Witam Państwa serdecznie mój problem dotyczy BMW X3 e83 z silnikem 2.0d 150km samochód ospale reaguje na gaz ciągnie od 2 tyś obrotów do tej wartości ciężko nim ruszyć dynamicznie również między zmianą biegów dopiero powyżej 2 tyś czuć że turbina prawidłowo pracuje. Dodam iż turbina Jet po regeneracji,zaworek podciśnieniowy również jest wymieniony na...
Witajcie Piszę do Was z prośbą o analizę logów grupy 003 i 011 ponieważ mam problem z delikatnym mułem do ok 2200 obrotów. Samochód jak w temacie VW Passat B5FL 1.9 TDI 101 KM - silnik AVB. W samochodzie zregenerowana została turbina, wymieniony zawór N75, EGR (membrana nie trzymała podciśnienia), wyczyszczony kolektor dolotowy (oraz cały dolot wraz...
Nie ma mocy bo turbina późno wstaje .
Turbina późno wstaje, sprawdź szczelność układu podciśnienia, wężyki, gruszkę, N75 zmienną geometrię, i szczelność dolotu.
Parametry pompowtrysków wydają się być dobre, bipy sporo na minusie, co może oznaczać niskie ciśnienie paliwa, ale nie raz widziałem samochody z takim odczytem i nie było problemów z mocą. Jedyne, czego się można przyczepić, to bardzo późne wstawanie turbiny, dopiero od mniej więcej 2 tys. obrotów zaczyna dawać oczekiwane ciśnienie. Dzięki za sprawdzenie....
Ale właśnie to 1200mg zawsze wychodzi jako nieszczelność. Być może są tu dwie usterki(źle ustawiona turbina) i raczej ta nieszczelność. Rozepnij każde połączenie za turbiną i sprawdź bardzo dokładnie.
A Kolega sprawdził podcijnienie w układzie ??
Turbina wstaje przy 2400 obrotów na minutę. Za późno. Jak spaliny śmierdzą to źle ustawiony zapłon (kąt wtrysku itd) Również bym rozrząd porządnie zweryfikował.
Witam. Jestem posiadaczem Seata leona 1p 1,9 TDI BXE. Mój problem polega na tym, że turbina późno wstaje . Wartość zadana osiąga dopiero ok 2000 obrotów. Turbina regenerowana. Węże podciśnienia wymienione. EGR wyczyszczony kolektor wypiaskowany Podaje logi zrobione dynamicznie. Prośba o analizę http://vaglog.pl/log_231139.html http://vaglog.pl/log_231140.html...
Nie chce mi dać tej mapy, w końcu wynegocjowałem na poniedziałek ma ją poprawić wgrać i sprawdzić na hamowni. Zobaczymy. Przy jakim doładowaniu te 210 PS i 430 nM jest do osiągnięcia? 1.8 bara to za dużo? turbo mi się wysra ? Ktoś myślał że nabije KM doładowaniem , ale zwiększenie ciśnienia w kolektorze ssącym nie daje większej mocy , to pomaga otrzymać...
Turbina za późno wstaje przyczyna może być nieszczelność w układzie zasysania powietrza przed turbiną i stad masz zaniżone wartości na przepływomierzu lub uszkodzony przepływomierz Jeśli tam masz wszystko ok masz problem z turbiną (geometria źle ustawiona lub nieszczelna puszka) chyba że źle zrobili turbinę Najlepiej udaj się do innego zakładu na konkretną...
Witam. Auto to Audi A6 C6 3.0 TDI 233 KM, chip zrobiony na 272 KM i 575 Nm. Po wymianie turbiny na hybrydę i cholernie centralny FMIC tuner twierdzi, że turbo późno wstaje. Oceni ktoś logi dynamiczne?
Witam. W moim przypadku winę za drgania ponosiła poduszka silnika i plecionka. Podczas występowania drgań polewałem poduszki zimną wodą, aż trafiłem na tą wadliwą. Podczas studzenia rozgrzanej gumy, drgania ustępowały, ale nie do końca. Następnie wyciąłem katalizator (ze względu na późne wstawanie turbiny) i przy okazji wymieniłem plecionkę. Drgania...
Jak turbo późno wstaje to masz kilka opcji. Np uszkodzona geometria,uszkodzone sterowanie geometrii ,otwarty lekko egr dziura w dolocie itp.
Cześć zrobiłem testy dynamiczne ciśnienia ładowania i pracy przepływomierza. Prośba o opinię czy przepływomierz jest do wymiany? Turbina wstaje dość późno Dlaczego? https://youtu.be/2eet76EtVb4 https://youtu.be/HxXtT1hc2gY https://youtu.be/Db933AgWZOw https://youtu.be/ho930MVZOHM
wszystko jest ok, trochę późno wstaje, na którym biegu logowano?
Masz klasyczną turbinę, która charakeryzyje sie tym, że "późno wstaje". Lepszy efekt jest przy turbinie ze zmienną geometrią Przy mniejszej ilości spalin łopatki lepiej ukierunkowują strumień spalin co wpływa na ogólą sprawność turbiny. W Twiom przypadku możesz zrobić ewenualnie chipa, lub założyć porządnego boxa (nie chip rezystor). Nie od rzeczy przy...
To elegancko :) jutro lub we wtorek zamienię jeszcze ten zawór n75 na n18 i zrobie logi dynamiczne zobaczymy czy cos to da. Czyli nie mam żadnej nieszczelności w układzie podciśnienia? Jedynie tylko zostaje zbadać późne wstawanie turbiny :|
11 blok turbo też późno wstaje,sterowanie turbiną sprawdź nie wiem jakie tam jest ,a jak dpf/kat?może przytkany. Pozdro!!! Dodano po 5 Jest nastawnik turbiny elektryczny.
Może faktycznie szukamy dziury w całym i automat ma inną mapę która daje pełny moment dopiero od 2000 a nie jak w manualu od 1800 lub wcześniej zależnie od możliwości turbosprężarki. (at)sigwa18 Ale teraz odnosisz się do dawki paliwa w kontekście mojego wciskania gazu do deski, czy w kontekście późnego wstawania turbiny?
Lepiej poszukaj sprawnej używki , podczas regeneracji wypiaskują muszlę , wymienią uszczelnienia i będzie tanio , ty teoretycznie będziesz zadowolony do momentu aż zaczną się problemy typu gwizdanie , późne wstawanie turbiny , zapiekanie się karuzeli , no chyba że trafisz na dobry serwis który ma sprzęt do wyważania turbin i zna się na robocie , ale...
Założono 2 turbiny i to samo turbo wstaje od 2 tysięcy, czyli problem leży gdzie indziej. Macie jakieś pomysły?
Możliwe że jest źle ustawiona dźwignia gruszki lub same turbo zepsuli i dlatego późno wstaje.
Witam, mam problem z doładowaniem turbiny 1,9tdi ALH. Czy możecie ocenić logi i powiedzieć dlaczego turbo może tak późno wstawać ? http://vaglogi.pl/log-011_HZk29rS.html ( 1bieg ) http://vaglogi.pl/log-011_aTXGQk.html ( 2,3 bieg)
Wyjaśniło się. Komputer pokazywał cały czas jedną wartość, bo wszystkie kable do przepływki z napięciem były dobre, tylko ten co prowadzi sygnał do ECU był uszkodzony i komputer ogóle nie widział przepływomierza. Teraz już jest ok(komputer nie wyświetla żadnych błędów). tylko nie wiem czy turbina nie wstaje za późno. Zrobiłem logi i proszę kogoś kto...
Przecież w gr 011 masz boost pressure actual (odczyt z map sensora) i specified (wartość oczekiwana przez sterownik), mają się pokrywać Czyli nie może być mniej jak jest zalecane z tego co rozumiem jak mam zalecanego 999 a jest 1020 czyli wszystko gra? Wymienialem czujnik turbiny n75 na inny używany. Bo w czesniejszych pomiarach było 989 Dodano po...
Problem z późnym wstawaniem turbiny rozwiązałem. Poniżej dynamiczne logi z grupy 11 po naprawie. http://vaglogi.pl/log-011_W0I3kD.html Najpierw wyjąłem turbinę, rozebrałem i wyczyściłem łopatki (w środku był syf, a łopatki zacinały się). Przy okazji wyjąłem i wyczyściłem wtyczkę od zawór N75 była mokra w oleju. Oraz wymieniłem pęknięty przewód przy...
Czy spadek mocy wyczułeś robiąc pierwsze logi? Jest tam widoczny spadek ciśnienia doładowania i to dość gwałtowny przy 2205 obr. i później przy 2800obr..Ecu próbuje nie dopuścić do przeładowania i po reakcji N75 następuje gwałtowny spadek ciśnienia. Spadek ciśnienia jest nieproporcjonalny do stopnia wysterowania zaworu. Próbowałbym podmienić zaworek...
Zmieniłem całkowicie gruszkę, tamta juz była prawdopodobnie zużyta, po wymianie gruszki i pierwszej regulacji sztangi ciśnienie dobija do 2040mbar, lecz dalej późno wstaje ok. 2300rpm, ogólnie coś hamulce wydają się bardziej twarde.
Witam. Czy ktoś z kolegów posiada dane dotyczące ciś. doładowania w stosunku do obrotów silnika.Turbina z zaworem upustowym.Auto muł ,jak dla mnie późno wstaje turbo. Szczelność ,egr,zawór w kolektorze, katlizator sprawdzony.Turbinę ktoś zmieniał niestety niema tabliczki znamionowej i jest podejrzenie ,że założył od słabszego silnika.
Witam. Sharan z 2003r 1.8 150km. Brakuje mocy na wyższych biegach. 1 i 2 jedzie ok ale już na 3 ciężko przyspiesza. Zrobiłem logi na 3 biegu od 1500 rpm. z tego co widzę to powietrza dostaje chyba ok, dziwnie pracuje sonda lambda i widać że turbina późno wstaje. 1200686 1200688 1200687
tak jak pisałem na początku tez twierdze ze za późno wstaje problem w tym dlaczego tak się dzieje skoro na starej turbinie było tak samo jak na tej nowej po regenaracji.Stara turbina to jeszcze rozumiem że miała do tego prawo bo miała zapieczone kierowniczki ale w nowej sztanga działa płynie gdy się nią poruszy.
W drugą by sztanga bardziej się wychylała. Powinna wstawać wcześniej. Ok, czyli to w sumie wykręcić :). Teraz jeszcze przed tym zabiegiem zrobiłem loga po kolejnym skróceniu sztangi o 1 obrót: https://log.tunezilla.com/s/zfp25olS Tylko zastanawiam się dlaczego wstaje tak późno skoro ogranicznika w ogóle nie ruszałem? Przedtem przy 2000 miała już ciśnienie...
Witam . Palić może dobrze bo na razie nie ma jeszcze takich minusów, a wystarczy że jedna świeca nie jest sprawna i posypie tym błędem. Jeśli EGR zaślepiony to nie ma wpływu na moc , a na ekologię. Moim zdaniem turbo za późno wstaje , na początek poszukał bym nieszczelności w podciśnieniu i sprawdził parametry w czasie rzeczywistym .
wymiana wtryskiwaczy na regenerowane ( tu podobno są założone po dwie podkładki pod wtryski że niby za głęboko wchodza,tego nie rozumiem) Ja też nie Witam hmm ile to nie wiem. Bylo sprawdzane mechanik twierdzi że jest prawidłowo,elektromechanik twierdzi że za późno się włącza turbo,mechanik że tak jest w tym modelu więc nie wiem, Pytanie co to jest...
Chodzi o to że spostrzegłem że ciśnienie ładowania na postoju to 0.98bar(850obr.min) natomiast przy 1500obr.min. ciśnienie ładowania spada do 0.94bar. Przy 2500obr/min jest 1.1bar. .Sprawdziłem szczelność IC oraz węży jest ok. . Ten chwilowy spadek ciśnienia doładowania jest spowodowany tym że turbo za późno wstaje?. Przecież Ty w ogóle nie masz doładowania...
Witam mam problem ze swoim Leonem. Po regeneracji turbiny wstaje ono od 2500 tys. Zdecydowalem się na reklamacje i po ponownym zamontowaniu turbiny jest to samo. Co może być powodem. Auto w dodatku teraz nie ma mocy na zimnym po odpaleniu prawie wogóle. Na zimnym słychać lekkie cykanie silnika. Ciężko pali tzn nie od strzała. Podciśnienie zmienialem...
Po logach to tylko to, że turbo wstaje późno i przepływka trochę zaniża, ale powinien iść normalnie. Dolot i wydech nie przypchany? Klapa gasząca w jakiej pozycji?
I tak właśnie mi się wydaje - nie domyka się bo został uszkodzony przy czyszczeniu i dusi mi silnik. Mój problem pasuje do tego co czytam na internetach. "Wyczyszczono EGR i nagle turbo późno wstaje, silnik nie ma mocy do 2400 RPM, gdzie się podziała moc ?" Dużo tematów o identycznej treści i jednym winowajcy - EGR po czyszczeniu któremu trakcie ożywiania...
Witam! Po regeneracji turbiny auto na postoju podczas dodawania gazu delikatnie puści dymek, natomiast podczas jazdy turbo czuć dopiero w ok 3 tys. obr, przy czym mocno dymi na czarno. Co to może być? Dolot cały przejrzany, wszystko szczelne ...
No cóż serwis rządzi się swoimi prawami dlatego auta serwisowane pokonują bezawaryjnie wiele kilometrów. Serwis zajmuje się naprawą zgodnie z procedurami które inżynier serwisu opracował, zatwierdził i dał gwarancję na poprawność wykonanej usługi. No to wiesz może głupie porównanie ale dlaczego za każdym razem przy wymianie aku np. nie daje się do...
Witam, proszę o ogólne sprawdzenie logów. Czy widać w logach co może być przyczyną późnego wstawania turbiny? Otóż mam autko 7 lat i od początku turbina lepiej dmucha dopiero od 2tys. obrotów i wtedy auto wystrzeliwuje jak z procy, czy macie może jakieś sugestie co może być tego przyczyną? Jakieś czujniki, zawory a może sama turbina? Czy ogólnie...
Witam. Problem z Z13DTH w samochodzie Opel Astra H 1.3 CDTi 90KM. Brak błędów odczytanych testerem. Turbo wstaje późno, bo około 3k obrotów. - Podmieniony elektrozawór sterujący turbo - bez efektów, może nawet jest ciut gorzej (odczucie subiektywne). - Wyczyszczony/podmieniony map sensor z kolektora dolotego, bez efektów. - Wyczyszczony EGR (ma on 19%...
Witam, Mam następujący problem z mocą. 1. Zaczynam przyśpieszać od 1700-1800 obrotów. Pedał w podłogę, samochód zaczyna się zbierać i przy ok 2200-2300 ma strzał mocy i idzie do końca jak burza. 2. Jadę przy 2000 obrotów, obojętnie jaki bieg, pedał w podłogę, myśli, myśli 1-2 sekundy i zaczyna przyspieszać i przy ok 2200-2300 ma strzał mocy i idzie...
Ok, tylko chodzi mi bardziej o fakt, że np lekko poluźni się klapka WG i błędów brak a auto będzie późno wstawać i pewnie gorzej reagować na gaz tak? spadnie też doładowanie zgadza się? Albo dolot będzie gdzieś dziurawy. Mam jeden błąd związany ze składem mieszanki? muszę sprawdzić jaki to numer. No bo tak w skrócie dla laika, co powoduje lub co musi...
Witam Panowie , może pojawił się na forum podobny post ale albo nie zobaczylem albo nie doczytalem :) . Do sedna , powoli choć narazie wstępnie analizując, przymierzam się do zwiekszenia mocy w mojej octavce :) z AGR-em pod machą. Z racji tego ze turbo juz przydaloby sie oddac do regeneracji, myslalem nad wrzuceniem jakiejś większej dmuchawy, zmianie...
Cytaty fragmenty cytatów i prawo regulacje prawne i prosumenty... Za dużo tego wszystkiego i wychodzi na to że najlepszym rozwiązaniem jest woda i koło wodne tylko w obiegu zamkniętym. Jako szczytowo pompowa mini. I tutaj akumulatorem jest zbiornik wody basen wody litraż wody. Są różne pompy wody z różnymi litrazami na godzinę. I prądnice różnego rodzaju...
Te obniżone dawki w ostatniej kolumnie to wina według mnie właśnie przepływki, to jest ograniczenie dymienia. Jak sterownik dostaje sygnał ze mało powietrza przepływa to ogranicza tez paliwo. Jak jest wszystko sprawne i szczelne to zawsze wartosci w ostatniej kolumnie będą większe od drugiej kolumny o okolo dwie jednostki (druga kolumna to ograniczenie...
turbo późny wstawać późny wstawać turbo zasilacz wstawać
microsoft windows ultimate wymiennik pompy ciepła cruiser sterownik
schneider sedna schneider sedna
Audi Q7 2017 – ciągła praca tylnego nawiewu, regulator J126, diagnostyka VCDS, naprawa HVAC Mercedes Viano W639 – siła wspomagania kierownicy, diagnostyka, płyn, pompa, EHPS, EPS