęciu zabezpieczenia daje się cofnąć wałek i wyjąć docisk z tarczą. F10 to ta: http://obrazki.elektroda.pl/5092523800_1...
1 - 0.6 litra. 2 - zdejmij osłonę kola zamachowego, to zobaczysz.
9 koło zamachowe w VW benzynowych 1,6, 1,8 (musisz mieć nasadkę 12 kątną) 11 osłona sprzęgła w ww samochodach
Witam, Trochę minęło czasu zanim się zabrałem za cokolwiek ale sprawdziłem parę rzeczy... Wymieniłem olej w skrzyni, stary byl bez opiłków - wymiana nic nie dała... Wydech szczelny, nigdzie nie dmucha. Poduszki też wyglądają dobrze a silnikiem nie buja. Co mogę jeszcze sprawdzić? Zauważyłem, że na łączeniu skrzyni z silnikiem jest szczelina przez która...
Pewnie, że nie ma, jeśli to zwykłe 2.3 d bez turbo, rocznik 1996 to masz zwykłe koło zamachowe. Dodano po 2 Twoje problemy to rozwalony tłumik drgań skrętnych na tarczy. Do wymiany: Tarcza, docisk, łożysko oporowe. Dodatkowo uszczelniacze półosi, oraz osłony na przegubach wymień.
Musisz zdjąć osłonę koła zamachowego z rozrusznikiem i zmierzyć. Moim zdaniem nie jest to wina przewracania kosiarki. Coś z zapłonem lub gaźnikiem. Oczywiście jeżeli wał jest prosty i brak jest luzów w jego ułożyskowaniu.
Blokadę zakręcasz w otwory po osłonie koła zamachowego , sam to przerabiałem i nie widzę mozliwości dokładnego ustawienia bez blokady , koszt blokady niewielki .
a oto opisik Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Oznaczenia na kole napędowym / kole przekładni pośredniczącej i kole zamachowym / korpusie sprzęgła zgadzają się. Osłona z tworzywa sztucznego paska zębatego. Zwracać uwagę na to, by pasowała pozycja na godzinę 12. Osłona metalowa paska zębatego. Zwracać uwagę na to, by pozycja na godzinę...
Odkręć osłonę łączacą silnik ze skrzynią - trzy śrubki M6. Między blokiem a kołem zamachowym (może) będzie coś widać. Dobrze jest też postawić autko z odkręconą tą osłoną na dużym kawałku papieru, z oznaczeniem położenia pojazdu. Po odjechaniu, sprawdzamy. To w braku dostępu do kanału.
Nie ma zadnego otworu od dolu tylko oslona kola zamachowego. Poza tym mam blokady rozrzadu ze znanego portalu aukcyjnego do silnika n45 i nie pasuja na vanosy. Jakas zagadka. A jak maja byc ustawione walki z tylu wyzsza czy nizsza strona skierowana do gory? Auto odpala ale wypada zaplon na kazdym cylindrze. Dzieki i przepraszam za brak polskich znakow
Witam a koło ma zejść samo czy razem z tą czarną osłoną ???Koło było zabezpieczone nakrętką ale ta śruba wygląda jak by była częścią koła ? Koło, to koło. Tak wygląda po demontażu z ośki: http://obrazki.elektroda.pl/7284279400_1... I nic go nie trzyma, poza nakrętką zabezpieczającą. A, że się zaklinowało, to normalne. Tak jak pisał...
Jest to kosiarka, więc funkcję koła zamachowego robi zapewne ostrze tnące Koło zamachowe jest jednocześnie wentylatorem, umieszczone jest na górze silnika pod osłoną, przy okazji służy do hamowania silnika i generowania iskry w układzie zapłonowym. Do pracy z rozrusznikiem potrzebne jest uzębienie, którego zapewne nie ma. Musiałbyś je wymienić...
Jeszcze nie miałem przypadku by był uszkodzony simering od strony koła zamachowego i żeby przez to ślizgało się sprzęgło. Tam jest dość znaczną odległość od sprzęgła do simeringu. Gdyby on puścił to kapał by olej pomiędzy skrzynia a silnikiem. Będzie to widać po zdjęciu osłony silnika od spodu. Może kolega lubi jeździć z nogą na pedale sprzęgła bądź...
a Prosze cię bardzo Pasek rozrządu Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Oznaczenia na kole napędowym / kole przekładni pośredniczącej i kole zamachowym / korpusie sprzęgła zgadzają się. Osłona z tworzywa sztucznego paska zębatego. Zwracać uwagę na to, by pasowała pozycja na godzinę 12. Osłona metalowa paska zębatego. Zwracać uwagę na...
Już sobie poradżiłem, punkty są, na pompie jest punkt który zgralem z puktem który jest na kole pompy, na wałku jest punkt który trzeba zgrac z osłona paska rozrzadu, tą metalowa, a na wale jest pukt umieszczony na kole zamachowym pod gumowa zasłonkoą.
Podaj dokładny model silnika, jest na osłonie kola zamachowego, prawdopodobnie nad świecą. Zapłonu nie ustawia się. Takie strzelanie w tłumik, może być spowodowane, na przykład, paliwem złej jakości. Zrób zdjęcia tej dźwigni regulatora, szczególnie jej połączenia z przepustnicą. Cewki ładowania, są pod kołem zamachowym. Reszta informacji i schemat instalacji...
trzy miejsca w postaci ruchomych kół (koło zamachowe -widoczny znak, po zdjęciu osłony blaszanej, koło zębate wałka rozrządu i koło zębate pompy wtryskowej widoczne są po zdjęciu osłony paska rozrządu), w których znajdują się znaki i muszą pokrywać się jednocześnie w tym samym czasie ze znakami umieszczonymi na korpusie to: 1. - znak na kole zamachowym;...
Witam. Pralka stała kilka lat nieużywana w piwnicy. Chciałbym dokonac generalnego przegladu. Pojawił się jednak drobny problem - chodzi o demontaż samego silnika... Dolny zaczep przykręcony jest na śrubę jednak górny(e) mocowany jest za pomocą długiej tulei. nie chciałbym nic ukruszyć. Jak toto zdemontować? Dostęp od dołu - generalnie fatalny :) Chciałbym...
Stawialbym na luźną blachę termiczną od wydechu, sam wydech lub osłonę zakrywająca koło zamachowe.
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Prawdopodobnie linka naciągu obciążenia jest luźna. Trzeba zdjąć osłony i zobaczyć co jest tego przyczyną. Mogła zsunąć się z rolek. Kręcąc pokrętłem obciążenia będzie widać czy unosi i opuszcza magnes do koła zamachowego.
Witam Prawdopodobnie otworzył mi się bęben i rozkręcam pralkę, ale zatrzymałem się na kole zamachowym. Odkręciłem trzy śruby TORX przy kole oraz odłączyłem uziemienie, ale nie mogę zdjąć osłony bo jeszcze "coś" trzyma środek. w środku koła nie ma żadnej śruby czy nakrętki, widzę tylko koniec jakieś śruby, nie mam za co chwycić. Wszystkie śruby bocznej...
Na obudowie uszczelniacza jest "kropka" /gdzieś na godz. 5/ taka sama jest na kole sygnałowym. Zdejmij osłony rozrządu, ustaw wał korbowy w GMP zgodnie ze znakami z przodu silnika i wciśnij uszczelniacz z pokrytymi kropkami.
Do ustawiania luzów jest znak, na kole zamachowym, ma on być ustawiony naprzeciw okrągłego otworka w osłonie.
Skoro pytasz, to odradzam wymianę gum. Trzeba wyjąć całe półosie i mieć choć trochę pojęcia o tym co się robi. Z tą sprawą jedź na warsztat lepiej. Resztę spoko sam zrobisz. To co widać od spodu to koło zamachowe, nie tarcza. Jeśli je widać, to brakuje osłony blaszanej (na szrocie za 5zł). Jeżeli zaś chodzi Ci o kierunki w błotnikach to tak, lepiej...
Jeśli dobrze pamiętam, to trzeci wkręt mocujący osłonę koła zamachowego, jest od spodu. Głowica firmy ALPS, a nie "Alpy". Nie kupuj takiej głowicy oznaczonej A668. Po jej założeniu, wymagana będzie kalibracja wzmacniaczy odczytu i zapisu. Rolkę dociskową może da się uratować, ale głowica uniwersalna jest do wymiany. Generalnie należy się temu magnetofonowi...
Odkręć szarpak i sprawdź czy działają łapki zabieraka. Przy ciągnięciu sznurka powinny się wysuwać. Osłona ma od góry, takie żeberka, jeżeli są pokrzywione z jednej strony, to koło linowe nie jest centrycznie względem kielicha na kole zamachowym. Może, to być powodem.
Narzędzia specjalne Przyrząd blokujący koła zamachowego - nr KM-911. Przyrząd blokujący koła rozrządu - nr KM-852. Podpórka silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-6001. Przyrząd regulacyjny silnika (→2000 Astra/Zafira) - nr KM-909-B. Podpórka silnika (2000→ Astra/Zafira) - nr KM-6001-A. Przyrząd regulacyjny silnika (2000→ Astra/Zafira)...
Ja w swoim bobku planowałem głowicę 2mm, do tego założyłem odchudzene koło zamachowe(3.6kg) i czuć ogromną różnicę. Przy 4mm obawiam się że będziesz musiał coś zrobić z tłokami, do tego musisz skrócić popychacze oraz osłony popychaczy.
Bardzo ciekawy i mobilny projekt. Osobiście to dodałbym koło zamachowe przy nożu tnącym, trochę byś skumulował energie kinetyczną, wtedy nie szarpałoby tak mocno paskiem. A propo pasków, to dwa proszę. Priorytet to osłona. Pozdrawiam :| A może tach schemacik byś wrzucił panelu kontrolnego?
Sprawdź osłonę katalizatora,osłonę kolektora wydechowego i blachę na skrzyni biegów,która zasłania koło zamachowe.
Używam kasety serwisowej zrk kontrola i regulacja parametrów magnetofonu KS-Fe To nie jest w takim razie kaseta serwisowa, a jedynie demonstracyjna, albo źle nagrana fabrycznie, albo przegrana, albo wszystkie pozostałe kasety masz nagrane niewłaściwie. Podstawowa sprawa to prawidłowo ustawiona wysokość głowicy (polskie kasety wymiarami mogły nieco...
na VAWT ( czyli wiatrak o osi pionowej) trzeba znacznie więcej materiału, Z tego większego materiału można zbudować ciężkie koło zamachowe i dużą osłonę, obudowę kierująca ruch powietrza tak, by dał dużą moc na małym śmigiełku.
panie ale co ma płyn dlatego leje wodę panie mołte soruke ponieważ szkoda płynu bo ucieka bardzo mało ale ucieka dla przykładu druga moja p11 2,0tds na wodzie po 5 minutach załącza wentylator panie ten od chłodnicy silnika gdy wskaźnik pokaże ponad 90 stopni a tu nic a nic ale odpowietrzę jak pan mówi sprawdze gdzie ucieka i zobaczymy Temat zamykam...
Witam ponownie ... niestety... Ostatnio znalazłem chwile i pogoda sprzyjała aby przetestować wymianę przegubu na większej prędkości... z przykrością stwierdzam iz problem nadal występuje choć pojawia się on tym razem różnie raz przy 80km/h a raz przy 120km/h po za tym pojawia się brak mocy na lpg jak i na benzynie... kat wyprzedzenia zapłonu ustawiony...
Wszystkim dziękuję za pomoc przy tym projekcie. Dostałem zapytanie odnośnie postępów prac nad repliką. Zatem wrzucę kilka fotek z przebiegu dotychczasowych prac: Na początek test układu zapłonowego: http://obrazki.elektroda.pl/7382374700_1... Działało, więc tą część pracy mam załatwioną. Dodano po 34 Przepraszam za post pod postem, nie...
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Witam. Posiadam Cinquecento Sporting po SWAP'ie. Swapa robiłem sam z silnika 1.1. Wszystko przebiegło bez problemów, auto jeździ, ma moc, nie kopci.. No ale podczas ruszania i niekiedy agresywnego przyspieszania słychać denerwujący pisk, którego nijak nie mogę zniwelować. Sprawdziłem tłumik, osłonę koła zamachowego i bez zmian... Ma ktoś jakiś pomysł?...
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
Czujnik od starej Omegi ten montowany w bloku silnika reaguje na metal nie musi to być magnes (on juz ma w swoim wnetrzu magnes) ważne aby to był czujnik metalowy omega A, rocznik 88'- 91', Nadajnikami mogą być kołki stalowe o średnicy ok 8 mm lub tez mozna zrobić nawiercenie w kole pasowym lub zamachowym symetrycnie co 180 stopni ok 10 mm średnicy...
Te zdjęcia to Fendt Farmer 203 V II generacji z napędem 4x4, tym samym silnikiem i w miejscu gdzie idzie wał do przedniego napędu na wysokości koła zamachowego od dołu jest elektro-blokada. Dodano po 5 Tylko u mnie jest dziwna osłona, na pewno nie oryginalna idą tam dwie rurki od hydrauliki na tył traktorka i puszka prądowa . Coś kiedyś tam musiało...
Witam ponownie. Dziś miałem chwilę czasu i próbowałem zlokalizować wyciek. Moim zdaniem cieknie z misy ale wrzucam kilka zdjęć byście fachowym okiem ocenili czy dobrze przypuszczam. Uszczelniacza sam nie wymienię a nie chce by mnie mechanik skasował a powód wycieku byłby inny. Koło zamachowe wygląda na całkowicie suche. Także wewnętrzna cześć obudowy...
GŁOWICA SILNIKA;NOWE ŚRUBY/tak * tzn wartość kątowa w stopniach poziom 1-25Nm poziom 2-65* poziom 3-65* poziom 4-65* poziom 5-65* poziom 6-15* POZOSTAŁE MOMENTY DOKRĘCANIA łożysko główne -wymiana śrub nakrętek/tak łożysko główne-1etap-90Nm 2etap-60* +15* łożysko korbowodu-wymiana śrub nakrętek/tak łożysko korbowodu-1etap-35Nm 2etap-45*+15* śruby miski...
Słuchajcie a jak zdjąć te osłonę na koło zamachowe w Darii? Ostatnio próbowałem zdjąć pasek napędowy i ten element właśnie mi przeszkadzał. Nie mówię tu o tej przykręcanej maskownicy podtrzymującej płytkę tylko o tym co jest na samym kole zamachowym. Dodatkowo zdemontowałem rolkę dociskową z mojego MK 232P, ale nie wiem jak ją zdjąć z tego sprzęgiełka....
Znak wałka rozrządu na "szczerbinkę', wał - koło znak koła fonicznego na znak na osłonie = znak na kole zamachowym = tłok 1 i 4 w GMP. Innej metody tu nie ma.
Skrzynia biegów jest własnie jedyną rzeczą o którą się matrwię w tej konstrukcji. Jak narazie nie maiłem z nią problemów ale boję się własnie ze na dłuższą mete może nie wytrzymać dlatego myśle o innej skrzyni. Ladowanie jest. Nie widać żadnej prądnicy bo jej nie ma ale jest alternator :) Umieszczony na tym samym wałku na którym sa koła pasowe przy...
Witam proszę o podpowiedź auto jest z 1997 roku ale zadbane z gazem bardzo ekonomiczne ma jedną wadę - nie daje się uruchomić jak jest ciepły silnik przeczytałem wszystko co znalazłem w temacie i okolicy 1 auto ma wymieniony sinik krokowy , przewody WN , świece , termostat , moduł zapłonowy. 2 zgodnie z sugestiami na forum poprawiono masę : 3 przewody...
https://obrazki.elektroda.pl/5707041700_... Witam. Kupiłem Forda Kuga 2014r 2.0 Tdci z silnikiem PSA i automatyczną skrzynią biegów. Auto kupione z nie odpalającym silnikiem. Sprzedający twierdził że problem tkwi w elektronice ale gdy przywiozłem auto do domu stwierdziłem ze problem leży po stronie silnika gdyż nie odpala nawet na...
Ciekawe czy czasem nie dostał drewnem po głowie, zauważyłem że niektóre wylatują w górę. Odbiły się od tej osłony ale pewnie zdarzyło się, że przeleciał ponad. Poza tym ciekawe jak odbiera drewno z pod tej maszyny ono przeważnie wpada pod spód, a tam lata siekiera.
Witam byłbym bardzo wdzięczny za informacje od jakich silników skrzynie biegów pasowałyby do modelu który posiadam tj. VW Passat 1.9D 1Y . Z silników 1.9Td AAZ i z silników 1.9Tdi 1Z wyglądają niemalże identycznie, czy przełożenia są takie same i czy pasowałyby one to mojego auta, a może z silników benzynowych również? Być może ktoś dysponuje wiedzą...
Blokady rozrządu do ClioII Dci w Inter-Cars możesz kupić, bez blokad ani rusz, w bloku od przodu bliżej koła zamachowego jest śruba, odwrotność Torxa. Bez blokad nie polecam - na kole pasowym i rozrządu na wale korbowym nie ma klina, czyli przy rozkrecaniu śruby bez blokowania wału można narobić bigosu. Apropo ClioII jak masz klime to jest filtr pyłkowy,...
Witam, dzisiaj zakończyłem wymianę kompletu napędu pompy oleju w swoim VW Polo 1.4 TDI, i chciałem się podzielić uwagami i spostrzerzeniami. Na początku trzeba skompletować potrzebne narzędzia: - klucz nasadowy oraz nasadki: 8, 13, 15 (chociaż 16 też pasuje), 16, 19 (ta koniecznie dwunastokątna) - klucz nasadowy 10, np. taki z przyspawanym prętem w...
Wymiana sprzęgła, Fiat Punto I. Silnik 1.1, 55 KM, kolor - czerwony metalic. Znalazłem w sieci kilka opisów tej operacji, ale są chaotyczne i niepełne. Nie zawierają wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, co nie daje pełnego obrazu zakresu pracy. Postanowiłem opisać swoją naprawę w sposób jak najbardziej szczegółowy. Takie podejście może pomóc...
Owszem jest to możliwe . Musisz odkręcić korby i ściągnąć osłonę . Silniczek realizuje dosuwanie do koła zamachowego takiego wyprofilowanego do koła płaskownika na którym naklejone są magnesy , które robią opór .Albo powinna być regulacja linki która nawija się na bębenek od silniczka a jak to nie pomoże (lub jej nie ma ) , to jest możliwość "pokombinowania"...
Potrzebuje takie informacje lecz do golfa 4 1,4 16v !!!!! OPEL VECTRA GŁOWICA SILNIKA;NOWE ŚRUBY/tak * tzn wartość kątowa w stopniach poziom 1-25Nm poziom 2-65* poziom 3-65* poziom 4-65* poziom 5-65* poziom 6-15* POZOSTAŁE MOMENTY DOKRĘCANIA łożysko główne -wymiana śrub nakrętek/tak łożysko główne-1etap-90Nm 2etap-60* +15* łożysko korbowodu-wymiana...
Znaki wału są na kole zamachowym po zdjęcu blaszanych osłon (Jesli to jest 1,7 td dtl to znak jest też pod kołem pasowym ),a co do wałka rozrządu to ustaw na czujnik bo inaczej zainwastujesz w nowe dzwigienki jeszcze raz
Oczywiście sprobuje tej metody. Póki co obeszło sie bez wymiany gniazda dodatkowego głośnika (przeczyściłem styk i podgiąłem co kosztowało mnie sporo nerwów bo kiepski dostęp ale brakujące przejście jest). Dzisiaj wymienię oba paski (te stare piszczą i wpadają w wibracje bo są porozciągane). Sprzęt jest już odkurzony i wyczyszczony (jak mawiał jeden...
Witam, widzę iż dłuższy czas nikt nie pisze na ten temat, ale mam prośbę o pomoc. Noszę się od jakiegoś czasu z budową rębaka bębnowego, mam już jakieś części: mianowicie wałek napędzający WOM od kosiarki rotacyjnej, noże od jakiejś strugarki a wałek wciągający materiał (żeliwo) zamierzam zainstalować od sieczkarni. Oczywiście wszystko zakupione na...
chciałbym wymienic sam pasek rozrządu jak są rozmieszczone są znaki według których ustawia się koła Witam. Podaj więcej szczegółów dot. silnika, jego serię. Który to jest rocznik samochodu. Innaczej ustawiany jest silnik np DS, a innaczej SF, obydwa są pojemnosci 1800.W silniku SF we wzierniku obudowy skrzyni biegów nie ma ząbka do którego odnosiłby...
osłona koła zamachowego ustawienie koła zamachowego dokręcanie koła zamachowego
malowanie desek pl2303 prolific sterowniki amilo wentylator
ciemny obraz osłona zamachowego
Wlew oleju skrzyni biegów w Volkswagen Tiguan II Zmiana lokalizacji w Panasonic TX-55HX580B