Musi być jakiś problem z zaworkiem iglicowym w gaźniku który ma odciąć paliwo, ewentualnie problem z pływakiem (za wysoki poziom paliwa). Pływak dziurawy,źle złożony,coś skrzywione.
1. Czujnik poziomu paliwa dostępny jest, tylko po wyjęciu zbiornika paliwa. 2. Na jednym ramieniu umieszczony jest pływak, na drugim po opornicy ślizga się szczotka. 3. Położenie tej szczotki na opornicy, odwzorowane jest wychyleniem wskazówki poziomu paliwa. 4. Trzeba sprawdzić ciągłość przewodów, czy któryś nie został nadłamany i jak przewody i konektory...
Kapiące paliwo może oznaczać że zalewa się, tak jak pisze mario. Sprawdź czy pływak utrzymuje właściwy poziom paliwa w gaźniku, tzn. jeżeli jest dziurawy to nabiera paliwa, "tonie" i gaźnik przelewa się. Wydaje mi się że w tej sytuacji powinien chociaż podejmować próbę pracy. Nie piszesz tego czy próbuje łapać, czy wogóle martwy, czy próbowałeś na tzw....
Szczelność gaźnika - z nikąd ma nie kapać paliwo, osie przepustnic mają ciasno tkwić w korpusach - bez wyczuwalnego luzu. Szczelność zaworka iglicowego - po zamknięciu ma być szczelny. Pływak - ma się nie topić, po zdemontowaniu ma nic nie grzechotać i bulgotać w środku. Nie może być zdeformowany. Ustawienie poziomu paliwa - pływak w pozycji zamkniętej...
problem w tym ze ja zamontowalem ten licznik do wersji 10 lat starszej i nie sądzę aby wymiana calego pływaka dała się tak łatwo zrobic. prawdopodobnie to całkiem inna konstrukcja wsadu w zbiornik. stąd pokombinowanie z odwróceniem sygnału najbardziej mnie interesuje nawet jesli nie bedzie całkowicie dopasowana charakterystyka wychyłu. najważniejsze...
Pływak nie jest jakiś uszkodzony??? Za ciężki. Nie pływa w nim paliwo???? Może za wysoki poziom paliwa.
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
Na tzw. oko, + jakieś płaskoszczypce. Warto tez sprawdzić sam pływak- może być dziurawy i przez to zawyża poziom paliwa w komorze pływakowej. Jeśli chlupie w nim paliwo[ po demontażu potrząsnąć nim], to znaczy że jest dziurawy- do przelutowania bądz wymiany.
-gaźnik był po regeneracji (robiłem osobiście), ale przy awarii założyłem drugi (również po regeneracji, z nowym pływakiem, kompletem uszczelek itp) bo zobaczyłem, że coś po nim paliwo leci Pływak gaźnika musi być ustawiony na zamykanie iglicy zaworu zamykanego przez ten pływak w odstępie 7 mm od uszczelki (po ustawieniu pionowo płaszczyzny uszczelki...
Nie bądz taki złośliwy jak to wieko.Myślę, że zakończę to pisanie, bo się coraz bardziej daję wciągnąć w jakąś grę, a pomoc marna, ale przecież jestem tylko dziewczyną...dam radę.Pa. Jest to prawdopodobnie wina pompy paliwa. Przy pełnym zbiorniku dopływ paliwa jest samoczynny i mimo słabej pracy pompy silnik pracuje, przyjeździe pod górkę poziom paliwa...
z boku gaźnika jest taka dziurka, i problem jest taki że przed każdą jazdą ruszę motorower ze stopki to z tego wężyka wylatuje trochę paliwa i leci po silniku i tylko trochę tego paliwa wyleci i jest okej, podczas jazdy nie wylatuje tam paliwo, A czy, aby przypadkiem nie ma to związku ze zwykłym przypadkiem (nazwijmy to) "dopompowaniem" tego rodzaju...
We wszystkich wersjach był chyba ten sam czujnik więc ten powinien pasować: https://www.otomoto.pl/oferta/plywak-czu...
Kolego pływak masz w baku przy koszu pompy paliwa. Albo się on zawiesza albo na stykach jest zabrudzony. W sieci znajdziesz zdjęcia pompy paliwowej to możesz obejrzeć.
trudno, kupie nowy, nie powinienem miec problem ze znalezieniem uzywki, dzieki za odpowiedz
Witam, motor Junak ADV50 leci paliwo na pływaku (mierniku poziomu paliwa). Co może być powodem? Uszczelki wymienione już 2 razy i nadal leci. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Dzisiaj przy wskazaniach prawie rezerwy tankowalem paliwo no i weszlo raptem za ok. 50 zł ( zbiornik ma 54 litry poijemnosci) Po tym tankowaniu wskazuje jedynie ok 1/2 zbiornika :( noi nie da sie wlac wiecej bo "odbija". Czy da sie zregenerowac plywak, czy cokolwiek tam jest w zbiorniku? Autko Citroen ZX.
Zawieszony lub nieszczelny pływak ,albo nieszczelny zawór pływaka, ewentualnie za wysoki poziom paliwa w komorze gaźnika.
Poziom paliwa w komorze pływaka. Cewka WN. Przewód WN. Fajka świecy. Świeca - nowa nie gwarantuje niczego. Jak dostarczasz paliwo do gaźnika?
zatankowane jest ok 40 litrów paliwa a pomimo to wskaźnik pokazuje rezerwę Jeżeli zablokowany/zawieszony jest pływak poziomu paliwa, będą takie objawy. Należy spr. czy nadajnik poziomu paliwa jest sprawny!
Paliwo nie może się wylewać z gaźnika, więc jeśli już grzebałeś przy pływaku to jeszcze raz zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej tak aby był ciut niższy niż jest teraz, wcześniej jak przestawiałeś to za bardzo obniżyłeś ten poziom paliwa, ( wiem wiem łatwo powiedzieć trudniej wykonać ) jak już będzie obniżony to spinką na iglicy trzeba będzie...
W takim położeniu powinien być pływak. http://obrazki.elektroda.pl/3580287300_1... Trzeba porządnie ten gaźnik wyczyścić. Paliwo oczywiście świeże?
Jak podpowiadają koledzy, przyczyną może być pływak i za duży poziom paliwa w komorze. Być może zaworek pływaka przepuszcza paliwo i trzeba go dotrzeć. Zamykasz kranik paliwa po zgaszeniu silnika? Dymi na czarno, czy niebieskawo?
Witam. Raczej wszystko dobrze, tylko że za mało lejesz do baku. Wlej więcej, niech ten mechanizm się "przepłucze" paliwem. Tak się dzieje jak się jeździ na małej ilości paliwa.
Witam. grado24 Cieknące paliwo z gażnika to może byc za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej lub zacinajacy sie zaworek i dlatego sie przelewa paliwo przez gaźnik, zależy jeszcze jaki masz pływak bo jak metalowy istnieje możliwość że jest dziurawy chyba że uszczelka słabo trzyma i podczas drgań czy przechyłu lekko puszcza . Pozdrawiam.
jeśli przelewa paliwem to nigdy prawidłowo chodził nie bedzie... sprawdz zawór przy pływaku ew ustaw prawidłowo poziom paliwa. Innym powodem "odbijania" paliwa może być nieszczelny zawór dolotowy . Zmierz ciśnienie w cylindrze
Może wskażnik poziomu paliwa (pływak)-w autach zdaje egzamin.
Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
Taniej i bez kłopotu https://allegro.pl/oferta/uniwersalny-ws...
Myjka ciśnieniowa do wymycia całości, wymiana oleju, jak gaźnik na pływaku sprawdzić poziom paliwa (czy nie przelewa). Warto sprawdzić czy na dłuższy postój tłoki nie były zalane mieszanką paliwo+olej (żeby nie złapało pierścieni).
Kolego mało danych, jak długo był nie odpalany to może być pompka, dlatego gaśnie po 1s,. bo paliwo zeszło ja bym zrobił tak: 1.wymontował gaźnik wyczyścił ,ustawił poziom paliwa- na pływaku 2. sprawdził pompkę czy podaje paliwo 3. ustawił zwory.
Wiem że bedzie zasysał brudne powetrze, dlatego napisalem na chwileczke w celu sprawdzenia czy cos sie zmieni. Gaźnik jest prosty do rozebrania. Zdejmujesz ten gumowy wąż, zdejmjesz węż doprowadzający paliwo, odkręcasz od góry dwie srubki od przepustnicy i ją wyciągasz, zdejmujesz cienki wężyk pomiędzy gaźnikiem a dozownikiem oleju, jedną skręcającą...
Jeśli leci Ci paliwo do filtra powietrza to albo gaźnik źle złożyłeś albo masz uszkodzony zawór który zamyka pływak gdy idzie do góry, albo za wysoki poziom paliwa w pływaku (podgięły Ci się zawiasy pływaka. Jaki jest tam gaźnik? PZ26, PZ30?
Najprawdopodobniej przycina się pływak w gaźniku, poziom paliwa spada i motorek gaśnie, ssanie pobiera paliwo z dna komory, motorek odpali, szarpnie i odwiesi pływak. Tyle na odległośc.
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Radziłbym ci jeszcze skontrolować pływak i zawór iglicowy oraz poziom paliwa w komorze pływakowej bo niesprawność elektrozaworu przy prawidłowo działających tych elementach nie powinna objawiać się w ten sposób.
W jakim wężyku?? Poziom paliwa ustawiasz w gaźniku, w komorze pływaka. Przyjrzyj się dokładnie zaworkowi odcinającemu paliwo. To że przy mocnym dociśnięciu ręką zamyka paliwo nie znaczy że przy dociśnięciu przez pływak też zamyka. Prawdopodobnie wyrobiony w środku. Gdy już będziesz pewny że zaworek działa jak należy ustaw poziom paliwa w komorze pływaka.
Z tym obliczaniem, to się nie uda. Za dużo czynników wpływa na stan spalania, by dało się to prosto obliczyć. A pływak dość odporny na wszelkie wstrząsy można wykonać z kawałka rury. Zaślepiona od góry i dołu i dwa małe otworki - jeden na górze, drugi na dole. Średnica około 1 mm. W środku dość ciasno pasowany pływak. Otwór na górze, by nie tworzyła...
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
No właśnie mnie też i nie bardzo wiem o co chodzi. ale taki zbieg okoliczności ze akurat jak spada paliwo to zaczyna go szarpać i gaśnie. wiec musi być jakoś połączony ten pływak ze jak nie widzi paliwa to odcina pompkę przy silniku.jutro jadę po pływak nowy co prawda nie od tego modelu auta bo nie ma i nie mogę znaleźć, wiec mam nadzieje ze to pomoże...
A jak zamienisz przewody na pływaku?
Witam. Od dziesiątek lat taki czujnik był w zbiorniku samochodów i jakoś nic się nie działo. Widocznie wiedzieli, że benzyna się nie pali. Pzdr.
Czy ustawiałeś poziom paliwa ?? Pływak nie jest utopiony ? A co z zaworkiem odcinającym paliwo ? Jakie masz założone dysze ? ( numery). :|
Mam problem z cieknącym paliwem z gaźnika w MZ rt 125 z 1958r. Paliwo wycieka z prostokątnego kanalika widocznego na zdjęciu do filtra ppowietrza ktory na zdjeciu jest zdjęty. Pływak jest szczelny, po dłuższym postoju trzeba zalać gaźnik wciskając przycisk nad pływakiem. Po ruszeniu motocykla zaczyna wyciekac paliwo. Przy pływaku nie ma zadnej sruby...
Przyczyn może być wiele. Jedną z nich może być zawieszenie pływaka w baku.
Z jakiego powodu nie użyłeś typowego pływaka z potencjometrem służącego do pomiaru poziomu paliwa w zbiorniku samochodowym ?
Jak leci paliwo z filtra powietrza do jest za za wysoki poziom w komorze pływakowej, albo pływak tonie lub się zaciął bądź też blaszki trzeba pogiąć tak by był niższy poziom paliwa. A jak świeca sucha to coś nie tak i nie pali jak podlejesz pod świece. Silnik nowy ?
Witam mam pytanko. W Astrze H cdti 101km, jaki bezpiecznik, czy przekaźnik jest odpowiedzialny za pływak poziomu paliwa?
Witam! Ja bym sprawdził poziom paliwa w komorze pływaka w gazniku pozdrawiam Piotrek
Wyglada mi to na niedostateczny poziom dopływu paliwa do gaźnika i silnik wypala całe paliwo z komory pływakowej. Może być brudny filtr w baku, przypchaniy kranik, przewód lub w ostateczności zaworek iglicowy może się nie otwiera całkowicie. Polecam czyszczenie całego układu. Jeśli na zalewa się i mimo to nie można odpalić to możliwe, że pływak lub...
Mało tego - ta iglica w środku się rusza :D Masz z drugiej strony przylutowaną sprężynkę-zawleczkę, która siedzi w wycięciu na iglicy. Tychwycięć jest więcej, schowały się wenątrz pływaka. Przesuwając pływak na iglicy regulujesz poziom paliwa w komorze pływakowej.
No dobrze, paliwo się przelewa z komory pływakowej. Pomijając kwestię pompy paliwowej, bo nie wiem co tam jest zamontowane, po to masz zawór iglicowy i pływak w gaźniku, żeby poziom paliwa był cały czas taki sam. Nieistotne, czy ta pompa nabija ciśnienie i wyłącza się, czy utrzymuje cały czas i daje na przelew do zbiornika paliwa.
Problem rozwiązany. Pomogła wymiana pływaka,ustawienie poziomu paliwa (wiecej niż w serwisówce). Dzieki za pomoc.
Jest tam takie rozwiązanie ,że tarcie zatrzymuje wskazówkę na ostatniej pozycji.Podniesienie pływaka poziomu paliwa powoduje powolne przesuwanie wskaźnika ( w innych rodzajach wskaźników jest gwałtowne). Tarcie działa jak hamulec.
Problem masz z gaźnikiem a dokladnie z jego zaworem iglicowym, przecieka, może podwieszny, albo przycięty. Paliwo dostaje się do silnika oraz miesza się z olejem podnosząc jego poziom. Gaźnik należy wyczyść, oraz sprawdzić zawór iglicowy, pływak itp.itd.
Czujnik poziomu paliwa czyli pływak zawsze jest w zbiorniku. Pompy elektrycznej w tym aucie nie ma
plywak ustaw tak zeby jak jezyczek plywaka dotyka (ale nie powoduje zamkniecia zaworka kulkowego doplywu paliwa)na 7.5mm, a na pelnym otwarciu ma byc od 14do15mm
Włącznik masy to akurat niewielki problem. Można zamontować dobry z innego pojazdu. Co do wskaźnika poziomu widzę, że są też zestawy z pływakiem pasujące do T25. Kwestia czy to będzie w miarę wiarygodnie pokazywało faktyczny stan paliwa :) Muszę jeszcze oczywiście wyjąć i skontrolować pływak.
Myślę że nie musisz wyciągać całego zbiornika. Wystarczy wyjąć całą pompę paliwa wraz z czujnikiem poziomu paliwa. Zobacz w którym miejscu masz zbiornik i poszukaj nad nim pokrywki <dekielka> podnieś go i ujrzysz kość elektryczną od pompy paliwa. Jak to zobaczysz to już będziesz wiedział jak to ją wyjąć. Często jest jeden pierścień którym trzeba...
Masa deski, masa pływaka.
Poszukuje informacji na temat pojazdu z jakiego mógłbym zastosować czujnik poziomu paliwa (pływak) o zakresie rezystancji rezystora najlepiej trutowego 0-30 ohm.
Poza tym możesz wykonać stanowisko do pomiaru poziomu paliwa w komorze pływakowej, odkręcasz komorę pływakową i taki gaźnik bez komory kładziesz na dwóch cienkich gwoździach lub drutach na płytkim kubeczku. Puszczasz paliwo i patrzysz jak poziom się ustali, w przypadku uszkodzonego zaworu iglicowego pływaka poziom się nie ustali i będzie się przelewać...
Przyłóż pływak do ucha i potrząśnij nim , jak jest w nim paliwo to będziesz słyszał i wtedy jest do wymiany. Można też zanurzyć pływak w gorącej wodzie, jeśli jest nieszczelny będą z niego leciały pęcherzyki gazu. Nieszczelność można zalutować, ale trzeba uważać żeby nie zwiększyć zanadto ciężaru pływaka, bo wzrośnie poziom paliwa. Przelewanie gaźnika...
A morze ktoś kombinował przy pływaku i przypadkowo wygiął ramiączko od pływaka i dlatego źle wskazuje poziom paliwa.
...taki.kupilem wskaznik i plywak poziomu paliwa w baku... To znaczy jaki? Taki jest pojęciem nieokreślonym. Może zasilanie odwrotnie podłączyłeś. Tak w ciemno to raczej trudno ocenić przyczynę.
Ponieważ pamiętam jeszcze czasy gdy paliwo składało się nie tylko z „etyliny” to zapytam czy jesteś pewien jakości paliwa . Przy kiepskim paliwie silnik może dostawać samozapłonu i masz taki efekt . Ale najbardziej prawdopodobne wydaje mi się , że pokrywa zaworów jest zbyt mocno dokręcona co daje efekt „za ciasnych zaworów „ . Napisz a najlepiej zrób...
Jak wyżej. Jeśli cieknie paliwo przez przelew w gaźniku to znaczy, że zaworek pływaka nie trzyma. Poziom paliwa jest za wysoki i przylewa świece. Wykręć ją to pewnie będzie cała czarna. Sprawdź jeszcze czy czasem pływak nie jest dziurawy i czy nie ma w sobie paliwa. Po potrząśnięciu powinno być słychać jakby się coś do niego dostało. Następnie sprawdź...
Masz powietrze w przewodach paliwowych , obejrzyj dokładnie przewody , złączki - począwszy od zbiornika paliwa , nawet zalecałbym wyjęcie kosza z pływakiem poziomu paliwa i weryfikację zaczął bym od tego . Założyć na odcinku filtr - pompa przeżroczysty odcinek przewodu - będzie w czasie pracy silnika widać czy jest powietrze.
Napewno jest źle zamontowany pływak i się wiesza jak spada paliwo niżej trzeba by przekręcić cały kosz odpowiednio by pływak pracował swobodnie bo pewno się blokuje na tej 1/4, wyjm pompe zobacz czy pływak ma swobode ruchu w tym miejscu co jest teraz zamontowany, sprawdź też podczas wyjętej pompy z baku, czy jak załączysz zapłon i poruszasz pływakiem...
Za mało dostaje paliwa, podnieś poziom paliwa na pływaku tak, by się nie przelewało przez rurkę przelewową.
Odgrzewam kotlecik, bo idealnie pasuje do przypadku jaki mnie nęka. Jazda i spadek o 1 kreskę http://obrazki.elektroda.pl/7057358400_1...
To z tego wychodzi ze masz problem z gaznikiem źle ustawiony poziom pływaka i brakuje mu paliwa a jak ściągniesz wężyk z paliwa od gaźnika to paliwo leci w miarę szybko i drugie pytanie czy masz w korku zbiornika paliwa taka malutką dziurkę żeby się zbiornik odpowietrzał . Jak juz będzie nagrzany silnik odkręć korek od zbiornika i zobaczysz czy silnik...
Sama pompa paliwa znajduje się w takim koszyczku razem z mechanizmem pływaka poziomu paliwa. Działa na zasadzie włącz- wyłącz czyli ma 2 przewody. Z podmianą nie powinno być więc problemu, kwestia dobrania takiej, która się zmieści. Ale jak pisze jokerro radzę znaleźć przyczynę, to nie jest normalne, że padają.
A to masz tylko pływak z czujnikiem poziomu paliwa a nie pompa paliwa.
Witam problem jest z łada silnik 1,6 PB z roku1984,silnik nie zasysa mieszanki,po pod pompowaniu paliwa zapala, lecz nie wchodzi na obroty gdyż przez gaźnik jest wydmuchiwane paliwo /nie zasysa powietrza,ciśnienie na cylindrach ma od 10 do 12,gaźnik wydmuchany, poziom paliwa ustawiony,pływak cały,co robić gdzie szukać przyczyny.
Ja bardziej obstawiam że pływak się zacina i trzeba go popychać. To sprawdź ten pływak, zaworek iglicowy i poziom paliwa w gaźniku, a nie obstawiaj.
Wygląda na to że zaworek w komorze pływakowej nie zamyka dopływu paliwa gdy osiągnie właściwy poziom. Albo masz uszkodzony pływak, albo zanieczyszczony zaworek. Tu jest pokazane jak działa gaźnik < http://www.zsms.bytom.pl/~silniki/Strona...
Hej. W ostatnim czasie było coś grzebane przy gaźniku, był wykręcany, czyszczony? Za zamknięcie dopływu paliwa do gaźnika odpowiedzialny jest zaworek iglicowy który Jest sterowany poprzez pływak, a jego położenie z kolei ustawia poziom paliwa. Więc tutaj szukaj albo pływak się zawiesił, albo rozszczelnił i opada na dół, albo coś podeszło pod zaworek...
Pływak może i szczelny ale zaworek iglicowy to już nie , paliwo nie może zalewać gaźnika do wymiany a raczej do naprawy bo części i w servisie już nie dostaniesz . Jak przestanie zalewać gaźnik to będziesz regulował ,może wszystko jest szczelne a tylko poziom paliwa do wyregulowania .Sposób sprawdzenia i regulacji zależny od konkretnego modelu gaźnika.
Przyczyną może być wysoki lub niski poziom paliwa w gaźniku, choć z tego co piszesz to raczej jest wysoki. Sprawdź pływak, iglicę pływaka oraz gniazdo zaworu pływaka. Poziom paliwa jest ważny i przez to możesz mieć problem z ustawieniem wolnych obrotów.
pozdro również. działa się, zima za pasem, a indianie chrust zbierają to może być sroga:) Dodano po 4 mechanika, pneumatyka i kabelki już opanowane, została jeszcze dysza do zrobienia i pływak do poziomu paliwa . 2 tygodnie testów........................ i zima nie straszna
Zbyt duży poziom paliwa, niesprawność zespołu pływak zaworek iglicowy.
Dlaczego szukasz informacji o regulacji poziomu paliwa w gaźniku, czy wycieka paliwo z gaźnika, zalewa silnik itp.. Zazwyczaj w tego typu skuterach reguluje się wolne obroty i skład mieszanki paliwo-powietrze. Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy, czy dysze są drożne i kanaliki oraz filtr paliwa. Pływak jest z tworzywa, więc niewiele można pokombinować,...
Witam Ja chce pare słów nt ustawienia poziomu paliwa w gaźniku kaszlaka: ustawiene poziomu na odległość pływaka od pokrywy komory nie jest właściwe, bo nie uwzględnia rzeczywistego ciśnienia paliwa podawanego przez pompkę paliwową (szczególnie w wykonaniu rzemieślniczym). W związku z powyższym należy poziom regulować tak, aby po wyjęciu pokrywy z pływakiem,...
Objawy które podałeś bardziej wyglądają na problemy z gaźnikiem, a nie elektryczne. Możesz mieć przytkany kranik paliwa, lub problem z zaworem iglicowym pływaka poziomu paliwa. Jeszcze sprawdź z otwartym korkiem wlewu paliwa, może masz zatkane odpowietrzenie. Sprawdź te rzeczy, jeśli będą OK to będzie trzeba szukać dalej.
po przelaniu paliwa Co nazywasz "przelaniem paliwa"? Uzycie przycisku zapewniającego dodatkową dawkę paliwa przy zimnym rozruchu? znów muszę przelać paliwo i znów gaśnie Poziom paliwa w gaźniku do sprawdzenia, zawór pływakowy, pływak.
Słuchać że on "chce" się wkręcić, ale nie może. Wygląda na to że go konkretnie zalewa. W gaźniku PZ20 da się nieco "opuścić poziom paliwa". Musisz podgiąć blaszkę na pływaku tak aby pływak nieco szybciej odcinał paliwo. Taka regulacja działa na całym zakresie prędkości obrotowej i jest niezależna od ustawienia np iglicy czy śrub regulacyjnych. Tylko...
Jeżeli paliwo wypływa tym otworkiem to jest go zbyt wysoki poziom w gaźniku. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy. Śruba obok niebieskiej strzałki, to regulacja wolnych obrotów. Ustawienie podstawowe, 1½ obrotu. Z kolei ta pod czerwoną, to regulacja ustawienia przepustnicy.
Bo pewnie kupiłeś od handlarza który paliwo spuszczał :D
Też o tym myślałem próbowałem bez tłumika na samym kolanku i dalej nic :) A co ma zapchane kolanko do przelewania gaźnika? Sprawdź czy w pływaku niema paliwa. Jak jest to dziurawy. Jak niema to czy zaworek po podniesieniu (obróceniu do góry) pływaka odcina paliwo. Jak odcina, to czy nie za wysoki poziom w studzience.
Mieszankę paliwo olej masz ok. Skoro świeca czarna to za bogata mieszanka jest. Musisz opuścić poziom paliwa w gaźniku (regulacja pływakiem lub opuść iglicę niżej).
Poziom paliwa ustawia się pływakiem tak mi się wydaje zaznaczyłem na obrazku miejsca przecieków nr 1. jak odpalam wycieka paliwo wydaje mi się że już jest wyrobiony ten mimośród nr 2. jak rozkręciłem gaźnik wygląda na to ze gaźnik się odkształcił bo jest delikatnie nierówny nr 3. przy przepustnicy http://obrazki.elektroda.pl/1348475300_1...
Potrzebuję pinout licznika w Setra 416HDH 2006r lub schemat pływaka (pływaków) + wskaźnik poziomu paliwa
Sprawdź jakie luzy na zaworach powinien mieć ten silnik - uważam, że silnik ma zbyt duże luzy na zaworach. Przeglądnij gaźnik i w razie potrzeby wyreguluj go, sprawdź jaki utrzymuje poziom paliwa i czy pływak nie jest dziurawy (może mieć paliwo w środku). W takim przypadku pływak będzie "tonął" i utrzymywał wysoki stan paliwa, a silnik będzie się "dusił"...
Obwód czujnika poziomu paliwa. Na początek pływak i wiązka przy zbiorniku, a później wiązka. Jak był bity to może jest źle poprowadzona, albo uszkodzona wiązka lub zwierzątka się dostały.
Z tym poziomem paliwa to najpierw sprawdź pływak w baku.
musisz gaźnik rozkręcić i wyczyścić to normalne ze baj sie coś zapcha to o paliwo nie dochodzi a gdy zaciągniesz ssanie wzbogacasz mieszankę i jedziesz obejrzyj też dokładnie pływak ewentualnie wyreguluj na nim poziom paliwa w komorze jaki ma sie utrzymywać powodzenia
Jeśli gaźnik przelewa paliwo to znaczy, że nie działa zaworek regulujący poziom. Trzeba zacząć od dokładnego wyczyszczenia gaźnika i sprawdzenia zaworka. Sprawdzić trzeba również sam pływak, czy jest szczelny i nie ma w nim paliwa. W załączniku fragment instrukcji dotyczący gaźnika i jego regulacji.
Najpierw sprawdź manetkę gazu, sprawdź linkę czy nie załamana,posmaruj. Jak nie pomoże- na górze gaźnika jest nakrętka- odkręcić i sprawdzić przepustnicę (iglica i sprężyna). Sprawdzić poziom paliwa w gaźniku (nie we wszystkich) i zawór zamykający dopływ paliwa do pływaka. Dość często paliwo w pływaku. Przepustnicę przy montażu warto przesmarować olejem.
Prawdopodobnie w gaźniku jest za wysoki poziom paliwa - wyreguluj go albo sprawdź, tak jak pisze kolega wyżej, czy pływak nie jest dziurawy i przez to nie tonie. Ewentualnie zaworek którym steruje pływak przepuszcza paliwo na postoju i powoduje podniesienie się poziomu paliwa - jak silnik zapali to tą za dużą ilość paliwa wypali i później przez jakiś...
Silnik jest po prostu zalewany paliwem. W takiej sytuacji raczej gaźnik powinien dostać mniejszą dyszę biegu jałowego. Dysze powietrza z reguły są niewymienne (lub wiercone w korpusie gaźnika). Sprawdź czy przypadkiem nie masz uszkodzonej membrany w kraniku podciśnieniowym, bo wtedy silnik jest zalewany na biegu jałowym. Poziom paliwa/wysokość pływaka...
poziom pływak pływak paliwo poziom czerwony pływak
jakiej firmy akumulator honda civic benzyna akumulator transformator ethernet
światłowód inwestycje światłowód inwestycje
Miernik Avidsen 107112 - brak reakcji wyświetlacza Kod odblokowujący Audi Navigation Plus - jak uzyskać?