Tak się stanie gdy łańcuszek jest rozciągnięty.
Tak są to głośniczki 13cm
Proszę spojrzeć czy te otwory są puste z których zostały wykręcone śruby. Może producent zrobił tulejki w zbiorniku i śruby były w nie wkręcone. Jeżeli nic nie będzie tkwiło w otworach i przez nie będzie widać zespół piorący pralki to pozostaje wezwanie serwisu. AEG/Electrolux to jeden producent. Proszę uważnie obejrzeć: https://youtu.be/MQqRe9PCj3o?si=Rv9yL17l...
Witam. Odciąć na spawie, resztę zeszlifować tarczą lamelową, zabezpieczyć zeszlifowany metal, pomalować, kupić drugi zawias i nawiercić wiertłem 4 otwory albo więcej i wkręcić w te miejsca śruby po nagwintowaniu otworów.
No to zamiast M4 zastosuj M6 otwory rozkalibrować w razie potrzeby oraz warto dodać większe podkładki pod łebki śrub . Ważna jest też długość śruby -kołka .
Akurat w podzespole jaki przedstawiłeś na focie są otwory średnicy 6,5mm, a to wskazuje że własciwym wyborem jest gwint śruby M6. Ponadto wytrzymałość na zerwanie stali czarnej nieulepszanej (Śruba kl. 4.8) przy 20 mm2 przekroju wynosi jakieś 8ton... Raczej nie podejrzewam aby Abs o podobnym przekroju to wytrzymał... A wracając do problemu który przedstawiłeś....
Kurde, liczyłem, że nie będę musiał wyjmować płyty z obudowy, ale dzięki za radę. Bez wyjęcia płyty nie zdemontujesz bezpiecznie chłodzenia. Gdyby było przykręcane do ramki/półramek pośrednich zamontowanych na tulejach dystansowych w miejsce listw zaczepowych oryginalnego chłodzenia to byłaby inna bajka. Korzystając z oryginalnego systemu montażu w...
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Przecież montaż nowej grzałki jest prosty ,palcami wciskasz śruby wszystkie na raz wkładasz w te większe otwory i lekko robisz całością obrót w prawo by łby śrub zazębiły o "fasolki" w bojlerze .Dokręcasz potem kluczem wszystkie śruby po kolei podłączasz przewody i musi śmigać to ustroistwo.Powodzenia.
No normalnie. Wywalasz te 4 kołki, i masz blaszki z otworami. Wkładasz śrubę w płytę, stosujesz podkładki plastikowe, tam dajesz 1 nakrętkę, żeby śruby trzymały się płyty, potem zakładasz radiator, tak, żeby śruby przeszły przez otwory w blaszkach i zakręcasz nakrętki, tak mocno, żeby radiator się nie ruszał na procesorze.
Bez znaczenia. Wg katalogów do Twojego pojazdu pasują dwa rozruszniki. Jeden ma 1,1kW, drugi 1,8kW. Aby pasowały otwory na śruby i bendiks był ten sam.
Jestem po operacji wiec opisze może komuś się przyda. Znalazłem opis czynności na forum mondeo ale był dość ciężki do zrozumienia. Ściągamy przewody podciśnieniowe z elektrozaworów oraz z egr, następnie odkręcamy zaworki widoczne na przodzie , klucz 10. Wyciągamy akumulator i odkręcamy puszkę od filtra powietrza (tylko dla lepszego dostępu) Odkręcamy...
Do tej pilarki potrzebujesz tarcze o rozmiarze 205x30mm. Co do wymiany tarczy, są dwa sposoby. Pierwszy zgodny z instrukcją wymaga narzędzia (klucza), który powinien być w zestawie. Klucz należy włożyć w otwory (jeden zaznaczony zieloną strzałką) i zablokować tę podkładkę. Następnie drugim kluczem trzeba złapać główkę maszynową śruby (zaznaczonej czerwoną...
Aby sprawdzić czy alternator jest fabryczny, musisz porównać mocowanie alternatora i same piasty wiatraka. Ale co tam jest do porównywania, alternator swoją stopą mocowany był w dokładnie te same otwory śrub co mocowany był wspornik prądnicy (pod pompką paliwa) , wentylator był taki sam, ale inne piasty na alternatorze; nikt nie pozna. No chyba, że...
Witam Przecież to wycięcie służy do wkładania pierścienia , wcale nie trzeba dzielić pierścienia. Serednica otworu to ta mierzona w wycięciu,. Zakładamy zahaczając wycięciem o brzeg otworu i wkładamy prostopadle do otworu w najszerszym miejscu. Przykręcamy przez wcześniej wykonane otwory na śruby , jedną krótszą śrubą przykręcamy pierścień żeby nie...
Bęben powinien zsunąć się się normalnie, ale najprawdopodobniej trzymają okładziny hamulcowe. Na zdjęciach widoczne są 4 otwory. 2 z nich te większe są przeznaczone pod śrubę "kotwiczącą" bęben. Problem ze ściągnięciem bębna wynika tylko i wyłącznie z 2ch powodów. 1. Trzymają okładziny hamulcowe. 2. W bębnie "podtarła" się bieżnia hamująca i patrz pkt1....
ahaa nie wiedziałem, jestem zielony... a w środku tego koła pasowego jest łożysko? da się to jakoś otworzyć? Nie! W kole nie ma łożyska. Na tym wałku wyjściowym są tylko dwa łożyska. Jedno już zdemontowałeś, a dostęp do drugiego masz po drugiej stronie tej białej płyty montażowej/ramy nośnej, jakkolwiek byś to nazwał. Z jakiego powodu masz potrzebę...
Strzałkami wskazałem śruby, których wykręcenie powinno pozwolić na dalszy demontaż mechanizmu. Szczególnie ta śruba w kole paska zębatego. Być może nie są to śruby tylko kołki lub coś w rodzaju tulejki ukształtowanej na podobieństwo kołka, zwiniętej z blaszki o odpowiednich parametrach. Wówczas należy je rozwiercić, chyba, że da się je wybić jeśli otwory...
Możesz rozklepać śruby młotkiem z góry, wtedy będzie trudno je odkręcić. Ja osobiście na prośbę inwestora zrobiłem słupy z grubościennej rury 6m fi 90, wywiercili mi otwory wiertnicą fi 300, rura poszła 1,5 m w dół, do tego wyspaliśmy suchy beton ok 7 worków, ubiliśmy z niewielką ilością wody i stoją już trzeci rok bezproblemowo.
Należy nawiercić otwory fi 6 pod śruby M6 do okoła zbiornika nie przesadzając z ilością śrub a następnie rozciać zbiornik na pół i po wymianie łożysk i uszczelniacza poskręcać zbiornik za pomocą w/w śrub przy użyciu kleju do szyb samochodowych. Pozostaje pytanie w jakim stanie będzie krzyżak i czy po skręceniu zbiornika będzie on szczelny.
Podobnie jak w DORADO Synchronizacja pomp wtryskowych metodą temperatur gazów wylotowych 1 - Rozgrzać silnik do temperatury roboczej. 2 - Usunąć śruby na dole ucieczki. 3 - Określ biegu jałowego (700 obr / min). 4 - Wstawianie sondy termometr cyfrowy do kolektora wylotowego otworu 5.9030.667.4 odpowiadającego pierwszego cylindra i pozwolić, by temperatura...
http://obrazki.elektroda.pl/1449153200_1... W załaczniku masz dane. Ja swojego Sejka ustawiałem zawsze na 0 i było ok. Tolerancję masz -1 - +1 tak więc może być trochę rozbieżny i trochę zbieżny - zależy co kto lubi. W Seju można ustawić bez problemu samemu na pręt gwintowany a potem ew. poprawić odrobinę doświadczalnie. Jeżeli zmieniałeś...
Trzeba zablokować koło zamachowe, są takie otwory w obudowie wieńca zębatego a można to zrobić choćby dużym śrubokrętem.
Ja kiedyś kupiłem te same głośniki, które miały w założeniach być zamontowane w Altonach 80, ale otwóry głośnikowe były za małe(i to sporo:-/), otwory na śruby też były szerzej rozstawione, w dodatku pierścienie też były za małe i nachodziły na gume... Najlepiej by było zregenerować tonsile. Pozdrawiam.
Kolektor od 3P nie ma żadnych dodatkowych otworów. A jeżeli już się upierasz to wkręć tam śruby i będzie ok.
Ha ha😂😂 bez przesady takie małe te otwory to to nie są, a głowa ludzka nie jest tak duża jak od konia albo słonia 😁🤣😂 by utknęła. Wiadomo że w ramach rozsądku takie kroki 👣
Czy to jest wina amortyzatorów podtrzymujących bęben? Jak tak to jak sie zabrać do ich wymiany tzn: położyć pralkę na boku czy na plecach? Połóż pralkę na boku i masz dostęp do amortyzatorów, takich samych już nie dostaniesz ale w sklepach z częściami AGD dostaniesz amortyzatory tak zwane uniwersalne (cierne), ważne żeby miały otwory na śruby M10.
Pleksi nie będzie pękac przy cięciu jak bedziecie zwilżać brzeszczot, bodajże terpentyną, czy czymś takim (byle by nie reagowało z tworzywem). Można też cić mechanicznie ale na małych obrotach, by ciąć a nie topić materiał. Płytę najlepiej wziąć grubszą. Wtedy można podfrezować otwory na śruby i uzyć imbusów. Najfajniej wyszłaby konstrukcja "wręgowa",...
Nie pozostaje nic innego jak zamocować maszt do barierki Ta antena nie jest aż tak bardzo skomplikowana, wymaga trochę pracy ale warto ją wykonać. Kolega marek_34 który robił skaner wykonał też i tą antenę, co i jak odbiera opisał. Zamieszczone są też nagrania zrobione przy odbiorze na tej właśnie antenie. Wykorzystując rurki lub pręty aluminiowe można...
Może wersja chirurgiczna: - wałek, pręt, 6-10mm zeszlifować na odpowiedniej długości do połowy (zostawić półwałek), resztę zostawić okrągłą do zaciskania. - w półwałku wywiercić otwory i nagwintować - na dwie śruby 2,5mm może 3mm. - śrubami przykręcić pakiet ostrzy chirurgicznych (skalpeli) - ostrza mają ok 0.4mm grubości tej do oprawki jak trzeba większy...
Jakby ktoś szukał to tutaj jest przepiękny zbiór bibliotek do KiCAD: http://smisioto.no-ip.org/elettronica/ki... Właściwie każdy popularny element można tam znaleźć. Niestety ja nie znalazłem mikro USB typ A.
Flansze kupisz np tu: http://www.stx.pl/category/akcesoria-do-... lub w sklepie ze sprzętem nagłaśniającym, elektronicznym, z głośnikami, z akcesoriami do sprzętu estradowego. Wystarczy określić środek ciężkości kolumny, otwornicą wyciąć otwór, taki aby flansza wchodziła nie za luźno, wywiercić otwory na śruby i przykręcić flanszę....
W e36 nie ma seryjnie otworów w blasze drzwi trzeba je wyciąć co za tym idzie otwory na śruby trzeba samemu zrobić. Jak zdejmiesz tapicerkę zobaczysz jak to wygląda. Dystanse są właśnie po to żeby tworzyły taki tunel od głośnika przez panele do przestrzeni miedzy zewnętrzną a wewnętrzną stroną drzwi. Tam też trzeba zakleić wszystkie otwory technologiczne...
Kupisz uszczelkę pod głowicę to na uszczelce jest ulotka wszystko pisze. W nowych silnikach zasada jest taka że jezeli gwint śruby jest x10 to są przeciągane i podany jest kąt np:110 stop. należy założyć nowe. Otwory w bloku po śrubach wydmuchać sprężonym powietrzem-ważne.
te otwory w stopach wału korbowego służą do wkręcenia śrub w celu wyciągnięcia stopek. u mnie pasowały tam bodajże śruby którymi przykręcone było koło zamachowe, bodajże 12x1.25 o ile dobrze pamiętam. u radzieckich sprzętów (i nie tylko) jest to dość często spotykany sposób na demontaż podzespołów, pochwy hamulców i zwolnice też tak się demontuje jak...
Podzielę się moimi wątpliwościami, chociaż mogę nie mieć racji. "Przegwintowanie" o 1 mm na średnicy może pogorszyć wytrzymałość połączenia, a nie polepszyć. Bruzdy gwintu mogą wyjść tak pokawałkowanie, że wibracje i zjawisko karbu rozsypią to na pofalowaną rurkę. Jeżeli i tak planujesz zastosować nakrętki, to może lepiej zrobić otwory "gładkie" i zastosować...
Moim zdaniem, ta uszczelka nadaje się jedynie jako ozdoba garażu. Nie jest to żaden oryginał, czy nawet robiony na wzór oryginału. Oryginał był wycięty w inny kształt. Twoja uszczelka dodatkowo ma mocno powiększone otwory na śruby. Przy niedokładnym spasowaniu z karterami może się okazać, że nie będzie szczelności wokół gwintu śruby i zacznie z niej...
Wszystko zależy ile jest w głąb materiału w tym otworze. jeżeli jest kilka milimetrów to nic nie stoi na przeszkodzie aby nagwintować gwintownikiem M8 kupić np. śruby nierdzewne z łbem kulistym i je wkręcić na klej anaerobowy lub jakiś dwuskładnikowy do metalu. Rozwiercając otwory pod gwint M10 otwór od 8,5mm do 9,25mm w zależności od skoku gwintu....
Pompa przykręcona jest na 3 śruby . W pompie są podłużne otwory umożliwiające ruch pompą .Na przewody nie zwracaj uwagi [dopasują się ] przewodami dosuwasz do bloku to przyspieszasz zapłon ,odsuwasz opużniasz [poluzować ,docisnąć,przesunąć ,dokręcić]
po 1 jeżeli 1 kanał nie gra to 1 co robię to zamieniam płytki wzmacniacz miejscami i już wiem czy to wina płytki czy czegoś innego jeżeli czegoś innego to sprawdzam tranzystory mocy i 1 tranzystor z prądu spoczynkowego ale w 99% przypadków tranzystry są dobre wtedy rozcinam trochę wiąskę ż przewodami sygnałowymi dochodzacymi to końcówki mocy tak żeby...
Nie mając prętów odpowiednich średnic jako blokadę koła zamachowego można użyć imbus 10 (średnica 11,5mm i odpowiednio długi), jako blokadę wałka rozrządu przedłużkę od małych nasadek (8,5mm). W otwór blokady pompy nie wchodzi pręt o średnicy 8,5mm, otwór w korpusie ma 5mm (kołek o dwóch średnicach). Do samej wymiany paska nie musisz mieć trzpieni -...
Przede wszystkim uważaj na przewody chłodzenia bo są lipnym rozwiązaniem i mi osobiście pękły obydwa. Jeżeli będziesz wsadzał nową sprawdź czy głowiczka ma 2 otwory wodne na górze czy tylko jeden a drugi w cylindrze. Jeżeli ma inaczej jak twoja będziesz musiał dokupić przewód. Koszt w granicach 50zl/szt lub 230zl/szt oryginał. Spowodowane jest to jakąś...
Jeżeli klej będzie mocniejszy od płytek i podłoża, które drga to efekt jest do przewidzenia. Takie podłogi najlepiej robić tak. Najpierw podsypka z keramzytu ściągana po dylatacjach, na to dwie warstwy płyt na mijankę, poskręcane wkrętami. Normalna eksploatacja przez min. tydzień albo tańce przez kilka godzin. Chodzi o to aby warstwa keramzytu została...
Niektórzy próbowali - był tu nawet taki temat - gość gwintował gwintownikiem zgrubnym (nr I - coby szpilka ciasno wchodziła) dwustronne szpilki, raz ciasno wkręcał w prowadnicę a potem na szpilki nakładał tulejki i listwy a na koniec łapał nakrętkami. Z racji małej grubości ścianki prowadnicy (ok 2 mm) taki gwint słabo trzyma i jest podatny na wyrwanie...
Z bratkami nie wiele miałem do czynienia, ale z tulipanami tak, jeśli podnosisz słuchawkę równolegle podłączonego aparatu to jest normalne, jeśli nakręcasz numer równoległym aparacie to też jest normalne. Sprawdził bym obwody jeśli to jest w tym samym aparacie, ale to na końcu. Proponował bym co kolega wyżej zaproponował wyżej tylko szczegółowo. Przeprowadzić...
Z odwracaniem felgi to problem nie będzie tyle w osadzaniu na piaście ale raczej w tym że otwory pod śruby mają stożki (z jednej strony) i służą one nie tylko do centrowania (większa powierzchnia styku śruba/felga zabezpiecza śruby przed odkręcaniem).
W tej chwili nie mam wymiarów (ale o ile mnie pam. nie myli to odl. pom. refl. a dip 630mm, dip.dir. 390mm, 2gi dir 400mm i nast także,dł dip.ok 2050mm refl .2470mm dir .1900mm ,nast 1850mm, nast 1800mm, to oriętacyjnie, jak już wcześniej pisałem wym. pełno w sieci). Boom może być drewniany reszta zaś metalowa. W moim wydaniu boom był z stalowej rurki...
Aby zmienić rodzaj padów musisz w panelu DRC/Shapes w polu Shape ustawić zamiast As in library np. Round Każdy wyświetlacz ma cztery otwory pozwalające na przykręcenie do obudowy. Wykorzystaj je do przykręcenia płytki za pomocą tulei dystansowych.Zamiast górnej śruby zastosuj niską tuleję którą umocujesz wyświetlacz, a dopiero do niej wkręcisz śrubę...
Jakoś ten twój problem mnie zaintrygował że przemyślałem go raz jeszcze-nie wiem gdzie mieszkasz i jakie są u ciebie warunki zaopatrzenia materiałowego i dostępność do warsztatu,imadła itp.- doszedłem do wniosku że można to również zrobić z płaskownika typu bednarka który jest cieńszy i łatwiejszy w obróbce zarówno w gięciu jak i wierceniu otworów -...
Jeśli masz magneto przykręcone do wentylatora nakrętkami na zewnątrz (widoczne 3 sztuki), możesz spróbować odkręcić te nakrętki, uwaga by nie wpadły do środka. Przykręcić w to miejsce wysokie nakrętki, dorobić krążek z 3 otworami i jednym dużym na środku (śruba do wału). W trzy otwory wkręcić śruby w wysokie nakrętki i masz ściągacz. :-) Namoczyć penetratorem,...
otwory śruby wymiarowanie mocowanie śruby śruby owalne otwory
ściszyć domofon kanlux bezpiecznik nagrzewnica zawora
Błąd P1503 w VW Passat 1.9 TDI - Alternator Samsung – nie świecą się ikony na panelu kosiarki, brak podświetlenia, diagnostyka zasilania