Tam są wtryski piezo i domowym sposobem ciężko będzie je zasterować. Zmierz oporność między pinami dla pewności. Jak masz 12-16 omów to masz zwykłe, elektromagnetyczne, jak wartości idą w dziesiątki czy setki kiloomów to piezo. Napięcie zasterowania to kilkadziesiąt do stokilkadziesiąt wolt przy chwilowych prądach kilku kilkunastu amper.
W tym silniku otwarcie wtryskiwaczy 180-190 bar,minimum 160 bar.
Rozumiem że mowa o "słynnym" silniku 460cc z Piaggio? Kiedyś interesowałem się tematem, tylko z tego co pamiętam chodziło o czujnik temperatury silnika a nie termostat (czujnik po którym ECU ustala zwiększoną dawkę przy zimnym silniku odpowiednik "ssania"). Druga rzecz - teoria z otwartym wtryskiwaczem: daj równolegle z wtryskiwaczem diodę z rezystorem,...
Ja bym najpierw sprawdził masę i zasilanie na sterownik.
No mam świadomość tego że wskazania na desce mogą być zupełnie inne niż rzeczywistość. Sprawdzę to przy najbliższej okazji. Co do sondy to sam nie wiem co myśleć. Nie chce kupować nowej w ciemno, za duży koszt. Auto co prawda 15 lat ale tylko 94 tys. no a przecież kiedy kupiłem miało 10 lat i 31 tys. a było tak samo. Dodano po 7 A właśnie dolot…...
Zobacz na wtryskach zazwyczaj jest wybite na ile bar się ustawia otwarcie wtryskiwacza.
Google zablokowali? Wtrysk synchroniczny to wtrysk grupowy/mono - jedno otwarcie wtryskiwacza/grupy wtryskiwaczy wypada na każdy impuls zapłonu, nieważne którego cylindra i nie ważne jakiego suwu. Wtrysk asynchroniczny - każdy wtryskiwacz sterowany oddzielnie, wtryskujący różną ilośc paliwa. Wtrysk sekwencyjny zaś, to pojedynczy wtrysk w fazie suwu...
A jak chcesz to zrobić skoro moduł silnika odpowiada za otwarcie wtryskiwaczy. Drugie pytanie to co dla ciebie znaczy na krótko i z jakiego powodu? Bo stacyjka uszkodzona, czy nie kreci rozrusznik czy jak?
Trzeba przejrzeć wartości podczas kręcenia rozrusznikiem. Coś tam musi się nie zgadzać skoro nie pozwala na otwarcie wtryskiwaczy.
Obojętne czy z aku, czy bez. Jak nie masz przejścia do masy to dobrze. Napisz jak masz wpiętą wiązkę tego STAGa? A druga sprawa to czy na wszystkich wtryskiwaczach jest +12V. Stag widzi otwarty wtrysk jak ma stan niski na przewodzie sterującym od strony sterownika silnika. W czasie pracy na LPG przekaźniki emulatora odłączają wtryski benzynowe od masy...
Ciśnienie systemowe to 0.95 do 1.05 i takie powinno być przez cały zakres obrotó silnika. Sama pompka powinna dać dużo więcej ciśnienia, aby ciśnienie było stałe nawet przy maksymalnie otwartej przepustnicy, czyli przy otwartym wtryskiwaczu.
Najwyraźniej masz uszkodzony sterownik silnika jeżeli nie ma żadnego zwarcia do masy na tym przewodzie od wtrysku. Co to za tryb awaryjny by podawać zasilanie na wtryskiwacz który będzie zalewał cylinder. Błąd sondy może być przez otwarty wtryskiwacz przez cały czas. Co było że nie gadał na początku a BSM niby sprawne?
Przykro mi, ale ubiłeś sterownik wtrysku. W cylindrach jest już tyle benzyny, że rozrusznik nie może przekręcić wałem (pracująca non stop pompa paliwa + otwarte wtryskiwacze) Pozostaje wymiana sterownika oraz trzeba wykręcić świece i kręcić kluczem za śrubę wału tak, aby silnik "wypluł" paliwo (nie rób tego rozrusznikiem ! )
Nie wystarczy sama końcòwka. Tu właśnie chodzi o peak&hold, czyli pełne otwarcie wtryskiwacza a potem ograniczenie prądu. Maleje prąd 'średni' , straty na tranzystorze i grzanie się wtryskiwacza, szczegòlnie przy otwarciu wtryskiwaczy bliskiemu100%.
Witam. Czy wie ktoś, co może być powodem spontanicznego, pełnego otwarcia losowego wtrysku benzyny? Następuje wtedy "szarpnięcie" jak przy wypadnięciu zapłonu. Odkryłem to dopiero po zmianie komputera gazu na szybszy, który zaczął sygnalizować pełne otwarcie wtryskiwacza gazowego. Na oscyloskopie wyszło, że za ten stan odpowiada wysterowanie na full...
Witam. Mój problem to ciągłe napięcie na jednym z wtryskiwaczy .(cały czas otwarty) wtryskiwacz sprawny, Golf III 1.4 AEX gdzie szukać przyczyny ?
Więc może to jakiś czujnik powoduje ciągłe otwarcie wtryskiwacza? Nie ma takiej opcji. Jedyne co zostało to podmiana ECU.
W czasie pomiaru unieś klapę spiętrzającą ręką, powinien nastąpić wzrost ciśnienia i otwarcie wtryskiwaczy.
Ciśnienie otwarcie wtryskiwacza dla wtrysku zasadniczego to 300 bar więc gdyby pompa miała podawać paliwo kropelkowo to zamiast przewodów wysokiego ciśnienia producent zastosowałby tam plastikowe lub gumowe kapilary.
Peugeot 206 1,4i szarpie na ciepłym. Błędy : obwód wtryskiwaczy otwarty - (P0200) oraz obwód czujnika temperatury powietrza dolotowego (P0110). Potrzebuję zidentyfikować gdzie dochodzą przewody wtryskiwaczy żeby przemierzyć bo została wymieniona listwa zasilająca, przeczyszczone wtyczki. Tak samo dla obwodu czujnika temperatury... Mam schematy ale bardzo...
Lepiej szukać pompy na #4 Zylinder Wtryskiwacz sprawdzisz zamieniając z innym. Jeśli parametry nie zmienią się pompa do wymiany. Jeśli są to wtryskiwacze dwusprezynowe może być jeszcze jedno wyjaśnienie do niewydolności Zylindra, otóż otwarcie wtryskiwacza (1 stopień) regulowane jest trzpieniem a 2 stopień podkładkami, jeśli była regulacja prowadzona...
To coś dziwnego bo otwarcie wtryskiwacza "mówi", że ciśnienie na sekcjach jest większe. Edit: Coś z rozrządem musi być nie tak. Może znaki były źle nabite. Kół rozrządu nikt nie zmieniał, może kiedyś?
Ciśnienie paliwa, czasy otwarcie wtryskiwaczy, wydatek wtryskiwaczy, jak wygląda spożycie oleju, analiza spalin, no i co się dzieje poza błędami? Jak wygląda rozruch na zimno, na ciepło, co tam z mocą...
Pompa przy rozruchu nie robi odpowiedniego ciśnienia i sterownik nie otworzy wtryskiwaczy.
Teraz to palnałes. Cisnienie zmienia sie o 0,5 bar. To co to za wzbogacanie? Palnąć to ja dopiero mogę... A jeśli około 20% wzrost ciśnienia nie jest wzbogaceniem mieszanki to może trochę lektury. Twoje następne pytanie, jasno sygnalizuje, że nie bardzo wiesz jak funkcjonują poszczególne elementy układów wtryskowych. Pojawienie się układów bez powrotu,...
To zależy od rodzaju układu wtryskowego. W nowszych silnikach gdzie występuje wtrysk sekwencyjny otwarcie wtryskiwacza jest zsynchronizowane z pracą układu rozrządu. Podobnie jest terz w oplach z piątym wtryskiwaczem ( np. niektóre Manty ).
po co ruszasz ta pompe , zostaw na tych 55 i tez bedzie dobrze ... No jak to po co, hobbystycznie, ale jak odpowiedziałeś w wątku, to mam inne pytanie zmiana ciśnienia z 190 na 220 powoduje późniejsze otwarcie wtryskiwaczy czyli kręcimy pompą w którą stronę? zielona strzałka czy czerwona? aby ustawić prawidłowy kąt wtrysku.
Chodzi o to że ten monowtrysk już raz podkładałem i nic. Emulację wywaliłem. Na manometrze mam 1 - 1.2 w trakcie pracy skaczące czyli dobrze mówisz widać dobijanie ciśnienia i otwarcie wtryskiwacza czyli tutaj raczej jest ok. Co do czasu to mój błąd sugerowałem się wielopunktem.
Mozliwe ze masz za małe cisnienie na reduktorze przy dodaniu mocno gazu z chodzi zbyt nisko ewentualnie sprawdz jakie masz otwarcie wtryskiwaczy moze jest za małe zmien w parametrach cisnienie przełanczania gazu na benzyne
Sprawdź wtryskiwacze , może jeden jest cały czas otwarty , jeżeli nic nie znajdziesz w wtryskiwaczach , to sprawdź pompkę zasilającą przykręcona jest do pompy wtryskowej.
A teraz dokładnie,otwarty wtryskiwacz przelewam srodkiem(jak długo?)Nastepnie wkładam go do pojemnika z tym środkiem(wtryskiwacz ma byc juz wtedy zamknięty?)W jaki sposób mam go zanurzyć...tak aby nie zalać kostki przyłaczeniowej?Gdzie mogę kupic ten środek.Dziekuję za wskazówki
Tak, jeśli trafię w połowę impulsu to nie zmierzę całego czasu, zgadzam się. Tylko że myśle że w czasie 250ms otrzymam pomiar co najmniej dwóch impulsów a ten drugi mogę (choć też nie muszę) już zmierzyć cały. Otrzymam nawet pomiar więcej impulsów niz dwóch, dla prędkości obrotowej silnika 3000obr/min mam otwarcie wtryskiwacza z częstotliwością 25Hz...
Stawiał bym na zawór regulacji ciśnienia na listwie, to częsta usterka. W trakcie rozruchu ciśnienie paliwa musi osiągnąć odpowiednią wartość ok 200bar. Jeżeli jest poniżej ECU nawet nie próbuje otworzyć wtryskiwaczy
jedno otwarcie jednego wtryskiwacza na każdy obrót Zasady działania silnika nie znasz, a za komputer do niego się bierzesz? ;)
Hej. masz racje ...faktycznie znalazłem schemat.od obwodu nr 15 idzie plus do wtryskiwacza i z niego do urzedzenia sterujacego. CZy bez problemu moge sie wpiąc do tego obwodu po stronie układu? nie bedzie to w zaden sposób wpływać na prace wtryskiwacza?gdzie najłatwiej znależć ten obwód? Chcialbym wpiac się do tego miejsca poprzez dzielnik R1 i R2....
Czyli na benzynie zalewa Ci go? Nie cieknie Ci gdzieś paliwo koło regulatora na monowtrysku? Kiedyś się z takim czymś spotkałem. Ewentualnie zobacz zdejmując górę jak Ci wtrysk rozpyla bo chyba masz za dużo paliwa i może masz cały czas otwarty wtryskiwacz a jak na lpg przełączysz to jest odcięcie zasilania i silnik pracuje poprawnie.
Błędów może nie wykazać, ale konieczny test DAS w dawkowaniu wtrysków, czasu otwarcia pomp i kompresji cylindrów. Jeżeli z płynem chłodzącym nic się nie dzieje, to może być otwarty wtryskiwacz, albo uszkodzona pompa wtryskowa, która doprowadzi do zniszczenia wału rozrządu. Jak po podpompowaniu paliwa ręcznie silnik wchodzi na obroty, to radzę dokładnie...
Bo wtryskiwacze są sterowane przez komputer. Komputer musi wiedzieć w jakim położeniu jest silnik żeby otworzyć wtryskiwacz. A bez informacji z czujnika nie zrobi tego. Bo wymieniłeś uszkodzoną rzecz, wiec czemu ma nie działać? To nie człowiek, że po operacji jeszcze tydzień boli wszystko i kuleje.
Witam, Samochód Opel Corsa D 2011r 1.0 16V Z10XEP Problem z uruchomieniem silnika po wymianie oleju. Kolega postanowił wymienić olej więc wyjechał z garażu i wymiany dokonał na podwórku. Niestety po zakończonym procesie silnik nie chciał się uruchomić. Sprawdzona została cewka i iskra jest. Pompa paliwa w baku również podaje paliwo na szynę(magistralę)...
Modyfikacja zakończona sukcesem :) Zamontowany rezystor o podanej wartości spełnia swoje zadanie, obawiałem się że będzie powodował otwarcie wtryskiwacza więc uprzednio sprawdziłem, jednak wtryskiwacz nawet nie drgnie :) w zanadrzu miałem jeszcze stary wtryskiwacz z cinquecento o zbliżonej rezystancji, tak że w przypadku niepowodzenia pewnie jego bym...
Odnośnie pierwszego błędu do sprawdzenia 16688-Wykryto przerwę zapłonu w cylindrze 4 1 Czujnik Halla/MRE na wałku rozrządu 2 Przemiennik magnetyczny na wale korbowym 3 Wtryskiwacz 4 4 Moduł zapłonu 17582-Obwód regulujący ustawienie czasu wtrysku/otwarty 1 Wtryskiwacz 1 2 Wtryskiwacz 2 3 Wtryskiwacz 3 4 Wtryskiwacz 4 5 Czujnik Halla/MRE na wałku rozrządu...
Nie prościej wziac to 555 zrobic generator o zmiennym pwm i np 10hz wyjscie podlaczyc do nmosa i z drenu zasilac do plusa wtrysk. Gaszenie zrobic dioda rownolegle do wtrysku. Max czas wtrysku przy 12v to 3 do 4ms. Jak dasz mniesze napiecie to otwarcie moze byc wieksze.
Bardzo przydatne urządzonko. Podpinasz je pod sterownik sekwencyjny emulując silnik czy bezpośrednio nim sterujesz zaworami? Zasilanie w powietrze jest wykonywane poprzez mechaniczny stabilizator ciśnienia Czyli ustawiasz cisnienie powietrza reduktorem na wejsciu? Po testach okazało się, że same manometry nie wystarczą aby wyniki testów były powtarzalne....
Bardziej przypomina to na uszkodzenie czujnika położenia wału korbowego. Odłączanie wtryskiwaczy mogło niepotrzebnie zapisać błędy w sterowniku. Przy uszkodzonym elektrycznie wtrysku powinno odłączać zapłon na danym cylindrze, w celu ochrony katalizatora i ew. silnika jeżeli wtryskiwacz znajduje się w stanie otwartym. Ten wtryskiwacz jest uszkodzony...
Jesteś z Poznania, masz pod nosem big firmę produkującą stoły CR, prowadzącą multum szkoleń dla mechaników (w tej i innych dziedzinach) i pytasz o takie rzeczy. Nazwy nie podam, bo nie wolno, ale wujek wie!
Bo jak już cały czas jest wtryskiwacz otwarty to się kończy możliwość regulacji dawki.
W moim przypadku dane katalogowe podają że 0,00898 l/s tymczasem po kalibracji wychodzi że dosyć spadła wydajność tzn. 0,00660 l/s. To byłby straszny spadek wydajności (może warto skontrolować pompę paliwa i regulator ciśnienia), myślę jednak, że dokumentacja podaje przepływ przez otwarty wtryskiwacz, a Twój komputer liczy nie czas otwarcia wtryskiwacza...
Piszę w C program na atmega do komputerka podającego spalanie w samochodzie i mam problem z przerwaniami. Jednym przerwaniem będzie liczony impuls wtrysku a drugim zliczane impulsy drogi (zapomniałem dodać, że jest jeszcze przerwanie zliczające impulsy czasu rzeczywistego). Jeśli w danym momencie nastąpi otwarcie wtryskiwacza a chwilę później impuls...
Szarpało bo zszedłeś ciśnieniem , ale zostawiłeś stary mnożnik. Zasada jest prosta : niższe ciśnienie to wyższy mnożnik , wtedy mniejsza wydajność reduktora kompensowana jest dłuższym czasem wtrysku. Nie kombinuj z dyszami zanim nie zrozumiesz jak się ustawia sterownik bo się narobisz i rozczarujesz. Lepsze są większe dysze i mniejsze ciśnienie niż...
12V pochodzi z wieloprzekaznika zaplonu. Jak sie nie myle to chyba taka pomaranczowa kostka w komorze silnika. Powiniwn byc raczej sprawny bo piszesz ze pompa paliwa startuje. Zmierz czy jest 12V na cewce zaplonowej (z tego samego punktu zasilane). Jaki to system: bosch, czy marelli? Jak bosch to w szereg ze szprycą powinien byc wpiety opornik - jest?...
błąd ten znaczy "otwarty obwód wtryskiwaczy,wtryskiwacz nr.5" Co było?Nie wiem i raczej nie jestem zainteresowany.Każdy przypadek trzeba traktować indywidualnie.
Przejrzałem forum pod kątem wskaźników chwilowego zużycia paliwa( ekonomizer ) i mam taki pomysł: - samochód, silnik benzynowy, wtrysk, ( jednopunktowy, wielopunktowy ) podłaczając do przewodu zasilajacego wtryskiwacz ( który kolwiek )miernik wychyłowy ( mili,mikro amperomierz - im miejszy pobór prądu tym lepiej - powiniem otrzymać informację o chwilowym...
Z tego co wiem, to wtryskiwacze sterowane są przez "podawanie masy", a więc po włączeniu zapłonu na wtryskiwacze podane jest pełne napięcie. W trakcie kręcenia rozrusznikiem i w czasie pracy silnika, napięcie na wtryskiwaczach może się nieznacznie zmityeniać (spadać) w momencie gdy wtryskiwacz jest otwarty (gdy po podaniu na niego masy, płynie przez...
Witam-mam taki problem ze swoim autem Nie zapala zalewaja sie swiece po kilkakrotnej probie uruchomienia.Zostala zalozona nowa pompa paliwa nowy filtr paliwa wtryskiwacze byly wymontowane i sprawdzane na zewnatrz-wyglada na to ze dzialaja.Iskra jest OK bo auto pracuje na gazie poprawnie Podejrzewam uszkodzenie ECU.Podlanczalem wskaznik led do wtyku...
Znalazłem chwilę czasu na małe poprawki, ale bez jakiejś super poprawy. Dysze 2,5, ciśnienie reduktora około 1,5 a mnożnik dziwnie wysoki na poziomie 1,4. W związku z tym notorycznie wyrzuca błąd całkowicie otwartych wtryskiwaczy. Co robic?
Mam niejakie doświadczenia przy wdrożeniu takich komputerków na ciężarówkach i błąd zdarzał się nawet 30%. Nazwy producenta litościwie nie wspomnę. Znane mi powody tego to: rozkalibrowanie dysz (wg serwisu) w wyniku zużycia, budowa bo urządzenie "podsłuchiwało" jedynie pierwszy wtryskiwacz zamiast wszystkich ponieważ nie każdy cylinder i nie zawsze...
cały czas leje paliwo Skąd leje to paliwo ? wtryskiwacz otwarty, czy przez membranę regulatora ciśnienia ?
Emulator odłącza wtryskiwacze benzynowe przy pracy na LPG, a że się emulatorem zwie to dodatkowo dołącza rezystor do ECU benzynowego w miejsce wtrysku, coby ten nie zgłaszał usterki - otwarty obwód wtryskiwacza...czyli normalnie to zwykły przekaźnik, a przekaźnik z rezystorem to już emulator ;)
kupiłem awenis 2.0 td i problemem jest mdły zapach chyba ropy dostający się przez otwarte okna podczas jazdy,zaznaczam że niema żadnych wycieków przy silniku,wydech też jest w miarę szczelny,niewidać przedmuchów spalin,sprzedający powiedział że przyczyna lezy po stronie wtryskiwaczy że któryś wtryskiwacz może lać i to przez to.czy to możliwe,czy ktoś...
Błąd P0201 Otwarte lub zwarte przewody wtryskiwaczy. Nieprawidłowe działanie kierowcy. Otwarty lub zwarty obwód sterownika wtryskiwacza. Wiązka przewodów czasami ulega zwarciu z elementami znajdującymi się pod maską. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. Dalej: Sprawdź wtryskiwacz cylindra nr 1: Zlokalizuj wtryskiwacz paliwa dla cylindra nr 1...
brc ma procentowe otwarcie wtryskiwaczy po przekroczeniu ktorego powroci na benzyne.aby to wyeliminowac najprosciej odlaczyc pompe i przeciagnac silnik do odciecia.innym powodem tak duzego zuzycia benzyny przy tak szybkim przejsciu na lpg jest wyciek lub stala praca na benzynie przynajmniej jednego wtrysku.systemy wtryskowe maja emulatory wtryskow wbudowane...
Jeżeli nie traci mocy pod obciążeniem to przyczyną może być nieszczelność na powrocie, cieknący wtryskiwacz, otwarty zawór przelewowy. Ma utrzymać ciśnienie 4,6 bar na wolnych obrotach.
Najlepiej jest mierzyć czas wtrysku.Im dłużej wtryskiwacz otwarty,tym więcej silnik pobiera paliwa.Czs wtrysku do prędkości.
Za wcześnie to z imprezy się wychodzi, jak kobieta pogoni... . Zerwanie śrub nie ma noc wspólnego z kontem wtrysku. A ten się nie rozrególowuje tak samo z siebie. Za niskie ciśnienie na wtryskiwaczu powoduje jego wcześniejsze otwarcie. Jak schodzi z obrotów to nie dostaje paliwa więc nie może kopcić. Więc strach ci podać procedurę regulacji konta wtrysku,...
Ten kod błędu to nie uszkodzenie , lecz otwarty obwód elektryczny wtryskiwacza. Jesteś uparty , pokazują Ci rozwiązanie , należy z tego skorzystać!
Początek tłoczenia nigdy nie jest poszątkiem wtrysku. Zdarzało się, korzystałem z użyczonej, czy była dobra? Działała, jej "dobroci" nie mam do czego odnieść jako że nie miałem z nimi za wiele do czynienia - stąd piszę o rozbieżnościach. No i nie ma co dyskutować na próżno. Jak to? Skoro mam cisnienie otwarcia wtrysku powiedzmy 180 bar i ustawiam poczatek...
-cały czas pracuje pompa i są otwarte wtryskiwacze. pompa zawsze pracje caly czas. a ze wina wtryskow to juz pisalem
Wtryskiwacz otwarty przez długi czas będzie się mocno grzał i nawet może się spalić. Moc wydzielana na jednym wtryskiwaczu waha się od 48 do 144W (1-3 OHM). Do stałego otwarcia służą elektrozawory a dodatkowo są sporo tańsze od wtryskiwaczy.
Niestety, to nie był potencjometr przepustnicy, co prawda nie działał tak do końca, ale po przemyciu, sprawny w stu procentach. PO dłuższym kręceniu lanosik zapalił ale nie mogłem go utrzymać na wolnych obrotach, potem zgasł i już się więcej nie odezwał.Co robić dalej? Regulamin, p.11. Proszę poprawić tytuł tematu.
Najlepiej wyjąć i podłączyć do wtryskiwacza 12V - powinien głośno cyknąć i dmuchająć w niego powinieneś przedmuchać brudy. Często pomaga stukanie (czymś drewnianym) na otwartym wtryskiwaczu (czyli podpiętym do 12V). Sprawdź omomierzem czy jest ok. 10ohm rezystancji na cewce wtryskiwacza.
Chodzi mi bardziej o różnice w budowie samej pompy. Może większa sekcja lub inny jej skok. Może większe ciśnienie wewnętrzne. Wiadomo że w golfie wtryski otwierają się przy ciśnieniu około 125 barów, a w c-360 180 barów (nie znam dokładnych ciśnień.) Pompa z pośredniego wtrysku z powodzeniem otworzy wtryskiwacze z bezpośredniego wtrysku. Dawkę dla większego...
Panowie, zgłębiając zjawisko, to wtryskiwacze benzynowe, systemów z wtryskiem pośrednim trapi jedno zjawisko - nieszczelność, do wykrycia której wystarczy paliwo pod ciśnieniem - z wtryskiwacza nie może ciec, może się w dłuższym czasie formować kropla. Przemyślenia o "pyleniu", proszę sobie darować - benzyna jest paliwem lotnym, odparowującym w strudze...
Witam Auto nie odpala. Po podłączeniu pod komputer wyskakują dwa stałe błędy p0251 - elektrozawór regulacji wydatku paliwa - obwód otwarty p062b - obwód sterowania wtryskiwaczy - obwód otwarty Sprawdziłem połączenia i są ze sterownikiem. Wygląda jakby sterownik nie podawał napięć na ten elektrozawór. Pytanie - Jak jest sterowany ten elektrozawór i jakim...
Podejrzewam ze jak go zdusi to pojawia sie długi impuls jak w większości. Impuls długi ale mały prąd który nie otworzy wtryskiwacza benzynowego. Gaz pobiera tylko czas wtryskiwacza ( nie mierzy jaki płynie prąd) i przerabia na swój;) wtedy go zalewa nawet słychać jak wtryskiwacze są otwarte i śmierdzi gazem;) wtedy map może widzieć nadwyżkę ciśnienia.
To akurat nie podciśnienie jak zawory są otwarte. Na wtryskiwaczu naskładało się nagaru, poobracaj trochę i na dźwignię wyciągaj (nie łom!!!).
Wtrysk ma też indukcyjniość i prawidłowe wysterownie wtryskiwacza to szybkie otwarcie go 12V z kontrolą prądu i następnie podtrzymanie 5V. Maksymalny czas cyklu 1 wtrysku to 25ms. Otwiera się ok 1-3ms w zależności od jakości.
Impuls minusowy na środkowym pinie halotron jest na pewno podczas kręcenia(dioda mruga) ,brakuje na środkowym pinie modułu cewki(czerwony z czarnym)cewka jest wymieniona nie ja ją wymieniałem nie mam orginału.Podłączenie pod ten przewód generatora impulsów(minus) sprawia,że auto odpala...Na halotronie jest masa,zasilanie ze sterownika(żółto-czarny nie...
1 obwod wtryskiwaczy otwarty czyli co do wymiany wtrysk ? czy może coś z elektryka? Jestemlaikiem co do silników wysokoprężnych ile takie coś może kosztować
Tu podobny temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... dzięki chłopaki a co powiecie na to ze może koło zamachowe jest inaczej w tym silniku tzn ze śruby te co są wale i nie maja symetrycznych otworów na przykręcenie ( może w starym silniku było przykladowo na 12 a w nowym na 11 tego nie sprawdzaliśmy) tylko tak sam myśle . Znowu tak...
Vento 2.0 gt silnik 2E - strasznie dymi na czarno i osadza się sadza, wszystkie świece czarne, dużo pali benzyny 14l. Po podłączeniu pod komputer okazało się że czas otwarcia wtryskiwaczy dochodzi do 8 ms (a powinno być ok. 2ms wg serwisanta) po przygazowaniu, po zdięciu nogi z gazu na 2-3 s wskakuje na czas otwarcia 2ms a potem znowu na 6-8 ms. Temp...
Witam. Astra z 1999r 1.8 16v silnik X18xe1 sterownik simens nr 90560476. Wtryskiwacz trzeciego cylindra nie otrzymuje sygnału z sterownika po diagnozie KTS-em wyświetla błąd PO203-obwód wtryskiwacza otwarty. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Obecnie ustawiłem na 20*C i 1200rpm niestety nic to nie dało. LPG pluje się o brak czujnika temperatury gazu oraz (przy odpalaniu) o otwarte wtryskiwacze benzynowe. PP2000 mówi o czujniku temperatury wody - zwarcie do masy. Powinienem zacząć poprawiać elektrykę? :cry:
Czy luz zaworów był sprawdzany? Czy nie dochodzi do zalewania silnika w wyniku zacięcia się wtryskiwacza w pozycji otwartej? Dla pewności zdemontowałbym throttle body i sprawdziłbym czy silnik odzywa się „na plaku” lub innym dezodorancie.
Witam wszystkich. Mój problem polega na tym że po wymianie wtryskiwaczy (po pół godziny pracy na wszystkie cylindry) auto przestało pracować na 1 wtryskiwacz.Przy szukaniu awarii auto jeszcze dwa razy przez krótki czas pracowało na wszystkie wtryskiwacze . Zamiana wtryskiwaczy z 1 na 2 dalej to samo. Kable zasilające sprawdzone do komputera . Błąd wyświetla...
https://obrazki.elektroda.pl/9116043600_... Witam. Skoda Superb 2010r 2.0 170 koni DSG. Podczas przyspieszania auto lekko szarpnie i gaśnie. Gdzie szukać przyczyny? Wywala ten błąd. Przy normalnej jeździe tego nie ma, tylko przy gwałtownym przyspieszaniu. Wtryskiwacz paliwa grupa a napięcie zasilania, obwód otwarty.
rozrząd ustawiony jeszcze raz, pompa na zegar 0,55, wtryskiwacze sprawdzone 220 otwarcie i silnik nadal telepie, lekko dotykając gazu telepanie ustaje. Jakieś pomysły?
wtryskiwacz 4 cylinder otwarty obwód
Czy ktoś ma i pracuje na KESS V2 5.017online? Mam problem bo w spisie dla toyoty nie posiadam sterownika NEC 76F00xx can denso. Nie mam możliwości przykładowo zrobić d4d z 2004r. Z tego co się zorientowałem to takie ecu powinno być a u mnie nie ma.Czy to wina programu ? Może ktoś sprawdzić ,potwierdzić,albo instalkę podesłać lub linka. w Twoim przypadku...
Iskra będzie normalnie, natomiast albo cały czas pracuje pompa i leją otwarte wtryskiwacze (sytuacja mocno niebezpieczna, bo znam przypadek, że klient skrzywił korbę próbując odpalić auto na linie), albo jak nie poleci driver wtrysków, to zdycha motorola 68705 i czas kluczowania rośnie tak bardzo, że nie ma mowy o uruchomieniu silnika
I padł... chyba bedzie rebaling, albo chociaż grzanie.
odkręciłem wtryskiwacz i włączałem zapłon z wtryskiwacza paliwo lało się powinna być mgiełka czy jak ? tak jak należy i nie wiem co może być przyczyną. A czy przypadkiem wtryskiwacz nie jest otwarty caly czas i zalewa przez to silnik? (driver wtryskiwacza w sterowniku)
Na wyjsciu Schmita są dwa stany. Dla pomiaru zużycia chwilowego paliwa potrzebna jest informacja o długości trwania stanu w którym wtryskiwacz jest otwarty w ms. Czas otwarcia wtryskiwacza jest różny i zaczyna się od około 4 ms. Jeżeli jest znany wydatek wtryskiwacza np. ml/ms to już sprawa arytmetyki. Jednak w swoim przypadku - Opel Vectra 1.6 nie...
Witam.Nie napisałeś jaki typ instalacji .Ale najprawdopodobniej sterownik gazu nie wyłańcza wtryskiwaczy lub stycznik co je rozłancza pada.Posłuchaj czy wtryski pracują.Może który jest otwarty bo się przytarł.Regulator ciśnienia paliwa na listwie przecieka do kolektora sącego .Pole do popisu masz dóże
co do nerwowosci to chyba do mnie chodzi mi o udzielanie porad bez znajomosci tematu i omawianego programu mimo szczerych checi pomocy.od1 nie widac mapy benzyny od2 mnoznik bardzo wysoki co sklania do przypuszczen o malych dyszach lub niewydolnych wtryskach aby miec pewnosc nalezy porownac z mapa benzynowa(niezebrana) ad3 zapetlanie jest to calkowite...
Widzę, że źle zadałem pytanie. A więc: który to czas na wykresie, w którym wtryskiwacz jest otwarty? http://obrazki.elektroda.pl/8132877900_1...
Podpiełem pod komputer, pokazało dwa błędy: P201 Wtryskiwacz Obwód/ Otwarty- cylinder 1 P489 Układ Recyrkulacji Spalin Obwód Sterujący Niski Tłumaczenie troszkę nie bardzo;) Czy to znaczy, że wtryski zaczynają padać?! Ostatnio doszło: 301 Cylinder 1 wykrycie przerw w zapłonie 422
Typowo wtryskiwacze sterowane są masą (plus 12V po stacyjce lub załączane z pompą paliwa i ECU podaję masę gdy trzeba aktywować wtryskiwacz.).
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
Nasz forumowy troll znów dał ciekawe pytanie... Odpowiem na nie po swojemu - uruchamianie samochodu na popych nie jest niebezpieczne, całe niebezpieczeństwo tkwi w tym, jeśli samochód nie odpalił nam na rozrusznik lub zgasł i rozrusznik "nie działa"... a tak na prawdę to przeskoczył pasek. Rozrusznik tak zablokowanego silnika nie uciągnie i jeśli silnik...
Jeśli wtryskiwacz jest cały czas otwarty to może być uszkodzony sterownik silnika (tranzystor kluczujący wtryskiwacz) ale również może być zwarcie do masy przewodu sterującego. Masz LPG - sprawdź czy czasami przewód w miejscu rozcięcia (do wyłączenia wtryskiwacza z pracy na gazie) nie odizolował się i nie dotyka do masy
ciśnienie otwarcie wtryskiwacz minimalny otwarcie wtryskiwacz pomiar otwarcie wtryskiwacz
kernel network driver linia renault znajduje filtr oleju
schemat podłączenia różnicówki klimatyzator przenosny
Pliki EEPROM do radia 84399213 - jak znaleźć? Pliki EEPROM do radia CNH 84399213 - dostęp i informacje