Co prawda doświadczenia dot. ciągników mam niewiele, ale sprawdził bym śruby głowicy - w Ursusie są chyba dwustronne szpilki? Były zmieniane? Może któraś nie trzyma głowicy z odpowiednią siłą? Czy przy wymianie były jakieś ślady na uszczelce w którym miejscu mógł nastąpić "przeciek"? Jeżeli nie to, to pewnie jak sugerujesz - pęknięcie w głowicy lub...
Zapytaj się tam gdzie remontowales głowice, w czym leży problem. Czy idzie poprawić fabrykę. Wiem że taki myk dało się zrobić w grupie VW tylko że tam nie pękało, a korodowal bardzo cienki kanał cieczy, i lało do cylindra. Nie widzę innego rozwiązania jak pieścić się z gazem do temp 90st, dopiero jak masz pewność że silniczek gorący to wtedy można go...
Pęknięta głowica to chyba norma w nissanach...miałem ten sam silnik w primerze P12-pęknięta głowica.Szukaj nie popekanej używanej.
Czy zdarzyło się komuś, pęknięcie głowicy w hulajnodze Kugoo G-Booster? AI: Czy kontaktowałeś się z producentem lub sprawdzałeś, czy są jakieś znane problemy lub akcje serwisowe dotyczące tego modelu? Nie kontaktowałem się.
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
Bardzo dziwny przypadek, wygląda to na pęknięcie zmęczeniowe, jednakże z racji wieku auta powstałe przedwcześnie w skutek prawdopodobnie wady odlewniczej, która przyspieszyła ten proces. Najlepszym rozwiązaniem byłby chyba zakup używanej głowicy (Te głowice są stosunkowo tanie) i splanowanie jej. Zapewni to spokój na lata, w innym przypadku nie da się...
Przy małym pęknięciu głowicy dopiero po pół roku zrobi się czarny osad w zbiorniczku. Jak przy ostrej jeździe pod zbiorniczkiem jest mokro to albo chłodnica EGR (płyn w wydechu) albo pęknięta\krzywa głowica.
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
Jeśli wymieniłaś uszczelki na pompo wtryskiwaczach,to może zwróć uwag że jeszcze za białe zabarwienie dymu odpowiedzialny jest płyn chłodniczy, który dostaje się do komory spalania, powinieneś zauważyć ubytki płynu w zbiorniku wyrównawczym, może to oznaczać pęknięcie głowicy, kadłuba silnika lub uszkodzenie uszczelki pod głowicą i to jest akurat najbardziej...
problem z dużym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym 1. Uszczelka pod głowica. 2.. Pęknięcie głowicy. Kupić test szczelności głowicy i sprawdzić szczelność samemu. Unikać kontaktu z tym mechanikiem.
ktoś mi wytłumaczy o co chodził z tym CO2? Test na obecność spalin w płynie chłodzącym - przepalona uszczelka lub pęknięcie głowicy/cylindra.
Może być oring a może być pęknięcie bloku. Głowicy bym nie podejrzewał. Ja poszukiwanie nieszczelności zaczynam benzyną najlepszy efekt i w miarę szybko ale to przed całkowitym rozebraniem.
Witam. Powodem wyłączania się myjki jest pęknięcie głowicy pompy, konkretnie w miejscu tłoczka wyłącznika ciśnieniowego. Oczywiście nie mam 100% pewności, ale tylko tam pozostaje woda. Przerabiałem ten temat wielokrotnie, bo naprawiam tego typu myjki, i plastikowe głowice bardzo często pękają, nawet bez powodu. Koszt części to ok 80 - 100 zł, plus usługa,...
To typowy objaw uszczelki od głowicy, pewnie coś było robione tanim kosztem. Nie chcę cię martwić, ale to może być nie tylko uszczelka (pęknięcie w głowicy lub na tulei cylindra) ale to raczej w japończykach się nie zdarza. Pewnie dał uszczelkę z Japan Carsu za 30 złotych iu taki efekt
A czy jest możliwość, że uszkodził to mechanik, który wymieniał olej i filtry? Ile może kosztować naprawa? Witaj Nie ma możliwości aby to uszkodzenie miało coś wspólnego z wymianą filtrów i oleju . Często przy tej usterce , jeżeli jest duży przedmuch , przy uruchamianiu po długich postojach , jest ciężko odpalić auto , wygląda to tak jakby jeden z...
Od pewnego czasu w płynie chłodzącym pojawia się olej. Powoduje to uszkadzanie się gumowych wężów w instalacji - pękają. Uszczelka pod głowicą została wymieniona. Zachodzi podejrzenie, że głowica ma jakieś pęknięcie. Jak i gdzie można taki defekt zdiagnozować ? Czy ktoś spotkał się z takim uszkodzeniem ?
Kontrolowane zwiększenie ciśnienia w układzie chłodzenia być może przyspieszy lokalizację wycieku. Marka, model, oznaczenie silnika, więcej zdjęć. Czy to cień, czy pęknięcie głowicy?
A jaki wpływ ma pęknięcie głowicy do ropy w układzie chłodzenia? Może tak z innej beczki, przewody paliwowe nie są źle podłączone? Nie są zamienione gdzieś?
3 tys. to chyba nie tak dawno od remontu silnika. Jeśli robota była wykonana prze mechanika, to obowiązuje chyba jakaś gwarancja. Pojedź, zapytaj, niech sprawdzi co i jak. A skoro opd autem nie ma plamy (chyba że jest), to płyn albo jest wyrzucany w czasie jazdy, ale wtedy zostałby choć niewielki ślad na ziemi po zatrzymaniu. gdyby płyn lał ci się do...
No i raczej nic się nie powinno na razie dziać. Jeżeli już to po pewnym czasie możesz zauważyć przedostawanie się chłodziwa silnika (płynu) do oleju. Może wystąpić pęknięcie głowicy (pomiędzy kanałami chłodzącymi a smarującymi głowicę). Ale wcale nie musi się to wydarzyć. Kwestia szczęścia, warunków w jakich pracował silnik. Ogólnie przegrzane silniki...
Sa warsztaty ktore zajmuja sie spawaniem glowic, ale praktyka dowodzi ze taka glowica jest juz narazona na kolejne pekniecia. Wystawic ja zawsze mozesz, ale moim zdaniem lepiej oszczedzic sobie problemu i oddac ja na zlom.
przedmuch powietrza z Komory spalania przedostaje się do powrotu paliwa? Z tego co pamiętam to dochodziło do pęknięcia głowicy w miejscu który opisujesz ale w tedy płyn chłodniczy przez powrót paliwa dostawał się do zbiornika paliwa i po pewnym czasie unieruchamiał silnik.
Trudno powiedzieć, jak głęboko sięgają pęknięcia. Konieczne jest oddanie głowicy na test szczelności płaszcza wodnego.
No tak, tylko do czego tu można się przyczepić skoro silnik chodzi cichutko ani nie kopci. Niby pomiar kompresji wyklucza nieszczelność w cylindrze a gdyby któryś wtryskiwacz lał to i silnik zachowywałby się chyba inaczej. Na myśl przychodzi jeszcze mikro pęknięcie głowicy lub w większości przypadków bez namysłu obwiniana "uszczelka pod głowicą", wolałbym...
Głowica jest do zespawania. A co do korbowodów to wydaje mi się, że nie powinny być w żaden sposób wygięte. Główka korbowodu musi być równoległa do stopy. Nie znam aż tak dokładnie tego silnika, ale nie przypominam sobie, żeby był wygięty korbowód. To raczej będzie zużycie. Pewnie dostał ostro "po garach". :wink:
Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Pęknięcie samej głowicy,czasem bloku silnika. Dwa dni temu robiłem Skodę Felicję w której wyrzuciło "broka"z głowicy i też zmieszało wodę z olejem i odwrotnie.Po wbiciu nowego wszystko było OK.
15Nm stopniowo na krzyż aby uniknąć naprężeń, pęknięcia uszczelki/głowicy itp itd.
woda w chłodnicy jest rdzawa To nie jest oznaką pęknięcia głowicy. :)
Prawdopodobnie zapchana odma i zużyte uszczelniacze zaworowe. Najczęściej się to zdarza. Poza tym: przez uszczelniacze zaworowe, przez pęknięcie pierścienia olejowego, przez korozję uszczelki głowicy, przez pęknięcie głowicy. Ile się tego oleju zbiera?
Jeśli by to były te mikro pęknięcia na głowicy czy jest możliwość zastosowania jakiegoś środka typu uszczelniacz?? Tylko wymiana/spawanie głowicy będzie skuteczne.
No to masz odpowiedz, pęknięcie głowicy. Jeszcze raz wszystko do wymiany.
w modelach niższych przyczyna takiego zachowania myjki jest pęknięcie głowicy ale tam są stosowane plastikowe głowice za prawie 1900zł można kupić już myjkę z mosiężna głowica
W tych silnikach dość częste są pęknięcia głowicy, ale przeważnie po dwustu tysiącach przebiegu, lub w wyniku przegrzania przy awarii układu chłodzenia. Uszczelka, to banalna sprawa, Elring nie będzie droższy niż 50zł. Problem natomiast jest z zakupem głowicy - używanej i w dobrym stanie, dlatego użytkownicy często dają głowice do spawania. Bez dokładnej...
Nie mam plam,EGR nie wali płynu w wydech to niestety pozostaje tylko uszczelka,lub pęknięcie głowicy.
wydaje mi się że takie pęknięcie to już problem. w ogóle kolor głowicy sugeruje jakiś problem, tam chyba bardzo ciepło było.
Następnego dnia po odkręceniu korka(na zimnym silniku) jest duże ciśnienie Uszczelka pod głowicą. Nie szukaj, grzebanie nie ma sensu. Może inaczej, kompresja przedostaje się do ukł chłodzenia czyli upg, pęknięcie głowicy czy tulei.
Podstawowa czynność, to wywalić termostat na czas testu. Czy podczas pracy na postoju, objawy są takie same? Jeśli jest pęknięcie głowicy, puszcza uszczelka lub jest pęknięta tuleja cylindra, to pod obciążeniem silnika natychmiast może zagotować i wypluć wodę. – Termostat nie zdąży się otworzyć.
Pompowtryskiwacze do wyjęcia i do wymiany komplet oringów.
Pęknięcie głowicy było następstwem ubytku płynu. Każdy mechanik to potwierdzi. Samochód był niesprawny, nie można nim było jechać na kołach.
Liniał krawędziowy i badanie ze szczelinomierzem odchyłki. Skoro poszedł olej, a uszczelka nie nosi śladów wypchnięcia czy wypalenia to pozostaje jeszcze pęknięcie w obrębie bloku/głowicy.
Volkswagen Crafter 2019 Przy 200tys auto było w serwisie z powodu ciągłego ubytku płynu chłodniczego. Serwis po tygodniu szukania przyczyny stwierdził pęknięcie głowicy. EGR podobno szczelny. Auto chwilę pojeździło i znowu zaczęły się dolewki, na 700km czyli pełny bak paliwa muszę dolewać ok 1-1.5l płynu chłodniczego. Auto oczywiście suche, zero wycieków....
No bo nie pojechał Piszę co ja bym u siebie posprawdzał, gdybym stanął przed problemem "gotowania" się płynu, bez pojechania wskaźnika do góry (ponad normalną temperaturę pracy silnika). Przy normalnej temperaturze pracy silnika 100*C i powyżej (podobno są takie silniki) sprawdziłbym sprawność zaworków w korku. Przy niesprawnym korku (nie trzymającym...
Jeżeli będzie rosło ciśnienie w układzie chłodzenia , to może być uszkodzona uszczelka pod głowica lub pęknięta głowica , ale jest i druga opcja że wywala płyn przez wydech a ciśnienie w układzie chłodzenia jest w normie , wówczas pęknięcie głowicy pojawia się na wydechu , [ w kolektorze ] poza zaworem wydechowym . Pozdrawiam Zbigniew
Można polutować, ale należałoby wtedy lutować na nakrętce już nakręconej na gwint M30- wtedy geometria gwintu mimo nacięcia zostanie zachowana. pzdr Nix
Moja teoria jest taka że układ zapowietrza się i jak w końcu wystarczająco duży bąbel powietrza podejdzie pod wirnik pompy ta przestaje tłoczyć, obieg ustaje i masz wszystkie objawy jak powyżej. Może walić powietrze ze sprężarki, mogą walić spaliny z silnika przez uszczelkę pod głowicą albo jakieś pęknięcie głowicy lub tulei cylindra. Podejrzane jest...
Uszkodzona głowica, uszczelka, bądź pęknięcie w bloku (może również być w głowicy).
To oznacza, że płyn dostaje się do komory spalania i spaliny dostają się do płynu chłodzącego. Może to być kwestia uszczelki (widać miejsce wypłukane z farby) lub pęknięcia głowicy lub blok/tuleja (do sprawdzenia).
Przerabiałem kiedyś ten problem okazało się mikroskopijne pęknięcie głowicy pomiędzy zaworami .Proponuję zdemontowanie głowic i dokładne sprawdzenie. Pozdrawiam.
stawiam na 99 procent na pęknięcie głowicy
Może określ o jaki zawór chodzi ssący czy tłoczący . W zaworze wkręcanym powinno być gniazdo/dysza zaworu > płaska gładka płytka >sprężyna czyli podkładka sprężysta przecięta a w zasadzie dwie takie > płytka z otworkiem > zakrętka . Jak stan płaszczyzny gniazda/dyszy i płytki zaworowej jest ok i kolejność zachowana jak podałem to możliwe są jeszcze...
To są typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub pęknięcia w głowicy. Przy wysokich prędkościach wentylatory nie są potrzebne do schłodzenia płynu.
Ok. Znając Twoją sytuację, to tak. zdemontuj wszystkie zawory i pozakładaj wałki. Poskręcaj ostrożnie wszystkie stopy, sprawdzając cały czas, czy wałki dają się obracać. Jeśli po dokręceniu "na gotowo" wałki nie będą się przycinały, blokowały itp., to ja bym zaryzykował i złożył. Jeśli jednak cokolwiek wyczujesz, że coś jest nie tak, to zaniechaj ryzykowania,...
Obstawiam pęknięte pierścienie albo dziura w tłoku. Raczej uszczelka,zawór, albo pęknięcie głowicy.
Jeśli silnik będzie nadal "dymił" na biało i nie będą to usterki opisane wyżej, to proponuję dać auto do mechanika, który wykona badanie głowicy na pęknięcie. W aucie syna dopiero za 3 razem mechanik ustalił pęknięcie głowicy, wcześniejsi 2 nie wykonali tego sprawdzenia, ale kasę policzyli.
Hej. Niestety glowice trzeba sciagnac. Minimum dwa zawory sie skrzywily. Zaniedbanie rozrzadu to ciezki grzech kierowcy :)
BMW ,,Będziesz Miał Wydatki" :D:D jak kolega szymon198312 wspomniał: prawdopodobnie masz przedmuch pod głowica lub pęknięcie głowicy. częsta usterka w bmkach jak tylko gotuję wodę to przeważnie uszczelka pod głowicą :)
witam odebrałem głowice do mojej audi a4 1.9tdi z planowania i zauważyłem małe pęknięcie głowicy przy wyjściu końcówki wtrysku. Więc mam takie pytanie czy może pojawić się problem z tym pęknięciem proszę o pomoc
Witam, napisze może od początku co zaczęło się dziać z autem. Około 4 miesiące temu zawsze rano kiedy odpalałem silnik po nocy zapalał trochę cięszko tzn. zakręcił dłuższą chwilę i po chwili silnik zaskakiwał. Przez moment pracował nierówno i potem było OK. Domyślałem się że coś zaczyna szwankować ( podejrzenie pęknięta głowica) i z powodu że jest to...
Auto świeżo kupione więc nie wiem o nim za dużo Witaj miałem kiedyś podobny problem w Passacie , okazało się że było pęknięcie głowicy między zaworami, ale kojarząc fakty sam zamordowałem silnik przez to że dolałem oleju na ciepły silnik. Może poprzedni właściciel był tak "mądry" jak Ja. :not:
Powiem tak że niektórzy z takim stanem silnika jeżdżą latami gdzie ubytków lub przyrostów w znacznych ilościach nie widzą a silnik pracuje normalnie. Tak objawy wcześniej przedstawione oraz te do sprawdzenia skłaniają się w stronę uszczelki pod głowicą(dla bardziej zaawansowanych mogą to być mikro pęknięcia głowicy lub bloku co należy sprawdzać przy...
Jezeli "elektryka" działa poprawnie, termostat jest OK, układ odpowietrzony, to pozostaje uszczelka pod głowicą albo pęknięcie głowicy(czego oczywiście Ci nie życzę).
Witam, czym można skleić głowicę Kärchera K2, czy nada się do tego kotwa chemiczna?
Coś wpadło ale jak ma kompresje równą to nie jest pewne że to tłok a to że ropa schodzi szybciej to pierścienie zapchane nagarem od niedopalonej mieszanki. Ja bym sie przyjrzał głowicy, popychaczom a objawy mi podsuwają upg lub pęknięcie głowicy.
Mam pytanie do psooya (fajny nick) - czy pęknięta głowica mogła być spowodowana przez niesprawną instalację lpg oraz czy teraz mogę jeździć bez ryzyka, że to wystąpi ponownie (oraz ewentualnie jak zmniejszyć to ryzyko). Dzięki z góry! Jak najbardziej, uboga mieszanka na danym cylindrze podnosi temperaturę w danym cylindrze (komorze spalania) co może...
Akurat w przypadku 2.0 TDI grozi nagły zacier czy pęknięcie głowicy więc jest to jednak jeżdżenie na bombie, która być może nigdy nie wybuchnie.
Ubytek płynu chłodzącego i biały dym z rury wydechowej (warto powąchać będzie miał zapach płynu chłodzącego) wyraźnie świadczy o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą lub co nie wykluczone pęknięcie głowicy , ale to dopiero można stwierdzić po demontażu . Jerzy
Czy masz zaufanie do mechanika, może nie zrobił próby głowicy na ciśnienie a jest pęknięta. Syn też przeszedł szkołę życia z głowicą i tak po pierwszej naprawie tj. wymianie uszczelki nadal płyn ubywał. Drugi mechanik też nie poradził sobie, bo nadal płyn ubywał. Dopiero trzeci zawiózł głowicę na próbę ciśnieniową i okazało się, że głowica pęknięta....
Nagły wzrost temperatury silnika spowodowany może być np.zacięciem termostatu lub uszkodzeniem uszczelki pod głowicą/przedostają się spaliny do układu chłodzenia i będzie wysokie ciśnienie w układzie. Sprawdzić to można na zimnym silniku po zdjęciu korka ze zbiorniczka płynu uruchomić samochód i obserwować poziom płynu jeżeli będzie się ulewać to uszczelka...
Uszczelka pod którąś z głowic, pęknięta głowica, korki - zaślepki otworów w głowicy przeżarte.
Wyjmij termostat i zagrzej go bez termostatu. Jeśli zagotuje, to dałbym sobie rękę uciąć, że uszczelka. Możesz jeszcze sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest spadek, to sprawa jasna- uszczelka lub pęknięcie głowicy, ale raczej pierwsza opcja.
Zasadniczo kolor sugeruje wodę - pytanie czy w paliwie, czy uszczelka lub pęknięcie na głowicy.
90st. C jest poprawną temperaturą pracy silnika. Wiatrak włączy się przy ~110st. C (różnie jest w różnych autach). Jak zostawisz włączony silnik na 10-20 minut na postoju (choć to diesel, to nie wiem, ile się czeka), to powinien się zagrzać do temperatury, przy której włączy się wiatrak. Jeśli to uszczelka pod głowicą, albo pęknięcie głowicy/bloku i...
według mnie może to nadal być wina uszczelki pod głowicą, z tym że teraz ma nieszczelność pomiędzy cylindrem a kanałem chłodzącym(stąd wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia).jak pisze ZLOTY może to być również pęknięcie głowicy lub cylindra. Jakby nie było czeka Cie ponowne ściąganie głowicy...
A dlaczego mogła peknąc ta pokrywka? Ma to jakiś związek? On chodził idealnie dopóki nie wywalilo dekla. Wątpię zeby gaźnik przestawil się tak gwałtownie podczas jazdy i w tym samym momencie co pęknięcie głowicy. Może coś z rozrzadem?
Zależy na jakiej części głowicy jest pęknięcie, co do wartości to większość tych maszyn jest warta nie więcej niż 1500 jeśli w zestawie jest fabryczna lanca. Uszkodzone może być wszystko bo to tak naprawdę trochę loteria, ja nie zwracam na to uwagi bo i tak robię kompleksowo
Nawet na pewno ma turbo, ale z uszkodzonym, dymił by raczej na niebiesko. Sprawdź, czy nie ubywa płynu chłodniczego. Bały, gęsty dym w połączeniu z problemami w uruchomieniu silnika i wydobywający się z wydechu nawet po zagrzaniu silnika, to najczęściej objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, lub samej (pęknięcie) głowicy. Z drugiej strony, jak miałem...
Witam Patrząc na zdjęcie nr. 2 mam wrażenie, że i cylinder też jest pęknięty: widać coś jak pęknięcie idące od prawego górnego otworu w kierunku tłoka. Pozdrawiam
Jak pękła głowica to pewnie że tak...
Jak nie cieknie obstawiam UPG lub pękniecie głowicy.
Może być małe pęknięcie w głowicy- tam zasysa płyn chłodzący.
To tym bardziej sugeruję sprawdzić kanały w głowicy, a tym samym jeszcze raz podkładki. :) Na 90% ciśnienie na powrót może wytworzyć niewłaściwie zamontowany lub uszkodzony wtryskiwacz, pęknięcie głowicy do kanału paliwowego, w ostateczności zablokowany na 0 przepływu zawór przelewowy z bloku.
Z pewnością puściła uszczelka pod głowicą , lub pęknięcie samej głowicy. po demontażu warto by jej się dokładnie przyjrzeć i na pewno " z planować"
ja bym sprawdził głowicę objawy te co napisałeś to objawy pękniętej głowicy
Wiadomo iż uszczelka jest najprostsza usterka ale czasami jeszcze pęknięcie głowicy lub tulei w bloku mają takie objawy ale nie strasze tylko informuję :-) pamiętaj jak zdejmiesz czapkę żeby starannie obejrzeć uszczelke oraz płaszczyznę bloku żeby namierzyć przedmuch.dodam że głowica obowiązkowo do szlifu płaszczyzny oraz sprawdzeniu szczelności i przy...
Tzn. może i trochę zaniedbałem tą usterkę , ale w serwisie doradzili mi abym dolał do paliwa środek do czyszczenia wtrysków i zobaczył co będzie. Łudziłem się ze może pomogło, ale teraz jak są temperatury niższe problem wraca. Sprawdziłem olej jest ok tzn. nie jest "kawa z mlekiem" i płyn chłodniczy też nie jest mętny. A czy przyczyna może być (oby...
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Uszczelniacze to tylko od oleju uszczelniają a nie od kompresji. Któryś zawór się nie domyka, lub gniazdo wypalone, ewentualnie pęknięta głowica w okolicach 1 cylindra.
Piszesz że jest to biały dym, jeżeli jest to para świadczy to raczej o uszczelce pod głowicą choć nie koniecznie! Czy ubyło płynnu chłodzącego, jeżeli tak, to na 80% uszczelka. Możesz to potwierdzić : jeżeli na odpalonym aucie w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego pojawiają się pęcheże powietrza (bomble) to świadczy jednoznacznie o przedmuchu...
No i tu jest problem, bo nie doszczelnia tego To powinna uszczelnić uszczelka, tego się niczym innym nie uszczelnia, ten luz jest dlatego, że tuleje powinny być wymienne. Jeśli płyn nie wydostaje się na zewnątrz, to szukaj pęknięcia głowicy, lub mało prawdopodobne, ale cylindra. Ewentualnie zakładasz gównianą uszczelkę.
Witam . wobec tych objawów to jest pęknięcie głowicy lub bloku silnika takie przypadki miewałem w cylindrze po latach robi się dziura i ciśnienie uchodzi częściowo w układ chłodzenia . uważam że bez wizyty w zakładzie profesjonalnym się nie obejdzie . / Bo dobry BÓG zrobił co mógł teraz trzeba zawołać fachowca /
Może to być uszczelka ale trzeba sprawdzić czy nie pękła głowica itp. Więc rozbieraj i rozglądaj się za innym silnikiem.
Cześć, okaże się w najbliższym czasie, podczas wymiany rozrządu okazało się, że pompa wody ma wyciek z okolic wirnika. Jest też kilka innych śladów zacieków, ale nie podświetlają się pod UV (dodałem do płynu kontrast UV). Niestety podczas wymiany okazało się, że napinacz paska jest uszkodzony i czekam na nową część.
Czy to uszczelka pod głowicą, też niekoniecznie. Może to być jakieś nieznaczne pęknięcie głowicy lub tulei cylindra/bloku, albo jakieś elementy pod ciśnieniem z którymi ma kontakt układ chłodzenia - strzelam (może kulą w płot), na myśl przychodzi mi turbosprężarka lub instalacja gazowa (jeżeli jest). Najpierw trzeba stwierdzić, czy faktycznie jest przedmuch....
Czyli prawdopodobnie po poprzednim przegrzaniu pękła głowica. W tym silniku z reguły pomiędzy drugim, a trzecim cylindrem, ale niekoniecznie.
Jeżeli Masz dobrze odpowietrzony układ chłodzenia a on ciągle wypycha płyn to na sto % uszczelka albo pęknięta głowica.Pozdrawiam.
"Masło" pod korkiem może świadczyć o uszkodzeniu uszczelki głowicy, pęknięciu głowicy i jeździe na krótkich trasach, szczególnie w okresie zimowym.
Owik - jasne że nie tym pęknięciem które widać, tylko kanałem zaworu, co z tego że "przypudrowano syfa", skoro pęknięcie sięgnęło głębiej - widać brązowo - zółte ślady korozji na obydwu gniazdach. Głowica na złom.
Witam. Prawdopodobnie na 90 % puściła uszczelka pod głowicą pomiędzy kanałami woda/olej. Musisz się liczyć z regeneracja głowicy plus kupnem kpl. uszczelek głowicy. Możliwe też jest pęknięcie głowicy lub bloku ale to rzadkość. Sprawdź czy nie ma ciśnienia w zbiorniku wyrównawczym zaraz po odpaleniu silnika oraz czy płyn również nie dostaje się do oleju....
no, uszczelki pod głowicą, lub pęknięciem głowicy
Byle kto tego nie pospawa ale pospawać da się na pewno. Aby to dobrze pospawać należy zrobić bruzdę, żeby spaw dobrze penetrował oraz na końcu pęknięcia część fachowców wierci otwór żeby dalej nie pękło w przyszłości. Spawać należy odpowiednią elektrodą do żeliwa oraz odpowiednim prądem. Spaw należy nanosić warstwowo. Blok przed całą operacją należy...
pęknięcie wodomierza pęknięcie kaloryfera lodówki pęknięcie
moduł zasilający bosch zabezpieczenie spawarka kuchnia gorenje
czarna lista zasilaczy regulator wentylatora
Kody zabezpieczające do radia HD MP5 - jak uzyskać? Czy pamięci RAM w laptopie są pod napięciem po wyłączeniu?