przy dynamicznych widać ,że pompa ogólnie nie jest już w super stanie (norma ) zobacz sobie u mnie pompa ma troche małe ciśnienie wewnetrzne ale mimo to ze to 90hp seria agr pompa jest w lepszym stanie (https://log.tunezilla.com/spreadsheet/5... nie stety regeneracja tłoczka pompy jest rzeczą loteryjną ,sam robie takie rzeczy ale trafic na używke...
Rozwiązano temat
Jak sztanga jest zaciągnięta do końca to n75 pracuje.Jak chodzi równo niby na wszystkie gary to co mają wtryski do wstawania turbo? Weź drugą osobę niech przygazuje a ty złap za węża i zobacz czy cokolwiek dmucha. Może nieszczelność w układzie lub samo turbo się rozleciało. Dodano po 5 musze jeszcze sprawdzić egr czy jest domknięty bardziej mnie interesuje...
Na jałowym zaciągnięta do końca i ma tak stać.
Problem z passatem 1,8AWT pod obciążeniem i gazem do dechy się dławi na około 3000 tys obr jak powoli odpuszczamy gaz to zaczyna jechać. - zawór regulacyjny ciśnienia doładowania (wymieniony gruszka dziurawa) - podciśnienia sprawdzone i powymieniane - Przepływka sprawdzona 1,3V i 5V - parametry VCDS w normie [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
No może oczywiste, ale filtr powietrza dobrze sprawdzić
Regulacja sztangi, wszystkie łączenia sprawdź pod kątem nieszczelności, podciśnienia zaworki jednokierunkowe jak nie pomoże to oddaj na gwarancję.
Dosyć późno wstaje turbo. Gruszka do doregulowania może być.
Turbo wstaje dopiero fajnie od 3k obr, turbo po regeneracji, wszystko szczelne. Czy da się poprawić mapą silnika żeby wstawało chociaż o 500obr wcześniej?
Jak turbo późno wstaje to masz kilka opcji. Np uszkodzona geometria,uszkodzone sterowanie geometrii ,otwarty lekko egr dziura w dolocie itp.
i jak po tych kilku latach znalazłeś rozwiązanie, bo mam to samo turbo, późno wstaje około 2500.
No jeszcze za krótka sztanga wysterowanie N75 powyżej 3000rpm ponad 90% (czyli sterownik chce ograniczyć doładowanie do zera) a i tak przeładowanie. Co do późnego wstawania turbo to faktycznie dopiero od 2300rpm osiąga zakładane doładowanie. Powody tego mogą być dwa słaby: przepływomierz albo śruba stopu na turbo do wkręcenia/regulacji.
SOI nie ma nic wspólnego do wcześniejszego wstawania turbo. Jeśli późno Ci wstaje zmodyfikuj mapę N75.
Zawór EGR do sprawdzenia czyszczenie bądź wymiana .
Po skróceniu lepiej ale dalej daleko od prawidłowego. Turbo wstaje późno. Ładuje tule co fabryka przewidziała dopiero od 2500rpm. Dwa przepływomierz nawet mimo lekko większego ciśnienia doładowania przy 3000 nie osiągnął wartości spodziewanej przy doładowaniu przewidzianym przez producenta.
Typowo ma wstać na 1800. Przy luźnym wydechu da się zejść do 1600. 1200 to wstaję audi z elektrycznym turbo.
Hejka wracam do tematu. jakby stan się pogorszy. albo noga się przyzwyczai. sprawdziłem znowu dolot rura cała, a tu macy brak poniżej 2000rpm. auto po serwisie na wiosneolej filtry. zauważyłem ze rury do IC na złaczach sa od oleju. mechanik jak miał jazdę próbna powiedział ze turbo późno wstaje. z góry dzieju za podpowiedzi. pozdrawiam
Witam. Czy ktoś z kolegów posiada dane dotyczące ciś. doładowania w stosunku do obrotów silnika.Turbina z zaworem upustowym.Auto muł ,jak dla mnie późno wstaje turbo. Szczelność ,egr,zawór w kolektorze, katlizator sprawdzony.Turbinę ktoś zmieniał niestety niema tabliczki znamionowej i jest podejrzenie ,że założył od słabszego silnika.
to jak w końcu turbo dobrze wstaje czy za późno?? i jaka może być przyczyna jeśli turbo wstaje zbyt późno?? oraz jaki może być koszt ustawienia tego kątu wtrysku?? kolega z ostatniego postu ma racje, na zimnym przy odpalaniu tak dziwnie odpala jakby szarpało silnikiem.
No to wiesz może głupie porównanie ale dlaczego za każdym razem przy wymianie aku np. nie daje się do regneracji altenratora czy rozrusznika? skoro trzeba wszystko kompleksowo robić? Przynajmniej powinno się sprawdzić ładowanie. Jeśli będzie słabe można wymienić szczotki na alteratorze albo wyjąć go i dać na stół do sprawdzenia. Napisałem że serwis...
Nic dziwnego że jest zamulone, jak turbo późno wstaje, ciśnienie oczekiwane w granicach 1800, a turbo ledwo dmucha 1300 Na postoju wprowadź sterownik w gr 011 w tryb BS i obserwuj cięgno
Witam mam problem z doładowaniem vw golf 1.9 tdi alh późno wstaje turbo mam porobione logi dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/selus_144202.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144203.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144204.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144205.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144206.html
Zobacz na grupę 011 i na ostatnią pozycję czyli wysterowanie zaworu co się dzieje. Ciśnienie wstaje zbyt późno i od razu jest przeładowanie. Ja bym podmienił zawór na początek. Jeśli to nie pomoże to szukać w turbo przyczyny.
Przecież w gr 011 masz boost pressure actual (odczyt z map sensora) i specified (wartość oczekiwana przez sterownik), mają się pokrywać Czyli nie może być mniej jak jest zalecane z tego co rozumiem jak mam zalecanego 999 a jest 1020 czyli wszystko gra? Wymienialem czujnik turbiny n75 na inny używany. Bo w czesniejszych pomiarach było 989 Dodano po...
No i walczę z tym dalej. Podciśnienia zaworki przewody wszystko wygląda dobrze. Sztangi póki co nie ruszałem. Nadal brak ciągu na jedynce, późnej już jakoś turbo wstaje. Nie podoba mi się praca przepływki. Moją oryginalną kiedyś załatwiłem czyszczeniem i mam używkę. Została zamontowana przed regeneracją turbo (zacięta zmienna geometria i walnięta grucha)....
Turbo późno wstaje , porównaj ciśnienie doładowania rzeczywiste z wymaganym.
Witam trochę późno turbo wstaje i przepływa wygląda nieciekawie. Może dziura w dolocie.
Turbo trochę późno wstaje i potrafi przeładować. Proponowałbym sprawdzić geometrię.
wiesz co ja do końca jeszcze nie rozwiązałem tego problemu, ale teraz jest dużo lepiej włożyli 2 turbo i goni , jeszcze jest jakiś problem że nieraz turbo za późno wstaje, w poniedziałek mam jechać na wyśmiane jakiegoś zaworu w turbo są podejrzenia ze się przycina. w przyszłym tygodniu będę miał logi i więcej wiadomości
Problem z późnym wstawaniem turbiny rozwiązałem. Poniżej dynamiczne logi z grupy 11 po naprawie. http://vaglogi.pl/log-011_W0I3kD.html Najpierw wyjąłem turbinę, rozebrałem i wyczyściłem łopatki (w środku był syf, a łopatki zacinały się). Przy okazji wyjąłem i wyczyściłem wtyczkę od zawór N75 była mokra w oleju. Oraz wymieniłem pęknięty przewód przy...
no to trzeba sprawdzić zawór sterowania turbo
Graficzne nie da się ze sobą porównać, czy są dobre, czy nie, ponieważ ich przebiegi nie są równoległe, dosłownie przyłożone jedno do drugiego. Jak nie są jak są i widać z nich, że turbo "późno wstaje", czego nie byłoby widać z tabelek. Trochę dziwne były skoki ciśnienia na początku - zadane stało, a mierzone skakało. Szkoda, że brak wykresu sterowania...
Gdzie widzisz, że turbo nie ładuje skoro w ostatnich logach w grupie 011 uzyskuje zadane ciśnienie przy 2000 obrotów, potem przeładowuje przy 2500 o 300 mbar a potem utrzymuje zadane aż do 2750 RPM więc na jakiej podstawie stawiasz diagnozę, że nie ładuje jak log : http://vaglog.rtnet.pl/domex32_75082.htm... mówi zupełnie co innego ? Mógłbym powiedzieć...
Jeśli wszystko podmienione łącznie z softem sterownika, a dalej dymi, to może przestawiony kąt wtrysku (ścięty klin na wale) lub starte krzywki na wałku rozrządu. Przy ściętym klinie, miałby problemy z odpaleniem i jazdą - byłby sporo słabszy. Do tego dymiłby na biało, nie czarno. Ten silnik na seryjnym doładowaniu ( a zakładamy że takie jest), by...
Założono 2 turbiny i to samo turbo wstaje od 2 tysięcy, czyli problem leży gdzie indziej. Macie jakieś pomysły?
Dzień dobry, mam podobny problem, że turbo zaczyna odczuwalnie reagować około 2500 obrotów. Czy ktoś miał podobnie i jak sobie poradził?
Dalej jest kiepsko jeszcze dużo brakuje dalej turbo wstaje za późno oraz ma problem z utrzymaniem doładowania. Ale po kolei najpierw przepływomierz.
wymiana wtryskiwaczy na regenerowane ( tu podobno są założone po dwie podkładki pod wtryski że niby za głęboko wchodza,tego nie rozumiem) Ja też nie Witam hmm ile to nie wiem. Bylo sprawdzane mechanik twierdzi że jest prawidłowo,elektromechanik twierdzi że za późno się włącza turbo,mechanik że tak jest w tym modelu więc nie wiem, Pytanie co to jest...
Nie wiem jak to jeździło wcześniej bo takie zostało kupione.Ogólnie to jak jeździłem focusami czy hdi z tym motorem to były rakiety w porównaniu do tego.Nie wydaje mnie się też żeby odpięty egr powodował jakieś spadki mocy.Podłączony (zepsuty,zapieczony)tak ale odłączony?Raczej był by tryb awaryjny i brak sterowania "n75". Jedzie to jako tako ,ale turbo...
Z logów widać jedynie że turbo wstaje zbyt późno. Do sprawdzena podciśnienie jakie panuje w układzie i albo elektrozarów będzie do wymiany albo turbo do czyszczenia. Zrób jeszcze raz logi 010 i 011.
Olej jest w dolocie na pewno :) Jutro jeszcze sprawdzę czy w rurze od intercoolera jest też olej oraz w tej co idzie wężyk do komputera - tylko czy w tych rurach musi być olej? :) Ano diesel musi dymić heheh A czy może być też wina sztanga że turbo późno wstaje? Jakie kabelki mam sprawdzić?
Możliwe że jest źle ustawiona dźwignia gruszki lub same turbo zepsuli i dlatego późno wstaje.
W grupie 8 wszystko w porządku, trochę turbo późno wstaje, ale tragedii nie ma. Przepływ powietrza ok, żadnych nagłych spadków czy coś. Dodatkowo wcześniej wymieniony przepływomierz, oczywiście bez zmian. Nie mam wartości liczbowych bo nie zdejmowałem logów, patrzyłem tylko na wykresy i nic konkretnego nie rzuciło mi się w oczy oprócz tej grupy ósmej....
chińskie koła turbo ?
I tak właśnie mi się wydaje - nie domyka się bo został uszkodzony przy czyszczeniu i dusi mi silnik. Mój problem pasuje do tego co czytam na internetach. "Wyczyszczono EGR i nagle turbo późno wstaje, silnik nie ma mocy do 2400 RPM, gdzie się podziała moc ?" Dużo tematów o identycznej treści i jednym winowajcy - EGR po czyszczeniu któremu trakcie ożywiania...
Po logach to tylko to, że turbo wstaje późno i przepływka trochę zaniża, ale powinien iść normalnie. Dolot i wydech nie przypchany? Klapa gasząca w jakiej pozycji?
Cały czas zastanawiam się co wpływa na to że turbo późno wstaje :/ Masz pompę VP a nie pompowtryski PD, wiec nie spodziewaj się tutaj nie wiadomo czego, wszystko jest ok, nie kombinuj bo przekombinujesz.
Dynamiczny log przepływki i turbo; 749076 Według mnie turbo wstaje za późno, przepływa ok. Zawór upustowy odpiąłem bez niego też dymi. Jakieś pomysły ?
11 blok turbo też późno wstaje,sterowanie turbiną sprawdź nie wiem jakie tam jest ,a jak dpf/kat?może przytkany. Pozdro!!! Dodano po 5 Jest nastawnik turbiny elektryczny.
Witam, mam problem z doładowaniem turbiny 1,9tdi ALH. Czy możecie ocenić logi i powiedzieć dlaczego turbo może tak późno wstawać ? http://vaglogi.pl/log-011_HZk29rS.html ( 1bieg ) http://vaglogi.pl/log-011_aTXGQk.html ( 2,3 bieg)
Witam . Palić może dobrze bo na razie nie ma jeszcze takich minusów, a wystarczy że jedna świeca nie jest sprawna i posypie tym błędem. Jeśli EGR zaślepiony to nie ma wpływu na moc , a na ekologię. Moim zdaniem turbo za późno wstaje , na początek poszukał bym nieszczelności w podciśnieniu i sprawdził parametry w czasie rzeczywistym .
turbo późny wstawać turbina późny wstawać późny zapłon
bester multi wymiana czujnika biegów projektowanie linii
przeskoczył pasek rozrządu przeskoczył pasek rozrządu
Wycofanie LM1083 przez Texas Instruments: Przyczyny i Alternatywy Jak zwiększyć amperaż w obwodzie elektrycznym?