Przyuważ czy wiatrak pracuje. Sprawdź czy jest prąd na czujniku. Skąd brałeś prąd jak sprawdzałeś wiatrak? Może się nie otwierać w pełni termostat można wyjąć i sprawdzić we wrzątku.
Miałem podobny przypadek. Winowajcą okazał się elektrozawór na wejściu reduktora. Jak się rozgrzał pomimo "cyknięcia" nie otwierał.
A jeśli zamontowano by mu ten siłownik to mógłby otwierać pilotem? (chyba to alarm forteca lub inferno, szary o kształcie nerki, dwuprzyciskowy) Czy włącznikiem w środku auta?
Witam. Niedawno przestała domykać sie klapa bagażnika. Wykręciłem dolny zamek, przesmarowałem WD40 zakręciłem i pomogło. Klapa sie zamyka i otwiera zamkiem z kluczyka. Przestała natomiast otwierać się klapa bagażnika od środka, za pomocą linki. Linka nie urwana, bo jak sie klapę podniesie, widać jak dzyndzek sie przesuwa. Proszę o pomoc - jak zrobić...
Jedno pytanie-czy te siłowniki są odpowiednio lewy i prawy czy uniwersalne. Jeżeli uniwersalne to zamień je stronami i będziesz mógł normalnie jak zwykle otwierać kluczykiem drzwi kierowcy a pasażera się też otworzą. Centralkę zdalną też możesz wmontować ale z tym będziesz miał więcej zabawy.
Ja miałem podobne objawy w córki seicento. Z tym ,że zalałem świeży płyn (traci swoje właściwości chemiczne) i odpowietrzałem ze dwa razy ( wejdź na stronę http://www.seicento.pl/ ,tam jest dokładny i rzetelny opis odpowietrzania i sprawdzenia całego układu chłodzenia ) Nie chcę dublować tematu na elektrodzie . Powtórzę jeszcze raz dostań się do zaworu...
Witam, kupiłem jakiś czas temu centralny zamek (BCS-A 2012306M) z pilotem do Seicento, zamiast siłowniczków dołaczone były fiatowskie motorki. Dziś w wolnej chwili podpiąłem wszystko. Dołączony schemat elektryczny okazał się być bezużytecznym (to co znalazłem w internecie również). Metodą prób i błędów udało mi się podpiąć kable odpowiedzialne za...
Zdaje się że wartość podciśnienia na biegu jałowym powinna wynosić ok 350hpa, wzrost wartości sugeruje nieszczelność i są 2 możliwości, elektrozawór par paliwa albo ten cały nieszczęsny gaz. Elektrozawór ma się otwierać przy określonym obciążeniu silnika i temperaturze a jeśli będzie zacięty w pozycji otwartej z odpaleniem też będzie problem.
Witam. Posiadam seicento w prawie full opcji (brak jedynie klimy) i mam z nim dwa problemy. Nie ma sensu zakładać dwóch tematów i śmiecić forum więc opiszę je tutaj. 1. Centralny zamek. Muszę auto otwierać od strony pasażera, wtedy wszystko działa jak należy. Próba otwarcia od strony kierowcy skutkuje otwarciem na ułamek sekundy i ponownym zamknięciem....
Jastrzębie Zdrój 28-07-2009 miałem ten sam problem z szybami w seicento braszh, po wyłączeniu silnika trzeba było ponownie przekręcić kluczyk a to wiązało się z uruchomieniem procedury zapłonu, tylko po to żeby domknąć szyby. W tym celu wywaliłem z podstawki przekaźnik, w miejsce przekaznika w styki wykonawcze tej podstawki (po przekaźniku) wstawiłem...
Witam Mam taki problem we Fiacie Seicento 900. Mam zamontowany centralny zamek z autoalarmem - zamknąłem wczoraj normalnie za pomocą pilota auto, załączając jednocześnie alarm - usłyszałem ten charakterystyczny trzask siłowników, więc wszystko ok. Po kilku godzinach gdy otwierałem auto, nie było słychać trzasku siłowników otwierającego drzwi, a jedynie...
Plyn chlodniczy w układzie cisnieniowyn ma temperaturę wrzenia ponad 110 stopni...woda sie do tego nie nadaje. Woda właśnie jak najbardziej się nadaje do sprawdzenia włącznika termicznego wentylatora, bo włącznik wentylatora jest skalowany aby przy temperaturze 98 stopni włączał wentylator a woda wrze w granicach 100 stopni Celsjusza, więc jak najbardziej...
Witam, Dorzucając trzy grosze do poprzednich wypowiedzi opiszę moje doświadczenia z gazem. Przejechaliśmy na LPG w firmowych samochodach, około miliona kilometrów (fiaty: Seicento 1100 i Pandy 1100/1200). Silniki SPI i MPI z instalacjami Lovato i Stag. Faktycznie dużą stratą jest konieczność uzyskania około 30 stopni w instalacjach sekwencyjnych, zwłaszcza...
Kup zestaw uniwersalny z allegro, to jeszcze bagaja z prądu będziesz otwierał.
Sterowanie impulsami masy. Biało/żółty - zamykanie Niebiesko/czerwony - otwieranie
A zawór do nagrzewnicy ? Sprawny ? otwiera przepływ ?
Sprawdź sobie ciągłość przewodów które przechodzą z drzwi do słupka. Jeśli tam będziesz miał przerwę (a jest to dość częsta usterka) to szyba nie będzie się zamykać i otwierać.
Przecież przekręcając kluczyk w drzwiach i naciskając bolec działasz na ten sam siłownik. Więc dziwnie to wygląda. Spróbuj energiczniej i mocniej wcisnąć. Jeśli zadziała, to masz siłownik do regulacji. Otwierając z klamki wewnętrznej przy zamkniętym centralnym prawy zamek się otwiera?
Witam! Kilka razy wymieniałem baterię w moim pilocie(co prawda to Peugeot) i nigdy pilot się nie rozprogramował.Sprawdź czy bateria,którą kupiłeś ma odpowiednie napięcie czy w ogóle jest sprawna i czy włożyłeś ją odpowiednio (zachowanie biegunowości). Jeżeli te warunki zostały spełnione i nikt nie ingerował w układ elektroniczny(np śrubokrętem przy...
Na moje oko termostat nie otwiera dużego obiegu.
Nie będzie to prawdziwy centralny, bo bez siłowników master, nie będzie reagował na zamykanie/otwieranie z kluczyka/rygla, jedynie z pilota będą się otwierały/zamykały oboje drzwi... chyba, że jednak masz tam centralny zamek, tylko bez sterownia z pilota (do takich właśnie aut służy ten sterownik).
Jeżeli chłodnica jest w dość dobrym stanie i termostat działa tak jak powinien to zasadniczo nie ma prawa się gotować, nagrzewnica raczej nie ma tu nic do tego. Miałem taki przypadek w seicento 900, termostat nie puszczał na duży obieg. Włączenie nagrzewnicy na maximum i wentylator nadmuchu też na maksymalne obroty i dojechałem krótki odcinek do domu...
Witam. Poszukuję instrukcji jak zakodować nowego pilota do tej centralki. Oryginalny kluczyk złamał się więc mam nowy(scyzoryk) i chciałbym żeby z niego otwierać i zamykać auto(seicento). Jaka jest procedura?? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
1,2 - zamkniecie wejścia i wyjścia gazu - trzeba zakręcić przy demontażu butli bądź wymiany przewodów gazowych. 3 - zawór bezpieczeństwa - NIE RUSZAJ! Pod cewką masz resztę elektrozaworu, jeśli poprawnie otwiera i zamyka gaz to nie ruszaj. Jeśli nie używasz instalacji to nie powinno się nic stać.
Gdzie szukać tych tranzystorów? W ecu. ECU masz iaw 4 czy iaw 59? Tego drugiego nawet nie otwieraj bez doświadczenia.
Zamień przewody niebieskie podłącz do zielonych, a zielone do niebieskich, Pan w sklepie niestety mało kumaty, z schematu wyraźnie wynika, że po podaniu masy na różowy centralny się zamknie, a na różowo czarny jak się poda masę to się otworzy, wypróbuj to rozwiejesz swoje wątpliwości, co do otwierania zamka z kluczyka to gdzieś jest jakiś błąd w montażu.
Witam. Posiadam Fiata seicento 1.1 sporting w abarth'cie z 1998r. Od pewnego czasu nie mogę otworzyć ani zamknąć samochodu przy pomocy pilota. Wymieniłem baterie w pilocie ale nic to nie zmieniło. Pojazd ma fabrycznie zamontowany zamek centralny i alarm. Nie mam pojęcia gdzie on się znajduje. Chciałbym wiedzieć to się stało i jak to mogę naprawić. Od...
Witam,musisz miec rygiel,ten co jest przykrecany do pasa tylnego z mozliwoscia podpiecia linki do niego taki jaki jest np w seicento ale co do cc to nie mam pewnosci ze tam tez mozna taki wsadzic,jak sie myle to niech mnie ktos poprawi,albo zamontowac silownik,taki jak w centralnych zamkach i bedziesz mial elektrycznie otwierane. Pozsdrawiam
Witam Sprawdź masę między silnikiem a nadwoziem i akumulatorem ,lubi się urywać lub korodować ,oraz jakie masz ładowanie.
Fabrycznego nie było ;) mam z CC w miejscu gdzie lepsze wersje miały zegarek bo mam wyposażenie Younga. Ładnie w trasie trzyma 80 stopni, wiem jak dochodzi do 100 to musi wentylator się uruchomić, wiem czy termostat się prawidłowo otwiera - 85 stopni
Wystarczy żarówka 1,2W
Problem z alarmem Fiat Seicento 1100, nie posiadam centralnego zamka ani pilota a podczas otwierania wyje mi alarm, kiedy wsiadam do samochodu wsadzam kluczyk przestaje lecz nie mogę odpalić auta, proszę o wskazówki.
masz centralke F-14, a masz schemat do niej???, tam wszystko dokladnie pisze co i jak podlaczyc nawet centralny zamek!!! przewody 2x+12V podlaczyc do MASY, przwody 2xmasa nie podlaczac nigdzie-na zak/otwier bedzie pojawiala sie naprzemiennie masa do wysterowania zamka centralnego w sejce czyli 2 i 3 (BG i AR) a tak jak piszesz ze zamyka i otwiera i...
Otwierasz maskę i odkrecasz tą materiałową blendę, która jest zamontowana pionowo po podszybiem. I masz dostep do mechanizmu wycieraczek.
A pasek by kolega sprawdził na początek czy nie poślizguje - ew naciągnał? U mnie 900-ka zrobiła zdrowo ponad 200kkm bez otwierania motoru a miał baaardzo ciężko.
A przepustnica otwiera ci się do końca? Sprawdź linkę gazu.
dzisiaj sprawdzilem czujnik ktory znajduje się w okolicy termostatu w tem. ok5 stopni rezystancja wynosi 4.4 kohm czyli chyba dobrze sprawdze jeszcze pozniej na rozgrzanym silniku Mam jeszcze pytanie czy w zbiorniku paliwa powinno wytwarzac sie cisnienie bo dzisiaj podczas otwierania korka pufnęło powietrze ..
Nie pamiętam już tego auta,ale poszukałem listwy wtryskowej i jest bez przelewu. Znaczy to że ma jeden przewód paliwowy i regulator ciśnienia paliwa w zbiorniku przy pompie. Przewód paliwowy z pompy podłączasz do listwy wtryskowej. Nie odpala bo może immo nie działa. Patrzyłeś czy wtryskiwacze się otwierają? Wtryski mają plus po kluczyku a sterowanie...
Tak centralny na wlew, stacyjkę, klapę z tyłu ? .... Centralka usuwa mi tylko klucz od jednych drzwi wiec 4 pozostają... Interesują mnie wkładki a nie montaż centralki do boba... Dwa siłowniki - drzwi prawe i lewe. Jeden siłownik, klapa bagażnika. Przednia klapa - jak ktoś chce, może być na siłownik - jedna sztuka. Najgorzej z wlewem paliwa :-/ bo...
Seicento Dodano po 2 Nadmieniam, że sprawdzałem też działanie na siłowniku ze zdjętym cięgnem (luźna praca siłownika).
Witam! Trafiło do mnie seicento bez kluczy. Zadowolony otwieram maske a tam inny sterownik niż zwykle i eeprom 95160 w środku. Proszę o podpowiedź jak uruchomić auto aby ruszyło bez kluczy. Wymienię się wsadami lub zapłacę. Krzys gg 54054
Problem rozwiązany, okazało się że uszkodzony był termostat. Przepuszczał ale po osiągnięciu temperatury nie otwierał się całkowicie. Dziękuje wszystkim za pomoc w rozwiązaniu problemu.
wiem ze do seicento na bank nie ma takiego kluczyka ale czy np stilo nowe punto lub panda lub idea lub jeszcze jakis inny model ma otwierany kluczyk ! wtedy mozna by go na bank jakos zaprogramowac !
Na zrzucie opisanym "dobrze" masz obroty wyższe niż oczekiwane, na tym opisanym "źle" obroty są ok, ale jest bardzo małe podciśnienie w kolektorze, długi czas wtrysku i mocno otwarty kanał powietrza wolnych obrotów (silnik krokowy) - co sugeruje, że działa (jak się otwiera to spada podciśnienie).
Jak tylko mrozy odpuszczą to na pewno tak zrobię, a na razie czekam na zestaw naprawczy... Już membrana wymieniona, okazało się że elektrozawory były otwierane przez centralkę po 5 sekundach zwłoki. Teraz mam ustawione tak, aby otwierały się po osiągnięciu temperatury przełączenia... Pozdrawiam.
Wentylator padl czy czujnik odpowiedzialny za jego włączanie Wentylator to bardzo łatwo sprawdzić, wystarczy zdjąć wtyczkę z czujnika na chłodnicy i zewrzeć jej piny kawałkiem przewodu. Wentylator powinien się zakręcić i będzie pewność że dobry. Powodem przegrzewania może też być uszkodzony termostat. Może się "zaciął" i nie otwiera przepływu na chłodnicę.
Po pracy jak odpaliłem silnik świecił się check, ale przejechałem kilkanaście metrów i zgasł. Bez problemów dojechałem do domu. Mutiecuscan nie pokazuje żadnych błędów, da się jakoś odczytać stare kody? Testowałem nagrzewanie się płynu. Silnik nagrzewa się do ok 98 stopni i załącza się wentylator zbijając temperaturę do 92-93. Przejechałem się też podłączonym...
Chodzi o to iz mam w swoim seicento zamek centralny fabryczny i teraz kupilem i chcialbym zalozyc do niego sterownik ktorym moge otwierac drzwi pilotem....jak to zrobic??gdzie w ogole jest sterownik ten fabryczny od zamka??wystarczy go podmienic???prosze o poimoc...
podpowie ktoś co robić ? Brać się za sprawdzanie, zaczynając od filtru powietrza po ciśnienie paliwa, sprężania (przepustnica to otwiera się do końca jak pedał w podłodze).
to że elektroniczny nic nie znaczy, kazdy wie że dzisiaj sa elektroniczne. Zeby iskra przeskoczyła musi być zamknięcie i otwarcie obwodu pierwotnego cewki. Czy przez klucz mechaniczny czy elektroniczny nie ma znaczenia. Kwestia kiedy aparat zapłonowy zaczyna to robić i kiedy kończy. W klasycznym przerywaczowym zamknięty był przez przez większość cyklu,...
otwierać drzwi seicento zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
pralka piany bosch jakie puszek podtynkowy fujitsu diody świecą
bateria macallister monitoring zewnętrzny kamery
Jak zainstalować Telegram Desktop na Windows 10? Jak włączyć nagrywanie w czasie przyszłym na Zgemma H9S