Jak świat motoryzacji już się przekonał nie raz nagłe wycieki zdarzają się po zmianie woda-płyn chłodzący
Witam! Po wymianie filtra kabiny auto w środku paruje poziom płynu chłodzacego schodzi poniżej minimalnej przy normalnej jeździe. Węże są bardzo twarde ... Czy to moze być przyczyna parowania szyb. Po odkręceniu korka od płynu chłodzacego , płyn wraca do normy
pojechalem do drugiego mechanika ktory wykluczyl uszczelke glowicy przez wykonanie testu uszczelki glowicy Uszczelka pod głowicą sprawdzona, więc odpada. Czujnik temperatury....raczej objawem byłoby nie włączanie się wentylatora albo praca ciągła. Możliwe elementy układu do wymiany to: - Termostat - Płyn chłodzący
:crazyeyes: z tego co ja zrozumiałem, to nalałeś olej do silnika, ale nie odpaliłeś żeby filtr zaciągnął tylko nalałes na max i pojechałeś. Jak wróciłeś sprawdziłeś olej i ubyło bo filtr zaciągnął. Czyli uzupełniłes olej i teraz pewnie nie ubywa. Co do spalin, Co chciał byś żeby Ci z niego leciało? EuMe - jak pali olej to spaliny sa niebieskie, jak...
mam pytanie.Czy należy spuścić płyn chłodzący,aby zdemontować zawór?
płyn chłodzący. pewnie uszkodził się czujnik.
Czujnik temperatury płynu chłodzącego w Ford Focus C-Max 1.8D znajduje się z tyłu silnika (od kabiny), po prawej stronie patrząc na silnik od przodu. Inaczej opisując, znajduje się na ścianie silnikiem od strony kabiny, tuż obok wtyczek sond lambda
Jest metalowa jak nie masz nowej to warto.Pamiętaj iż przechodzi przez niego oprócz spalin płyn chłodzący .
Właśnie do płynu chłodzącego
Bo płyny te można zamiennie stosować.
jako pierwsze sprawdź poziom płynu chłodzącego
Sprawdź stan płynu chłodzącego.
Sprawdź czujnik temperatury płynu chłodzącego.
jest pompa wspomagania, może wyciek (olej niebieski) pochodzi z niej? No nie wiem jak to sobie wyobrażasz :D Nie ma takiej możliwości. Ubywający płyn i mokra podłoga = 100% cieknie nagrzewnica lub jej połączenie.
sprawdź drożność przewodu przelewowego do zbiorniczka płynu chłodzącego
Zbiorniczek-wyrównawczy ten gdzie wlewasz płyn chłodzący Węże znajdziesz na przegrodzie silnika to te co wchodzą do "kabiny" Ale możliwe że masz po prostu za mały poziom płynu i to jest cała przyczyna zapowietrzenia nagrzewnicy.I po uzupełnieniu i uruchomieniu silnika na obrotach sama się odpowietrzy.
Masz walnięty termostat. Zacznij od jego wymiany.Bo jeżeli piszesz że zasłoniłeś pół chłodnicy i wskazówka sie podniosła to znaczy że cały czas jest duży obieg płynu chłodzącego.
Sterownik silnika PCM nie widzi czujnika temperatury cieczy przez co nie zna temperatury silnika i zapobiegawczo włącza wentylator. Szukaj przerwy w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego.
Prawdopodobnie masz cos z pompą wodną brak obiegu płynu,dlatego na gazie nie chce jechać gdyż zamarza parownik(brak obiegu płynu chłodzącego)
kolego carrot twój silnik to Zetec, a mój jest Duratec i stąd zapewne różnica. Ten u Ciebie z pewnością mierzy temperaturę silnika. Nie wiem czy jest jego odpowiednik w silniku Duratec. Jak już wcześniej pisałem w wykazie czujników z książki poradnika nie znalazłem czujnika temperatury silnika. Wobec powyższych faktów wynika, że u mnie jest jeden czujnik...
rozsypał sie wirnik pompy wodne Widziałeś taki w fordzie? Ja tyle tego przerabiam i jeszcze się nie spotkałem, tym bardziej, że nie ma tam wirników plastykowych! Co do tematu, to mam pytanie: Czy ubywa płynu chłodzącego?
Kolega zadał pytanie w jakim kolorze dymi. Biało, czarno, niebiesko, różowo? Może chłodniczka egr przerdzewiała w środku i puszcza płyn chłodzący, który jest spalany. Nie muszą to być jakieś wielkie nieszczelności.
Czy ktoś wie jak spuścić stary (13 lat) płyn chłodzący w Fordzie Mondeo II 1.8 benzyna z chłodnicy i bloku silnika?
Witam mam pytanie odnośnie płynu chłodzącego w Ford Mustang 4.0 V6 2005r . Problem polega na tym że płyn chłodniczy mam cały czas na dnie w zbiorniczku wyrównawczym nawet po uzupełnieniu, pojechałem tak do Niemiec i stan jest cały czas ten sam, temperaturę pokazuje 90 stopni i trzyma w normie. Co może być powodem?
Temperatura dolotu na zimnym silniku równa jest temperaturze na zasysaniu, przy pracy gdy podwójna przepustnice działa temperatura rośnie do około 50 stopni otwiera się dolot intelcoolera i schodzi na 30+/- , trochę mnie dziwila zasada działania przepustnicy bo to moje pierwsze auto z tym rozwiązaniem dolotu ale wydaje się że jest ok. Ps przepustnica...
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej który współpracuje ze wskaźnikiem temperatury jest wkręcony od spodu do obudowy termostatu. Łatwo sprawdzisz czy to na pewno ten czujnik ponieważ po ściągnięciu wtyczki z tego czujnika wskazówka wskaźnika temperatury powinna opaść. Czujniki te działają w ten sposób że w miarę wzrostu temperatury płynu spada ich...
Może że chłodnica jest zatkana. Sprawdziłbym z jakimi oporami woda przepływa przez nią. Jeżeli uszkodzona była by uszczelka pod głowicą to płyn chłodzący powinien być widoczny w oleju, jak się odkręci korek wlewu oleju to powinno być widać plamy. Dużo ubywa tego płynu?
Ford Fusion 1.6 Duratec 2005r. przebieg 130 tys. km Witam! Problem jest taki, że wiatrak nie załącza się ponieważ odczyt temperatury wody jest zaniżony w skutek czego nie schłodzona woda wypływa przez zbiornik wyrównawczy. Podpiąłem samochód do komputera, wykasowałem wszystkie stare błędy i rozpocząłem diagnostykę (OBD Flight Recorder) tzn. włożyłem...
a opisz no Kolego w szczegółach jak wykonywałeś proces wymiany cieczy chłodzącej, skąd spuszczałeś płyn i jak to robiłeś. Czy czasem nie już na mrozie ?
Tak - obieg silnik - chłodnica - silnik.
Faktycznie ok 30 stopni powinno wystarczyć. Wiosną czy jesienią łatwo się przekonasz kiedy autko osiągnie tę temperaturę po przez włączenie nawiewu max grzanie i gdy poczujesz że zaczyna ciepłe powietrze wlatywać do wnętrza samochodu. Osobiście uważam że jak jest tak gorąco jak ostatnio to można od razu z gazu odpalać. Ale podkreślam żeby zawsze był...
Proponuję dokręcenie głowicy (oczywiście w/g kolejności podanej do danego silnika i siłą odpowiednią - ale potrzebny jest klucz dynamometryczny i schemat kolejności dokręcania głowicy), bo po nagrzaniu silnika śruby się wydłużają i może zasysać płyn chłodzący (bardziej przy starym filtrze powietrza) a po ostygnięciu śruby się skurczą i podciśnienie...
Boki chłodnicy są mocowane na zatrzaski do korpusu. W kilkunastoletnim samochodzie mogą się zacząć problemy ze szczelnością w tym miejscu. W mondku masz układ ciśnieniowy. Podczas pracy ciśnienie wzrasta i płyn jest wypychany na tych łączeniach. Na postoju problem znika. Płynu nie widzisz, bo Ci odparuje. Jak dokładnie obejrzysz na brzegach chłodnicy...
Płyn wspomagania - sprawdź maglownicę bo pewnie cieknie. Płyn chłodzący - Masz gaz więc pewnie leci gdzieś z trójników, może parownik uszkodzony, a jak nie to uszczelka pod głowicą. - cudów nie ma. Brak mocy- sprawdź katalizator bo od gazu się topią.
Witam mam forda probe z 95roku z silnikiem 2.0 i problem samochód dymi na biało był u mechanika i została wymieniona głowica kompletna zawory dotarte i wymienione uszczelniacze jak i uszczelka pod głowicą a samochód nadal dymi na biało a na dodatek na jednym cylindrze nie pali mimo że kompresja na wszystkich jest ok. Dodam że tak się dzieje na gazie...
Gotuje płyn i wyrzuca, włącza się kontrolka temperatury, wiatrak chodzi jeżeli jest uruchomiony samochód. Chłodnica była ,,planowana", wymieniony czujnik temperatury płynu chłodzącego i dalej nic...
No w zbiorniku nie ma pompki :) Co do dymienia nie znika Ci płyn chłodzący? Bo tam z tyłu silnika nad skrzynią biegów jest chłodniczka EGR baaaaaaaardzo kiepsko się ją wymienia. Może to przez nią. No chyba, że czuć nie spaloną ropę.
może wcale nie trzeba auta oddawać do mechanika i płacić kasy za coś, co sam mógłbym zrobić. Przecież nikt Ci nie każe wymienić rozrządu, tylko okami sprawdzić o co chodzi pod maską. Sprawdź: - puszki sterowników/bezpieczników/przekaźników - przewody gumowe - wygłuszenie silnika - szczelność układu wydechowego (przede wszystkim kolektor) - rzuć okiem...
Kolego . W piątek auto wyjechało od mechanika .W sobotę zrobiłem około 70 km w celach kontrolnych . Po wstawieniu do garażu było OK . W niedzielę rodzice jechali do rodziny i auto kopciło jak star zimą podczas odpalania . Znikła ponad połowa płynu z w zbiorniczku . Dodano po 2 dymienie po zapaleniu na biało przy tych temp. jest normalne ( różnica temperatur)...
Jednym słowem mam przyciskać 18 razy przycisk aż dojdzie do temperatury silnika a skąd będę wiedział jaka w danym momencie jest temperatura silnika skoro np. samochód stoi od 3 godzin w garażu ? Czy muszę rozgrzać silnik do temperatury pracy i wtedy przyciskać czy jak ? Jeśli chcesz dowiedzieć się jaką temperaturę płynu w głowicy widzi komputer twojego...
Sprawdzałeś stan płynu chłodzącego? Zrób to i to migiem.
Witam, mam problem z układem chłodzenia. Po odkręceniu korka, podnosi się płyn chłodniczy w zbiorniku wyrównawczym. I tutaj se zadaje pytanie, czy to normalne? Ponieważ za każdym odkręceniem korka było male "Psyk", czyli było tak jak powinno być w układzie chłodzącym. Dziś natomiast odkręciłem korek i znacząco mi się podniósł płyn chłodniczy, aż do...
sprawdz czujnik temp, płynu chłodzącego w kolektorze dolotowym
Temat zakończony. Po długim czasie silnik zrobiony i autko w końcu ożyło. Roboty co prawda na dwa dni ale kłopot miałem z częściami. Stara głowica jednak już do niczego się nie nadawała. Kupiłem kolejną, tym razem została uszkodzona w transporcie (zawory były otwarte i zostały pogięte, pewnie była rzucona lub uderzona) na szczęście płaszczyzna była...
Zacznij od diagnozy, nie gdybania
Witam Serdecznie Zagwozdka tkwi tym razem w układzie chłodzenia silnika (lub w samym silniku). Mowa o samochodzie typu: Ford KA mk1. rok 2004 silnik 1.3 benzynowy o mocy rzędu 64-65KM. PNa desce rozdziellczej zaczyna rzić kontrolka zbyt wysokiej temparatury cieczy chłodzącej: pojawia się ona po przejechaniu 15-20km delikatnym spokojnym rytmem (minimalny...
Przyczyną blokowania i ubytku płynu byla nieszczelność przewodów problem rozwiązany Pozdrawiam
Podejrzewam na 99,9% metalową rurka płynu chłodzącego która idzie przy misce. Numer forda 1063222 Dasz rade wymienić sam.
Dokładnie. Wszystko mogło się zdarzyć, dlatego proponuje koledze poprawnie odpowietrzyc układ i ewentualnie jak nie pomoże, szukać dalej. Koledze jednak jak nie szkoda paliwa na rozgrzanie auta to martwi się tym, że trochę płynu straci.. jimiq -jezdzisz tym autem? czy stoi odkąd wymieniłes płyn? Z tego co gdzieś czytałem producenci bodajże Opla, Forda...
Byłem przekonany że ten skrzeczący dźwięk wydobywa się przez korek zbiornika wyrównawczego, niestety to nie to gdyż odkręciłem korek na zimnym silniku i skrzeczenie nadal było. Zauważyłem natomiast jedną małą tłustą plamę na powierzchni płynu chłodzącego. Uszczelka pod głowicą?
luzy zaworowe są w normie czyli ssanie .25mm wydech .60mm...nie zmniejszyły się czyli gniazda się nie wypaliły. Ciekawi mnie dlaczego tak się stało wczoraj, bo nigdy wczesniej nie mialem takiego problemu, żeby nawet po zwiększeniu dawki gazu nie było reakcji na przyspieszenie.. zastanawiem się co zrobić żeby się tak samochód nie grzał..czy wymiana płynu...
trzeba poszukać... a nie odpowietrzanie polega na pozbyciu się powietrza w układzie, najprościej znaleźć miejsce gdzie odpowietrza się układ, jest to punkt najwyżej położony w tym układzie może to być zaworek lub po prostu zbiornik wyrównawczy, sprawdzasz czy jest odpowiednia ilość czynnika chłodzącego w układzie odpalasz auto aż się nagrzeje kilka...
jeśli dymi na niebiesko to nie olej bo olej kopci na biało głowica sprawdź czy nie bierze płynu chłodzącego także proponował bym głowice
Uszczelka pod głowicą. Pęknięta głowica. Zobacz czy nie masz płynu w oleju lub oleju w zbiorniczku z płynem!
Witam, mam problem z focusem 1,6. Objawy: Wskaźnik temp. równo na połowie płyn chłodzący zaczyna się gotować w zbiorniczku wyrównawczym aż do wywalania spod korka,chwilę później temp na wskaźniku nadal na środku-włącza się wentylator, płyn opada i tak w kółko. Jak gdyby wentylator załączał się za późno, tylko jaka przyczyna? Zamulony układ chłodzenia,...
Trochę więcej informacji co do zapytania kolegi: Ford Focus C-MAX 2003r. 2.0 TDCi 136KM Szukany element połączony jest ze zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzące. http://obrazki.elektroda.pl/7033881900_1... http://obrazki.elektroda.pl/8571443100_1... http://obrazki.elektroda.pl/2589958300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1700913400_1...
Witam.Od jakiegoś czasu mam problem ze znikającym płynem chłodniczym w aucie galaxy FL silnik85kW AUY.Sprawdziłem całe auto i nigdzie nie widać wycieków płynu ale zaobserwowałem dziwną rzecz jaka dzieje się w zbiorniczku wyrównawczym a mianowicie po osiągnięciu temperatury 90 stopni płyn zostaje wyssany ze zbiorniczka prawie całkowicie a w momencie...
A więc sprawdziłem płyn chłodzący i jakby go mniej jest teraz MIN a było jak sprawdzałem w lipcu w połowie zakresu ale to chyba nie tragedia. Sprawdziłem też olej i jakby go było więcej. Z tego co piszecie mogą to być wtryski lub uszczelka.Uszczelkę raczej wykluczam więc pozostają wtryski chyba że macie jeszcze jakieś pomysły?Najlepiej z odlej pułki...
Witam, Mam pytanie, mianowicie najprawdopodobniej "poszła" mi we fiescie nagrzewnica..wycieki brązowego płynu na dywaniku pasażera a co za tym idzie z calego układu. Chciałbym to jakoś "obejść" mianowicie pominąć obwód zasilania i powrotu z nagrzewnicy aby sam płyn chłodzący szedł tylko na chłodnicę aby dało się jakoś dojechać do mechanika..Czy da się...
Zwróć uwagę, że wiekszość aut kopci, a raczej ma biały dym z rurki. Moim zdaniem przyczyn jest kilka: - może być już kilku letni zbiornik na gaz a w środku woda - przy niższej temperaturze otoczenia jest wieksza wilgotność i to ta para wodna daje taki biały dymek - czy czasem nie ubywa płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym.... ?
Witam Posiadam espace 1.9 dci, problem z układem chłodzenia !!!. Po zagrzaniu silnika wyrzuca płyn chłodzący do zera przez zawór w korku zbiornika wyrównawczego. Po wymianie termostatu, czujników temperatury na nowe to samo dalej, po wymianie uszczelki po głowicą, zaworów, uszczelek zaworów i wszystkiego, do czego tylko był dostęp po zdjęciu głowicy,...
Witam. Wydaje mi się że należy zacząć od podstawowych obserwacji. I dopiero później można wyciągnąć wnioski. Należy sprawdzić poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym. Uruchomić silnik (o ile będzie to możliwe) i obserwować. Jak szybko wzrasta temp. silnika. Czy włacza się wentyl chłodnicy. Czy otwiera się termostat (w takim przypadu dłonią sprawdzamy...
Witaj! Aby znaleźc ten zawór stań przodem do silnika. Po prawe stronie silnika masz miejsce z którego wychodzą 3 grube przewody z płynem chłodzącym i pod tym ustrojstwem jest taki krótki przewodzik gumowy w kształcie literki L I jak zdejmiesz ten przewód to zaworek jest w takiej dużej dziurze nachylonej pod kątem 45 stopni w stronę kabiny. A rysunek...
Witam. Proszę sprawdzić czy pompa płynu chłodzącego działa, jest napędzana przez vacum ,wałek jest wytarty i nie napędza pompy płynu.
A nie ubywa ci wody-płynu chłodniczego bo moze byc uszkodzona uszczelka pod głowica i nie masz dobrego cisnienia w silniku do moze powodowac zły przepływ płynu chłodzącego który doporowadza do zamarzania reduktora
Dzisiaj zaobserwowałem kilka rzeczy. Jako, że to mój drugi Escort widzę różnicę. Jest tam górny wężyk idący z nagrzewnicy poprzez ścianę grodziową i dalej przez mały kawałek stali do której przykręcony jest filtr oleju (wydaje mi si, że tak rozwiązane jest chłodzenie oleju). Odcinek nagrzewnica - "chłodniczka oleju" non stop jest chłodna. Dalej za chłodniczką...
Witam. Mam problem z klimatyzacja manualną w moim Fordzie Fokusie 2001r 1.8 TDCI. Działa na nawiewie szyby bieg 2,3,4 więc jest napełniona i chłodzi. Nawiew bieg 1 nie działa wcale( nie ma nawiewu) a pozostałe biegi działają. Klimatyzacja działa na biegu 0 i 1 na wszystkich typach nadmuchu ( co prawda nie ma nawiewu ale po właczeniu na wyższy bieg czuć...
W zbiorniczku masz czujnik poziomu płynu. Od tego bym zaczął, sprawdzić czy kostka dobrze zapięta, czy czysto w kostce i wtyku. może czujnik się podwiesił.
Szarpanie obrotów wcale nie musi być spowodowane jakąś usterką, ot być może paliwo nie z tej stacji jak trzeba. Oleju nie przybywa nagle ot tak sobie. Gdyby do silnika dostał się płyn chłodzący ,to po wymieszaniu z olejem narobił by kupę mydła w silniku. Na korku od wlewu oleju , szczególnie zimą można zauważyć je w postaci gęstej mazi osadzającej się...
napisałem że wymieniłem, dziś zlałem płyn i wlałem bo myślałem że może zapowietrzone było już wszystkiego próbuje. wlałem płyn i zostawiłem odpalone auto wskazówka była poza skalą, ale zostawiłem odpalony dalej , dolałem płynu troche patrze do auta a tam wskazówka w połowie skali, wsiadłem i zacząłem jeździć skala wyglada tak N O R M (N najwyzsza -...
Który model mondeo -jeśli mk3 z pompą wody-wspomagania,z prawej strony to w pompie jest drugi termostat wymienny czarny króciec z lewej strony pompy przykręcony śrubką.
Jutro zobaczę to dam znać ale dzięki .
Sprawdź nastawnik przepustnicy, czujnik położenia przepustnicy, czujnik temp. płynu chłodzącego, czujnik temp. zasysanego powietrza. W kolejności podanej.
Witam Ostatnio zauważyłem pod samochodem plamę płynu chłodniczego, mechanik stwierdził, że do wymiany jest pompa cieczy chłodzącej. Pytanko: czy ktoś wie ile mniej więcej będzie kosztowała wymiana takiej pompy bo wiem, że trzeba cały rozrząd przy okazji wymienić? Sama pompa wody to koszt rzędu 120zl ale chciałbym wiedzieć jaki będzie koszt całkowity?...
Wtryski nowe czy używane? Co dokładnie padło w starych? Filtr paliwa zmieniony? Podłącz urządzenie diagnostyczne I obserwacja parametrów tj temperatury paliwa, temperatury płynu chłodzącego, synchronizacja oraz ciśnienie na listwie powinno wiele wyjaśnić.
jakie obroty ma po uruchomieniu?odłącz czujnik temp silnika dla ecu-zmieniaja się obroty silnika?masz dobrze podłączoną sonde-może skończyła żywot?ubywa płynu chłodzącego?
Termostat na 95%. To że on się trochę otworzy to nic nie znaczy bo nie będzie pełnego przepływu płynu chłodzącego a oto w tym temacie chodzi.
Zrobił się mętny koloru przypominającego kakao. To raczej wskazuje na obecność wody w oleju. Na początek sprawdź, czy nie ma też oleju w płynie chłodzącym, czy na korku wlewu oleju nie robi się "śmietana".
Witam. Była lub jest akcja serwisowa związana z tym problemem a wg dealera wygląda to tak: "... istnieje potrzeba przeprogramowania jednostki sterującej PCM najnowszym oprogramowaniem. Problem wynika z nieprawidłowej komunikacji pomiędzy modułem sterowania zespołem napędowym PCM, a zestawem wskaźników IC. W wyniku tego aktualne oprogramowanie zestawu...
Po zalaniu płynem chłodzącym silnik nie chciał odpalić a olej się zważył. Po zdjęciu głowicy w 4-cylindrach znajdował się płyn chłodzący. Uszczelka pod głowicą jest zużyta lecz nie na tyle aby w cylindrach było tyle płynu. Czy powodem tego może być uszkodzona głowica?
Po przegrzaniu silnika zaczęło wypychać płyn chłodzący z wyrównawczego.Pompa termostat,czujnik temperatury sprawne.Zdjąłem głowicę,uszczelka dobra.Zmieniłem głowicę i dalej wypycha wodę(ekologia)Zmierzyłem ciśnienie i na trzech ok.20 atm a na czwartym 16.To grubo poniżej normy.W tulejach widoczne progi. DJ-Opornik -gratuluję znajomości tematu.Zgadzam...
Mam problem z mrugającą kontrolką nad wskaówką temperatury cieczy chłodzącej. Wg instrukcji, kontrolka powinna mrugać w przypadku, gdy jest zbyt mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym lub, gdy silnik ma zbyt wysoką temperaturę. Oba przypadki mozna wykluczyć, bo rano silnik jest zimny, a kontrolka mruga, poziom płynu też jest na odpowiednim powiomie....
Oleju nie traciło, jedynie szedł biały dym przy odpalaniu, gdy auto stało całą noc. Trwało to około może 3 minut - wyjazd z pod garażu, zawrócenie i wyjazd z posesji, później dym znikał. Był biały, nie był niebieski. Płynu chłodzącego też nie ubywało. Autko robiło trasy Gdańsk-Katowice i Gdańsk-Warszawa, przy tych trasach i też w mieście olej i płyny...
Kolego carrot czytając poradnik użytkownika pt." Ford focus II i C-max" (Dieter Korp) na stronie 101 (są tam wymienione czujniki znajdujące się C-max - jest ich od cholery) nie natrafiłem na czujnik temperatury silnika tylko na czujnik temperatury płynu chłodzącego. Ale zgodnie z twoim wskazaniem idę go poszukać. Zerknę również w "trzeba popatrzeć ile...
Sprawdzane forscanem.Wyskoczył błąd P0460 nieprawidłowy sygnał poziomu paliwa z zestawu wskaźników. Pytania: Czy napięcie czujnika płynu chłodzącej na postoju wynosi: 2.9V? sterowanie przepływem powietrza na biegu jałowym przy 900obr. IAC wynosi 35,94% i skacze. Sygnał wejściowy czujnika egr podczas wypadania zapłonu 1.75V? Napięcie czujnika położenia...
Obejrzyj rury dolotowe za turbiną. One pękają po jakimś czasie. Ubytek płynu chłodzącego nie musi mieć z tym nic wspólnego. Wtryski też mogą być, ale najpierw sprawdziłbym te rury.
Ad 1. Obroty na jałowym powinny być w granicach 850-950 obr/min. Na postoju silnik, niezależnie od pedału sprzęgła, powinien schodzić z obrotów płynnie, bez żadnych postojów w jakimś zakresie obrotów. Tak samo powinno być podczas jazdy. Wciskanie sprzęgła odłącza silnik od skrzyni biegów i nie ma to żadnego wpływu na spadanie obrotów. Występujące zjawisko...
Sprawdz czy niw ubywa płynu chłodzącego .Możesz mieć uszkodzona uszczelkę pod głowica płyn po postoju dostanie sie do cylindra i stąd ta zalana świeca i problem z paleniem
- Czy ten wentylator ma 2 stopnie prędkości obrotowej? Ma kilka prędkości, ciężko określić zakres 5-100%,2-14v itp - Czy prędkość jest zmienna - płynna i zależy od temperatury cieczy? Tak Z jakiego czujnika - który to i gdzie - brany jest sygnał do sterowania obrotami wentylatora? Sygnał PWM z ECU (sterownik silnika) na podstawie czujnika temp płynu,...
Mam problem z samochodem Ford Fusion 2.0 z 2013 roku. Zauważyłem jakiś wyciek, nie wiem dokładnie co to może być. Drugim problemem jest to, że wskazówka od temperatury płynu chłodzącego dosyć szybko wskakuje na te 90 stopni oraz co jakiś czas lata w dół i w górę, raz nawet była na czerwonym polu.
Witam problem polega na tym że po wstrzyknięciu dawki paliwa do kolektora autko odpala i później chodzi, ale bardzo nierówno, podejrzewam że wtryski otwierają się mechanicznie a nie pod wpływem napięcia w związku z czym ta nierówna praca? posprawdzałem również napięcia zasilania komputera, czujnik płynu chłodzącego i powietrza w kolektorze dolotowym...
Udało mi się sprawdzić czujnik VSS, pokazuje poprawne wartości. Na dniach będę miał kabel, żeby sprawdzić czujnik ABS. Ogólnie wyrzuca mi taką zamrożoną ramkę: Zamrożone ramki #2: -EVENT_TIME: 243651485 s (Sat Mar 23 21:35:16 2024) - Event time -TOTAL_DISTANCE: 167264 km - Całkowity (przebyty) dystans -FUELSYS: Closed Loop - Stan układu paliwowego (Pętla...
jak włączę ogrzewanie ciepłe na przednia szybę to u mnie włącza się wentylator na chłodn To normalne....klimatyzacja dodam ze nie załącza się mi wentylator na temperatury płynu chłodzącego To nie normalne....oddaj do elektryka...
Jeśli reduktor jest biały to możesz mieć mało płynu chłodzącego i zamarza, ale jeśli śmierdzi to może też być przyczyna uszkodzonego reduktora, który jest nieszczelny.
Należałoby podpiąć komputer i zobaczyć co tam się zarejestrowało. Dla mnie wygląda to na "sikające" wtryskiwacze. Jednak to, że po nagrzaniu jest lepiej może wskazywać na czujnik temperatury - płynu chłodzącego lub powietrza. Ale to wszystko to tak na prawdę wróżenie - zczytaj błędy i daj znać.
Uszczelka pod głowicą- poziom oleju i płynu chłodzącego są w normie? Jeżeli tak to jest nieszczelna między cylindrami- raczej na pewno skoro nie ma mocy.
Jeżeli płynu chłodzącego "wchodzi" tyle co "podaje książka" to nie masz o co się martwić, w "korkach" wentylator sprawny jest ważny :D
Witajcie, niepokoi mnie mój TDI AFN 110koni od paru dni... na zimnym silniku przez pare kilometrów przy przyspieszaniu wydobywa się z niego ogromna chmura białego dymu który ogromnie zadymia wszystko za autem w lusterko biało na całe dwa pasy... gdy tylko wskazówka od temperatury się ruszy jest wszystko okej. Odpala bez problemu itp. Zauważyłem że tak...
Witam, ja w swoim wozie mam 30 atmosfer, ale to inna klasa. Tyle powinno być u Ciebie http://obrazki.elektroda.net/55_12280105... jak jest więcej to ok. To, że kopci białym dymem może być spowodowane spadkiem temperatury i uchodzi Ci para z komina. Kolega jednak sam nie stosuje się do motta ze swojego podpisu i wypisuje idiotyzmy - stopień spreżania,...
Sprawdż,czy nie masz przecieku płynu chłodzącego z nagrzewnicy.Miałem ten sam problem w swoim Peugeocie.Wczoraj wymieniłem cieknącą nagrzewnice i szyby przestały parować.
pompa płyn chłodzący matiz płyn chłodzący czujnik płyn chłodzący
schemat połączeń integra whirlpool czyszczenie filtra regulacja kosiarki
amica piekarnik czujnik temperatura moduł komfort termet
Aktualizacja firmware Toshiba 40L5463DN Smart TV Wymiana immobilizera w Volkswagen Polo 1.4 na 1.0