Zapytaj się tam gdzie remontowales głowice, w czym leży problem. Czy idzie poprawić fabrykę. Wiem że taki myk dało się zrobić w grupie VW tylko że tam nie pękało, a korodowal bardzo cienki kanał cieczy, i lało do cylindra. Nie widzę innego rozwiązania jak pieścić się z gazem do temp 90st, dopiero jak masz pewność że silniczek gorący to wtedy można go...
Co prawda doświadczenia dot. ciągników mam niewiele, ale sprawdził bym śruby głowicy - w Ursusie są chyba dwustronne szpilki? Były zmieniane? Może któraś nie trzyma głowicy z odpowiednią siłą? Czy przy wymianie były jakieś ślady na uszczelce w którym miejscu mógł nastąpić "przeciek"? Jeżeli nie to, to pewnie jak sugerujesz - pęknięcie w głowicy lub...
Czy zdarzyło się komuś, pęknięcie głowicy w hulajnodze Kugoo G-Booster? AI: Czy kontaktowałeś się z producentem lub sprawdzałeś, czy są jakieś znane problemy lub akcje serwisowe dotyczące tego modelu? Nie kontaktowałem się.
(at)kubahpi - szukałem i znalazłem niby OEM głowicę za 800 zł, niestety 350 km od mojej miejscowości, kurierem nie chce wysłać. Używana nie daje również gwarancji, że za chwilę nie pęknie, regenerowana podobnie. Dziwna sytuacja, odnoszę jednak wrażenie, że może sam mechanik odkręcając śrubę dał ciała (w piątek mówił, że nie może dokończyć rozrządu,...
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
Może być oring a może być pęknięcie bloku. Głowicy bym nie podejrzewał. Ja poszukiwanie nieszczelności zaczynam benzyną najlepszy efekt i w miarę szybko ale to przed całkowitym rozebraniem.
Witam. Powodem wyłączania się myjki jest pęknięcie głowicy pompy, konkretnie w miejscu tłoczka wyłącznika ciśnieniowego. Oczywiście nie mam 100% pewności, ale tylko tam pozostaje woda. Przerabiałem ten temat wielokrotnie, bo naprawiam tego typu myjki, i plastikowe głowice bardzo często pękają, nawet bez powodu. Koszt części to ok 80 - 100 zł, plus usługa,...
3 tys. to chyba nie tak dawno od remontu silnika. Jeśli robota była wykonana prze mechanika, to obowiązuje chyba jakaś gwarancja. Pojedź, zapytaj, niech sprawdzi co i jak. A skoro opd autem nie ma plamy (chyba że jest), to płyn albo jest wyrzucany w czasie jazdy, ale wtedy zostałby choć niewielki ślad na ziemi po zatrzymaniu. gdyby płyn lał ci się do...
No i raczej nic się nie powinno na razie dziać. Jeżeli już to po pewnym czasie możesz zauważyć przedostawanie się chłodziwa silnika (płynu) do oleju. Może wystąpić pęknięcie głowicy (pomiędzy kanałami chłodzącymi a smarującymi głowicę). Ale wcale nie musi się to wydarzyć. Kwestia szczęścia, warunków w jakich pracował silnik. Ogólnie przegrzane silniki...
Rozkręcasz Pan cały silnik zalewasz gorąca woda i patrzysz gdzie cieknie, małe pęknięcie na bloku można kleić większe najlepiej kołkować,co do spawania to robota już dla zawodowców. Poza tym zaślepek w bloku czy głowicy nie montuje sie na sylikonie.Oringi są na dole tuleji. Pisząc "jak głowica byłaby zła " trzeba sprecyzować o co chodzi.
Witam Jak załaduje kasetę i taśmę opasa na bębnie głowicy to czy głowica zaczyna się kręcić czy stoi w miejscu? Albo pęknięcie na ośce albo mechanizm do ustawienia. Z zasilacza są wszystkie napięcia , zmierzyłeś?
A czy jest możliwość, że uszkodził to mechanik, który wymieniał olej i filtry? Ile może kosztować naprawa? Witaj Nie ma możliwości aby to uszkodzenie miało coś wspólnego z wymianą filtrów i oleju . Często przy tej usterce , jeżeli jest duży przedmuch , przy uruchamianiu po długich postojach , jest ciężko odpalić auto , wygląda to tak jakby jeden z...
No bo nie pojechał Piszę co ja bym u siebie posprawdzał, gdybym stanął przed problemem "gotowania" się płynu, bez pojechania wskaźnika do góry (ponad normalną temperaturę pracy silnika). Przy normalnej temperaturze pracy silnika 100*C i powyżej (podobno są takie silniki) sprawdziłbym sprawność zaworków w korku. Przy niesprawnym korku (nie trzymającym...
ale chodzi o to czy faktycznie jest coś takiego możliwe by w silniku 16 zaworowym zaistniało az takie szczęście... Nie, nawet jak połamało dźwigienki to zaistniała kolizja wiec to jest niemożliwością że przy zerwanym pasku nie było kolizji.. Chyba że coś nie mówisz a pasek się nie zerwał a tylko przestawił..
To, że płytka zalana fabrycznie jest woskiem (a raczej cerezyną) nie gwarantuje że brak jest uszkodzeń mechanicznych i zimnych lutów. Objawy (spadek czułości na niższych częstotliwościach a wzrost na wyższych) wskazują na to, że w stopniu wejściowym głowicy jest zaniżona pojemność w obwodzie rezonansowym ( nota bene przy właściwie zestrojonej głowicy...
Od pewnego czasu w płynie chłodzącym pojawia się olej. Powoduje to uszkadzanie się gumowych wężów w instalacji - pękają. Uszczelka pod głowicą została wymieniona. Zachodzi podejrzenie, że głowica ma jakieś pęknięcie. Jak i gdzie można taki defekt zdiagnozować ? Czy ktoś spotkał się z takim uszkodzeniem ?
Obejrzyj płytkę głowicy od strony elementów. Być może podczas przestrajania coś zostało mechanicznie naruszone i teraz przerywa. Do elementów głowicy jest trudny dostęp, a demontaż grozi poplątaniem linki skali, więc niektórzy ułatwiają sobie pracę wyłamując kondensatory. Może nastąpiło pęknięcie rdzenia w cewce? Albo przerywa trymer?
problem z dużym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym 1. Uszczelka pod głowica. 2.. Pęknięcie głowicy. Kupić test szczelności głowicy i sprawdzić szczelność samemu. Unikać kontaktu z tym mechanikiem.
Też mam drukarkę igłową, tyle że Star i spróbuję sobie przypomnieć jej kaprysy Sprecyzujmy sposób odłączenia drukarki - czy odłączasz kabel sygnałowy czy tylko wyłączasz zasilanie? To może mieć znaczenie jeżeli kabel równoległy jest uszkodzony lub zbyt długi Jeżeli drukarka jest dołączona do komputera i włączona najpierw, to po uruchomieniu komputera...
Silnik diesla ma wystarczającą kompresję aby paliwo rozpylone do cylindra mogło przenikać przez pęknięcie głowicy ewentualnie pęknięcie cylindra w jego górnej części (w układzie chodzącym jest znacznie niższe ciśnienie nić w komorze spalania). Pęknięcia potrafią nie dawać o sobie znać ale do czasu aż się nie powiększą/pogłębią. Najpierw należy wykluczyć...
Może określ o jaki zawór chodzi ssący czy tłoczący . W zaworze wkręcanym powinno być gniazdo/dysza zaworu > płaska gładka płytka >sprężyna czyli podkładka sprężysta przecięta a w zasadzie dwie takie > płytka z otworkiem > zakrętka . Jak stan płaszczyzny gniazda/dyszy i płytki zaworowej jest ok i kolejność zachowana jak podałem to możliwe są jeszcze...
No tak, tylko do czego tu można się przyczepić skoro silnik chodzi cichutko ani nie kopci. Niby pomiar kompresji wyklucza nieszczelność w cylindrze a gdyby któryś wtryskiwacz lał to i silnik zachowywałby się chyba inaczej. Na myśl przychodzi jeszcze mikro pęknięcie głowicy lub w większości przypadków bez namysłu obwiniana "uszczelka pod głowicą", wolałbym...
Odkręć front-panel od chassis sprzętu, i razem z mechaniką magnetofonu połóż na stole. Mechanika jest przykryta płytką drukowaną - trzeba ją odłączyć od silnika i odkręcić.Aby dostać się do pasków trzeba zdjąć całe chassis plastykowe (białe) , które się trzyma na trzech szpilkach - śrubkach. Z jednej strony są dwie, po środku jedna. po ich odkręceniu...
Sa warsztaty ktore zajmuja sie spawaniem glowic, ale praktyka dowodzi ze taka glowica jest juz narazona na kolejne pekniecia. Wystawic ja zawsze mozesz, ale moim zdaniem lepiej oszczedzic sobie problemu i oddac ja na zlom.
Witam, na początku zaznaczę, że jestem nowy na forum. Naprawdę nie chciałem wystawiać białej flagi, ale zaraz nie wytrzymam. Moje Cinquecento z silnikiem 700 ma problemy, ale skupię się na jednym, który nie pozwala mi nim jeździć (auto ma moc normalną, ale dymi bardziej niż elektrownia jądrowa). Dymi na biało, takie kłęby dymu, na 99% jest to płyn chłodniczy....
Tak czytam i wszystko się kręci wokół usuwania skutków a nie przyczyny. Skoro problemem zaistniałej sytuacji jest wysoka temperatura głowicy, to może warto się zastanowić dlaczego tak jest. W moim przypadku zaczęło się od nieszczelnego termostatu. Pęknięcie na zgrzewie. Wymiana, problem powrócił zimą. Brak ogrzewania, zapchana nagrzewnica. Czyszczenie...
https://obrazki.elektroda.pl/7927297700_... Na różnych forach internetowych, w tym naszym, co trochę pojawiają się konstrukcje kompresorów bazujących na sprężarkach z lodówek. Czytając ich opisy lub komentarze, na przykład: Rurka tłocząca powinna być wygięta do góry, wtedy większość wyplutego oleju wracałoby tam, gdzie jego miejsce....
Typowe zużycie silnika: od kompresji (pierścienie lub zawory), przez uszczelkę głowicy albo pęknięcie bloku i przedostanie się wody. Wróżenie z fusów. Jak pytanie u mechanika: co mi stuka w lewym kole, co to może być? Pojedź do mechanika i się dowiesz. Do mechanika, a nie wymieniacza.
Moja teoria jest taka że układ zapowietrza się i jak w końcu wystarczająco duży bąbel powietrza podejdzie pod wirnik pompy ta przestaje tłoczyć, obieg ustaje i masz wszystkie objawy jak powyżej. Może walić powietrze ze sprężarki, mogą walić spaliny z silnika przez uszczelkę pod głowicą albo jakieś pęknięcie głowicy lub tulei cylindra. Podejrzane jest...
Głowica jest do zespawania. A co do korbowodów to wydaje mi się, że nie powinny być w żaden sposób wygięte. Główka korbowodu musi być równoległa do stopy. Nie znam aż tak dokładnie tego silnika, ale nie przypominam sobie, żeby był wygięty korbowód. To raczej będzie zużycie. Pewnie dostał ostro "po garach". :wink:
Następnego dnia po odkręceniu korka(na zimnym silniku) jest duże ciśnienie Uszczelka pod głowicą. Nie szukaj, grzebanie nie ma sensu. Może inaczej, kompresja przedostaje się do ukł chłodzenia czyli upg, pęknięcie głowicy czy tulei.
Korek ma utrzymywać ciśnienie żeby woda się nie gotowała.Nie patrz na to ze na wskaźniku nie ma sto stopni,bo to wielki błąd.Stań kiedyś nad garnkiem z wodą jak ma zacząć się gotować,to zobaczysz że bąble lecą od dna ,a woda całą objetością nie wrze. Moąesz mioeć na wskaźniku 80st, a przy tulei albo w kanałach głowicy nawet 120. To już są odpowiednie...
Jeżeli będzie rosło ciśnienie w układzie chłodzenia , to może być uszkodzona uszczelka pod głowica lub pęknięta głowica , ale jest i druga opcja że wywala płyn przez wydech a ciśnienie w układzie chłodzenia jest w normie , wówczas pęknięcie głowicy pojawia się na wydechu , [ w kolektorze ] poza zaworem wydechowym . Pozdrawiam Zbigniew
w modelach niższych przyczyna takiego zachowania myjki jest pęknięcie głowicy ale tam są stosowane plastikowe głowice za prawie 1900zł można kupić już myjkę z mosiężna głowica
Można polutować, ale należałoby wtedy lutować na nakrętce już nakręconej na gwint M30- wtedy geometria gwintu mimo nacięcia zostanie zachowana. pzdr Nix
Przepraszam że tak późno, ale po zdjęciu głowicy wszystko jasne. Pęknięcie na 2 cylindrze.
Zamieszczam zdjęcia głowicy naprawa ma kosztować 1100 zł nie pójdę na to,to bez sensu ale jak organoleptycznie sprawdzić czy następna nie jest dziurawa? http://obrazki.elektroda.net/52_12464303... http://obrazki.elektroda.net/80_12464305... Dodano po 1 pęknięcie jest pomiędzy gniazdami zaworowymi i pomiędzy komorą wirową a zaworem...
Jako tako może na samo pęknięcie głowicy termostat nie ma wpływu ale na grzanie się czwartego cylindra już tak. A to zwiększona tendencja do osadzania się tam kamienia. To znów podnosi temperaturę, może powodować naprężania i odkształcenia w wyjątkowych sytuacjach. Normalna rzecz w silnikach z długim blokiem i bezmyślnie wyjętym termostatem.
Robię codziennie 120 km po autostradzie. Efekt się nasila, kiedy nagle dodam gwałtownie gazu, ale bywa to bardzo rzadkie. Dodano po 55 Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik pokonuje dziennie długą trasę (120 km po autostradzie), więc układ dolotowy i silnik osiągają temp. roboczą. To znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo, że mamy do czynienia...
Pęknięcie głowicy było następstwem ubytku płynu. Każdy mechanik to potwierdzi. Samochód był niesprawny, nie można nim było jechać na kołach.
Nie przestawiaj nic w mechanice. Potem ciężko to będzie doprowadzić do ładu. Obejrzyj dokładnie taśmę lasera. Bywa, że ulegnie pęknięciu w wyniku zmęczenia mechanicznego i wtedy przestaje łączyć w pewnej pozycji. Pęknięcie pojawia się na ogół na końcu łuku taśmy, od strony lasera. Jak będziesz przesuwać laserem w przód i w tył, to jeśli jest pęknięcie,...
Witam , osobiście nie spawam ale naprawiam i powiem że klika bloków które przytrafiło mi się w czasie mojej 25 letniej pracy miało dokładnie taki sam problem . Jedynie klejenie załatwiało problem szczelności , czym większa powierzchnia spawania tym gorzej . Na granicy spawania po ostygnięciu powstaje pęknięcie , najwyraźniej spaw się ściąga . Kiedyś...
Auto świeżo kupione więc nie wiem o nim za dużo Witaj miałem kiedyś podobny problem w Passacie , okazało się że było pęknięcie głowicy między zaworami, ale kojarząc fakty sam zamordowałem silnik przez to że dolałem oleju na ciepły silnik. Może poprzedni właściciel był tak "mądry" jak Ja. :not:
Pompowtryskiwacze do wyjęcia i do wymiany komplet oringów.
Przerabiałem kiedyś ten problem okazało się mikroskopijne pęknięcie głowicy pomiędzy zaworami .Proponuję zdemontowanie głowic i dokładne sprawdzenie. Pozdrawiam.
Czy masz zaufanie do mechanika, może nie zrobił próby głowicy na ciśnienie a jest pęknięta. Syn też przeszedł szkołę życia z głowicą i tak po pierwszej naprawie tj. wymianie uszczelki nadal płyn ubywał. Drugi mechanik też nie poradził sobie, bo nadal płyn ubywał. Dopiero trzeci zawiózł głowicę na próbę ciśnieniową i okazało się, że głowica pęknięta....
Pęknięta głowica to chyba norma w nissanach...miałem ten sam silnik w primerze P12-pęknięta głowica.Szukaj nie popekanej używanej.
Dziękuję za odpowiedź. Rozwiązanie naprawdę chyba jest banalne. Właśnie palcem sprawdziłem, że reaguje wtyczka czerwona a nie czarna obejrzałem jeszcze raz gniazda w Tosce i tam wszystko w porządku, rozkręciłem więc czerwoną i czarną wtyczkę chinch i okazało się, że czarna wtyczka miała ułamany drucik a perfidność tego wszystkiego polegała na tym, że...
Nagły wzrost temperatury silnika spowodowany może być np.zacięciem termostatu lub uszkodzeniem uszczelki pod głowicą/przedostają się spaliny do układu chłodzenia i będzie wysokie ciśnienie w układzie. Sprawdzić to można na zimnym silniku po zdjęciu korka ze zbiorniczka płynu uruchomić samochód i obserwować poziom płynu jeżeli będzie się ulewać to uszczelka...
Jak już to pęknięcie bloku/głowicy. Ilość paliwa nie ma tu nic do tego. Korek zbiorniczka był wymieniony? Swoją drogą, sprawne ATD działają bez problemów przy podwojonej mocy. Ja bym raczej strzelał, że ktoś popełnił błąd przy remoncie - ale jaki to już ciężko powiedzieć. Może głowicę podnosi i wali ciśnieniem do układu chłodzenia...
Jeśli silnik będzie nadal "dymił" na biało i nie będą to usterki opisane wyżej, to proponuję dać auto do mechanika, który wykona badanie głowicy na pęknięcie. W aucie syna dopiero za 3 razem mechanik ustalił pęknięcie głowicy, wcześniejsi 2 nie wykonali tego sprawdzenia, ale kasę policzyli.
Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Pęknięcie samej głowicy,czasem bloku silnika. Dwa dni temu robiłem Skodę Felicję w której wyrzuciło "broka"z głowicy i też zmieszało wodę z olejem i odwrotnie.Po wbiciu nowego wszystko było OK.
Witam. Planuje zrobić swój pierwszy remont silnika lecz środki średnio pozwalają żeby zrobić to zgodnie z sztuką, dodam ze wszystko będę robić przy bloku. Zacznę od opisania co się dzieje i co chce wymienić, jeśli mogę liczyć na jakieś podpowiedzi lub uwagi czy coś tak mogę lub nie z góry dziękuje. Silnik 1.8t który ma bardzo ale to bardzo niską kompresje,...
Ubytek płynu chłodzącego i biały dym z rury wydechowej (warto powąchać będzie miał zapach płynu chłodzącego) wyraźnie świadczy o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą lub co nie wykluczone pęknięcie głowicy , ale to dopiero można stwierdzić po demontażu . Jerzy
A czy jeśli wrzucę inne używane wałki z mojej głowicy to czy osiowość nie będzie inna? Nie, wałki są zawsze ok. a stopy są surowe dokręcane do głowicy i dopiero w ów czas są obrabiane na gotowo...
stawiam na 99 procent na pęknięcie głowicy
Witam wszystkich. Przedstawię wam koledzy temat jaki trafił mi się w tamtym tygodniu , może coś pomoże dla kolegi w tym temacie. Auto to Passat b3 1.8b+lpg monowtrysk 90km (Auto znajomego) . Auto robi dziennie 12 kilometrów po mieście, do pracy i z powrotem.Tygodniowo ubywa mu 1.5 litra płynu chłodniczego, do tego pufa sobie białymi oparami z rury wydechowej...
witam odebrałem głowice do mojej audi a4 1.9tdi z planowania i zauważyłem małe pęknięcie głowicy przy wyjściu końcówki wtrysku. Więc mam takie pytanie czy może pojawić się problem z tym pęknięciem proszę o pomoc
Głowice oddałem do gościa, który się tym zajmuje i miał sprawdzić wszystko co możliwe łącznie z prowadnicami, więc przypuszczam że jest git, choć kiedyś walnął babola i przeoczył pęknięcie w głowicy i trzeba było zdejmowac czapkę jeszcze raz. Co do pierścieni to założone są poprawnie, tylko tyle że olejowe są teraz dwuczęściowe, a jeżeli chodzi o pomiar...
Bzdury opowiadasz. Górne uszczelki są miedziane i służą do uszczelnienia tuleja - blok. Bzdura. Podnoszą tuleje. Uszczelka głowicy wystarczająco uszczelnia. Jak są ubytki robi się na żywice epoksydowe. Epoxydy miękną przy 90 stopniach, do tego nie lubią się z olejami. Tulejowanie jest pewne. Przy bardzo dużych wżerach. Przy niewielkich pasta Dirko.
Uszczelka pod którąś z głowic, pęknięta głowica, korki - zaślepki otworów w głowicy przeżarte.
jest to najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą. Mechanizm jest taki - przy suwie sprężania powietrze próbuje .................. z cylindra gdzie tylko się da. Od góry trzymają zamknięte zawory, od dołu tłok i pierścienie. Więc jak tylko znajdzie się jakaś szczelinka w uszczelce głowicy (albo np. pęknięcie samej głowicy) sprężone powietrze pod znacznym...
Akurat w przypadku 2.0 TDI grozi nagły zacier czy pęknięcie głowicy więc jest to jednak jeżdżenie na bombie, która być może nigdy nie wybuchnie.
Dziś w końcu rozebrałem swoją myjkę i okazuje się że woda cieknie, bo jest pęknięcie w tym oto zaznaczonym miejscu: http://obrazki.elektroda.pl/8031960100_1... W przybliżeniu wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/9780633100_1... A woda cieknie sobie tak: http://obrazki.elektroda.pl/9677003700_1...
Tzn. może i trochę zaniedbałem tą usterkę , ale w serwisie doradzili mi abym dolał do paliwa środek do czyszczenia wtrysków i zobaczył co będzie. Łudziłem się ze może pomogło, ale teraz jak są temperatury niższe problem wraca. Sprawdziłem olej jest ok tzn. nie jest "kawa z mlekiem" i płyn chłodniczy też nie jest mętny. A czy przyczyna może być (oby...
kanale spływowym olejowym pęknięcie Skoro blok zmieniłęś to uszkodzenie jest w głowicy w kanale ciśnieniowym oleju, lub z tego kanału na uszczelce przedmuch jest do płynu. To pęknięcie nie ma wpływu na nic. Zmieniałeś sruby podczas każdego montażu głowicy, planowanie głowicy było?
Witam. Domyślam się, że było wiele takich tematów, lecz nigdy nie było przypadku takiego jak mój. Otóż, kupujący wraz z kolegą oglądał dokładnie auto, łącznie z przejechaniem się i udostępnieniem kanału - BMW E39 2.2 benzyna+gaz, z którego z okolicy pokrywy zaworów kapał olej oraz była wgnieciona maska - powiadomiłem go o tym, tak samo jak o wszystkich...
Wiadomo iż uszczelka jest najprostsza usterka ale czasami jeszcze pęknięcie głowicy lub tulei w bloku mają takie objawy ale nie strasze tylko informuję :-) pamiętaj jak zdejmiesz czapkę żeby starannie obejrzeć uszczelke oraz płaszczyznę bloku żeby namierzyć przedmuch.dodam że głowica obowiązkowo do szlifu płaszczyzny oraz sprawdzeniu szczelności i przy...
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
Może być pęknięcie w głowicy. Mechanicy często skupiają się na uszczelce i nie dają głowicy na test szczelności płaszcza wodnego. Wykonaj test na CO2 w ukł. chłodzenia.
To tym bardziej sugeruję sprawdzić kanały w głowicy, a tym samym jeszcze raz podkładki. :) Na 90% ciśnienie na powrót może wytworzyć niewłaściwie zamontowany lub uszkodzony wtryskiwacz, pęknięcie głowicy do kanału paliwowego, w ostateczności zablokowany na 0 przepływu zawór przelewowy z bloku.
Witam mam problem z wtryskiem na głowicy, na 3 wtrysku od lewej zauważyłem pęknięcie przez co samochód gubi ciśnienie,nie stać mnie na razie na wymianę głowicy/silnika więc chciałbym się zapytać czy jest możliwość naprawienia tej usterki. Samochód Vw Golf 3 1.9 D,8V 1997r.
Witam Wszystkich zainteresowanych tematem! Posłuchajcie więc: Mam usuniętą usterkę! Nie było przyczyny w klapach,ani w pompce elektrycznej,ani w głowicy ,usczelce pod nią ,ani w pompie wodnej,ani w termostacie ani w dogrzewaczu. Nie uwierzycie ale fabrycznie w tych modelach montowana jest taka jakby kryza(dysza)na przewodzie (ostatnim)"cienkim"wracającym...
według mnie może to nadal być wina uszczelki pod głowicą, z tym że teraz ma nieszczelność pomiędzy cylindrem a kanałem chłodzącym(stąd wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia).jak pisze ZLOTY może to być również pęknięcie głowicy lub cylindra. Jakby nie było czeka Cie ponowne ściąganie głowicy...
Kompresor samoróbka, może też być uzupełnieniem luki rynkowej pomiędzy sprężarkami tłokowymi, a małymi śrubowymi. Jakiej luki rynkowej ? Jedne i drugie pokrywają się w wydajnościach od 20m3/h do tysięcy m3 na godzinę. Chyba zrozumiałe jest, że amator nie będzie kupować sprzętu za parę tysięcy złotych, a tym bardziej agregatu spalinowego. Temat dla...
chyba to będzie wina głowicy oddam ją do sprawdzenia bo tuleje nie mają rys na pierścionki są w doskonałym stanie, bo na głowicy chyba zrobiło się micro pęknięcie bo psiuka do kolektora
Uszkodzone uszczelniacze zaworów lub same prowadnice zaworów objawiają się tym, że przy odpalaniu pojawia się niebieski dym spalanego oleju. Mówiąc prościej po zgaszeniu silnika na noc olej dostaje się przez uszkodzone prowadnice do komory spalania a przy rozruchu zostaje przepalony. Zazwyczaj podczas jazdy z tak uszkodzonymi uszczelniaczami podczas...
Witam wszystkich mam następujący problem A więc tak mam w głowicy pęknięcie przez które dostają się spaliny do układu chłodzenia silnik to 1.9 tdi 110km AHF i pytanie brzmi czy głowica z 90 km podejdzie czy musi być z 110 dodam że numer mojej głowicy na niej to 038 103 373 E i na tej z 90 konnej jest taki sam. Można śmiało montować czy lepiej szukać...
Mogło też powstać jakieś pęknięcie w głowicy ale i tak musisz zdjąć głowicę i sprawdzić uszczelkę.
Witam. Prawdopodobnie na 90 % puściła uszczelka pod głowicą pomiędzy kanałami woda/olej. Musisz się liczyć z regeneracja głowicy plus kupnem kpl. uszczelek głowicy. Możliwe też jest pęknięcie głowicy lub bloku ale to rzadkość. Sprawdź czy nie ma ciśnienia w zbiorniku wyrównawczym zaraz po odpaleniu silnika oraz czy płyn również nie dostaje się do oleju....
Witam Pęknięcie głowicy wykluczam bo myjka stała w garażu a tam temperatura była dodatnia. Przeglądałem serwisówkę i tak nie znalazłem jak ułożyć tuleje mosiężną z kanalikami i uszczelnieniem niskiego ciśnienia w stosunku do głowicy i jej kanalików .Ponieważ jeden rysunek pokazuje: ułożenie osiowe kanalików a w drugim przesunięte o180 stopni względem...
Czy to uszczelka pod głowicą, też niekoniecznie. Może to być jakieś nieznaczne pęknięcie głowicy lub tulei cylindra/bloku, albo jakieś elementy pod ciśnieniem z którymi ma kontakt układ chłodzenia - strzelam (może kulą w płot), na myśl przychodzi mi turbosprężarka lub instalacja gazowa (jeżeli jest). Najpierw trzeba stwierdzić, czy faktycznie jest przedmuch....
1. Jeżeli podejrzewasz uszczelkę głowicy to wykręć wszystkie świece tam gdzie płyn sie dostaje do cylindra będzie czyściejsza . Zaznacz pisakiem poziom płynu i sprawdź czy nie ubywa. Zdarza sie ale to juz rzadziej pęknięcie głowicy ( ścianka kolektora efekt też podobny ) 2. Jeżeli to woda w układzie wydechowym postaw auto na wzniesieniu przód do góry...
Kiedyś w necie nie pamiętam gdzie natchnąłem się na coś takiego - jest to cytat. "W sprawnym silniku spalinowym, niezależnie czy jest to benzynowy czy wysokoprężny z rury wydechowej powinny wydostawać się bezbarwne spaliny. Jeśli jest inaczej i za autem pojawia się dym niebieski, czarny lub biały świadczy to o usterce silnika. A po kolorze dymu można...
ja bym sprawdził głowicę objawy te co napisałeś to objawy pękniętej głowicy
Jak pękła głowica to pewnie że tak...
Witam . wobec tych objawów to jest pęknięcie głowicy lub bloku silnika takie przypadki miewałem w cylindrze po latach robi się dziura i ciśnienie uchodzi częściowo w układ chłodzenia . uważam że bez wizyty w zakładzie profesjonalnym się nie obejdzie . / Bo dobry BÓG zrobił co mógł teraz trzeba zawołać fachowca /
Tyle, że autor napisał w temacie już. Mototir napisał: Wodomierz liczy pomimo zakręconych kranów. I taki będzie objaw. Pęknięcie głowicy mieszalnika/termostatu może powodować, że zimna woda (zwykle o wyższym ciśnieniu niż ciepła) będzie przepływać do instalacji wody ciepłej. Z uwagi na to, w instalacji wody ciepłej będzie przepływ wsteczny. Jeżeli...
Jak nie cieknie obstawiam UPG lub pękniecie głowicy.
W mojej astrze było podobie i okazało sie ze głowica ma pęknięcie .Teraz po wymianie głowicy wszystko jest ok.
Jeżeli na zimny silniku zaraz po uruchomieniu występują takie efekty jak opisałeś to masz uszczelkę głowicy do wymiany (kwestia oczywiście zbadania głowicy czy nie ma pęknięć i ewentualne planowanie w celu wyrównania powierzchni głowicy). Radzę niue jeździć tylko czym prędzej zaprowadzić samochód do zaufanego warsztatu, bo możesz narobić sobie zbędnych...
Witam, czym można skleić głowicę Kärchera K2, czy nada się do tego kotwa chemiczna?
Zdjęcia uszczelki o które mn997 prosił No , ślicznie , wygląda , że pociekło przez jakieś pęknięcie w głowicy . Pewnie miałeś rację , że zrobiłeś to co zrobiłeś ,tylko czy to będzie skuteczne przy pęknięciu chłodzenia do otworu wtryskiwacza . Pozdrawiam . Jednak daj towocik .PS. "CÓŚ " Tam było i rozlazło się po ponownym dociśnięciu . Sprawdź szczelność...
Ciśnienie na powrocie powinno wynosić 1bar, jeżeli jest wyższe to takie objawy będą występować, potwierdzić to możesz w grupie 023. Niestety tu kłania się moja niewiedza i nie wiem czy 1bar jest za pompą czy już w kanale powrotnym za pompowtryskami. Więc albo pompa lub uszczelka między pompą a głowicą, albo "przedmuch" między kanałami zasilającym a...
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Witam prawdopodobnie bedzie to znowu feralna uszczelka,teraz po zdieciu głowicy pęknięcie będzie widoczne ponieważ spaliny zostawią ślad na głowicy,mechanik musi dobrze obejrzeć głowice i uszczelke a napewno znajdzie problem.
Problem polega na tym że podnosi się poziom oleju w dość szybkim tempie. Na początek wskazano na dpf który mimo wszystko nie był w złym stanie ,został zrobiony off i out ,zaznaczam że program sprawdzony kilka razy i jest 100 procent Ok nie dało to rezultatu. Później zostały zdemontowane wtryskiwacze gdzie rzeczywiście były oringi ścięte a wrzery na...
Może przed rozebraniem silnika zmierz mu sprężanie. 10 minut i będzie wiadomo wiadomo czy go rozbierać (gdzie najwięcej czasu schodzi i tak na zdjęciu oblachowania) czy zając się gaźnikiem. W malcu uszczelka pod głowicą nie ma żadnych kanałów olejowych więc jej wydmuchanie spowoduje "tylko" spadek kompresji w cylindrze -> kopcenie może tylko (wyłaczając...
Może to być uszczelka ale trzeba sprawdzić czy nie pękła głowica itp. Więc rozbieraj i rozglądaj się za innym silnikiem.
Jeżeli Masz dobrze odpowietrzony układ chłodzenia a on ciągle wypycha płyn to na sto % uszczelka albo pęknięta głowica.Pozdrawiam.
pęknięcie wtryskiwaczu pęknięcie prowadnicy pęknięcie lodówka
plyta glowna fujitsu zmieniarki honda uziemienie plusa
sterowanie triakiem arduino projekty
Kamera SDIP5040E-IRW producent DVS - szczegóły Czy lodówka może zakłócać PLC? Analiza problemu