To może zrzuca Ci któryś z węży "powietrznych" albo jest pęknięty. Filtr->turbina, turbina ->przepustnica
Nieszczelność między przepustnicą a głowicą, np pęknięty przewód od podciśnienia, uszkodzone uszczelnienie między przepustnicą a kolektorem, ewentualnie brak/uszkodzony oring na przewodzie podciśnienia wchodzącym w przepustnicę. pozdr
Wcale nie bzdura, zacięła się przepustnica, pękł wężyk podciśnienia, lub króciec ... I zadajesz pytania do posta z 2015 roku.
Sprawdź rozrząd, w adr bez vvt bo taki serwisuje sobie jest przepustnica na linke oraz niestety lubia popękac pierścienie. Sprawdz szczelność przewodu odmy pod przepustnicą bo tez lubi pęknąć co by dawalo bledy MAF itp.
ale jak linka pęknięta? przecież przepustnica jak nacisnę pedało to się otwiera cała i jak by była pęknięta to by nie otworzyła. Abs sprawdzę... jeden czujnik był uwalony i go wymieniłem ale sprawdzę jeszcze raz..
Filtr powietrza wymieniony wraz z obudową, bo była pęknięta. Przepustnica czyszczona, ponoć i tak niepotrzebnie,bo w monotrysku czyści się sama benzyną. Dziękuję za podpowiedź. Kto jeszcze może pomóc? O co chodzi z tym ciśnieniem na wtryskach? Czy może chodzić o pompę paliwa? Ktoś już mi o tym wspominał ,ale nie wziąłem pod uwagę, bo usterka jest widoczna...
Najlepiej wymontować gaźnik i przyjrzeć się dokładnie czy niema jakiegoś uszkodzenia mechanicznego, ponieważ zamknięcie przpustnicy pierwszego przelotu powoduje nacisk krzywki na taki plastikowy półksiężec i przepustnica 2-giego przelotu niema możliwości otwarcia. A może masz pękniętą sprężnę na na osi 1-wszej przepustnicy co się częściej zdarza.
Ja myślę byś wybrał porządny warsztat i on niech zdiagnozuje i naprawi. Pewnie kolektor dalej nieszczelny (pęknięty) i przepustnica do ponownej adaptacji. Sprawdzenie rozrządu, kompresji, świec itp itd blebleble.
Podłącz i zobacz czy tzw. Grzybek się przesuwa, I posprawdzaj dokładnie przewody podciśnień, W moim D13B2 (co prawda inne objawy) Długo szukałem przyczyny, a okazało się, że wężyk podciśnienia pękł i nie było to widoczne.
Dokładnie obejrzyj cewke.U mnie była pęknięta z tyłu.Dopiero było to widoczne po odkręceniu od grodzi.
Na razie zrób zdjęcie po zdemontowaniu obudowy (wraz z podstawą) filtra powietrza - tak, żeby było widać przepustnicę i kolektor. Jeśli rzeczywiście doszło do wystrzału i pękł kolektor to nie ma wyjścia i trzeba go wymienić (używany kolektor do silnika AEX kosztuje ok 50zł). Na jaką instalację masz papiery?
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
umisz sprawdzać znaki na rozrządzie lub masz kogoś co się zna na tym jak tak to to sprawdzi bo masz za małe falowanie obrotami na lewe powietrze ale tego nie wykluczam możesz sprawdzić czy gdzieś nie pękł wężyk idący do kolektora przed przepustnicą i czy nie słychać syczenia w serwie od hamulca Dodano po 1 może ale nie tyle Dodano po 4 poza tym autko...
Sprawdź rurę między przepustnicą a chłodnicą powietrza, tu przy opaskach lubi być pęknięta. Przeważnie miejsce pęknięcia jest lekko zaoliwione.
Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
Kolega miał podobny problem, tylko że jemu "skikał" tylko przy ruszaniu. On miał pęknięty jakiś króciec pod przepustnicą, nawet nie wiem czy to coś przy mikserze LPG czy przy przepustnicy. W każdym razie brał tamtędy "lewe" powietrze.
Układ dolotowy powietrza był nie szczelny do czasu czyszczeniem przepustnicy, miałem pękniętą odme olejowa wymieniłem ją, wyczyściłem przepustnice i od wtedy dzieją sie te cyrki.. przypominam ze przy pierwszym podlaczeniu vaga wyskoczył błąd sondy ale nie wracał, przed czyszczeniem przepustnicy silnik po rozgrzaniu trzymal obroty dobrze jedynie na zimnym...
Witam. Problem Focusa rozwiązany. Przyczyną szarpania była pęknięta świeca natomiast przyczyną złych obrotów była przepustnica a dokładniej czujnik obrotów który jest przy przepustnicy. A ten odgłos strzałów w przepustnice to ECU wysterowuje regulator wolnych obrotów tak jak napisał andrzej 20001.
Kolega ociz miał rację, powodem takiego zachowania było lewe powietrze przez pękniętą uszczelką pod przepustnicą. Jednak pojawił się inny problem, na benzynie auto chodzi perfekcyjnie lecz nie chce chodzić na gazie.. wrrr po przełączeniu na gaz za chwile gaśnie a jak go przetrzymam na obrotach to dymi na niebiesko, na PB mogę przeciągnąć do odcinki...
Zastosowałem kiedyś podobny silikonowy, był aż za bardzo elastyczny. Ciężko było skręcić to. Nie był identyczny, ale podobny.
Przeczyść silnik krokowy, może się zawiesza, albo powstała jakaś nieszczelność w układzie ssącym za przepustnicą (spadł wężyk albo pękł)
Przyczyną awarii był pęknięty łącznik do którego podłączone były podciśnienia z 4 przepustnic do czujnika MAP. ECU otrzymywało niewłaściwą informację o podciśnieniu (mieściło się w dozwolonym zakresie, ale daleko od rzeczywistości). Wymiana gównianego kawałka plastiku przywróciła motocykl do życia.
Przez ostatnie trzy lata nie jeździł na benzynie, a czy teraz jeździ? Zachowanie silnika na benzynie trochę by ułatwiło diagnozowanie. Puknięcie podczas jazdy wskazywało by na strzał w dolot lub uszkodzenie mechaniczne. Jesli strzał w dolot to trzeba poszukać czy nie łapie gdzieś lewego powietrza lub czy od strzału nie uszkodziło się coś w dolocie....
Pisałeś coś o uszkodzonym komputerze wtrysku. Ja bym najpierw jeszcze sprawdził przepustnice. Często się zdarza że sprężyna w przepustnicy lubi pęknąć i jest wtedy podobny objaw.
Prawdopodobnie to przepływka. A nie rozsypał się np. katalizator i nie przytkał wydechu?Ew. pęknięty przewód gumowy między przepływką a przepustnicą (lewe powietrze)?
Naprawione (póki co), na schematach wyczytałem ze powinna być podłączona masa pod przepustnice, u mnie nie było. Znalazłem ją na bloku silnika, przy okazji zdjąłem na nowo przepustnice i wyczyściłem TPS, przeszlifowałem to "pękniecie" i przetarłem Kontaktem PR. po tym ładnie wszystko trzyma tak jak powinno.
Na przepustnicy musi być uszczelka z tego co pamiętam chyba metalowa, i sprawdź rurę plastikową między przepustnicą a filtrem czy nie pęknięta i muszą być obejmy na jej końcach mocno dokręcone żeby nie było nieszczelności. A ja nigdy po czyszczeniu w żadnym aucie nie dobiłem adaptacji,chyba że wyskoczył błąd,powodzenia w pracy.
To tzw odma, nic się nie stanie jak pojeździsz z pękniętą na minus to zanieczyszczanie środowiska na plus to silnik dostaje czystrzą mieszankę paliwowo/powietrzną.
dzięki za rady już znalazłem przyczyne:):):):):):) powodem był pęknięty wężyk łączący pokrywe klawiatury z kolektorem za przepustnicą. Jeszcze raz dziękuje i zamykam temat!!!
Witam. Dołączę się do tematu. Otóż mam golfa IV 1.6 akl z gazem i spore problemy z szarpaniem i brakiem mocy. Miałem pęknięta cewkę wymieniłem ja oraz przewody WN i świece. Szarpanie i brak mocy tylko na początku po odpaleniu głownie na zimnym silniku jak się tylko trochę rozgrzeje już jest dyzo lepiej. Błędy na vagu na benzynie nic, zaś na gazie błąd...
Myślisz, że pęknięta podstawa wtrysku tak by się objawiała?? Ja w Passacie miałem podobne problemy i winna właśnie była pęknięta podstawa wtrysku. Najlepiej sprawdzić delikatnie odginając przepustnicę na boki. Jeśli gdzieś zacznie tworzyć się szczelina to mamy winowajcę.
Chwilowo prace staneły bo spadły mi na głowe inne sprawy. Wczoraj założyłem tłumik, zauważyłem że pęknięta jest jedna obejma i musze nowa dorobic i zrobiłem nowy element ten co sie wkręca w przepustnice i zrobiłem linke gazu z rolgazem. Po niedzieli będzie trochę wiecej czasu wiec nad nim sie skupie. No i dziś kupie też nową świecę.
Sprawdź czy nie masz pękniętej obudowy filtra powietrza, lub luzu na śrubach mocujących przepustnicę. Może być tak że powstała droga dla lewego powietrza. Następnie ścięgna, jeżeli piszesz że nie spadły to zobacz czy któreś z nich nie zostało nadmiernie rozciągnięte od uderzenia.
błąd 31 to standard, a 38 to za niskie nap. na sondzie lambda. A obroty falują na benzynie i gazie?? Czy był kiedyś strzał na gazie?? Nie opisałeś tego, tylko sie pytasz dlaczego falują. Co może być...... być może pęknięta guma łącznikowa między przepływomierzem a przepustnica, ale na odległość ciężko określić jak sie nie widzi
TPS-czujnik położenia przepustnicy. Potencjometr założony z boku przepustnicy, informuje sterownik czy i o ile jest uchylona przepustnica. Może być uszkodzony np. przerywa lub ma pękniętą ścieżkę przewodzącą.
Odmę puść bokiem a otwór dolotu od odmy zaslep bo tylko brudzi przepustnice i kolektor
Powodwem może być zubożenie mieszanki przez jakąś nieszczelność miedzy przepustnicą a cylindrami (kolektor, uszczelki, pęknięte wężyki itd.) Może tez się tak dziać jeżeli demontowali Ci czujnik położenia przepustnicy (racze nie musieli tego robic ale w razie gdyby...) i przy montarzu nie zresetowali jego wartości dla biegu jałowego (efekt taki że komp...
Czy da się odłączyć przewód wlotowy powietrza, tak żeby zobaczyć pracę przepustnicy po uruchomieniu silnika? Wiązka - myślałem skrótowo - styki i przewody, może coś nie łączy - w samej przepustnicy albo kable pęknięte. A może jest gdzieś dziura. Nie wiadomo, trzeba szukać.
Nie bardzo rozumiem.... co to znaczy adaptacja? Czy to rodzaj kalibracji? Obawiam się, że w moim przypadku to jest typowe uszkodzenie elektryczno-mechaniczne tylko jest problem gdzie się one znajduje. Może pęknięta ścieżka oporowa potencjometru położenia?
Witam Mam problem z 1.6 AKL, wiem że masa postów, ale większość na temat samej procedury adaptacji, od kilku dni czytam przeczytałem chyba wszystko na forum, również w google. Auto ma: - wymienioną odme, była pęknięta. - umyta przepustnica, straszny syf. - sprawdzona przepustnica, mikroswitch biegu jałowego, potencjometry silniczek, sprawne, brak nadmiernych...
Problem został rozwiązany. Usterka polegała na tym iz była pęknięta rura gumowa łącząca przepływomież z przepustnicą powietrza, silnik dostawał lewego powietrza a przepływomież podawał złe odczyty i to wszystko sie wiązało i w rezultacie silnik nie pracował jak należy i sonda pokazywała również złe odczyty. Wszystko to wina gumowej rury. Dziekuje wszystkim...
Hej Dziś wymieniłem termostat i jeden z błędów zniknął, jednak nie wyeliminowało to usterki Nadal powracają błędy P1153 i P0121 dotyczące przepustnicy Ponieważ wcześniej wymieniłem na używkę zacząłem szukać innej przyczyny Najpierw wymiana czujnika temperatury i czujnika wału korbowego. Sprawdziłem przewody biegnące od przepustnicy do ECU Podmieniony...
Fakt - dobrze mówisz ghub, muszę sprawdzić te przewody - wcześniej odkryłem że plastikowa nakładka na przepustnicę jest pęknięta i brał fałszywe powietrze, ale zlutowałem ją - silnik krokowy wydaje się być OK, ale jeszcze raz go rozbiorę i przeczyszczę. Zauważyłe że obroty falują też na benzynie, więc na gazie będzie to jeszcze bardziej odczuwalne -...
Tyy.. możliwe bo ja jak czyściłem gaźnik i jak jest ta przepustnica to odkręciłem co przechodzi przez przepustnice i była taka gymka malutka ale była pęknięta więc prawdopodobnie jej nie założyłem.. jeśli mówisz że tam może łapać lee powietrze to ja tą uszczelkę dorobię lub kupię nową. Jeszcze raz dzięki! :)
Co do tej śruby to wiem, wystaje tak około 1.5 gwintu i przepustnica jest lekko uchylona. Chyba jutro kupie nowy..
Tu nie o to chodzi. Po prostu, chcę robić sobie sam a nie w warsztatach. W warsztatach to Polo było wiele razy, dziś wygląda po tych zabiegach jak kaleka. Warsztaty dzisiaj zatrudniają dziwną mentalność i liczy się tylko hajs i przemiał. Wstawiasz do super wielkiej firmy a tam praktykant lat 20 co IQ1000 ma zaczyna się uczyć. I wtedy przez weekend to...
Taki problem już miałem. W moim przypadku był to silniczek krokowy :) Jeżeli gaśnie też na PB to możliwe. Jeżeli nie to tak jak pisali wyżej sprawdź czy jakiś przewód od podciśnienia nie pękł/spadł, czy między filtrem powierza a przepustnicą są jakieś nieszczelności (może guma antywybuchowa jak masz nie spadła.przesuneła się).
Ta gruszka to pneumatyczny nastawnik przepustnicy. Mogła pęknąć w niej membrana (bardzo częsty przypadek), uszkodzić się któryś z elektrozaworów lub potencjometr. Przy zgaszonym silniku gruszka powinna być twarda, tzn. sworzeń który z niej wystaje powinien stawiać bardzo solidny opór przy próbie wciskania go do środka - jeśli można go wcisnąć i jeszcze...
Dzień dobry, Dobrych kilka lat temu był poruszany na forum temat związany z dziwnym dźwiękiem wydobywającym się z dolotu/przepustnicy w silniku ZETEC SE 1.6 16V. Tutaj link: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Autorowi wątku udało się rozwiązać problem, jednak dalej nie rozumiem, co powoduje ten odgłos wystrzałów z dolotu....
Dzisiaj podczas hamowania potrafi zgasnąć... nie mam co prawda astry , ale lacetti z silnikiem opla ecotec 1,4 , u mnie gasł przy hamowaniu gdy miałem pęknięty waz gumowy na dolocie pomiędzy filtrem powietrza , a przepustnica .
Przewód. Tak to się nazywa, ale jeśli w sklepie powiesz: przewód odpowietrzający łączący pokrywę zaworów i gruby przewód powietrza przed przepustnicą, to będzie poprawnie (pot. odma). Nawet w serwisie wszystkie te przewody, w całym układzie dolotowym, określane są jako: przewód, lub przewód powietrza. Co do jazdy, wiadomo, nie powinno się tak jeździć,...
Minus 30 i ssanie czyli obroty 2 tyś.Po dodaniu gazu też tyle trzymał przez długi czas.Dwa razy wymieniłem termistor bo pękł a lepiej dac zeta do sztrucla niz 200 za przepustnice używkę. Oczywiście błąd był i parametry pokazywaly ten minus.
Zacząłem dzis od 17924 , po zdjęciu dekielka zaworu sterującego długością dolotu zauważyłem pękniętą dźwigienkę naprawiłem to oraz przy okazji zdemontowałem i wyczyściłem przepustnicę (była ostro zaolejona) . Teraz mam mały problem przy adaptacji ponieważ nie wiem których bloków pomiarowych użyć 098 czy 060 ? Moja przepustnica jest bez linki w pełni...
Sprawdź połączenie map-sensor - kolektor dolotowy. Możliwe, że wężyk jest gdzieś pęknięty i Twoje autko łapie lewe powietrze, przez co komputer myśli, że przepustnica jest cały czas otwarta soo... Mam nadzieję, że pomogłem :)
Wszystko się wyjaśniło po odkręceniu gaźnika, okazało się że pękła prowadnica przepustnicy i się zablokowała lekko uchylona, tylko gdzie ja taką dostanę?
Mają i to dużo, wspomaganie hamulców jest "zasilanie" podciśnieniem wytwarzanym przez pracujący silnik w kolektorze dolotowym. W razie powstania nieszczelności (uszkodzone serwo, pęknięty przewód podciśnieniowy) silnik może tą drogą zasysać dodatkowe powietrze, poza przepustnicą.
Witam, Wreszcie poradziłem sobie z moim autem. Błąd 191 Lambda probe heating downstream sensor 2 -Wymieniłem sonde lambda Z błędem -242 Burning fail cylinder 5 było więcej problemów -najpierw zamieniłem świece i cewki - to nie pomogło -zamieniłem wstryski 1 z 5 - to nie pomogło -sprawdziłe przejscie przewodu z sygnałem z ECU na cewkę- było OK -sprawdziłe...
Sprawdź sterowanie turbo. Podcisnienie albo nadciśnienie, nie wiem jakie tam jest, wężyk mógł pęknąć, mała nieszczelnosc i turbo się nie rusza. Przepływomierz sprawdź czy nie zaśniedział ale on z wiekiem też odmawia posłuszeństwa. Przepustnice sprawdź, ściągnij węża i przyglądnij się jak ona pracuje gdy dodajesz gazu, powinna się ładnie otwierać i zamykać,...
Witam. Dorzucę swoje trzy grosze. Wczoraj robiłem seata 99' z silnikiem .....którego nie ma w żadnym programie (autodata, workschop). A był to silnik AKL z golfa IV. Auto było trochę mułowate, a przyczyna tkwiła pękniętym przewodzie powietrznym (karbowanym) łączącym odmę z przepustnicą. Oczywiście silnik brał powietrza tyle ile potrzeba, ale komputer...
Najlepiej podłączyć wakumetr i porównać pomiar ze wskazaniem z czujnika ciśnienia w kolektorze. Możliwy uszkodzony czujnik lub dziura (lewe powietrze) za przepustnicą. Czy hamulce działają jak trzeba? Może dziurawe serwo, pęknięty kolektor, dziurawy jakiś wężyk..... Podobno słychać syk powietrza więc pewnie dziura.
Jeżeli mechanizm sterowania przepustnicą masz oparty na podciśnieniu to sprawdź, czy któraś z rurek pod maską nie pękła. Zacznij od zlokalizowania układów wykonawczych tempomatu idąc od linki na przepustnicy.
Witam, Od kilku dni pojawia się problem z brakiem mocy w moim golfie. Obiawia się tym, że samochód maksymalnie jedzie z prędkością 90km/h osiąga obroty do 3 tys i a i rusz więcej. Podczas dodawania gazu czuć opór i brak mocy, strasznie powoli się zbiera. Zarówno na 3,4 i 5 biegu. Po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd P0134. W ostatnim czasie został...
P0101 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem ( masy lub objętość przepływu powietrza obwód zakres/wydajność problem) P0101 to też niezgodność wskazań MAF z TP, czyli przepustnicą. Zerknij na przepustnicę (VSC) i jej czujnik położenia a przede wszystkim na podciśnienia (ten nieruchawy EGR może być wskazówką) Ten błąd daje popalić jednak...
ta usterka nastąpiła nagle. co do wężyków sprawdzałem fakt jeden wężyk co wchodził do kolektora był lekko pęknięty ale nie pomogło.widać po silniku że obroty falują bo nim buja delikatnie. tą przepustnice wykręcić od tyłu to ustroństwo niezłe.
Jeszcze jedna sugestia Jest to silnik dolnozasilany Między przepustnicą a kolektorem jest odcinek gumy około 10 cm, jak będzie pęknięty a tak się lubi dziać to nikt ci go dobrze nie ustawi na LPG. może to aż tak proste :) oby.
W tym układzie zapłonowym kategorycznie nie należy zdejmować "fajek" ze świec na pracującym silniku, grozi to przebiciem cewki, a nawet uszkodzeniem sterownika silnika. pod maską przy gaźniku W tym aucie nie ma gaźnika. Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi z tym miejscem gdzie "ręcznie regulujesz obroty"... ale jeśli coś Ci tam "bryzga" to zgaduję, że...
Witam ponownie, sprawdzony został już zaworek, przepustnica, sonda - komputer nic nie zgłasza (brak błędów). Samochód chodzi w miarę normalnie gdy wracam do starego pękniętego węża. Trzyma obroty na poziomie 850 - 1100, normalnie odpala i pracuje. Po zmianie na nowy przewód brak lewego powietrza odpala ale obroty schodzą do 0 i gaśnie. Tak jak by mu...
Gaźnika to tam nie ma... ale mogło to mieć wpływ na spalanie, bo masz instalację podciśnieniową, która wymaga regulacji nawet po wymianie filtra powietrza (każda zmiana wpływająca na przepływ powietrza pociąga za sobą konieczność regulowania instalacji). O "lewym powietrzu" można mówić jeśli jest zasysane między silnikiem a przepustnicą, ew. za przepływomierzem...
Chciałem zrobić program , niestety okazało się , że audi nie trzyma serii. Na hamowni wskazało 137,5km . Wymieniona turbina na K03s (pęknięta obudowa) , wymienione N75, Zawór DV, przepustnica, ponieważ stara nie chciała się zaadoptować, świece, czujnik g31, Turbo ładuje do 0,6 , mechanik zapewniał , że dolot szczelny. Przepustnica otwiera się max 82...
Witam, mam problem z obrotami, dzieje się tak po osiągnięciu temperatury i też nie regularnie czasem jest normalnie, a czasem tak https://youtu.be/Fjl1xwMiWxg Trochę było wymian w aucie m.in. świece, kable, nowa przepustnica (stara była pęknięta i dławiła się cieczą od ogrzewania). W ostatnim czasie wymieniłem termostat, tz. był chyba cały czas otwarty...
Sprawdź dokładnie rurkę podcisnienia idącą do serwa hamulców -często pęka. Rurka sprawdzana, była pęknięta, teraz jest zarobiona na ciepło+ ściśnięta opaską uciskową na łączeniu. W weekend chcę przeczyścić przepustnicę i zrobić adaptację. Na jakie przewody, przy okazji mam zwrócić szczególną uwagę które mogą przepuszczać? Dodam ,że problemy z hamulcami...
Sprawdź dokładnie czy nie jest pęknięta guma do której zamontowane jest cięgno.
Witam wszystkich , wymieniłem cały kolektor ssący z przepustnica i czujnikami bo mechanik powiedział ze mógł pęknąć , jak auto chodzi na gazie albo uszczelka może być nieszczelna . Wymieniłem to wszystko a auto jak chodziło tak chodzi czyli odpalam auto ma obroty 3 tysiace potem spada na 1 i tak sobie skacze odłączyłem silniczek krokowy i tak śmigam...
Kolego, parametry rzeczywiste plus standard w tej alfie, czy czysta przepustnica i uszczelka pod korpusem. pękniętej rury na harmonijce. A co Ty, nie miałem ja do tej pory z tym przypadku, a przerzuciłem ich na serwisie już z 1000. Nawet aby wyjąć w takiej Alfie rozrusznik muszę wymontować korpus przepustnicy i zawsze zwracam uwagę na uszczelkę pod...
to mi wygląda na lewe powierze sprawdz dokładnie i sondę pod obciążeniem , kolektorwydechowy czy nie jest pęknięty :!:
Samochód przytyka na chwilę po szybszym dodaniu gazu (obojętnie czy przy ruszaniu, czy po dodaniu na wolnych obrotach). Poza tym objawem auto jeździ jak nowe. Silnik 1.0 AUC. Co było zrobione: - Wymieniony czujnik obrotów wału korbowego (był błąd i auto gasło w czasie jazdy, czasem nie zapalało itp.). Po wymianie brak jakichkolwiek błędów. - wymieniona...
A jaki masz gaz ? ADR to kupa gruzu i pytanie czy twój już ma VVT czy nie ma. Sprawdzić trzeba szczelność wężyków pod przepustnicą do zaworka odmowego, odmy, kompresję no i najważniejsze nie jeździć na LPG do czasu wyjaśnienia problemu. Cewka w ADR też budzi wątpliwości. W tym co robiłem były pęknięte pierścienie na 4 piecu. Mój ADR nie miał LPG.
Witam wszystkich! Miałem to samo. Oto czynności które wykonałem. 1. Czyszczenie przepustnicy i EGR. 2. Wymiana pękniętego przewodu podciśnienia. 3. Czyszczenie lecz pózniej wymiana czujnika ciśnienia doładowania. 4. Obluzowany był przepływomierz i zasysał lewe powietrze. 5. Wymiana filtra powietrza i filtra paliwa. 6. Na koniec wypalanie DPF. 7. Wykasowanie...
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
Ok przyznaje sie uszczelka od przepustnicy jest pękniętą a od kolektora pogięła sie. Nigdy bym nie stawiał ze to od tego takie problemy.
Witam. Samochód z silnikiem 1,8 CDI 2011r. Na wstępie dodam, że w osprzęcie uszkodzona jest przepustnica. Działała ale w korpusie pękł ogranicznik/prowadzenie i sterownik wyrzucał błąd jej niepoprawnej pracy, nie działał EGR i silnik wchodził w tryb awaryjny. Wyprogramowałem ją poprzez usunięcie błędów z tablicy. EGR zaczął działać, auto odzyskało moc....
Kod błędu 35 nie dotyczy tylko uszkodzenia silnika krokowego ale równierz nieszczelności w układzie dolotowym dlatego na twoim miejscu w pierwszej kolejności sprawdził bym wszystkie wężyki znajdujące się w kolektorze ssącym pod przepustnicą a szczególnie dokładnie obejrzałbym kolektor ssący przy czwartym cylindrze / bardzo często lubi pęknąć i wtedy...
Witam Przyczyn może być bardzo dużo. Sam miałem problem z gaźnikiem w mojej 19 (gaźnik Weber) i skończyło się na wizycie u gaźnikowca. Może być przytkany filtr siatkowy w gaźniku, pęknięte membramy, uszkodzony któryś siłownik pneumatyczny, przytkana dysza, podparta przepustnica itp. Polecam raz zainwestować w wizytę u gaźnikowca i uważną obserwacje...
Witam. Ostanio stałem się ofiarą pękniętego magnesu w przepustnicy. Zastanawia mnie czy istnieje mozliwość kupna lub dobrania z czegos takiego magnesu bądź jego dorobienia w jakims zakładzie. Kupno nowej lub używanej przepustnicy niewchodzi w gre. Czekam na wasze propozycje
Ja już sam nie wiem, tłumaczyłem na pl EGR zamknięty, sprzęgło, jakiś rezystor pompy paliwowej, a pedał gazu ma coś wspólnego z pękniętym dolotem powietrza (filtr, turbina)? Bo zamówiłem nowy dziś ma być, a pedał gazu wymieniałem i efektu nie było, nr pedału było zgodne z moim. Dodano po 24 Ja już sam nie wiem, tłumaczyłem na pl EGR zamknięty, sprzęgło,...
Plak spełnił swoje zadanie, powietrze zasysał na uszczelce pod kolektorem ssącym, teraz jest o niebo lepiej ale jeszcze zdarza się że szuka optymalnych obrotów w zakresie od 500-1300rpm na PB, na gazie jest o wiele lepiej. Psikanie plakiem nic już nie zmienia także lewe odpada został jeszcze kolektor wydechowy czy jego nieszczelność może powodować nierówne...
Wiatm, potrzebuję pomocy w ustaleniu numeru seryjnego wężyka wody w magistrali wodnej w audu3a6 c5 rok 1998 silnik ALF 2.4v6. Pękł mi ten wężyk . Niestety numer seryjny jest zatarty . Wężyk znajduje się pod przepustnicą. Montowany jest na krućce 10mm. Znajduje się tam gdzie zamcowany jest koniec wskaźnika, a po wyjeciu wygląda tak jak na zdjeciu z flamastrem-...
hmm to wtedy będę wiedział czy przepustnica jest sprawna. Nic w poniedziałek jeszcze trochę po działam a jak żadnych efektów nie będzie to we wtorek elektryk. Witam problem rozwiązany. Sprawdziłem wiązkę przewodów idących do komputera. Była w izolacji. Przy odklejaniu izolacji zauważyłem że wszystko jest mokre. Po dalszych oględzinach doszedłem do wniosku...
Co do zatkania to zawsze jest to możliwe chociaż dużo kanałów tam nie ma ale raczej nie w tym przypadku. Co do sterowania obrotami to silnik krokowy steruje wolnymi a przepustnica resztą i nic więcej. W twoim przypadku jeżeli silnik ciągnie to nieszczelność w stylu wydmuchana uszczelka czy pęknięty kolektor co by powodowało zazysanie powietrza nie wchodzi...
Ta pomarańczowa lampka to właśnie check. Koniecznie sprawdzić tę klapkę. A czy gumowy przewód powietrza pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą jest szczelny? Jeżeli podczas montażu gazu dołożono do przepływomierza bezpiecznik, to zmieniło się nieco jego ułożenie. Może pękł na którymś karbowaniu i ciągnie lewe powietrze? Usterka układu zapłonowego...
jak dodaje gazu to tak jakby ja zaciskalo do środka Zablokowana klapa przepływki lub wlot powietrza do filtra. Aby nie strzelał na 1rzut świece 1 elektroda z przerwą 0,7mm i przewody ,kopułka. P.S. Miałem kiedyś e34 3,5 z ręczną skrzynią i elektryczną przepustnicą. Ale to szło na Blosie :) budzik do końca ... :)
Nie wiem czy jest tak u Ciebie, ale kiedyś miałet taki przypadek, że pękła ośka klapy-przepustnicy w kolektorze ssącym /tej co dzieli kanały dolotowe/. Kawałki ośki narobiły uszkodzeń w silniku. Jednak nie jestem pewien, czy masz podobny silnik, bo mało danych o aucie zawarłeś.
Witam!! Mam pewien problem z moim Palio (polift) na rozgrzanym silniku zaczynają falować obroty, na benzynie jak i na gazie spadają do poniżej 500 i wracają do normy i tak na zmianę. przy ruszaniu jest to bardzo mocno odczuwalne, ciężko ruszyć, szarpie i drży. :cry: na zimnym silniku chodzi elegancko obroty trzyma równiutkie rusza się gładko i zaskakuje...
Od tego zacznę, zobaczymy co się będzie działo. Dodano po 19 Usunąłem nieszczelności, trochę ich było: - Zsunięta rura dolotowa z przepustnicy, - Pęknięta rurka od odmy olejowej, - Nieszczelność zaznaczona na zdjęciu powyżej. Wydaje mi się, że już jest dobrze, silnik ma niższe obroty i pracuje znacznie ciszej. Niewiem czemu, ale pedał hamulca stał się...
Tak szczerze to znam się na mechanice i elektryce jak świnia na gwiazdach ;) Niestety samochód musi mnie zawieźć wcześnie rano do pracy gdzie jestem do nocy a weekendy to studia itp...Mechanicy kazali zostawić samochód do diagnozy a na szybki serwis gdzieś w autoryzowanej stacji mnie nie stać. Dlatego wczoraj zabrałem się z instrukcją obsługi za przepustnicę....
Myślę, że ze świecami możesz dać sobie spokój. Ewentualnie podmień od kogoś. Bieg jałowy już jest stabilny, pęknięty był wężyk podciśnieniowy od pochłaniacza par paliwa. (przypadek, że objawy akurat po modyfikacjach). W tej chwili próbuje wyregulować przepustnicę (bo ktoś rozgrzebał) i TPS. TPS niby jest nieregulowany, ale jednak na śrubach jest luz...
Witam, mam problem z swoją asterką, może Wam uda się go rozwiązać bo już trochę się z nim bawiłem. Więc sytuacja wygląda tak, auto nie trzyma obrotów na biegu jałowym, lekko przygasa, po dodaniu gazu i puszczeniu lekko przygaśnie i zaraz utrzyma normalne obroty. Raz po jakimś dłuższym chodzeniu auta na luzie zgasł mi. Ogólnie wymieniłem filtr paliwa,...
To ja się również dołacze z moimi doświadczeniami. A chyba mam spore w tym temacie. Nie ma co wymieniać co przegląd kabli, świece i owszem bo gaz dość mocno niszczy. Piszę to na wstępie, bo gdy ja miałem problemy, to "fachowcy - gazowcy" mówili: wina kabli, świec, etc. Więc, odpowiedzialne za strzelanie w lagunie są: 1. Za małe luzy zaworowe. Gaz wypala...
Miałem na myśli 2 gumowe węże, które wchodzą od dołu w tą karbowaną, zagiętą rurę między przepływomierzem a przepustnicą. Nieszczelność może być tuż przy połączeniu (sparciałe króćce). Poza tym te węże mają złączki w połowie - tam też mogą być sparciałe albo pęknięte, podobnie przy połączeniu z silnikiem. Ostatnim miejscem, które teraz mi przychodzi...
Na zimnym silniku, szczególnie po nocy, zapala, ale obroty na poziomie 500, telepie całym silnikiem, jakby tylko dwa cylindry chodziły. Jak nie wcisnę pedału gazu do dechy to gaśnie. Przy wciśniętym pedale gazu po kilkudziesiętu sekundach przyspiesza i łapie obroty, potem już pracuje normalnie... Wymieniłem parownik gazu, nic nie pomogło. Przeczyściłem...
hyundai przepustnica toyota przepustnica mercedes przepustnica
pionowe wiatrowe electrolux szron zmywarka reset włączyć
mikrokomputer cobra1 komputer ścinać
Jakie temperatury wytrzyma PC i drukarka laserowa zimą? Wybór klimatyzatora do mieszkania w bloku