W gaźniku zawiesił się zawór iglicowy ten nad pływakiem. Paliwo ze zbiornika spłynęło do silnika i stąd ten opór przy odpalaniu. Wykręć świecę, wydmuchaj paliwo z silnika, wyczyść gaźnik i powinna chodzić.
Możesz sprawdzić ten elektrozawór (tu masz co nieco o nim http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... ) on "zamyka" paliwo do dyszy głównej więc w przypadku jego niezamykania i zawieszonym zaworku iglicowym lub nieszczelnym pływaku paliwo śmiało może wędrować przez zawór ssący do silnika.
Druciany klips ma trzymać rurkę na króćcu ale przy sprawnym i prawidłowo wyregulowanym gaźniku z rurki nie ma się nic lać. To jest przelew - jeśli iglica nie zamknęłaby dopływu paliwa do komory pływaka, to paliwo się wyleje przez tę rurkę. Komora pływaka nie jest jedna szczelna, poza tym przelewem ma jeszcze odpowietrzenie. Także paliwo ma prawo z niej...
Musi być jakiś problem z zaworkiem iglicowym w gaźniku który ma odciąć paliwo, ewentualnie problem z pływakiem (za wysoki poziom paliwa). Pływak dziurawy,źle złożony,coś skrzywione.
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Ech Salvador Dalii z Ciebie lepszy niż konstruktor :D Ty nie potrzebujesz czujnika przepływu cieczy, a jej obecności. Kawałek tulei, w środku pływak z magnesem, u dołu kontaktron. To podłączasz do normalnego wyjścia ze zbiornika, dopóki paliwo znajduje się w tulei, pływak jest u góry, w chwili gdy skończy się paliwo w tulei pływak opadnie na dno, powodując...
Zależy co projektant miał na myśli i czy masz masę na baku bo może być plastikowy i tak trzeba to i owo doprowadzić. Masz w linku schematy sobie znajdziesz jak to jest w konkretnym przypadku.
Aby wymienić uszczelniacze w tym silniku nie trzeba całkowicie rozpoławiać silnika wystarczy zdemontować sprzęgło i z drugiej strony alternator. Po tym zabiegu można "wydłubać" uszczelniacze (simeringi) i zamontować nowe. Łożyska główne wału korbowego są smarowane z mieszanki paliwowej i uszczelniacze są na zewnątrz łożysk. Zobacz jak można zamontować...
z boku gaźnika jest taka dziurka, i problem jest taki że przed każdą jazdą ruszę motorower ze stopki to z tego wężyka wylatuje trochę paliwa i leci po silniku i tylko trochę tego paliwa wyleci i jest okej, podczas jazdy nie wylatuje tam paliwo, A czy, aby przypadkiem nie ma to związku ze zwykłym przypadkiem (nazwijmy to) "dopompowaniem" tego rodzaju...
Czujnik poziomu paliwa czyli pływak zawsze jest w zbiorniku. Pompy elektrycznej w tym aucie nie ma
Pomoże montaż sprawnego pływaka.Audi ma 4 przewody pod pompe zbiornika ale wkład 1.9tdi nie ma pompy tylko czujnik także są 2 piny w deklu.
Witam, motor Junak ADV50 leci paliwo na pływaku (mierniku poziomu paliwa). Co może być powodem? Uszczelki wymienione już 2 razy i nadal leci. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
czyli cos z pływakiem
Witaj! 1.to korek wlewu paliwa, wstaw stary, 2.pływak powinien zamykać dopływ paliwa./jeśli to mechaniczny to na iglicy powinny być nacięcia i spinka regulująca ustawiona na iglicy drugi zacięcie która reguluje dopływ paliwa.3 to dokładnie oczyść,zmień uszczelki. Pozdrawiam MiroNasz
-gaźnik był po regeneracji (robiłem osobiście), ale przy awarii założyłem drugi (również po regeneracji, z nowym pływakiem, kompletem uszczelek itp) bo zobaczyłem, że coś po nim paliwo leci Pływak gaźnika musi być ustawiony na zamykanie iglicy zaworu zamykanego przez ten pływak w odstępie 7 mm od uszczelki (po ustawieniu pionowo płaszczyzny uszczelki...
Prawdopodobnie brakuje ci blaszki od pływaków w gaźniku i paliwo cofało się do filtra powietrza. Sprawdź wszystkie wężyki od kranika oraz podnieś iglice, to będzie mniej palił. Możesz jeszcze zmniejszyć mieszankę.
W takim razie zdecyduje się na te nakrętki tylko jaki rozmiar kupic A jaki był rozmiar oryginalnych śrub?
No tak w gaźniku też jest pływak. I jeśli ten pływak by Ci się zepsuł, to gaźnik cały czas ciągnąłby paliwo, co spowodowałoby zalewanie świecy zapłonowej. Skuter nawet jeśli by zapalił to nie pojechałby za daleko :D
W komorze pływaka paliwo jest
Witam sprawdz czy się pływak nie zawiesza i sprawdz zawór pływaka pozdrawiam.
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Witam forumowiczów. Czy posiada ktoś dostęp do cześci ww agregatu ? Poszukuje pływaka
witam napewno ma poszukaj w skrzynce bezpieczników a sparwdzić można ją np dojść do kabli które ida do pompki i podpiąć prąd do nich 12V oczywiście lub tez mozna zmierzyc opornośc nie wiem jaka powinna byc ale powinno pokazywac jakiś opór jezeli nic nie pokaze tzn że nie ma przejścia, a moze być jeszcze zabezpieczona pływakiem od wskaxnika paliwa jezeli...
Podłączając potencjometr przesuniesz tylko punkt pracy, będziesz mieć pusty bak a komputer i wskaźnik będą podawać że jeszcze jest paliwo... W bakach są drutowe "potencjometry" i są dobrane do odpowiedniego wskaźnika. Błędy wskazań wynikają tak jak pisałeś z uszkodzenia pływaka albo, co jest bardziej prawdopodobne, z uszkodzenia drutu oporowego po którym...
Witam. Raczej wszystko dobrze, tylko że za mało lejesz do baku. Wlej więcej, niech ten mechanizm się "przepłucze" paliwem. Tak się dzieje jak się jeździ na małej ilości paliwa.
Zalewa Ci świecę. Wykręć gaźnik zlej paliwo i dmuchaj w rurkę doprowadzającą paliwo. W normalnej pozycji (pływak na dole) musi się dać wdmuchiwać powietrze. Obracając go do góry "nogami" już nie powinno. Jeśli nadal się da to pływak do regulacji.
W takim położeniu powinien być pływak. http://obrazki.elektroda.pl/3580287300_1... Trzeba porządnie ten gaźnik wyczyścić. Paliwo oczywiście świeże?
dr.hannibal napisał: najpewniej ze średnicą wew. 8mm Ty, informatyk, a skąd wiesz jakieś średnicy ma króćce? Czytaj dokładnie i nie wyłapuj pojedynczych wyrazów z kontekstu, przecież wyraźnie napisałem: najpewniej ze średnicą wew. 8mm, ale to jeszcze sprawdź dla pewności. Kliknij tutaj i zobacz jak to wszystko wygląda, bo jak do tej pory tylko filozofię...
Zacznij od sprawdzenia wiązki w okolicy czujnika prędkości i pływaka paliwa bo w Iveco wiązki sypią się w palcach .
Pływak w komorze gaźnika do sprawdzenia...
Nie napisałeś który rok. Nie trzeba wywalać baku wystarczy z kanału odkręcić 2 śruby i bak się na tyle odchyli ,że będziesz miał do pompy swobodny dostęp.Bak trzeba złapać drutem aby nie opadł za nisko bo można by coś wyrwać z przewodów. Na czujniku jest płytka może ona nie kontaktuje albo sygnał ci nie dochodzi do komputera komfortu nr pinu 46 . Podłącz...
Zawieszony pływak, paliwo przedostaje się do kolektora ssącego, wał zatrzymał się akurat w pozycji w której zawór ssący jest otwarty i leci sobie poprzez cylinder do silnika. Wykręć gaźnik, wyczyść dokładnie, złóż spowrotem, podłącz wąż od paliwa i sprawdź czy nigdzie nie wylatuje paliwo (oczywiście w pozycji jakiej ma pracować) i jak będzie ok to wkręcaj...
https://obrazki.elektroda.pl/7568586200_... Witam serdecznie. Posiadam e46 n42b18 2004r. 1.8 116km. Pierwszy problem pojawił się po powrocie z dalekiej trasy. Wskaźnik paliwa ok 3cm od rezerwy zasięg spory wg licznika i zgasł. Umówiłem się już nawet z mechanikiem ale pewna osoba kazała mi dolać paliwa i tak uczyniłem i samochód odpalił...
Nie ma tam jakieś dyszy? pewnie jest pływak, zobacz czy nie zamyka i otwiera zaworu dozującego paliwo.
Witam Na zdjęciu pod tym kątem ciężko stwierdzić czy metal jest uszkodzony czy tylko zabrudzony. Tutaj jest opisane wraz z fotografiami jak wykonać czyszczenie [url=http://www.audi80.pl/topics98/b4-80... Nie zaszkodzi sprubować. Pozdrawiam
paliwo p7(m01-b) do 2,3 pływaka (gnd) p1(m01-c) do 1 pływak (czujnik) temperatura p6(m01-b) przez czujnik do masy
Jeśli masz gaźnik to zaciął się pływak albo jakiś brud podszedł pod iglicę no chyba że masz dziurawy pływak.
Witam Mam problem z moim Caddy. Od dłuższego czasu mam problem z odpaleniem tego auta. Początkowo problem był z świecami, wymieniłem je i odpalał normalnie, teraz stał miesiąc i kręci kręci i nic. Od piolem wężyki z filtra by sprawdzić czy pompka pompuje paliwo niestety nie. Wyjąłem cały pływak ale z tego co się domyślam to tam nie ma pompki paliwa...
jesli jest iskra to może być w gaźniku uszkodzony zaworek odcinający paliwo przez pływak lub jakiś brud w przewodzie przed nim który powoduje zacinanie podczas pracy. Ponowne odpalenie możliwe jest po postoju /czas na odparowanie nagromadzonego paliwa w komorze silnika/. W moim przypadku po wymontowaniu zaworka i dokładnym przedmuchaniu sprężarką, założeniu...
Będzie ubywało bo to sobie oblicza. Ciekawe czy przybędzie jak zatankujesz. A tak nawiasem to gdzie był babol?
nic nie było dotykane przy gaźniku Nawet nie sprawdziłeś, czy jest wewnątrz pływak?
Agregat uruchamiasz przy wyłączonych odbiornikach . Najlepiej jeżeli wtyczki tych są odłączone od gniazd w agregacie . Następnie uruchamiasz agregat rozrusznikiem ręcznym , w razie potrzeby używasz ssania . Po chwili jak obroty się ustabilizują najczęściej wyłącznikiem nadrądowym załączasz napięcie na tablicę rozdzielczą agregatu , przy okazji patrzysz...
Pływak w gaźniku nie jest za wysoko? Jeżeli napompujesz pali aż wypali do nie dopływa paliwo czyli zamyka je pływak który w czasie "pompowania" ręcznie opuszczasz. Sprawdź na pustym gaźniku. Czy paliwo samo napłynie bez pompowania? "Pompowanie" polega jedynie na opuszczaniu pływaka za pomocą przycisku przez co odblokowuje się dopływ paliwa. Gdy jest...
Zaworek pływaka przepuszcza paliwo(nie zamyka).
Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
Najpierw sprawdź manetkę gazu, sprawdź linkę czy nie załamana,posmaruj. Jak nie pomoże- na górze gaźnika jest nakrętka- odkręcić i sprawdzić przepustnicę (iglica i sprężyna). Sprawdzić poziom paliwa w gaźniku (nie we wszystkich) i zawór zamykający dopływ paliwa do pływaka. Dość często paliwo w pływaku. Przepustnicę przy montażu warto przesmarować olejem.
W baku masz pewnie pływak od wskazywania ilości paliwa. Zwykle jest on przykręcony gdzieś od dołu na uszczelkę. Może tamtędy ci paliwo ucieka? Wtedy nie będziesz raczej widział że ci paliwo cieknie, bo de facto układ paliwowy masz szczelny :) . Albo sam bak jest gdzieś przetarty.
Pływak się zawiesił
Pływak nie jest jakiś uszkodzony??? Za ciężki. Nie pływa w nim paliwo???? Może za wysoki poziom paliwa.
gaźnik doszczętnie rozebrany i każda dysza, dziurka wyczyszczona, wymyta i przedmuchana. Zaworek w komorze pływaka działa? Paliwo jest dostarczane na bieżąco? Dodano po 7 Czy może to być problem z kompresją? Ile bar powinna wynosić w tym silniku? 11? + https://www.google.com/search?q=skutera+...
Kapiące paliwo może oznaczać że zalewa się, tak jak pisze mario. Sprawdź czy pływak utrzymuje właściwy poziom paliwa w gaźniku, tzn. jeżeli jest dziurawy to nabiera paliwa, "tonie" i gaźnik przelewa się. Wydaje mi się że w tej sytuacji powinien chociaż podejmować próbę pracy. Nie piszesz tego czy próbuje łapać, czy wogóle martwy, czy próbowałeś na tzw....
Jak podpowiadają koledzy, przyczyną może być pływak i za duży poziom paliwa w komorze. Być może zaworek pływaka przepuszcza paliwo i trzeba go dotrzeć. Zamykasz kranik paliwa po zgaszeniu silnika? Dymi na czarno, czy niebieskawo?
Uszczelki gumowe z reguły się nie nadają! Muszą być odporne na benzynę. Pokrywka komory pływakowej nie musi być uszczelniana. Tam nie powinno być paliwa! Z resztą i tak jest odpowietrzenie przez zatapiacz pływaka. Paliwo może się tylko wylewać po mocnym przechyleniu motorka. Jak chcesz ja koniecznie mieć to wytnij z kartonu. Pobaw się w kurpiowską kobietę...
mówisz rezystor czyli on jest pewnie w pływaku w środku ? wydaje mi się ze do środka dostało się paliwo do pływaka i zalało te kable tam i inne duperele ktore się w nim znajdują i moze zwarcie albo coś powstało sie spalił i tyle bo czego bym nie zrobił wskazówka zegara ani drgnie czyli pływak nie reaguje wcale na nic jest uszkodzony jak ise kluczyk...
sprubuję tak zrobić, ale zauważyłęm coś jeszcze nie wiem czy to ma znaczenie, np. ponad pół baku paliwa i czasami zapalała mi się lampka rezewrwy, czasami się lekko żarzyła, pewnie się jakoś zacina pływak czy coś ale chyba nie jest tak że jeśli nie ma paliwa to pływak odcina paliwo żeby się układ nie zappwietrzył??
jak wyciągnąć, wyczyścić bezpiecznie pływak. Nierealne tam wyciera się rezystor hybrydowy a czyszczony to on jest dobrze paliwem.
Być może pływak się zaciął i iglica nie pozwala napłynąć paliwu do komory pływakowej. Nie wiem jak wygląda ten gaźnik ale spotykałem na spodzie innych śrubkę, do opróżniania tej komory. Po odkręceniu powinno paliwo energicznie spływać. Jeśli nie -to zacięty , zapchany układ iglica-pływak.
Witam jeżeli temat jest aktualny to ja pracuję nad układem monitorującym położenie pływaka w baku. Mi też typy z pod ciemnej gwiazdy doją paliwo z baku. Układ ma działać w następujący sposób po zgaszeniu auta jak już paliwo w baku się ustabilizuje układ sprawdzi i zapisze położenie pływaka w momencie jak delikwent spuści paliwo układ wyczai zmianę położenia...
Nad pływakiem jest zaworek, który pływak przy odpowiednim poziomie paliwa w komorze pływakowej powinien podnieść do góry i zamknąc dopływ paliwa, widocznie ten zaworek w pokrywie komory jest nie szczelny i paliwo cały czas płynie.
Sprawdź zaworek co jest przytwierdzony do pływaka czy odcina paliwo.
Witam. Być może tonie pływak i paliwo jest ciągle podawane do komory spalania co zalewa świece. Przeczyść gaznik
Podgiąłem blaszkę pływaka i paliwo nie cieknie :) . Ale dobra nie chciał zapalić to coś mi tu śmierdziało to zobaczyłem czy jest iskra i nie ma a wcześniej była ale czemu jej teraz nie ma ?
Witam. W trakcie "pompowania" wylewanie się paliwa przez otworek przelewowy to normalne zjawisko. Opuszczasz w ten sposób pływak, otwierasz zaworek i paliwo wypełnia komorę pływakową, a gdy ta się wypełni to wypływa na zewnątrz. Ale jest to prawidłowe tylko podczas naciskania pompki. Pozdrawiam.
Witam Mam problem od 2 dni z zawieszaniem się blaszki w gaźniku tej którą popycha pływak silnik gaśnie i paliwo się leje nawet przez filtr. Wystarczy że puknę mocniej w obudowę gaźnika i jest OK. Jak rozkręcę do pływaka to wszystko jest OK i znowu po 1,5km to samo. Może ktoś miał taki przypadek i sobie z tym poradził dojeżdżam codziennie do pracy ok...
Też o tym myślałem próbowałem bez tłumika na samym kolanku i dalej nic :) A co ma zapchane kolanko do przelewania gaźnika? Sprawdź czy w pływaku niema paliwa. Jak jest to dziurawy. Jak niema to czy zaworek po podniesieniu (obróceniu do góry) pływaka odcina paliwo. Jak odcina, to czy nie za wysoki poziom w studzience.
Leję się paliwo z gaźnika jak na filmie. Co może być nie tak Jeśli gaźnik posiada komorę z pływakiem. A pływak odpowiada za przepełnienie, napełnienie się gaźnika. To przyczyny usterki (przelewanie paliwa) szukałbym właśnie tam. Po prostu pływak się zawiesił, i nie blokuje dopływu paliwa do komory pływaka. Pływak jest wyposażony w specjalną iglicę...
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
Witam serdecznie. Otóż razem z kolegą wpadliśmy na konstrukcję dosyć fajnego gadżetu do ciągników samorubek opartych na silniku S301D któru ma kwadratowy zbiornik paliwa. Chodzi nam o dorobienie do tego zbiornika czujnika poziomu paliwa. Mamy już z dwa wskaźniki 12V, jeden od łodzi, drugi od starego mtza, trzeci od nieznanego pojazdu też 12V lecz nie...
Witam! Przepraszam, że zakładam nowy temat ale podobny jest już zamknięty.. Mam problem z silnikiem GCV135 N2E. A mianowicie starego pływaka nie było więc kupiłem nowy, dokładnie taki sam w serwisie Hondy. Zamontowałem go w gaźniku i objaw jest taki, że nie zamyka dopływu paliwa czego efektem jest wypływanie paliwa przez dysze gaźnika. Komora pływaka...
Na tzw. oko, + jakieś płaskoszczypce. Warto tez sprawdzić sam pływak- może być dziurawy i przez to zawyża poziom paliwa w komorze pływakowej. Jeśli chlupie w nim paliwo[ po demontażu potrząsnąć nim], to znaczy że jest dziurawy- do przelutowania bądz wymiany.
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Sprawdź wężyk przelewowy i iglice zaworu odcinającego paliwo jak pływak w gorze jest. No i czy pływak nie dziurawy.
Może zawór iglicowy sie zawiesił albo może pływak dziurawy.
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
problem w tym ze ja zamontowalem ten licznik do wersji 10 lat starszej i nie sądzę aby wymiana calego pływaka dała się tak łatwo zrobic. prawdopodobnie to całkiem inna konstrukcja wsadu w zbiornik. stąd pokombinowanie z odwróceniem sygnału najbardziej mnie interesuje nawet jesli nie bedzie całkowicie dopasowana charakterystyka wychyłu. najważniejsze...
Witam.Mam taki problem posiadam opla vektre b 2.0 diesel która jezdziła na wschód po paliwo.Poprzedni własciciel wstawił zbiornik od astry I benzyniaka i pływak także.Pokazuje odwrotnie paliwo jak jest pełny to pokazuje rezerwe. Co jest przerobione?Czy cała wada jest w tym że pływak od benzyniaka?Prosze o pomoc :cry:
Pływak był zawieszony teraz paliwo się nie pojawia ale paliwo znowu jest w oleju
Witam serdecznie. Potrzebna jest mi rezystancja pływaka paliwa przy zakresie opuszczonym jak i również max podniesionym. Gdy pływak jest odłączony to wskaznik pokazuje rezerwę. Może ktoś ma taki pływak i moglby zmierzyć. Mam buggy z tym silnikiem oraz licznik i zbiornik jest spawany z beczki wiec chcialbym dobrać pływak paliwa.
Iglica z uszczelką nowa, i sprawdzając na "sucho" dmuchając to pływak odcina paliwo. U mnie to ramię jest całkowicie luźne i mogę obracać je o 180° bez żadnego oporu. Jak sprawdzić ten zawór czy to na 100% on?
Smok to ta część która zasysa paliwo z baku, więc jakby nie patrzeć jest zespolona z pływakiem. Ile jest tych pęcherzyków, i czy jest jakiś problem z odpalaniem czy coś w ten deseń czy tylko niepokoją Cię pęcherzyki, bo powiem tylko że tego powietrza z przewodów w 100% nigdy nie wyeliminujesz.
Dziurawy pływak.
Przelanie gaźnika - wciśniecie pływaka tak aby paliwo wypłynęło otworem przelewowym w gaźniku Przy odkręconym korku zbiornika paliwa ten sam problem. Tak jak pisałem paliwo przez kranik i filtr przepływa normalnie
Sprawdzałeś pompe paliwa ? Wygląda to tak jakby układ paliwowy łapał lewe powietrze lub ładował paliwo z kropelkami wody. Sprawdź przede wszystkim: - jeżeli chodzi o pływak w gaźniku to czy nie jest dziurawy - aparat zapłonowy - luzy na zaworach - stan głowicy (szczególnie pod kątem szpilek ) Co do regulacji pływaka masz wszystko opisane w załączniku...
Prawdopodobnie w gaźniku jest za wysoki poziom paliwa - wyreguluj go albo sprawdź, tak jak pisze kolega wyżej, czy pływak nie jest dziurawy i przez to nie tonie. Ewentualnie zaworek którym steruje pływak przepuszcza paliwo na postoju i powoduje podniesienie się poziomu paliwa - jak silnik zapali to tą za dużą ilość paliwa wypali i później przez jakiś...
Podłącz do pinu czujnika z baku jakiś potencjometr 1k, potencjometr do masy i sprawdzaj, czy się wskazania zmieniają. Przydałoby się też sprawdzić ciągłość obwodu, a potem pływak.
Musisz to zrobić doświadczalnie. Generalnie chodzi o to aby pływak mógł zamknąć dopływ paliwa i nie może paliwo się przelewać otworami dysz powietrza i gardzielą gaźnika , z dyszy głównej. Jak cyka na 3 rowku od góry to tak ma być, po to są te rowki aby ustawić skład mieszanki, sprawdź sobie na jaki kolor wypala świece, jak będzie kawa z mlekiem to...
Kolego sprawdź, czy przypadkiem nie masz dziurawy pływak. Wyciek paliwa z gaźnika może wskazywać na zawieszenie się zaworka zamykającego dopływ paliwa lub dziurawy pływak. Jeśli pływak wykonany jest z materiału nieprzeźroczystego, to musisz sprawdzić na tzw. "słuch", czy paliwo jest w pływaku. Jeśli tak, to pływak do wymiany.
W jakim wężyku?? Poziom paliwa ustawiasz w gaźniku, w komorze pływaka. Przyjrzyj się dokładnie zaworkowi odcinającemu paliwo. To że przy mocnym dociśnięciu ręką zamyka paliwo nie znaczy że przy dociśnięciu przez pływak też zamyka. Prawdopodobnie wyrobiony w środku. Gdy już będziesz pewny że zaworek działa jak należy ustaw poziom paliwa w komorze pływaka.
W przypadku oberwania pływaka powinno zalać silnik paliwem - co spowodowało by jego zgaśnięcie. Z jakiego powodu korba miała by wyjść? nie przy 6000 czy 7000rmp :|
Tak ale się upewnisz że problem tkwi w gaźniku i trzeba go jeszcze raz sprawdzić może ci pływak się zawiesił paliwo nie pobiera ze zbiornika.
Są różne rozwiązania by "uśredniać" odczyt z czujnika i pokazywać w miarę stabilnie: elektronicze właśnie "uśredniacze", smar na wskazówkach, czy jak w Maluchu - studzienka z tłoczkiem połączonym z pływakiem, gdzie paliwo przepychając się między studzienką a tłoczkiem łagodzi skoki. Nie wiem jak to jest w Punto, ale jeśli to Kolegę bardzo denerwuje...
Pływak jest OK, pusty, zaworek przeczyszczony. Nic to nie zmieniło. Dokładnie sytuacja wygląda tak: agregat stoi, puszczam paliwo, komora pływaka się napełnia i wygląda na to, że zaworek się zamyka, bo nic nie cieknie. Wystarczy jednak zakręcić silnikiem i pojawia się kropla paliwa zwisająca z osi przepustnicy. Świeca oczywiście mokra.
Jakie pływaki stosujecie napełniania i zabezpieczenia przed przelaniem (dwa czy jeden) ? Ja mam dwa pływaki jeden roboczy do tankowania drugi to zabezpieczenie przed przelaniem i do tego jeszcze trzecie zabezpieczenie przelew puszczony do beczki z której pompa ciągnie paliwo. Oba pływaki są na kontaktronach do tego układ zbudowany na triakach żeby...
Witam serdecznie. Mam problem ze swoim skuterkiem ponieważ jak wymieniłem pływak zaczęło wylewać się paliwo do filtra. Proszę o pomoc jak można ustawić pływak w tym skuterku. Pozdrawiam.
Kolego wypnij wtyczkę ze zbiornika ustal które są od pompki wstępnej a które od pływaka i zewrzyj piny od pływaka wówczas paliwo po załączeniu zapłonu pójdzie na full jeśli nie pójdzie to wina okablowania lub opcji nr 3 ale bez kompa tego nie sprawdzisz Pozdrawiam
Tak jak koledzy już wcześniej napisali przyczyn może być wiele. Jednak jak "spala" Ci 1 litr na 300 metrów to masz na pewno jakiś wyciek. Gaźnik tyle nie przepali. Może masz nieszczelny lub zsunięty przewód odprowadzający paliwo z gaźnika do baku. Warto też przeczyścić i wyregulować gaźnik (pływak oraz bieg jałowy).
Paliwo w gaźniku jest, odkręć spust i zobacz, jak jest to dysza w gaźniku zatkana, jak nie ma to pływak źle ustawiony.
ustawić pływak paliwo pływak paliwo mercedes pływak poziom paliwo
wgrywanie oprogramowania android dekoder cyfrowy polsat izopropanol etanol
wideodomofon dahua regulator napiecia skuter
Naprawa zasilacza Galaxis Orion 83W: Diagnostyka i rozwiązania Budowa głowic w magnetowidach: szczegóły i działanie