A czy masz założony gaz?.
Tylko twarde węże i znikający płyn chłodniczy.
Zapomniałeś jeszcze o jednym. Nie zapomniałem bo sądzę, że każdy zdrowo myślący nie będzie wpychał tego sosu spod tłoczka z powrotem do układu. Odkręcamy odpowietrznik, wypychamy to coś płynopodobne z zacisku na zewnątrz a potem uzupełniamy świeżym płynem.
Pytanie czy sam to wymienię? Jest dużo zabawy? Sam oceń https://www.youtube.com/watch?v=DDq2chxT... potrzebujesz: -króciec z oringiem -baniak płynu do chłodnic może się przydać: -oring czujnika -dwie nowe opaski zaciskowe ślimakowe na węże -Passat z temperaturą płynu 30°C-50°C
Z tego co widzę na zdjęciu to wycieka Ci płyn poprzez brok("korek" "zaślepka" otworu technologicznego w bloku silnika). Jeżeli uważasz że jesteś odpowiednio zdolny sam naprawić to możesz to zrobić sam. Po prostu wybijasz stary i wbijasz nowy koszt jest niewielki. Naprawa u mechanika może być dużo większa. Ewentualnie możesz dokładnie oczyścić w około...
A co z czujnikiem temperatury płynu?
Sprawdzic na klimatroniku kodem czy nagrzewa się do nominalnej pracy płyn chłodniczy
Ok 5l. Nie polecam takich specyfików - chyba ze nie zależy Ci na ogrzewaniu w aucie.
To masz przyczynę ubytku płynu,miejsce które znalazłeś jest najczęstszym miejscem wycieku płynu w silniku 1Z oraz AFN.Skoro wcześniej wymieniałeś czujniki ciśnienia,byłem pewny że i tam zaglądałeś.Podpowiedź kawasaki79 - "Proponuje ponownie jechać na kanał i staranie oglądnąć wszystkie węże czujnik temperatury itp. pozdro", jak się okazuje była podpowiedzią...
Witaj, Z góry przepraszam za brak pl liter ale ich nie posiadam angielski windows. Tak naprawdę, to nie ma w tym nic trudnego: Odkręcasz elementy, które będą utrudniały dostęp do króćca, czyli przewód filtra powietrza, pisze to z głowy ostatnio wymieniałem taki króciec w 2.0, następnie podstawiasz pod spod auta coś, do czego złapiesz płyn chłodniczy,...
Jadąc na "Sporcie" przy wyższych prędkościach i trzymając obroty 3-4,5 tys. wyrzuca płyn, temp. podchodzi pod 120° po czym wraca do 90° (rzecz jasna zwalniam do 100 km/h). Odkręcam korek, jest słyszalne syknięcie i muszę dolać płynu. Pytanie, skąd wiesz, masz pewność, że taka jest kolejność, jak to napisałeś? Wg mnie, raczej kolejność jest taka - Przy...
Dwa piny , 17 i 34 , ale one sterują masą dwa oddzielne przekażniki.
Tak jest płyn chłodniczy. Możesz spróbować przed i za zaworem zacisnąć szczypcami przewód dzięki temu nie wycieknie albo podstawić miskę i wlać z powrotem do zbiorniczka wyrównawczego płynu.
A spróbuj odłączyć na chwilę czujnik poziomu płynu hamulcowego podłączony do zbiorniczka płynu...
Przeważnie kontrolka ręcznego ma podwójne zadanie. Sygnalizuje zaciągnięcie hamulca pomocniczego (ręcznego) i niski poziom płynu w zbiorniku pompy hamulcowej. Z tego co piszesz to na 99% masz niski poziom płynu hamulcowego.
A nie ucieka Ci płyn do silnika zacisku?
SZTOMEL Czy można zmienić w vag-com parametry włączania podgrzewacza płynu
A odpowietrzyłeś nagrzewnice książkowo.Przecież tam jest odpowietrzenie na podszybiu ,poza tym one często się zapychają w tym modelu.Po co od razu rozbierać silnik.Żeby nie być gołosłownym tam jest taka dziurka w przewodzie gumowym jak ściągniesz opaskę i odsuniesz trochę przewód to powietrze przez tą dziurkę wyleci .Po co ściągasz całe przewody.Jak...
Są dwie szkoły .Jedna robi tak jak ty druga tak jak mechanik.Jeżeli auto hamuje prawidłowo i jesteś pewny że wymieniłeś cały płyn to się nie przejmuj.
Płyn hamulcowy.
Sprawdź dywaniki w samochodzie i pod nimi - w przedniej części!
Odepnij czujnik temperatury płynu i sprawdź czy będzie ok.
To dobrze stwierdził. Maglownica używana z gwarancją, bądź regenerowana. Nie licz na to że uda się załatwić sprawę uszczelkami - sam ich nie wymienisz i wątpię żebyś znalazł kogoś kto to zrobi.
Temp. płynu chłodzącego i powietrza
Czy rozwiałeś problem ? Mam taka sama sytuacje auto jezdzi normalnie i co jakis czas wywala płyn około litra .
A po co jak nie ma źródła ciepła ani obiegu płynu
Kolego nie zapomnij prawidłowo odpowietrzyć układu .Passat nie odpowietrzy się sam.Na przewodzie zasilającym nagrzewnice od strony podszybia masz otwór wielkości 2mm.Musisz zdjąć opaskę z tego przewodu i go cofnąć jakieś 2cm wtedy przez ten otwór powinien wylecieć płyn.Jak tego nie zrobisz nie będziesz miał dobrego ogrzewania a w passacie to częsta...
Jest to prowadzenie przewodu prądowego z rozrusznika do alternatora. Jest pusty w środku, nie ma w nim żadnego płynu czy oleju.
Zapewne masz sprzęgło hydrauliczne. Objaw wskazuje na to, że stara uszczelka tłoczka wysprzęglika straciła już swoją elastyczność w niskich temperaturach. Zobacz czy przypadkiem nie ubywa Ci płynu hamulcowego.
Witam. Jeżeli jest poprawa to co to oznacza ?? Uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego ??
Bez związku. Płyn ma nieco opaść - kwestia tego ile masz go w zbiorniczku. Powinno być powyżej szwu.
raczej tak ale nie można tego wykluczyć z drugiej strony gdyby była pęknięta to węże robiłyby się bardzo twarde i to jeszcze przed rozgrzaniem silnika ale to znowy też nie jest regułą jak długo tak jeździsz i ile dolewasz płynu?
Pytam, czy w zbiorniczku podczas pracy siknika górnym wężem przelewa się płyn.
Do tego trzeba jakiegoś dodatkowego układu ponieważ rezystacja tego płynu jest zbyt duża żeby zasilić cewkę przekaźnika. Przez ten płyn płynie zbyt mały prąd i ten przekaźnik się nie załączy.
Raczej numer 7.
Wyciągnij stary płyn ze zbiornika , zdemontuj przelew i zaślep otwór w zbiorniczku . przelew do innego pojemnika , dolać płynu do zbiorniczka i odpalić auto / najlepiej robić w dwie osoby/ dolewać płynu do zbiorniczka . Układ się przepłucze i jak poleci z przelewu czysty płyn to koniec zabawy , zamontować przelew , dolać do stanu .
Czy słowo pod górkę to słowo klucz? Czy ma płaskim też dymi? Może płyn chłodzący opuszcza twoje auto?
1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
jeśli to FL to możesz smiało sprawdzic komunikacje miedzy sterownikami wchodząc np 17,08 i kanał 125 i do góry. tam bedziesz miał komunikacje miedzy sterownikami i tak samo jest jesli bedziesz to sprawdzał w sterowniku poduszek lu silnika czy ABS-u. chodzi mi że jesli tak sprawdzisz to będziesz dobrze widział czy i gdziue naprawde tej komunikacji brak...
Witam Wg passat 1.8T 170km wersja USA 2003r. W moim aucie problem wycieku płynu chłodniczego przeszedł już przez kilku mechaników, lecz usterka w dalszym ciągu pozostaje nienaprawiona. Pierwszy mechanik wymienił zbiornik na płyn chłodniczy razem z rurkami, drugi - rozrząd wraz z pompą, i ostatni - termostat. Olej czysty. Często jak stoję w korku to...
2.0 ma wade głowicy i ucieka płyn do samego wydechu :/
Tak trzeba oddać do szlifowania i Ci powiem lepiej zaprowadz do warsztatu bo źle ustawisz rozrzad i będą kłopoty. No chyba że zaryzykujesz najgorszy jest pierwszy raz.
Dziekuje panowie sprawdze w miare mozliwosci wszystkie argumenty, mowie dopiero zaczynam lapac temat wiec, zrobie tak jak kolega wyzej pisal jutro przy dobrym swietle dziennym postaram sie zrobic zdjecia silnika z otwarta maska no i moze uda mi sie nagrac krotki filmik miejsca wycieku plynu.
Gdzie szukać usterki gdy nie działają wskaźniki temperatury płynu i wskaźnik poziomu paliwa w VW Passat B2?
Akurat w tym przypadku samochód krajowy i od nowości w rodzinie. Pompa wody oryginał, ubytku płynu brak.
Warto by pompę sprawdzić czy tłoczy płyn z dostatecznym ciśnieniem.
Jak nie cieknie obstawiam UPG lub pękniecie głowicy.
Niski stan płynu.
Na dzień dobry zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Później sprawdź płyn chłodniczy na obecność CO2.
Na zimnym silniku temperaturę płynu widać taką samą jak zewnętrzną?
Jeżeli się rozszczelniło to ubywało by płynu.
Z tego co mi wiadomo to mechanizm Serva wytwarza ciśnienie ... Pompa hamulcowa ma za zadanie doprowadzić do pompy absu płyn hamulcowy.
sonda lambda lub czujnik temp. płynu .
I po kłopocie. Problemem okazała się zarośnięta nagrzewnica którą płukałem 3h wrzątkiem i cytryną. Po zabiegu sauna w aucie.
Dziś wracałem do domu i postanowiłem go porządnie przegonić po dojechaniu do domu odkręcam korek wlewu płynu i fontanna z pod korka.
Ja miałem ten sam problem w moim passacie. Co dwa tygodnie musiałem dolewać ok.1/2 litra płynu chłodzącego. Wreszcie dopatrzyłem się pęknięcia plastykowego króćca wody zamocowanego do głowicy. Znajdziesz go umiejscowinego zaraz za pompą wtryskową. Trudno wypatrzyć ten wyciek, bo jak silnik chodzi na biegu jałowym to prawie nic nie widać. Dopiero po...
Wymienisz pompę , uszczelnisz w ten sposób układ chłodzenia , napełnisz , odpowietrzysz i będziesz jeździł do .. następnej usterki!
Zacznij od sprawdzenia czujników temperatury płynu.
Wykonaj testy ciśnieniowe układu chłodzenia na zimnym i gorącym silniku. Może to tylko korek na zbiorniczku się uszkodził i zbyt wcześnie upuszcza ciśnienie, a wraz z nim płyn. Pojedź na warsztat/mechanika, który posiada odpowiedni sprzęt (nie kosztuje wiele) i zdiagnozuje to w 15 minut ;) .
Jaki poziom płynu hamulcowego ?
Bo w nagrzewnicy masz już pewnie tylko powietrze a nie płyn.
A jak inaczej wyciągnie? muszę rozdzielić silnik ze skrzynią
Hmm, to jak, ktoś może mi pomóc? Gdzie mogę znaleźć wartość jaka ma mieć ten czujnik wraz z płynem?
Zdemotuj termostat i większość wyleci.
Też się dziwię, ale jest to czysty, klarowny różowy płyn.
Ta lampka to układ hamulcowy, może płyn h-cowy.
A czy ubywa płynu chłodniczego ?
Ile cm płynu lub mm może się podnieść płyn po nagrzaniu silnika? 🤔
a niemasz zamało płynu hamulcowego?
Płyn chłodniczy doprowadza do silnika.Z tyłu silnika.
Wydaje mi się, że to 90 stopni to nie tak do końca bo w passatach od 85 załącza się wentylaor na pierwszy stopień. U mnie też jest taka temperatura (70 - 75 st.) i wszystko jest OK. No chyba że jeżdżę po miescia w godzinach szczytu to temperaturka wzrasta prawie do 100 stopni, ale szybko spada po włączeniu wiatraka.
Trzeba sprawdzić przełaczając na ciepłe,następnie klapę ręczne na ciepłe. Wydaje mi się że na tym lewym.
Dobre części to wcale nie muszą być te drogie, jak policzyłem te które ja bym zastosował to wyszło 250zł bez płynów.
Błędów brak, jedyny błąd był od silniczka prawego, że nie osiąga pełnej siły zaciśnięcia, stąd też wymieniłem oba, żeby był już spokój. Błąd znikł, kalibracja została robiona już 5-6 razy i dalej trzyma. Nie wiem, czy przed zakupem auta było wszystko ok, bo zwyczajnie nie zwróciłem na to uwagi i dojeżdżałem klocki do końca, aż przyszła wymiana i problem...
Otwórz schowek po lewej stronie bagażnika i zobacz czy nie masz tam mokro. Tamtędy leci przewód i czasami zeskoczy z plastikowego kroćca, i płyn leje się w bagażnik.
Ewidentnie, jeśli są tłuste to tylko u wyłącznie płyn chłodniczy.
Jest umieszczony na rurze z płynem chłodzącym od strony podszybia, tam szukaj bodaj czteroprzewodowej wtyczki i czujnika.
Witam cos ostatnio z moim autem nie tak tzn paruja szyby i pachnie bardzo wyraznie(taką słodkością) w srodku i jak i na zewnątrz auto tak jak by płyn chłodzacy gdzie sie wydobywał,co to moze byc bo zaczyna mnie to nie pokoic nie dawno dolałem nie duzo płynu.
Witam, zdjęcie nr 1, przewód wymień, zaślep ten drugi otwór, możesz za chwilę nie mieć wspomagania hamulca. Pewnie tyle kosztuje ten podgrzewacz gazu(poszukaj jeszcze może znajdziesz taniej), a do wymiany był jak gaz uciekał bokiem.
Zapowietrzyłeś pompe hamulcową i abs odpowietrz najpierw pompe jak nie ma odpowietrzników na pompie popuszczając rurki idące do abs W ten sposób nie odpowietrzy pompy nawet wiadrem płynu.
wyglada na awarie zasobnika cisnienia pompa usiluje uzupelnic cisnienie ale ma z tym problemy poczytaj troche jak to funkcjonuje to podobny system raczej nie obejdzie sie bez wymiany zasobnika http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Porównywałeś poziom oleju przy odpalonym silniku i przy zgaszonym? Patrzyłeś czy np. nie przedostaje się do płynu chłodniczego?
Jeden i ten sam zbiorniczek płynu do hamulców i sprzęgła. Czasem leci z wyjścia do pompki sprzęgła, nigdy spod gumek pompki. Gumki dostepne z całym zestawem naprawczym pompy.
Witam Uszczelka pod głowica zmieniona, termostat wywalony, pompa wodna ok głowica sprawdzana na szczelność chłodnica drożna autko po naprawie przejechało 2 tyś km i znowu gotuje płyn kończa sie pomysły co to może być? Turbosprężarka posiada obieg wodny czy mogą w niej przedostawać sie spaliny do płynu ?
Problem z płynem w passacie rozwiązany przyczyną była uszczelka pod głowicą wielkie dzięki koledzy za poradę pozdrawiam.
Chodzi o parownik do gazu. Ale jeżeli przepona była by dziurawa to byłby ubytek płynu.
abs i esp są ze sobą powiązane prawdopodobnie padł czujnik kontroli trakcji nie wiem gdzie znajduje sie w pasacie ale w golfie jest wewnątrz pod ukł kierowniczym dodam że można go naprawić -łapie elektronika zimne luty co do ręcznego spr poziom płynu hamulcowego
Witam. A przypadkiem nie ubywa płyn .
Passat 89'. Kontrolka poziomu płynu chłodzącego i zbyt wysokiej temp. zapala po włączeniu zapłonu. Ciekawe jest to, że dzieje się to tylko przy zimnym silniku. Po zagrzaniu i wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu jest ok. Poziom płynu jest w porządku; temp. też. Nie wiem czy to czujnik w zbiorniczku czy coś dalej. Może ktoś wie jak działa czujnik...
Nie w passacie. Kontrolka poziomu płynu nie diagnozowalna. Na piechotę trza ;)
Pompa ABS i ESP to ta sama pompa, chyba że ja czegoś nie wiem... ESP jest usprawnieniem systemu ABS i bazuje na jego rozwiązaniach w kwestii wykonawczej kontroli układu hamulcowego. Kontroluje nie tylko hamulce ale i np moc silnika. Raczej to nie posiada własnej pompy, chyba że B5 ma coś inaczej. Pompa może być tylko ABS (dla aut nie posiadających ESP)...
No właśnie nie bo czujnik jest na małym obiegu płynu
Jakie ilości tego płynu znikają?
Wszystko właśnie zostało zrobione z dbałością o szczegóły:(
Błędy od źle wyregulowanego gazu.
Prawdopodobnie brak płynu hamulcowego w zbiorniczku, sprawdź.
Potrzebny dokładniejszy opis. Sprzęgło na lince czy hydrauliczne? Jeżeli hydrauliczne to sprawdz stan płynu hamulcowego.
Te przewody przykręcone są do świec żarowych podgrzewacza płynu. Odkręcić i oczyścić. będzie dobrze. Dodano po 1 Przy okazji dokręcić cybant, bo to jest nalot z odparowanego płynu chłodzącego, nie żadne zasiarczenie.
Zdejmij korek ze zbiorniczka, wciśnij trochę gazu i dolewaj płynu. Jakby był problem z odpowietrzaniem, to podjedź przodem pod stromą górkę/podjazd. Uważaj jeno na gorący płyn!
To zasłoń chłodnicę /kartonem itp/ i zobacz czy wzrośnie temperatura płynu
passat hamulce płyn passat płyn chłodniczy wyciek płyn chłodniczy passat
komputer pokładowy domofon bticino cordoba pompa paliwa
Renta planistyczna: definicja i zasady naliczania Brak jazdy w górę w napędzie bramy Hörmann A445